PDA

Bekijk Volledige Versie : Kat loopt naar huis: 44 km



Couscousje
15-06-06, 11:47
Kat loopt naar huis: 44 km
Bron: Algemeen Dagblad
Gepubliceerd: donderdag 15 juni 2006 @ 08:45

De 29-jarige Marijtje van der Linde-Schulz uit Brielle keek afgelopen week vreemd op, toen ze haar kater Iwan in de tuin zag verschijnen. Ze had hem namelijk tien dagen eerder naar haar ouders in Achthuizen gebracht, zo'n 44 kilometer verderop. Ze had namelijk drie katten en dat vond ze te veel worden. Ze wilde ze niet naar het asiel brengen, maar twee katten weggeven aan haar familie leek haar een mooie oplossing.

Daar dacht Iwan dus duidelijk anders over. Een dag nadat hij bij zijn nieuwe baasjes aangekomen was, nam hij de benen. Na een tijdje de hele buurt afgezocht te hebben, gaf de familie het zoeken op. Tien dagen was hij spoorloos, totdat Marijtje op een ochtend de gordijnen opendeed en een kat in haar tuin zag die wel heel erg op Iwan leek. Toen deze zag dat de gordijnen opengingen, rende hij op de achterdeur af om binnengelaten te worden. Het was dus inderdaad Iwan. De kussentjes onder zijn poten bloedden, maar verder was hij helemaal gezond.

Marijtje snapt nog steeds niet hoe hij het voor elkaar gekregen heeft om het huis terug te vinden. Om van Achthuizen naar Brielle te komen, moet je bijvoorbeeld de dam tussen Goeree en Voorne over. "Onvoorstelbaar, maar waar," aldus Marijtje.

Iwan mag nu natuurlijk blijven. Hij heeft wel een nieuwe naam gekregen: Tom Tom.

http://images.fok.nl/upload/060615_108939_Kat%20met%20tomtom.jpg

Ik word met de dag verliefder op die diertjes! :Iluvu:

Cc

gh.wille
15-06-06, 12:13
Geplaatst door Couscousje
Kat loopt naar huis: 44 km
Bron: Algemeen Dagblad
Gepubliceerd: donderdag 15 juni 2006 @ 08:45

De 29-jarige Marijtje van der Linde-Schulz uit Brielle keek afgelopen week vreemd op, toen ze haar kater Iwan in de tuin zag verschijnen. Ze had hem namelijk tien dagen eerder naar haar ouders in Achthuizen gebracht, zo'n 44 kilometer verderop. Ze had namelijk drie katten en dat vond ze te veel worden. Ze wilde ze niet naar het asiel brengen, maar twee katten weggeven aan haar familie leek haar een mooie oplossing.

Daar dacht Iwan dus duidelijk anders over. Een dag nadat hij bij zijn nieuwe baasjes aangekomen was, nam hij de benen. Na een tijdje de hele buurt afgezocht te hebben, gaf de familie het zoeken op. Tien dagen was hij spoorloos, totdat Marijtje op een ochtend de gordijnen opendeed en een kat in haar tuin zag die wel heel erg op Iwan leek. Toen deze zag dat de gordijnen opengingen, rende hij op de achterdeur af om binnengelaten te worden. Het was dus inderdaad Iwan. De kussentjes onder zijn poten bloedden, maar verder was hij helemaal gezond.

Marijtje snapt nog steeds niet hoe hij het voor elkaar gekregen heeft om het huis terug te vinden. Om van Achthuizen naar Brielle te komen, moet je bijvoorbeeld de dam tussen Goeree en Voorne over. "Onvoorstelbaar, maar waar," aldus Marijtje.

Iwan mag nu natuurlijk blijven. Hij heeft wel een nieuwe naam gekregen: Tom Tom.

http://images.fok.nl/upload/060615_108939_Kat%20met%20tomtom.jpg

Ik word met de dag verliefder op die diertjes! :Iluvu:

Cc

Je hoort het wel vaker maar het blijft iedere keer verbazingwekkend !
Ze zoeken niet op de eerste plaats naar hun baasje maar naar hun oude omgeving ja en als de baas(in )er dan ook nog is dan is het dubbel feest!
:)

~Panthera~
15-06-06, 12:15
Geeft die doos hem een nieuwe naam. :moe: leuk voor het beest. :kwaad:
Lekker verwarrend voor hem.

Couscousje
15-06-06, 12:26
Geplaatst door ~Panthera~
Geeft die doos hem een nieuwe naam. :moe: leuk voor het beest. :kwaad:
Lekker verwarrend voor hem.

Volgens mij lukt dat best, hoor.

Noa luistert ook naar twee namen.

Cc

Olive Yao
15-06-06, 12:27
Geplaatst door gh.wille
Je hoort het wel vaker maar het blijft iedere keer verbazingwekkend !
:)
Zeg dat wel. Hoe doen ze het? Geweldige beesten.

~Panthera~
15-06-06, 12:29
Geplaatst door Couscousje
Volgens mij lukt dat best, hoor.

Noa luistert ook naar twee namen.

Cc


Ja, ok, maar dat is dan toch iets van Noa en snoetepoetepoekiesodemietertje of zo ? :hihi:
Je gaat haar toch geen Bas noemen na een jaar ?

Couscousje
15-06-06, 12:54
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, ok, maar dat is dan toch iets van Noa en snoetepoetepoekiesodemietertje of zo ? :hihi:
Je gaat haar toch geen Bas noemen na een jaar ?

Ninie.

:haha:

Bas. LOL.

Goeie.

Ga ik eens proberen, kijken wat ze doet.

Cc

~Panthera~
15-06-06, 12:56
Geplaatst door Couscousje
Ninie.

:haha:

Bas. LOL.

Goeie.

Ga ik eens proberen, kijken wat ze doet.

Cc


Je aankijken alsof ze een drol tegen de muur ziet kruipen, wedden ? :haha:

Karin.N
15-06-06, 14:30
Hopelijk komt mijn oezemoes ook gauw weer thuis. Is met het mooie weer gaan stappen (doet ze vaker :( en ik kan er maar niet aan wennen als madame de hort op is) en is nog steeds niet terug.

~Panthera~
15-06-06, 14:39
Geplaatst door Karin.N
Hopelijk komt mijn oezemoes ook gauw weer thuis. Is met het mooie weer gaan stappen (doet ze vaker :( en ik kan er maar niet aan wennen als madame de hort op is) en is nog steeds niet terug.


O jee, balen zeg. :schok:

Ik zou niet eens meer kunnen slapen, denk ik. :droef:

Divine_70
15-06-06, 21:38
Geplaatst door Karin.N
Hopelijk komt mijn oezemoes ook gauw weer thuis. Is met het mooie weer gaan stappen (doet ze vaker :( en ik kan er maar niet aan wennen als madame de hort op is) en is nog steeds niet terug.

Ai, ik zou de komende tijd maar ff geen Chinees halen dan. :vreemd: