PDA

Bekijk Volledige Versie : Supermarktmandjes voor vrijgezellen



Divine_70
26-06-06, 21:27
Een supermarkt in Almere heeft voor singles die een leuke date willen naast de gewone ook paarse mandjes klaarstaan.

Verzoek
De eigenaar van de Plus supermarkt in Almere-Buiten is op het idee gebracht door een aantal vrouwelijke klanten. "Ik kreeg vaak het verzoek om speciale mandjes voor singles en besloot het te regelen."

Niet nieuw
Overigens is het idee voor de speciale mandjes niet nieuw. Een Utrechtse supermarkt had een paar jaar geleden ook zo'n initiatief voor singles.

Telefoonnummers
De eigenaar heeft al klanten telefoonnummers zien uitwisselen, maar zover hij weet zijn er nog geen relaties ontstaan. "Ik denk ook niet dat de klanten me dat vertellen," zegt hij.

Geflirt aan de kassa
Het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL) vindt de actie erg leuk. "Het is in onze branche algemeen bekend dat de supermarkt een geliefde ontmoetingsplek is", zegt een woordvoerster. "Mensen kijken bij elkaar in het mandje om te zien of ze éénpersoonsgerechten kopen. Dat leidt tot geflirt aan de kassa."

Bofko
26-06-06, 23:05
roze mandjes voor de homo´s..... :slaap:

Ins
26-06-06, 23:08
Lekker subtiel.



Lichtblauwe voor zwangere vrouwen...Dan weet je waar je niet te hard moet rijden met je karretje.