PDA

Bekijk Volledige Versie : Gerard Joling: Stem niet op links!



Couscousje
05-07-06, 14:41
Gerard Joling: Stem niet op links!
Bron: Novum
Gepubliceerd: woensdag 5 juli 2006 @ 12:14

De lezers van het roddelblad Story worden door Gerard Joling gewaarschuwd om toch vooral niet op een linkse partij te stemmen in november. "Kiezers, let op uw stembiljet." [..] "Rood geeft nu eenmaal meer uit dan er te besteden is. Wat ze nu beloven, moet je over een paar jaar dubbel inleveren", zo schrijft "Geer" in zijn column.

Ook schrijft hij in zijn column dat hij boos is over de manier waarop de linkse partijen in de Kamer zijn omgegaan met Rita Verdonk (VVD). Hij vindt dat ze haar netter hadden moeten behandelen. "Waarom zegt die Femke Halsema niet gewoon dat ze een bloedhekel heeft aan Verdonk, want dat is zo." Niet alleen is de fractievoorzitter van Groen Links een verschrikkelijke vrouw, volgens Joling, ook draagt ze nog eens een "fout groen ensemble".

Al eerder gaf Joling een blijk van liefde voor Verdonk. Vorige maand nog was hij te gast op een familiedag van de familie. Rita Verdonk was ook nog eregast bij één van de uitverkochte concerten van de "Toppers" in de Arena.

Cc

Wortel
05-07-06, 14:52
De belangen van "Geer" zijn, net als die van "Gor" en van al die andere 'volkszangers' nu eenmaal het beste in handen bij de VVD. Zo verklaarde destijds Andre Hazes ook al dat zijn financiele belangen het beste behartigd werden door de VVD.
En het volk maar meezingen...

Dutchguy
05-07-06, 14:57
Doe niet zo gek Geer.

~Panthera~
05-07-06, 15:57
Geer is duidelijk een "penis agrarius" geworden. :moe:

Good Kahuna
05-07-06, 16:03
Geplaatst door Couscousje
"Rood geeft nu eenmaal meer uit dan er te besteden is. Wat ze nu beloven, moet je over een paar jaar dubbel inleveren", zo schrijft "Geer" in zijn column.

IJzersterk beargumenteerd :moe:

~Panthera~
05-07-06, 16:13
Geplaatst door Good Kahuna
IJzersterk beargumenteerd :moe:


Ja, vooral omdat ZALM van de VVD al jaaaaaaren minister van financien is. Onder ELK kabinet wat er de laatste 100 jaar was, zo ongeveer.. :moe:

Maar goed, dat telt niet, had de VVD niets mee te maken, waarschijnlijk. :moe:


Geeft niet hoor, Geer, slaap maar lekker verder. :verveeld:

Sayfdien
05-07-06, 16:25
Inderdaad! Hoe komt het toch dat men de zogenaamde "puinhopen van paars" alleen maar toebedelen aan de PVDA, terwijl ONDERKONING Zalm het financieel voor het zeggen had!

Inderdaad ROOD geeft meer uit etc etc, leg mij dan eens uit hoe het komt dat, wederom een VVD-mannetje (Henk Kampf, what's in a name), het zo nodig vond om dure speeltjes te moeten aanschaffen terwijl de voedselbanken als paddestoelen uit de grond schieten, nee hoor er wordt zelfs besloten om militairen uit te zenden naar verre sprookjesachtige oorden om daar te gaan paintballen, terwijl men eigenlijk de armoede de oorlog behoort te verklaren en de schaarse middelen op een behoorlijke wijze dient aan te wenden ipv luxe speeltjes als o.a. tomahawk raketten aan te schaffen, om de Amerikaanse oorlogseconomie draaiende te houden.

Seif
05-07-06, 17:03
Geplaatst door Sayfdien
Inderdaad! Hoe komt het toch dat men de zogenaamde "puinhopen van paars" alleen maar toebedelen aan de PVDA, terwijl ONDERKONING Zalm het financieel voor het zeggen had!

Inderdaad ROOD geeft meer uit etc etc, leg mij dan eens uit hoe het komt dat, wederom een VVD-mannetje (Henk Kampf, what's in a name), het zo nodig vond om dure speeltjes te moeten aanschaffen terwijl de voedselbanken als paddestoelen uit de grond schieten, nee hoor er wordt zelfs besloten om militairen uit te zenden naar verre sprookjesachtige oorden om daar te gaan paintballen, terwijl men eigenlijk de armoede de oorlog behoort te verklaren en de schaarse middelen op een behoorlijke wijze dient aan te wenden ipv luxe speeltjes als o.a. tomahawk raketten aan te schaffen, om de Amerikaanse oorlogseconomie draaiende te houden.

*zucht*

Perfect voorbeeld van linkse waandenkbeelden.

Op defensie wordt al jaren bezuinigd. Dus of je het nou eens bent met die 'speeltjes' of niet, het gaat in ieder geval niet ten koste van de rest van de begroting.

En over Zalm kunnen we kort zijn. Het was inderdaad fout dat hij had toegegeven aan de neiging van de PvdA om meevallers te 'verjubelen'. Nu doet ie het gelukkig wel goed, en gebruikt hij meevallers om de staatsschuld te verlagen.

En dan de voedselbanken, het nieuwe linkse stokpaardje. Voedselbanken waren er altijd al. De meeste mensen die afhankelijk zijn van voedselbanken, zijn dat vanwege een gebrek aan financiele discipline. Lang geleden is al gebleken dat verhogen van uitkeringen niet gaat werken voor deze mensen. Uiteindelijk eindigen ze toch weer diep in de schulden.

Het enigste wat helpt is schuldsanering en dergelijke. Als je zomaar hun schulden kwijtscheldt, leren ze het nooit. En voor dat soort mensen zijn de voorzieningen aanwezig om hun te helpen. Het probleem is dat ze de weg naar de instanties niet (willen) weten. Daar moet je ze dus mee helpen. Meehuilen met de linkse wolven werkt uiteindelijk alleen maar averechts.

nl-x
05-07-06, 17:16
Geplaatst door Couscousje
Al eerder gaf Joling een blijk van liefde voor Verdonk. Vorige maand nog was hij te gast op een familiedag van de familie. Rita Verdonk was ook nog eregast bij één van de uitverkochte concerten van de "Toppers" in de Arena.
Dat zij de uitstraling had van een man, wist ik wel. Maar een 'aantrekkelijke' man zou ik nou ook weer niet zeggen.

Die Joling toch.

Sayfdien
05-07-06, 17:22
Laat ik je even uit je vooronderstelling helpen:
Ik heb noch vertrouwen in "links" noch in "rechts" en al helemaal niet in dat zogenaamde "recht door zee"-geblaat.
Het maakt niet uit door wie je gebeten wordt, "links""rechts" "recht door zee" voelt allemaal hetzelfde aan.

David
05-07-06, 17:23
Geplaatst door nl-x
Dat zij de uitstraling had van een man, wist ik wel. Maar een 'aantrekkelijke' man zou ik nou ook weer niet zeggen.

Die Joling toch.



:haha:

AARDIG
05-07-06, 20:29
Wie is dat ook alweer?

Al3arbi
05-07-06, 20:30
LOL! Vrouwen die over voetbal praten.

Joesoef
05-07-06, 20:39
Geplaatst door Couscousje


Al eerder gaf Joling een blijk van liefde voor Verdonk. Vorige maand nog was hij te gast op een familiedag van de familie. Rita Verdonk was ook nog eregast bij één van de uitverkochte concerten van de "Toppers" in de Arena.

Cc


:verward:

Al3arbi
05-07-06, 20:43
Geplaatst door Ifegineia
:fpuh:

Dat heeft zin. Wij weten wie de beste dijen heeft en de strakste reet.

Mannen lullen alleen maar met hun hangbuik en gemarineerde lever vanaf de zijlijn.


Er is er maar 1, met zulk smakelijk taalgebruik.

Al3arbi
05-07-06, 20:48
Geplaatst door Ifegineia
En er is er maar 1 die zegt 'zulk' en niet 'zulke'.

:kusgrijs:


What can I say, taalpurist.

Hansch
05-07-06, 20:52
Geplaatst door Couscousje
Gerard Joling: Stem niet op links!
Bron: Novum
Gepubliceerd: woensdag 5 juli 2006 @ 12:14

De lezers van het roddelblad Story worden door Gerard Joling gewaarschuwd om toch vooral niet op een linkse partij te stemmen in november. "Kiezers, let op uw stembiljet." [..] "Rood geeft nu eenmaal meer uit dan er te besteden is. Wat ze nu beloven, moet je over een paar jaar dubbel inleveren", zo schrijft "Geer" in zijn column.

Ook schrijft hij in zijn column dat hij boos is over de manier waarop de linkse partijen in de Kamer zijn omgegaan met Rita Verdonk (VVD). Hij vindt dat ze haar netter hadden moeten behandelen. "Waarom zegt die Femke Halsema niet gewoon dat ze een bloedhekel heeft aan Verdonk, want dat is zo." Niet alleen is de fractievoorzitter van Groen Links een verschrikkelijke vrouw, volgens Joling, ook draagt ze nog eens een "fout groen ensemble".

Al eerder gaf Joling een blijk van liefde voor Verdonk. Vorige maand nog was hij te gast op een familiedag van de familie. Rita Verdonk was ook nog eregast bij één van de uitverkochte concerten van de "Toppers" in de Arena.

Cc
Stoere lesbiaanse vrouwen zijn kennelijk heel aantrekkelijk voor Jolinks.

Al3arbi
05-07-06, 20:55
Geplaatst door Ifegineia
Zijn dat je 2 nieuwe leraren Nederlands, in je avatar?


2 Drugsgebruikende musici, leer veel meer van hun dan van mijn leraren.

Ik gaat voetbal kijken in de shop, ajuus.

Orakel
05-07-06, 23:42
Geplaatst door Seif
*zucht*

Perfect voorbeeld van linkse waandenkbeelden.



zucht indeed.

Staatsschuld, Begrotingstekort en de Linkse Kabinetten
23-08-05 om 14:03 - Degtyarev Pekhotny -

Sinterklaas
In bepaalde kringen is het populair om links te verwijten dat ze geld uitgeven wat er niet is en dus "Sinterklaas spelen". Hoe speel je Sinterklaas ? Door net te doen alsof alles gratis is en dus geld dat er niet is over de balk te smijten. In het grafiekje aan uw linkerhand kunt u de "linkse regeringen" opzoeken.

http://www.sargasso.nl/wp-content/pix/tekort_l.jpg

Eigenlijk staat er maar één linkse regering bij; de regering van Joop den Uyl ("de meest linkse regering die Nederland ooit gehad heeft"). Hier ziet u het begrotingstekort als percentage van het Bruto Binnenlands Product (BBP), zoals het er bij stond in het laatste regeringsjaar van het betreffende kabinet. Dit is het jaar dat achter het kabinet staat vermeld. Als je geld uitgeeft dat er niet is heb je een begrotingstekort. Verrassend genoeg hebben de Sinterklazen van de PvdA in dit grafiekje lage begrotingstekorten, en de "verstandige" partijen VVD en CDA, hoge begrotingstekorten.


De ontwikkeling van de staatsschuld in de afgelopen 30 jaar.

http://www.sargasso.nl/wp-content/pix/staatsschuld_l2.jpg

Het verhaal dat linkse kabinetten slecht voor de economie zijn, en geld over de balk smijten, houdt echter krampachtig stand. Het is CDA/VVD propaganda, wellicht nodig om te verhullen dat het overgrote gedeelte van de staatsschuld onder het bewind van CDA/VVD tot stand is gekomen. Want wat zijn de cijfers ? Begin jaren 70 verdubbelde de absolute staatsschuld onder de christelijk-liberale kabinetten de Jong en Biesheuvel. Vervolgens een stijging van circa 30% onder Joop den Uyl (PvdA). Hierna een verdubbeling onder van Agt (CDA-VVD), gevolgd door nog een verdubbeling onder CDA-VVD bewind, waarna met de paarse kabinetten Kok (PvdA-VVD-D66) eindelijk een einde komt aan het verdubbelen van de staatsschuld.

Potverteren
Het wordt over het algemeen als weinig verstandig beschouwd om de staatsschuld al te hard te laten oplopen. Daarom hebben de Europese landen afgesproken dat een staatsschuld niet groter moet zijn dan maximaal 60% van het nationaal inkomen. Dit soort regels worden de EMU-normen genoemd. Aan de linkerkant ziet u het percentage van de staatsschuld ten opzichte van het nationaal inkomen gedurende de verschillende kabinetten.

http://www.sargasso.nl/wp-content/pix/schuld_l.jpg

Het enige "echt linkse" kabinet in dit lijstje is het kabinet den Uyl, en andere prominente PvdA kabinetten zijn natuurlijk de kabinetten Kok. De afgelopen 30 jaar hebben dus eigenlijk alleen de PvdA kabinetten zich aan deze norm gehouden.

Dat de cijfers zo in tegenspraak zijn met de heersende overtuiging dat het "allemaal de schuld is van linkse kabinetten " is vreemd. Alleen al vanwege het feit dat er helemaal geen linkse kabinetten zijn geweest, op uitzondering van het kabinet den Uyl dan, waaraan overigens werd deelgenomen door CDA voorlopers KVP en ARP.

In de Verenigde Staten wordt een vergelijkbaar verhaal verteld; de democraten zijn links en geven alles uit, de republikeinen zijn zuinig en goed. Ook daar laten de cijfers een volkomen tegengesteld beeld zien.

Hoe het nou toch komt dat dit al 30 jaar lang allemaal de schuld van den Uyl is ? Dat willen de reageerders op dit stuk u ongetwijfeld graag uitleggen.

Bronnen: PvdA, Volkskrant, Ministerie van Financiën en Wikipedia. (http://www.sargasso.nl/archief/2005/08/23/staatsschuld-begrotingstekort-en-de-linkse-kabinetten/)

Seif
05-07-06, 23:57
Geplaatst door Orakel
zucht indeed.[/URL]

Heb ik ooit iets anders beweerd dan? Ik had het enkel over Zalm, die z'n rug niet recht hield toen de PvdA geld wou gaan uitgeven tijdens Paars II.

Orakel
06-07-06, 00:15
Geplaatst door Seif
Heb ik ooit iets anders beweerd dan? Ik had het enkel over Zalm, die z'n rug niet recht hield toen de PvdA geld wou gaan uitgeven tijdens Paars II.

Och, heb nochtans 3 x iets over links gelezen in je reply, inclusief iets over linkse wolven in het bos.
Opmerkelijk bij de huidige 'rechtse' kliek is dat ze aan een soort electoraal stockholmsyndroom lijden: ze worden genaaid en krijgen er ook nog es de hande voor op mekaar.
Zalm die met ze afgestreken hoofd het kwartje van kok trug beloofde en 3 maand later roept: daggutnie.
Of met droge ogen beweren dat de euro niet van invloed is op onze individuele inflatie.
Zo'n man is al volstrekt onbetrouwbaar geworden, maar toch schijnen we hier in NL een grote schare politiek Galliers te hebben die volhouden dat ie het goed doet.

Orakel
06-07-06, 00:19
Geplaatst door klaaskop
[B]Tja, graag zou ik wat gefundeerder commentaar geven dan het volgende.
Volkskrant en PvdA .. mmm .. toch wel politieke links vermoed ik, maar goed, dat is overal. Elke partij heeft zijn eigen forum.

Daarnaast .. Na-ijl-effect ?
Het effect van maatregelen , economische en fiscale, ijlt na en is pas een periode van x jaar later in de cijfers terug te zien ?

Biets mie, maar is 8 jaar genoeg om dat na-ijl effect te meten?
Onder 8 jaar paars hebben we er goed van gegeten. Die 18 miljard bezuinigen erna zou ik niet direct aan paars wijten. Daar zat 11/9 bij en de bezuinigingen waren omstreden. In moeilijke tijden investeren, zeiden de hoogleraren.
Maar neen hoor, we kregen een bijbels verhaal over het zoet en het zuur.
Het scheelde er nog maar net aan of Zalmpie was begonnen over 7 magere en 7 vette jaren.

~Panthera~
06-07-06, 00:20
Geplaatst door Orakel

Het scheelde er nog maar net aan of Zalmpie was begonnen over 7 magere en 7 vette jaren.

Doet ie later in het jaar wel, voor de begroting. :roker:

mark61
06-07-06, 00:28
Geplaatst door klaaskop
en niet denken aan het aflossen van de staatsschuld.

De laatste keer dak me kan herinneren gaf Zalm het uit aan belastingverlaging, niks staatsschuld

mark61
06-07-06, 00:43
Geplaatst door Ifegineia
:maf:

Sinds wanneer hangt het een niet samen met het ander?

Nouw dat zal ik je uitleggen. Geld naar belastingverlaging > geen cent staatsschuld afgelost, rente loopt door. Maak niet uit wat je ermee doet.

mark61
06-07-06, 00:57
Geplaatst door Ifegineia
Ew. Koopkracht is een passé term anno nu?

Je weet wel. Ruimer beursje, meer vertrouwen, shoppie paradise! -> soepele geldcirculatie, winst?

Maar die staatsschuld groeit intussen gewoon door.

Al dit gezeik is trouwens onzin, de NL overheidsfinanciën worden voor 90% bepaald door de wereldeconomie. Forget links en rechts.

mark61
06-07-06, 01:03
Geplaatst door klaaskop
Daarom zou het wel eens interessant zijn dat tegen internationale ontwikkelingen af te zetten ;)

globaal BNP, europees BNP, "westers" bnp, olieprijs, goudprijs, ontwikkleing grondstoffenmarkt, aex, wall street ..

Tsja, en dan blijkt dat gepiep van de vaderlandse politiek net zo invloedrijk als een scheet van die vlinder van je.

mark61
06-07-06, 01:05
Geplaatst door Ifegineia
Ehm, was jij niet degene die zei dat Nederland nog nooit zo rijk was geweest als nu?

*denk*

Emmm.. jaartje geleden. Ja, dat was jij toen.

Jaha. Dat geldt voor de hele westerse wereld. En toen? Staatsschulden worden nog steeds niet afgelost. Nou is die van de VS de grootste, maar die gijzelen de wereldeconomie, dus dat zit wel goed daar.

Bofko
06-07-06, 02:13
Geplaatst door mark61
Jaha. Dat geldt voor de hele westerse wereld. En toen? Staatsschulden worden nog steeds niet afgelost. Nou is die van de VS de grootste, maar die gijzelen de wereldeconomie, dus dat zit wel goed daar.

Staatsschuld is een minor problem. Het suggereert dat je financiele lasten naar de toekomst verschuift. De praktijk is dat je de overheidsschuld over de hele bevolking uitsmeert door middel van inflatie. En als iedereen er last van heeft, heeft eigenlijk niemand er echt last van want je weet niet beter.

Maar ook, dit geldt minder voor Amerika want zo ongeveer de hele wereld accepteert de dollar, dus die smeren hun last over de hele wereldbevolking uit.

Bofko
06-07-06, 02:32
Geplaatst door klaaskop

Cijfers, cijferinflatie, statistiek.
't Zou wel humor zijn als alles staten met staatsschuld failliet zouden raken ..
Wie zou zo'n boedel willen opkopen ? ;)

De economische wetten van het bedrijfsleven gelden niet voor een staat. Een staat kan niet failliet gaan. Tenminste, failliet in de economische zin dan. Het IMF heeft geen deurwaarders.
Een staat kan hoogstens verpauperen , bijv door een hyperinflatie. Duitsland is na WOI ´failliet´ verklaart. Met torenhoge herstelbetalingen, verpaupering en uiteindelijk WOII als gevolg.

Bofko
06-07-06, 02:58
Geplaatst door klaaskop
Helemaal mee eens, maar nu moet ik toch wel mezelf quoten :

Economie kan maar een heel klein stukje van de werkelijkheid verklaren. Je overstijgt dat, dus zijn jouw vragen interessante retorische vragen.

super ick
06-07-06, 09:33
Geplaatst door mark61
Maar die staatsschuld groeit intussen gewoon door.

Al dit gezeik is trouwens onzin, de NL overheidsfinanciën worden voor 90% bepaald door de wereldeconomie. Forget links en rechts.

De groei van de economie is inderdaad voor het grootste gedeelte afhankelijk van de wereldeconomie. (al heeft deze regering de burgers zo depri gemaakt met zwartgallig nieuws over de toestand van onze economie, dat het een jaar langer duurde voordat ze weer een beetje positief werden dan in de landen om ons heen en het geld weer durfde te laten rollen)

Forget links en rechts gaat mij toch echt te ver.
De uitgaven heb je namelijk weer wel voor het grootste gedeelte zelf in de hand. En met uitgaven moet je zeer voorzichtig zijn als je veel schulden hebt. Die gaan namelijk niet vanzelf weg en kosten miljarden aan rente!

Sayfdien
06-07-06, 10:09
Ik zou zeggen bekijk deze documentaire eens en dan zul je zien wie de ware machthebbers zijn!

http://video.google.com/videoplay?docid=-4991544789166784731

super ick
07-07-06, 11:36
Geplaatst door Sayfdien
Ik zou zeggen bekijk deze documentaire eens en dan zul je zien wie de ware machthebbers zijn!

http://video.google.com/videoplay?docid=-4991544789166784731

Wie het meeste geld heeft de meeste macht. What else is new?

Sayfdien
07-07-06, 11:42
Geplaatst door super ick
Wie het meeste geld heeft de meeste macht. What else is new?

Je hebt het niet eens bekeken en tot je laten doordringen, gelet op je reactie.

Niet degeen met het meeste geld heeft de macht.

Waag nog eens een poging, zou ik zeggen.

mark61
07-07-06, 12:00
Geplaatst door Bofko
Staatsschuld is een minor problem. Het suggereert dat je financiele lasten naar de toekomst verschuift. De praktijk is dat je de overheidsschuld over de hele bevolking uitsmeert door middel van inflatie. En als iedereen er last van heeft, heeft eigenlijk niemand er echt last van want je weet niet beter.

Maar ook, dit geldt minder voor Amerika want zo ongeveer de hele wereld accepteert de dollar, dus die smeren hun last over de hele wereldbevolking uit.

Dan hangt het er natuurlijk vanaf of die staatsschuld in dollars of euro's is. De euro kent nauwelijks inflatie; de rentelasten zijn natuurlijk weggegooid geld. Is die staatsschuld vnl. in dollars dan gaat het wel goed zolang de dollar daalt tov. de euro.

Nou weet ik niet eens hoeveel % van de staatsschuld in handen is van binnenlandse obligatiehouders, en hoeveel in buitenlandse handen.

Maja, ik heb iets tegen schulden. Is persoonlijke smaak denk ik.

mark61
07-07-06, 12:03
Geplaatst door super ick
De groei van de economie is inderdaad voor het grootste gedeelte afhankelijk van de wereldeconomie. (al heeft deze regering de burgers zo depri gemaakt met zwartgallig nieuws over de toestand van onze economie, dat het een jaar langer duurde voordat ze weer een beetje positief werden dan in de landen om ons heen en het geld weer durfde te laten rollen)

Forget links en rechts gaat mij toch echt te ver.
De uitgaven heb je namelijk weer wel voor het grootste gedeelte zelf in de hand. En met uitgaven moet je zeer voorzichtig zijn als je veel schulden hebt. Die gaan namelijk niet vanzelf weg en kosten miljarden aan rente!

De verschillen tussen 'rechts' en 'links' beleid zijn in de praktijk miniem, waar het gaat om inkomsten & uitgaven. Veel geschreeuw en weinig wol.

Zelfs het verschil tussen de VS en Europa wat betreft bijv. de belastingdruk, afijn het percentage van het nationaal inkomen dat door de overheid wordt herverdeeld, is veel kleiner dan iedereen denkt. Scheelt 5% geloof ik. Overdrijving troef. Elke moderne staat pikt ca. 50% in. Derde wereldlanden zijn daar niet toe in staat, das het enige verschil.

~Panthera~
07-07-06, 12:16
Joling vroeg in de Telegraaf of ie zijn kop kaal moest scheren. :moe:


Advies: doen :duim: past goed bij je mentaliteit.

mark61
07-07-06, 12:24
Geplaatst door ~Panthera~
Joling vroeg in de Telegraaf of ie zijn kop kaal moest scheren. :moe:


Advies: doen :duim: past goed bij je mentaliteit.

Kop eraf scheren is ook wel wat.

~Panthera~
07-07-06, 12:26
Geplaatst door mark61
Kop eraf scheren is ook wel wat.


Mag ik het doen, of klinkt dat weer TE enthousiast ? http://www.cosgan.de/images/midi/boese/a085.gif

Sayfdien
07-07-06, 12:31
vrijdag 30 juni 2006 11:00

GGD waarschuwt voor homoseksfeesten Groningen

(Novum) - De GDD in Groningen waarschuwt voor seksfeesten in de stad waar homoseksuele mannen onbeschermde seks met elkaar hebben. Bij de GGD zijn de laatste weken meerdere nieuwe hiv-besmettingen geconstateerd, die het gevolg zouden zijn van seks op deze feesten.

Op de bijeenkomsten, die plaatsvinden op privé-adressen, zouden ook middelen worden gebruikt die natuurlijke remmingen wegnemen, meldt de GGD vrijdag. De gezondheidsdienst raadt iedereen met klem aan de feesten niet te bezoeken. De mannen die dat al hebben gedaan wordt geadviseerd zich op soa's te laten testen.


Publicatiedatum: 30 juni 2006
Bron: Novum



Misschien hoeft het niet eens zover te komen dat ie zijn kop kaal moet scheren, als ie maar genoeg feesten blijft bezoeken dan zal er gauw genoeg radiostilte vallen :duim:

mark61
07-07-06, 12:33
Geplaatst door ~Panthera~
Mag ik het doen, of klinkt dat weer TE enthousiast ? http://www.cosgan.de/images/midi/boese/a085.gif

Ja hoor, houdt je van de straat.

~Panthera~
07-07-06, 12:49
Geplaatst door mark61
Ja hoor, houdt je van de straat.


Ja, precies, anders ga ik ouwe mannetjes molesteren met mijn rollator. :roker:
Je weet hoe assertief we zijn hier.

mark61
07-07-06, 12:51
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, precies, anders ga ik ouwe mannetjes molesteren met mijn rollator. :roker:
Je weet hoe assertief we zijn hier.

De bedoeling was geloof ik een generatieclash. Je mot jonge mannetje molesteren. Vooral als de patat niet te vreten is.

~Panthera~
07-07-06, 12:57
Geplaatst door mark61
De bedoeling was geloof ik een generatieclash. Je mot jonge mannetje molesteren. Vooral als de patat niet te vreten is.

Jij je zin, ik pak mijn stok en taai af naar de snackbar. :fplet:

Moet wel uitkijken dat ze niet al te jong zijn, anders krijg je dat weer. Voor je het weet loop je met een sticker ergens. :moe:

mark61
07-07-06, 13:00
Geplaatst door ~Panthera~
Jij je zin, ik pak mijn stok en taai af naar de snackbar. :fplet:

Moet wel uitkijken dat ze niet al te jong zijn, anders krijg je dat weer. Voor je het weet loop je met een sticker ergens. :moe:

Vrouwen zijn nog redelijk onverdacht in deze. Hoewel, dat wordt ook al minder.

~Panthera~
07-07-06, 13:04
Geplaatst door mark61
Vrouwen zijn nog redelijk onverdacht in deze. Hoewel, dat wordt ook al minder.


Das mooi mazzel hebben. :stout:

naam
07-07-06, 13:07
Geplaatst door Ifegineia
En er is er maar 1 die zegt 'zulk' en niet 'zulke'.

:kusgrijs:

Het is zo'n of zulk taalgebruik!! en niet zulke taalgebruik.

mark61
07-07-06, 13:10
Geplaatst door ~Panthera~
Das mooi mazzel hebben. :stout:

Pak je kans nu het nog kan!

~Panthera~
07-07-06, 13:18
Geplaatst door mark61
Pak je kans nu het nog kan!



Off I go. http://www.hazelnet.org/icon/character/oldwomanwalk.gif

mark61
07-07-06, 13:21
Geplaatst door ~Panthera~
Off I go. http://www.hazelnet.org/icon/character/oldwomanwalk.gif

Laat volgende week even weten hoe het afgelopen is. Als je dan al terug bent. Ik ga maar weer, stuff to do. Bovendien is het hier op sterven na dood.

~Panthera~
07-07-06, 13:25
Geplaatst door mark61
Laat volgende week even weten hoe het afgelopen is. Als je dan al terug bent. Ik ga maar weer, stuff to do. Bovendien is het hier op sterven na dood.


YO !

Veel plezier met je stuff. :zwaai:

mark61
07-07-06, 15:27
Geplaatst door ~Panthera~
YO !

Veel plezier met je stuff. :zwaai:

Hmm, liep uit de klauw. :zwaai:

super ick
07-07-06, 15:36
Geplaatst door Sayfdien
Je hebt het niet eens bekeken en tot je laten doordringen, gelet op je reactie.

Niet degeen met het meeste geld heeft de macht.

Waag nog eens een poging, zou ik zeggen.

Ik moet eerst naar een fim kijken die 2 uur duurt? In die tijd kan ik ongeveer € 250 verdienen. Fuck die film.
Uiteindelijk heb ik toch gelijk, wat die film van jou ook voor uitkomst heeft.

Sayfdien
07-07-06, 16:12
Geplaatst door super ick
Ik moet eerst naar een fim kijken die 2 uur duurt? In die tijd kan ik ongeveer € 250 verdienen. Fuck die film.
Uiteindelijk heb ik toch gelijk, wat die film van jou ook voor uitkomst heeft.
:lol:

Dan heb je blijkbaar het verkeerde beroep uitgekozen, als je voor dat hongerloontje 2 uur moet kromliggen:-)

In andere woorden: Ga niet stoer lopen doen, dat verdient een gemiddelde raamprostituee nog in 1 uurtje!

super ick
08-07-06, 14:36
Geplaatst door Sayfdien
:lol:

Dan heb je blijkbaar het verkeerde beroep uitgekozen, als je voor dat hongerloontje 2 uur moet kromliggen:-)

In andere woorden: Ga niet stoer lopen doen, dat verdient een gemiddelde raamprostituee nog in 1 uurtje!

U bent op de hoogte van de tarieven?

Divine_70
08-07-06, 15:09
Geplaatst door Sayfdien
:lol:

Dan heb je blijkbaar het verkeerde beroep uitgekozen, als je voor dat hongerloontje 2 uur moet kromliggen:-)



:wtf: