PDA

Bekijk Volledige Versie : tunneltje.



gh.wille
26-06-06, 16:04
Na weken zo niet maanden gegraven en gewroet te hebben aan een tunnel van ongeveer 800 meter, zijn enkele Palestijnen er in geslaagd de "Vrijheid '' te bereiken!
Helaas voor hun ;ze dachten ergens in een plaats voor toeristen uit te komen maar de Israeli zagen ze echter aan voor agressors ,dit afschuwlijke (misverstand) kostte het leven van enkele mensen.
De met schepjes en emmertjes uitgeruste Palestijen geheel onbewust van het (ontvangst comitee) wisten echter ook twee van Ondankbare gast heren te doden , zelf verloren zij ook 3 mensen.

:schok:

gh.wille
27-06-06, 16:02
Geplaatst door gh.wille
Na weken zo niet maanden gegraven en gewroet te hebben aan een tunnel van ongeveer 800 meter, zijn enkele Palestijnen er in geslaagd de "Vrijheid '' te bereiken!
Helaas voor hun ;ze dachten ergens in een plaats voor toeristen uit te komen maar de Israeli zagen ze echter aan voor agressors ,dit afschuwlijke (misverstand) kostte het leven van enkele mensen.
De met schepjes en emmertjes uitgeruste Palestijen geheel onbewust van het (ontvangst comitee) wisten echter ook twee van Ondankbare gast heren te doden , zelf verloren zij ook 3 mensen.

:schok:

De bovenstaande schok vond zijn weerslag in het opblazen van ''het tunneltje " door de kinderachtige Israeli die de "vreedzame " toenaderings pogingen letterlijk hiermede de grond in boorden !
Het zoveelste bewijs dat het volkomen en alleen aan de Joden ligt dat elke toenaderingspoging met geweld word afgewezen !

:droef:

Tat-teg
02-07-06, 21:32
Geplaatst door gh.wille
De bovenstaande schok vond zijn weerslag in het opblazen van ''het tunneltje " door de kinderachtige Israeli die de "vreedzame " toenaderings pogingen letterlijk hiermede de grond in boorden !
Het zoveelste bewijs dat het volkomen en alleen aan de Joden ligt dat elke toenaderingspoging met geweld word afgewezen !

:droef:


hahaha.. dit is nou echt een voorbeeld van iemand die in een fantasie wereld leeft.

Wat voor een reactie verwacht deze 1ste klas doofstomme sukkel!?

gh.wille
02-07-06, 22:19
Geplaatst door Tat-teg
hahaha.. dit is nou echt een voorbeeld van iemand die in een fantasie wereld leeft.

Wat voor een reactie verwacht deze 1ste klas doofstomme sukkel!?

HAAHAHAHA een van een nog grotere SUKKEL !!!

:lol:

gh.wille
02-07-06, 22:22
Geplaatst door gh.wille
HAAHAHAHA een van een nog grotere SUKKEL !!!

Die de waarheid blijkbaar niet kan waarderen hihihi
:lol:

Iglo
02-07-06, 23:03
Geplaatst door gh.wille
Na weken zo niet maanden gegraven en gewroet te hebben aan een tunnel van ongeveer 800 meter, zijn enkele Palestijnen er in geslaagd de "Vrijheid '' te bereiken!
Helaas voor hun ;ze dachten ergens in een plaats voor toeristen uit te komen maar de Israeli zagen ze echter aan voor agressors ,dit afschuwlijke (misverstand) kostte het leven van enkele mensen.
De met schepjes en emmertjes uitgeruste Palestijen geheel onbewust van het (ontvangst comitee) wisten echter ook twee van Ondankbare gast heren te doden , zelf verloren zij ook 3 mensen.

:schok: Ze hebben dus twe personen doodgeslagen met hun schepjes en emmertjes?

gh.wille
03-07-06, 01:13
Geplaatst door Iglo
Ze hebben dus twe personen doodgeslagen met hun schepjes en emmertjes?

Ja in deze SATIRE wel ze kwamen immers met "goede bedoelingen " ,de Israeli hebben trouwens ook alleen maar de beschikking over katapulten en pijl en boog !
En buskruid om mollen gangen te verdelgen ,niet te vergeten !

:zwaai:

Joesoef
03-07-06, 10:11
GeenStijl heeft een paar idioten een ip-ban gegeven en nu kruipen ze hier rond.


:moe:

gh.wille
03-07-06, 13:37
Geplaatst door Joesoef
GeenStijl heeft een paar idioten een ip-ban gegeven en zu kruipen ze hier rond.


:moe:

Als jij al moe word van een dergelijk berichtje ,mischien kun je dan voorstellen hoe vreselijk moe de tunnelgravers geweest moeten zijn en tijdens het uitrusten genoeg tijd te hebben gehad om "de kleine oorzaak met grote gevolgen te overzien" !!!
Het willens en wetens graven van een tunneltje om alleen maar te doden uit HAAT spreekt al voor zich !
Dat de reacties van de iSRAELI zulke gevolgen zouden kunnen krijgen kon ik zelfs in mijn SATIRE niet voorzien ,gevoed door WRAAK zijn ze weer net zo ver als... tig jaar geleden !
De WAANZIN TEN TOP ,van beide kanten !
Zo lang de laatste vonk die ook wel HAAT genoemd word niet word gedoofd zal het vuur telkens weer aanwakkeren .

Misschien bevat je nu wat ik met mijn ""verhaaltje ""bedoelde .

gh.wille
08-07-06, 02:45
Geplaatst door gh.wille
Als jij al moe word van een dergelijk berichtje ,mischien kun je dan voorstellen hoe vreselijk moe de tunnelgravers geweest moeten zijn en tijdens het uitrusten genoeg tijd te hebben gehad om "de kleine oorzaak met grote gevolgen te overzien" !!!
Het willens en wetens graven van een tunneltje om alleen maar te doden uit HAAT spreekt al voor zich !
Dat de reacties van de iSRAELI zulke gevolgen zouden kunnen krijgen kon ik zelfs in mijn SATIRE niet voorzien ,gevoed door WRAAK zijn ze weer net zo ver als... tig jaar geleden !
De WAANZIN TEN TOP ,van beide kanten !
Zo lang de laatste vonk die ook wel HAAT genoemd word niet word gedoofd zal het vuur telkens weer aanwakkeren .

Misschien bevat je nu wat ik met mijn ""verhaaltje ""bedoelde .
Ruim een week na dato blijkt hoe (kleine oorzaken ) grote gevolgen kunnen hebben !