PDA

Bekijk Volledige Versie : Verlaten!



tukkersterror
01-07-06, 22:07
Hoi, beste mensen het is zover, Tukkertje gaat 50 dagen het land uit en dit is voorlopig mijn laatste topic, ik weet namelijk niet of ik de mogelijkheid of de tijd hebt om op internet te gaan.
Maar als het even meezit zal ik jullie van de frontline verslag doen!!!

Het gaat jullie allemaal goed, wens jullie allemaal een prettige vakantie en hoop jullie weer terug te zien in 50 - 51 dagen!!!

@ divine, als er iets bijzonders is stuur ik je een sms zonder :zweep: :love::zwaai:

MaRiaH
01-07-06, 22:32
Fijne vakantie Tukker.. :)

Aicha1976
01-07-06, 22:41
Veel plezier Tukkertje :zwaai:

Divine_70
01-07-06, 23:07
Geplaatst door tukkersterror

@ divine, als er iets bijzonders is stuur ik je een sms zonder :zweep: :love::zwaai:


Pas goed op jezelf. :koppel:
We`ll keep in touch. :love: :zwaai:

~Panthera~
01-07-06, 23:12
Veel plezier, Ouwe Rukker. :roker:

Je lult ze daar toch niet dood he ? :hihi:


:zwaai:

tukkersterror
02-07-06, 04:59
Ik zie dat alleen de vrouwen mij zullen missen op maroc.nl, dus mijn ego is weer gestreelt.

:engel:

Zit nou met mijn laptopje mijn laatste prik te versturen van Nederlandse bodem.

@Divine: Is goed, als er iets bijzonders is wat ook interessant kan wezen voor mrc.nl stuur ik je een sms :nerveus: :zwaai:

@Pantertje: Oeps zou een goeie wezen, Zie het al staan in de krant Oproer in het ......, TT pleegt terroristische aanslag, dan kan zelfs mijn maroc-call nog tegen me worden gebruikt. :hihi:

@ Achia: Ik hoop dat ik ontzettend veel plezier heb, het meeste plezier van mijn leven.

@MaRiaH: Dank je, ik hoop dat het een vakantie wordt om nooit meer te vergeten.

Zit nu nog te wachten op mijn vrouw die moet nog landen met vlucht 277 vanuit Rusland dan zijn we compleet om te vertrekken!!!

Stuur nog wel wat, hoor net dat we daar een sateliet verbinding hebben.

:duim: :zwaai: