PDA

Bekijk Volledige Versie : Hond bijt baby dood in Gorredijk



Divine_70
09-06-06, 10:22
Uitgegeven: 9 juni 2006 10:41
Laatst gewijzigd: 9 juni 2006 10:56

GORREDIJK - Een hond heeft vrijdagochtend een acht dagen oude baby in het Friese Gorredijk doodgebeten. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De 28-jarige moeder controleerde rond 04.00 uur thuis de slaapkamer van haar kind. Ze vond daarbij haar dode zoontje.

Volgens de politie is de baby vrijwel zeker door de hond uit de wieg gehaald en doodgebeten. De huskyhond, die bij het gezin hoorde, wordt afgemaakt. De ouders worden door familie en professionele hulpverleners opgevangen.

Syphax
09-06-06, 10:33
Die ouders horen ook afgemaakt te worden!!!!!!!!

IbnRushd
09-06-06, 10:52
Geplaatst door Divine_70
Uitgegeven: 9 juni 2006 10:41
Laatst gewijzigd: 9 juni 2006 10:56

GORREDIJK - Een hond heeft vrijdagochtend een acht dagen oude baby in het Friese Gorredijk doodgebeten. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De 28-jarige moeder controleerde rond 04.00 uur thuis de slaapkamer van haar kind. Ze vond daarbij haar dode zoontje.

Volgens de politie is de baby vrijwel zeker door de hond uit de wieg gehaald en doodgebeten. De huskyhond, die bij het gezin hoorde, wordt afgemaakt. De ouders worden door familie en professionele hulpverleners opgevangen.

Tja, dat is de risico als je honden neemt.

Divine_70
09-06-06, 11:00
Geplaatst door Syphax
Die ouders horen ook afgemaakt te worden!!!!!!!!

Wat een onzin, als je een hond hebt doe je die niet weg als je een kindje krijgt. :cheefbek:
En dan kun je wel zeggen, die hond had daar niet mogen komen, maar honden en zelfs katten zijn mans genoeg zelf deuren te openen.

MusicManiac
09-06-06, 12:22
Die mensen moeten het gevaar onderschat hebben, dat kan niet anders of ze hebben gewoon domme pech gehad. Honden zijn nooooooit te vertrouwen, mogen ook zeker niet met kinderen alleen gelaten worden.
Wat een triest verhaal, staat je verstand bij stil.

Divine_70
09-06-06, 14:46
Geplaatst door MusicManiac
Die mensen moeten het gevaar onderschat hebben, dat kan niet anders of ze hebben gewoon domme pech gehad. Honden zijn nooooooit te vertrouwen, mogen ook zeker niet met kinderen alleen gelaten worden.
Wat een triest verhaal, staat je verstand bij stil.

Klopt helemaal, het blijft een jager.
Ik hoop voor die mensen dat ze die hond niet in de babykamer hebben laten liggen zodat ie "aan het kindje kon wennen".
Hoe die hond daar terecht gekomen is word helaas niet vermeld, maar het is evengoed mogelijk dat ie zichzelf toegang heeft verschaft tot de babykamer.

Wide-O
09-06-06, 15:49
Geplaatst door Divine_70
Klopt helemaal, het blijft een jager.
Ik hoop voor die mensen dat ze die hond niet in de babykamer hebben laten liggen zodat ie "aan het kindje kon wennen".
Hoe die hond daar terecht gekomen is word helaas niet vermeld, maar het is evengoed mogelijk dat ie zichzelf toegang heeft verschaft tot de babykamer.

Altijd heel moeilijk om te speculeren wat er precies gebeurd is. Een hond die plots razend wordt zonder enige aanleiding, dat is een zeldzaamheid. (zoals dat bij mensen ook wel 's voorvalt)

Vaak gaan er gebeurtenissen en signalen aan vooraf, en blijft het zaak in te zien dat je men een hond, en niet met een mens te maken hebt.

Katten doen ook wel's gek, cavia's ook, maar bezitten niet de dodelijke bijt/scheurkracht die honden wel hebben.

Wolven zijn wel jagers, maar wolven zijn ook bovenal roedeldieren, met een redelijk vaste hierarchie. Bij de geboorte van een kind moet je enorm goed uitkijken, en de hond op de juiste manier "betrekken" bij het geheel. Want er is plots geen aandacht meer (de kinderkamer, de bevalling, de paniek ook, het naar huis gaan, de visites), en wellicht schiet het wandelen er ook bij in. Ergo, hond voelt zich verstoten door de roedel en door dat nieuwe blerende ding dat plots veel hoger in de hierarchie staat. Daar kan zelfs de "braafste" hond van door het lint gaan.

Je hebt gelijk dat honden honden blijven, maar heel vaak blijkt achteraf het gebrek aan kennis van de baasjes een heel grote rol te spelen. En dan kan ik me goed voorstellen dat Golden of Labrador Retrievers, die algemeen als goedzakken worden gezien - de "Ikea hond" - nog meer gevaar lopen. En wie ooit zo'n hond heeft gehad kent de enorme bijtkracht van zo'n beest, en ook de aanhankelijkheid (die je als jaloezie kunt omschrijven)

Gelukkig zie je nooit honden naar een winkel gaan om een geweer te kopen en andere honden van een bepaalde kleur lukraak neerknallen...

Maar nogmaals, je weet niet wat er daar gebeurd is, en het blijft natuurlijk bijzonder tragisch.

Syphax
09-06-06, 16:14
Geplaatst door Divine_70
Wat een onzin, als je een hond hebt doe je die niet weg als je een kindje krijgt. :cheefbek:
En dan kun je wel zeggen, die hond had daar niet mogen komen, maar honden en zelfs katten zijn mans genoeg zelf deuren te openen.
Ach, het is maar wat je belangerijker vindt.
Het gaat hier niet om katten, maar om een huskyhond...

Syphax
09-06-06, 16:22
Geplaatst door Divine_70
Klopt helemaal, het blijft een jager.
Ik hoop voor die mensen dat ze die hond niet in de babykamer hebben laten liggen zodat ie "aan het kindje kon wennen".
Hoe die hond daar terecht gekomen is word helaas niet vermeld, maar het is evengoed mogelijk dat ie zichzelf toegang heeft verschaft tot de babykamer.

Dus hoort dat beest niet in dat huis.

~Panthera~
09-06-06, 16:37
Geplaatst door Syphax
Dus hoort dat beest niet in dat huis.

Sommige "mensen" horen ook niet in sommige huizen, maar daarom pleuren we ze toch ook niet allemaal op straat ?

Syphax
09-06-06, 16:41
Geplaatst door ~Panthera~
Sommige "mensen" horen ook niet in sommige huizen, maar daarom pleuren we ze toch ook niet allemaal op straat ?
Panthera, het gaat om een baby die zichzelf niet kan beschermen en waar een speelse knuffel van een grote hond al dodelijk voor is.

Sawda
09-06-06, 16:51
Ik vind het heel raar dat een baby van 8 dagen oud apart in een kamer slaapt! :rolleyes:

Wide-O
09-06-06, 17:02
Geplaatst door Sawda
Ik vind het heel raar dat een baby van 8 dagen oud apart in een kamer slaapt! :rolleyes:

Yup. Vond ik ook heel raar.

~Panthera~
09-06-06, 17:56
Geplaatst door Syphax
Panthera, het gaat om een baby die zichzelf niet kan beschermen en waar een speelse knuffel van een grote hond al dodelijk voor is.


Yep, het is in ieder geval een grote inschattingsfout geweest.
Die ze ook duur is komen te staan.
Ontzettend triest.

Wide-O
09-06-06, 18:42
Geplaatst door ~Panthera~
Sommige "mensen" horen ook niet in sommige huizen, maar daarom pleuren we ze toch ook niet allemaal op straat ?

We hebben gewoon een honden-Verdonk nodig :roker:

~Panthera~
09-06-06, 18:56
Geplaatst door Wide-O
We hebben gewoon een honden-Verdonk nodig :roker:

Kan ze er wel bij doen. A4tje per maand. :roker:

Divine_70
09-06-06, 20:33
Geplaatst door Syphax
Ach, het is maar wat je belangerijker vindt.
Het gaat hier niet om katten, maar om een huskyhond...

Het ras is niet bepalend voor het gedrag van de hond, dat zijn doorgaans de baasjes zelf, maar in dit geval zal het hoofdzakelijk jaloesie zijn, wat Wide-O ook al aangaf.

Juliette
09-06-06, 21:29
Honden en baby's aan elkaar laten wennen: OK.
Honden en baby's samen alleen laten: nooit!

Divine_70
09-06-06, 21:36
Geplaatst door Juliette
Honden en baby's aan elkaar laten wennen: OK.
Honden en baby's samen alleen laten: nooit!

Mee eens, wij hadden ooit een klein opdondertje en zelfs die liet ik geen minuut alleen met mijn meisjes.

Juliette
09-06-06, 21:43
Geplaatst door Divine_70
Mee eens, wij hadden ooit een klein opdondertje en zelfs die liet ik geen minuut alleen met mijn meisjes.

Tuurlijk. M'n broer heeft een baby, m'n moeder een grote, brave labrador.

Fantastisch met kindjes. In 99,9% van de gevallen. (hij gaat weg als kindjes te lastig worden, laat ze aan z'n staart trekken terwijl hij daar normaal niet van houdt etc)

Maar alstie lastig is en hij 'knapt' met z'n bek (nog niet eens echt bijten) is het handje van zo'n hummel er wel af.

Divine_70
09-06-06, 21:48
Geplaatst door Juliette
Tuurlijk. M'n broer heeft een baby, m'n moeder een grote, brave labrador.

Fantastisch met kindjes. In 99,9% van de gevallen. (hij gaat weg als kindjes te lastig worden, laat ze aan z'n staart trekken terwijl hij daar normaal niet van houdt etc)

Maar alstie lastig is en hij 'knapt' met z'n bek (nog niet eens echt bijten) is het handje van zo'n hummel er wel af.

Klopt, en dat ze ik ik altijd al van dat kleine ding van ons, ze was heel erg lief, maar ze hield al niet echt van kinderen toen de mijne kwamen.
En al hoe klein ze zijn, ze hoeven zo`n kind maar 1 keer goed in het gezichtje te bijten en ze zijn voor het leven getekend.
Maar goed, 5 dagen na de geboorte van mijn jongste, op sinterklaasdag, pleegde het hondje zelfmoord, liep de straat op, wat ze al die jaren nooit heeft gedaan en liep recht voor een auto. :verward:

Juliette
09-06-06, 21:53
Geplaatst door Divine_70
Klopt, en dat ze ik ik altijd al van dat kleine ding van ons, ze was heel erg lief, maar ze hield al niet echt van kinderen toen de mijne kwamen.
En al hoe klein ze zijn, ze hoeven zo`n kind maar 1 keer goed in het gezichtje te bijten en ze zijn voor het leven getekend.
Maar goed, 5 dagen na de geboorte van mijn jongste, op sinterklaasdag, pleegde het hondje zelfmoord, liep de straat op, wat ze al die jaren nooit heeft gedaan en liep recht voor een auto. :verward:

Een hond zelfmoord? :confused:

Dat lijkt me sterk.

Divine_70
09-06-06, 21:58
Geplaatst door Juliette
Een hond zelfmoord? :confused:

Dat lijkt me sterk.

Ik zweer het je. :ego:

Ze kwam nooit op straat, en ik blijf erbij,
Ze bleef altijd bij huis, nooit 1 pootje op straat gezet.
De eerste heeft ze geacepteerd, de tweede was teveel blijkbaar.

Syphax
09-06-06, 22:04
Geplaatst door Divine_70
Het ras is niet bepalend voor het gedrag van de hond, dat zijn doorgaans de baasjes zelf, maar in dit geval zal het hoofdzakelijk jaloesie zijn, wat Wide-O ook al aangaf.

Met andere woorden gevaarlijk voor een baby. Je zal de hond constant in het vizier moeten hebben...wat niet mogelijk is!! Zelfs in het vizier heeft een grote hond maar een tel nodig om een baby dood te bijten.
Nogmaals, wat vind je belangerijker! Ik ben een dierenliefhebber, maar ik zou nooit het geringste risico met een hond nemen daar het zou gaan om een baby.
Zo voel ik dat aan. Een baby is wat mij betreft heilig.

Syphax
09-06-06, 22:07
Geplaatst door Divine_70
Ik zweer het je. :ego:

Ze kwam nooit op straat, en ik blijf erbij,
Ze bleef altijd bij huis, nooit 1 pootje op straat gezet.
De eerste heeft ze geacepteerd, de tweede was teveel blijkbaar.
Was het een Arabische ras?

Juliette
09-06-06, 22:09
Geplaatst door Syphax
Met andere woorden gevaarlijk voor een baby. Je zal de hond constant in het visier moeten hebben...wat niet mogelijk is!! Zelfs in het vizier heeft een grote hond maar een tel nodig om een baby dood te bijten.
Nogmaals, wat vind je belangerijker! Ik ben een dierenliefhebber, maar ik zou nooit het geringste risico met een hond nemen daar het zou gaan om een baby.
Zo voel ik dat aan. Een baby is heilig.

Tuurlijk. Maar je kan zo'n kind niet van alles afschermen. Hij / zij moet uiteindelijk ook leren leven. Andere mensen / dieren horen daar nu eenmaal bij.

Ik vind het heel positief dat kinderen met dieren leren omgaan. Maar, je mag ze er, zeker zo jong, nooit alleen mee laten.

Syphax
09-06-06, 22:14
Geplaatst door Juliette
Tuurlijk. Maar je kan zo'n kind niet van alles afschermen. Hij / zij moet uiteindelijk ook leren leven. Andere mensen / dieren horen daar nu eenmaal bij.

Ik vind het heel positief dat kinderen met dieren leren omgaan. Maar, je mag ze er, zeker zo jong, nooit alleen mee laten.
Mee eens dat je ze niet van alles kunt afschermen, maar dit is wel iets waar ik het gevaar wel zie en daarop zou ageren.

Met dieren leren omgaan ok, maar niet als de baby of peuter daarbij het risico loopt doodgebeten te worden door het dier.

Divine_70
09-06-06, 22:14
Geplaatst door Syphax
Was het een Arabische ras?

Het was een Chichu, en het was een schatje.

Divine_70
09-06-06, 22:18
Geplaatst door Syphax
Mee eens dat je ze niet van alles kunt afschermen, maar dit is wel iets waar ik het gevaar wel zie en daarop zou ageren.

Met dieren leren omgaan ok, maar niet als de baby of peuter daarbij het risico loopt doodgebeten te worden door het dier.

Ik ben ook van mening dat dit niet had mogen gebeuren, laat dat duidelijk zijn.
Ik liet de mijne ook nooit 1 minuut alleen met de kinderen, maar je hoort ook te vaak dat mensen de hond weg doen zodra er kinderen komen, en dat keur ik ook af.

Juliette
09-06-06, 22:19
Geplaatst door Syphax
Mee eens dat je ze niet van alles kunt afschermen, maar dit is wel iets waar ik het gevaar wel zie en daarop zou ageren.

Met dieren leren omgaan ok, maar niet als de baby of peuter daarbij het risico loopt doodgebeten te worden door het dier.

We zijn het eens. Nooit een baby of peuter met een dier (grote hond in dit geval) alleen laten dus.

Syphax
09-06-06, 22:21
Geplaatst door Divine_70
Ik ben ook van mening dat dit niet had mogen gebeuren, laat dat duidelijk zijn.
Ik liet de mijne ook nooit 1 minuut alleen met de kinderen, maar je hoort ook te vaak dat mensen de hond weg doen zodra er kinderen komen, en dat keur ik ook af.
Hadden deze ouders het maar wel gedaan.

Juliette
09-06-06, 22:22
Geplaatst door Divine_70

Ik liet de mijne ook nooit 1 minuut alleen met de kinderen, maar je hoort ook te vaak dat mensen de hond weg doen zodra er kinderen komen, en dat keur ik ook af.

:duim: A dog is for live. Not just for christmas.

(en maak daar maar alle huisdieren van).

~Panthera~
09-06-06, 22:24
.

Divine_70
09-06-06, 22:24
Geplaatst door Syphax
Hadden deze ouders het maar wel gedaan.

In dit geval ja, maar dit zijn hoge uitzonderingen gelukkig, en altijd achteraf, als als als.
Ondertussen blijft het maar in mijn hoofd hangen wat een gruwelijke tijd die ouders hebben en nog krijgen.

Juliette
09-06-06, 22:27
Geplaatst door Syphax
Hadden deze ouders het maar wel gedaan.

Onzin.

Kinderen en dieren gaan goed samen.

Je moet als ouder gewoon goed opletten.

Syphax
09-06-06, 22:30
Geplaatst door Juliette
Onzin.

Kinderen en dieren gaan goed samen.

Je moet als ouder gewoon goed opletten.
Als de ouders wel hadden opgelet, en het had toch gebeurd?
Die hond kun je niet constant aan de lijn houden...wat als ie onder het toeziend oog van de ouder had gehapt...hoe goed kan je opletten?

Divine_70
09-06-06, 22:32
Geplaatst door Juliette
Onzin.



Klopt, maar dat is het distructief zijn.
Had ik maar die hond in de schuur gedaan, was ik maar een uurtje vroeger gegaan, had ik het kindje maar op mijn kamer laten slapen.
Het is gebeurd, en ze zullen ermee moeten leren leven.
Afschuwelijk.

Syphax
09-06-06, 22:32
Geplaatst door ~Panthera~
.
Ik weet dat ook jij het oneens bent met mij in deze, maar..... :stomp:

Divine_70
09-06-06, 22:36
Geplaatst door Syphax
Als de ouders wel hadden opgelet, en het had toch gebeurd?
Die hond kun je niet constant aan de lijn houden...wat als ie onder het toeziend oog van de ouder had gehapt...hoe goed kan je opletten?

De hond afmaken en je kind inmetselen zodra het geboren is. :moe:

~Panthera~
09-06-06, 22:37
Geplaatst door Syphax
Ik weet dat ook jij het oneens bent met mij in deze, maar..... :stomp:


:stomp: Is er soms een klein Syphaxje in the making.... ? :stout:

Juliette
09-06-06, 22:38
Geplaatst door Syphax
Als de ouders wel hadden opgelet, en het had toch gebeurd?
Die hond kun je niet constant aan de lijn houden...wat als ie onder het toeziend oog van de ouder had gehapt...hoe goed kan je opletten?

Shit happens.

Je kan je kinderen niet van alles afschermen.

Sommige mensen zijn verkrachters en moordenaars. Ga je je kind daarom van alle mensen weghouden?

Juliette
09-06-06, 22:41
Geplaatst door Divine_70
Klopt, maar dat is het distructief zijn.
Had ik maar die hond in de schuur gedaan, was ik maar een uurtje vroeger gegaan, had ik het kindje maar op mijn kamer laten slapen.
Het is gebeurd, en ze zullen ermee moeten leren leven.
Afschuwelijk.

Delicate zaak.

Maar je kan nooit alles voorzien. Hoe graag je dat ook zou willen.

Als je wilt dat je kind niks overkomt moet je het niks laten doen. Maar of dat zo positief is? En dan nog kan hemel naar beneden komen.

Syphax
09-06-06, 22:47
Geplaatst door ~Panthera~
:stomp: Is er soms een klein Syphaxje in the making.... ? :stout:
Ja!!

~Panthera~
09-06-06, 22:48
Geplaatst door Syphax
Ja!!


Gefeliciteerd ! :D Swa.

MaRiaH
09-06-06, 22:50
Geplaatst door Juliette
Delicate zaak.

Maar je kan nooit alles voorzien. Hoe graag je dat ook zou willen.

Als je wilt dat je kind niks overkomt moet je het niks laten doen. Maar of dat zo positief is? En dan nog kan hemel naar beneden komen.

Precies, dat is ook een constant dilemma voor een ouder..
En je eigen hond vormt dan wel het minst reele gevaar!

Met als.. als.. als kun je niet leven..
Een kind moet juist leren leven.

Nu betreft dit een baby.. en het hoe en waarom is niet bekend.
Maar ik denk dat dit een uitzondering betreft..
Een hond en een kruipend/spelend kind vormen een veel groter potentieel gevaar dan een hond en een baby..
Dit hoor je eigenlijk zeer zeer zelden!

My goodness, die ouders zullen wel helemaal van de wereld zijn.. :huil:

Syphax
09-06-06, 22:52
Geplaatst door ~Panthera~
Gefeliciteerd ! :D
Dank je.
Ik ben nu al overbezord...begint goed!! :duizelig:

Divine_70
09-06-06, 22:52
Geplaatst door Syphax
Ja!!


:fparty:

MaRiaH
09-06-06, 22:53
Geplaatst door Syphax
Ja!!

Nou dan kom je er nog wel achter dat een hond niet bepaald het enige en ergste gevaar vormt.. :D

TIP: niet te overbezorgd.. anders heb je geen leven meer.. :p

proficiat..

Syphax
09-06-06, 22:54
Geplaatst door Divine_70
:fparty: Thanks. :huil: :hihi:

~Panthera~
09-06-06, 22:54
Geplaatst door Syphax
Dank je.
Ik ben nu al overbezord...begint goed!! :duizelig:

Dat dacht ik er al uit te halen. :hihi:
Beetje chillen, pa. :fplet:

Juliette
09-06-06, 22:54
Geplaatst door Syphax
Ja!!

Proficiat!!! :duim:

Syphax
09-06-06, 22:56
Geplaatst door MaRiaH
Nou dan kom je er nog wel achter dat een hond niet bepaald het gevaar vormt.. :D

TIP: niet te overbezorgd.. anders heb je geen leven meer.. :p

proficiat..
Ik zal mijn best doen. :boer:
Dank je.

MaRiaH
09-06-06, 22:57
Geplaatst door Syphax
Dank je.
Ik ben nu al overbezord...begint goed!! :duizelig:

nee dat is niet goed.
je reactie op dit voorval is ook ietwat te extreem.


Waarom dingen gebeuren weet je gewoon niet..
nu is het de hond, soms is het wiegendood..

Bij vrienden van mij is het kind vlak voor de geboorte gestikt doordat de navelstreng tijdens de geboorte .. afijn rotverhaal.

Maar ik bedoel te zeggen.. Er kan zoveel gebeuren!
De kans dat een hond de baby uit de wieg rukt is echt 1 op 1000000000

Syphax
09-06-06, 22:57
Geplaatst door Juliette
Proficiat!!! :duim:
Merci!

Syphax
09-06-06, 23:00
Geplaatst door MaRiaH
nee dat is niet goed.
je reactie op dit voorval is ook ietwat te extreem.


Waarom dingen gebeuren weet je gewoon niet..
nu is het de hond, soms is het wiegendood..

Bij vrienden van mij is het kind vlak voor de geboorte gestikt doordat de navelstreng tijdens de geboorte .. afijn rotverhaal.

Maar ik bedoel te zeggen.. Er kan zoveel gebeuren!
De kans dat een hond de baby uit de wieg rukt is echt 1 op 1000000000

Je hebt gelijk, en dank je voor het fijne slaapverhaaltje. :rotpc:

Divine_70
09-06-06, 23:00
Geplaatst door Syphax
Thanks. :huil: :hihi:

Dat gaat straks allemaal vanzelf als het er eenmaal is. :hihi:
Ik was ook een stresskip, en het is met mij ook goed gekomen. :D

~Panthera~
09-06-06, 23:02
Geplaatst door Divine_70

Ik was ook een stresskip, en het is met mij ook goed gekomen. :D


Nouuuu................... :hihi:

Syphax
09-06-06, 23:03
Geplaatst door ~Panthera~
Dat dacht ik er al uit te halen. :hihi:
Beetje chillen, pa. :fplet:
Moeders roept, ze heeft weer mijn ziel nodig om een beetje te verzwelgen!!
Het is zo fijn om af een toe ook gewaardeerd te worden als pispaal onder het mom van zwangerschap en de fijngevoeligheid daarvan!!! :maf:
Welterusten, deze man gaat weer eens uittesten hoeveel hij kan hebben. :gniffel:

MaRiaH
09-06-06, 23:05
Geplaatst door Syphax
Je hebt gelijk, en dank je voor het fijne slaapverhaaltje. :rotpc:

Ja sorry.. maar iedereen kent de dramatische verhalen wel..
kans dat het je overkomt is gelukkig statistisch gezien klein.

No worries.. en lekker slapen.. :slapen:

Alle cliches zijn gewoon waar..
En hoe groter het kind wordt, hoe groter de zorgen..

Helaas.. kan het niet mooier maken..
En desondanks is het prachtig, onomkeerbaar en overweldigend, vind ik.

Denk dat iedereen met kids dat wel met me eens is. ;)

~Panthera~
09-06-06, 23:05
Geplaatst door Syphax
Moeders roept, ze heeft weer mijn ziel nodig om een beetje te verzwelgen!!
Het is zo fijn om af een toe ook gewaardeerd te worden als pispaal onder het mom van zwangerschap en de fijngevoeligheid daarvan!!! :maf:
Welterusten, deze man gaat weer eens uittesten hoeveel hij kan hebben. :gniffel:


:giechel: Ja, lekker he ? :stout:

Maar je vind het wel leuk. ;)

Truste ! :zwaai: dont be a stranger. :nijn:

Divine_70
09-06-06, 23:06
Geplaatst door ~Panthera~
Nouuuu................... :hihi:

:fplet: Je had me 4 jaar geleden moeten mee maken, overbezorgde stresskip. :haha:
Gaat al stukken beter met me. :ego: :hihi:

MaRiaH
09-06-06, 23:07
Geplaatst door Syphax
Moeders roept, ze heeft weer mijn ziel nodig om een beetje te verzwelgen!!
Het is zo fijn om af een toe ook gewaardeerd te worden als pispaal onder het mom van zwangerschap en de fijngevoeligheid daarvan!!! :maf:
Welterusten, deze man gaat weer eens uittesten hoeveel hij kan hebben. :gniffel:

Gelukkig duurt het maar 9 maanden.. :melig:

Divine_70
09-06-06, 23:08
Geplaatst door Syphax
Moeders roept, ze heeft weer mijn ziel nodig om een beetje te verzwelgen!!
Het is zo fijn om af een toe ook gewaardeerd te worden als pispaal onder het mom van zwangerschap en de fijngevoeligheid daarvan!!! :maf:
Welterusten, deze man gaat weer eens uittesten hoeveel hij kan hebben. :gniffel:

Trusten :zwaai: , en geniet van je rustige nachten, nachten zonder miximitose zolang het nog kan. :stout:

MaRiaH
09-06-06, 23:09
Geplaatst door Divine_70
:fplet: Je had me 4 jaar geleden moeten mee maken, overbezorgde stresskip. :haha:
Gaat al stukken beter met me. :ego: :hihi:

:haha:
Ik had het helemaal niet zo.. begint nu te komen..
Toch het leren omgaan met loslaten of zo.. :rolleyes:

~Panthera~
09-06-06, 23:09
Geplaatst door Divine_70
:fplet: Je had me 4 jaar geleden moeten mee maken, overbezorgde stresskip. :haha:
Gaat al stukken beter met me. :ego: :hihi:


Hapte zij........ :haha:

Stukken beter, wat heet: STUKKEN ! :hihi:

:zegniets:

~Panthera~
09-06-06, 23:22
Maar zonder dollen, denk dat het een van de moeilijkste dingen is, het loslaten.
Hoor het iedereen met kinderen zeggen.
Slapeloze nachten.

MaRiaH
09-06-06, 23:25
Geplaatst door ~Panthera~
Maar zonder dollen, denk dat het een van de moeilijkste dingen is, het loslaten.
Hoor het iedereen met kinderen zeggen.
Slapeloze nachten.

Ja inderdaad.
en iedereen zegt ook dat het erger wordt naarmate ze ouder worden..
Dat beloofd nog wat.. :moe:
:zozo:

~Panthera~
09-06-06, 23:27
Geplaatst door MaRiaH
Ja inderdaad.
en iedereen zegt ook dat het erger wordt naarmate ze ouder worden..
Dat beloofd nog wat.. :moe:
:zozo:


Wilde niet lullig doen, maar ook dat hoor je vaak. :vierkant:
Zit ook wel een logica in, denk ik.

Divine_70
09-06-06, 23:30
Geplaatst door MaRiaH
:haha:
Ik had het helemaal niet zo.. begint nu te komen..
Toch het leren omgaan met loslaten of zo.. :rolleyes:

Ik dus andersom, nu ze ouder worden gaat het gemakkelijker, hoewel je dus nu voor hele andere dilemma`s komt te staan.
Voor het eerst buiten het tuinhekje alleen, stel je voor dat er een auto achteruit rijd, iemand de macht over het stuur verliest en mijn kind schept, dat soort dingen, dat is heel erg lastig weer, maar het vertrouwen groeit wel.
Vooral omdat we een paar bewogen jaren met de meisjes achter de rug hebben en dat nu eindelijk wat beter gaat.

Divine_70
09-06-06, 23:32
Geplaatst door ~Panthera~
Hapte zij........ :haha:

Stukken beter, wat heet: STUKKEN ! :hihi:

:zegniets:

Tssss :ego:

:haha: Echt waar. :nerveus:

MaRiaH
09-06-06, 23:33
Geplaatst door ~Panthera~
Wilde niet lullig doen, maar ook dat hoor je vaak. :vierkant:

tja.. ik kan me er ook wel iets bij voorstellen..

en ik begrijp nu veel beter waarom mijn moeder zo over de pis was als ik te laat kwam.. :giechel:

Enne.. nog zo één:
Als ik mijn moeder iets vertelde vroeger, wat me dwars zat of wat er gebeurd was.. dan sliep ik als een roosje, maar zij lag de hele nacht wakker... :jeweetog:
DAT begrijp ik nu heel goed.. :verrassin

Ze zegt nu ook steeds tegen me: Je hebt er een koekje van eigen deeg bij.. :giechel:

Divine_70
09-06-06, 23:34
Geplaatst door ~Panthera~
Maar zonder dollen, denk dat het een van de moeilijkste dingen is, het loslaten.
Hoor het iedereen met kinderen zeggen.
Slapeloze nachten.

Dat loslaten begint dus al bij het tuinhekje. :hihi:
Maar alles onder controle hier. :roker:

Not. :engel:

MaRiaH
09-06-06, 23:35
Geplaatst door Divine_70
Ik dus andersom, nu ze ouder worden gaat het gemakkelijker, hoewel je dus nu voor hele andere dilemma`s komt te staan.
Voor het eerst buiten het tuinhekje alleen, stel je voor dat er een auto achteruit rijd, iemand de macht over het stuur verliest en mijn kind schept, dat soort dingen, dat is heel erg lastig weer, maar het vertrouwen groeit wel.
Vooral omdat we een paar bewogen jaren met de meisjes achter de rug hebben en dat nu eindelijk wat beter gaat.

Ja die gedachten ken ik .... :nerveus:

Divine_70
09-06-06, 23:38
Dames, ik wens jullie een zalige nachtrust en tot de volgende keer, ik moet mijn sportschoenen nog zoeken want ik moet morgen de Albert Kuyp 20x op neer lopen. :stout:
Trusten. :zwaai:

~Panthera~
09-06-06, 23:41
Vriendin van me had een knul, (zoon) 19, maar met een "missing link", oftewel: hij heeft het uiterlijk van een 19e jarige, maar het verstand van een 14e jarige.
Enfing, lang verhaal kort: hij had schulden en is door een stel smeerlappen in een kroeg gevraagd een pakketje naar Caracas te brengen.
Je voelt um al ?
Sukkeltje is er ingetrapt en is gearresteerd, en heeft 1 1/2 jaar in de meest kloterige gevangenis gezeten die er op aarde is. :moe:
Als je dat verhaal hoort, rijzen je haren te bergen, hij heeft mensen vermoord zien worden, en met hun hoofd zien voetballen.
Dat hij het nog overleefd heeft is een wonder.
Dan lig je dus inderdaad wel wakker. :droef:

Kinderen zijn zulke makkelijke prooi. :boos:

MaRiaH
09-06-06, 23:50
Geplaatst door Divine_70
Dames, ik wens jullie een zalige nachtrust en tot de volgende keer, ik moet mijn sportschoenen nog zoeken want ik moet morgen de Albert Kuyp 20x op neer lopen. :stout:
Trusten. :zwaai:

Slaap lekker
en veel plezier morgen! :tik:

MaRiaH
09-06-06, 23:52
Geplaatst door ~Panthera~
Vriendin van me had een knul, (zoon) 19, maar met een "missing link", oftewel: hij heeft het uiterlijk van een 19e jarige, maar het verstand van een 14e jarige.
Enfing, lang verhaal kort: hij had schulden en is door een stel smeerlappen in een kroeg gevraagd een pakketje naar Caracas te brengen.
Je voelt um al ?
Sukkeltje is er ingetrapt en is gearresteerd, en heeft 1 1/2 jaar in de meest kloterige gevangenis gezeten die er op aarde is. :moe:
Als je dat verhaal hoort, rijzen je haren te bergen, hij heeft mensen vermoord zien worden, en met hun hoofd zien voetballen.
Dat hij het nog overleefd heeft is een wonder.
Dan lig je dus inderdaad wel wakker. :droef:

Kinderen zijn zulke makkelijke prooi. :boos:

OeF.. afschuwelijk..
Dat doorsta je als ouder bijna niet.. denk ik..

Je hoort het mensen vaak zeggen.. liever dat mij wat overkomt, dan mijn kind..

Afschuwelijk verhaal.. Goddank hebben zij hun zoon terug.

~Panthera~
09-06-06, 23:55
Geplaatst door MaRiaH
OeF.. afschuwelijk..
Dat doorsta je als ouder bijna niet.. denk ik..

Je hoort het mensen vaak zeggen.. liever dat mij wat overkomt, dan mijn kind..

Afschuwelijk verhaal.. Goddank hebben zij hun zoon terug.

Gelukkig wel ja, het gaat nu een stuk beter met hem.
Wat een klotetijd was dat zeg. :moe:
Het ongeluk zit inderdaad soms in een heel klein hoekje.

~Panthera~
09-06-06, 23:56
Geplaatst door Divine_70
Dames, ik wens jullie een zalige nachtrust en tot de volgende keer, ik moet mijn sportschoenen nog zoeken want ik moet morgen de Albert Kuyp 20x op neer lopen. :stout:
Trusten. :zwaai:


Veel plezier morgen op de Alb.Cuyp ! :zwaai:

En lopen he ? :stout:

Divine_70
12-06-06, 12:11
Ouders doodgebeten baby niet vervolgd


Justitie ziet geen reden om de vader en moeder van een acht dagen oude baby die in Gorredijk door een hond is doodgebeten, strafrechtelijk te vervolgen.

Zelf geopend
Uit politieonderzoek blijkt dat de hond de deur van de babykamer zelf geopend heeft en de baby heeft doodgebeten. De hond, een husky, was eerder nooit agressief. Het dier is afgemaakt.

Verplicht
De politie is verplicht een onderzoek in te stellen omdat de baby een onnatuurlijke dood stierf. De vader (35) en moeder (28) waren met de geboorte van het jongetje voor de eerste maal ouder geworden.