PDA

Bekijk Volledige Versie : De honderd belangrijkste foto's volgens Life Magazine



Seif
14-06-06, 12:01
Klik (http://www.digitaljournalist.org/issue0309/lm01.html)

mulan
14-06-06, 12:06
Uhmm....waarom zie ik er maar een aantal of is de rest er niet opgezet?

Seif
14-06-06, 12:10
Geplaatst door mulan
Uhmm....waarom zie ik er maar een aantal of is de rest er niet opgezet?

Het lijkt erop, 27 maar.

David
14-06-06, 12:11
Geplaatst door Seif
Het lijkt erop, 27 maar.


De rest moet je kopen.



Betty Grable, ah goshie!

~Panthera~
14-06-06, 12:17
Te bedenken, dat er, 75 jaar geleden nog maar, "beschaafd" mensen gelinched werden om hun huidskleur. :moe:

Arvid
14-06-06, 12:21
"100 photographs that changed the world"

Kom op zeg, wat een onzin. Slechte reclamekreet.
De foto's zijn gewoon een serie uit de Amerikaanse geschiedenis, heeft de wereld echt niet veranderd hoor.

Oftewel, totale crap wat hier vertoond wordt.

MocroStyle
14-06-06, 12:29
verbaast me dat de twin towers er niet bij zitten, of is het nog te vroeg om dat leed in de uitverkoop te doen? :slapen:

Seif
14-06-06, 12:44
Geplaatst door Arvid
De foto's zijn gewoon een serie uit de Amerikaanse geschiedenis, heeft de wereld echt niet veranderd hoor.

De geschiedenis van de vorige eeuw, is voor een groot deel Amerikaanse geschiedenis geweest.

Of vind jij bijvoorbeeld de landing op de maan zuiver Amerikaanse geschiedenis, en geen menselijke geschiedenis?

Arvid
14-06-06, 12:55
Geplaatst door Seif
De geschiedenis van de vorige eeuw, is voor een groot deel Amerikaanse geschiedenis geweest.

Of vind jij bijvoorbeeld de landing op de maan zuiver Amerikaanse geschiedenis, en geen menselijke geschiedenis?

Dat laatste wel, maar kom op er zitten allerlei foto's bij die totaal niet relevant zijn voor de wereldgeschiedenis. In elk geval niet relevant genoeg om in de top100 te geraken.

JobHopper
15-06-06, 15:06
Geplaatst door ~Panthera~
Te bedenken, dat er, 75 jaar geleden nog maar, "beschaafd" mensen gelinched werden om hun huidskleur. :moe:

...en nu wordt je kop eraf gehakt als je toevallig tegen een soeniet aanloopt als je sjiiet bent en vice versa...

Niets veranderd dus...