PDA

Bekijk Volledige Versie : Tukkersterror voor het gerecht gedaagd.



tukkersterror
16-06-06, 09:27
Misschien mijn laatste topic voor de eerst komende weken.

Over 2 uur moet in voorkomen voor een misdrijf gepleegd ergens in nederland op 20 juli 2005.

Maar Tukkertje was helemaal niet met zijn autotje in nederlandje, tukkertje was toen in Rusland, maar dat geloven de kleine rechtertjes niet die luisteren naar de officiertjes van hun klootjes office.

Maar tukkertje is niet bang en neemt hele grote man mee in het zwart, die gaat vertellen aan andere zwarte man dat is tukkertje lief en niet in nederland rijdt met die auto.

Tukkertje is Nederland ZAT, met zijn regeltjes wetje, normtje en waardetjes.

Nederland is gewoon een groot corupt kutland waar de staat 50% van mijn inkomen eist en daarboven op de rest van mijn geld wilt zien aan bekeuringen.

Ik weiger te betalen, dus als ik verlies zijn veel mensen blij, want dan zijn jullie twee weken verlost van mijn gezeur.

Vrienden salut!!!

Tukkertje gaat!!!

Galactic Cowboy
16-06-06, 17:07
:zwaai:

Coolassprov MC
16-06-06, 17:43
Geplaatst door tukkersterror
Misschien mijn laatste topic voor de eerst komende weken.

Over 2 uur moet in voorkomen voor een misdrijf gepleegd ergens in nederland op 20 juli 2005.

Maar Tukkertje was helemaal niet met zijn autotje in nederlandje, tukkertje was toen in Rusland, maar dat geloven de kleine rechtertjes niet die luisteren naar de officiertjes van hun klootjes office.

Maar tukkertje is niet bang en neemt hele grote man mee in het zwart, die gaat vertellen aan andere zwarte man dat is tukkertje lief en niet in nederland rijdt met die auto.

Tukkertje is Nederland ZAT, met zijn regeltjes wetje, normtje en waardetjes.

Nederland is gewoon een groot corupt kutland waar de staat 50% van mijn inkomen eist en daarboven op de rest van mijn geld wilt zien aan bekeuringen.

Ik weiger te betalen, dus als ik verlies zijn veel mensen blij, want dan zijn jullie twee weken verlost van mijn gezeur.

Vrienden salut!!!

Tukkertje gaat!!!

Het recht zal zegevieren, lieverd!

Divine_70
16-06-06, 18:37
Ben jij nou helemaal gek geworden ? :mad:
Jij komt gewoon terug vanavond, morgen of overmorgen. :ego:

H.P.Pas
16-06-06, 19:06
Geplaatst door Coolassprov MC
Het recht zal zegevieren, lieverd!

Dan kun altijd nog in hoger beroep. :strik:

tukkersterror
16-06-06, 20:42
Allemaal bedankt voor jullie hartelijke woorden, helaas heb ik de zaak verloren en zal dan ook in hoger beroep gaan, om zo te proberen mijn recht te halen.

Waar het om ging kunnen jullie vinden in mijn ander topic hierover!

Maar ben nog vrij:hihi:

~Panthera~
16-06-06, 20:43
Geplaatst door tukkersterror
Maar ben nog vrij:hihi:


Heb je je kunstgebit nog ? :roken:

Divine_70
16-06-06, 20:50
Geplaatst door tukkersterror
Allemaal bedankt voor jullie hartelijke woorden, helaas heb ik de zaak verloren en zal dan ook in hoger beroep gaan, om zo te proberen mijn recht te halen.

Waar het om ging kunnen jullie vinden in mijn ander topic hierover!

Maar ben nog vrij:hihi:

Hebbie de handboeien mee naar huis genomen Tukkertje? :stout:

tukkersterror
16-06-06, 20:54
Geplaatst door ~Panthera~
Heb je je kunstgebit nog ? :roken:

:stout:Stop je vinger maar eens in mijn mond!

:hihi:

tukkersterror
16-06-06, 20:56
Geplaatst door Divine_70
Hebbie de handboeien mee naar huis genomen Tukkertje? :stout:

Natuurlijk met sleuteltjes :boogie:

:love: Handboeien met roze bont:hihi:

~Panthera~
16-06-06, 20:56
Geplaatst door tukkersterror
:stout:Stop je vinger maar eens in mijn mond!

:hihi:


:schok: Getverjesses !! :eek:

Divine_70
16-06-06, 20:59
Geplaatst door tukkersterror
Natuurlijk met sleuteltjes :boogie:

:love: Handboeien met roze bont:hihi:

:lole:

Ik wist het, die dienders, watjes zijn het. :ego:
Berg je de sleuteltjes goed op ? :stout:

Divine_70
16-06-06, 21:00
Geplaatst door ~Panthera~
:schok: Getverjesses !! :eek:

:haha:

~Panthera~
16-06-06, 21:04
Geplaatst door Divine_70
:haha:


:hihi:

Stop die gag er even in bij hem, en daarna de ducktape. :stout: :roker:

tukkersterror
16-06-06, 21:06
Geplaatst door ~Panthera~
:schok: Getverjesses !! :eek:

Is je vinger zo smerig dan?

Heb net mijn tanden gepoets hoor :engel:

Vrouwen :moe:

~Panthera~
16-06-06, 21:08
Geplaatst door tukkersterror
Is je vinger zo smerig dan?

Heb net mijn tanden gepoets hoor :engel:

Vrouwen :moe:


Ik stop geen lichaamsdelen bij vreemden in de mond. kijk wel uit. :ego:

Divine_70
16-06-06, 21:10
Geplaatst door ~Panthera~
:hihi:

Stop die gag er even in bij hem, en daarna de ducktape. :stout: :roker:

Zat eerder aan een muilkorf te denken. :engel:

Divine_70
16-06-06, 21:11
Geplaatst door ~Panthera~
Ik stop geen lichaamsdelen bij vreemden in de mond. kijk wel uit. :ego:

Vreemde? :vreemd: Hij heet Willem, dus is geen vreemde meer. :haha:

tukkersterror
16-06-06, 21:11
Geplaatst door ~Panthera~
:hihi:

Stop die gag er even in bij hem, en daarna de ducktape. :stout: :roker:

Denk joe dat mijn mond zo groot is dat er een gag inpast?:ego:




















Ja dat is die!!!:lol:

~Panthera~
16-06-06, 21:13
Geplaatst door tukkersterror
Denk joe dat mijn mond zo groot is dat er een gag inpast?:ego:




















Ja dat is die!!!:lol:



Met een beetje geweld, lukt alles. :haha:

~Panthera~
16-06-06, 21:14
Geplaatst door Divine_70
Zat eerder aan een muilkorf te denken. :engel:



Now, Be a good dog, Willem. :stout: :haha:

tukkersterror
16-06-06, 21:14
Geplaatst door Divine_70
Vreemde? :vreemd: Hij heet Willem, dus is geen vreemde meer. :haha:

Willem???

Willem is gearresteert, ik ben john de betere helft van zijn gespleten personelijkheid. :tik:

Divine_70
16-06-06, 21:17
Geplaatst door ~Panthera~
Now, Be a good dog, Willem. :stout: :haha:

Willem a good dog? :nerveus:
Noway :jammer:

http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f048.gif

Divine_70
16-06-06, 21:18
Geplaatst door tukkersterror
Willem???

Willem is gearresteert, ik ben john de betere helft van zijn gespleten personelijkheid. :tik:

Uhm John ? :stout: Je hebt me nog steeds niet verteld waar de sleuteltjes liggen. :ego:

tukkersterror
16-06-06, 21:21
Geplaatst door ~Panthera~
Now, Be a good dog, Willem. :stout: :haha:

Trouw als een Golden retriever,
Waaks als een duitse herder,
Jaag als een duitsestaander,
Instinkt van een Whipper :hihi:

Coolassprov MC
16-06-06, 21:22
Geplaatst door tukkersterror
Allemaal bedankt voor jullie hartelijke woorden, helaas heb ik de zaak verloren en zal dan ook in hoger beroep gaan, om zo te proberen mijn recht te halen.

Waar het om ging kunnen jullie vinden in mijn ander topic hierover!

Maar ben nog vrij:hihi:

Als je in Rusland was, heb je er toch wel bewijs van? een stempel in je paspoort? Vliegveld geweest? Vliegtickets op jouw naam?

~Panthera~
16-06-06, 21:22
Geplaatst door Divine_70
Willem a good dog? :nerveus:
Noway :jammer:



Tja, helaas dus. :jammer: :roker:

tukkersterror
16-06-06, 21:24
Geplaatst door Divine_70
Willem a good dog? :nerveus:
Noway :jammer:

http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f048.gif

:ego:

Divine_70
16-06-06, 21:26
Geplaatst door tukkersterror
:ego:

Malloot. :hihi:
Een Whipper he. :o

tukkersterror
16-06-06, 21:29
Geplaatst door Coolassprov MC
Als je in Rusland was, heb je er toch wel bewijs van? een stempel in je paspoort? Vliegveld geweest? Vliegtickets op jouw naam?

Heb ik ook, heb zelfs documenten wanneer de wagen de grens is gepasseert maar de rechter wilde er niet eens naar kijken, kreeg van hem te horen dat hij deze smoesjes 100 keer op een dag hoorde, het is allemaal heel krom en mijn vertrouwen in de rechtstaat heeft een grote deuk opgelopen na vandaag.

Maar maandag gaat er een brief naar het ministerie van justitie met klacht over deze rechter.

~Panthera~
16-06-06, 21:30
Geplaatst door tukkersterror
Trouw als een Golden retriever,
Waaks als een duitse herder,
Jaag als een duitsestaander,
Instinkt van een Whipper :hihi:


1 woord : haar. :roker:


Divine weer op de kast. :haha:

tukkersterror
16-06-06, 21:31
Geplaatst door Divine_70
Malloot. :hihi:


Een nieuw honden ras? :lekpuh:

tukkersterror
16-06-06, 21:33
Geplaatst door ~Panthera~
1 woord : haar. :roker:


Divine weer op de kast. :haha:

Sex op de kast met Divine :schok:

Dat gaat nooit goed daar is Ikea niet tegen bestand :lol: :fpuh:

Divine_70
16-06-06, 21:34
Geplaatst door ~Panthera~
1 woord : haar. :roker:


Divine weer op de kast. :haha:


http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a010.gif :fplet:

Divine_70
16-06-06, 21:36
Geplaatst door tukkersterror
Sex op de kast met Divine :schok:

Dat gaat nooit goed daar is Ikea niet tegen bestand :lol: :fpuh:

Tja, als je iets doet moet je het goed doen. :engel:

Ikea, puh :ego:

~Panthera~
16-06-06, 21:37
Geplaatst door Divine_70
http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a010.gif :fplet:


:lachu:

Divine_70
16-06-06, 21:39
Geplaatst door tukkersterror
Een nieuw honden ras? :lekpuh:

Yep, een beest die voor het eerst werd gesignaleerd in Tukkerland.
Een kruising tussen een pitbull en een Yorkshire Terrier....
Verrek, dat lijkt op jou, vandaar die naam. http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/g070.gif

tukkersterror
16-06-06, 21:40
Geplaatst door Divine_70
Tja, als je iets doet moet je het goed doen. :engel:

Ikea, puh :ego:

Dus gewoon puppies power :ninja2:

:hihi:

Alweer sex op de kast :moe:

tukkersterror
16-06-06, 21:44
Geplaatst door Divine_70
Yep, een beest die voor het eerst werd gesignaleerd in Tukkerland.
Een kruising tussen een pitbull en een Yorkshire Terrier....
Verrek, dat lijkt op jou, vandaar die naam. http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/g070.gif

Nee hoor het nieuwe ras wat hier bier zuipt en van Hoken houd noemen wij "Normaal", ze leven in roedels en zijn vaak te vinden op feest terreinen waar grote feesttenten zijn.

Coolassprov MC
17-06-06, 11:08
Geplaatst door tukkersterror
Heb ik ook, heb zelfs documenten wanneer de wagen de grens is gepasseert maar de rechter wilde er niet eens naar kijken, kreeg van hem te horen dat hij deze smoesjes 100 keer op een dag hoorde, het is allemaal heel krom en mijn vertrouwen in de rechtstaat heeft een grote deuk opgelopen na vandaag.

Maar maandag gaat er een brief naar het ministerie van justitie met klacht over deze rechter.

Rare manier van uiten voor iemand die een onpartijdig oordeel moet vellen op basis van gegronde bewijzen.

tukkersterror
17-06-06, 11:20
Geplaatst door Coolassprov MC
Rare manier van uiten voor iemand die een onpartijdig oordeel moet vellen op basis van gegronde bewijzen.

Het is niet alleen een rare manier van uiten maar ook een ongeoorloofde manier van uiten en voor mij ook onacceptabel.
Had de rechter verklaard dat de fraude gevoeligheid met verzekeringen de eis is dat een wagen in Nederland moet zijn verzekerd en dat je voor de periode in het buitenland je moet bij verzekeren, dan had ik betaald of misschien in beroep gegaan tegen deze uitspraak.
Maar juist de redenen en aanzetten tot iets is voor mij niet te accepteren en doet mijn bloed koken.

Ben eigelijk wel benieuwd of er meer mensen zijn waar onze rechtsgang afdwaald en aanzet tot criminaliteit?

Zal er een een topic over openen.

Rourchid
17-06-06, 12:28
Geplaatst door Coolassprov MC
Rare manier van uiten voor iemand die een onpartijdig oordeel moet vellen op basis van gegronde bewijzen.
Misschien is er sprake van vooringenomenheid bij de Edelbachtbare en vindt de Edelachtbare de prikker tukkerssterror een typisch smoesjesmannetje of zelfs een zogenoemd oplichtersfiguur.

Rourchid
17-06-06, 12:37
Geplaatst door tukkersterror

Maar juist de redenen en aanzetten tot iets is voor mij niet te accepteren en doet mijn bloed koken.

Die rechter is alleen maar geïnteresseerd in jouw geld en sluist het geld door naar dd Nationaal Coördinator Terrorisme (NCTb) en diens kornuiten zodat 43% van de autochtone bevolkng ondergedompeld kan worden in de psychose van het zich inbeelden dat de islam gevaarlijk zou zijn en dat met name salafische predikers het gevaar met de seconde dichterbij brengen.

Geplaatst door tukkersterror

Ben eigelijk wel benieuwd of er meer mensen zijn waar onze rechtsgang afdwaald en aanzet tot criminaliteit?

Zal er een een topic over openen.
Aanzetten tot eigenrichting?

Zomora
17-06-06, 12:46
Geplaatst door Rourchid
Misschien is er sprake van vooringenomenheid bij de Edelbachtbare en vindt de Edelachtbare de prikker tukkerssterror een typisch smoesjesmannetje of zelfs een zogenoemd oplichtersfiguur.

is discriminatie.

tukkersterror
17-06-06, 13:28
Geplaatst door Zomora
is discriminatie.

Hahaha!!! Dit is een goeie maar wel bruikbaar voor mij in mijn hoger beroep in deze zaak!!!

:duim:

Het is inderdaad ook een vorm van discriminatie :wohaa:

Coolassprov MC
19-06-06, 06:35
Geplaatst door Rourchid
Misschien is er sprake van vooringenomenheid bij de Edelbachtbare en vindt de Edelachtbare de prikker tukkerssterror een typisch smoesjesmannetje of zelfs een zogenoemd oplichtersfiguur.

Die optie heb ik bewust verwaarloosd in mijn objectieve beoordeling van de zijn zaak op afstand.

Ik vind TT wel een hypocriet als hij, ach en wee moet roepen, om zijn terechte terechtstelling, (de uitkomst kan dan nog wel onterecht zijn!), terwijl hij tegelijkertijd van mening is dat, in geo-politiek opzicht, het zogenoemde westen bij machte mag zijn om, desnoods met bruut geweld, de politieke koers te dicteren van inferieur gewaande souvereine landen.

tukkersterror
19-06-06, 06:43
Geplaatst door Coolassprov MC
Die optie heb ik bewust verwaarloosd in mijn objectieve beoordeling van de zijn zaak op afstand.

Ik vind TT wel een hypocriet als hij, ach en wee moet roepen, om zijn terechte terechtstelling, (de uitkomst kan dan nog wel onterecht zijn!), terwijl hij tegelijkertijd van mening is dat, in geo-politiek opzicht, het zogenoemde westen bij machte mag zijn om, desnoods met bruut geweld, de politieke koers te dicteren van inferieur gewaande souvereine landen.

ach gut, O gut, zelfs bij een rechtzaak van mij wordt de wereld politiek nog even bij gehaald.

Ach gut, O wee, misschien heeft dit te maken met de radicalisering binnen de moskee?
:lol:

Coolassprov MC
19-06-06, 22:56
Geplaatst door tukkersterror
ach gut, O gut, zelfs bij een rechtzaak van mij wordt de wereld politiek nog even bij gehaald.

Jouw probleem is dat je je morele steun aan het fascisme verward met ‘wereldpolitiek’; als je geconfronteerd wordt met je eigen zwakke positie raak je weer gefrustreerd en hierdoor geradicaliseerd; zoals het een waar hypocriet betaamt.


Geplaatst door tukkersterror
Ach gut, O wee, misschien heeft dit te maken met de radicalisering binnen de moskee?
:lol:

Is dit weer iets van jou uit de categorie ''Laat Ik Het Maar Zo Suggestief Mogelijk Houden Zodat Niemand Mij Mijn Plaats Kan Wijzen''?

Treur
niet
want
er
is
vast
ook
nog
wel
ergens
ruimte
in
1
of
ander
varkenshok
voor
een
verdwaald,
mislukt,
door
frustraties,
over de voorheen altijd superieur gewaande rechtsstaat,
radicaliserend
Tukkertje.

tukkersterror
19-06-06, 23:00
Geplaatst door Coolassprov MC
Jouw probleem is dat je je morele steun aan het fascisme verward met ‘wereldpolitiek’; als je geconforteerd wordt met je eigen zwakke positie ben je weer gefrustreerd en raak je geradicaliseerd; zoals het een waar hypocriet betaamt.



Treur niet.

Er
is
vast
ook
nog
wel
ergens
ruimte
in
1
of
ander
varkenshok
voor
een
verdwaald,
mislukt,
door
frustraties,
over de voorheen altijd superieur gewaande rechtsstaat,
radicaliserend
Tukkertje.

Hij is leuk!!!

Maar zoveel arbeid ben ik niet waard :jeweetog:

Coolassprov MC
20-06-06, 06:30
Geplaatst door tukkersterror
Hij is leuk!!!

Maar zoveel arbeid ben ik niet waard :jeweetog:

Het moet als volgt gezien worden; als jij een (praat)groepje kan vinden waarbinnen je mislukkingen en je eigen ambivalente gevoelens kunt uiten, botvieren; en hierdoor neutraliseren heeft de maatschappij haar doel bereikt.

Rourchid
20-06-06, 09:17
Geplaatst door tukkersterror

Ach gut, O wee, misschien heeft dit te maken met de radicalisering binnen de moskee?


Dit heeft zeker invloed en nog niet eens marginaal. Terwijl jij je willig liet/laat voorprogrammeren om gefixeerd te zijn op de, door het conglomeraat (van politiek/media/pseudo-wetenschap) kunstmatige gecreeërde, vijanden van de westerse beschaving wordt achter je rug de rechtsstaat volledig uitgehold.
Daar pluk je nu al de wrange vruchten van en dit is nog maar het begin van wat je te wachten staat.

tukkersterror
20-06-06, 09:19
Geplaatst door Coolassprov MC
Het moet als volgt gezien worden; als jij een (praat)groepje kan vinden waarbinnen je mislukkingen en je eigen ambivalente gevoelens kunt uiten, botvieren; en hierdoor neutraliseren heeft de maatschappij haar doel bereikt.

Dus ook ik ben nog te redden?!:hihi:

Was even een geintje, zat je even te dollen, maar je hebt gelijk, dat is ook de redenen dat ik maroc.nl bezoekt, je kunt lekker alles op het net gooien en er is altijd wel iemand de reageerd en soms leer ik ook nog wel eens dingen bij en ga ik zaken anders bekijken, omdat je achtergronden leert uit een andere hoek.
En het mooiste is dat je iemand verrot scheld op het ene topic en op het zelfde moment op een andere topic als vrienden met elkaar omgaat, daaruit blijkt dat gevoel van liefde en haat heel dicht bij elkaar staat.