PDA

Bekijk Volledige Versie : Indiase mannen verhuren echtgenote wegens vrouwentekort



Divine_70
19-06-06, 20:12
Stamleden uit de West-Indische deelstaat Gujarat hebben een wel erg originele oplossing gevonden voor het nijpende tekort aan jonge vrouwen in de regio. Getrouwde mannen verhuren er namelijk hun echtgenote voor een maand aan mannen uit hogere sociale klassen. Dat bericht de Times of India. De krant haalt een voorbeeld aan van een man die omgerekend 140 euro per maand vroeg voor zijn vrouw. Het aantal "verhuurders" zou gestaag toenemen.

In Gujarat en andere deelstaten zoals Punjab en Haryana zijn er steeds minder meisjes. Hoewel het in India verboden is om voor de geboorte het geslacht van de baby na te gaan, werden er de afgelopen tien jaar naar schatting rond de de tien miljoen vrouwelijke foetussen geaborteerd. In sommige regio's zijn jonge vrouwen intussen sterk in de minderheid met soms minder dan 800 meisjes op 1.000 jongens.

19/06/06 16u20

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_160948.jpg

Max Stirner
19-06-06, 20:56
Prostitutie is erg origineel inderdaad....

~Panthera~
19-06-06, 20:58
Goh, tot ze weer met zoutzuur gaan smijten, omdat ze het niet wil ? :moe:

Aicha1976
19-06-06, 21:02
Geplaatst door Max Stirner
Prostitutie is erg origineel inderdaad....


Nee joh, die mannen zijn uit solidariteit met de andere mannen hun vrouwen gaan pimpen, echte broederliefde :vierkant:

Max Stirner
19-06-06, 21:17
Geplaatst door Aicha1976
Nee joh, die mannen zijn uit solidariteit met de andere mannen hun vrouwen gaan pimpen, echte broederliefde :vierkant:


Dit is heel verwerpelijk inderdaad.

Persoonlijk vraag ik nooit geld als ik meisjes uitleen aan mijn vrienden...... :roker:

Aicha1976
19-06-06, 21:23
Geplaatst door Max Stirner
Dit is heel verwerpelijk inderdaad.

Persoonlijk vraag ik nooit geld als ik meisjes uitleen aan mijn vrienden...... :roker:

Nou ja, een onkostenvergoeding is wel op zijn plaats, nietwaar :fpimp:

tukkersterror
19-06-06, 22:08
Geplaatst door Max Stirner
Dit is heel verwerpelijk inderdaad.

Persoonlijk vraag ik nooit geld als ik meisjes uitleen aan mijn vrienden...... :roker:

Graag foto en leeftijd! :engel:

Bofko
19-06-06, 22:17
Verhoeren dus. Toch.

Divine_70
19-06-06, 22:42
Geplaatst door Aicha1976
Nou ja, een onkostenvergoeding is wel op zijn plaats, nietwaar :fpimp:

Precies, een beetje sigaar kost tegenwoordig toch al snel een lieve duit.....

Olive Yao
19-06-06, 23:08
Geplaatst door Max Stirner
Dit is heel verwerpelijk inderdaad.

Persoonlijk vraag ik nooit geld als ik meisjes uitleen aan mijn vrienden...... :roker:
Ook niet als je ze te laat terugkrijgt?