PDA

Bekijk Volledige Versie : Nazihoer, jodenslet & rotmof + bekogeling voor ned. vrouw die Duitse vriend heeft



Qaiys
01-07-06, 01:00
Duits-Nederlands stel in Breda bedreigd

Door FRED KRAMER


BREDA - ‘Nazihoer’, ‘jodenslet’ en ‘rotmof . Het zijn niet de minste kwalificaties die Ingrid de Wispelaere (40) de afgelopen week naar haar hoofd kreeg geslingerd. En dat enkel en alleen omdat de Bredase samenwoont met haar Duitse vriend Kai Jansen (35) en een Duitse vlag op het balkon had hangen.

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00083/BREDA__D_83118h.jpg
Ingrid de Wispelaere en kai Jansen hebben na alle pesterijen de Duitse vlag van het balkon verwijderd. FOTO ANJES GESINK

,,Dadelijk gooien ze nog een brandbom naar binnen. En allemaal omdat we tijdens een spelletje voor Duitsland zijn,’’ zucht Jansen.

De vlag schoot sommige buurtbewoners dusdanig in het verkeerde keelgat dat het balkon met kiezelstenen en kalk is bekogeld en het ruitje van het souterain is ingeslagen. Het stel is danig onder de indruk van de bedreigingen en heeft de vlag binnengehaald.

Ook gaan nu tijdens WK-wedstrijden de rolluiken dicht.

De pesterijen en scheldpartijen begonnen vrijdag na de wedstrijd Duitsland-Zweden. Een groepje jongeren merkte de Duitse driekleur op, begon te schelden en met stenen te gooien. ,,Ik ben niet bang aangelegd en ben meteen naar buiten gelopen. Ze schoten weg, maar bleven schelden,’’ zegt De Wispelaere. Zondag na de wedstrijd Nederland-Portugal was het weer raak. ,,We hoorden gerommel op het balkon. Iemand had kalk naar binnen gegooid. Alles zat onder.’’

Later op de avond werd ze uitgescholden door een buurtgenoot. ,,Hij was erg dronken en eiste dat we de Duitse vlag zouden weghalen, anders zou we het nog eens gaan meemaken.’’

In de volksbuurt wordt laconiek gereageerd op de commotie. Een enkeling meent dat het stel bewust provoceert door een Duitse vlag op te hangen. ,,Je hangt in Rotterdam toch ook geen Ajax-vlag buiten?!’’

Jansen ervaart alle commotie als de zoveelste koude douche sinds hij in 1998 naar Nederland kwam. Eerder werd bij hem op de deur al eens een hakenkruis getekend. ,,Zodra de mensen horen dat je uit Duitsland komt, wordt dat als je onderling problemen krijgt tegen je gebruikt.’’

http://www.ad.nl/binnenland/article434898.ece

Aicha1976
01-07-06, 01:07
Guttegut, verbaast me allemaal niets. Zelfs de voetballers komen erg onsportief op me over dus wat moet je van die supporters verwachten :jammer:

Divine_70
01-07-06, 15:00
Veel Nederlanders die in Duitsland wonen hier, de grens over, en daar hangen alleen maar oranjevlaggetjes. ( nou ja, hingen)
Wat ik dan wel positief vind is dat ze er bij zitten die beide vlaggen gebruiken.
Ik kan me soms ook ergeren aan de Nederlanders die daar uitgebreid gaan zitten uitlokken, maar een vlag op je balkonnetje, pff, who cares, en Duitsland heeft dan ook nog eens alle reden reclame met hun eigen vlag te maken. Ook in Nederlandwonende Duitsers.

~Panthera~
01-07-06, 15:43
Waar mensen zich al niet mee bemoeien. :moe:

Olive Yao
03-07-06, 23:47
Geplaatst door Divine_70
Ik kan me soms ook ergeren aan de Nederlanders.
"Ergeren aan die Nederlanders"? Dit is stuitend, minderwaardig en beschamend.

Divine_70
03-07-06, 23:49
Geplaatst door Olive Yao
"Ergeren aan die Nederlanders"? Dit is stuitend, minderwaardig en beschamend.

DE. DE Nederlanders ja, alsof die altijd zo heilig zijn. :moe:

Olive Yao
03-07-06, 23:52
Geplaatst door Divine_70
DE. DE Nederlanders ja, alsof die altijd zo heilig zijn. :moe:
die of DE - subtiel verschil

Divine_70
04-07-06, 00:04
Geplaatst door Olive Yao
die of DE - subtiel verschil

Een heel groot verschil als je op de hoogte bent van de nederlandse taal.

ronald
04-07-06, 00:06
Brood & Spelen.

...ja je moet niet aan des volks haar Bier en Stuiterballen komen...want dan slaan de stoppen door en het vocabulair schiet te kort om haar onvrede te uiten.

Nelis70
04-07-06, 09:55
Geplaatst door Qaiys
Duits-Nederlands stel in Breda bedreigd

Door FRED KRAMER


BREDA - ‘Nazihoer’, ‘jodenslet’ en ‘rotmof . Het zijn niet de minste kwalificaties die Ingrid de Wispelaere (40) de afgelopen week naar haar hoofd kreeg geslingerd. En dat enkel en alleen omdat de Bredase samenwoont met haar Duitse vriend Kai Jansen (35) en een Duitse vlag op het balkon had hangen.

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00083/BREDA__D_83118h.jpg
Ingrid de Wispelaere en kai Jansen hebben na alle pesterijen de Duitse vlag van het balkon verwijderd. FOTO ANJES GESINK

,,Dadelijk gooien ze nog een brandbom naar binnen. En allemaal omdat we tijdens een spelletje voor Duitsland zijn,’’ zucht Jansen.

De vlag schoot sommige buurtbewoners dusdanig in het verkeerde keelgat dat het balkon met kiezelstenen en kalk is bekogeld en het ruitje van het souterain is ingeslagen. Het stel is danig onder de indruk van de bedreigingen en heeft de vlag binnengehaald.

Ook gaan nu tijdens WK-wedstrijden de rolluiken dicht.

De pesterijen en scheldpartijen begonnen vrijdag na de wedstrijd Duitsland-Zweden. Een groepje jongeren merkte de Duitse driekleur op, begon te schelden en met stenen te gooien. ,,Ik ben niet bang aangelegd en ben meteen naar buiten gelopen. Ze schoten weg, maar bleven schelden,’’ zegt De Wispelaere. Zondag na de wedstrijd Nederland-Portugal was het weer raak. ,,We hoorden gerommel op het balkon. Iemand had kalk naar binnen gegooid. Alles zat onder.’’

Later op de avond werd ze uitgescholden door een buurtgenoot. ,,Hij was erg dronken en eiste dat we de Duitse vlag zouden weghalen, anders zou we het nog eens gaan meemaken.’’

In de volksbuurt wordt laconiek gereageerd op de commotie. Een enkeling meent dat het stel bewust provoceert door een Duitse vlag op te hangen. ,,Je hangt in Rotterdam toch ook geen Ajax-vlag buiten?!’’

Jansen ervaart alle commotie als de zoveelste koude douche sinds hij in 1998 naar Nederland kwam. Eerder werd bij hem op de deur al eens een hakenkruis getekend. ,,Zodra de mensen horen dat je uit Duitsland komt, wordt dat als je onderling problemen krijgt tegen je gebruikt.’’

http://www.ad.nl/binnenland/article434898.ece

Is toch logisch allemaal, kijk nou eens goed naar die foto: DIE MAN HEEFT EEN SNOR.