PDA

Bekijk Volledige Versie : Het zou verboden moeten worden.



Divine_70
08-07-06, 13:25
Vrouw van 62 bevalt van zoon

Een Britse vrouw van 62 jaar is woensdag de oudste vrouw van Groot-Brittannië geworden die een baby gebaard heeft. Dat schrijft de Daily Mail zaterdag. Patricia "Patti" Rashbrook, een kinderpsycholoog, beviel woensdagochtend met een keizersnede van een jongen van drie kilo in het ziekenhuis van Sussex in Brighton, aan de Engelse kust.

Ze was zwanger geraakt met de hulp van in-vitrofertilisatie en een behandeling met hormonen. Rashbrook en haar 60-jarige echtgenoot John Farrant, verklaarden dat hun zoon, "JJ" genoemd, "absoluut geweldig" is en dat zijn geboorte hun band heeft versterkt.

Rashbrook liet zich bevruchten door in-vitrofertilisatie, bij de omstreden Italiaanse gynaecoloog Severino Antinori. De vorige oudste Britse vrouw die beviel, was een 60-jarige landbouwster Liz Buttle. Het wereldwijde record is in handen van de 67-jarige Roemeense Adriana Iliescu die moeder werd van een dochter in januari. (belga)

08/07/06 07u57

:slaap:

~Panthera~
08-07-06, 13:29
Kan toch echt met de beste wil van de wereld niet begrijpen, dat je dat nog wil als je 60 bent. :verward:

Divine_70
08-07-06, 13:32
Geplaatst door ~Panthera~
Kan toch echt met de beste wil van de wereld niet begrijpen, dat je dat nog wil als je 60 bent. :verward:

Denk dat het met behulp van Medici wel te doen is, maar ik vind het onbegrijpelijk dat ze een vrouw van deze leeftijd nog een kind laten krijgen.

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_170240.jpg

De omstreden Italiaanse gynaecoloog Severino Antinori.

~Panthera~
08-07-06, 13:42
Geplaatst door Divine_70
Denk dat het met behulp van Medici wel te doen is, maar ik vind het onbegrijpelijk dat ze een vrouw van deze leeftijd nog een kind laten krijgen.

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_170240.jpg

De omstreden Italiaanse gynaecoloog Severino Antinori.


Nou ja, die knakker in Italie maakt naam, das duidelijk.
Maar dat je, als vrouw, op je 60e nog een kind wil, gaat mijn verstand toch echt even te boven. :verward:
Leuk voor je kind, als die 20 is, ben jij 80 ??? :schok:
Geinig. :moe:

David
08-07-06, 13:48
Sommige vrouwen weten niet wanneer het tijd is om weer dicht te gaan.

Divine_70
08-07-06, 13:48
Geplaatst door ~Panthera~
Nou ja, die knakker in Italie maakt naam, das duidelijk.
Maar dat je, als vrouw, op je 60e nog een kind wil, gaat mijn verstand toch echt even te boven. :verward:
Leuk voor je kind, als die 20 is, ben jij 80 ??? :schok:
Geinig. :moe:

Naam heeft ie al gemaakt.

"" De Italiaanse gynaecoloog Severino Antinori, die wereldberoemd werd met de primeur van een IVF baby bij een 63-jarige vrouw, is van plan binnenkort het eerste gekloonde kind op de wereld te zetten. Hij denkt dat de wetenschap sinds 1996, toen het schaap Dolly als het eerste gekloonde dier geboren werd, genoeg ervaringen heeft opgedaan om op verantwoorde wijze een mens te klonen. Samen met de in Amerika werkzame Cyprioot Panayiotis Zavos heeft hij aangekondigd nog dit jaar een gezond gekloond kind voor de wereldpers te zullen tonen. "'

De leeftijd is ook wat mij stoort, dit kind zal nooit zo met zijn ouders om kunnen gaan als kinderen met ouders van "normale" leeftijd.
Daarnaast zijn er zoveel jonge echtparen die graag een kind willen maar het niet krijgen omdat de kosten veel te hoog zijn.

~Panthera~
08-07-06, 13:53
Geplaatst door Divine_70
Naam heeft ie al gemaakt.

"" De Italiaanse gynaecoloog Severino Antinori, die wereldberoemd werd met de primeur van een IVF baby bij een 63-jarige vrouw, is van plan binnenkort het eerste gekloonde kind op de wereld te zetten. Hij denkt dat de wetenschap sinds 1996, toen het schaap Dolly als het eerste gekloonde dier geboren werd, genoeg ervaringen heeft opgedaan om op verantwoorde wijze een mens te klonen. Samen met de in Amerika werkzame Cyprioot Panayiotis Zavos heeft hij aangekondigd nog dit jaar een gezond gekloond kind voor de wereldpers te zullen tonen. "'

Meneer heeft een aardig ego'je. :roker:


De leeftijd is ook wat mij stoort, dit kind zal nooit zo met zijn ouders om kunnen gaan als kinderen met ouders van "normale" leeftijd.
Daarnaast zijn er zoveel jonge echtparen die graag een kind willen maar het niet krijgen omdat de kosten veel te hoog zijn.

Die leeftijd is inderdaad belachelijk, zie je het voor je ?
Even leuk voetballen ? nee, schat, je vader ligt aan de beademing momenteel. :hihi:
Even leuk winkelen ? nee, schat, ma kan haar steunkousen niet vinden. :hihi:

God, allemachtig. :moe:

Divine_70
08-07-06, 13:56
Geplaatst door ~Panthera~
Meneer heeft een aardig ego'je. :roker:



Die leeftijd is inderdaad belachelijk, zie je het voor je ?
Even leuk voetballen ? nee, schat, je vader ligt aan de beademing momenteel. :hihi:
Even leuk winkelen ? nee, schat, ma kan haar steunkousen niet vinden. :hihi:

God, allemachtig. :moe:

Precies mijn idee, om nog maar te zwijgen van het feit dat Mama of Papa al dood kunnen zijn voor de kleine zijn eerste stapjes kan zetten. :moe:

David
08-07-06, 13:58
Een kind heeft een vader en een moeder nodig.

~Panthera~
08-07-06, 13:59
Geplaatst door Divine_70
Precies mijn idee, om nog maar te zwijgen van het feit dat Mama of Papa al dood kunnen zijn voor de kleine zijn eerste stapjes kan zetten. :moe:


Ook dat nog, ja. :moe:

Is wel weer ERG GOED over nagedacht, denk ik.
Met natuurlijk het welzijn van het te verwekken kind in gedachten. :cola:

Nitwits. :moe:

Divine_70
08-07-06, 14:01
Geplaatst door David
Een kind heeft een vader en een moeder nodig.

Uiteraard en het is een geschenk God/Allah :o , een beetje van jezelf en een beetje van Antinori......

Rourchid
08-07-06, 15:53
Geplaatst door ~Panthera~
Nou
Maar dat je, als vrouw, op je 60e nog een kind wil, gaat mijn verstand toch echt even te boven. :verward:


Om dit begrijpen moet je waarschijnlijk - net als de kersverse moeder - kinderpsycholoog zijn.

Geplaatst door ~Panthera~

Leuk voor je kind, als die 20 is, ben jij 80 ??? :schok:
Geinig. :moe:
Een leuk appeltje voor de dorst: Mijn ervaringen als bejaarde moeder (geschreven door een heuse kinderpsycholoog!).

mark61
08-07-06, 15:55
Geplaatst door David
Sommige vrouwen weten niet wanneer het tijd is om weer dicht te gaan.

:hihi:

mark61
08-07-06, 15:57
Ik begrijp dat nooit, waarom moet je er 60 jaar over doen om te bedenken dat je een kind wilt? Hoe lang moet je daar over nadenken dan? Voor hetzelfde geld is het kind al weesje voor het 10 is.

~Panthera~
08-07-06, 15:58
Geplaatst door Rourchid

Een leuk appeltje voor de dorst: Mijn ervaringen als bejaarde moeder (geschreven door een heuse kinderpsycholoog!).

:hihi: er zitten hier wat potentiele schrijvers, he ? :stout:

~Panthera~
08-07-06, 16:00
Geplaatst door mark61
Ik begrijp dat nooit, waarom moet je er 60 jaar over doen om te bedenken dat je een kind wilt? Hoe lang moet je daar over nadenken dan? Voor hetzelfde geld is het kind al weesje voor het 10 is.


Snap ik ook niet, op een gegeven moment is die biologische klok toch wel uitgetikt, zou je denken. :hihi:

tr_imparator
08-07-06, 16:05
Geplaatst door ~Panthera~
Snap ik ook niet, op een gegeven moment is die biologische klok toch wel uitgetikt, zou je denken. :hihi:


Bilogisch zijn er meer dingen wel uitgetikt bij opa en omatjes. :hihi:

~Panthera~
08-07-06, 16:06
Geplaatst door tr_imparator
Bilogisch zijn er meer dingen wel uitgetikt bij opa en omatjes. :hihi:



:haha:

keep on dreaming ! :hihi:

Red Sonja
08-07-06, 17:49
Zolang er nog steeds duizenden kinderen per dag sterven door ondervoeding is het voor mensen van deze helft van de aardkloot buitengewoon geestelijk gestoord en decadent om koste wat kost een eigen kind te eisen/verlangen.

Adopteer een kind die er toch al is en geef het een menselijk bestaan!

Dat gekloon is toch totaal overbodig. :moe:

tr_imparator
09-07-06, 08:53
Braziliaans meisje (9) krijgt kind

Een meisje van negen jaar is deze week in Brazilië moeder geworden.

Keizersnee
De geboorte moest in een ziekenhuis gebeuren via een keizersnee, omdat het bekken van het meisje nog te klein was. Volgens de artsen in het ziekenhuis beseft het meisje nauwelijks dat ze moeder is; ze speelt in haar kamer nog met poppen.

Extreem
De wel erg jonge moeder is lid van een stam in het Amazonegebied. Daar komen zwangerschappen op jonge leeftijd wel vaker voor, maar zelfs voor die begrippen is negen jaar extreem jong. De Braziliaanse politie onderzoekt nog of er sprake is van een verkrachting.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2006/07_juli/07/buitenland/0707_2300_heel_jonge_moeder.xml

:duivel: