PDA

Bekijk Volledige Versie : osama is pissig op de sjiiten (en op de vs natuurlijk)



observer
02-07-06, 00:43
DUBAI - Osama bin Laden heeft op een geluidsband die op internet te horen is, de sjiitische bevolking in Irak gewaarschuwd voor vergeldingacties voor hun aanvallen op de soennitische minderheid in Irak. Het is niet zeker of het om Bin Laden gaat, maar volgens kenners lijkt de stem wel op die van de al-Qaeda-leider.

Een functionaris van een Amerikaanse geheime dienst die anoniem wil blijven, zei er niet aan te twijfelen dat het de stem van Bin Laden is.

Het is al de tweede keer binnen twee dagen dat op internet een geluidsband is opgedoken met een stem die aan Bin Laden wordt toegeschreven. Vrijdag prees de leider van al-Qaeda zijn eerder deze maand gedode plaatsvervanger in Irak, Abu Musab al-Zarqawi. Zaterdag zei hij de benoeming te steunen van Abu Hamza al-Muhajir als diens opvolger.

Op de geluidsband werd opnieuw gezegd dat al-Qaeda overal ter wereld aanvallen zal uitvoeren op Amerikaanse doelen. Hij waarschuwde ook de internationale gemeenschap zich niet met Somalië in te laten. "We zullen de (Amerikaanse) soldaten bevechten in Somalië en we behouden ons het recht voor hen in eigen land te straffen en waar maar mogelijk is", aldus de stem. je zou zeggen dat osama in iraq aan het vechten is tegen de meerderheid van de inwoners, ik dacht dat hij voor de moslims vocht, blijkbaar zijn voor hem sommigen meer moslim dan anderen

Amenzu
02-07-06, 01:05
Geplaatst door Ifegineia
Osama kan het ook allemaal niet meer aan. Die verwachtte dat hij met zijn massamoord een umma-standpunt kon afdwingen, en komt erachter wat realiteit is. In tegenstelling tot zijn illusie blijken zijn broeders opeens individuen die mekaar blijven afslachten.

Na ook wat vandaag gebeurd is, zijn er noig steeds mensen ook op dit forum, die sympathie tonen voor deze achterlijke mordenaars van onschuldige moslims en niet moslims.

Dat zijn de mensen die Hamas verheelijkt. Maar zij krijgen hun straf. Op dit moment wordt het kantoor van de MP van Hamas bestookt door Israel.

ronald
02-07-06, 15:58
Geplaatst door ihateisrael
Ik heb het gevoel dat ook jij tot dat joodse tuig in Marokko behoort. Zo niet, probeer je wel heel graag bij ze in de smaak te vallen. Misschien hebben ze bij de CIDI nog een baantje voor, daar kunnen ze altijd goede konten likkers gebruiken.

Schaam je en noem jezelf geen Marokkaan wil je. Trouwens werk je niet toevallig bij dat flut bladje van een Mzine, die redacteur is er ook zo'n een die denkt dat Marokko aan de BARBAREN toe behoort.

LONG LIVE KONING HASSAN 2e.


Met jouw als Palestijnse reetlikker is het anders ook leuk vertoeven. Schaam je en noem jezelf geen Palestijn wil je. Of werk je voor Abu Jahjah? Ik heb nieuws voor je: ik sponser je een enkeltje Palestina, kun je daar je handen uit de mouwen steken i.p.v. hier je domme gedachten te lopen ventileren.