PDA

Bekijk Volledige Versie : Groep jongeren takelt drie mensen toe



~Panthera~
10-06-06, 21:42
Groep jongeren takelt drie mensen toe

Uitgegeven: 10 juni 2006 21:38
Laatst gewijzigd: 10 juni 2006 21:38

AMSTERDAM - Een groep jongeren in de leeftijd van 16 tot 20 jaar heeft zaterdagmiddag rond half vijf in Amsterdam drie willekeurige mensen mishandeld. Dit heeft een woordvoerder van de politie zaterdag gemeld.

De groep liep van de Heiligeweg via het Spui naar de Kalverstraat en sloegen in het voorbijgaan een bewaker van een modezaak neer, een Amerikaanse toerist knock-out en takelde een voorbijganger zodanig toe dat deze met onbekend letsel naar het ziekenhuis moest.


In de Kalverstraat bezochten de jongeren een fastfoodrestaurant. Drie 12-jarige jongens die het incident met de Amerikaanse toerist hadden gezien, kwamen bij toeval naast de vermoedelijke daders te zitten. Onder de indruk van wat ze hadden gezien, hoorden ze het groepje daarover opscheppen. Het drietal belde daarop de politie.

Toen die arriveerde, ontstond er een vechtpartij tussen de politie en de verdachten. Hierbij gebruikte de politie pepperspray en raakte een agent lichtgewond. Uiteindelijk kon de politie drie verdachten arresteren, twee van 18 en een van 17 jaar.

De politie vermoedt dat de groep groter was dan de drie aangehouden verdachten en roept getuigen op zich te melden.
--------


Hufterig Nederland. :moe:

Goodnight
10-06-06, 21:44
Ongelofelijk! :kwaad:

Divine_70
11-06-06, 00:13
We liepen net op de dam toen 2 politiewagens met hoge snelheid over de dam raasden, was wel duidelijk dat het goed mis was ergens.
Er hing ook een tijdje een helicopeter stil boven de kalverstraat.
Opsluiten dat schorum. :kotsen:

~Panthera~
11-06-06, 00:18
Geplaatst door Divine_70
We liepen net op de dam toen 2 politiewagens met hoge snelheid over de dam raasden, was wel duidelijk dat het goed mis was ergens.
Er hing ook een tijdje een helicopeter stil boven de kalverstraat.


Das dagelijks hoor. :hihi:

Divine_70
11-06-06, 00:36
Geplaatst door ~Panthera~
Das dagelijks hoor. :hihi:

:haha: I know, maar het blijft me verbazen. :vreemd:
Gelukkig is het hier eerder uitzondering dan regel in tegenstelling tot daar.

~Panthera~
11-06-06, 00:39
Geplaatst door Divine_70
:haha: I know, maar het blijft me verbazen. :vreemd:
Gelukkig is het hier eerder uitzondering dan regel in tegenstelling tot daar.

Hier gelukkig ook. :hihi:

Joesoef
11-06-06, 07:19
IK meen via http://kalverstraat.webcam.nl/flash/ kan je op een webcam komen die precies dat stukje bekijkt waar het zich heeft voltrokken.

Het is idioot, dit soort dingen gebeuren bijna dagelijks.

Divine_70
11-06-06, 12:23
Geplaatst door Joesoef
IK meen via http://kalverstraat.webcam.nl/flash/ kan je op een webcam komen die precies dat stukje bekijkt waar het zich heeft voltrokken.

Het is idioot, dit soort dingen gebeuren bijna dagelijks.

Leuk! zal `m weer uit mijn favorieten gooien als ik weer eens een dagje Amsterdam doe. :hihi: