PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Zarqawi doodgeschopt door VS-militairen'



Wizdom
11-06-06, 14:25
'Zarqawi doodgeschopt door VS-militairen'

Uitgegeven: 11 juni 2006 14:57
Laatst gewijzigd: 11 juni 2006 14:58

LONDEN - Abu Musab al-Zarqawi, de leider van Al Qaida in Irak, die afgelopen woensdag om het leven kwam na een luchtaanval op zijn huis, is mogelijk doodgeslagen door Amerikaanse militairen. De Britse krant The Sunday Times citeert ooggetuigen die zeggen dat Zarqawi zwaargewond was geraakt door de explosie, maar nog wel leefde en pas doodging nadat Amerikaanse militairen hem langdurig hadden geschopt.

De 25-jarige buurman van Zarqawi, die overigens niet wist met wie hij van doen had, zei tegen The Sunday Times dat toegesnelde Irakezen de gewonde man in een ambulance hadden gelegd. Maar de Amerikanen die op dat moment arriveerden haalden hem er weer uit.


De militairen vergewisten zich ervan dat hij geen explosieven op zijn lichaam droeg en bleven hem "opgewonden naar zijn naam vragen". De man gaf geen antwoord, waarop de Amerikanen hem lang tegen zijn borst schopten. Pas nadat hij beelden van Zarqawi op televisie had gezien, begreep de buurman wie de militairen hadden doodgeslagen.

Galactic Cowboy
11-06-06, 15:14
geweldig .ratten moet je doodtrappen

Rourchid
11-06-06, 15:20
Geplaatst door Wizdom
De Britse krant The Sunday Times citeert ooggetuigen die zeggen dat Zarqawi zwaargewond was geraakt door de explosie, maar nog wel leefde en pas doodging nadat Amerikaanse militairen hem langdurig hadden geschopt.



http://www2.0zz0.com/2006/06/08/223425626.jpg (http://www.forums.marokko.nl/showpost.php?p=20399576&postcount=278)

barfly
11-06-06, 16:04
Hebben ze die aardige vrome meneer zomaar doodgeschopt? :eek:

Mooi! :duim:

David
11-06-06, 16:06
Geplaatst door barfly
Hebben ze die aardige vrome meneer zomaar doodgeschopt? :eek:

Mooi! :duim:


Stenigen is effectiever.

Eni
11-06-06, 16:30
Mooi, NL gewonnen, die idioot doodgeschopt, wat wil een mens nog meer. :nl:

IbnRushd
11-06-06, 16:36
Geplaatst door Galactic Cowboy
geweldig .ratten moet je doodtrappen

Amerikaanse militairen blijkt hét voorbeeld voor de Europeanen te zijn.
Ik denk dat ik me eens moet integreren in dit aspect.

Hmm, even alles op een rijtje zetten:
Terroristen --> bombarderen --> doodschoppen. Humaner kan het niet. :)

Lang leve de doodstraf! :fparty:

tukkersterror
11-06-06, 16:49
Hadden ze hem maar dood geschopt, dan had hij in iedergeval nog wat geleden voor zijn misdaden, maar helaas is hij gewoon op de vlucht neergeschoten, niets spectacular!!!

Gewoon als laffaard die vluchte!!!

IbnRushd
11-06-06, 16:53
Geplaatst door tukkersterror
Hadden ze hem maar dood geschopt, dan had hij in iedergeval nog wat geleden voor zijn misdaden, maar helaas is hij gewoon op de vlucht neergeschoten, niets spectacular!!!

Gewoon als laffaard die vluchte!!!

Volgens een aantal ooggetuigen niet. Hoe wil je dat verklaren?

gh.wille
11-06-06, 17:20
Geplaatst door IbnRushd
Volgens een aantal ooggetuigen niet. Hoe wil je dat verklaren?

Oogge "TUIG" en die alleen maar partijdig zijn ?
Maar zelfs dan nog ,,wat heeft deze man voor op b.v een paar Homo-jochie,s de huilend hun AFSCHUWLIJKE !! dood te gemoed zagen spartelend om hun leven odertussen stront en urine verliezend en de man die nu GESTENIGD moet worden?????
Dan komt deze massa moordenaar toch nog goed weg ,of ben ik nu soms gek geworden ?
Neemt niet weg dat indien dit waar is het ook een ONMENSELIJKE daad is om en gewonde man dood te trappen !!!
Anderzijds als ik de beelden weer zie hoe deze man EIGENHANDIG onschuldige burgers gelijk een beest afslachtte dan heb ik toch weer ff mijn twijfels !
Gelukkig voor mij dat de mens in me dan weer naar boven komt ,en het een laffe daad vind !

mulan
11-06-06, 17:22
Ik zie dat het sommige hun dag volledig goedmaakt. Beschaving bijbrengen door middel van barbaarse praktijken. Fokking hypocrieten.

IbnRushd
11-06-06, 17:23
Geplaatst door gh.wille
Oogge "TUIG" en die alleen maar partijdig zij ?

Daar heb je geen enkel bewijs voor. Dus hou maar op zelf partijdig te zijn.


Geplaatst door gh.wille

Maar zelfs dan nog ,,wat heft deze man voor op b.v een paar Homo.jochie,s de huilend hun AFSCHUWLIJKE !! dood te gemoed zagen spartelend om hun leven stront en urine verliezend en de man die nu GESTENIGD moet worden?????
Dan komt deze massa moordenaar toch nog goed weg ,of ben ik nu soms gek geworden ?
Neemt niet weg dat indien dit waar is het ook een ONMENSELIJKE daad is om en gewonde man dood te trappen !!!
Anderzijds als ik de beelden weer zie hoe deze man EIGENHANDIG onschuldige burgers gelijk en beest afslachtte dan heb ik toch weer ff mijn twijfels !

Dus je bent voor een 'doodschoppend' doodstraf?

gh.wille
11-06-06, 17:39
Geplaatst door IbnRushd
Daar heb je geen enkel bewijs voor. Dus hou maar op zelf partijdig te zijn.



Dus je bent voor een 'doodschoppend' doodstraf?

Nee ! net zo min als mensen afslachten gelijk schapen !
Ik adviseer je mijn reactie eens zorgvuldig en goed te lezen !
En dat bewijs hebben jullie net zo min !!!dat ze onpartijdig zijn he ! dit ff voor de goede orde om weer de nodige misverstanden te voorkomen .

Spoetnik
11-06-06, 17:40
Geplaatst door gh.wille
Ik adviseer je mijn reactie eens zorgvuldig en goed te lezen !


Het is onmogelijk jouw reactie goed te lezen want er is namelijk geen touw aan vast te knopen.

IbnRushd
11-06-06, 17:48
Geplaatst door Spoetnik
Het is onmogelijk jouw reactie goed te lezen want er is namelijk geen touw aan vast te knopen.

Je was me voor. :duim:

En over slecht lezen, ik raad gh.wille om mijn reactie beter te lezen. Een vraag is anders dan een bewering.

HINDUSTAN
11-06-06, 18:23
Ik weet niet van welke bron het eerste bericht afkomstig is.
Maar daarna lees ik iets over The Sunday Times?

Dat is een roddel- en sensatieblad mang.

En vanuit ons luie stoeltje is het makkelijk oordelen over het doodschoppen van iemand die net zo makkelijk mensenhoofden afhakte als dat jij en ik thee drinken.
Maar als je zelf daar zit als soldaat en je hebt die afgehakte koppen gezien plus de afgereten ledematen van je eigen kameraden, dan doe jij zelf misschien meer dan schoppen alleen.

Waarmee ik niks goedpraat overigens.
Het zogenaamde beschaafde Westen is even erg als de beesten die het heeft gecreëerd.
Dat weten we toch allemaal al?

gh.wille
11-06-06, 18:31
Geplaatst door Spoetnik
Het is onmogelijk jouw reactie goed te lezen want er is namelijk geen touw aan vast te knopen.

Misschien bedoel je touw om op te knopen !

Verder kun je van mij het bos in ,ik heb je al vaker jou bespottelijke niets zeggende geblieb af laten gaan in GEPIEP of ben je dat gemakshalve alweer vergeten , je kan de ''PEKEL IN" of te wel opzouten zeggen we op zee .

Mijn antwoord was correct en duidelijk genoeg .

Joepie
11-06-06, 18:57
Geplaatst door Rourchid

http://www2.0zz0.com/2006/06/08/223425626.jpg (http://www.forums.marokko.nl/showpost.php?p=20399576&postcount=278)

ja idd. zo'n onploffing heb ie wel gehad.

Rourchid
11-06-06, 19:13
Geplaatst door Joepie
ja idd. zo'n onploffing heb ie wel gehad.

http://img134.imageshack.us/img134/6418/zarq217zh1ol.jpg

http://img55.imageshack.us/img55/7609/tawhed9qj.jpg (http://www.forums.marokko.nl/showpost.php?p=20329190&postcount=1)

tukkersterror
11-06-06, 20:53
Geplaatst door IbnRushd
Volgens een aantal ooggetuigen niet. Hoe wil je dat verklaren?

Lijkt mij dan wel een ooggetuige met veel lef.

Ten eerste vlogen er twee F16 laag over die raketten afvuurde op het huis.
Direct daarna vallen zwaar bewapende militairen schietende het huis binnen.
En natuurlijk bleef deze ooggetuige uit gevaar voor eigen leven kijken, kon in donker goed de personen herkennen.
Herkende of wist niet wie zijn buurman was maar wist wel dat zij hem doodschopte.

Maak eens een hit and go mee!!!

Ik weet zeker dat ook jij onmiddelijk dekking zoekt en nadien niet kunt vertellen wat er gebeurd is.

Nadien weet je alleen dat er geschoten is en dat je explosie's hebt gehoord van de thunderflush die ze gebruiken.

IbnRushd
11-06-06, 21:01
Geplaatst door tukkersterror
Lijkt mij dan wel een ooggetuige met veel lef.

Ten eerste vlogen er twee F16 laag over die raketten afvuurde op het huis.
Direct daarna vallen zwaar bewapende militairen schietende het huis binnen.
En natuurlijk bleef deze ooggetuige uit gevaar voor eigen leven kijken, kon in donker goed de personen herkennen.
Herkende of wist niet wie zijn buurman was maar wist wel dat zij hem doodschopte.

Maak eens een hit and go mee!!!

Ik weet zeker dat ook jij onmiddelijk dekking zoekt en nadien niet kunt vertellen wat er gebeurd is.

Nadien weet je alleen dat er geschoten is en dat je explosie's hebt gehoord van de thunderflush die ze gebruiken.

Dat is nog de vraag of de militairen het eerst waren. En waar zouden de ooggetuigen zich schuil moeten houden? Denk je dat de buren van 'al-Zarqawi' een officiële brief kregen van dat er binnenkort een bombardement wordt uitgevoerd?

En wat denk je van de zogenaamde haastende militairen? Zouden zij zich niet schuil houden. Zeg maar een paar kilometer verder op. En wie zouden zich als eerst bij een brandend gebouw begeven? De ziekenwagen/brandweer - die wel altijd rond de buurt zit - of jouw helden?

tukkersterror
11-06-06, 21:10
Geplaatst door Rourchid

http://img134.imageshack.us/img134/6418/zarq217zh1ol.jpg

http://img55.imageshack.us/img55/7609/tawhed9qj.jpg (http://www.forums.marokko.nl/showpost.php?p=20329190&postcount=1)

Zou iemand voor mij deze teksten eens kunnen vertalen???

gh.wille
11-06-06, 21:21
Geplaatst door tukkersterror
Zou iemand voor mij deze teksten eens kunnen vertalen???

Zo te zien niet nodig ,kijk maar naar de schaduw afbeelding dat zegt op zich al genoeg over de mentaliteit ,de agressiviteit en de haat van de plaatser !

Cherry Bo
11-06-06, 21:22
Geplaatst door tukkersterror
Zou iemand voor mij deze teksten eens kunnen vertalen???

Lijken me geen spotprenten.

Rourchid is een coming-out fan.

tukkersterror
11-06-06, 21:53
Ik heb deze symbolen vaker gezien maar dan werden ze achter gelaten op dode personen.
En ben na 12 jaar wel eens nieuwsgierig wat deze tekst betekend.
Dat het wapen daaronder van Russische makeladij is is mijn bekend.
De eerste keer dat ik deze afbeelding tegen kwam was in Koeweit en de laatste keer in Amsterdam.
Vandaar!!!

tukkersterror
11-06-06, 22:15
Geplaatst door IbnRushd
Dat is nog de vraag of de militairen het eerst waren. En waar zouden de ooggetuigen zich schuil moeten houden? Denk je dat de buren van 'al-Zarqawi' een officiële brief kregen van dat er binnenkort een bombardement wordt uitgevoerd?

En wat denk je van de zogenaamde haastende militairen? Zouden zij zich niet schuil houden. Zeg maar een paar kilometer verder op. En wie zouden zich als eerst bij een brandend gebouw begeven? De ziekenwagen/brandweer - die wel altijd rond de buurt zit - of jouw helden?

Vakkennis wil nog wel eens helpen, met het zoeken naar feiten en waarheden.

Er zijn twee soorten hit en go aktie mogelijkheden.

1. is een stille, dus proberen om zonder ruchtbaarheid er aan te geven een persoon halen uit vijandig gebied.
2. en dat is hier gebeurd, is een hit en go in wanorde en paniek.
Twee teams zitten bij het doel en geven opdracht tot een luchtaanval, waarna het Bravo-team zorgt voor paniek, door oefengranaten te gooien en te schieten met lose flodders, waarna het Alfa-team de opdracht uitvoerd en de aftocht word gedekt door het bravo-team.
Bij arrestatie van een belangrijk persoon word altijd wangslijm afgenomen voor DNA vergelijking en alle mogelijke manieren gedaan om de persoon levend binnen te brengen. (Winnen van informatie heeft altijd de preoriteit)
Dus dat doodschoppen kunnen we vergeten, vermoedelijk heeft de persoon kunnen ontsnappen of iets anders gedaan waarmee de veiligheid van deze peleton's in gevaar waren en is hij neergeschoten.
En dat is jammer, ik had liever gezien dat hij was opgebracht en inlichtingen uit hem hadden geperst!!!

Rourchid
11-06-06, 22:16
Geplaatst door gh.wille http://img377.imageshack.us/img377/807/hondjesavatarvisboer7js.jpg

Zo te zien niet nodig ,kijk maar naar de schaduw afbeelding dat zegt op zich al genoeg over de mentaliteit ,de agressiviteit en de haat van de plaatser !


:fpuh: :fpuh: :fpuh: :fpuh: :fpuh: :fpuh: :fpuh:

Rourchid
11-06-06, 22:19
Geplaatst door Cherry Bo http://img144.imageshack.us/img144/6079/rain043ac.gif

Lijken me geen spotprenten.


http://www.forums.marokko.nl/showthread.php?t=977977 :zegniets:



Geplaatst door Cherry Bo http://img144.imageshack.us/img144/6079/rain043ac.gif

Rourchid is een coming-out fan.



http://www.vh1.com/shared/media/images/sn_legacy/addict/AMG_images/artists/P04796.JPG
Neneh Cherry

Buffalo Stance :cool:

IbnRushd
11-06-06, 22:28
Geplaatst door tukkersterror
Vakkennis wil nog wel eens helpen, met het zoeken naar feiten en waarheden.

Er zijn twee soorten hit en go aktie mogelijkheden.

1. is een stille, dus proberen om zonder ruchtbaarheid er aan te geven een persoon halen uit vijandig gebied.
2. en dat is hier gebeurd, is een hit en go in wanorde en paniek.
Twee teams zitten bij het doel en geven opdracht tot een luchtaanval, waarna het Bravo-team zorgt voor paniek, door oefengranaten te gooien en te schieten met lose flodders, waarna het Alfa-team de opdracht uitvoerd en de aftocht word gedekt door het bravo-team.
Bij arrestatie van een belangrijk persoon word altijd wangslijm afgenomen voor DNA vergelijking en alle mogelijke manieren gedaan om de persoon levend binnen te brengen. (Winnen van informatie heeft altijd de preoriteit)
Dus dat doodschoppen kunnen we vergeten, vermoedelijk heeft de persoon kunnen ontsnappen of iets anders gedaan waarmee de veiligheid van deze peleton's in gevaar waren en is hij neergeschoten.
En dat is jammer, ik had liever gezien dat hij was opgebracht en inlichtingen uit hem hadden geperst!!!

Ik vraag geen mogelijkheden. Heb jij nou concrete feiten of niet? :)
Dat de Amerikaanse blunder op blunder maken, is niets nieuws meer. Maar ga dan aub niet stoer met je b-films theorieën en concluderen dat het niets anders kon.

Een theorie wat wél mogelijk en realistischer is, is dat de luchtaanval al voldoende moest zijn om de bewoners te doden. De theorie van dat zij midden in een buurt waar veel inwoners gevestigd zijn en dus vermoedelijk genoeg aanhangers van Al-Zarqawi rondhangen, een paniektheorie laten handhaven, té stug en te dom lijkt.

Een andere theorie - wat ik sterker vind - is dat Amerika pas geleden een neppe al-Zarqawi gefilmd hebben en vervolgens door de CIA op een website gezet hebben en een maand later 'onschuldig' - wanneer het nieuws erom vraagt - laten vermoorden. Zelfs de buren wisten niet eens dat Al-Zarqawi zijn buren was, terwijl de foto met een beloning van 25 miljoen al een tijdje rondhing/hangt

Wizdom
11-06-06, 23:29
Geplaatst door tukkersterror
Zou iemand voor mij deze teksten eens kunnen vertalen???

Dat zijn de symbolen voor reestablishment van the "Universal World Order"....

Julien
11-06-06, 23:32
Zarqawi? Oh, dat is die man die honderden zoniet duizenden moslims heeft afgeslacht?!!

barfly
12-06-06, 00:11
Geplaatst door Julien
Zarqawi? Oh, dat is die man die honderden zoniet duizenden moslims heeft afgeslacht?!!

Dat waren waarschijnlijk shi'iten en dat zijn eigenlijk geen echte moslims dus was ie eigenlijk een moedige vrijheidstrijder.

tukkersterror
12-06-06, 07:02
Geplaatst door IbnRushd
Ik vraag geen mogelijkheden. Heb jij nou concrete feiten of niet? :)
Dat de Amerikaanse blunder op blunder maken, is niets nieuws meer. Maar ga dan aub niet stoer met je b-films theorieën en concluderen dat het niets anders kon.

Een theorie wat wél mogelijk en realistischer is, is dat de luchtaanval al voldoende moest zijn om de bewoners te doden. De theorie van dat zij midden in een buurt waar veel inwoners gevestigd zijn en dus vermoedelijk genoeg aanhangers van Al-Zarqawi rondhangen, een paniektheorie laten handhaven, té stug en te dom lijkt.

Een andere theorie - wat ik sterker vind - is dat Amerika pas geleden een neppe al-Zarqawi gefilmd hebben en vervolgens door de CIA op een website gezet hebben en een maand later 'onschuldig' - wanneer het nieuws erom vraagt - laten vermoorden. Zelfs de buren wisten niet eens dat Al-Zarqawi zijn buren was, terwijl de foto met een beloning van 25 miljoen al een tijdje rondhing/hangt


Dat er maar twee mogelijkheden bestaan voor een hit and go aktie is een feit.
Hier word op detail niet van afgeweken, is ook een feit.
Dat zij de man eventueel levend wilde hebben is ook een feit anders hadden ze wel andere raketten gebruikt bij deze aanval en geen light attack raketten die minimale schade aanricht en zeer zuiver is!!!

Dit te samen geloof ik meer in deze feiten dan het doodschoppen van deze persoon!

IbnRushd
12-06-06, 09:35
Geplaatst door tukkersterror
Dat er maar twee mogelijkheden bestaan voor een hit and go aktie is een feit.
Hier word op detail niet van afgeweken, is ook een feit.
Dat zij de man eventueel levend wilde hebben is ook een feit anders hadden ze wel andere raketten gebruikt bij deze aanval en geen light attack raketten die minimale schade aanricht en zeer zuiver is!!!

Dit te samen geloof ik meer in deze feiten dan het doodschoppen van deze persoon!

Dat zijn geen feiten, maar speculaties. Dit hele scene is op voorbedachte rade gespeeld. Helaas lukt niet alles in één keer, ook al oefenen ze 100x ervoor. :)

Wat betreft die rakketjes, die zijn op een zodanige manier ingesteld, zodat Al-Zarqawi niet onherkenbaar doodging. De kans dus dat er levende zielen onder het puin kwamen was - zoals jij zelfs hierboven suggereert - mogelijk. 'Al-Zarqawi' is volgens ooggetuigen één daarvan, die nb door de ambulance meegenomen werd. Eerder dan je helden. Maar geen nood, hoor. Ze hebben 'Al-Zarqawi' toch gepakt en doodgeschopt. Jij blij, Balkende blij, alle hypocrieten blij. Wat wil je nog meer?

H.P.Pas
12-06-06, 09:50
Geplaatst door tukkersterror
Zou iemand voor mij deze teksten eens kunnen vertalen???

Vrij vertaald (http://www.zerofora.hpg.ig.com.br/logo.jpg)