PDA

Bekijk Volledige Versie : Burka leidt tot klappen



MO_NL
12-06-06, 14:32
Burka leidt tot klappen

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00010/burka_10654h.jpg

DEN HAAG - Een opmerking over het dragen van een burka heeft geleid tot de aanhouding van een 24-jarige man uit Den Haag.

De verdachte is de echtgenoot van de vrouw die de burka droeg. De man zou zaterdagmiddag 10 juni een andere man hebben mishandeld en bedreigd nadat die zich kwetsend zou hebben uitgelaten over de kleding van de vrouw.

Bron: AD

David
12-06-06, 14:34
Geplaatst door MO_NL
DEN HAAG



:moe:

Pixelshade
12-06-06, 16:39
Geplaatst door MO_NL
Burka leidt tot klappen

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00010/burka_10654h.jpg



Bron: AD

Enigste land waar die zo word gedragen is Afghanistan :moe:

Elk ander land word de burqa zo gedragen:

http://images.indymedia.org/imc/vancouver/burqa.jpg

Zo ook in NL, dus aub volgende keer een correct plaatje erbij plaatsen

David
12-06-06, 16:42
Geplaatst door Pixelshade
http://images.indymedia.org/imc/vancouver/burqa.jpg

Zo ook in NL, dus aub volgende keer een correct plaatje erbij plaatsen


Wel een pittige eyeliner! :roker:

Pixelshade
12-06-06, 16:44
Geplaatst door David
Wel een pittige eyeliner! :roker:

in Egypt heb ik ze in winkelcentra vaak genoeg met gezien met dikke mascara en weet ik het wat

David
12-06-06, 16:47
Geplaatst door Pixelshade
in Egypt heb ik ze in winkelcentra vaak genoeg met gezien met dikke mascara en weet ik het wat


Goed verzorgde dames :roker:

mark61
12-06-06, 16:52
Geplaatst door David
Wel een pittige eyeliner! :roker:

Dat kunstoog had wel wat beter gematcht kunnen worden, qua kleurstelling.

David
12-06-06, 16:55
Geplaatst door mark61
Dat kunstoog had wel wat beter gematcht kunnen worden, qua kleurstelling.


Details, details. :roker:

HINDUSTAN
12-06-06, 17:30
Geplaatst door Pixelshade
Enigste land waar die zo word gedragen is Afghanistan :moe:

Elk ander land word de burqa zo gedragen:

http://images.indymedia.org/imc/vancouver/burqa.jpg

Zo ook in NL, dus aub volgende keer een correct plaatje erbij plaatsen

Nou pooh zoek de 7 verschillen zeg :rolleyes:

Pixelshade
12-06-06, 17:44
Geplaatst door HINDUSTAN
Nou pooh zoek de 7 verschillen zeg :rolleyes:

ga je blauwe olifanten poetsen

http://69.5.27.15/image/Everest-North-Face20.jpg

zmar
12-06-06, 18:27
Geplaatst door MO_NL
Burka leidt tot klappen

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00010/burka_10654h.jpg

DEN HAAG - Een opmerking over het dragen van een burka heeft geleid tot de aanhouding van een 24-jarige man uit Den Haag.

De verdachte is de echtgenoot van de vrouw die de burka droeg. De man zou zaterdagmiddag 10 juni een andere man hebben mishandeld en bedreigd nadat die zich kwetsend zou hebben uitgelaten over de kleding van de vrouw.

Bron: AD

Vind dat hij gelijk heeft, waarom zou hij het moeten pikken dat iemand zo doet tegen zijn vrouw?

David
12-06-06, 18:32
Geplaatst door zmar
Vind dat hij gelijk heeft, waarom zou hij het moeten pikken dat iemand zo doet tegen zijn vrouw?


.

Olive Yao
12-06-06, 18:37
Geplaatst door MO_NL
Burka leidt tot klappen[/SIZE]
DEN HAAG - Een opmerking over het dragen van een burka heeft geleid tot de aanhouding van een 24-jarige man uit Den Haag.

De verdachte is de echtgenoot van de vrouw die de burka droeg. De man zou zaterdagmiddag 10 juni een andere man hebben mishandeld en bedreigd nadat die zich kwetsend zou hebben uitgelaten over de kleding van de vrouw.
Wat zou-ie gezegd hebben? "Hoer!"?

Zomora
12-06-06, 18:59
achter iedere vrouw met een burqa staat een groepje hypocriete
mannen. vrijwillig mijn tante.
die dingen horen op tafel of op bed.

HINDUSTAN
12-06-06, 19:01
Geplaatst door zmar
Vind dat hij gelijk heeft, waarom zou hij het moeten pikken dat iemand zo doet tegen zijn vrouw?

Misschien omdat het kind van die 25 jarige ter plekke een angsttrauma opliep?
Of hij dacht dat het een grap was?
Misschien dacht hij wel dat hij terecht was gekomen op de shoot van de nieuwste Star Wars?
Hij zal in elk geval geen 'he lekker ding' hebben geroepen.

tukkersterror
12-06-06, 21:57
Heb wel een goede oplossing voor het burka probleem!!!

We plaatsen een lamp in ieder burka, zetten ze dan om de 50 meter op het strand als vuurtoren!

Ik heb nog wel een 50 hallo geen lampen over:hihi:

Wie levert het verlengsnoer?

En de bordjes verboden te stenigen! :schrik:

Aicha1976
12-06-06, 22:23
Geplaatst door tukkersterror
Heb wel een goede oplossing voor het burka probleem!!!

We plaatsen een lamp in ieder burka, zetten ze dan om de 50 meter op het strand als vuurtoren!

Ik heb nog wel een 50 hallo geen lampen over:hihi:

Wie levert het verlengsnoer?

En de bordjes verboden te stenigen! :schrik:


Respectloos Tukker :roker:

Aicha1976
12-06-06, 22:26
Geplaatst door zmar
Vind dat hij gelijk heeft, waarom zou hij het moeten pikken dat iemand zo doet tegen zijn vrouw?

Juist, gewoon erop los rammen. Dat is de enige oplossing :rolleyes:

HINDUSTAN
12-06-06, 22:42
Geplaatst door Pixelshade
ga je blauwe olifanten poetsen

http://69.5.27.15/image/Everest-North-Face20.jpg

Aai, nog een India-lover.
Ga je eigen films bekijken... :tik:

En die tegen-picture, daar ga ik geeneens moeite voor doen....
Veels te makkelijk... :D
Alleen gefrustreerde mensen proberen een ander te denigreren d.m.v. een foto van een oude vrouw...waar op zich eigenlijk helemaal niks mis mee is.
Als je het echt goed had gedaan, had je een oude vrouw genomen zonder armen en benen die in de goot lag te bedelen Pixelshade, dan was je natuurlijk nog stoerder geweest.

En als ik zo een held als jou was geweest, zocht ik naar een of andere zeer genante foto van een vrouw of man van jouw afkomstigheid natuurlijk. En lang zou ik niet hoeven zoeken hoor!?

Maar nee, ik ben niet zo dapper als jij. Ik ga het anders doen, ik laat jou nog meer Indiase vrouwen zien, uit films dan he?

http://www.chalo.net/celebrity/deepti/deeptibhatnagar12.jpg

Oeiii die was vrij pittig he? Rechtstreekse screenshot uit een film, die jij nou wel even graag zou willen zien ondanks dat je dat gaat ontkennen natuurlijk noh?

En wat dacht je van deze:

http://www.chalo.net/celebrity/deepti/deeptibhatnagar51.jpg

Speciaal voor jou, in danstenue, een mooie sari.
En kijk! Ook al zo een grote rode tika op haar voorhoofd, had je het gezien? :D
Vast wel. Het is dezelfde vrouw trouwens... Ja, logisch dat je zo gek op HINDUSTAN vrouwen bent.... Ik ook hoor! :giechel:

HINDUSTAN
12-06-06, 22:44
Geplaatst door Aicha1976
Respectloos Tukker :roker:

Nee je vrouw....een vrouw in een burqa over straat laten lopen, dat is respectvol zeker?

tukkersterror
12-06-06, 22:45
Geplaatst door Aicha1976
Respectloos Tukker :roker:

Misschien, maar als ik in landen komt met mijn vrouw die Islamitisch zijn moet mijn vrouw en ik mijn kleding ook aanpassen in dit land.

Ik vind dan ook een burka niet thuis horen in de Europesche landen.
Ik zal daar de vrouw niet op aanspreken, maar wel haar man.
Het is uit de tijd en ongepast in een welvarend land en toont van geen respect voor de gewoontes van het land als je er in gaat lopen.

Zou eigelijk wel eens willen weten hoever onze wet gaat als je met deze temperaturen zo over straat gaat en word bevangen door de hitte, zal een ziektekosten verzekering deze schade vergoeden? :D

Aicha1976
12-06-06, 22:48
Geplaatst door HINDUSTAN
Nee je vrouw....een vrouw in een burqa over straat laten lopen, dat is respectvol zeker?



Oh, dus die man had haar moeten vertellen dat ding thuis te laten, is dat wat je zegt :schrik:

Aicha1976
12-06-06, 22:57
Geplaatst door tukkersterror
Misschien, maar als ik in landen komt met mijn vrouw die Islamitisch zijn moet mijn vrouw en ik mijn kleding ook aanpassen in dit land.
Ik vind dan ook een burka niet thuis horen in de Europesche landen.
Ik zal daar de vrouw niet op aanspreken, maar wel haar man.
Het is uit de tijd en ongepast in een welvarend land en toont van geen respect voor de gewoontes van het land als je er in gaat lopen.

Zou eigelijk wel eens willen weten hoever onze wet gaat als je met deze temperaturen zo over straat gaat en word bevangen door de hitte, zal een ziektekosten verzekering deze schade vergoeden? :D


Ja, allemaal mooi en wel hoor dat jij je zo goed aanpast, wanneer je in een ander land bent en dat jij vindt dat een burqa niet thuis hoort in de Europesche landen . Jij bepaalt echter niet wat wel en niet in die landen thuishoort. :student:

En dat je die vrouw niet aanspreekt maar wel haar man, nou dat moet je me dan maar eens uitleggen, ga je ervanuit dat ze zelf geen geluid kan produceren :rolleyes:

Wat je mop over dat bevangen worden door de hitte, ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken. Maak je maar zorgen over al die verbrande hoofden en alcoholvergiftigingen veroorzaakt door overmoed op terrasjes :hihi:

HINDUSTAN
12-06-06, 23:26
Geplaatst door Aicha1976
Oh, dus die man had haar moeten vertellen dat ding thuis te laten, is dat wat je zegt :schrik:

Alsjeblieft Aicha, niet voorbarige conclusies trekken zonder argumentatie, dat doe ik bij jou ook niet.

Die man kan haar als een vrouw moeten behandelen en niet haar disrespecten, zelfs onderdrukken door haar te dwingen in een burqa, dat is wat ik zeg.
Vooral in Nederland ja, op dat punt ben ik het wel eens met Tukker.
En je kan ervan uitgaan als je mijn escapades een beetje gezien hebt hier, dat ik op dat punt neutraal ben: ik vind het voor Nederland en ik vind het voor de hele wereld.

In de wereld van de burqa's worden neuzen afsneden, ogen doorboord en met zoutzuur op vrouwen gesmeten als ze maar afwijken van de mening van de overheersende mannenklasse daar.
En dan hebben ze geluk gehad als ze niet gestenigd of legaal doodgeschoten werden...alhoewel, als ik die reportages zag waarin hulpverleensters zelf in tranen uitbarstten als een vrouw wiens hele gezicht eraf was gesneden omdat haar man dacht dat ze naar iemand anders keek hartverscheurend vertelde hoe lelijk ze zichzelf vond, dan kreeg ik het gevoel dat ze liever dood wilde zijn.
Waar velen zichzelf ook toe drijven.
Want als je gezicht eraf gesneden wordt zodat geen andere man meer naar je kijkt Aicha, dan wie zijn wij om te vertellen dat de burqa nergens meer gedragen zou mogen worden?

Gewoon normal people met een enigszins gezond verstand met de gedachte dat iedereen vrij moet zijn en gerespecteerd moet worden zonder de angst voor onderdrukking d.m.v. fysiek geweld.

Dat is mijn beargumentering.

tukkersterror
12-06-06, 23:39
Geplaatst door Aicha1976
Ja, allemaal mooi en wel hoor dat jij je zo goed aanpast, wanneer je in een ander land bent en dat jij vindt dat een burqa niet thuis hoort in de Europesche landen . Jij bepaalt echter niet wat wel en niet in die landen thuishoort. :student:

En dat je die vrouw niet aanspreekt maar wel haar man, nou dat moet je me dan maar eens uitleggen, ga je ervanuit dat ze zelf geen geluid kan produceren :rolleyes:

Wat je mop over dat bevangen worden door de hitte, ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken. Maak je maar zorgen over al die verbrande hoofden en alcoholvergiftigingen veroorzaakt door overmoed op terrasjes :hihi:

Ja lach jij maar, maar deze jongen kreeg wel een boete van de politie van 30 Dollar omdat ik in een T shirt liep en het onzedelijk was!
Ik dach eerst dat alle mensen (vrouwen) naar mij keken als bink, had ik verdorie door dat ik in overtreding was.

Natuurlijk spreek ik de man aan, het is immers ongepast om een moslimvrouw aan te spreken op straat.
Wie weet wat haar te wachten staat thuis als ik er haar op aanspreek.

Nee nou even zonder gein, ik ben in vele landen geweest en heb indien mogelijk mij altijd aangepast aan de gebruiken van dit land.
Ten eerste deed ik dit om niet uit de toon te vallen en ten tweede om deze mensen niet te shockeren.

Ik ken persoonlijk ook een vrouw die in Buqua loopt en zij verzekerde mij dat dit haar eigen keus was om uitdrukking te geven aan haar geloof.
Maar ik kan dit niet behappen, het gaat simpel weg mijn vermogen te boven.

Misschien komt het omdat ik het bijzondere ondingen vind ik weet het niet.

Maar ik zie deze buqua's gewoon niet zitten en dit heeft niets te maken met de mens achter deze buqua maar puur en alleen met het kledingstuk.

Sorry moslimas?!?

gh.wille
13-06-06, 00:46
Geplaatst door HINDUSTAN
Alsjeblieft Aicha, niet voorbarige conclusies trekken zonder argumentatie, dat doe ik bij jou ook niet.

Die man kan haar als een vrouw moeten behandelen en niet haar disrespecten, zelfs onderdrukken door haar te dwingen in een burqa, dat is wat ik zeg.
Vooral in Nederland ja, op dat punt ben ik het wel eens met Tukker.
En je kan ervan uitgaan als je mijn escapades een beetje gezien hebt hier, dat ik op dat punt neutraal ben: ik vind het voor Nederland en ik vind het voor de hele wereld.

In de wereld van de burqa's worden neuzen afsneden, ogen doorboord en met zoutzuur op vrouwen gesmeten als ze maar afwijken van de mening van de overheersende mannenklasse daar.
En dan hebben ze geluk gehad als ze niet gestenigd of legaal doodgeschoten werden...alhoewel, als ik die reportages zag waarin hulpverleensters zelf in tranen uitbarstten als een vrouw wiens hele gezicht eraf was gesneden *****omdat haar man dacht dat ze naar iemand anders keek hartverscheurend vertelde hoe lelijk ze zichzelf vond, dan kreeg ik het gevoel dat ze liever dood wilde zijn.
Waar velen zichzelf ook toe drijven.
Want als je gezicht eraf gesneden wordt zodat geen andere man meer naar je kijkt Aicha, dan wie zijn wij om te vertellen dat de burqa nergens meer gedragen zou mogen worden?

Gewoon normal people met een enigszins gezond verstand met de gedachte dat iedereen vrij moet zijn en gerespecteerd moet worden zonder de angst voor onderdrukking d.m.v. fysiek geweld.

Dat is mijn beargumentering.

***** Ik heb het ook toen gezien ! walgelijk de stakker hij had haar beter kunnen vermoorden .
Ach het is niet zo ver van ons bed kijk maar ff : naar deze onderstaande topic !
Een toekomst beeld dat ik gelukkig niet zo lang meer mee hoef te maken ,gezien mijn leeftijd.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=190448

Aicha1976
13-06-06, 00:49
Geplaatst door HINDUSTAN
Alsjeblieft Aicha, niet voorbarige conclusies trekken zonder argumentatie, dat doe ik bij jou ook niet.

Die man kan haar als een vrouw moeten behandelen en niet haar disrespecten, zelfs onderdrukken door haar te dwingen in een burqa, dat is wat ik zeg.
Vooral in Nederland ja, op dat punt ben ik het wel eens met Tukker.
En je kan ervan uitgaan als je mijn escapades een beetje gezien hebt hier, dat ik op dat punt neutraal ben: ik vind het voor Nederland en ik vind het voor de hele wereld.

In de wereld van de burqa's worden neuzen afsneden, ogen doorboord en met zoutzuur op vrouwen gesmeten als ze maar afwijken van de mening van de overheersende mannenklasse daar.
En dan hebben ze geluk gehad als ze niet gestenigd of legaal doodgeschoten werden...alhoewel, als ik die reportages zag waarin hulpverleensters zelf in tranen uitbarstten als een vrouw wiens hele gezicht eraf was gesneden omdat haar man dacht dat ze naar iemand anders keek hartverscheurend vertelde hoe lelijk ze zichzelf vond, dan kreeg ik het gevoel dat ze liever dood wilde zijn.
Waar velen zichzelf ook toe drijven.
Want als je gezicht eraf gesneden wordt zodat geen andere man meer naar je kijkt Aicha, dan wie zijn wij om te vertellen dat de burqa nergens meer gedragen zou mogen worden?

Gewoon normal people met een enigszins gezond verstand met de gedachte dat iedereen vrij moet zijn en gerespecteerd moet worden zonder de angst voor onderdrukking d.m.v. fysiek geweld.

Dat is mijn beargumentering.


Had meteen beargumenteerd dan :D

Aicha1976
13-06-06, 00:57
Geplaatst door tukkersterror
Ja lach jij maar, maar deze jongen kreeg wel een boete van de politie van 30 Dollar omdat ik in een T shirt liep en het onzedelijk was!
Ik dach eerst dat alle mensen (vrouwen) naar mij keken als bink, had ik verdorie door dat ik in overtreding was.

Natuurlijk spreek ik de man aan, het is immers ongepast om een moslimvrouw aan te spreken op straat.
Wie weet wat haar te wachten staat thuis als ik er haar op aanspreek.

Nee nou even zonder gein, ik ben in vele landen geweest en heb indien mogelijk mij altijd aangepast aan de gebruiken van dit land.
Ten eerste deed ik dit om niet uit de toon te vallen en ten tweede om deze mensen niet te shockeren.

Ik ken persoonlijk ook een vrouw die in Buqua loopt en zij verzekerde mij dat dit haar eigen keus was om uitdrukking te geven aan haar geloof.
Maar ik kan dit niet behappen, het gaat simpel weg mijn vermogen te boven.

Misschien komt het omdat ik het bijzondere ondingen vind ik weet het niet.

Maar ik zie deze buqua's gewoon niet zitten en dit heeft niets te maken met de mens achter deze buqua maar puur en alleen met het kledingstuk.

Sorry moslimas?!?


Allereerst zou ik wel een foto van dat shirt willen zien, Amerikanen staan bekend om hun wansmaak dus je moet het wel bont gemaakt hebben :schok:

En ik geloof dat ik al eerder kenbaar gemaakt heb, wat ik van Burqa's vind. Die grappen over die vrouwen die ze (vrijwillig of niet) dragen, die schieten bij mij in het verkeerde keelgat :ergleuk:

Aicha1976
13-06-06, 01:04
Geplaatst door tukkersterror
Ja lach jij maar, maar deze jongen kreeg wel een boete van de politie van 30 Dollar omdat ik in een T shirt liep en het onzedelijk was!
Ik dach eerst dat alle mensen (vrouwen) naar mij keken als bink, had ik verdorie door dat ik in overtreding was.

Natuurlijk spreek ik de man aan, het is immers ongepast om een moslimvrouw aan te spreken op straat.
Wie weet wat haar te wachten staat thuis als ik er haar op aanspreek.

Nee nou even zonder gein, ik ben in vele landen geweest en heb indien mogelijk mij altijd aangepast aan de gebruiken van dit land.
Ten eerste deed ik dit om niet uit de toon te vallen en ten tweede om deze mensen niet te shockeren.

Ik ken persoonlijk ook een vrouw die in Buqua loopt en zij verzekerde mij dat dit haar eigen keus was om uitdrukking te geven aan haar geloof.
Maar ik kan dit niet behappen, het gaat simpel weg mijn vermogen te boven.

Misschien komt het omdat ik het bijzondere ondingen vind ik weet het niet.

Maar ik zie deze buqua's gewoon niet zitten en dit heeft niets te maken met de mens achter deze buqua maar puur en alleen met het kledingstuk.

Sorry moslimas?!?


Allereerst zou ik wel een foto van dat shirt willen zien, Amerikanen staan bekend om hun wansmaak dus je moet het wel bont gemaakt hebben :schok:

En ik geloof dat ik al eerder kenbaar gemaakt heb, wat ik van Burqa's vind. Maar grappen over en ten koste van vrouwen die ze (vrijwillig of niet) dragen, die schieten bij mij in het verkeerde keelgat :ergleuk:

reason
13-06-06, 07:36
Geplaatst door zmar
Vind dat hij gelijk heeft, waarom zou hij het moeten pikken dat iemand zo doet tegen zijn vrouw?


Als je in Nederland met zo'n krankjorem onding aan gaat rondlopen, dan vraag je om reacties.
Punt uit.

tukkersterror
13-06-06, 08:08
Geplaatst door Aicha1976
Allereerst zou ik wel een foto van dat shirt willen zien, Amerikanen staan bekend om hun wansmaak dus je moet het wel bont gemaakt hebben :schok:

En ik geloof dat ik al eerder kenbaar gemaakt heb, wat ik van Burqa's vind. Maar grappen over en ten koste van vrouwen die ze (vrijwillig of niet) dragen, die schieten bij mij in het verkeerde keelgat :ergleuk:

Bij 1 keer plaatsen had ik het ook wel begrepen :hihi:

Het was een gewoon wit neutraal T-Shirt, maar de mouwen moesten over de ellebogen komen, hoorde ik later in het hotel.

Ik weet hoe jij over deze dingen denkt, maar aan de andere kant kun je er beter grapjes over maken dan dat je deze vrouwen a publiek belachelijk maakt.

En ik blijft erbij dat deze dingen niet thuis horen in het Europesche straat beeld.
Het past niet in onze maatschappij, er is geen herkenning in en ze roepen gevoelens op.
Traditionele kleding is leuk in het land van herkomst.

Als ik op straat zou lopen met zoiets word ik opgepakt op art. 31 en ben ik een nuts.

reason
13-06-06, 11:44
Hoe dan ook, vind ik dat mensen het recht hebben om iemand aan te spreken die zich met zo’n geval aan op straat begeeft.
Net zoals we het recht hebben om een nudist, die in zijn favoriete kleding op straat loopt, daarop aan te spreken.
Twee uitersten, die beide niet acceptabel zijn in de gewone, dagelijkse samenleving.

Dat wil niet zeggen dat je het recht hebt om zo iemand uit te schelden, maar wel om van je afkeuring blijk te geven.
En dan hoeft meneer de echtgenoot niet agressief te worden.

Tot nu toe ben ik niet voor een burqa-verbod, omdat ik denk dat het een verschijnsel is dat nog nauwelijks voorkomt in Nederland. Als het echter meer gaat voorkomen, vind ik dat het zonder meer moet worden verboden.