PDA

Bekijk Volledige Versie : Een dagje uit met de kinderen......



tukkersterror
18-06-06, 20:36
Beste mensen, ben vandaag met de kids en kennisen uit geweest naar Drawer in Drente, dat is een plaatsje in de buurt van Norg.

Daar hebben ze een kleine pretpark, waar het uniek vertoeven is, kost 9,50 intree, maar dan kunnen ze ook overal gratis in en patat, broodjes kroket, frikandel, hamburgers, soep, thee, koffie, Ranja en softijs is verder gratis!!!

Ik kan iedereen aanraden met kinderen om daar eens een dagje heen te gaan.

Succes met deze tip!!!

Divine_70
18-06-06, 20:41
Geplaatst door tukkersterror
Beste mensen, ben vandaag met de kids en kennisen uit geweest naar Drawer in Drente, dat is een plaatsje in de buurt van Norg.

Daar hebben ze een kleine pretpark, waar het uniek vertoeven is, kost 9,50 intree, maar dan kunnen ze ook overal gratis in en patat, broodjes kroket, frikandel, hamburgers, soep, thee, koffie, Ranja en softijs is verder gratis!!!

Ik kan iedereen aanraden met kinderen om daar eens een dagje heen te gaan.

Succes met deze tip!!!

Drawer? :vreemd: Je bedoeld niet Drouwen ?

tukkersterror
18-06-06, 20:59
Geplaatst door Divine_70
Drawer? :vreemd: Je bedoeld niet Drouwen ?

Zeg ik ja Drouwenzand:hihi:

tukkersterror
18-06-06, 21:00
Geplaatst door tukkersterror
Zeg ik ja Drouwenzand:hihi:

Drouwenerzand is het trouwens:hihi:

Ben moe mag fouten maken :engel:

Divine_70
18-06-06, 21:00
Geplaatst door tukkersterror
Zeg ik ja Drouwenzand:hihi:

:haha: Oke dan.

Is inderdaad een leuk daggie uit met de kids.
Nog gegolfd? :wijs:

tukkersterror
18-06-06, 21:03
Geplaatst door Divine_70
:haha: Oke dan.

Is inderdaad een leuk daggie uit met de kids.
Nog gegolfd? :wijs:

Nee joh we hebben ons gedragen als kinderen en we zijn ook overal in geweest!!!

Zalig gewoon en natuurlijk gevreten en nog eens gevreten!!!

Denk er zelfs over na om een huisje te huren!!!

Aicha1976
18-06-06, 21:12
Geplaatst door tukkersterror
Beste mensen, ben vandaag met de kids en kennisen uit geweest naar Drawer in Drente, dat is een plaatsje in de buurt van Norg.

Daar hebben ze een kleine pretpark, waar het uniek vertoeven is, kost 9,50 intree, maar dan kunnen ze ook overal gratis in en patat, broodjes kroket, frikandel, hamburgers, soep, thee, koffie, Ranja en softijs is verder gratis!!!

Ik kan iedereen aanraden met kinderen om daar eens een dagje heen te gaan.

Succes met deze tip!!!

Nederlanders zijn gieeerig :lachu:

MaRiaH
18-06-06, 21:14
Geplaatst door Aicha1976
Nederlanders zijn gieeerig :lachu:

dat is generaliseren, madame.. :hihi:

:D

Divine_70
18-06-06, 21:15
Geplaatst door tukkersterror
Nee joh we hebben ons gedragen als kinderen en we zijn ook overal in geweest!!!

Zalig gewoon en natuurlijk gevreten en nog eens gevreten!!!

Denk er zelfs over na om een huisje te huren!!!

Heerlijk stuk natuur he daar, en dan te bedenken dat ik soortgelijk woon, elke dag opnieuw. http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/d055.gif

Zwaar vermoeiend, praten tegen bomen. :moe:

Aicha1976
18-06-06, 21:21
Geplaatst door MaRiaH
dat is generaliseren, madame.. :hihi:

:D


Je hebt gelijk http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Msn_Mods/bar.gif



Bijna alle Hollanders (rectificatie) zijn gieeerigg :D

MaRiaH
18-06-06, 22:15
Geplaatst door Aicha1976
Je hebt gelijk http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Msn_Mods/bar.gif



Bijna alle Hollanders (rectificatie) zijn gieeerigg :D

yep, zo klopt ie.. :jeweetog:

tukkersterror
19-06-06, 09:05
Geld ook voor de antillen!!! :lekpuh:

sienia
19-06-06, 10:26
Zoiets moet je stilhouden, komen al die stadsen ons hier weer lastig vallen. :jammer:

En Nederlanders zijn gierig.

tukkersterror
19-06-06, 11:00
Geplaatst door sienia
Zoiets moet je stilhouden, komen al die stadsen ons hier weer lastig vallen. :jammer:

En Nederlanders zijn gierig.

Zat nog wel te denken om daar een maroc.nl meeting te organiseren.

Maar dan hebben we wel een probleem, want allochtonen zijn niet gierig:hihi:

:stout: We kunnen natuurlijk voorstellen om hun te laten betalen voor de gierige Hollanders :lol:

sienia
19-06-06, 11:07
Geplaatst door tukkersterror
Zat nog wel te denken om daar een maroc.nl meeting te organiseren.

Maar dan hebben we wel een probleem, want allochtonen zijn niet gierig:hihi:

:stout: We kunnen natuurlijk voorstellen om hun te laten betalen voor de gierige Hollanders :lol:

Of andersom, Tukkers voor iedereen laten betalen, raken ze ook eens een keer ingeburgerd.

Wortel
19-06-06, 11:24
Ach, Drouwenerzand. :) Wat een jeugdsentiment. Daar kwam ik al af en toe toen ik nog een jochie was. Daar vlak in de buurt ligt de plaats Borger met het grootste hunebed van Nederland.
Hadden ze daar nog dat minitreintje en die geweldig leuke midgetgolfbaan ernaast?

jochie
19-06-06, 11:57
is het enkel leuk voor kinderen? of ist ook leuk voor volwassenen?

Divine_70
19-06-06, 12:04
Geplaatst door Wortel

Hadden ze daar nog dat minitreintje en die geweldig leuke midgetgolfbaan ernaast?

Dat ligt er nog. :hihi:

Divine_70
19-06-06, 12:06
Geplaatst door jochie
is het enkel leuk voor kinderen? of ist ook leuk voor volwassenen?

Als kinderen mee gaan, is wel leuker dan alleen volwassenen, tenzij je net zo prettig gestoord bent als Tukker, dan vermaak je je ook zonder kids. :gniffel:

Wortel
19-06-06, 12:17
is het enkel leuk voor kinderen? of ist ook leuk voor volwassenen?

Dat hangt ervan af of die volwassenen nog een keer kind durven zijn. Je hebt daar ook een enorme speelhal vol met flipperkasten en schietapparaten en destijds had je er ook nog een echte racebaan met van die schaal 1:48 raceautomodellen. Ik heb daar volwassen kerels, al autoracend, glimmend en glunderend van plezier meer kind zien zijn dan hun eigen kinderen.


Dat ligt er nog.

Ach, In dat treintje scandeerden we altijd "Nog een keer, nog een keer!!!"
Ach, en dan gingen in de zomer wat later op de avond al die kleurige schemerlampjes op de midgetgolfbaan aan en dat zette de wereld in betoverend licht." :tover:
Ach, hoe zoet de beelden van een onbezorgde gelukkige jeugd.

Zo leuk is het daar dus voor kinderen... :wink:

Divine_70
19-06-06, 12:32
Geplaatst door Wortel



Ach, In dat treintje scandeerden we altijd "Nog een keer, nog een keer!!!"
Ach, en dan gingen in de zomer wat later op de avond al die kleurige schemerlampjes op de midgetgolfbaan aan en dat zette de wereld in betoverend licht." :tover:
Ach, hoe zoet de beelden van een onbezorgde gelukkige jeugd.

Zo leuk is het daar dus voor kinderen... :wink:

En als je dan klaar was met golfen dan mochten we pony rijden.
En dat zat je als een geboren amazone rechtop dat arme beestje. :gniffel:

Ach, die goeie ouwe tijd. *zucht*

Wortel
19-06-06, 13:07
Ach, die goeie ouwe tijd. *zucht*

*zucht* Ja *zucht*

Die lieve pony's met hun trouwe blik. En als we dan klaar waren met ravotten een softijsje uit de kiosk vlakbij. Zouden ze dat geweldige rum-rozijnenijs nog hebben? *zucht*

Divine_70
19-06-06, 13:16
Geplaatst door Wortel
*zucht* Ja *zucht*

Die lieve pony's met hun trouwe blik. En als we dan klaar waren met ravotten een softijsje uit de kiosk vlakbij. Zouden ze dat geweldige rum-rozijnenijs nog hebben? *zucht*

Dan eerst de schoentjes uit, zand eruit kloppen en paardevijgen achter de oren weg vegen. :hihi:
Geen idee van dat ijsje, ik mocht als kind geen Rum nuttigen. :gniffel: Maar die softijsjes waren lekker. :stout:

tukkersterror
19-06-06, 13:17
Geplaatst door sienia
Of andersom, Tukkers voor iedereen laten betalen, raken ze ook eens een keer ingeburgerd.

Wij Tukkers zij tegen elke vorm van inburgering, wij gaan ook voor een eigen staat Twente de staat der Tukkers.
Maar dat is voor latere zorg, laten we eerst eens zien of we iemand zo gek kunnen krijgen om voor ons te betalen :haha:

tukkersterror
19-06-06, 13:28
Inderdaad zucht, het was zalig om weer eens een dag kind te kunnen zijn met kinderen, kattekwaad uithalen met waterpistooltjes, rond draaien in de zweefmolen, calypso of the butterfly, dan rennen naar de achtbaan of bokswagentjes.
Het treintje is er nog steeds alleen de golfbaan ben ik niet tegen gekomen.

Softijs is er nog wel en nog steeds lekker, net als de goeie koffie die ze daar hebben.

Ik denk dat het een leuke plek is voor een meeting, de entree is betaalbaar, kinderen kunnen zich daar uiters vermaken net als de volwassenen.
Dus de waterpistooltjes maar weer laden???

Wortel
19-06-06, 13:39
Dan eerst de schoentjes uit, zand eruit kloppen en paardevijgen achter de oren weg vegen.
Geen idee van dat ijsje, ik mocht als kind geen Rum nuttigen. Maar die softijsjes waren lekker.

Ook in die zin was je één met de natuur, ja.
Die Rum was trouwens meer het smaakje van de rozijnen, dan dat ze er echt Bacardi doorheen hadden gedraaid, volgens mij. Maar dat softijs was tiptop.


Ik denk dat het een leuke plek is voor een meeting, de entree is betaalbaar, kinderen kunnen zich daar uiters vermaken net als de volwassenen.
Dus de waterpistooltjes maar weer laden???

Het enige nadeel van een meeting van Maroc.nl in Drouwenerzand is dat we dan naar alle waarschijnlijkheid niet meer toe zullen komen aan de indringende bespreking van de verschillende integratierapporten die her en der het licht hebben gezien.

Divine_70
19-06-06, 13:43
Geplaatst door Wortel
Ook in die zin was je één met de natuur, ja.
Die Rum was trouwens meer het smaakje van de rozijnen, dan dat ze er echt Bacardi doorheen hadden gedraaid,

Dat denk je maar, die kindertjes waren echt niet alleen K.O van het spelen hoor. :hihi:





Geplaatst door Wortel
Het enige nadeel van een meeting van Maroc.nl in Drouwenerzand is dat we dan naar alle waarschijnlijkheid niet meer toe zullen komen aan de indringende bespreking van de verschillende integratierapporten die her en der het licht hebben gezien.

Nou, dan gaan we cowboy en indiaantje spelen in het echie, wat wil je nog meer. :lole:

Wortel
19-06-06, 13:49
Dat denk je maar, die kindertjes waren echt niet alleen K.O van het spelen hoor.

Neem me nou mijn zuivere dromen over een onbezorgde jeugd niet af :o


Nou, dan gaan we cowboy en indiaantje spelen in het echie, wat wil je nog meer.

Maar dan wel eerst RTL4 en Talpa erbij halen voor een smeuige nieuwsflash over stadse problemen die nu ook het platteland hebben bereikt.

Divine_70
19-06-06, 13:55
Geplaatst door Wortel
Neem me nou mijn zuivere dromen over een onbezorgde jeugd niet af :o

Tja mijn jongen, ooit worden we allemaal groot en geconfronteerd met de werkelijkheid. :jammer:
Vader ging steeds ijsjes kopen omdat de dame achter de balie een kort rokkie aan had en moeder ging steeds naar toilet, want de Wc-heer was zo`n lekker ding, maar allee, ik zal je de details besparen. :zegniets: :hihi:





Geplaatst door Wortel
Maar dan wel eerst RTL4 en Talpa erbij halen voor een smeuige nieuwsflash over stadse problemen die nu ook het platteland hebben bereikt.

Ik zat eerder te denken aan CNN. :vreemd:
Moet toch wereldkundig gemaakt worden, Atheisten versus Moslims versus Christenen, laten we er een zeskamp van gaan maken. :denk:

tukkersterror
19-06-06, 15:03
Geplaatst door Wortel
Ook in die zin was je één met de natuur, ja.
Die Rum was trouwens meer het smaakje van de rozijnen, dan dat ze er echt Bacardi doorheen hadden gedraaid, volgens mij. Maar dat softijs was tiptop.



Het enige nadeel van een meeting van Maroc.nl in Drouwenerzand is dat we dan naar alle waarschijnlijkheid niet meer toe zullen komen aan de indringende bespreking van de verschillende integratierapporten die her en der het licht hebben gezien.

Zit jij dan echt te wachten om in een pretpark wereldse problemen te gaan bespreken.
Na zoveel dagen weken maanden prikken en plakken mogen ook wij wel eens een keertje ontspannen, gewoon lekker op een terrasje, kopje koffie erbij.
Kinderen hebben we geen last van die huppelen wel door het park, wil je met iemand praten praat je met deze persoon en heb je geen zin ga je lekker uitwaaien in een actractie.
Diverse problemen kunnen we dan natuurlijk uitvechten met waterpistooltjes:hihi:
En voor de echte dyhard kunnen overleveren in het bos aan de overkant. :engel:

Divine_70
19-06-06, 19:42
Geplaatst door tukkersterror

Diverse problemen kunnen we dan natuurlijk uitvechten met waterpistooltjes:hihi:
En voor de echte dyhard kunnen overleveren in het bos aan de overkant. :engel:

Of elkaar met verfbommetjes omver schieten. http://www.cosgan.de/images/midi/boese/e010.gif :lole:

tukkersterror
19-06-06, 22:37
Geplaatst door Divine_70
Of elkaar met verfbommetjes omver schieten. http://www.cosgan.de/images/midi/boese/e010.gif :lole:

Ik zie de agressie slaat toe!:hihi:

Divine_70
19-06-06, 22:45
Geplaatst door tukkersterror
Ik zie de agressie slaat toe!:hihi:

Oww.. I never lose control. :stout:

tukkersterror
19-06-06, 22:50
Geplaatst door Divine_70
Oww.. I never lose control. :stout:

Ligt aan het gewicht of ik daar mee akkoord ga als pretparkpakket.

Ik ga trouwens zo slapen, moet morgen met mijn zoon naar het ziekenhuis heeft een dikke knie :droef:

Divine_70
19-06-06, 22:57
Geplaatst door tukkersterror
Ligt aan het gewicht of ik daar mee akkoord ga als pretparkpakket.

Ik ga trouwens zo slapen, moet morgen met mijn zoon naar het ziekenhuis heeft een dikke knie :droef:

Beterschap dan alvast. :fpetaf:
Slaap lekker voor straks. :koppel: :zwaai:

tukkersterror
20-06-06, 09:57
De ponnies en de midgetgolf is er trouwens ook nog steeds, alleen ligt de midgetbaan nu buiten het park.