PDA

Bekijk Volledige Versie : Fransman rijdt met tonnen explosieven door Botlektunnel.



~Panthera~
15-06-06, 07:13
Fransman rijdt met tonnen explosieven door Botlektunnel.

Uitgegeven: 15 juni 2006 07:49

DRIEBERGEN - Een Franse vrachtwagencombinatie die met 5000 kilo explosieven door de Botlektunnel reed, een Brit die met zijn privévliegtuig zonder geldig bewijs van luchtwaardigheid op Schiphol was geland: dit waren enkele overtredingen die het Korps landelijke politiediensten (KLPD) en andere opsporingsdiensten woensdag constateerden bij 92 controles van het vervoer van goederen op de weg, het spoor, het water en in de lucht.

De opsporingsdiensten maakten in elf gevallen proces-verbaal op. De chauffeur van de vrachtwagencombinatie moest een boete van 490 euro betalen. De Brit, die zich niet bij de Europese luchtverkeersleiding Eurocontrol had aangemeld, moest zijn vliegtuig laten staan en kon een boete van 2800 euro betalen.

Good Kahuna
15-06-06, 07:54
Geplaatst door ~Panthera~
DRIEBERGEN - Een Franse vrachtwagencombinatie die met 5000 kilo explosieven door de Botlektunnel reed...

:eek:

Mijn ouders wonen in die buurt.

Dacht trouwens even te lezen dat een privé-vliegtuig door de Botlektunnel was gevlogen. Mwah, beetje slaperig nog...

:cheefbek:

kaassietoch
15-06-06, 08:14
:huil:

Damn, daar gaat mijn goeikoop afgetikte partijtje strijkers!

Evengoed is die Botlektunnel toch al zo'n beetje de onveiligste plek van Nederland: De files voor de afslag Spijkenisse die halverwege beginnen, de types die daarom voor de veiligheid maar alvast 80 op de linkerbaan gaan rijden, de 'ervaren' rijders die elke noodstop uren van te voren aan zien komen en daarom zich een plekje op je nummerbord verlichting verschaffen, de 'ervaren aanhangwagenrijders' die ontdekken dat ze halverwege door hun boedelbak worden ingehaald (dat gebeurt daar echt vaak, die tunnel zit onder de grottekeningen van allerlei aanhangerspul met vrijheidsdrang). Mwoah die 5 ton explosieven maak dan nie veel uit volgens mij. Na ja wel met een franse chauffeur :vreemd:

Good Kahuna
15-06-06, 08:20
Geplaatst door kaassietoch
die tunnel zit onder de grottekeningen van allerlei aanhangerspul met vrijheidsdrang...

:hihi: Ik zal er eens op letten de volgende keer... als de tunnel er tegen die tijd nog staat.