PDA

Bekijk Volledige Versie : ik waag, ja via deze weg mijn prins te vinden

goldielocks
21-06-06, 16:11
Ik ben reyhan 31 jaar woonachtig in zuid holland en ik zoek mijn prins, hij hoef geen witte paard te hebben maar wel de volgende punten. eerlijk, respectvol,lief, niet rokend. Ik wil niet veel maar wel liefde tussen beide. Een man die geloof dat samen moeten beslissing gemaakt worden. Ben jij die man laat een bericht achter of mail me

moro1399
25-06-06, 00:51
inshallah vind je diegene die jij verdient, al volgens mij is de niet-rokend eis wat moeilijk. ik ken geen mannen die niet roken, tenminste shisha. maar toch bil tawfiq

antalya
26-06-06, 11:18
dan waag je goed

goldielocks
26-06-06, 15:25
Nog bedankt voor je mooie woorden, ik hoop het ook inshallah dat ik hem vind. Er zijn nog veel mannen die niet roken, wel soms moeilijk te vinden maar die zijn er wel. Ik blijf positief dat mijn prins ook op zoek is naar mij.

goldielocks
29-06-06, 17:20
Geplaatst door goldielocks
Ik ben reyhan 31 jaar woonachtig in zuid holland en ik zoek mijn prins, hij hoef geen witte paard te hebben maar wel de volgende punten. eerlijk, respectvol,lief, niet rokend. Ik wil niet veel maar wel liefde tussen beide. Een man die geloof dat samen moeten beslissing gemaakt worden. Ben jij die man laat een bericht achter of mail me

mijn prins moet trouwens ook moslim zijn

REDUAN
30-06-06, 22:48
EWA PRINSESJE MET MIJ DIE ENE PRINS OF HEB JE HEM AL GEVONDEN???DIE EIS VAN ROKEN DE NEKT DE MEESTE YEK???ELMOEHIM ZEKER GEINTERRESEERD DUS MAIL ME.CIAO GOLDYLOCKS

goldielocks
13-07-06, 15:12
Geplaatst door REDUAN
EWA PRINSESJE MET MIJ DIE ENE PRINS OF HEB JE HEM AL GEVONDEN???DIE EIS VAN ROKEN DE NEKT DE MEESTE YEK???ELMOEHIM ZEKER GEINTERRESEERD DUS MAIL ME.CIAO GOLDYLOCKS

Ik weet tegenwoordig is niet rokend veel gevraagd maakt met veel geluk vind ik mijn prins wel en hij, mij

hansh
14-07-06, 09:40
Ik weet tegenwoordig is niet rokend veel gevraagd maakt met veel geluk vind ik mijn prins wel en hij, mij

Salaam,

Weet niet tot welke leeftijd je zoekt, maar voor de rest kan ik je vinden in je profiel....en beslist niet rokend.
Ben wel van ned. afkomst en sinds kort bezig met islam.

je kunt mij mailen [email protected]

Moge Allah kracht met ons zijn.

goldielocks
01-08-06, 21:18
mijn prins moet trouwens ook moslim zijn

email me als je denk dat jij mijn prins bent; [email protected]