PDA

Bekijk Volledige Versie : de joden!!!!!!!!!!!!!!!,

Mara
01-05-02, 14:51
Geplaatst door ishak
Asalamoealeikom,

mijn vraag aan de broeders en de zusters is wat voor vrede zoeken willen wij voor palastijnen!!!!!!!.

de Profeet(vzmh) zei;
"Een vrouw verdient de hel vanwege het opsluiten van een kat.Zij voedde haar niet,noch liet zij haar vrij om haar op zoek te laten gaan naar velddieren,totdat deze van honger omkwam."
dit is mijn persoonlijke vergelijking met wat er nu gebeurt met onze broeders en zusters in palastine,en wat doet de islametische gemeenschap!!!!!!!!!!!!.

Allaho-akbar,Allaho-akbar,Allaho-akbar.

wasalamoealeikom,

Ongeacht waar je discussie over gaat, ik vind het vervelend hoe je je onderwerp hebt genoemd! Je beschuldigt nu een hele bevolkingsgroep van datgene wat er in Palestina gebeurd. Israelische autoriteiten is heel iets anders dan de Joden.
Voorbeeld voor de mensen die dit niet begrijpen: Ik ga toch ook geen onderwerp de Marokkanen!!!!!!!!!!! noemen en dan alle Marokkanen de schuld geven van crimineel gedrag!

wouter123
15-05-02, 10:43
niemand houd jullie tegen om daar naar toe te gaan met je grote mond.

jesper
28-05-02, 06:49
Geplaatst door hezbollah

o nee ?

de grenzen zijn anders wel gesloten :jammer: :jammer: :jammer:
Het overschrijden van een grens is natuurlijk veel moeilijker dan hier replieken van haat te plaatsen.
Is nochtans zeeeeeeeeeeeeeer lang zo'n grens. Is altijd wel een gat te vinden, als je wil natuurlijk.
Maar daar zal de knoop zitten, veel leuker in nederland. :melig: