PDA

Bekijk Volledige Versie : Fuck around the world



Seif
08-07-06, 11:42
Fuck around the world

Ook op het gebied van seks is Nederland anders geworden door de vele culturen die hier nu door elkaar heen leven. Maar op welke manier is niet helemaal duidelijk. Verandert ons land erdoor in een grote tropische orgie vol groepsverkrachtingen in kelderboxen of waren we al een seksueel verdorven vrijplaats en zijn de allochtonen juist een kuis en beschaafd tegenwicht? De Chinese Francis (17), de Surinaamse Marsha (17), de Indonesische Chantal (15) en de Marokkaanse Yasmine (15) vertellen openhartig hoe zij vanuit hun culturele achtergrond over seks nadenken.

Vertel eens wat over je achtergrond?

Francis: 'Ik ben van Chinese komaf en heb een strenge familie die volgens de Chinese normen en waarden leven. In China worden de vrouwen als minderwaardig gezien. Iedereen heeft het liefst een jongen als kind. Bij mijn familie is dat niet zo, want ons gezin heeft maar twee dochters. Mijn zus en ik zijn boeddhistisch opgevoed.'
Marsha: 'Mijn ouders zijn Hindoestaanse Surinamers. Lange tijd woonde ik met m'n moeder alleen, doordat ze is gescheiden van m'n vader. In die tijd had ik veel vrijheid. Nu mijn moeder met een Marokkaanse man gaat mag ik veel minder. Dit komt door de islamitische normen en waarden waar hij naar leeft en die mijn moeder vanzelf een beetje gaat overnemen. Vroeger werd ik christelijk opgevoed en de laatste jaren vooral hindoeïstisch.'
Chantal: 'Ik ben van Indonesische afkomst. Mijn familie geeft me veel vrijheid; ik mag onder andere uitgaan en een vriendje nemen. Het enige wat ik echt niet mag van mijn moeder is neuken, roken en drinken. Dit komt door het christelijk geloof van mijn moeder. Mijn vader is het tegenovergestelde van mijn moeder. Hij is ongelovig en ik mag van hem drinken, roken, blowen en neuken, maar wel met mate.'
Yasmine: 'Ik ben islamitisch opgevoed door m'n marokkaanse ouders. Mijn ouders zijn gescheiden. De ene keer ben ik bij mijn strenge vader van wie ik bijna niks mag en heel veel moet. De andere keer ben ik bij m'n wat soepelere moeder, van wie ik iets meer mag.'

Gaan ze in jullie gezin vrij met seks om of niet?

Francis: 'Ik heb van die ouderwetse ouders die elkaar hebben ontmaagd. Ze hebben nog nooit seks gehad voor hun huwelijk, dus ze verwachten ook dat ik maagd blijf tot het huwelijk. Heb ik wel seks voor m'n huwelijk, dan word ik gewoon geslagen door m'n ouders.'
Marsha: 'Mijn moeder maakt mij elke week wijs dat ik moet wachten met seks totdat ik mijn diploma heb. Maar mijn moeder is niet dom, volgens mij heeft ze wel door wat ik meemaak met jongens, maar is ze stil. Ze is immers zelf jong geweest. Trouwens: volgens mij komen alle seksdingen voort uit de hindoeïsme. Een voorbeeld is de Kamasutra. Door Kamasutra word je liefdesleven op een hoger level gebracht. Bij ons mag je dus wel seks hebben voor het huwelijk.'
Chantal: 'Van mijn geloof moet ik maagd blijven tot het huwelijk. Mijn mama weet dat mijn vader lui is en dat het hem niet kan schelen wat ik doe, vandaar dat ik blow, drink en heel veel met jongens omga. Ze weet ook dat ik maagd ben en dat vindt ze, ook al doe ik slechte dingen zoals blowen, weer goed van me, waardoor ik veel vrijheid heb.'
Yasmine: 'Mijn vader doet heel moeilijk over seks. Ik moet maagd blijven tot m'n huwelijk anders stuurt hij me naar Marokko. Mijn moeder zou het vooral een schande voor de familie vinden als ik ontmaagd zou worden voor het huwelijk, maar zelf vindt ze denk ik eigenlijk dat ik moet doen waar ik zin in heb.'

Gaat jullie nationaliteit anders om met seks dan de Nederlanders?

Francis: 'Ja, want zij zijn veel vrijer. Wij met ons geloof, normen en waarden mogen geen seks hebben voor het huwelijk. Als het eenmaal zover komt dat ik seks wil hebben met een jongen, dan komt altijd mijn moeders stem in m'n hoofd om me te waarschuwen.'
Marsha: 'Ja! Zij zijn open en wij zijn gesloten. De meeste meisjes in Nederland gedragen zich als sletjes en wij zijn netjes.'
Chantal: ' Ja! Als ik een man was zou ik niet trouwen met een meisje dat al honderd keer geneukt is.'
Yasmine: 'De meeste moslims beschouwen tatta's (blanken, red.) als minderwaardig. Ze kunnen het moeilijk accepteren dat de Nederlanders seks hebben voor het het huwelijk en ze er geen problemen door krijgen.'

Hebben tradities/gebruiken/mythes uit jullie land invloed op jullie kijk op seks?

Francis: 'Een beetje. Vroeger in China was er een ritueel dat je moest helpen om je ware te vinden. Je werd mooi opgemaakt en de koppelaarster zei dan of je geschikt was als vrouw of niet. Was je wel geschikt, dan werd je gekoppeld aan een man. Wij doen er niet aan, omdat in Nederland geen koppelaarsters wonen. Maar door dit gebruik hebben we in ons achterhoofd dat we eerst moeten trouwen voordat we seks hebben.'
Marsha: 'Op je trouwdag moet je rondjes lopen bij ons. Je doet het om te laten zien dat je maagd bent. Als je geen maagd meer bent en je doet het toch, dan zondig je.'
Chantal: 'Bij ons is het gewoon een traditie om maagd te blijven tot het huwelijk.'
Yasmine: 'Bij ons word je uitgehuwelijkt. Op je huwelijksnacht word je ontmaagd en komt er bloed op je laken. Het is gewoonte dat je dan het laken met bloed laat zien aan alle mensen op je bruiloft. Als bewijs van je maagdelijkheid.'

Hebben jullie liever seks met iemand van jullie eigen afkomst?

Francis: 'Voor mij maakt het niet uit wat voor afkomst hij heeft, maar voor mijn ouders wel. Ze zeggen altijd dat het beter is als ik met een Chinees ga, want dan krijg ik later minder meningsverschillen over bepaalde onderwerpen. Bijvoorbeeld over seks.'
Marsha: 'Voor mij maakt het niet uit en voor mijn moeder ook niet.'
Chantal:'Het liefst heb ik iemand van eigen afkomst. Want dan hebben we dezelfde gewoonten, normen en waarden.'
Yasmine: ‘Bij ons is het zo dat ik met een moslim moet gaan. Als het geen moslim is, dan mag ik niet met hem trouwen.'

Wat vinden jullie van het Nederlandse moraal?

Francis: 'Het is zoals ik al heb gezegd raar. Iedereen neukt er op los.'
Marsha: 'Het zijn bijna allemaal sletten. Ze neuken op de raarste manieren. Likken en spuiten. Ik moet er gewoon niet aan denken. Viezeriken!'
Chantal: 'Ik denk dat 99 procent van de Nederlandse meisjes al zijn geopend.'
Yasmine: ‘Tfoe... ze zijn vies. Ze neuken in kont, zuigen en likken.....Als ik dat zou doen en iemand van de familie zou erachter komen, dan zou ik gewoon een mes tussen m'n ribben krijgen.'

Bron: Spunk

David
08-07-06, 11:48
Geplaatst door Seif
'Ik denk dat 99 procent van de Nederlandse meisjes al zijn geopend.'


"Het geopende meisje"

Mooie titel voor een boek. :duim:

~Panthera~
08-07-06, 11:50
"Ik kreeg een mes tussen mijn ribben", is ook wel een leuke titel. :boer:

David
08-07-06, 11:51
Geplaatst door ~Panthera~
"Ik kreeg een mes tussen mijn ribben", is ook wel een leuke titel. :boer:


Dat wordt dan deel twee. Soort meisjesboekenserie. Even "Tina" bellen of ze interesse hebben.

mark61
08-07-06, 11:52
Meisjes tamelijk in de war.

David
08-07-06, 11:52
Geplaatst door mark61
Meisjes tamelijk in de war.


Komt door het verziekte, hoerige westen.

~Panthera~
08-07-06, 11:53
Geplaatst door David
Dat wordt dan deel twee. Soort meisjesboekenserie. Even "Tina" bellen of ze interesse hebben.


Mooi, Deel drie wordt dan "Mij maakt het geen fuck uit". :roker:

mark61
08-07-06, 11:54
Geplaatst door David
Komt door het verziekte, hoerige westen.

Ammel sletten. Als me vader er maar niet achterkomt dak het ook doe.

sjaen
08-07-06, 12:08
'Couscous & Cola' op Al Jazeera
AMSTERDAM -
De Arabische zender Al Jazeera heeft de Nederlandse productie Couscous & Cola van producent IdtV aangekocht. De negendelige serie, winnaar van een Zilveren Zebra, zal worden vertoond op de nieuwe internationale Engelstalige zender die Al Jazeera in oktober dit jaar in Londen lanceert.



Voor dit tweede station worden op dit moment reporters bij de belangrijkste concurrenten weggekocht. Zo zag de Amerikaanse zender CNN al enkele kopstukken overlopen en verloor de BBC David Frost aan de Arabische zender, die z'n hoofdkantoor in het oliestaatje Katar heeft.


Schrijfster en regisseur van Couscous & Cola Maartje Nevejan is volledig overdonderd door de belangstelling van de zender. Deze week tekende zij het contract voor de serie - eerder te zien bij BNN - waarin een allochtone groep vmbo-jongeren uit Amsterdam centraal staat.


Nevejan: "Ik heb op verschillende internationale televisiebeurzen geprobeerd Couscous te verkopen, omdat ik vind dat de serie absoluut door een groter publiek gezien moet worden. Maar niemand durfde het aan, het zou te controversieel zijn. Dat een Nederlands product nu wordt gekozen door een startende zender die honderden miljoenen kijkers bereikt, dat is fenomenaal."


De serie is ontstaan uit een debatclubje van het NOVA-college, een vmbo-school in Amsterdam-West. "Allochtonen uit landen als Marokko, Afghanistan en Ghana spraken er over onderwerpen als geloof en haat. Dat waren soms behoorlijk heftige discussies. Maar één ding hadden ze gemeen, allemaal hadden ze de droom om ooit naar Amerika te gaan."


Discussies

Vervolgens is de groep, met de camera en presentator Patrick Lodiers, ook daadwerkelijk afgereisd. Bij Ground Zero volgde opnieuw heftige discussie met onder andere Amerikaanse jongeren - echte Bush-aanhangers - over de aanslagen en verwoesting van de WTC-torens.


"Uiteindelijk zit er veel positiefs in de serie. Dat beaamden ook de aankopers bij Al Jazeera. Zij vonden Couscous 'waardevol ' en 'vol intimiteit'." Sinds de eerste opnames in 2004 is er veel gebeurd. Amerikaanse jongeren hebben Amsterdam-West bezocht en de denkbeelden van veel van de 'hoofdrolspelers' zijn veranderd. "Natuurlijk, daar is de puberteit voor. Nu voelt een aantal zich als 'rolmodel' verantwoordelijk. Ze volgen goede opleidingen en hebben een positieve kijk op de toekomst." Nevejan is van plan om een vervolgserie te maken. "In september starten we met een lange documentaire, opnieuw in Amsterdam en New York, maar ook in Afrika. Doel is het verminderen van de radicalisering onder jongeren. BNN brengt deze tweede serie in februari op de buis."

mulan
08-07-06, 12:40
En dit is zogenaamd een echt interview?

Olive Yao
09-07-06, 18:17
Hij is ongelovig en ik mag van hem drinken, roken, blowen en neuken, maar wel met mate.'

'Mijn moeder maakt mij elke week wijs dat ik moet wachten met seks totdat ik mijn diploma heb.

een debatclubje van het NOVA-college, een vmbo-school in Amsterdam-West. "Allochtonen uit landen als Marokko, Afghanistan en Ghana spraken er over onderwerpen als geloof en haat. Dat waren soms behoorlijk heftige discussies. Maar één ding hadden ze gemeen, allemaal hadden ze de droom om ooit naar Amerika te gaan."

Wide-O
09-07-06, 19:00
Fuck around the world
We could make time
Rompin and a stompin
cause Im in my prime
Born in the north
And sworn to entertain ya
cause Im down for
The state of Pennsylvania

I try not to whine
But I must warn ya
bout the girls
From friggin' California

Alabama baby
Said hallelujah
Good God girl
I wish I knew ya

I know I know for sure
That life is beautiful around the world
I know I know its you
You say hello and then I say I do

Come back baby
cause Id like to say
Ive been around the world
Back from Bombay

Fox hole love
Pie in your face
Living in and out
Of a big fat suitcase

Bonafide ride
Step aside my johnson
Yes I could
In the woods of Wisconsin

Wake up the cake
Its a lake shes kissin me
As they do when
When they do in Sicily

I know I know for sure
That life is beautiful around the world
I know I know its you
You say hello and then I say I do

Where you want to go
Who you want to be
What you want to do
Just come with me

I saw God
And I saw the fountains
You and me girl
Sittin in the Swiss mountains

Me oh my o
Me and guy o
Freer than a bird
cause were rockin Ohio

Around the world
I feel dutiful
Take a wife
cause life is beautiful

I know I know for sure
$%%&*^&^$#$@##%&^*(*(&%%^$%$
I know I know its you
&*%^$#@#$%^&*&()**%%$#@#$%*%

Mother Russia do not suffer
I know youre bold enough
Ive been around the world
And I have seen your love

Mother Russia do not suffer
I know youre bold enough
Ive been around the world
And I have seen your love

I know I know its you

:blij:

~Panthera~
09-07-06, 19:12
Misschien moet men inderdaad meer neu....shoorntjes vangen, wellicht wordt het dan iets gezelliger op de wereld. http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/a055.gif


Wel met muizenslaapzakje om, graag. :D

Aicha1976
09-07-06, 19:50
Geplaatst door Wide-O
Fuck around the world
We could make time
Rompin and a stompin
cause Im in my prime
Born in the north
And sworn to entertain ya
cause Im down for
The state of Pennsylvania

:blij:


Daar moest ik ook meteen aan denken :hihi:

Good Kahuna
09-07-06, 19:59
Geplaatst door Seif
Wat vinden jullie van het Nederlandse moraal?

Marsha: 'Het zijn bijna allemaal sletten. Ze neuken op de raarste manieren. Likken en spuiten. Ik moet er gewoon niet aan denken. Viezeriken!'

:lol:

~Panthera~
09-07-06, 20:03
Geplaatst door Good Kahuna
:lol:


:haha:

Je moet er toch niet aan denken he ? :hihi:

Goodnight
09-07-06, 20:06
Geplaatst door Good Kahuna
:lol:

Je vindt het grappig?

Ey, jullie moeten eens lezen op het Viva forum bij de pijler SEX.

Ga je haats denken dat het waar is wat die meiskes zeggen.

:wink:

Goodnight
09-07-06, 20:08
Maar ff serieus, wat vinden jullie nou van de mening van deze meisjes?

Ik lees een hoop spottende opmerkingen, maar wat vinden jullie nou echt van die verschillen in idee-en over sex?

Good Kahuna
09-07-06, 20:16
Geplaatst door Goodnight
Maar ff serieus, wat vinden jullie nou van de mening van deze meisjes?

Ik lees een hoop spottende opmerkingen, maar wat vinden jullie nou echt van die verschillen in idee-en over sex?

Persoonlijk vind ik het gezond dat mensen meer dan een partner hebben gehad in hun leven. Als je er klaar voor bent, doe wat je wilt en pas een beetje op.

~Panthera~
09-07-06, 20:22
Geplaatst door Goodnight
Maar ff serieus, wat vinden jullie nou van de mening van deze meisjes?

Ik lees een hoop spottende opmerkingen, maar wat vinden jullie nou echt van die verschillen in idee-en over sex?


What can I say ?

Ligt eraan hoe volwassen de meiden zijn.
Het is dus maar net.
Bovendien moet je niet vergeten, dat het een intervieuw :rolleyes: is, en die meiden waarschijnlijk later heel erg gelachen hebben, zou het niet ? :hihi:

Aicha1976
09-07-06, 20:25
Geplaatst door Seif
Fuck around the world

Marsha: 'Op je trouwdag moet je rondjes lopen bij ons. Je doet het om te laten zien dat je maagd bent. Als je geen maagd meer bent en je doet het toch, dan zondig je.'
Yasmine: ‘Tfoe... ze zijn vies. Ze neuken in kont, zuigen en likken.....Als ik dat zou doen en iemand van de familie zou erachter komen, dan zou ik gewoon een mes tussen m'n ribben krijgen.'

Bron: Spunk


Wat een gehersenspoelde trutjes :hihi:


Ik ga even rondje lopen :D

Aicha1976
09-07-06, 20:28
Geplaatst door Goodnight
Maar ff serieus, wat vinden jullie nou van de mening van deze meisjes?

Ik lees een hoop spottende opmerkingen, maar wat vinden jullie nou echt van die verschillen in idee-en over sex?


De manier waarop deze meisjes tegen sex aankijken is ongezond en absurd :rood:

Vind het maar een stelletje smeerlappen ook :hihi:

~Panthera~
09-07-06, 20:33
Geplaatst door Aicha1976
De manier waarop deze meisjes tegen sex aankijken is ongezond en absurd :rood:

Vind het maar een stelletje smeerlappen ook :hihi:


:schok: wrom ?

Aicha1976
09-07-06, 20:35
Geplaatst door ~Panthera~
:schok: wrom ?


Wrom wat :roker:

~Panthera~
09-07-06, 20:36
Geplaatst door Aicha1976
Wrom wat :roker:

Waarom je dat vond. :roker:

Aicha1976
09-07-06, 20:38
Geplaatst door ~Panthera~
Waarom je dat vond. :roker:

wrom ik wat vond :roker:

~Panthera~
09-07-06, 20:40
Geplaatst door Aicha1976
wrom ik wat vond :roker:


:rolleyes: DIT:

De manier waarop deze meisjes tegen sex aankijken is ongezond en absurd

Vind het maar een stelletje smeerlappen ook.


:roker:

Aicha1976
09-07-06, 20:50
Geplaatst door ~Panthera~
:rolleyes: DIT:

De manier waarop deze meisjes tegen sex aankijken is ongezond en absurd

Vind het maar een stelletje smeerlappen ook.


:roker:


Nou, dat lijkt me anders meer dan duidelijk. Die grietjes praten aan de ene kant over sex alsof het iets ongelooflijk ranzigs is maar aan de andere kant praten ze over seksuele handelingen alsof het over boodschappen doen gaat :cheefbek:

En oh ja, ze zijn respectloos :roker:

~Panthera~
09-07-06, 20:52
Geplaatst door Aicha1976
Nou, dat lijkt me anders meer dan duidelijk. Die grietjes praten aan de ene kant over sex alsof het iets ongelooflijk ranzigs is maar aan de andere kant praten ze over seksuele handelingen alsof het over boodschappen doen gaat :cheefbek:

En oh ja, ze zijn respectloos :roker:


OK, maar denk je ook niet dat die meiden dat voor een groot deel maar lopen te bazelen, omdat het leuk is in zo'n onderzoek te choqueren ?
Gezien hun leeftijd ?

Aicha1976
09-07-06, 20:59
Geplaatst door ~Panthera~
OK, maar denk je ook niet dat die meiden dat voor een groot deel maar lopen te bazelen, omdat het leuk is in zo'n onderzoek te choqueren ?
Gezien hun leeftijd ?


Ik denk dat dat maar voor een klein gedeelte waar is :nerd:



Ben ook een tiener geweest en ik blijf erbij dat dit een paar rare meiden zijn die er rare ideeen op nahouden :kwaad:

Ins
09-07-06, 21:05
Geplaatst door Seif
Fuck around the world

Ook op het gebied van seks is Nederland anders geworden door de vele culturen die hier nu door elkaar heen leven. Maar op welke manier is niet helemaal duidelijk. Verandert ons land erdoor in een grote tropische orgie vol groepsverkrachtingen in kelderboxen of waren we al een seksueel verdorven vrijplaats en zijn de allochtonen juist een kuis en beschaafd tegenwicht? De Chinese Francis (17), de Surinaamse Marsha (17), de Indonesische Chantal (15) en de Marokkaanse Yasmine (15) vertellen openhartig hoe zij vanuit hun culturele achtergrond over seks nadenken.

Vertel eens wat over je achtergrond?

Francis: 'Ik ben van Chinese komaf en heb een strenge familie die volgens de Chinese normen en waarden leven. In China worden de vrouwen als minderwaardig gezien. Iedereen heeft het liefst een jongen als kind. Bij mijn familie is dat niet zo, want ons gezin heeft maar twee dochters. Mijn zus en ik zijn boeddhistisch opgevoed.'
Marsha: 'Mijn ouders zijn Hindoestaanse Surinamers. Lange tijd woonde ik met m'n moeder alleen, doordat ze is gescheiden van m'n vader. In die tijd had ik veel vrijheid. Nu mijn moeder met een Marokkaanse man gaat mag ik veel minder. Dit komt door de islamitische normen en waarden waar hij naar leeft en die mijn moeder vanzelf een beetje gaat overnemen. Vroeger werd ik christelijk opgevoed en de laatste jaren vooral hindoeïstisch.'
Chantal: 'Ik ben van Indonesische afkomst. Mijn familie geeft me veel vrijheid; ik mag onder andere uitgaan en een vriendje nemen. Het enige wat ik echt niet mag van mijn moeder is neuken, roken en drinken. Dit komt door het christelijk geloof van mijn moeder. Mijn vader is het tegenovergestelde van mijn moeder. Hij is ongelovig en ik mag van hem drinken, roken, blowen en neuken, maar wel met mate.'
Yasmine: 'Ik ben islamitisch opgevoed door m'n marokkaanse ouders. Mijn ouders zijn gescheiden. De ene keer ben ik bij mijn strenge vader van wie ik bijna niks mag en heel veel moet. De andere keer ben ik bij m'n wat soepelere moeder, van wie ik iets meer mag.'

Gaan ze in jullie gezin vrij met seks om of niet?

Francis: 'Ik heb van die ouderwetse ouders die elkaar hebben ontmaagd. Ze hebben nog nooit seks gehad voor hun huwelijk, dus ze verwachten ook dat ik maagd blijf tot het huwelijk. Heb ik wel seks voor m'n huwelijk, dan word ik gewoon geslagen door m'n ouders.'
Marsha: 'Mijn moeder maakt mij elke week wijs dat ik moet wachten met seks totdat ik mijn diploma heb. Maar mijn moeder is niet dom, volgens mij heeft ze wel door wat ik meemaak met jongens, maar is ze stil. Ze is immers zelf jong geweest. Trouwens: volgens mij komen alle seksdingen voort uit de hindoeïsme. Een voorbeeld is de Kamasutra. Door Kamasutra word je liefdesleven op een hoger level gebracht. Bij ons mag je dus wel seks hebben voor het huwelijk.'
Chantal: 'Van mijn geloof moet ik maagd blijven tot het huwelijk. Mijn mama weet dat mijn vader lui is en dat het hem niet kan schelen wat ik doe, vandaar dat ik blow, drink en heel veel met jongens omga. Ze weet ook dat ik maagd ben en dat vindt ze, ook al doe ik slechte dingen zoals blowen, weer goed van me, waardoor ik veel vrijheid heb.'
Yasmine: 'Mijn vader doet heel moeilijk over seks. Ik moet maagd blijven tot m'n huwelijk anders stuurt hij me naar Marokko. Mijn moeder zou het vooral een schande voor de familie vinden als ik ontmaagd zou worden voor het huwelijk, maar zelf vindt ze denk ik eigenlijk dat ik moet doen waar ik zin in heb.'

Gaat jullie nationaliteit anders om met seks dan de Nederlanders?

Francis: 'Ja, want zij zijn veel vrijer. Wij met ons geloof, normen en waarden mogen geen seks hebben voor het huwelijk. Als het eenmaal zover komt dat ik seks wil hebben met een jongen, dan komt altijd mijn moeders stem in m'n hoofd om me te waarschuwen.'
Marsha: 'Ja! Zij zijn open en wij zijn gesloten. De meeste meisjes in Nederland gedragen zich als sletjes en wij zijn netjes.'
Chantal: ' Ja! Als ik een man was zou ik niet trouwen met een meisje dat al honderd keer geneukt is.'
Yasmine: 'De meeste moslims beschouwen tatta's (blanken, red.) als minderwaardig. Ze kunnen het moeilijk accepteren dat de Nederlanders seks hebben voor het het huwelijk en ze er geen problemen door krijgen.'

Hebben tradities/gebruiken/mythes uit jullie land invloed op jullie kijk op seks?

Francis: 'Een beetje. Vroeger in China was er een ritueel dat je moest helpen om je ware te vinden. Je werd mooi opgemaakt en de koppelaarster zei dan of je geschikt was als vrouw of niet. Was je wel geschikt, dan werd je gekoppeld aan een man. Wij doen er niet aan, omdat in Nederland geen koppelaarsters wonen. Maar door dit gebruik hebben we in ons achterhoofd dat we eerst moeten trouwen voordat we seks hebben.'
Marsha: 'Op je trouwdag moet je rondjes lopen bij ons. Je doet het om te laten zien dat je maagd bent. Als je geen maagd meer bent en je doet het toch, dan zondig je.'
Chantal: 'Bij ons is het gewoon een traditie om maagd te blijven tot het huwelijk.'
Yasmine: 'Bij ons word je uitgehuwelijkt. Op je huwelijksnacht word je ontmaagd en komt er bloed op je laken. Het is gewoonte dat je dan het laken met bloed laat zien aan alle mensen op je bruiloft. Als bewijs van je maagdelijkheid.'

Hebben jullie liever seks met iemand van jullie eigen afkomst?

Francis: 'Voor mij maakt het niet uit wat voor afkomst hij heeft, maar voor mijn ouders wel. Ze zeggen altijd dat het beter is als ik met een Chinees ga, want dan krijg ik later minder meningsverschillen over bepaalde onderwerpen. Bijvoorbeeld over seks.'
Marsha: 'Voor mij maakt het niet uit en voor mijn moeder ook niet.'
Chantal:'Het liefst heb ik iemand van eigen afkomst. Want dan hebben we dezelfde gewoonten, normen en waarden.'
Yasmine: ‘Bij ons is het zo dat ik met een moslim moet gaan. Als het geen moslim is, dan mag ik niet met hem trouwen.'

Wat vinden jullie van het Nederlandse moraal?

Francis: 'Het is zoals ik al heb gezegd raar. Iedereen neukt er op los.'
Marsha: 'Het zijn bijna allemaal sletten. Ze neuken op de raarste manieren. Likken en spuiten. Ik moet er gewoon niet aan denken. Viezeriken!'
Chantal: 'Ik denk dat 99 procent van de Nederlandse meisjes al zijn geopend.'
Yasmine: ‘Tfoe... ze zijn vies. Ze neuken in kont, zuigen en likken.....Als ik dat zou doen en iemand van de familie zou erachter komen, dan zou ik gewoon een mes tussen m'n ribben krijgen.'

Bron: Spunk

Ik vond het heel aannemelijk allemaal tot de laatste vraag :melig: Willen die meiden nou zeggen dat ze nooit van hun leven gaan pijpen of een man gaan laten ejaculeren/spuiten? Boeiend seksleven wordt dat!

Ins
09-07-06, 21:07
Geplaatst door mark61
Ammel sletten. Als me vader er maar niet achterkomt dak het ook doe.

Precies, ik dacht juist dat sommige Marokkaanse meiden juist wel anaal seks wilden omdat ze zo "maagd" blijven.

Good Kahuna
09-07-06, 21:24
Geplaatst door Goodnight
Je vindt het grappig?

Ey, jullie moeten eens lezen op het Viva forum bij de pijler SEX.

Ga je haats denken dat het waar is wat die meiskes zeggen.

:wink:

Grappig? Ik vond het hilarisch, zoals ze het bracht.

Maar eigenlijk is het wel triest, om mensen met een andere sexuele moraal dan jezelf een slet, hoer of viezerik te noemen. Daar is gewoon wat mis mee.

Aicha1976
09-07-06, 21:29
Geplaatst door Good Kahuna
Grappig? Ik vond het hilarisch, zoals ze het bracht.

Maar eigenlijk is het wel triest, om mensen met een andere sexuele moraal dan jezelf een slet, hoer of viezerik te noemen. Daar is gewoon wat mis mee.

Ja, daar is heel wat mis mee. Het is bekrompen en gewoon erg dom :roker:

Divine_70
09-07-06, 21:36
Waarom zie ik deze topic nu pas. http://www.cosgan.de/images/midi/boese/a040.gif

Good Kahuna
09-07-06, 21:38
Geplaatst door Goodnight
Maar ff serieus, wat vinden jullie nou van de mening van deze meisjes?

Ik lees een hoop spottende opmerkingen, maar wat vinden jullie nou echt van die verschillen in idee-en over sex?

Maar wat vind jij ervan, dan?

Good Kahuna
09-07-06, 21:39
Geplaatst door Divine_70
Waarom zie ik deze topic nu pas. http://www.cosgan.de/images/midi/boese/a040.gif

Geen idee. Ik werd direct getrokken door het woord "fuck" in de topictitel. Ik had beter van je verwacht. :engel:

Divine_70
09-07-06, 21:41
Geplaatst door Good Kahuna
Geen idee. Ik werd direct getrokken door het woord "fuck" in de topictitel. Ik had beter dan je verwacht. :engel:


Ik word week :verward:

Goodnight
09-07-06, 21:45
GK, laat ik het zo zeggen: als ik bepaalde dingen omtrent sexleven van sommigen hoor dan denk ik wel: damn.....

Ik zou iemand geen slet,hoer of wat dan ook noemen.

Bij dat soort voorbeelden merk ik wel dat ik persoonlijk van mening verschil over het onderwerp sex met de meeste Nederlanders/Westerlingen.

Als voorbeeld gaf ik net het Viva forum, daar posten heel veel vrouwen maar ook mannen over het onderwerp sex.En een steeds terugkerend item is een open relatie of het bezoeken van parenclubs.Dan denk ik echt: sorry, maar jullie sporen niet.


Maar goed, dat denken zij waarschijnlijk ook van al die arme mensjes die maagd moeten blijven van hun geloof.

Divine_70
09-07-06, 21:49
Geplaatst door Goodnight
GK, laat ik het zo zeggen: als ik bepaalde dingen omtrent sexleven van sommigen hoor dan denk ik wel: damn.....

Ik zou iemand geen slet,hoer of wat dan ook noemen.

Bij dat soort voorbeelden merk ik wel dat ik persoonlijk van mening verschil over het onderwerp sex met de meeste Nederlanders/Westerlingen.

Als voorbeeld gaf ik net het Viva forum, daar posten heel veel vrouwen maar ook mannen over het onderwerp sex.En een steeds terugkerend item is een open relatie of het bezoeken van parenclubs.Dan denk ik echt: sorry, maar jullie sporen niet.


Maar goed, dat denken zij waarschijnlijk ook van al die arme mensjes die maagd moeten blijven van hun geloof.

Ik denk persoonlijk dat het best goed is dat die hele sexuele toestanden wat vrijer worden.
Daarnaast denk ik dat deze trend pas echt zichtbaar is over nog eens 15 a 20 jaar.

Goodnight
09-07-06, 21:51
Laten we hopen van niet.......


Waarom eigenlijk?
Ik bedoel waarom jij denkt dat het goed is dat het wel vrijer wordt?

En waar ligt de grens?

De meesten noemen standaard dieren/kindersex.Maar dat vinden liefhebbers van dat soort sex helemaal niet.

Wat hen betreft mag dat ook vrijer.

Dus wie bepaalt wat te ver gaat en wat nog wel door de beugel kan?

Aicha1976
09-07-06, 21:57
Geplaatst door Goodnight
Als voorbeeld gaf ik net het Viva forum, daar posten heel veel vrouwen maar ook mannen over het onderwerp sex.En een steeds terugkerend item is een open relatie of het bezoeken van parenclubs.Dan denk ik echt: sorry, maar jullie sporen niet.


Maar goed, dat denken zij waarschijnlijk ook van al die arme mensjes die maagd moeten blijven van hun geloof.

Ik weet niet wat er in de Viva staat over sex. Boeit me ook weinig wat anderen in hun bed doet eerlijk gezegd. Ben geen fan van parenclubs maar ben al helemaal geen fan van vreemdgaan en ander stiekem gedrag :bril:

Het is wel zo dat Nederlanders over het algemeen minder moeite hebben om over sex te praten. Ik vind dat gezond. Maar ja, respect voor andersdenkenden krijg je, als het goed is, van thuis mee. Daar is het volgens mij, bij deze wandelende takjes mis gegaan :o

Seif
09-07-06, 21:58
Het is meer die dubbele moraal die mij altijd stoort bij conservatieve groepen. Vrouwen mogen niks, en mannen mogen alles. Ironisch genoeg kunnen Marokkaanse vrouwen juist in Nederland makkelijker hun maagdelijkheid behouden. De mannen kunnen gewoon hier gewoon neuken met Hollandse 'hoertjes'. In Marokko moeten de Marokkaanse vrouwen er toch echt aan geloven, want maagd blijven lukt de meeste mannen toch niet.

Divine_70
09-07-06, 21:58
Geplaatst door Goodnight
Laten we hopen van niet.......


Waarom eigenlijk?
Ik bedoel waarom jij denkt dat het goed is dat het wel vrijer wordt?

En waar ligt de grens?

De meesten noemen standaard dieren/kindersex.Maar dat vinden liefhebbers van dat soort sex helemaal niet.

Wat hen betreft mag dat ook vrijer.

Dus wie bepaalt wat te ver gaat en wat nog wel door de beugel kan?

Voor mij is die grens heel duidelijk, van kinderen en dieren blijf je af, punt.
Als je terug kijkt naar 50 jaar geleden was er geen "sexleven" om U tegen te zeggen, alles was taboe, daar werd niet over gepraat.
Dat dat tegenwoordig wel gebeurt is al een hele doorbraak
In dat opzicht is het al een hele vooruitgang.
Waarom ik denk het goed is dat het allemaal wat vrijer word? Waarom zouden mensen bekrompen moeten blijven als ze wel andere verlangens hebben en daar met hun partner een tussenweg in kunnen vinden.
Persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken mijn grote liefde te moeten delen, maar daar denkt iedereen zijn eigen over.

Good Kahuna
09-07-06, 22:01
Geplaatst door Goodnight
GK, laat ik het zo zeggen: als ik bepaalde dingen omtrent sexleven van sommigen hoor dan denk ik wel: damn.....

Ik zou iemand geen slet,hoer of wat dan ook noemen.

Bij dat soort voorbeelden merk ik wel dat ik persoonlijk van mening verschil over het onderwerp sex met de meeste Nederlanders/Westerlingen.

Als voorbeeld gaf ik net het Viva forum, daar posten heel veel vrouwen maar ook mannen over het onderwerp sex.En een steeds terugkerend item is een open relatie of het bezoeken van parenclubs.Dan denk ik echt: sorry, maar jullie sporen niet.

Maar goed, dat denken zij waarschijnlijk ook van al die arme mensjes die maagd moeten blijven van hun geloof.

Ik weet niet wat je allemaal hoort, maar ik vind dat je je eigen sexuele moraal vooral voor jezelf zou moeten leren uitmaken. Waarom zou je minder denken over mensen die sex hebben gehad met meer dan één partner?

Good Kahuna
09-07-06, 22:03
Geplaatst door Goodnight
Dus wie bepaalt wat te ver gaat en wat nog wel door de beugel kan?

Alles is OK wat gebeurt tussen (sexueel) volwassen mensen met beider goedkeuring.

Seif
09-07-06, 22:04
Geplaatst door Good Kahuna
Waarom zou je minder denken over mensen die sex hebben gehad met meer dan één partner?

Om voor jezelf de ontberingen, die onthouding met zich meebrengt, te rechtvaardigen?

~Panthera~
09-07-06, 22:05
Geplaatst door Good Kahuna
Alles is OK wat gebeurt tussen (sexueel) volwassen mensen met beider goedkeuring.


Precies.
Heel simpel eigenlijk.

Goodnight
09-07-06, 22:06
Helaas heeft het opheffen van die taboe er vooral in geresulteerd dat het aantal soa's waaronder hiv zijn toegenomen.

Enorme prijs wat er voor betaald wordt lijkt mij.

En laten we het maar niet over de emotionele schade die veel meiden oplopen omdat ze nu eenmaal aan het stereotiepe beeld van sexy, independend, vrijgevochten vrouw van de wereld willen voldoen.

En wat die grenzen betreft, wat nu abnormaal is en verschrikkelijk en misschien zelfs strafbaar zal het over 20/30 jaar niet meer zijn.De mens verlegt nu eenmaal iedere keer zijn grens een beetje en men accepteert die grensverlegging iedere keer weer.

Goodnight
09-07-06, 22:08
Geplaatst door Good Kahuna
Alles is OK wat gebeurt tussen (sexueel) volwassen mensen met beider goedkeuring.

Zoals ik al zei: dat zeg jij en dat zullen de meesten ook wel zeggen.
Maar er is ook een andere groep die pleit voor meer en die ook vind dat dat moet kunnen.

Is slechts een kwestie van tijd voordat dit geaccepteerd zal worden.En dan zal het ook verdedigd worden onder de noemer vrijheid op sex.

Good Kahuna
09-07-06, 22:10
Geplaatst door Seif
Om voor jezelf de ontberingen, die onthouding met zich meebrengt, te rechtvaardigen?

De kern van de zaak, volgens mij.

Divine_70
09-07-06, 22:10
Geplaatst door Goodnight

En wat die grenzen betreft, wat nu abnormaal is en verschrikkelijk en misschien zelfs strafbaar zal het over 20/30 jaar niet meer zijn.De mens verlegt nu eenmaal iedere keer zijn grens een beetje en men accepteert die grensverlegging iedere keer weer.

Als je al gelijk hebt mogen we hopen dat mensen hun eigen gezonde verstand blijven gebruiken zoals de meesten nu ook doen.
Gekken zullen er altijd zijn, die zijn er nu en die zijn er ook nog over 50 jaar.

Aicha1976
09-07-06, 22:11
Geplaatst door Goodnight
Helaas heeft het opheffen van die taboe er vooral in geresulteerd dat het aantal soa's waaronder hiv zijn toegenomen.




Het opheffen van een taboe heeft als gevolg dat er dingen besproken worden die voorheen niet besproken konden worden maar wel plaatsvonden :roker:

Goodnight
09-07-06, 22:12
Geplaatst door Good Kahuna
Ik weet niet wat je allemaal hoort, maar ik vind dat je je eigen sexuele moraal vooral voor jezelf zou moeten leren uitmaken. Waarom zou je minder denken over mensen die sex hebben gehad met meer dan één partner?

Ik weet wat mij sexuele moraal is.Ik ben geen heilig boontje,maar bepaalde dingen vind ik wel grensoverschrijdend en daar heb ik zoals iedereen een mening over.

Kijk maar naar onze Seif, die heeft medelijden met de arme moslimtjes( vooral de vrouwen, die wil hij wel bevrijden) omdat ze gedowngen zijn tot een sexloos leven.

Goodnight
09-07-06, 22:13
Geplaatst door Aicha1976
Het opheffen van een taboe heeft als gevolg dat er dingen besproken worden die voorheen niet besproken konden worden maar wel plaatsvonden :roker:

Ik ben van mening dat dat idee zijn doel voorbij streeft.Dat het nu meer besproken kan worden heeft er namelijk niet in geresulteerd dat het aantal soa's is afgenomen, eerder toegenomen.

Goodnight
09-07-06, 22:15
Geplaatst door Divine_70
Als je al gelijk hebt mogen we hopen dat mensen hun eigen gezonde verstand blijven gebruiken zoals de meesten nu ook doen.
Gekken zullen er altijd zijn, die zijn er nu en die zijn er ook nog over 50 jaar.

We will see.

Divine_70
09-07-06, 22:15
Geplaatst door Goodnight


Kijk maar naar onze Seif, die heeft medelijden met de arme moslimtjes( vooral de vrouwen, die wil hij wel bevrijden) omdat ze gedowngen zijn tot een sexloos leven.

Ik heb ook medelijden met ze. :ego:

Goodnight
09-07-06, 22:17
En ik heb medelijden met mensen die denken de ware vrijheid gevonden te hebben, wanneer ze alles wat los en vast zit n**ken.:wink:

Zo, zijn we weer terug bij het begin :D

Good Kahuna
09-07-06, 22:19
Geplaatst door Goodnight
Zoals ik al zei: dat zeg jij en dat zullen de meesten ook wel zeggen.
Maar er is ook een andere groep die pleit voor meer en die ook vind dat dat moet kunnen.

Is slechts een kwestie van tijd voordat dit geaccepteerd zal worden.En dan zal het ook verdedigd worden onder de noemer vrijheid op sex.

Volgens mij is die 'sliding scale' waar je het over hebt minder 'sliding' dan het lijkt. Dat het taboe van homo-huwelijken af is, wil niet zeggen dat binnen een x-aantal jaar pedofilie zal worden gedoogd. Tenminste, da's mijn mening. Da's een nachtmerriebeeld. Niets mis met sex tussen twee volwassenen, als ze er beide mee instemmen. Wat kan daar nou in hemelsnaam mis mee zijn?

Divine_70
09-07-06, 22:22
Geplaatst door Goodnight
En ik heb medelijden met mensen die denken de ware vrijheid gevonden te hebben, wanneer ze alles wat los en vast zit n**ken.:wink:

Zo, zijn we weer terug bij het begin :D

Vrijheid betekend niet per definitie alles neuken wat los en vast zit.
Het kan ook betekenen dat je een nieuwe relatie op kan bouwen met iemand die belangrijk voor je is geworden.
Het blijft dan evengoed speciaal.

Aicha1976
09-07-06, 22:22
Geplaatst door Goodnight
En ik heb medelijden met mensen die denken de ware vrijheid gevonden te hebben, wanneer ze alles wat los en vast zit n**ken.: wink:

Zo, zijn we weer terug bij het begin :D


Dat zijn 2 compleet verschillende dingen. Dat je dat niet weet als volwassene baart mij zorgen :moe:

En ik ben tegen hypocresie, we zijn weer terug bij af :rolleyes:

Aicha1976
09-07-06, 22:25
Geplaatst door Goodnight
Kijk maar naar onze Seif, die heeft medelijden met de arme moslimtjes( vooral de vrouwen, die wil hij wel bevrijden) omdat ze gedowngen zijn tot een sexloos leven.

Waar staat dat ? :argwaan:

Goodnight
09-07-06, 22:28
Dit was een samenvatting van de denkwijze van Seif.

Good Kahuna
09-07-06, 22:29
Geplaatst door Goodnight
Ik weet wat mij sexuele moraal is.Ik ben geen heilig boontje,maar bepaalde dingen vind ik wel grensoverschrijdend en daar heb ik zoals iedereen een mening over.

Kijk maar naar onze Seif, die heeft medelijden met de arme moslimtjes( vooral de vrouwen, die wil hij wel bevrijden) omdat ze gedowngen zijn tot een sexloos leven.

Volgens mij heeft Seif een punt. Niet om het een of ander, maar persoonlijk gun ik elke volwassene het recht om hun eigen sexuele keuzes te maken.

Goodnight
09-07-06, 22:29
Geplaatst door Aicha1976
Dat zijn 2 compleet verschillende dingen. Dat je dat niet weet als volwassene baart mij zorgen :moe:

En ik ben tegen hypocresie, we zijn weer terug bij af :rolleyes:

Je hoeft je geen zorgen te maken.

Goodnight
09-07-06, 22:31
Divine, we hebben het volgens mij nu over de sexuele moraal.Dat is naar mijn idee wat anders dan het opbouwen van een relatie.


De meisjes in het stukje van Seif hebben het over de sexuele moraal van Nederlanders, niet over relaties.

Goodnight
09-07-06, 22:34
Geplaatst door Good Kahuna
Volgens mij heeft Seif een punt. Niet om het een of ander, maar persoonlijk gun ik elke volwassene het recht om hun eigen sexuele keuzes te maken.

Wat voor punt?

Hij doet precies hetzelfde wat die meisjes in dat artikel doen.

Een mening vormen over een bepaalde groep.

wat de meesten niet willen beseffen is dat er verschillende meningen bestaan over de sexuele moraal.

Seif en anderen vinden het eigenlijk heel zielig dat die meisjes niet mogen neuken.

Die meisjes vinden het smerig dat Nederlanders zich een slag in de rondte neuken.

En ieder ander moet maar kijken in welk standpunt ( of een iets genuanceerder vrom hiervan) hij zich kan vinden.

Aicha1976
09-07-06, 22:37
Geplaatst door Goodnight
Dit was een samenvatting van de denkwijze van Seif.

Goh, ik haal dat er niet uit. Maar ja, ik lees gewoon wat er staat, fantaseer er niets bij. Wel spannender zo :zozo:

Goodnight
09-07-06, 22:39
Hmm..ben je niet veel spanning gewend zo te merken.

By the way, sinds wanneer heeft Seif een woordvoerdster? :zozo:

Aicha1976
09-07-06, 22:40
Geplaatst door Goodnight
Die meisjes vinden het smerig dat Nederlanders zich een slag in de rondte neuken.



En dit weten ze omdat ze uhhh de Hitkrant lezen ? :vreemd:

Aicha1976
09-07-06, 22:42
Geplaatst door Goodnight
Hmm..ben je niet veel spanning gewend zo te merken.

By the way, sinds wanneer heeft Seif een woordvoerdster? :zozo:

Wat ik wel of niet gewend bent, zul je niet hier noch in de Viva lezen :rolleyes:

Enne, sinds jij hier samenvattinkjes maakt van Seifs denkwijze :roker:

Goodnight
09-07-06, 22:43
Maar ja, ik lees gewoon wat er staat, fantaseer er niets bij




En dit weten ze omdat ze uhhh de Hitkrant lezen ?


Slaap lekker, ik zoek mijn bedje op :D

Divine_70
09-07-06, 22:44
Geplaatst door Goodnight
Divine, we hebben het volgens mij nu over de sexuele moraal.Dat is naar mijn idee wat anders dan het opbouwen van een relatie.


De meisjes in het stukje van Seif hebben het over de sexuele moraal van Nederlanders, niet over relaties.

Ik maak je alleen maar duidelijk dat sexuele vrijheid niet per defititie een losbandig sexleven hoeft te zijn zoals jij het deed lijken.
Ik reageerde dan ook op een quote van jou en niet op de kop van dit topic.

Aicha1976
09-07-06, 22:45
Geplaatst door Goodnight
Slaap lekker, ik zoek mijn bedje op :D


Geen gezuig, gespuit en God forbid geslik he :gniffel:

Good Kahuna
09-07-06, 22:51
Geplaatst door Goodnight
Wat voor punt?

Hij doet precies hetzelfde wat die meisjes in dat artikel doen.

Een mening vormen over een bepaalde groep.

wat de meesten niet willen beseffen is dat er verschillende meningen bestaan over de sexuele moraal.

Seif en anderen vinden het eigenlijk heel zielig dat die meisjes niet mogen neuken.

Die meisjes vinden het smerig dat Nederlanders zich een slag in de rondte neuken.

En ieder ander moet maar kijken in welk standpunt ( of een iets genuanceerder vrom hiervan) hij zich kan vinden.

Wat Seif doet is niet helemaal hetzelfde. Gun je het een volwassene om sex te beleven hoe hij of zij het wil, of niet? Lijkt mij een individuele keus, en persoonlijk (als volwassene) zou ik niemand of niets willen hebben die die keus voor mij zou bepalen.

Red Sonja
09-07-06, 22:58
Het gros van de mensen weet niet waar het over praat, want het weet niet eens wat sex is.
Wat ze eronder verstaan komt niet eens in de búúrt van het begrip.. :melig2:

III
10-07-06, 00:57
Geplaatst door Aicha1976


En ik ben tegen hypocresie, we zijn weer terug bij af :rolleyes:

:loens: En George W. is tegen oorlog... :tik: