PDA

Bekijk Volledige Versie : EU accepeert grensvoorstel Israël niet



tukkersterror
20-06-06, 09:42
EU accepeert grensvoorstel Israël niet

JERUZALEM (ANP) - De Europese Unie zal geen grenzen van Israël erkennen die eenzijdig door de joodse staat worden getrokken. Dat zei Europees Commissaris Benita Ferrero-Waldner maandag tijdens een bezoek aan Jeruzalem.

Israëlische premier Ehud Olmert. ANP Photo
Ze zei dat ,,unilaterale stappen'' door Israël geen vrede zullen brengen met de Palestijnen. De EU maakt deel uit van het internationale 'kwartet' dat poogt het vredesproces weer op gang te brengen. De unie werkt daarin samen met de Verenigde Staten, de Verenigde Naties en Rusland.
De Israëlische premier Ehud Olmert heeft verscheidene malen aangekondigd dat Israël zelf zijn definitieve grenzen zal trekken als de Palestijnen blijven weigeren beraad te voeren. De huidige Palestijnse Hamas-regering erkent Israël niet. Een eenzijdige Israëlische stap zal zonder twijfel betekenen dat grote delen bezet gebied op de Westelijke Jordaanoever definitief door Israël zullen worden ingelijfd.

mark61
20-06-06, 09:55
Geplaatst door tukkersterror
De Israëlische premier Ehud Olmert heeft verscheidene malen aangekondigd dat Israël zelf zijn definitieve grenzen zal trekken als de Palestijnen blijven weigeren beraad te voeren.

Das een leugen. De Palestijnen willen altijd praten. Israël verzint elke keer een smoes om niet te hoeven.

tukkersterror
20-06-06, 10:03
Geplaatst door mark61
Das een leugen. De Palestijnen willen altijd praten. Israël verzint elke keer een smoes om niet te hoeven.

Ik ben het normaal altijd met je eens, maar nu eventjes niet.

Hamas wil niet met Israel om tafel, vandaar dat de president van Palastina ook heeft opgeroepen tot een volksstemming, omdat Hamas momenteel door het niet willen erkennen van Israel de vredes voortgang in gevaar brengt.

En als je een land niet erkend erken je zeker ook niet zijn of haar grenzen.

mark61
20-06-06, 14:21
Geplaatst door tukkersterror
Ik ben het normaal altijd met je eens, maar nu eventjes niet.

Hamas wil niet met Israel om tafel,

Das niet waar. Hamas wil best met de Israeli's praten. Israel wil niet met Hamas praten, en de westerse wereld steunt Israel daarin, en chanteert alle Palestijnen. Raar maar waar.

knuppeltje
20-06-06, 14:40
Geplaatst door tukkersterror
Ik ben het normaal altijd met je eens, maar nu eventjes niet.

Hamas wil niet met Israel om tafel, vandaar dat de president van Palastina ook heeft opgeroepen tot een volksstemming, omdat Hamas momenteel door het niet willen erkennen van Israel de vredes voortgang in gevaar brengt.

En als je een land niet erkend erken je zeker ook niet zijn of haar grenzen.


Dat hadden ze in Israel ook al land door kunnen hebben.

mark61
20-06-06, 14:44
Geplaatst door knuppeltje
Dat hadden ze in Israel ook al lang door kunnen hebben.

:hihi:

hmm, die was ik nog vergeten.

knuppeltje
20-06-06, 14:52
Geplaatst door mark61
:hihi:

hmm, die was ik nog vergeten.


Graag gedaan, geen bloemen.

ronald
20-06-06, 17:10
Geplaatst door mark61
Das niet waar. Hamas wil best met de Israeli's praten. Israel wil niet met Hamas praten, en de westerse wereld steunt Israel daarin, en chanteert alle Palestijnen. Raar maar waar.



Handvest van Hamas
De opvattingen van Hamas zijn vastgelegd in een handvest dat in 1988 werd aangenomen. Hieronder volgen enkele citaten.

Voorwoord: „Israël zal opstijgen en overeind blijven, tot de islam het vernietigt zoals ze haar voorgangers heeft vernietigd.”

Artikel 7: „Dankzij de uitbreiding van de moslims over de hele wereld, die de zaak van Hamas navolgen, (…) is de beweging een universele. Zij is daartoe in staat vanwege haar helderheid van denken, de adel van haar doelstelling en de verhevenheid van haar doelen. (…) Wie twijfelt aan haar waarde of vermijdt haar te steunen of zo blind is haar rol te ontkennen, tart het lot. (…) De profeet -zegen en vrede zij met hem- heeft gezegd: „De jongste dag zal niet komen voordat de moslims tegen de Joden strijden (en de Joden doden) en de Jood zich achter stenen en bomen verstopt. De stenen en bomen zullen zeggen: O moslim, een Jood verstopt zich achter mij, kom en dood hem (…).”

Artikel 11: „Hamas gelooft dat het land Palestina generaties lang een islamitische Waqf (heilig bezit) is geweest en dat tot aan de dag van de opstanding niemand dat geheel of gedeeltelijk kan herroepen of dat geheel of gedeeltelijk kan opgeven. (…)”

Artikel 12: „Hamas beschouwt het nationalisme (Wataniya) als onafscheidelijk deel van het religieuze geloof. Niets is verhevener of dieper aan het nationalisme dan de jihad tegen de vijand en het verzet tegen hem, als hij zijn voet zet op het land van de moslims. (…)”

Artikel 13: „Vredesinitiativen, zogenaamde vreedzame oplossingen en internationale conferenties druisen allemaal in tegen de overtuigingen van Hamas. Conferenties zijn niets anders dan een middel om ongelovigen als arbiters in de islamitische landen aan te wijzen. (…) Voor de Palestijnse kwestie is er geen oplossing dan de jihad. Vredesinitiatieven zijn pure tijdverspilling, een zinloze moeite. (…)”

Artikel 15: (…) „Ik zweer bij de houder van de ziel van Mohammed dat ik ervan houd, binnen te vallen en in de naam van Allah te worden gedood, dan opnieuw binnen te vallen en te worden gedood, en dan weer binnen te vallen en te worden gedood.”

Artikel 32: (…) „Aan het zionistische plan zal geen einde komen. Na Palestina zullen de zionisten hun gebied willen uitbreiden van de Nijl tot aan de Eufraat. Als ze het gebied hebben verteerd waarop ze hun hand hebben gelegd, verlangen ze een verdere uitbreiding. Hun programma is vastgelegd in de ”Protocollen van de Wijzen van Sion”. (…). Hamas beschouwt zichzelf als de voorhoede van de gezamenlijke strijd tegen het wereldzionisme. (…) Islamitische groeperingen in de hele Arabische wereld zouden hetzelfde moeten doen, omdat zij voor hun toekomstige opdracht, de strijd tegen de oorlogszuchtige Joden, het beste zijn uitgerust. (…)”




....ach...eigenlijk valt er gewoon niets te praten. Geef me je hand...prettige duik in de Middellandse Zee...kus...smakkkk....vrede. Klaar! Iedereen blij. Slaap lekker...

Spoetnik
20-06-06, 17:11
Geplaatst door ronald
Handvest van Hamas


Het Handvest van de Hamas is niet de Koran.

En dit is een quote van Hamas.

knuppeltje
20-06-06, 17:13
Geplaatst door ronald
Handvest van Hamas
De opvattingen van Hamas zijn vastgelegd in een handvest dat in 1988 werd aangenomen. Hieronder volgen enkele citaten.

Voorwoord: „Israël zal opstijgen en overeind blijven, tot de islam het vernietigt zoals ze haar voorgangers heeft vernietigd.”

Artikel 7: „Dankzij de uitbreiding van de moslims over de hele wereld, die de zaak van Hamas navolgen, (…) is de beweging een universele. Zij is daartoe in staat vanwege haar helderheid van denken, de adel van haar doelstelling en de verhevenheid van haar doelen. (…) Wie twijfelt aan haar waarde of vermijdt haar te steunen of zo blind is haar rol te ontkennen, tart het lot. (…) De profeet -zegen en vrede zij met hem- heeft gezegd: „De jongste dag zal niet komen voordat de moslims tegen de Joden strijden (en de Joden doden) en de Jood zich achter stenen en bomen verstopt. De stenen en bomen zullen zeggen: O moslim, een Jood verstopt zich achter mij, kom en dood hem (…).”

Artikel 11: „Hamas gelooft dat het land Palestina generaties lang een islamitische Waqf (heilig bezit) is geweest en dat tot aan de dag van de opstanding niemand dat geheel of gedeeltelijk kan herroepen of dat geheel of gedeeltelijk kan opgeven. (…)”

Artikel 12: „Hamas beschouwt het nationalisme (Wataniya) als onafscheidelijk deel van het religieuze geloof. Niets is verhevener of dieper aan het nationalisme dan de jihad tegen de vijand en het verzet tegen hem, als hij zijn voet zet op het land van de moslims. (…)”

Artikel 13: „Vredesinitiativen, zogenaamde vreedzame oplossingen en internationale conferenties druisen allemaal in tegen de overtuigingen van Hamas. Conferenties zijn niets anders dan een middel om ongelovigen als arbiters in de islamitische landen aan te wijzen. (…) Voor de Palestijnse kwestie is er geen oplossing dan de jihad. Vredesinitiatieven zijn pure tijdverspilling, een zinloze moeite. (…)”

Artikel 15: (…) „Ik zweer bij de houder van de ziel van Mohammed dat ik ervan houd, binnen te vallen en in de naam van Allah te worden gedood, dan opnieuw binnen te vallen en te worden gedood, en dan weer binnen te vallen en te worden gedood.”

Artikel 32: (…) „Aan het zionistische plan zal geen einde komen. Na Palestina zullen de zionisten hun gebied willen uitbreiden van de Nijl tot aan de Eufraat. Als ze het gebied hebben verteerd waarop ze hun hand hebben gelegd, verlangen ze een verdere uitbreiding. Hun programma is vastgelegd in de ”Protocollen van de Wijzen van Sion”. (…). Hamas beschouwt zichzelf als de voorhoede van de gezamenlijke strijd tegen het wereldzionisme. (…) Islamitische groeperingen in de hele Arabische wereld zouden hetzelfde moeten doen, omdat zij voor hun toekomstige opdracht, de strijd tegen de oorlogszuchtige Joden, het beste zijn uitgerust. (…)”




....ach...eigenlijk valt er gewoon niets te praten.


1988

mark61
20-06-06, 17:15
Geplaatst door ronald
Handvest van Hamas
De opvattingen van Hamas zijn vastgelegd in een handvest dat in 1988 werd aangenomen. Hieronder volgen enkele citaten.(...)

....ach...eigenlijk valt er gewoon niets te praten.

Dit is geen argument tegen mijn bewering. Maar juist voor.

ronald
20-06-06, 17:15
Geplaatst door knuppeltje
1988

Heb jij de nieuwe versie gezien?

ronald
20-06-06, 17:19
Geplaatst door Spoetnik
Het Handvest van de Hamas is niet de Koran.

En dit is een quote van Hamas.


Hoezo? Moet Israel een overeenkomst maken met alle Moslims van de wereld? Dit is de Zionistiche Staat hoor, geen Bijbels Israel.

Joepie
20-06-06, 17:19
dat hamas dan gaat praten.... ze willen toch zo graag vrede net als de israeliers?

Coolassprov MC
20-06-06, 17:34
Geplaatst door tukkersterror
En als je een land niet erkend erken je zeker ook niet zijn of haar grenzen.

Als dat de voorwaarde is, diskwalificeert Israel zich niet slechts in woord en theorie; maar nog meer in de praktijk; Israel weigert de Palestijnsen zelfs hun eigen vertegenwoordigers te laten kiezen.

Dit laatste is nog wel de meest extreme vorm van rejectionisme!

Coolassprov MC
20-06-06, 17:38
Geplaatst door ronald
Hoezo? Moet Israel een overeenkomst maken met alle Moslims van de wereld? Dit is de Zionistiche Staat hoor, geen Bijbels Israel.

Met haar buren en diegenen die ze vier generaties lang gevangen houden binnen een bruut onderhouden bezetting.

Welke hand heeft Israel naar haar buren gereikt sinds 1948?

ronald
20-06-06, 17:41
Geplaatst door Coolassprov MC
Met haar buren en diegenen die ze vier generaties lang gevangen houden binnen een bruut onderhouden bezetting.

Welke hand heeft Israel naar haar buren gereikt sinds 1948?



Ik heb het over die honderden miljoenen Moslims. Of maak je weer een te vlugge quick-step?

Ra ra ra, hoe zou dat nou komen?

ronald
20-06-06, 17:44
Wel lachen met die EU.... moet je de kaart van het MO zien. Hoe komen ze daar nou aan die mooie rechte grenzen? Welke problemen en probleemvolkeren heeft zij daarmee niet gecreeerd?

IbnRushd
20-06-06, 17:48
Geplaatst door ronald
Wel lachen met die EU.... moet je de kaart van het MO zien. Hoe komen ze daar nou aan die mooie rechte grenzen? Welke problemen en probleemvolkeren heeft zij daarmee niet gecreeerd?

Stel je eens voor dat jij de premier van Israel bent. Zou jij het probleem anders aanpakken?

Coolassprov MC
20-06-06, 17:48
Geplaatst door ronald
Ik heb het over die honderden miljoenen Moslims. Of maak je weer een te vlugge quick-step?

Ra ra ra, hoe zou dat nou komen?

We weten nu wel dat je kampioen bent in het bijhalen van iedere onmogelijke en irrelevante zaak.

ronald
20-06-06, 17:51
Geplaatst door Coolassprov MC
We weten nu wel dat je kampioen bent in het bijhalen van iedere onmogelijke en irrelevante zaak.

Ik weet niet of je het weet hoor maar je kaapt Spotnik zijn reactie. Maar natuurlijk jongen. Slaap lekker. Houd een ander voor de gek ja? Ik ben eenmaal niet zo'n naieve EU-er.

Coolassprov MC
20-06-06, 17:58
Geplaatst door ronald
Ik weet niet of je het weet hoor maar je kaapt Spotnik zijn reactie. Maar natuurlijk jongen. Slaap lekker. Houd een ander voor de gek ja? Ik ben eenmaal niet zo'n naieve EU-er.

De hele wereld zijn leugenaars, kapers, terroristen, hypocrieten, anti-semieten, nazi's en bovendien ook naief behalve de Zionistische jood.

tukkersterror
20-06-06, 18:20
Geplaatst door Coolassprov MC
De hele wereld zijn leugenaars, kapers, terroristen, hypocrieten, anti-semieten, nazi's en bovendien ook naief behalve de Zionistische jood.

En het begon in het midden oosten!!!

tukkersterror
20-06-06, 18:27
Geplaatst door Coolassprov MC
Als dat de voorwaarde is, diskwalificeert Israel zich niet slechts in woord en theorie; maar nog meer in de praktijk; Israel weigert de Palestijnsen zelfs hun eigen vertegenwoordigers te laten kiezen.

Dit laatste is nog wel de meest extreme vorm van rejectionisme!

Is dit je antwoord op mijn stelling die ik nam en velen met mij?
Hamas kan geen grenzen erkenen of vaststellen van een staat die zij niet erkennen, dus in hun ogen er niet is of bestaat.
Iets wat er niet is kun je ook niet mee praten.

Jij schrijft dat Israel de palestijnen hun eigen vertegenwoordigers niet laten kiezen, dus als ik goed begrijpt is Israel Palestina binnen gevallen direct na de verkiezingen en hebben zij deze Hamas gearresteerd en gedood.
Kom zeg wat een onzin kraam je uit.

Israel en bijna alle staten en landen ter wereld eisen dat Hamas Israel erkend, zij hun gewapende terreur opgeeft en deel neemt aan de onderhandelingen, dan zal ook de rest van de wereld Hamas erkennen als officieel politieke partij, maar jij draait bewust de feiten om en zo werkt het niet.

ronald
20-06-06, 19:01
Geplaatst door Coolassprov MC
De hele wereld zijn leugenaars, kapers, terroristen, hypocrieten, anti-semieten, nazi's en bovendien ook naief behalve de Zionistische jood.


Ja hallo...eigenkennis is nog geen mensenkennis hoor. Je hoeft ook niet voor te doen alszijnde dat de hele wereld "jouw" standpunten mede verdedigt. Dat is niet zo. Je manier van mening opdringen is me wel bekend.

ronald
20-06-06, 19:08
Geplaatst door IbnRushd
Stel je eens voor dat jij de premier van Israel bent. Zou jij het probleem anders aanpakken?


Je verschuift het probleem. Ten eerste ben ik geen Zionist in de zin van de Staat Israel en dus zou ik gewetensvol me niet voor die baan aanmelden.
We hebben te doen met de Israelische Staat en het Westen, de EU, de Palestijnen en de Arabische/Moslim wereld hebben het er maar mee te doen. Als zij deze beslissingen nemen dat kun je er als buitenstaander er een lekker oordeel, standpunt of mening over hebben..het blijft hun politiek om de voor hen belangrijke redenen.

Als je mij vraagt hoe ik de scheidingsmuur/hek zou zetten dan zou ik even om die boomgaard of even om die school gaan. Aangezien dit soort zaken bij het Israelische Hof aanhangig kunnen worden gemaakt, dan moeten zij dat via deze weg ook doen. Geen andere, want de politieke weg met praten is voor nu even niet van toepassing. Maar dat is een andere zaak.

tukkersterror
20-06-06, 19:35
Geplaatst door mark61
Das niet waar. Hamas wil best met de Israeli's praten. Israel wil niet met Hamas praten, en de westerse wereld steunt Israel daarin, en chanteert alle Palestijnen. Raar maar waar.

Hoe kun je nu praten met iets dat je niet erkend, het zal dan een zinloos gesprek worden zonder inhoudelijke waarde.

mark61
20-06-06, 22:43
Geplaatst door tukkersterror
Hoe kun je nu praten met iets dat je niet erkend, het zal dan een zinloos gesprek worden zonder inhoudelijke waarde.

Je kan heel goed iemand's recht op iets betwisten en van daaruit met hem praten. Israel wil alleen praten als op voorhand al hun eisen worden ingewilligd. Dan is er niets meer om over te onderhandelen.

tukkersterror
20-06-06, 23:16
Geplaatst door mark61
Je kan heel goed iemand's recht op iets betwisten en van daaruit met hem praten. Israel wil alleen praten als op voorhand al hun eisen worden ingewilligd. Dan is er niets meer om over te onderhandelen.

Dus als wij ruzie hebben en ik dreig jou met je hele familie uit te moorden want Mark 61 heeft geen recht van bestaan in Nederland en dus ook zijn familie niet, ik roep iedere nederlander op jou en je familie uit te roeien.
Zegt jij "kom even koffie drinken, praten we er over"?
Aan de andere kant alle landen hebben Israel erkend als staat, dus die discussie kan worden overgeslagen en vandaar uit valt denk ik ook niet te praten want dan heb je Israel met zijn hele bevolking op hun achterste benen staan.

OM eerlijk te wezen ik weet hhier geen oplossing voor zolang beide partijen een poot stijf houden.

En ik vind het een goed en duidelijk signaal naar Israel van de EU, vandaar ik de topic ook plaatste.

mark61
20-06-06, 23:59
Geplaatst door tukkersterror
Dus als wij ruzie hebben en ik dreig jou met je hele familie uit te moorden

Zegt wie precies?


Aan de andere kant alle landen hebben Israel erkend als staat, dus die discussie kan worden overgeslagen

Die erkenning is absurd en misdadig.


en vandaar uit valt denk ik ook niet te praten want dan heb je Israel met zijn hele bevolking op hun achterste benen staan.

En das een goeie reden? En als die Palestijnen nou op hun achterste benen staan, dan doet het er niet toe.


OM eerlijk te wezen ik weet hhier geen oplossing voor zolang beide partijen een poot stijf houden.

Dr is er maar 1 die zijn poot stijf houdt.


En ik vind het een goed en duidelijk signaal naar Israel van de EU, vandaar ik de topic ook plaatste.

De EU is pappen en nathouden. De facto accepteert de EU alles wat Israël flikt zonder een kik te geven. Wat gaat die EU dan doen als Israël lekker toch die grenzen handhaaft, zoals het al 39 jaar doet? Stuurt het een leger? Boycot? Ambassadeurs terugroepen? Welnee joh. Krokodillentranen en vort maar weer.

Coolassprov MC
21-06-06, 06:28
Geplaatst door tukkersterror
Is dit je antwoord op mijn stelling die ik nam en velen met mij?

Wanneer is je toespraak van je discipelen op de Olijfberg?


Geplaatst door tukkersterror
Hamas kan geen grenzen erkenen of vaststellen van een staat die zij niet erkennen, dus in hun ogen er niet is of bestaat.

Hamas kan ook geen staat erkennen waarvan de grenzen nog vastgesteld moeten worden; m.a.w. een blanco cheque geven aan iedere toekomstige unilaterale Israelische grensvaststelling.


Geplaatst door tukkersterror
Iets wat er niet is kun je ook niet mee praten.

Dit is je reinste bullshit; iedereen heeft weleens overlegd, beraad en vergaderd over zaken die nog niet bestaan.

De opstelling van Israel is nooit veranderd; met de democratsiche overwinning van Hamas is er voor Israel nog niets nieuws onder de zon wat betreft hun lege retoriek en arrogante visie; Palestijnen; als ze in haar ogen bestaan, zijn terroristen en moeten steeds bleachelijke voorwaarden accepeteren die bijgesteld en verscherpt worden als blijkt dat de Palestijnsen bereid zijn te aanvaarden.


Geplaatst door tukkersterror
Jij schrijft dat Israel de palestijnen hun eigen vertegenwoordigers niet laten kiezen, dus als ik goed begrijpt is Israel Palestina binnen gevallen direct na de verkiezingen en hebben zij deze Hamas gearresteerd en gedood. Kom zeg wat een onzin kraam je uit

Niet alleen begrijp je het niet goed; je begrijpt het helemaal niet; en waar het verstand tekort schiet, schiet de verbeelding bij.


Geplaatst door tukkersterror
Israel en bijna alle staten en landen ter wereld eisen dat Hamas Israel erkend, zij hun gewapende terreur opgeeft en deel neemt aan de onderhandelingen, dan zal ook de rest van de wereld

Iedere VN-VeiligheidsRaad-stemming wat betreft Israel en De Palestijnen eindigde in ruim 200 stemmen in het voordeel van de Palestijnen en de VS en Israel als enige ter wereld tegen de rest van de wereld; al dan niet ‘bijgestaan’ door Uzbekistan, Polynesie en Micronesie.


Geplaatst door tukkersterror
... maar jij draait bewust de feiten om en zo werkt het niet.

Dat doe jij; Israal bezet de Palestijnen en niet andersom.

tukkersterror
21-06-06, 06:53
Geplaatst door Coolassprov MC
Wanneer is je toespraak van je discipelen op de Olijfberg?



Hamas kan ook geen staat erkennen waarvan de grenzen nog vastgesteld moeten worden; m.a.w. een blanco cheque geven aan iedere toekomstige unilaterale Israelische grensvaststelling.



Dit is je reinste bullshit; iedereen heeft weleens overlegd, beraad en vergaderd over zaken die nog niet bestaan.

De opstelling van Israel is nooit veranderd; met de democratsiche overwinning van Hamas is er voor Israel nog niets nieuws onder de zon wat betreft hun lege retoriek en arrogante visie; Palestijnen; als ze in haar ogen bestaan, zijn terroristen en moeten steeds bleachelijke voorwaarden accepeteren die bijgesteld en verscherpt worden als blijkt dat de Palestijnsen bereid zijn te aanvaarden.



Niet alleen begrijp je het niet goed; je begrijpt het helemaal niet; en waar het verstand tekort schiet, schiet de verbeelding bij.



Iedere VN-VeiligheidsRaad-stemming wat betreft Israel en De Palestijnen eindigde in ruim 200 stemmen in het voordeel van de Palestijnen en de VS en Israel als enige ter wereld tegen de rest van de wereld; al dan niet ‘bijgestaan’ door Uzbekistan, Polynesie en Micronesie.



Dat doe jij; Israal bezet de Palestijnen en niet andersom.

Natuurlijk natuurlijk, man jij bent nog erger als Victory en Dwaalspoor samen, op vragen of stellingen geef je geen antwoord of kronkel je in alle bochten om er onderuit te komen en kom je met een zwak antwoord dat er wel vakker wordt gesproken over dingen die niet bestaan.

Ik en mijn dicipelen zijn het met elkaar eens, eerst erkening van Israel dan pas overleg!!!

En dan kun jij komen dat er 200 stemmen dus landen meer zijn in de VN voor palestina, dan zijn er dus meer stemmen voor dan er in totaal wordt gestemd door de afgevaardiging, hoe krijg ke het voor elkaar!!!

Aan de andere kant eist niet alleen Israel maar bijna ieder land erkening van Israel door Hamas voor zij Hamas erkennen als vertegenwoordiger van het palestijnse volk!!!

Coolassprov MC
21-06-06, 17:59
Geplaatst door tukkersterror
Natuurlijk natuurlijk, man jij bent nog erger als Victory en Dwaalspoor samen, op vragen of stellingen geef je geen antwoord of kronkel je in alle bochten om er onderuit te komen en kom je met een zwak antwoord dat er wel vakker wordt gesproken over dingen die niet bestaan.

Ik en mijn dicipelen zijn het met elkaar eens, eerst erkening van Israel dan pas overleg!!!

En dan kun jij komen dat er 200 stemmen dus landen meer zijn in de VN voor palestina, dan zijn er dus meer stemmen voor dan er in totaal wordt gestemd door de afgevaardiging, hoe krijg ke het voor elkaar!!!

Aan de andere kant eist niet alleen Israel maar bijna ieder land erkening van Israel door Hamas voor zij Hamas erkennen als vertegenwoordiger van het palestijnse volk!!!

Het is nu, voor mij, wel duidelijk, na diverse discussie-draden, dat je niet uit bent op een twee-richtingverkeer; je bent slechts andermans tijd aan het verdoen met leugens die zelfs door amateur-Zionisen vermeden worden omdat ze zo vaak weerlegd en dus achterhaald zijn.

Je bent altijd de eerste om lippendienst te verlenen aan hedendaags fascisme; je bedient jezelf van verkapt racisme, maar klaagt steen en been als jij aan gerechtigheid onderworpen wordt, die jij anderen, van jouw keuze, nationaal en wereldwijd ontkent.

Tip:

Leer jezelf eerst eens, op een redelijk niveau, in je eigen taal te spellen, alvorens je jezelf wijs maakt dat je een standpunt kunt innemen.

Coolassprov MC
21-06-06, 19:06
Geplaatst door tukkersterror
En dan kun jij komen dat er 200 stemmen dus landen meer zijn in de VN voor palestina, dan zijn er dus meer stemmen voor dan er in totaal wordt gestemd door de afgevaardiging, hoe krijg ke het voor elkaar!!!

http://unbisnet.un.org:8080/ipac20/ipac.jsp?session=1M5091L412D62.1424&menu=search&aspect=power&npp=50&ipp=20&spp=20&profile=voting&ri=2&source=%7E%21horizon&index=.VW&term=palestine&aspect=power&x=10&y=12#focus


Search Results
328 titles matched: palestine
Sort by: Select...NoneVote date (Ascending)Vote date (Descending)UN Resolution symbol (A-->Z)UN Resolution symbol (Z-->A)
Limit by: Select...NoneGeneral AssemblySecurity CouncilAdopted With A VoteAdopted Without A Vote
Next



* means this library owns a copy

--------------------------------------------------------------------------------
1.




Title: Permanent sovereignty of the Palestinian people in the Occupied Palestinian Territory, including East Jerusalem, and of the Arab population in the occupied Syrian Golan over their natural resources : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/60/183

Voting Date: 20051222

Voting Summary: Yes: 156, No: 6, Abstentions: 8, Non-Voting: 21, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español




--------------------------------------------------------------------------------
2.




Title: Operations of the United Nations Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/60/102

Voting Date: 20051208

Voting Summary: Yes: 159, No: 6, Abstentions: 3, Non-Voting: 23, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
3.




Title: Palestine Refugees' properties and their revenues : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/60/103

Voting Date: 20051208

Voting Summary: Yes: 160, No: 6, Abstentions: 3, Non-Voting: 22, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
4.




Title: Persons displaced as a result of the June 1967 and subsequent hostilities : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/60/101

Voting Date: 20051208

Voting Summary: Yes: 161, No: 6, Abstentions: 5, Non-Voting: 19, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
5.




Title: Assistance to Palestine refugees : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/60/100

Voting Date: 20051208

Voting Summary: Yes: 161, No: 1, Abstentions: 11, Non-Voting: 18, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
6.




Title: Peaceful settlement of the Question of Palestine : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/60/39

Voting Date: 20051201

Voting Summary: Yes: 156, No: 6, Abstentions: 9, Non-Voting: 20, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español




--------------------------------------------------------------------------------
7.




Title: Special Information Programme on the Question of Palestine of the Department of Public Information of the Secretariat : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/60/38

Voting Date: 20051201

Voting Summary: Yes: 160, No: 7, Abstentions: 6, Non-Voting: 18, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
8.




Title: Division for Palestinian Rights of the Secretariat : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/60/37

Voting Date: 20051201

Voting Summary: Yes: 105, No: 8, Abstentions: 59, Non-Voting: 19, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
9.




Title: Committee on the Exercise of the Inalienable Rights of the Palestinian People : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/60/36

Voting Date: 20051201

Voting Summary: Yes: 106, No: 8, Abstentions: 59, Non-Voting: 18, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
10.




Title: Palestine refugees' properties and their revenues : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/59/120

Voting Date: 20041210

Voting Summary: Yes: 161, No: 6, Abstentions: 9, Non-Voting: 15, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
11.




Title: Operations of the United Nations Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/59/119

Voting Date: 20041210

Voting Summary: Yes: 163, No: 6, Abstentions: 7, Non-Voting: 15, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
12.




Title: Persons displaced as a result of the June 1967 and subsequent hostilities : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/59/118

Voting Date: 20041210

Voting Summary: Yes: 162, No: 6, Abstentions: 9, Non-Voting: 14, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
13.




Title: Assistance to Palestine refugees : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/59/117

Voting Date: 20041210

Voting Summary: Yes: 167, No: 1, Abstentions: 11, Non-Voting: 12, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
14.




Title: Special information programme on the question of Palestine of the Department of Public Information of the Secretariat : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/59/30

Voting Date: 20041201

Voting Summary: Yes: 162, No: 7, Abstentions: 9, Non-Voting: 13, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
15.




Title: Peaceful settlement of the question of Palestine : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/59/31

Voting Date: 20041201

Voting Summary: Yes: 161, No: 7, Abstentions: 10, Non-Voting: 13, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
16.




Title: Division for Palestinian Rights of the Secretariat : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/59/29

Voting Date: 20041201

Voting Summary: Yes: 103, No: 8, Abstentions: 64, Non-Voting: 16, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
17.




Title: Committee on the Exercise of Inalienable Rights of the Palestinian People : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/59/28

Voting Date: 20041201

Voting Summary: Yes: 104, No: 7, Abstentions: 63, Non-Voting: 17, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
18.




Title: Security Council resolution 1544(2004) [on the humanitarian situation of Palestinians made homeless in the Rafah refugee camp and respect by Israel on its obligations under international humanitarian law]


UN Resolution Symbol: S/RES/1544(2004)

Voting Date: 20040519

Voting Summary: Yes: 014, No: 000, Abstentions: 001, Non-Voting: 000, Total voting membership: 015

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
19.




Title: Status of the Occupied Territory, including East Jerusalem : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/58/292

Voting Date: 20040506

Voting Summary: Yes: 140, No: 6, Abstentions: 11, Non-Voting: 34, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
20.




Title: Assistance to Palestine refugees and support for the UN Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/58/95

Voting Date: 20031209

Voting Summary: Yes: 133, No: 0, Abstentions: 35, Non-Voting: 23, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
21.




Title: Palestine refugees' properties and their revenues : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/58/94

Voting Date: 20031209

Voting Summary: Yes: 164, No: 5, Abstentions: 4, Non-Voting: 18, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
22.




Title: Operations of the UN Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/58/93

Voting Date: 20031209

Voting Summary: Yes: 162, No: 5, Abstentions: 8, Non-Voting: 16, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
23.




Title: Persons displaced as a result of the June 1967 and subsequent hostilities : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/58/92

Voting Date: 20031209

Voting Summary: Yes: 168, No: 5, Abstentions: 3, Non-Voting: 15, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
24.




Title: Assistance to Palestine refugees : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/58/91

Voting Date: 20031209

Voting Summary: Yes: 167, No: 1, Abstentions: 8, Non-Voting: 15, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
25.




Title: Peaceful settlement of the question of Palestine : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/58/21

Voting Date: 20031203

Voting Summary: Yes: 160, No: 6, Abstentions: 5, Non-Voting: 20, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
26.




Title: Special information programme on the question of Palestine of the Department of Public Information of the Secretariat : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/58/20

Voting Date: 20031203

Voting Summary: Yes: 159, No: 6, Abstentions: 6, Non-Voting: 20, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
27.




Title: Division for Palestinian Rights of the Secretariat : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/58/19

Voting Date: 20031203

Voting Summary: Yes: 98, No: 6, Abstentions: 63, Non-Voting: 24, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
28.




Title: Committee on the Exercise of the Inalienable Rights of the Palestinian People : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/58/18

Voting Date: 20031203

Voting Summary: Yes: 97, No: 7, Abstentions: 60, Non-Voting: 27, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
29.




Title: Security Council resolution 1515 (2003) [on endorsement of the Quartet Performance-based Road Map to a Permanent Two-State Solution to the Israeli-Palestinian Conflict]


UN Resolution Symbol: S/RES/1515(2003)

Voting Date: 20031119

Voting Summary: Yes: 015, No: 000, Abstentions: 000, Non-Voting: 000, Total voting membership: 015

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
30.




Title: University of Jerusalem "Al-Quds" for Palestine refugees : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/57/123

Voting Date: 20021211

Voting Summary: Yes: 155, No: 5, Abstentions: 4, Non-Voting: 27, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
31.




Title: Palestine refugees' properties and their revenues : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/57/122

Voting Date: 20021211

Voting Summary: Yes: 159, No: 5, Abstentions: 2, Non-Voting: 25, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
32.




Title: Operations of the United Nations Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/57/121

Voting Date: 20021211

Voting Summary: Yes: 155, No: 5, Abstentions: 4, Non-Voting: 27, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other




--------------------------------------------------------------------------------
33.




Title: Offers by Member States of grants and scholarships for higher education, including vocational training, for Palestine refugees : resolution / adopted by the General Assembly


UN Resolution Symbol: A/RES/57/120

Voting Date: 20021211

Voting Summary: Yes: 164, No: 0, Abstentions: 1, Non-Voting: 26, Total voting membership: 191

Link to: العربية 中文 English Français Русский Español Other

Spoetnik
21-06-06, 19:29
Geplaatst door ronald
Hoezo? Moet Israel een overeenkomst maken met alle Moslims van de wereld? Dit is de Zionistiche Staat hoor, geen Bijbels Israel.

Hoezo wat? Jij claimt dat er weinig te onderhandelen valt met hamas en dan quote je hun handvest. Daarop zeg ik dat Hamas zelf gezegd heeft dat hun handvest niet de Koran is. (Voor de dommere mensen onder ons, jij included waarschijnlijk, voor moslims is de koran het enige geschrift dat niet veranderd mag worden).

ronald
21-06-06, 22:35
Geplaatst door Spoetnik
Hoezo wat? Jij claimt dat er weinig te onderhandelen valt met hamas en dan quote je hun handvest. Daarop zeg ik dat Hamas zelf gezegd heeft dat hun handvest niet de Koran is. (Voor de dommere mensen onder ons, jij included waarschijnlijk, voor moslims is de koran het enige geschrift dat niet veranderd mag worden).


Heb je nog steeds niet in de gaten dat dit hele item door zeer veel Moslims tot dat niveau is verheven?

tukkersterror
21-06-06, 23:13
Geplaatst door Coolassprov MC
Het is nu, voor mij, wel duidelijk, na diverse discussie-draden, dat je niet uit bent op een twee-richtingverkeer; je bent slechts andermans tijd aan het verdoen met leugens die zelfs door amateur-Zionisen vermeden worden omdat ze zo vaak weerlegd en dus achterhaald zijn.

Je bent altijd de eerste om lippendienst te verlenen aan hedendaags fascisme; je bedient jezelf van verkapt racisme, maar klaagt steen en been als jij aan gerechtigheid onderworpen wordt, die jij anderen, van jouw keuze, nationaal en wereldwijd ontkent.

Tip:

Leer jezelf eerst eens, op een redelijk niveau, in je eigen taal te spellen, alvorens je jezelf wijs maakt dat je een standpunt kunt innemen.

Ik zie als ik jou betrapt op fouten die jij aanvoerd in je bewijsvoering beroep jij je ineens op racistme, facistme, of dat ze achterhaalt zijn!!!

En jou TIP kun jij in je kont steken want als ik je aanspreekt in mijn moerstaal kun jij die niet lezen of begrijpen, deze is namelijk Russisch. :duim:

Zo probeer jij personen te toucheren op hun zwakke punten, terwijl het je eigen zwakheden zijn.
Ga in een hoekje staan en schamen :fpuh:

tukkersterror
21-06-06, 23:21
Geplaatst door Coolassprov MC
http://unbisnet.un.org:8080/ipac20/ipac.jsp?session=1M5091L412D62.1424&menu=search&aspect=power&npp=50&ipp=20&spp=20&profile=voting&ri=2&source=%7E%21horizon&index=.VW&term=palestine&aspect=power&x=10&y=12#focus

Ja en daar kom je dan uit op totaal 191 stemmen, dus nogmaals hoe kunnen 200 mensen meer, hebben voor gestemd zal jou antwoord nogmaals herhalen hier:

Door Coolassprov:
Iedere VN-VeiligheidsRaad-stemming wat betreft Israel en De Palestijnen eindigde in ruim 200 stemmen in het voordeel van de Palestijnen en de VS en Israel als enige ter wereld tegen de rest van de wereld; al dan niet ‘bijgestaan’ door Uzbekistan, Polynesie en Micronesie.

Coolassprov MC
22-06-06, 06:26
Geplaatst door tukkersterror
Ik zie als ik jou betrapt op fouten die jij aanvoerd in je bewijsvoering beroep jij je ineens op racistme, facistme, of dat ze achterhaalt zijn!!!


Geplaatst door tukkersterror
Ja en daar kom je dan uit op totaal 191 stemmen, dus nogmaals hoe kunnen 200 mensen meer, hebben voor gestemd zal jou antwoord nogmaals herhalen hier:

Door Coolassprov:
Iedere VN-VeiligheidsRaad-stemming wat betreft Israel en De Palestijnen eindigde in ruim 200 stemmen in het voordeel van de Palestijnen en de VS en Israel als enige ter wereld tegen de rest van de wereld; al dan niet ‘bijgestaan’ door Uzbekistan, Polynesie en Micronesie.

Ga je nu weer een nieuw hoofdstukje gallen openen vanwege een getal dat er een minimale fractie naast zat?

Dat desalniettemin mijn weerlegging van jouw loze bewering, dat de hele wereld, inclusief jouw ‘discipelen’ (???), achter Israel staat, meer dan voldoende rechtvaardigd?

Iedereen die mijn ‘bewijsvoering’ wil toetsen, hoeft slechts een google-zoekopdracht te doen; of op de website van de VN te kijken.

Feit is dat iedere stemming in de VN betreffende Israel in de Palestijnen overweldigend in het voordeel van de Palestijnen uitvalt; de tegenstemmers zijn altijd dezelfde; de VS en Israel gevolgd door wat staatjes waarvan we, zonder hun tegenstem, niet eens van het bestaan zouden afweten.

Iedere mensenrechtenorganisatie die de zaak heeft bestudeerd, en praktisch ieder internationale recht staat aan de kant van de Palestijnen.

Zo ging dat ook met dat zogenaamde ‘veiligheidshek’ van jouw:

http://www.un.org/apps/news/story.asp?NewsID=11418&Cr=middle&Cr1=east



UN Assembly votes overwhelmingly to demand Israel comply with ICJ ruling

20 July 2004 – The United Nations General Assembly today voted overwhelmingly to demand that Israel comply with an advisory opinion issued earlier this month by the World Court, which declared the construction of a separation barrier in and around the West Bank to be illegal.
In adopting a resolution by a vote of 150 to 6 , with 10 abstentions, the Assembly also called on all UN Member States to comply with its obligations as contained in the finding by International Court of Justice (ICJ), which include a duty "not to recognize the illegal situation resulting from the construction of the wall in the occupied Palestinian territory, including in and around East Jerusalem" and "not to render aid or assistance in maintaining the situation created by such construction." On 9 July the ICJ - the UN's principal judicial organ - issued an advisory opinion saying the separation barrier was illegal and that construction must stop immediately. The Court also said Israel should make reparations for any damage caused, and that the Assembly and the Security Council should consider what steps to take "to bring to an end the illegal situation" created by the barrier.
The resolution, brought forward by Jordan on behalf of the Arab States, also asks Secretary-General Kofi Annan to set up a register of all damage caused to "all the natural or legal persons" in connection with Israel's construction of the barrier.
The Assembly called on both the Government of Israel and the Palestinian Authority to immediately implement their obligations under the Road Map peace plan sponsored by the UN, European Union, Russian Federation and United States, which calls for a series of parallel and reciprocal steps by each party leading to two States living side-by-side in peace by 2005.

Voting against the measure were Australia, the Federated States of Micronesia, Israel, the Marshall Islands, Palau and the United States.

The countries that abstained were Cameroon, Canada, El Salvador, Nauru, Papua New Guinea, the Solomon Islands, Tonga, Uganda, Uruguay and Vanuatu.

Speaking after the voting, Israel's representative voiced appreciation for those countries that had opposed the measure as well as those that had “tried to introduce some semblance of balance into the text.” Israel, he said, was not above the law and would continue to review the fence's route to protect the human rights of the Palestinians, but it rejected attempts to politicize the law.

The Observer for Palestine expressed thanks to the Assembly for the “magnificent results” that had been achieved in support of international law as well as peace and reconciliation in the Middle East. Calling the ICJ opinion “historic,” he voiced confidence that all Member States would implement the resolution's provisions with utmost seriousness.

The representative of the Netherlands, speaking on behalf of the European Union (EU), registered opposition to the route of the barrier. But the EU disagreed with elements of the advisory opinion and supported Israel's right to act in self-defence. The most important step was for all sides to desist from further violence.
The resolution's adoption today culminated a resumed emergency session which began on Friday, with consultations on the draft continuing until the last moment. Just before the vote, the sponsors announced revisions to the text which would, among others, call on “the Palestinian Authority to undertake visible efforts on the ground to arrest, disrupt and restrain individuals and groups conducting and planning violent attacks, and the Government of Israel to take no actions undermining trust, including deportations and attacks on civilians and extrajudicial killings.”

tukkersterror
22-06-06, 09:09
Geplaatst door Coolassprov MC
Ga je nu weer een nieuw hoofdstukje gallen openen vanwege een getal dat er een minimale fractie naast zat?

Dat desalniettemin mijn weerlegging van jouw loze bewering, dat de hele wereld, inclusief jouw ‘discipelen’ (???), achter Israel staat, meer dan voldoende rechtvaardigd?

Iedereen die mijn ‘bewijsvoering’ wil toetsen, hoeft slechts een google-zoekopdracht te doen; of op de website van de VN te kijken.

Feit is dat iedere stemming in de VN betreffende Israel in de Palestijnen overweldigend in het voordeel van de Palestijnen uitvalt; de tegenstemmers zijn altijd dezelfde; de VS en Israel gevolgd door wat staatjes waarvan we, zonder hun tegenstem, niet eens van het bestaan zouden afweten.

Iedere mensenrechtenorganisatie die de zaak heeft bestudeerd, en praktisch ieder internationale recht staat aan de kant van de Palestijnen.

Zo ging dat ook met dat zogenaamde ‘veiligheidshek’ van jouw:

http://www.un.org/apps/news/story.asp?NewsID=11418&Cr=middle&Cr1=east

Ten eerste probeer je mij in een hoekje te drukken waar ik niet inpas.

Ten tweede hoef ik op internet niet te gaan zoeken naar stem gedrag van VN of over resolutie's, deze worden me regelmatig toegestuurd.

Ten derde, vraag je eens af waarom de VN niet ingrijp als de resolutie's niet worden nageleeft?

Coolassprov MC
23-06-06, 05:57
Geplaatst door tukkersterror
Ten eerste probeer je mij in een hoekje te drukken waar ik niet inpas.

Ten tweede hoef ik op internet niet te gaan zoeken naar stem gedrag van VN of over resolutie's, deze worden me regelmatig toegestuurd.

NOG twee van jouw probleempjes die niet de mijne zijn.


Geplaatst door tukkersterror
Ten derde, vraag je eens af waarom de VN niet ingrijp als de resolutie's niet worden nageleeft?

Heb geen zin om nog verder af te dwalen; veel plezier met je verhaaltjes!

tukkersterror
23-06-06, 07:00
Geplaatst door Coolassprov MC
NOG twee van jouw probleempjes die niet de mijne zijn.
Heb geen zin om nog verder af te dwalen; veel plezier met je verhaaltjes!

Dank je en jij met het verder verspreiden van leugens en je radicalisering! :moe:

Coolassprov MC
24-06-06, 08:46
Geplaatst door tukkersterror
Dank je en jij met het verder verspreiden van leugens en je radicalisering! :moe:

Van jouw hand kan dat slechts complimenteus geinterpreteerd worden.

knuppeltje
24-06-06, 09:54
Geplaatst door tukkersterror
Ten eerste probeer je mij in een hoekje te drukken waar ik niet inpas.

Ten tweede hoef ik op internet niet te gaan zoeken naar stem gedrag van VN of over resolutie's, deze worden me regelmatig toegestuurd.

Ten derde, vraag je eens af waarom de VN niet ingrijp als de resolutie's niet worden nageleeft?


Dat zei Bush ook al, waarom grijpen ze niet in, maar toen ging het over Irak.

Als het over Israel gaat, dan blokeert de VS gewoon alle ingediende resoluties die ook maar iets van Israel eisen, doen ze al jaren. Maar die VS is wel verantwoorderlijk voor het stichten van de staat Israel, over,
voor en zonder dat de plaatselijke bevolking daar iets over tezeggen kreeg.

Hoe beschaafd en democratisch allemaal, niet?

Maar toevallig moest het wel een absolute joodse staat worden.

Aangezien bijna de helft van de bevolking niet joods was en nog niet is, ondanks al jaren import van geloofsgenoten, ook die werkelijk etnisch niets met de oorspronkelijke joden uit Palestina te maken hebben-en dan hebben we het nog niet over al die Plestijnen die destijds zijn gevlucht en nu niet meer mogen terug keren, is het dus een verkapte theocratische, racistische staat geworden inplaats van een open democratie, en is ze wat dat betreft niets beter-eerder nog slechter dan sommige islamitische landen, immers Israel is voor vele dwazen de enige ware democratie in het middenoosten.

Leve Eretz Irael, maar mij kan het gestolen worden.

tukkersterror
24-06-06, 10:17
Geplaatst door knuppeltje
Dat zei Bush ook al, waarom grijpen ze niet in, maar toen ging het over Irak.

Als het over Israel gaat, dan blokeert de VS gewoon alle ingediende resoluties die ook maar iets van Israel eisen, doen ze al jaren. Maar die VS is wel verantwoorderlijk voor het stichten van de staat Israel, over,
voor en zonder dat de plaatselijke bevolking daar iets over tezeggen kreeg.

Hoe beschaafd en democratisch allemaal, niet?

Maar toevallig moest het wel een absolute joodse staat worden.

Aangezien bijna de helft van de bevolking niet joods was en nog niet is, ondanks al jaren import van geloofsgenoten, ook die werkelijk etnisch niets met de oorspronkelijke joden uit Palestina te maken hebben-en dan hebben we het nog niet over al die Plestijnen die destijds zijn gevlucht en nu niet meer mogen terug keren, is het dus een verkapte theocratische, racistische staat geworden inplaats van een open democratie, en is ze wat dat betreft niets beter-eerder nog slechter dan sommige islamitische landen, immers Israel is voor vele dwazen de enige ware democratie in het middenoosten.

Leve Eretz Irael, maar mij kan het gestolen worden.

Gedeeltelijk kan ik in je bewoording meegaan, Amerika heeft inderdaad regelmatig zijn veto recht gebruikt, maar dan werden deze resolutie's na kleine aanpassingen als nog goed gekeurd.
Ik schat dat er momenteel tussen de 500 en 1000 resolutie's liggen die gaan over Israel en omliggende landen.
Sommige worden uitgevoerd maar heel veel zijn niet uitvoerbaar, omdat beide landen zich niet houden aan de inhoud van deze resolutie's.

Wat we dan kunnen doen is een resolutie afdwingen, door A. Boycotten, B. Wapen embargo C. Inzetten van buitenlandse troepen om deze af te dwingen.

A en B zijn gedeeltelijk door gevoerd maar werpen geen vruchten af.

Dan blijft C. over en moeten we gewapend ingrijpen in een gebied die al zo instabiel is als een kaartenhuis.

Ik zou niet weten hoe je anders dan praten, kunt proberen deze landen te houden aan de resolutie's en daar zijn we nu al een 40 jaar mee bezig.

tukkersterror
24-06-06, 10:28
Geplaatst door Coolassprov MC
Van jouw hand kan dat slechts complimenteus geinterpreteerd worden.

Je hebt zeker politieke ambities :hihi:

knuppeltje
24-06-06, 13:27
Geplaatst door tukkersterror
Gedeeltelijk kan ik in je bewoording meegaan, Amerika heeft inderdaad regelmatig zijn veto recht gebruikt, maar dan werden deze resolutie's na kleine aanpassingen als nog goed gekeurd.
Ik schat dat er momenteel tussen de 500 en 1000 resolutie's liggen die gaan over Israel en omliggende landen.
Sommige worden uitgevoerd maar heel veel zijn niet uitvoerbaar, omdat beide landen zich niet houden aan de inhoud van deze resolutie's.

Wat we dan kunnen doen is een resolutie afdwingen, door A. Boycotten, B. Wapen embargo C. Inzetten van buitenlandse troepen om deze af te dwingen.

A en B zijn gedeeltelijk door gevoerd maar werpen geen vruchten af.

Dan blijft C. over en moeten we gewapend ingrijpen in een gebied die al zo instabiel is als een kaartenhuis.

Ik zou niet weten hoe je anders dan praten, kunt proberen deze landen te houden aan de resolutie's en daar zijn we nu al een 40 jaar mee bezig.

Dat laatste komt omdat je totaal niet luistert.

Ten eerste zijn al die door Amerika geblokkeerde resoluties nooit uitgevoerd, ze werden immers geblokkeerd door Big Brother.

Wat Europa kan doen is eensgezind tegen Big Brother zeggen: fuck you, en tegelijk alle bezondere handelsovereenkomsten met Israel verbreken, daar frauderen ze toch maar mee op grote schaal, stelletje oplichters, maar ik denk niet dat Europa lef genoeg heeft.

Waarom kunnen we wel, omdat Big Brother dat wil een democratisch gekozen regering boycotten, en niet een nep ondemocratische theocratie, met misdadigers praktijken?

Waarom kunnen we niet gewoon een tijdje alle diplomatieke banden met Israel op een laag pitje zetten?

Waarom wel een oorlog op valse grondslagen geleverd tegen een land dat militair al lam was, en niets doen tegen een ander misdadig regiem dat tot nu toe ook alle resoluties aan zijn laars lapt?

Waarom kunnen we niet alle bankrekeningen van Israel in het buitenland geblokkeerd worden?

En zo kan ik nog een hele waslijst opnoemen van maatregelen die tegen Israel genomen kunnen worden zonder zelfs er oorlog tegen te voeren.

Maar het meest verontrustende in de hele discussie is, dat alle voorstanders van de heilstaat Israel, inclusief jij, er angstvallig aan voorbij gaan dat die heilstaat er is gekomen over, voor en zonder dat de plaatselijke bevolking daar er ook maar iets over te zeggen had.

Een volkomen kunstmatige staat, die in zijn huidige staatsvorm geen enkel bestaansrecht heeft.

Waarom zijn we te laf om Israel duidelijk te maken dat zij slechts een kunstmatige staat is en niet meer, en dat het beroepen op een duizenden jaren oude mithe geen enkele reden is voor het bestaansrecht, en nog veel minder voor haar misdadig gedrag?

Opdoeken die handel, en er een open democratie van maken, dus met gelijke rechten en plichten voor ieder die er woont, ongeacht etniciteit, geloof of geaardheid, etc, etc.

tukkersterror
24-06-06, 20:29
Geplaatst door knuppeltje

Wat Europa kan doen is eensgezind tegen Big Brother zeggen: fuck you, en tegelijk alle bezondere handelsovereenkomsten met Israel verbreken, daar frauderen ze toch maar mee op grote schaal, stelletje oplichters, maar ik denk niet dat Europa lef genoeg heeft.


Dus jij verwacht van Europa dat zij de banden verbreekt met Amerika en Israel?

Dus jij wilt van Europa net zo'n armoedig zooitje maken als Zuid Amerika en Afrika?

Kom zeg praat een beetje normaal.

Amerika is onze grootste handels partner en Israel is strategies gezien te belangrijk.
En dat weet Amerika, Europa en Israel donders goed.

En dan kun je op Amerika lopen blijven schelden, maar ook diverse Europesche landen die deelnemen in Irak onderanderen Nederland heeft nog steeds 15 instructeurs zitten in Irak die de nieuwe militairen en politie opleiden.

ronald
25-06-06, 04:42
Geplaatst door knuppeltje


Wat Europa kan doen is eensgezind tegen Big Brother zeggen: fuck you, en tegelijk alle bezondere handelsovereenkomsten met Israel verbreken, daar frauderen ze toch maar mee op grote schaal, stelletje oplichters, maar ik denk niet dat Europa lef genoeg heeft.



Waarom zijn we te laf om Israel duidelijk te maken dat zij slechts een kunstmatige staat is en niet meer, en dat het beroepen op een duizenden jaren oude mithe geen enkele reden is voor het bestaansrecht , en nog veel minder voor haar misdadig gedrag?





Je hebt gesproken. Ok bedankt. Fuck you en wij gaan onze volgende 1000 jaar jood-zijn tegemoet. Doei.

knuppeltje
25-06-06, 09:30
Geplaatst door tukkersterror
Dus jij verwacht van Europa dat zij de banden verbreekt met Amerika en Israel?

Dus jij wilt van Europa net zo'n armoedig zooitje maken als Zuid Amerika en Afrika?

Kom zeg praat een beetje normaal.

Amerika is onze grootste handels partner en Israel is strategies gezien te belangrijk.
En dat weet Amerika, Europa en Israel donders goed.

En dan kun je op Amerika lopen blijven schelden, maar ook diverse Europesche landen die deelnemen in Irak onderanderen Nederland heeft nog steeds 15 instructeurs zitten in Irak die de nieuwe militairen en politie opleiden.


Je kunt niet luisteren en ook niet lezen. Anders had je gelezen wat er staat, nl dat ik niet verwacht dat Europa lef genoeg heeft om eens een keer fuck yoy te zeggen en das wat anders dan jij bedoelt.

Met die handelsbetrekkingen bedoel ik die die Europa met geen ander ander land buiten de EU heeft dan met Israel alleen, en daar frauderen ze op grote schaal mee, reden genoeg al om daar naar te kijken.

Israel in zijn huidige staatsvorm is van strategische waarde niets groter als dan wanneer het een democratie zou zijn, juist veel slechter gezien de verdeeldheid die het nu veroorzaakt in de wereldpolitiek, op deze manier worden er enkel maar de verkeerde belangen gediend, wordt eens een keer wakker. Verder is Israel alleen maar strategisch belanrijk voor de presidentsverkiezingen in Amerika, daar zorgt de machtige joodse lobby daar wel voor.

Dat je denk dat door Israel een democratie te maken het hier net zo wordt als in Zuid Amerika of Afrika, grenst letterlijk aan het meest.
stompzinnige wat ik ooit heb gehoord, en nog stompzinniger de sugestie dat ik dat zou willen.

En als laatste, ik kan me niet herrinnen dat ik in deze topic de questi Irak heb aangehaald, dat jij dat wel doet, zegt genoeg.

De groeten.

knuppeltje
25-06-06, 09:32
Geplaatst door ronald
Je hebt gesproken. Ok bedankt. Fuck you en wij gaan onze volgende 1000 jaar jood-zijn tegemoet. Doei.

Ja, geloof is politiek, niet?

ronald
25-06-06, 11:27
Geplaatst door knuppeltje
Ja, geloof is politiek, niet?


Ooit wel eens in het Midden- of verre-Oosten geweest? Moet je toch eens doen....daar is het zo'n leuk speelballetje.

knuppeltje
25-06-06, 11:33
Geplaatst door ronald
Ooit wel eens in het Midden- of verre-Oosten geweest? Moet je toch eens doen....daar is het zo'n leuk speelballetje.

Dat had ik dus al lang door, maar bedankt.

Coolassprov MC
26-06-06, 06:41
Geplaatst door tukkersterror
Je hebt zeker politieke ambities :hihi:

Die zou ik nooit hebben; zelfs als er iets als politiek zou bestaan.

Coolassprov MC
26-06-06, 06:43
Geplaatst door knuppeltje
Dat laatste komt omdat je totaal niet luistert.

Ten eerste zijn al die door Amerika geblokkeerde resoluties nooit uitgevoerd, ze werden immers geblokkeerd door Big Brother.

Wat Europa kan doen is eensgezind tegen Big Brother zeggen: fuck you, en tegelijk alle bezondere handelsovereenkomsten met Israel verbreken, daar frauderen ze toch maar mee op grote schaal, stelletje oplichters, maar ik denk niet dat Europa lef genoeg heeft.

Waarom kunnen we wel, omdat Big Brother dat wil een democratisch gekozen regering boycotten, en niet een nep ondemocratische theocratie, met misdadigers praktijken?

Waarom kunnen we niet gewoon een tijdje alle diplomatieke banden met Israel op een laag pitje zetten?

Waarom wel een oorlog op valse grondslagen geleverd tegen een land dat militair al lam was, en niets doen tegen een ander misdadig regiem dat tot nu toe ook alle resoluties aan zijn laars lapt?

Waarom kunnen we niet alle bankrekeningen van Israel in het buitenland geblokkeerd worden?

En zo kan ik nog een hele waslijst opnoemen van maatregelen die tegen Israel genomen kunnen worden zonder zelfs er oorlog tegen te voeren.

Maar het meest verontrustende in de hele discussie is, dat alle voorstanders van de heilstaat Israel, inclusief jij, er angstvallig aan voorbij gaan dat die heilstaat er is gekomen over, voor en zonder dat de plaatselijke bevolking daar er ook maar iets over te zeggen had.

Een volkomen kunstmatige staat, die in zijn huidige staatsvorm geen enkel bestaansrecht heeft.

Waarom zijn we te laf om Israel duidelijk te maken dat zij slechts een kunstmatige staat is en niet meer, en dat het beroepen op een duizenden jaren oude mithe geen enkele reden is voor het bestaansrecht, en nog veel minder voor haar misdadig gedrag?

Opdoeken die handel, en er een open democratie van maken, dus met gelijke rechten en plichten voor ieder die er woont, ongeacht etniciteit, geloof of geaardheid, etc, etc.

:duim:

Coolassprov MC
26-06-06, 06:47
Geplaatst door ronald
Ooit wel eens in het Midden- of verre-Oosten geweest? Moet je toch eens doen....daar is het zo'n leuk speelballetje.

Alsof jij wat zou zien of opmerken als er wat te zien of op te merken viel;

zelfs naast een kudde schele nijlpaarden tijdens een zandstorm ben je BLIND, DOOF en STOM.

Coolassprov MC
26-06-06, 07:22
Geplaatst door knuppeltje
Ja, geloof is politiek, niet?

Misschien had je al door,
of heb je het nu door,
dat het beantwoorden van relevante vragen niet besteed is aan bewezen rasopportunistische hypocrieten als TT en blinddoofstommen als Ronald; de zelf-geproclammeerde ''Bevorderaar Van De Menselijkheid'' en amateur-zionist.

tukkersterror
26-06-06, 07:27
Geplaatst door knuppeltje
Je kunt niet luisteren en ook niet lezen. Anders had je gelezen wat er staat, nl dat ik niet verwacht dat Europa lef genoeg heeft om eens een keer fuck yoy te zeggen en das wat anders dan jij bedoelt.

Met die handelsbetrekkingen bedoel ik die die Europa met geen ander ander land buiten de EU heeft dan met Israel alleen, en daar frauderen ze op grote schaal mee, reden genoeg al om daar naar te kijken.

Israel in zijn huidige staatsvorm is van strategische waarde niets groter als dan wanneer het een democratie zou zijn, juist veel slechter gezien de verdeeldheid die het nu veroorzaakt in de wereldpolitiek, op deze manier worden er enkel maar de verkeerde belangen gediend, wordt eens een keer wakker. Verder is Israel alleen maar strategisch belanrijk voor de presidentsverkiezingen in Amerika, daar zorgt de machtige joodse lobby daar wel voor.

Dat je denk dat door Israel een democratie te maken het hier net zo wordt als in Zuid Amerika of Afrika, grenst letterlijk aan het meest.
stompzinnige wat ik ooit heb gehoord, en nog stompzinniger de sugestie dat ik dat zou willen.

En als laatste, ik kan me niet herrinnen dat ik in deze topic de questi Irak heb aangehaald, dat jij dat wel doet, zegt genoeg.

De groeten.

Ik lees je stukjes wel, maar jij wilt mijn antwoorden hierop niet begrijpen.

Het heeft niets met lef te maken, maar met respect naar je bondgenoten toe.

En als ik moest kiezen tussen bondgenoten als het MO of USA staat voor mij de keuze vast en word het de USA, die stabiel is en geen al te rare sprongen van hoeft te verwachten.
Die ons niet dreigen met een oorlog en die ons handel gunnen op vertrouwen en respect.
Wat we van landen in het MO niet kunnen zeggen.

Misschien dat daarin ook het probleem schuild!

knuppeltje
26-06-06, 14:38
Geplaatst door tukkersterror
Ik lees je stukjes wel, maar jij wilt mijn antwoorden hierop niet begrijpen.

Het heeft niets met lef te maken, maar met respect naar je bondgenoten toe.

En als ik moest kiezen tussen bondgenoten als het MO of USA staat voor mij de keuze vast en word het de USA, die stabiel is en geen al te rare sprongen van hoeft te verwachten.
Die ons niet dreigen met een oorlog en die ons handel gunnen op vertrouwen en respect.
Wat we van landen in het MO niet kunnen zeggen.

Misschien dat daarin ook het probleem schuild!

Zou het niet zo kunnen zijn denk je, dat ik wel degelijk je antwoorden begrijp, maar dat ik vind dat die qua inhoud kant nog wal raken.

Respect voor je vrienden hebben, is ook hen wijzen op hun fouten, kun je nog proberen hun er voor te behoeden dus.

Heel het middenoosten bestaat uit landen met een diktatuur, maar dat heb ik al zo dikwijls gezegd. Zelfs het meer gematigde Tunisiee is als je goed ziet een politiestaat. Maar welk ander land dan Israel heeft zoveel resoluties aan zijn laars gelapt? Welk ander land daar bezet al zo lang grondgebied tegen de wil van het merendeel van de internationale gemeenschap en marginaliseert de onderdrukte bevolking daar op zo'n beestachtige wijze? Welk land in die regio marginaliseert bijna de helft van zijn bevolking zo gruwelijk, als Israel met zijn niet joden doet?

Amerika drijgt ons dan wel niet met een oorlog. Maar hoe zat dat ook alweer met die randdebiele Amerikanse top wapen expert en advisuer van de toenmalige Amerikaanse regering die destijds vond-dat ingeval van oorlog met Rusland, Amerika het grootste recht had om hier eventueel kruisrakketten met atoomkoppen te droppen, hadden wij inderdaad pech, maar in het belang van de veiligheid van Amerika heel noodzakelijk. Vond die lul het voor de tv het nog raar ook dat wij daar bezwaar tegen hadden. Toen hadden we nog echte demonstraties.

Alle conveties aan de laars lappen, moet kunnen. VN resoluties blokkeren of aan de laars lappen, mag ook al geen probleem zijn. Oorlog voeren tegen de wil van de internationale gemeenschap, en op valse grondslagen, waar zeurt iemand in godsnaam over? Hoezo eerst niet die oliebronnen mogen veiligstellen inplaats van het geplunder van ziekenhuizen tegen te gaan, gaat niemand wat aan toch? Hoezo niet eerst topman in de wapenindustrie mogen zijn en dan minister of vice-president, is dat belangenverstrelling dan, ook als jouw beste maatjes jouw vorige fucties bekleden?

Hoezo mogen we niet het strafhof in Den Haag negeren en het liefst obstrueren, wie heeft daar wat over te zeggen dan, en als jullie het lef durven hebben om een van ons daar op te sluiten, komen wij hem wel even halen, zijn jullie besodemieterd!
En dat kut Kiotoverdrag, steken jullie ook maar daar waar de zon niet komt.

Amerika stabiel zonder rare sprongen, is een goeie.

Als er een land is buiten Frankrijk, met een zelfbeschermende handelspolitiek, dan is het wel Amerika, en wat wij er van vinden zal hun gewoon worst wezen. Inzage in alle betalingsverkeer, moet kunnen.

Maar ga eens ff googlen, en zoek dan eens op hoe al die landen in het middenoosten zijn ontstaan, en zoek dan ook eens op hoe de huidige regiems er zijn gekomen, en dank zij wie en wat ze daar gebleven zijn.

Heel leerzaam voor je.

Gek toch he, dat er met een rijk land als Amerika meer handel valt te doen, dan met het veel armere middenoosten. Nog even en dan is het China.

Amerika, Big Brother.

Maar voor geen meter te vertrouwen.

tukkersterror
26-06-06, 21:31
Geplaatst door knuppeltje
Respect voor je vrienden hebben, is ook hen wijzen op hun fouten, kun je nog proberen hun er voor te behoeden dus.

Hier ben ik het volkomen met je eens!

En ik neem aan dat Amerika, Europa en Rusland elkaar ook regelmatig op de vingers tikken en ook vaak terecht.



Heel het middenoosten bestaat uit landen met een diktatuur, maar dat heb ik al zo dikwijls gezegd. Zelfs het meer gematigde Tunisiee is als je goed ziet een politiestaat. Maar welk ander land dan Israel heeft zoveel resoluties aan zijn laars gelapt?
Klopt ook als een bus, maar soms hoeft diktateur of te wel alleen heersen geen belemmering te wezen voor het volk!



Amerika drijgt ons dan wel niet met een oorlog. Maar hoe zat dat ook alweer met die randdebiele Amerikanse top wapen expert en advisuer van de toenmalige Amerikaanse regering die destijds vond-dat ingeval van oorlog met Rusland, Amerika het grootste recht had om hier eventueel kruisrakketten met atoomkoppen te droppen, hadden wij inderdaad pech, maar in het belang van de veiligheid van Amerika heel noodzakelijk. Vond die lul het voor de tv het nog raar ook dat wij daar bezwaar tegen hadden. Toen hadden we nog echte demonstraties.

Ja maar was het toen ook niet een al gemene kreet liever een kruisraket in de tuin dan een Rus in de keuken?!
Is door gezamelijke inzet Rusland (oostblok) en Europa niet te samen gekomen, hebben nu de mensen in Rusland het niet "beter".
Beter is misschien een te groot woord op dit moment!


Alle conveties aan de laars lappen, moet kunnen. VN resoluties blokkeren of aan de laars lappen, mag ook al geen probleem zijn. Oorlog voeren tegen de wil van de internationale gemeenschap, en op valse grondslagen, waar zeurt iemand in godsnaam over? Hoezo eerst niet die oliebronnen mogen veiligstellen inplaats van het geplunder van ziekenhuizen tegen te gaan, gaat niemand wat aan toch? Hoezo niet eerst topman in de wapenindustrie mogen zijn en dan minister of vice-president, is dat belangenverstrelling dan, ook als jouw beste maatjes jouw vorige fucties bekleden?
HO!!!! Foutje, Ziekenhuizen zijn het eerst beschermd en veilig gesteld, zowel in de oorlog Koeweit 1991 als nu in Irak.
Al hoewel ik dan ook de opmerking kan maken dat dit de eerste oorlogen zijn waar een ziekenhuis niet meer veilig is of was.



Hoezo mogen we niet het strafhof in Den Haag negeren en het liefst obstrueren, wie heeft daar wat over te zeggen dan, en als jullie het lef durven hebben om een van ons daar op te sluiten, komen wij hem wel even halen, zijn jullie besodemieterd!
Ja, het negative van Amerika, maar ik zou wel eens willen zien als een amerikaanse soldaat door onze troepen word opgebracht voor oorlogs misdaden, wat Amerika daar dan aan wilt doen?
Nederland binnen vallen is onmogelijk of ze moeten het riskeren de gehele NAVO/NATO tegen zich te krijgen en dat is voor Amerika een te groot risico.
Nee dit was geschreeuw in een lege ruimte.
Aan de andere kant, hebben wij ook regelmatig onze soldaten weggehaald uit vijandige gevangenissen.


Als er een land is buiten Frankrijk, met een zelfbeschermende handelspolitiek, dan is het wel Amerika, en wat wij er van vinden zal hun gewoon worst wezen. Inzage in alle betalingsverkeer, moet kunnen.
Klopt ook, maar deze beschermende handels politiek hebben wij ook!!!


Maar ga eens ff googlen, en zoek dan eens op hoe al die landen in het middenoosten zijn ontstaan, en zoek dan ook eens op hoe de huidige regiems er zijn gekomen, en dank zij wie en wat ze daar gebleven zijn.
Hoef ik niet voor te Googlen, dit is mij heel goed bekent.
Aan de ene kant is dit te veroordelen, maar aan de andere kant, gaf dit ook een stukje stabiliteit tot een jaar of 20 geleden toen Irak Iran binnenviel met behulp van Amerika.


Heel leerzaam voor je.
Mag ik ook een dag rust?:hihi:


Gek toch he, dat er met een rijk land als Amerika meer handel valt te doen, dan met het veel armere middenoosten. Nog even en dan is het China.

China zou een redelijke kans maken, mits zij de lonen in de hand konden houden, maar deze zijn de laatste jaren te hard gestegen en de dure olieprijs zal China de das omdoen.
Tevens word door het westen de Yen massaal opgekocht om bij een eventuele te grote sprong van China deze masaal weer te dumpen waardoor de markt onbetrouwbaar word voor investeerders.

Het zelfde gebeurd nu met Rusland en is er een verhaaltje de wereld in geblazen dat Rusland op korte termijn zijn geld wederom zal vervangen, waardoor nu alleen handel en investering mogelijk is op zeer korte termijnen.

Wat dat betreft is de macht van sommige landen wel te groot.

ronald
26-06-06, 22:45
Geplaatst door Coolassprov MC
Misschien had je al door,
of heb je het nu door,
dat het beantwoorden van relevante vragen niet besteed is aan bewezen rasopportunistische hypocrieten als TT en blinddoofstommen als Ronald; de zelf-geproclammeerde ''Bevorderaar Van De Menselijkheid'' en amateur-zionist.


:roker: ..zei hier iemand wat?... :zwaai:

tukkersterror
26-06-06, 23:01
Geplaatst door Coolassprov MC
Misschien had je al door,
of heb je het nu door,
dat het beantwoorden van relevante vragen niet besteed is aan bewezen rasopportunistische hypocrieten als TT en blinddoofstommen als Ronald; de zelf-geproclammeerde ''Bevorderaar Van De Menselijkheid'' en amateur-zionist.

Als er eentje is/was die vragen niet beantwoorde en kwam met commentaar was u het wel!

Maar toch hou ik ook van jullie! :roker:

ronald
26-06-06, 23:30
Geplaatst door Coolassprov MC
Alsof jij wat zou zien of opmerken als er wat te zien of op te merken viel;

zelfs naast een kudde schele nijlpaarden tijdens een zandstorm ben je BLIND, DOOF en STOM.

Bedoel je zoiets?:

Hamas: Islam will conquer US and Britain

By Itamar Marcus and Barbara Crook, June 22, 2006

Hamas Video
A Hamas video just released on their web site focuses on the broader Palestinian Islamic ideology, promising the eventual conquering and subjugation of Christian countries under Islam. The way Israel "ran" from Gaza after terror is presented as the prototype for future Israeli and Western behavior in the face of Islamic force.

The video is a collection of statements by Hamas terrorist leader, Yasser Ghalban, killed last week by Palestinians, in the ongoing internal fighting.

To view this video, anticipating Islam's conquering of US and Britain, click here.

The following is the transcript of selections from the Hamas video:

"We will rule the nations, by Allah's will, the USA will be conquered, Israel will be conquered, Rome and Britain will be conquered…
The Jihad for Allah... is the way of Truth and the way for Salvation and the way which will lead us to crush the Jews and expel them from our country Palestine. Just as the Jews ran from Gaza, the Americans will run from Iraq and Afghanistan and the Russians will run from Chechnya, and the Indian will run from Kashmir, and our children will be released from Guantanamo. The prisoners will be released by Allah's will, not by peaceful means and not by agreements, but they will be released by the sword, they will be released by the gun".

The video identifies itself as from the "Al-Qassam Brigades Media Office." "Al-Qassam Brigades" is the name the Hamas calls its military wing.
(www.palestine-info.net) June 22 2006:

Al-Qaeda Video
The ideology is similar to the Al-Qaeda ideology, and this can be seen by viewing an Al-Qaeda video seen now on many sites on the Internet, likewise anticipating battles with other religions throughout the world. "They Are Coming" is 12 minute collection of scenes of Al-Qaeda's training around the world: Afghanistan, Iraq, Chechnya, Eritrea, Indonesia, Kashmir, Somalia, Philippines, UK, Algeria and Pakistan. This propaganda video addresses the American public with captions in English, images of dead and injured American soldiers, and threats such as: "They Are Coming", "Start digging your graves", and ends with a burning US flag.

Click here to see Al-Qaeda video.

Taking credit for the video is: "Al-Qaeda's 'Jihad Media Battalion'
June 2006


http://www.pmw.org.il/LatestBulletins.htm#b220606

Coolassprov MC
27-06-06, 06:51
Geplaatst door ronald
Bedoel je zoiets?:

Hamas: Islam will conquer US and Britain

By Itamar Marcus and Barbara Crook, June 22, 2006

Hamas Video
A Hamas video just released on their web site focuses on the broader Palestinian Islamic ideology, promising the eventual conquering and subjugation of Christian countries under Islam. The way Israel "ran" from Gaza after terror is presented as the prototype for future Israeli and Western behavior in the face of Islamic force.

The video is a collection of statements by Hamas terrorist leader, Yasser Ghalban, killed last week by Palestinians, in the ongoing internal fighting.

To view this video, anticipating Islam's conquering of US and Britain, click here.

The following is the transcript of selections from the Hamas video:

"We will rule the nations, by Allah's will, the USA will be conquered, Israel will be conquered, Rome and Britain will be conquered…
The Jihad for Allah... is the way of Truth and the way for Salvation and the way which will lead us to crush the Jews and expel them from our country Palestine. Just as the Jews ran from Gaza, the Americans will run from Iraq and Afghanistan and the Russians will run from Chechnya, and the Indian will run from Kashmir, and our children will be released from Guantanamo. The prisoners will be released by Allah's will, not by peaceful means and not by agreements, but they will be released by the sword, they will be released by the gun".

The video identifies itself as from the "Al-Qassam Brigades Media Office." "Al-Qassam Brigades" is the name the Hamas calls its military wing.
(www.palestine-info.net) June 22 2006:

Al-Qaeda Video
The ideology is similar to the Al-Qaeda ideology, and this can be seen by viewing an Al-Qaeda video seen now on many sites on the Internet, likewise anticipating battles with other religions throughout the world. "They Are Coming" is 12 minute collection of scenes of Al-Qaeda's training around the world: Afghanistan, Iraq, Chechnya, Eritrea, Indonesia, Kashmir, Somalia, Philippines, UK, Algeria and Pakistan. This propaganda video addresses the American public with captions in English, images of dead and injured American soldiers, and threats such as: "They Are Coming", "Start digging your graves", and ends with a burning US flag.

Click here to see Al-Qaeda video.

Taking credit for the video is: "Al-Qaeda's 'Jihad Media Battalion'
June 2006


http://www.pmw.org.il/LatestBulletins.htm#b220606

In de jaren '30 was er een klein mannetje met evenzo snorretje dat ook beweerde dat er een groep mensen was die op het punt stonden om de wereldheerschappij op te eisen; vandaar dat ie met het ''nobele doel'' kwam om deze mensen preventief te ruimen.

Coolassprov MC
27-06-06, 06:54
Geplaatst door tukkersterror
Als er eentje is/was die vragen niet beantwoorde en kwam met commentaar was u het wel!

Maar toch hou ik ook van jullie! :roker:

Denk toch dat je met een praatgroep beter resultaten bereikt.

ronald
27-06-06, 07:34
Geplaatst door Coolassprov MC
In de jaren '30 was er een klein mannetje met evenzo snorretje dat ook beweerde dat er een groep mensen was die op het punt stonden om de wereldheerschappij op te eisen; vandaar dat ie met het ''nobele doel'' kwam om deze mensen preventief te ruimen.


Waar slaat dit nou weer op?

tukkersterror
27-06-06, 07:47
Geplaatst door ronald
Waar slaat dit nou weer op?

radicalisering, waar het hart vol van is loopt de mond van over.


Geplaatst door Coolassprov MC
Denk toch dat je met een praatgroep beter resultaten bereikt.

Misschien een lullig antwoord voor jou, maar denk toch dat ik volgende maand als waarnemer voor de VN, meer bereikt dan het praatgroepje die jij bedoeld.
Ik offer mijn 50 vakantie dagen op, in een poging om iets vlot te trekken in dat midden oosten.
Wanneer kom jij achter je computer vandaan om iets te doen?
:hihi:

Coolassprov MC
28-06-06, 06:25
Geplaatst door tukkersterror
radicalisering, waar het hart vol van is loopt de mond van over.

Misschien een lullig antwoord voor jou, maar denk toch dat ik volgende maand als waarnemer voor de VN, meer bereikt dan het praatgroepje die jij bedoeld.
Ik offer mijn 50 vakantie dagen op, in een poging om iets vlot te trekken in dat midden oosten.
Wanneer kom jij achter je computer vandaan om iets te doen?
:hihi:

Ook jou zal ik voordragen voor de NobelPeacePrice.

tukkersterror
28-06-06, 06:38
Geplaatst door Coolassprov MC
Ook jou zal ik voordragen voor de NobelPeacePrice.

Waarom mij?

Er zijn wereldwijd bijna 1 million mensen die zich jaarlijks inzetten op vrijwillige basis.

En iedereen kan zich aanmelden, dus wat let jou?

Coolassprov MC
28-06-06, 06:48
Geplaatst door tukkersterror
Waarom mij?

Er zijn wereldwijd bijna 1 million mensen die zich jaarlijks inzetten op vrijwillige basis.

En iedereen kan zich aanmelden, dus wat let jou?

Jouw bescheidenheid ontroert me!

tukkersterror
28-06-06, 12:22
Geplaatst door Coolassprov MC
Jouw bescheidenheid ontroert me!

Hoe was het liedje ook al weer?

Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je beroemd ben als ik!!!:hihi:

Maar wat let jou om je aan te melden via de NL regering om waarnemingen te doen?

Als gewoon burger kun je al worden ingezet bij verkiezingen in diverse landen, burgers leren kennen, hun politiek en de afwijkingen.
Het is leerzamer dan alle boeken en kranten die je normaal leest.

super ick
28-06-06, 13:28
Geplaatst door tukkersterror
Hoe was het liedje ook al weer?

Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je beroemd ben als ik!!!:hihi:

Maar wat let jou om je aan te melden via de NL regering om waarnemingen te doen?

Als gewoon burger kun je al worden ingezet bij verkiezingen in diverse landen, burgers leren kennen, hun politiek en de afwijkingen.
Het is leerzamer dan alle boeken en kranten die je normaal leest.

Die Tukker,

Altijd bereid tot het geven van goede raad.

knuppeltje
28-06-06, 19:08
Geplaatst door super ick
Die Tukker,

Altijd bereid tot het geven van goede raad.

Altijd bereid zich zelf weg te cijferen.

Coolassprov MC
29-06-06, 06:28
Geplaatst door tukkersterror
Hoe was het liedje ook al weer?

Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je beroemd ben als ik!!!:hihi:


Peter Blanker
Tekst: Peter Blanker

Refrein:
't Is moeilijk bescheiden te blijven
Wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in een ogenblik

Ik denk als ik kijk in de spiegel
Daar staat een geweldige vent
't Is moeilijk bescheiden te blijven
Voor een kerel met zoveel talent

De allermooiste meiden
Die mij eenmaal hebben gezien
Die vallen meteen aan m'n voeten
Aan iedere teen minstens tien
Ik lig zelfs ook goed bij de mannen
Maar dat geeft me ook al geen kick
Want er is er niet een op de wereld
Die zo goed en volmaakt is als ik

Refrein

Ik wil ook geen filmcarrière
Zoals Houwer, de Gooyer, Krabbé‚

En dat is voor hun dan weer mazzel
Zo hou ik ze uit de WW
Als ik mijn talent zou benutten
Dan was ik de top of the bill
Hoewel het gewoon is
Dan krijg je kapsones
En da's nou net wat ik niet wil

Refrein


Geplaatst door tukkersterror
Maar wat let jou om je aan te melden via de NL regering om waarnemingen te doen?

De aanwezigheid van creativiteit en intelligentie en de afwezigheid van de hypocrisie en de (kolonialistische) arrogantie.

knuppeltje
29-06-06, 11:41
Geplaatst door tukkersterror
Hoe was het liedje ook al weer?

Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je beroemd ben als ik!!!:hihi:

Maar wat let jou om je aan te melden via de NL regering om waarnemingen te doen?

Als gewoon burger kun je al worden ingezet bij verkiezingen in diverse landen, burgers leren kennen, hun politiek en de afwijkingen.
Het is leerzamer dan alle boeken en kranten die je normaal leest.

Nou, als je begrijpend kunt lezen dan weet ik dat het net nog niet.