PDA

Bekijk Volledige Versie : Actie europees parlement



Olive Yao
02-07-06, 23:08
Zoals de meesten bekend bestaat binnen het Europees parlement een ingeburgerd gebruik dat eenmaal per maand het volledige Europese parlement met alle medewerkers en een bijna complete kantoorinventaris voor enkele dagen verhuist van Brussel naar Straatsburg.

De enige reden hierachter is dat Frankrijk dit zo graag wil. 99% van de rekening - op jaarbasis ongeveer 200 miljoen euro - wordt toch betaald door de andere aangesloten landen.

Thans heeft een aantal europarlementsleden van verschillende partijen en uit verschillende landen een actie op touw gezet om aan deze absurde geldverspilling een eind te maken. Zij hebben hiervoor 1 miljoen handtekeningen nodig zodat dit onderwerp op de agenda van de Europese commissie kan worden gezet. Binnen 3 dagen zijn er een kleine 100.000 handtekeningen binnen maar dit moeten er dus 1 miljoen worden.

Surf daarom naar: www.oneseat.eu en zet je handtekening zodat we met zijn allen een eind maken aan deze geldverspilling!

Olive Yao
02-07-06, 23:14
Geplaatst door klaaskop
Is al eerder een topic over geweest.
Wanneer? Die heb ik dan gemist.

observer
02-07-06, 23:56
olive wil je dat niet meer doen

de woorden actie en europarlement in 1 zin

je deed me schrikken ik dacht even dat ze van hun luie reet afgekomen waren om welk een onderwerp dan ook aan te pakken :verward:

Olive Yao
03-07-06, 00:06
Geplaatst door observer
van hun luie reet afgekomen waren om (...)
... naar Straatsburg te gaan. Dat willen ze juist niet meer.