PDA

Bekijk Volledige Versie : Israëlische vliegtuigen brachten vandaag een bezoekje aan het paleis van Asad



Amenzu
28-06-06, 22:20
aljazeera.net

Israel heeft toegegevn dat ze er zijn geweest. Het lijkt net of ze tegen hem willen zeggen dat ze hem in hun handbereik hebben. Hij was op dat moment in het paleis.

De syrieres zeggen dat hun luchtverdediging de vliegtuigen heeft weggejaagd.

Israel zegt dat deze man op d efoto met asad de leider is van het gewapend verzet.


http://www.aljazeera.net/mritems/images/2006/1/29/1_593894_1_34.jpg

observer
29-06-06, 00:12
weggejaagd? als ze bommen hadden laten vallen had assad het niet overleefd

nadeel als je vijand op minuten van je grens zit

Pytaghoras
29-06-06, 10:36
Zo moet je het zien: Isreal steekt haar vinger in een arabische kont. Machteloosheid bij arabieren is erg groot!

Amenzu
29-06-06, 10:55
Geplaatst door Pytaghoras
Zo moet je het zien: Isreal steekt haar vinger in een arabische kont. Machteloosheid bij arabieren is erg groot!


Of zoals Ibn Khaldoun eeuwen geleden al zei: De Arabieren kunnen alleen over zwakkere volkeren heersen. Komen ze dan aan de macht dan is het land verdoemd tot achterlijkheid, ongelijkheid en onderdrukking (hij verwoordt het in veel ergere termen, hij noemt ze bijvoorbeeld beesten). Hij voegt eraan toe: Een klein beetje tegenstand en zij lopen weg als lafaards.

Tegen een machtige staat van een paar miljoen als Israel kunnen ze niets doen inderdaad. Maar tegen elkaar en tegen andere arme moslim zijn ze ineens de helden.

De hele wereld staat op zijn kop omdat een jood gegijzeld is. Terwijl de Arabieren elkaar dagelijks aan het afslachten zijn. Ieder dag komen tientallen mensen om. Niemand die ervan wakker wordt.

Sayfdien
29-06-06, 14:36
"De Arabieren kunnen alleen over zwakkere volkeren heersen. "

Je bent het dus eens met Ibn Khaldoun dat het amazighvolkje een zwak samenraapseltje is aan stammen?

Amenzu
29-06-06, 16:35
Geplaatst door Sayfdien
"De Arabieren kunnen alleen over zwakkere volkeren heersen. "

Je bent het dus eens met Ibn Khaldoun dat het amazighvolkje een zwak samenraapseltje is aan stammen?

Ja, ik ben het helemaal met hem eens.

Imazighen zijn niet zozeer alleen maar onderworpen omdat ze zwak zijn. Als je de geschiedenis van Tamazgha door neemt dan zal je zien dat ze altijd heftig hebben hebben gevochten voor hun vrijheid. Van Massinisa (de eerste afrikaan die het kolonialisme bestreed, een van zijn bekende citaten is: Afrika voor afrikanen) tot abd elkrim die een symbool is geworden voor de strijd tegen kolonialisten. Mao, Hoi CHi Min en Che Guevara waren niet voor niets grote bewonderaars van hem. De laatste is zelfs in Cairo geweest om met hem op de foto te staan.

Imazighen zijn onderworpen vanwege de religieuze hersenspoeling. De Arabische nationalisten zijn alles behalve moslims maar kunnen dat heel goed misbruiken voor eigen doeleinden. Dat doet saddan de laatste tien jaar ook. Als ej dan een volk hebt waarvan meer dan 60% analfabeet is dan is het A PIECE OF CAKE.

Ik hoefde me maar de vraag te stellen waarom ik mijn moedertaal (de taal van de meerderheid van het land) niet mocht leren, dan kreeg ik al te horen dat ik anti islam ben. Een kafir die de taal van mohammed en zijn allah, de officiele taal van het paradijs haat. En dat ik een Zionist bent die gehuurd wordt door de zionisten om de Arabieren uit elkaar de halen en de UMMAH ( N YIZZAN) te vernitiegen.

NU ze de militaire macht in handen hebben doen ze wat ze willen met de zwakkere onder hun ( dat geldt voro alle andere etniciteiten) maar ook voorbepaalde groepen arabieren (denk aan de moslim bewegingen). Dat is niet alleen in MArokko maar overal in de landen die zichzelf arabische (racistische) landen noemen.

Zij moeten een voorbeeld nemen aan iIsrael.

Sayfdien
29-06-06, 16:48
Zij moeten een voorbeeld nemen aan iIsrael

Welk voorbeeld stelt Israel volgens jou, wat onmiddelijke navolging verdient?

Amenzu
29-06-06, 17:15
Geplaatst door Sayfdien
Zij moeten een voorbeeld nemen aan iIsrael

Welk voorbeeld stelt Israel volgens jou, wat onmiddelijke navolging verdient?


Ook al wordt een JOOD in Australië bedreigd dan zijn ze er de volgende dag en die komt dan ook thuis (dood of levend). Anders zal Australië het wel weten. zo waard is het leven. In het verleden hebben ze honderden libanezen geruild voor een lijk (Zij hadden gewoon geen zin in een twee invasie van Beirut).


De Arabieren zijn daar en tegen bezig zichzelf op te blazen en andere te vermoorden. Kijk maar naar het nieuws, is het je ontgaan? In Baghdad kunnen de ziekenhuizen de dode lichamen niet aan. In 99% van de gevallen zijn het Arabieren tegen Arabieren. Ik weet ook wel dat Amerika de oorzaak is, dat het allemaal onwetmatig is en dat het voor amerika alleen maar om belangen gaat. Dat is nog steeds geen reden om onschuldige moslim marktgangers op te blazen. Sterker nog zolang dat gebeurt blijven de Amerikanen. In Soedan hebben de Arabieren (Janjawid) 200000 afrikaanse moslims uitgeroeid en miljoenen zijn de woestijn ingevlucht. Er zijn veel andere voorbeelden. Met andere woorden als ze iets willen voorstellen (dan bestond israel waarschijnlijk niet eens), moeten ze stoppen met elkaar uitmoorden, maar de waarde van het leven leren kennen.

Alle landen zijn ondemocratisch (daarvan kunnen ze ook een voorbeeld aan isreal nemen), de rechters zijn corrupt, er is onderdrukking, racisme van de hoogste plank en op alle fronten, religie, ras, afkomst, rang, etc.

Sayfdien
29-06-06, 17:18
Ik bespeur een hoop haat en woede in je richting alles wat Arabisch is.
Ik kan me vergissen, is slechts een vermoeden.

Amenzu
29-06-06, 17:27
Geplaatst door Sayfdien
"De Arabieren kunnen alleen over zwakkere volkeren heersen. "

Je bent het dus eens met Ibn Khaldoun dat het amazighvolkje een zwak samenraapseltje is aan stammen?

De minister van Syrië zegt op aljazeera:

http://www.aljazeera.net/NR/exeres/E11A54E4-7DF1-47ED-B90F-A0826663003F.htm

De overmacht van israel is te danken aan de zwakheid van de Arabieren in zijn reactie op het bezoekje van de vliegtuigen.

Begrijp je het nu? Snap je waarom ze over zwakkeren kunnen heersen. Omdat ze zelf nog zwakker zijn. Al heeft "het zwak zijn" in deze twee gevallen een verschillende betekenis.

Zij kunnen wel de onschuldige machtloze afrikaanse moslim in darfur laten uitmoorden door een Arabische bende. Maar zij schuilen in hun HOLLEN als het erop aankomt (israel). Heeft Ibn Khladun ongelijk?

Amenzu
29-06-06, 17:47
Geplaatst door Sayfdien
Ik bespeur een hoop haat en woede in je richting alles wat Arabisch is.
Ik kan me vergissen, is slechts een vermoeden.

ja dat is wat ik kreeg te horen als ik me afvroeg waarom ik mijn dochter niet naar haar oma mocht noemen.


dit kwam ik op een Arabische site, Hij is een Arabier:

بغداد |29/06/2006 م، 07:22 صباحا (السـعودية) 04:22 صباحا (جرينيتش)
فلينظر العرب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اسرائيل تعتقل 8 وزراء فلسطينييين انظروا الى قيمة المواطن الاسرائيلي لدى الحكومة الاسرائيلية وانظروا الى قيمة المواطن العربي لدى الحكومات العربية عجيب امر العرب والله عجيب


Ik haat niemand, ik heb een hekel aan onderdrukkers en slachtofferrolspelers.

Amenzu
29-06-06, 17:50
Ik was vergeten het voor je te vertalen, ik moet je wel zeggen dat ik het ene mooi taal vind:

12 palestijnse ministers zijn ontvoerd. De Arabieren moeten kijken naar de waarde van het leven van een israelier bij zijn regering en de waarde van de Arabier bij zijn regering. DeE arabieren zijn een vreemd volk en hun kwestie is ook vreemd..

Onbek_01
29-06-06, 17:58
Geplaatst door Amenzu
Ja, ik ben het helemaal met hem eens.

Imazighen zijn niet zozeer alleen maar onderworpen omdat ze zwak zijn. Als je de geschiedenis van Tamazgha door neemt dan zal je zien dat ze altijd heftig hebben hebben gevochten voor hun vrijheid. Van Massinisa (de eerste afrikaan die het kolonialisme bestreed, een van zijn bekende citaten is: Afrika voor afrikanen) tot abd elkrim die een symbool is geworden voor de strijd tegen kolonialisten. Mao, Hoi CHi Min en Che Guevara waren niet voor niets grote bewonderaars van hem. De laatste is zelfs in Cairo geweest om met hem op de foto te staan.

Imazighen zijn onderworpen vanwege de religieuze hersenspoeling. De Arabische nationalisten zijn alles behalve moslims maar kunnen dat heel goed misbruiken voor eigen doeleinden. Dat doet saddan de laatste tien jaar ook. Als ej dan een volk hebt waarvan meer dan 60% analfabeet is dan is het A PIECE OF CAKE.

Ik hoefde me maar de vraag te stellen waarom ik mijn moedertaal (de taal van de meerderheid van het land) niet mocht leren, dan kreeg ik al te horen dat ik anti islam ben. Een kafir die de taal van mohammed en zijn allah, de officiele taal van het paradijs haat. En dat ik een Zionist bent die gehuurd wordt door de zionisten om de Arabieren uit elkaar de halen en de UMMAH ( N YIZZAN) te vernitiegen.

NU ze de militaire macht in handen hebben doen ze wat ze willen met de zwakkere onder hun ( dat geldt voro alle andere etniciteiten) maar ook voorbepaalde groepen arabieren (denk aan de moslim bewegingen). Dat is niet alleen in MArokko maar overal in de landen die zichzelf arabische (racistische) landen noemen.

Zij moeten een voorbeeld nemen aan iIsrael.

Een vraagje: Ben je nog moslim of heb je islam verlaten omdat je de profeet Moehammed vzmh niet kan volgen want hij is een arabier.Ik kan uit jouw tekst concluderen dat je arabieren totaal niet mag en misschiens zelfs ook de profeet Moehammed niet mag als arabierzijnd.
Mocht het waar zijn wat ik zeg dan ben jij een smerige racist.
Kijk ik heb medelijden met amazighen dat ze hun cultuur en hun taal hebben verloren tijdens de arabiseringproces die amizghen moesten meemaken maar is dit een reden om arabieren te haten?
Ik verheerlijk geen arabieren in het algemeen.Je hebt goeie arabieren en slechte arabieren.
Wat betreft over de taal die men zal spreken in het paradijs mij maakt het niet uit of dit chinees zal zijn of engels of berbers of arabisch.Zolang ik in de paradijs terecht komt ga ik me niet druk maken om taal.

Amenzu
29-06-06, 18:19
Geplaatst door Onbek_01
Een vraagje: Ben je nog moslim of heb je islam verlaten omdat je de profeet Moehammed vzmh niet kan volgen want hij is een arabier.Ik kan uit jouw tekst concluderen dat je arabieren totaal niet mag en misschiens zelfs ook de profeet Moehammed niet mag als arabierzijnd.
Mocht het waar zijn wat ik zeg dan ben jij een smerige racist.
Kijk ik heb medelijden met amazighen dat ze hun cultuur en hun taal hebben verloren tijdens de arabiseringproces die amizghen moesten meemaken maar is dit een reden om arabieren te haten?
Ik verheerlijk geen arabieren in het algemeen.Je hebt goeie arabieren en slechte arabieren.
Wat betreft over de taal die men zal spreken in het paradijs mij maakt het niet uit of dit chinees zal zijn of engels of berbers of arabisch.Zolang ik in de paradijs terecht komt ga ik me niet druk maken om taal.

Jouw reactie heeft niets met het onderwerp te maken en zit vol verzinsels gebaseerd.
Ik heb nergens gezegd dat ik mohammed haat. Dat is jouw zwakke geest die het van maakt. Ik noem een paar feiten op rij, als er een aspect niet klopt dan mag je het zeggen. Dat heeft niets te maken met haten van iemand of een volk. IK haat wel alle arabische regimes voor hun racisme, onderdrukking, etc...

Waar heb ik in mijn reacties baseer iets gezegd waardoor je mij als racist beschouwt? Je moet je onzin wel kunnen opbouwen. Wees concreet. Aan de (wel bekende) Arabische retoriek heb ik niets aan.

Lees deze reactie op dezelfde site en gebruik de volgende keer je hersens.


Who Cares
Mahmous |29/06/2006 م، 09:05 صباحا (السـعودية) 06:05 صباحا (جرينيتش)
Who cares Palastenians lost their legitimate cause first by corruption followed by dishonesty regarding commentment to peace follwed by the terrorisim of Hamas But most of reasons is their support of Alzarquawi and their carelessness about Iraqies death . and suffering After this war is going to be over there will be again another wave of beging . How the Palasteniand think they can gain people`s sympathy when they support and celebrate the death and blood shed in Iraq and in Kuwait lebnanon Jordan before that. Where ever they are they create Al fetna They are the commimng danger in the region a



Even dit nog voor de duidelijkheid:

Als ik de wapens moet opnemen (bij wijze van spreken, want ik ben tegen wapens nemen) dan zal het tegen de arabische nationalistische regimes an haar aanhang en niet tegen israel. Ik heb nooit een israelier ontmoet in mijn leven, wat kunnen ze me misdaan hebben. Maar de Arabieren hebben mij mijn hele leven onderdrukt en doen ze nog steeds. Ik mag mijn dochter niet naar haar oma noemen omdat ze een amazigh naam heeft.In israel zijn de 1 miljoen moslims niet verplicht om hun kind sharon te noemen. In Israel hebben de 1 miljoen Arabieren het recht op een tolk in de rechtbank, etc... Dat is het verschil waar ik het over heb. Daar moeten ze een voorbeeld aan nemen.

Als ik de wapens moet nemen tegen iemand dan zijn het de Arabische nationalisten, zij hebben me onderdrukt. Ik heb nooit een isralier in lijvende lijfe ontmoet, wat kunnen ze mij gedaan hebben?

Amenzu
29-06-06, 18:35
بسراح من حق اسرائيل اعتقال اعضاء من حكومة الحماس كل حكومة يحترم نفسة علية ان يمارس كل وسائل لارجاع مواطنها ، انا اعرف ان العرب لايفهمون هذة المواقف....

115 - الحمد لله وشكر لله
دحدوح |29/06/2006 م، 09:44 صباحا (السـعودية) 06:44 صباحا (جرينيتش)
الحمد لله وشكرلله اسرائيل دولة قو ية تستطيع تحطيم عربان وحمدلله وشكر لله العرب ضعفاء وايضا بؤساء وجبناء شاطرين بكلام وبس وحمدلله العرب متخلفين تعساء وحمدلله وشكرلله نحن واسرائيل اصبحنا جيران ..

Hier nog twee reacties van arabieren uit dezelfde site.

De waarheid is dat israel het recht heeft om alles eraan te doen om haar burgers terug te krijgen. Ik weet dat de arbieren deze standpunt niet begrijpen


dank aan allah dat israel sterk is, dank aan allah dat d earabieren zwak, zielig en laf zijn. Het enige wat ze kunnen is retoriek. En dank aan allah dat de arabieren achterlijk zijn. Dank aan allah dat we buren mogen zijn van israel.

Zijn deze arabieren racisten?

Al Sawt
29-06-06, 19:00
Geplaatst door Ifegineia
Amenzu constateert slechts de feiten. Toevallig zijn het feiten, omdat ze in jouw straatje passen.

Al Sawt
29-06-06, 19:03
Geplaatst door Amenzu


Hier nog twee reacties van arabieren uit dezelfde site.

De waarheid is dat israel het recht heeft om alles eraan te doen om haar burgers terug te krijgen. Ik weet dat de arbieren deze standpunt niet begrijpen


dank aan allah dat israel sterk is, dank aan allah dat d earabieren zwak, zielig en laf zijn. Het enige wat ze kunnen is retoriek. En dank aan allah dat de arabieren achterlijk zijn. Dank aan allah dat we buren mogen zijn van israel.

Zijn deze arabieren racisten? Het zijn simpelweg verraders.

Maar inderdaad mogen de Israeliers al hun militaire arsenaal aanwenden, om hun burgers en fascistische staat te verdedigen.

Maar hopelijk zullen ze niet zeuren als de rollen om gedraaid zijn.

Al Sawt
29-06-06, 19:07
Geplaatst door Amenzu
Ja, ik ben het helemaal met hem eens.

Imazighen zijn niet zozeer alleen maar onderworpen omdat ze zwak zijn. Als je de geschiedenis van Tamazgha door neemt dan zal je zien dat ze altijd heftig hebben hebben gevochten voor hun vrijheid. Van Massinisa (de eerste afrikaan die het kolonialisme bestreed, een van zijn bekende citaten is: Afrika voor afrikanen) tot abd elkrim die een symbool is geworden voor de strijd tegen kolonialisten.
Vertel me eens, hoe voelt het dat Abdelkrim Khattabi naar een land gevlucht is waar Arabische nationalisten aan de macht waren?

Hoe voelt het Abdelkrim Khattabi een bewonderaar was, van een van de grootste belichamingen van de Arabische nationalisme, Nasser?




Zij moeten een voorbeeld nemen aan iIsrael. Als Arabische landen voorbeeld namen van Israel, dan leefden onze minderheden in speciale townships.

ronald
29-06-06, 19:13
Geplaatst door Al Sawt
Het zijn simpelweg verraders.

Maar inderdaad mogen de Israeliers al hun militaire arsenaal aanwenden, om hun burgers en fascistische staat te verdedigen.

Maar hopelijk zullen ze niet zeuren als de rollen om gedraaid zijn.


Oh....dus tot die tijd ga je niet meer lopen zeuren?

Al Sawt
29-06-06, 20:01
Geplaatst door ronald
Oh....dus tot die tijd ga je niet meer lopen zeuren? Ik heb nooit gezeurd.

Maar beloof jij dat jij dat ook niet zal doen?

Al Sawt
29-06-06, 20:17
Geplaatst door Ifegineia
En als ze niet in jouw straatje passen zijn het geen feiten? ]Ik hanteer altijd inhoudelijke argumentatie!

Amenzu
29-06-06, 20:20
Geplaatst door Al Sawt
Vertel me eens, hoe voelt het dat Abdelkrim Khattabi naar een land gevlucht is waar Arabische nationalisten aan de macht waren?

Hoe voelt het Abdelkrim Khattabi een bewonderaar was, van een van de grootste belichamingen van de Arabische nationalisme, Nasser?


Als Arabische landen voorbeeld namen van Israel, dan leefden onze minderheden in speciale townships.

Dat vraag ik me ook af, vooral omdat ik in een brief van hem het volgende lees: Deze mensen vertegenwoordigen ons ons. Het is een ander volk met andere gewoonten. Zij spreken onze taal niet en we willen niets met ze te maken hebben.

Dit was een reactie op de overeenkomst van Alguceras, wardoor Marokko onder het protoctoraat kwam te staan. Dat deed de koning in ruil voor bescherming.


Hij was ook een aanhanger van Ataturk.

observer
29-06-06, 20:40
Geplaatst door Al Sawt
Als Arabische landen voorbeeld namen van Israel, dan leefden onze minderheden in speciale townships. je bedoelt zoals de palestijnen in jordanie libanon etc wonen?

ronald
29-06-06, 20:57
Geplaatst door Al Sawt



Als Arabische landen voorbeeld namen van Israel, dan leefden onze minderheden in speciale townships.




Als arabische landen een voorbeeld namen van Israel dan leefden hun minderheden zoals de Israelische Arabieren in Acco, Haifa, Jaffo, Lud ....in wijde behuizing, recht op een baan, recht op staatsburgerschap enz enz. Alleen heeft de Israelische regering een discriminatieve regeling: ze gaan niet 3 jaar het leger in. Ook hun dochters niet voor 2 jaar.

...ik wist wel dat je nooit in Israel bent geweest.

Arabieren uit de Gaza en de Westbank zijn een heel ander verhaal. Hoe je het wendt of keert...hun leven is in de meeste opzichten veel beter dan hun broeders in andere arabische landen. Ga maar kijken dan hoef je geen zionistische propaganda te geloven.

Amenzu
29-06-06, 21:13
Geplaatst door observer
je bedoelt zoals de palestijnen in jordanie libanon etc wonen?

De enige reden dat ze Gaza hebben verlaten is om een meerderheid in eigen land te blijven. Zij gaan zover dat ze bepaalde plaatsen aan de rand van Palestijnse gebieden en waar grote concentraties Arabieren (moslims) wonen aan de Palestijnen terug willen geven. Natuurlijk pakken ze het dubbele voor terug ergens anders.

Het mooie is dat de burgmeesters van deze gebieden dat geen goed idee vinden. Een van hun zei in een reportage (op nl tv uitgezonden): Israel is ons land, hier zijn we geboren. Zij kunnen ons niet zomaar dumpen.

gh.wille
29-06-06, 21:53
Als reactie op de " Onverwachte Visite ) kun je dat verwachten !
Mogen de Israeli dat dan niet uit blijk van waardering voor de Palestijnse toenadering ??

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=192255

Liefzijn voor elkaar .

:gniffel: