PDA

Bekijk Volledige Versie : Filmpje waarom Yasmine gedisqualificeerd werd bij MissMaroc



Julien
09-06-06, 15:32
Check:

http://www.panorama.nl/media/panorama/marokko/marokko.wmv

Totaal respectloos van Panorama! En dat die meisjes hun principes zo erg laten vallen voor 60 euro vind ik onbegrijpelijk. Ik ben het helemaal eens met de organisatie van Miss Marokko.

Ook schandalig hoe er gespot wordt met het geloof van die meisjes tijdens die fotoshoot.

Olive Yao
09-06-06, 15:41
zenuwachtige meisjes, gespannen glimlachen, lelijke kerel

David
09-06-06, 15:45
Die fotograaf, Ronnie Herz, is een verschrikkelijk vies kereltje. Een uitbuitertje van onnozele meisjes met z'n gladde praatjes. Een slechte fotograaf die nerens in de media nog een poot tussen de deur krijgt, alleen nog bij de meest ranzige blaadjes. Ik heb één keer met 'm gewerkt, en dat was meer dan genoeg. Die Mylène de la Haye (wiens stem je hoort op het filmpje) is eveneens zo'n vreselijk, laag wijf. Geen enkele moraal, verschrikkelijk ordinair. Ongelofelijk dat er nog steeds mesen intrappen.

Olive Yao
09-06-06, 15:48
Geplaatst door David
Ik heb een keer met 'm gewerkt, en dat was meer dan genoeg.
vertel ...

Joepie
09-06-06, 17:04
gelukkig hebben ze dan in marokko geen 50 cent of een j-lo, stel je voor....

Amenzu
09-06-06, 18:42
Geplaatst door Julien
Check:

http://www.panorama.nl/media/panorama/marokko/marokko.wmv

Totaal respectloos van Panorama! En dat die meisjes hun principes zo erg laten vallen voor 60 euro vind ik onbegrijpelijk. Ik ben het helemaal eens met de organisatie van Miss Marokko.

Ook schandalig hoe er gespot wordt met het geloof van die meisjes tijdens die fotoshoot.

Bepaal jij wat de principes van die dames zijn? Denk je nou echt dat de andere dames die nog mee doen aan de miss "ONZIN" verkiezing niet uit de kleren gaan?

Waar draait het om bij die onzin (net zoals alle andere) miss Marokko verkiezing? Is dat uiteindelijk niet hetzelfde.

~Panthera~
09-06-06, 18:47
Geplaatst door Julien
Check:

http://www.panorama.nl/media/panorama/marokko/marokko.wmv

Totaal respectloos van Panorama! En dat die meisjes hun principes zo erg laten vallen voor 60 euro vind ik onbegrijpelijk. Ik ben het helemaal eens met de organisatie van Miss Marokko.

Ook schandalig hoe er gespot wordt met het geloof van die meisjes tijdens die fotoshoot.


Gadverdamme, wat een vieze gore manier om die meiden er in te luizen zeg ! :kotsen:
Wat een smeerlappen die la Haye en die ouwe zak. :moe:

Julien
09-06-06, 18:52
Geplaatst door Amenzu
Bepaal jij wat de principes van die dames zijn? Denk je nou echt dat de andere dames die nog mee doen aan de miss "ONZIN" verkiezing niet uit de kleren gaan?

Waar draait het om bij die onzin (net zoals alle andere) miss Marokko verkiezing? Is dat uiteindelijk niet hetzelfde.

ik wil niks voor niemand bepalen! Wat mij betreft doen die meisjes wat ze leuk vinden.

het gaat er mij om dat ze ervoor gekozen hadden me te doen aan een miss-verkiezing zonder bikini ronde. dat ze dit toch doen met zo'n miss marokko kroontje op hun hoofd tijdens de fotosessie en met de spreuk "burqa uit bikini aan", kan ik begrijpen dat de organisatie 1 van hen gedisqualificeerd heeft.

overigens vind ik de rol van Panorama in dit alles veel viezer.

TENACH
09-06-06, 18:59
Geplaatst door Julien
Check:

http://www.panorama.nl/media/panorama/marokko/marokko.wmv

Totaal respectloos van Panorama! En dat die meisjes hun principes zo erg laten vallen voor 60 euro vind ik onbegrijpelijk. Ik ben het helemaal eens met de organisatie van Miss Marokko.

Ook schandalig hoe er gespot wordt met het geloof van die meisjes tijdens die fotoshoot.

Wat een vieze gore lelijke stronthoofd. Dat z´on stomme trut met schaamhaar op haar lelijke kop zich laat misleiden door z´on drol. Ongelooflijk dat z´on lelijkerd lef heeft om mee te doen met miss-verkiezing. :confused:

Geen sex voor haar huwelijk???? Als je z´on vieze vent aan je laat zitten wrijven, en dat voor 24 knaken, mot je je echt afvragen waarom je je onthoudt van sex voor het huwelijk. stomme trut.

Rourchid
09-06-06, 19:14
Geplaatst door Olive Yao
zenuwachtige meisjes, gespannen glimlachen, lelijke kerel
Jihad maakt een tamelijk ontspannen indruk.

Rourchid
09-06-06, 19:16
Geplaatst door TENACH
Ongelooflijk dat z´on lelijkerd lef heeft om mee te doen met miss-verkiezing. :confused:

Geen sex voor haar huwelijk???? Als je z´on vieze vent aan je laat zitten wrijven, en dat voor 24 knaken, mot je je echt afvragen waarom je je onthoudt van sex voor het huwelijk. stomme trut.
In deze outfit lijkt ze op een amateuristisch omgebouwde transseksueel.

TENACH
09-06-06, 19:29
Geplaatst door Rourchid
In deze outfit lijkt ze op een amateuristisch omgebouwde transseksueel.

Die controle zou ik graag willen uitvoeren met handschoenen en mondkapje. Zou me niet verbazen dat er iets naar achter is gebogen middels een riempje.

Marsipulami
09-06-06, 21:26
Ze mogen er wel zijn die meisjes. Hun schoonheid is een gift van Allah.

Amenzu
09-06-06, 22:01
Geplaatst door Julien
ik wil niks voor niemand bepalen! Wat mij betreft doen die meisjes wat ze leuk vinden.

het gaat er mij om dat ze ervoor gekozen hadden me te doen aan een miss-verkiezing zonder bikini ronde. dat ze dit toch doen met zo'n miss marokko kroontje op hun hoofd tijdens de fotosessie en met de spreuk "burqa uit bikini aan", kan ik begrijpen dat de organisatie 1 van hen gedisqualificeerd heeft.

overigens vind ik de rol van Panorama in dit alles veel viezer.

Wat btreft Panorama denk ik ook hetzelfde over. Ik heb het nergens gehad over de disqualificatie.

Vergeet niet! Het draait allemaal om geld. Zowel bij Panorama, de dames als de organisatoren van Miss.

Al Sawt
09-06-06, 22:29
Geplaatst door Rourchid
In deze outfit lijkt ze op een amateuristisch omgebouwde transseksueel. Overigens stel ik wel vraagtekens bij de deskundigheid van de jury`s, die haar tot de finale hebben laten komen.

Aicha1976
10-06-06, 04:44
Geplaatst door ~Panthera~
Gadverdamme, wat een vieze gore manier om die meiden er in te luizen zeg ! :kotsen:
Wat een smeerlappen die la Haye en die ouwe zak. :moe:


Ik geloof niet dat die meiden zo naief zijn hoor, overigens zou ik al hard op mn naaldhakken beginnen te hollen als ik die ouwe tuinkabouter zag http://www.smileyarena.com/emoticons/Emotions/Sick/sick02.gif


Enne die la Haye he, is dat niet stiekum ook Willibrord Frequin http://www.smileyarena.com/emoticons/Emotions/Smoking/smoke06.gif

bowie
10-06-06, 12:25
Geplaatst door Julien
Check:

http://www.panorama.nl/media/panorama/marokko/marokko.wmv

Totaal respectloos van Panorama! En dat die meisjes hun principes zo erg laten vallen voor 60 euro vind ik onbegrijpelijk. Ik ben het helemaal eens met de organisatie van Miss Marokko.

Ook schandalig hoe er gespot wordt met het geloof van die meisjes tijdens die fotoshoot. schandalig wat ze die meisjes aan doen...ik heb hier geen worden voor....als ik het zou doen oke maar moslim meisjes nee dat kan niet

Karin.N
10-06-06, 12:38
Van de wwek in de gauwigheid een reactie gezien van la Hayes (of hoe ze ook heten mag)
Ze wist om wat voor soort foto's het ging bla bla bla.

En dus wist La Hayes dat het schadelijk voor het meisje zou zijn en dat zij haar niet gewaarschuwd heeft vind ik ronduit min.

Het_Is_Lent
10-06-06, 12:49
Ik kan me niet voorstellen dat dat meisje (Jasmine) zo dom is. Je poseert voor een blad als de Panorama. Je krijgt vragen over de verkiezing. Alles wordt vastgelegd op camera. Je hebt zo'n vies wijf en gore vent waar je mee moet samenwerken, met een niet al te goede imago..

Je hoeft niet geniaal te zijn om te weten wat er vervolgens gaat gebeuren.

Beide hadden ze ervoor kunnen kiezen niet mee te werken. Ze hebben het wel gedaan. Punt.

L@vita

big brother
10-06-06, 13:01
Ja punt ! domme wijf!!!je weet wat de gevolgen kunnen zijn!!!

sjo
10-06-06, 16:41
Geplaatst door big brother
Ja punt ! domme wijf!!!je weet wat de gevolgen kunnen zijn!!!

Geen gevolgen neem ik aan ?

gr.
sjo