PDA

Bekijk Volledige Versie : Islam-o-foob Pastors zoekt lok-allochtoon voor verkiezingen.



Qaiys
08-07-06, 20:09
Pastors op zoek naar allochtoon

Door ANTTI LIUKKU

ROTTERDAM - Eén ding heeft Marco Pastors geleerd van de PvdA-overwinning in de gemeenteraadsverkiezingen een kieslijst met louter mannen werkt niet, zeker niet als ze ook nog eens allemaal blank zijn. Daarom streeft de leider van Leefbaar Rotterdam voor zijn landelijke partij-in-oprichting naar een gemengde kandidatenlijst.

„Net zoals zo vaak in de geschiedenis loopt de blanke man weer voorop, maar we zouden graag zien dat ook vrouwen en allochtonen zich aanmelden,’’ laat hij weten.

Waarom? „Dat is goed voor het team. En we moeten uitstralen dat we er zijn voor echt heel Nederland. We hebben ook recht op steun van allochtonen, ze zijn echt niet allemaal zo dom om PvdA te stemmen.’’

Pastors, toen nog als lijsttrekker voor Leefbaar Rotterdam, maakte afgelopen maart al excuses aan ’moslims, migranten, die wel hun weg vinden in de maatschappij.’ Deze mensen had hij af en toe onterecht beledigd, zei hij.

Het mocht, vlak voor de verkiezingen, niet baten om alsnog allochtone stemmen te trekken.

Behalve kandidaten zoekt Pastors ook nog een geschikte partijnaam. Inmiddels is op de website van Leefbaar Rotterdam een prijsvraag uitgeschreven. De oude werktitel Niet Lullen Maar Poetsen is volgens zijn medestanders toch een beetje te banaal. De prijs voor de beste naam: een etentje met Pastors in het Palazzo di Pietro.

Binnen een week wil Pastors met een nieuwe naam komen. „Niet makkelijk. Maar wat goed is, komt snel. Goh, dat is eigenlijk ook wel een leuke naam.’’

http://www.ad.nl/rotterdam/article456566.ece

Olive Yao
08-07-06, 23:02
Hé Qaiys, waarom infiltreer jij daar niet?

Aicha1976
08-07-06, 23:33
Geplaatst door Olive Yao
Hé Qaiys, waarom infiltreer jij daar niet?


Nee zeg, zijn taak hier is nog niet volbracht :vlammen:


En zijn eigen forum, nee nee, die heeft het te druk :hihi:

Aicha1976
09-07-06, 00:00
Geplaatst door klaaskop
Hoho, hij is Maarten niet ...


Dat zeg jij :cheefbek:





Ik sta nergens meer van te kijken hiero :ego:

Qaiys
09-07-06, 00:00
Geplaatst door Olive Yao
Hé Qaiys, waarom infiltreer jij daar niet?

Ik kan niet liegen en me anders voordoen dan dat ik ben.

Qaiys
09-07-06, 00:04
Geplaatst door Aicha1976
Nee zeg, zijn taak hier is nog niet volbracht :vlammen:


En zijn eigen forum, nee nee, die heeft het te druk :hihi:

Een forum heb ik zo binnen 10 minuten online, dat is het probleem niet.

Olive Yao
09-07-06, 00:05
Geplaatst door Qaiys
Ik kan niet liegen en me anders voordoen dan dat ik ben.
Dat kan ik me voorstellen bij die club van Pastors en consorten.

Aicha1976
09-07-06, 00:11
Geplaatst door Qaiys
Een forum heb ik zo binnen 10 minuten online, dat is het probleem niet.


Wat is het probleem dan wel, je hebt het er al maanden over :verward:

Qaiys
09-07-06, 00:19
Geplaatst door Aicha1976
Wat is het probleem dan wel, je hebt het er al maanden over :verward:

Ik heb het er wel eens over gehad, maar niet maandenlang.

Het probleem is dat het een eigen ontwerp zijn met dito styling, tot in de kleinste details. Voorts moet het een complete site worden dus nog meer details. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de progammeertalen die je onder de knie moet krijgen om het één en ander te kunnen bewerkstelligen.

Eigenlijk ben ik teveel verlamd door de gevolgen van mijn illegaliteit zodat ik me daar nog niet echt goed op kan concentreren. Eerst de puin opruimen.

Aicha1976
09-07-06, 00:26
Geplaatst door Qaiys
Ik heb het er wel eens over gehad, maar niet maandenlang.

Het probleem is dat het een eigen ontwerp zijn met dito styling, tot in de kleinste details. Voorts moet het een complete site worden dus nog meer details. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de progammeertalen die je onder de knie moet krijgen om het één en ander te kunnen bewerkstelligen.

Eigenlijk ben ik teveel verlamd door de gevolgen van mijn illegaliteit zodat ik me daar nog niet echt goed op kan concentreren. Eerst de puin opruimen.


Oh jee, je was illegaal :eek:

Nou goed, succes dan met alles :zwaai:

Olive Yao
09-07-06, 01:06
Geplaatst door Qaiys
Ik heb het er wel eens over gehad, maar niet maandenlang.

Het probleem is dat het een eigen ontwerp zijn met dito styling, tot in de kleinste details. Voorts moet het een complete site worden dus nog meer details. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de progammeertalen die je onder de knie moet krijgen om het één en ander te kunnen bewerkstelligen.
Hoeft allemaal niet.

www.editwrx.com

www.xoops.org

www.denit.net

www.aideon.nl

Qaiys
09-07-06, 01:32
Geplaatst door Olive Yao
Hoeft allemaal niet.

www.editwrx.com

www.xoops.org

www.denit.net

www.aideon.nl


PHP-nuke is completer en daar is de keuze op gevallen maar toch vereist dat progammeerkennis om het naar je eigen style te kunnen veranderen.

Red Sonja
09-07-06, 14:59
Die Pastors ziet het allemaal best goed hoor: PvdA moet het echt hebben van het "autochtonen versus allochtonen"-gezeik.

Ze hebben een grote aanhang onder de "allochtonen", dus moeten ze die groep zoveel mogelijk naar de bek praten/met woorden pamperen in hun slachtofferrolletje.. ;)

En voor de zoveelste keer gaat het straks weer zo: na veel mooie cliché-woorden van Wouter Bos laat de PvdA zijn troetel-allochtoontjes weer lekker stikken.
PvdA is de grootste islamofobe partij, gesteund door een grote groep moslims. Ist niet prachtig? :boogie:

knuppeltje
09-07-06, 15:20
Geplaatst door Qaiys
Ik heb het er wel eens over gehad, maar niet maandenlang.

Het probleem is dat het een eigen ontwerp zijn met dito styling, tot in de kleinste details. Voorts moet het een complete site worden dus nog meer details. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de progammeertalen die je onder de knie moet krijgen om het één en ander te kunnen bewerkstelligen.

Eigenlijk ben ik teveel verlamd door de gevolgen van mijn illegaliteit zodat ik me daar nog niet echt goed op kan concentreren. Eerst de puin opruimen.

Ook al gelogen over je naam en geboortejaar?

Qaiys
09-07-06, 23:05
Geplaatst door knuppeltje
Ook al gelogen over je naam en geboortejaar?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2907102#post2907102

Red Sonja
09-07-06, 23:22
Geplaatst door Qaiys
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2907102#post2907102

Ja, en?

:vreemd:

Qaiys
09-07-06, 23:26
Geplaatst door Red Sonja
Ja, en?

:vreemd:

Dat was het antwoord op zijn vraag.