PDA

Bekijk Volledige Versie : Doodstraf wegens tatoeëren van vrouwen



Good Kahuna
22-06-06, 11:05
Een rechtbank in de Chinese noordoostelijke provincie Jilin heeft een 42-jarige man tot de doodstraf veroordeeld omdat hij beledigende en obscene woorden op de lichamen van drie vrouwen heeft getatoeëerd. Dat meldde het Chinese staatspersbureau Xinhua donderdag.

De man werd in januari 2005 gearresteerd omdat hij een voormalige minnares van tatoeages voorzag nadat hij haar had ontvoerd. Zijn ex-vrouw en een derde vrouw kwamen na de arrestatie van de man met verklaringen dat ook zij onder dwang waren getatoeëerd.
bron (http://frontpage.fok.nl/nieuws/65837)

Het is natuurlijk serieus nieuws, maar ik moest denken aan deze veel minder serieuze foto...

http://img133.imageshack.us/img133/8564/back6gq.png

Divine_70
22-06-06, 14:20
Geplaatst door Good Kahuna
Een rechtbank in de Chinese noordoostelijke provincie Jilin heeft een 42-jarige man tot de doodstraf veroordeeld omdat hij beledigende en obscene woorden op de lichamen van drie vrouwen heeft getatoeëerd. Dat meldde het Chinese staatspersbureau Xinhua donderdag.

De man werd in januari 2005 gearresteerd omdat hij een voormalige minnares van tatoeages voorzag nadat hij haar had ontvoerd. Zijn ex-vrouw en een derde vrouw kwamen na de arrestatie van de man met verklaringen dat ook zij onder dwang waren getatoeëerd.
bron

Jemig. :verward:
Klinkt als een film die ik ooit heb gezien. :vreemd:

sater
22-06-06, 16:07
:fuckit2: In [f]rigide moslimstaten worden vrouwen, vanwege vermeend geringe overtredingen door de sharia rechtbank tot zweepslagen veroordeeld. Laat evenwel diepere sporen na dan tatoeëren.

knuppeltje
22-06-06, 16:11
Geplaatst door sater
:fuckit2: In [f]rigide moslimstaten worden vrouwen, vanwege vermeend geringe overtredingen door de sharia rechtbank tot zweepslagen veroordeeld. Laat evenwel diepere sporen na dan tatoeëren.

Ja, en die niet willen betalen hangen ze daarna gewoon aan de kraanwagen, heel terecht.

Good Kahuna
22-06-06, 16:57
Geplaatst door Divine_70
Jemig. :verward:
Klinkt als een film die ik ooit heb gezien. :vreemd:

Welke film wasda? :confused:

Ook uit China?

Divine_70
22-06-06, 17:01
Geplaatst door Good Kahuna
Welke film wasda? :confused:

Ook uit China?

Jee, daar vraag je me wat :loens: , is al 100 jaar geleden dat ik die film zag.
Nou ja, 100, toch zeker 18 jaar geleden. :hihi:
Was een amerikaanse film, zelfde verhaal, man ontvoert vrouw en houd haar onder zeil, zodat hij haar hele lijf kan tatoeëeren