PDA

Bekijk Volledige Versie : 911



rikbroekhuijze
03-07-06, 23:04
Ik kwam dit filmpje op t net tegen, en ben me rot geschrokken.
De wereld op zn kop gezet in 10 minuten, maar de FEITEN spreken voorzich.
Na het zien is een ding duidelijk,
Bush heeft het zelf gedaan.

http://www.onderzoek911.nl/media/video/post_4.shtml

.

Bofko
03-07-06, 23:37
Is toch verdomde knap om het hoogste gebouw ter wereld dusdanig van explosieven te voorzien dat het keurig recht naar beneden valt. Niet te veel, niet te weinig, precies op juiste plek, met de juist kracht op de juiste tijd afgegaan.

Tomas
03-07-06, 23:42
Geplaatst door Bofko
Is toch verdomde knap om het hoogste gebouw ter wereld dusdanig van explosieven te voorzien dat het keurig recht naar beneden valt. Niet te veel, niet te weinig, precies op juiste plek, met de juist kracht op de juiste tijd afgegaan.

Was het nou stomtoeval dat op de dag van de demolition er 2 vliegtuigen naarbinnen vlogen?

David
03-07-06, 23:43
Geplaatst door Tomas
Een aantal daarvan woonden toevallig in het wtc.


Ja, maar die zaten veilig bij Sylvia Fine in Flushing, Queens.

Seif
03-07-06, 23:45
Geplaatst door Bofko
Is toch verdomde knap om het hoogste gebouw ter wereld dusdanig van explosieven te voorzien dat het keurig recht naar beneden valt. Niet te veel, niet te weinig, precies op juiste plek, met de juist kracht op de juiste tijd afgegaan.

Ik ben niet zo van de complottheorieen. Maar heb je ooit wel eens zo'n slopersbedrijf aan het werk gezien op TV ofzo? Die kunnen echt wel met wat TNT de hoogste gebouwen kaarsrecht naar beneden laten vallen.

Bofko
03-07-06, 23:50
Geplaatst door Seif
Ik ben niet zo van de complottheorieen. Maar heb je ooit wel eens zo'n slopersbedrijf aan het werk gezien op TV ofzo? Die kunnen echt wel met wat TNT de hoogste gebouwen kaarsrecht naar beneden laten vallen.


15 verdiepingen of 150 (of zoiets) verdiepingen is nogal een verschil. Ze hebben het niet van tevoren kunnen oefenen.

Bofko
03-07-06, 23:52
Geplaatst door Tomas
Was het nou stomtoeval dat op de dag van de demolition er 2 vliegtuigen naarbinnen vlogen?

De basis van een complottheorie wordt gelegd door het stellen van vragen die niet beantwoord kunnen worden.

Wide-O
04-07-06, 06:51
Blijven wel razend knappe auto's.

Joesoef
04-07-06, 08:20
Een complot van Bush en Steven Spielberg. Over de afkomst van de laatste zeg ik maar niets, zegt al genoeg.

Tomas
04-07-06, 08:43
Geplaatst door Wide-O
Blijven wel razend knappe auto's.

De verkoopcijfers van porsche zijn sinds 2001 enorm gestegen. Opvallend is dat er geen enkele porsche is beschadigd tijdens de aanval op NY. Het gerucht gaat dat alle porsche bezitters gewaarschuwd zijn om thuis te blijven. Behalve dan die in het wtc woonden. 't zijn geen domme zionisten. En dit zijn dan nog maar een paar feitjes uit de enorme berg aan overweldigend bewijs.

iLama
04-07-06, 14:06
911 Inside Job:

100% zeker

Ik ben er nu al weer bijna 2 jaar van overtuigd dat 911 een Inside Job is geweest. Dit na het zien van de documentaire "911 in plane site". Na die tijd heb ik alle andere overtuigende bewijzen (waaronder documentaires met originele beelden) gezien en heb ik over alle randverschijnselen gelezen.

Eind juni was er dit congres over 911 in de VS.
http://www.americanscholarssymposium.org

Leuk natuurlijk dat de commerciele massamedia (in handen van de kapitalistische globalisten) het volledig doodzwijgen of in het belachelijke proberen te trekken. Bijvoorbeeld door mensen die al deze feiten aandragen voor 'believers' uit te maken.

De enige werkelijke 'believers' zijn zij die geloven dat er 19 arabieren de aanslagen zouden hebben gepleegd.

Bewijs hiervoor is NUL

David
04-07-06, 14:07
Anastasia leeft nog.

Max Stirner
04-07-06, 14:19
Toen ik die vliegtuigjes op die bewuste dag zo door die gebouwtjes heen zag vliegen, dacht ik al: `Hier is vast het laatste woord nog niet over gezegd...dit muisje kan nog wel eens een staartje krijgen`


:nerd:

H.P.Pas
04-07-06, 14:29
Geplaatst door iLama
[BLeuk natuurlijk dat de commerciele massamedia (in handen van de kapitalistische globalisten) het volledig doodzwijgen of in het belachelijke proberen te trekken. [/B]
Wie is commerciëel ?
Met onthulllingen is ook een bom duiten te verdienen.

iLama
04-07-06, 14:43
Geplaatst door H.P.Pas
Wie is commerciëel ?
Met onthulllingen is ook een bom duiten te verdienen.

Wellicht dat je, als je landen leegrooft, mensen uitroeit, een wapenindustrie in stand houdt, je uraniumafval in de vorm van bommen op het Midden Oosten gooit en een eigen burgerbevolking knecht, daarop geilt...

Maar goed veel mensen zien hun eigen slavernij aan het geld niet eens en hebben geen enkele binding met de goddelijke kern van het leven. De kern die verbindt in plaats van verdeelt.

Natuurlijk is iemand die zichzelf niet eens kent het meest arme wezen op aarde.

David
04-07-06, 14:44
Geplaatst door iLama
Wellicht dat je, als je landen leegrooft, mensen uitroeit, een wapenindustrie in stand houdt, je uraniumafval in de vorm van bommen op het Midden Oosten gooit en een eigen burgerbevolking knecht, daarop geilt...

Maar goed veel mensen zien hun eigen slavernij aan het geld niet eens en hebben geen enkele binding met de goddelijke kern van het leven. De kern die verbindt in plaats van verdeelt.

Natuurlijk is iemand die zichzelf niet eens kent het meest arme wezen op aarde.


Ken ik jou niet ergens van?

iLama
04-07-06, 14:47
Geplaatst door David
Ken ik jou niet ergens van?

Waarom vraag je dat?

Ik jou godzijdank niet....:haha:

David
04-07-06, 14:50
Geplaatst door iLama
Waarom vraag je dat?

Ik jou godzijdank niet....:haha:


Je doet me vaag aan iemand denken. Maar nee, die zal inmiddels wel opgenomen zijn. Laat maar.

iLama
04-07-06, 14:58
Geplaatst door David
Je doet me vaag aan iemand denken. Maar nee, die zal inmiddels wel opgenomen zijn. Laat maar.

Nu je het zegt.... inderdaad.. ik ben wel eens eerder zo'n halve zool tegengekomen die niets inhoudelijks te melden heeft en alleen maar hard roept dat mensen opgenomen moeten worden.

Je lijkt me bij uitstek de persoon die er zorg voor draagt dat mensen met een andere mening in een samenleving worden opgesloten in een concentratiekamp of goelag, zodat de dictatuur lekker z'n gang kan gaan....

:boogie:

David
04-07-06, 15:03
Geplaatst door iLama
Nu je het zegt.... inderdaad.. ik ben wel eens eerder zo'n halve zool tegengekomen die niets inhoudelijks te melden heeft en alleen maar hard roept dat mensen opgenomen moeten worden.

Je lijkt me bij uitstek de persoon die er zorg voor draagt dat mensen met een andere mening in een samenleving worden opgesloten in een concentratiekamp of goelag, zodat de dictatuur lekker z'n gang kan gaan....

:boogie:



Hoe raad je het zo!


Ik heet David, Baron von Hitler tot Stalin-Romanov-Pahlevi zu Marcovic-Ciccone, né Jonkheer Bush-Capet bei Minogue-Mugabe.

H.P.Pas
04-07-06, 15:05
Geplaatst door David
Hoe raad je het zo!


Ik heet David, Baron von Hitler tot Stalin-Romanov-Pahlevi zu Marcovic-Ciccone, né Jonkheer Bush-Capet bei Minogue-Mugabe.

Ze zouden jou moeten opsluiten.

Tomas
04-07-06, 15:07
Zonder die mps-jes van mark zou het hier een stuk saaier zijn.

David
04-07-06, 15:07
Geplaatst door H.P.Pas
Ze zouden jou moeten opsluiten.


Zou moeten, maar wie durft het aan?

Bofko
04-07-06, 15:09
Geplaatst door David
Zou moeten, maar wie durft het aan?
ET2000 draait daar zijn handje niet voor om, denk ik.

David
04-07-06, 15:09
Geplaatst door Bofko
ET2000 draait daar zijn handje niet voor om, denk ik.


haha.

David
04-07-06, 15:10
Geplaatst door Tomas
Zonder die mps-jes van mark zou het hier een stuk saaier zijn.

Verpest het nou niet, het is juist zo leuk. :D

iLama
04-07-06, 15:19
Geplaatst door Ifegineia
Ik weet 't :huil:
Wij slagen er maar niet in om net zo barmhartig te zijn als je nobele broeders. Die pas hun 368ste Rolls Royce kopen als ze weten dat de buikjes van hun broeders gevuld zijn.

Pardon ?????

Ik ken je gelukkig niet en jouw nobele broeders al helemaal niet.... _||_

Dit item gaat trouwens over de 911 leugen...

Laatst liet de commerciele massamedia weer eens een leuk stukje propaganda zien in de vorm van een propagandafilm over vlucht 93. Een bijkomstigheid die niet genoemd werd natuurlijk is dat er op die plaats NOOIT een vliegtuig werd gevonden.

http://thewebfairy.com/killtown/flight93.html

iLama
04-07-06, 15:29
Het is overigens wel opvallend dat er plotsklaps zoveel gebruikers komen op dit item die niets over 911 weten te melden...

en toch hier een hele hoop geraaskal komen posten...

Wide-O
04-07-06, 15:33
Geplaatst door iLama
Het is overigens wel opvallend dat er plotsklaps zoveel gebruikers komen op dit item die niets over 911 weten te melden...

en toch hier een hele hoop geraaskal komen posten...

Complot ?

Oh sorry

Complot ?

David
04-07-06, 15:35
Geplaatst door Wide-O
Complot ?

Oh sorry

Complot ?


ENG HÈ?

iLama
04-07-06, 15:37
Geplaatst door Wide-O
Complot ?

Oh sorry

Complot ?

Ik denk eerder dat er hier veel halve zolen rondlopen, die ontzettend dom zijn en totaal niets te melden hebben...

:lol: :lol: :lol:

Wide-O
04-07-06, 15:38
Geplaatst door David
ENG HÈ?

Spooky !

David
04-07-06, 15:38
Geplaatst door iLama
Ik denk eerder dat er hier veel halve zolen rondlopen, die ontzettend dom zijn en totaal niets te melden hebben...

:lol: :lol: :lol:


Niet op de man spelen, gozertje! :roker:

iLama
04-07-06, 15:48
Geplaatst door David
Niet op de man spelen, gozertje! :roker:

Ach, je geeft me door je reacties alleen maar gelijk...

:lol:

gezellig politiestaat filmpje kijken....

http://video.google.com/videoplay?docid=-4628461537770214767

Wide-O
04-07-06, 16:36
Geplaatst door iLama
Ach, je geeft me door je reacties alleen maar gelijk...

:lol:

gezellig politiestaat filmpje kijken....

http://video.google.com/videoplay?docid=-4628461537770214767

David valt altijd heel snel door de mand. Heb je nu eenmaal met die zionisten, tssk.

Wide-O
04-07-06, 16:37
Maar gedeeltelijk off-topic, zou jij nu gaan voor de Turbo of toch maar voor de GT3 RS Cup ?

Spoetnik
04-07-06, 17:45
Geplaatst door rikbroekhuijze
Ik kwam dit filmpje op t net tegen, en ben me rot geschrokken.
De wereld op zn kop gezet in 10 minuten, maar de FEITEN spreken voorzich.
Na het zien is een ding duidelijk,
Bush heeft het zelf gedaan.

http://www.onderzoek911.nl/media/video/post_4.shtml

.

Je hebt natuurlijk gelijk. Maar waarom kom je dit op maroc.nl vermelden? Hier weten velen al jaren dat de Amerikaanse overheid achter 9/11 zat. En je eerste bericht nog wel..

Spoetnik
04-07-06, 17:47
Haha:
http://www.onderzoek911.nl/introductie/wetenschap/welke_waarheid_schui.shtml

rikbroekhuijze
04-07-06, 17:57
Ja maar weet je? Na 5 jaar waren we er wel zo'n beetje uit wie erachter zat.
Hint: ze eten kosher, betalen in shekels en Maarten houdt van ze.


leg dat es uit, want ik heb meer de indruk dat de gevluchte nazis van weleer er achter zitten.
Zo is Hitler gefinancieerd door de Thyssen familie om 1000den bruinhemden op poten te zetten, om Duitsland te terroriseren, en de Reichstag in brand te steken en de moslims, pardon, de commies de schuld te geven.
Deze familie heeft in America in1924 de Union bnk gestart, die in de 2e wereldoorlog is gesloten, en waarvan de directeur, Preston Bush, vader van Bush sr., effies in het gevang is gezet, wegens collaboratie met de Nazies.
Zouden deze notoire jodenhaters een verbond gesloten hebben met de ultra-geflipte joden?

http://communitycurrency.org/BushCrimeFamily.html

deze link is trouwens ook grappig, als je in het bijbelse apocalipsverhaal geloofd.
Er wordt in beweerd, dat de kans dat er nog iemand anders dan Bushjr. op aarde rondloopt die zoveel het getal 666 op zn voorhoofd heeft gestanst ongeveer 1 op de 43 miljard is (7 keer de huidige wereldbevolking.)
:verward:

rikbroekhuijze
04-07-06, 17:59
oh, vergeet ik de 666 link bij te plakken.
stom,
hier is ie dan:

http://www.bushisantichrist.com/

Wide-O
04-07-06, 18:09
Geplaatst door Spoetnik
Je hebt natuurlijk gelijk. Maar waarom kom je dit op maroc.nl vermelden? Hier weten velen al jaren dat de Amerikaanse overheid achter 9/11 zat. En je eerste bericht nog wel..

Nou, ik wil er best voor uitkomen da'k nie helemaal overtuigd ben hoor. Los van de gaten in het onderzoek, ik heb uiteraard ook al die sites gelezen. En herlezen.

Wat ik wel geloof is dat informatie "achterwege" is gehouden, en dat er dankbaar gebruik is gemaakt (over de lijken van de mensen in die torens) om een behoorlijk megalomaan wereldbeeld met wapens te gaan verdedigen.

Dat dit niet de eerste keer is (zie bijvoorbeeld JFK en Vietnam) speelt niet bepaald in het voordeel van de US.

Dat is een persoonlijke interpretatie, en gebaseerd op al de informatie die ik ter beschikking heb. De factuele waarheid zal pas aan het licht komen na (wat is het ?) 75 jaar :(

Stick to the facts: de volslagen idiote oorlog in Irak, en de dodelijke gevolgen daarvan. Daar heb je echt geen complot-theorie bij nodig.

Spoetnik
04-07-06, 18:31
Wacht even hoor...
Numerologie:

Bush spel je in ivriet als

Bet(=2) aleph(=1) vav=(6) shin=(geen waarde)

2 + 1 * 6 = 3 * 6 = 666

Omg!

:(

:jammer:

We are doomed.

Tomas
04-07-06, 18:34
Geplaatst door Spoetnik
Wacht even hoor...
Numerologie:

Bush spel je in ivriet als

Bet(=2) aleph(=1) vav=(6) shin=(geen waarde)

2 + 1 * 6 = 3 * 6 = 666

Omg!

:(

:jammer:

We are doomed.

Ik heb geen flauw idee wat je aan het doen bent, maar ik geloof gelijk dat het in jouw geloof iets heel ergs is. Maar. In de wiskunde -mijn geloof zeg maar- is 2 + 1 * 6 geen 3 * 6 maar 2 + 6 en is 3 * 6 geen 666 maar 18. Misschien dat dit helpt.

H.P.Pas
04-07-06, 18:39
Geplaatst door Spoetnik
Je hebt natuurlijk gelijk. Maar waarom kom je dit op maroc.nl vermelden? Hier weten velen al jaren dat de Amerikaanse overheid achter 9/11 zat. En je eerste bericht nog wel..

Onwaarschijnlijk.
De theorie zou het overwegen waard zijn als 9/11 mislukt was.
Letterlijk alles, wat de regering Bush tot nu toe heeft aangepakt, is in het honderd gelopen; geen reden waarom dat bij 9/11 anders zou zijn.

Tomas
04-07-06, 18:42
Geplaatst door H.P.Pas
Onwaarschijnlijk.
De theorie zou het overwegen waard zijn als 9/11 mislukt was.
Letterlijk alles, wat de regering Bush tot nu toe heeft aangepakt, is in het honderd gelopen; geen reden waarom dat bij 9/11 anders zou zijn.

Het complot is juist dat wel alles perfect op rolltjes loopt. Het lijken slechts mislukkingen in jouw ogen, maar ze zijn exact zo georkestreerd. het doel is chaos. En laat dat maar aan GW, george, george W, Bush, GW Bush, George William Bush etc over afhankelijk van welke numerologische methode je kiest.

Spoetnik
04-07-06, 18:48
Geplaatst door Tomas
Ik heb geen flauw idee wat je aan het doen bent, maar ik geloof gelijk dat het in jouw geloof iets heel ergs is. Maar. In de wiskunde -mijn geloof zeg maar- is 2 + 1 * 6 geen 3 * 6 maar 2 + 6 en is 3 * 6 geen 666 maar 18. Misschien dat dit helpt.

Ik ben aan het numerologien. Dat is geen wiskunde.

Ik zit te kijken naar deze http://www.bushisantichrist.com/ , daar hebben ze een lijstje met de hebreeuwse letters. Die worden bij kabala gebruikt om letters om te zetten in nummers.

iLama
04-07-06, 18:48
Geplaatst door Wide-O
Stick to the facts: de volslagen idiote oorlog in Irak, en de dodelijke gevolgen daarvan. Daar heb je echt geen complot-theorie bij nodig.

Het is niet zo dat dat alleen gevolgen heeft voor een land als Irak of Afghanistan. Het heeft wel degelijk gevolgen voor het alledaagse leven van elke burger in de VS en in Nederland. Het moeten leven in een politiestaat, waar je uitsluitend propaganda krijgt voorgeschoteld in plaats van nieuws. En waar elk dissident geluid langzaam maar zeker wordt vernietigd.

Als overheden die in dienst staan van het GELD zich alles kunnen permitteren en onwelgevallige elementen zonder meer kunnen ( laten )liquideren door hun Vuiligheidsdienaren. Dan roept dat om een massaal verzet. De enige terroristen die er zijn zijn zij die in dienst van de overheid opereren. Onze overheid is niet meer dan een maffiabende. Elke gewone gezonde burger zonder grootheidswaan of andere mentale stoornis zal nooit een land binnenvallen om er de boel leeg te roven en iedereen dood te schieten. Zoiets wordt uitsluitend gestuurd door machtsidiote regenten en andere corrupte politici.

Het is dus van het grootste belang dat burgers in dit land doorkrijgen dat alles wat politiek en massamedia zeggen uitsluitend leugens en propaganda is. En dat we simpelweg in een politiestaat leven.

Wide-O
04-07-06, 18:54
Geplaatst door Tomas
Ik heb geen flauw idee wat je aan het doen bent, maar ik geloof gelijk dat het in jouw geloof iets heel ergs is. Maar. In de wiskunde -mijn geloof zeg maar- is 2 + 1 * 6 geen 3 * 6 maar 2 + 6 en is 3 * 6 geen 666 maar 18. Misschien dat dit helpt.

Jah, in Oracle misschien.

Daar betekent || ook +, kejje nagaan :ego:

Wide-O
04-07-06, 18:58
Geplaatst door iLama
Het is niet zo dat dat alleen gevolgen heeft voor een land als Irak of Afghanistan.

Had ik nooit bij stilgestaan zeg, tjemig. En die sites die je hier linkt zijn ook allemaal nieuw voor ons. Blimey!

Heet deze sectie NVDD of is dit OSR ("Old Stuff Regurgitated") ?

Overigens zijn de Ami's nooit geland op de maan :ego:

Tomas
04-07-06, 19:02
Geplaatst door Wide-O
Jah, in Oracle misschien.

Daar betekent || ook +, kejje nagaan :ego:

In Oracle betekent || tenminste altijd concateneren. In die brabbeltaaltjes van jou betekent het soms optellen en soms concateneren. Afhankelijk van het feit of je juist het andere wil.

En was er iemand in dit topic -op dit prikbord- dat beweerde dat er uberhaupt ooit mensen op de maan zijn geweest? Ik zie ze niet.

Spoetnik
04-07-06, 19:09
Op die site hebben ze dit:
* G = 3 (gimel)
* e = 5 (heh)
* o = 70 (ayin)
* r = 200 (resh)
* g = 3 (gimel)
* e = 5 (heh)
* B = 2 (beth)
* u = 70 (ayin)
* s = 300 (shin)
* h = 8 (cheth)
* total = 666 (Antichrist)

Maar hier klopt natuurlijk helemaal niks van want zo spel je george bush niet in ivriet.

George = gimel, vav, resh, gimel
En Bush = Bet, aleph, vav Shin (denk ik :) )

Dus 3, 6, 200, 3, 2,1, 6, 400

Maar die 200 en 400 mogen ook genegeerd worden.. En dan moeten we er dus 666 van maken.

Leuk spelletje.

Wide-O
04-07-06, 19:35
Geplaatst door Tomas
In Oracle betekent || tenminste altijd concateneren. In die brabbeltaaltjes van jou betekent het soms optellen en soms concateneren. Afhankelijk van het feit of je juist het andere wil.


Tot mijn grote spijt moet ik je hier eigenlijk, mits enige moeite en zo, gedeeltelijk uiteraard, gelijk in geven :droef:

En dat voor iemand die steeds "strong typing" heeft verdedigd...

Makes sense...

Enfin, blijf wel een pokkehekel aan dat spul heben. TNSnames.ora en zo, hoe verzin je die shit. :ego:

rikbroekhuijze
04-07-06, 19:56
quote:
Geplaatst door Spoetnik
Je hebt natuurlijk gelijk. Maar waarom kom je dit op maroc.nl vermelden? Hier weten velen al jaren dat de Amerikaanse overheid achter 9/11 zat. En je eerste bericht nog wel..


Ik heb eigenlijk een beetje gelogen.
Ik heb nooit echt geloofd, dat B. Laden er achter zat, maar ben ook een van de weinige sukkels die nog niet eerder de beschikking had over internet, en de mogelijkheden tot nieuwsvergaring.
Door die internetfilmpjes, waarvan ik het bestaan dus niet eens wist, weet ik het nu zeker.
Waarom kom ik dat op maroc.nl vertellen?
eh.. .
Ik denk dat door de valse mediainvloed, ik de laatste jaren af en toe toch enigzins sjacherijnig heb gereageerd op sommige mensen, waarvan vele op maroc.nl heen en weer babbelen.
nou ja, bij deze mn excuses, zowel voor het plaatsen van t bericht, als het sjacherijn.
Maar ja, gedane zaken nemen geen keer.
In ieder geval ga ik niet stemmen op iemand die geloofd dat een toren recht naar beneden kan vallen, door er een vliegtuigje in te schieten.
ehm, dat is niemand dus.

Tomas
04-07-06, 20:10
Geplaatst door Wide-O
[B]Tot mijn grote spijt moet ik je hier eigenlijk, mits enige moeite en zo, gedeeltelijk uiteraard, gelijk in geven :droef:

En dat voor iemand die steeds "strong typing" heeft verdedigd...

Makes sense...


Alleen al de woorden Strong Typing krijg ik acuut last van m'n gescheurde objectorientatie-zak.


Enfin, blijf wel een pokkehekel aan dat spul heben. TNSnames.ora en zo, hoe verzin je die shit. :ego:

En dat zijn dan nog de minste ergernissen. Moet je eens wat verschillende oracle zooi op 1 windoos installeren. De database, een developerskit en nog wat. Maakt niet uit wat. Of wat applicationserverces. Voor je 't weet draaien er 16 miljoen apacheservers. Waarvan je geen idee hebt welke nu wat doet en hoe te starten en/of te stoppen zijn.

Tomas
04-07-06, 20:12
Geplaatst door rikbroekhuijze
...maar ben ook een van de weinige sukkels die nog niet eerder de beschikking had over internet...

..Ik denk dat door de valse mediainvloed, ik de laatste jaren af en toe toch enigzins sjacherijnig heb gereageerd op sommige mensen, waarvan vele op maroc.nl heen en weer babbelen.

Kan het nog dommer?

ronald
04-07-06, 21:22
Geplaatst door Spoetnik
Op die site hebben ze dit:
* G = 3 (gimel)
* e = 5 (heh)
* o = 70 (ayin)
* r = 200 (resh)
* g = 3 (gimel)
* e = 5 (heh)
* B = 2 (beth)
* u = 70 (ayin)
* s = 300 (shin)
* h = 8 (cheth)
* total = 666 (Antichrist)

Maar hier klopt natuurlijk helemaal niks van want zo spel je george bush niet in ivriet.

George = gimel, vav, resh, gimel
En Bush = Bet, aleph, vav Shin (denk ik :) )

Dus 3, 6, 200, 3, 2,1, 6, 400

Maar die 200 en 400 mogen ook genegeerd worden.. En dan moeten we er dus 666 van maken.

Leuk spelletje.

Bush schrijf je: Bet- vav-shin...zonder alef