PDA

Bekijk Volledige Versie : "..En toen kwam er Een dag van vuur"



barneveld
09-07-06, 16:24
"..En toen kwam er
Een dag van vuur"

door de Voorzitter en Stichter van ReOpen911, Jimmy Walter

Pretendent President George Bush is redelijk gek geworden. De Financial Times of Londen schreef "krankzinnigen zijn nu aan de macht in het asiel". CBS Marketwatch news screef dat Bush "ze niet allemaal meer op een rijtje heeft".

Zijn speech is verbazend "dubbelzinnig" - verbazend op een enorm slechte manier. Ik heb ze dus voor u geïnterpreteerd met een beetje zwarte humor eraan toegevoegd. Hou er aub rekening mee dat ik niet weet hoe erg de dingen zijn.

De belangrijke punten uit de speech zijn geschreven in bloed- of zullen dit binnenkort zijn.

Inaugureel Pleidooi door
President [Pretendent] George W. Bush

Op deze dag, voorgeschreven door de wet en gemerkt door de economie, vieren we de duurzame wijsheid van onze grondwet en herdenken we de diepe engagementen die ons land verenigen. Ik ben dankbaar voor de eer van dit uur, deze gewichtige tijden, waarin we leven in gedachten houdende, en voorbestemd om de eed te vervullen, die ik gezworen heben die jullie waargenomen hebben. [De "Tijd" is gekomen. Ga opzij. Want geen enkele logica kan mij van gedacht doen veranderen!]

Op deze tweede reunie, worden onze plichten niet bepaald door de woorden die ik gebruik, maar door de geschiedenis [de geschiedenis roept MIJ!] die we samen hebben gezien. Voor een halve eeuw heeft Amerika onze eigen vrijheid verdedigd door op wacht te staan aan verre grenzen. Na de schipbreuk van het communisme kwamen jaren van relatieve rust, jaren van verpozen, jaren van sabbat - en toen kwam er een dag van vuur

[Apocalyps 1-14. .. Zijn ogen vlamden als vuur. ..1-16. In zijn rechterhand had Hij zeven sterren, ... zijn gelaat schitterde als een ze rest is a on in haar kracht. 4-5. Van de troon gingen bliksemstralen uit en dreunende donderslagen. En zeven vurige fakkels branden vóór de troon, ... 8-5. Daarna nam de engel het wierookvat, vulde het met vurige kolen van het altaar en wierp ze op de aarde. Toen dreunden er donderslagen, vergezeld van bliksem en aardbeving. 8-7. En de eerste stak de trompet. En er kwam hagel en vuur, ...8-8. En de tweede engel stak de trompet, en het was alsof er een grote berg, laaiend van vuur, in de zee geslingerd werd. ...8-10. ... er viel een grote ster uit de hemel, brandend als een fakkel. En zij viel op een derde deel van de rivieren en op de waterbronnen.]

We hebben onze kwetsbaarheid gezien - en we hebben zijn diepste bron gezien. Zolang hele regios van de wereld sudderen [Midden-Oosten, moslims] in wrok en tirannie- geneigd tot ideologieën die haat voeden en moord verexcuseren [Islam, Communisme, Iraakse vrijheidsstrijders, één-man-één-stem, habeas corpus, etc.]- zal geweld samenkomen, en vermenigvuldigen in destructieve kracht, en de meest verdedigde grenzen overschrijden [Wij, Jullie, zijn nergens veilig zolang die ideologieën bestaan!], en een dodelijke bedreiging vormen. Er is slechts een kracht uit de geschiedenis [Ik, de Messias!] die de heerschappij van haat en wrok kan breken, en de bedoelingen van tirannen kan blootleggen, en de hoop van de beschaafden en toleranten belonen, en dat is de kracht van menselijke vrijheid ["Team America, Wereldpolitie": Gewapende troepen uit de VS onder George W Bush].

Wij worden geleid, door gebeurtenissen en ons gezond verstand, tot een gezamenlijke conclusie:
Het overleven van vrijheidin ons land hangt steeds af van het succes [de verovering] van vrijheid in andere landen. De beste hoop op vrede in onze wereld is de uitbreiding van vrijheid [de wereld onder onze heerschappij] over de hele wereld.[Amen]

America's belangrijkste interesse en ons diepste geloof zijn nu één. [Vooruit Christelijke Soldaten, marcherend als naar een oorlog...] Vanaf de dag van onze oprichting, hebben we verkondigd dat iedere man en vrouw op deze aarde rechten en waardigheid heeft,[slavernij en de Burgeroorlog tellen niet mee, slimmerd],en ongeëvenaarde waarde, omdat ze het beeld van de Maker van Hemel en aarde [die mij geroepen en de kracht gegeven heeft op jullie te redden] dragen.

Over generaties hebben we de imperatieve zelf-regering [Amerikaanse autochtonen?] , verkondigd, omdat niemand geschikt is om een meester te zijn, en niemand verdient een slaaf te zijn [Hij moet doorheen de geschiedenis van de grondwet gevlogen zijn. Meesters kregen zelfs meer stemmen door slaven te hebben. Je zou zijn schoolresultaten moeten zien!]] Deze idealen - aanbrengen is de missie, [dood de meeste inwoners, neem hun land en bezittingen af, indoctrineer de overblijvenden met onze godsdienst, behandel ze als inferieur en afgescheiden] die onze Natie gecreëerd heeft [zijn kapitalisatie!] het is een eervolle prestatie van onze vaders. Nu is het de dringende vereiste van de veiligheid van onze natie, en de roeping van onze tijd.[Ik ben op missie voor God om jullie , de wereld, te redden van de heidenen!]

Dus is het het beleid van de Verenigde Staten om te zoeken naar en ondersteunen van de groei van democratische bewegingen [dus gelijk welke rebel in onze vijandelijke landen] en instituties in elke natie en cultuur, met het ultieme doel alle tirannie [iedereen die tegen ons is] in onze wereld te verwijderen.


Dit is niet hoofzakelijk de taak van wapens, hoewel we onszelf en onze vrienden met wapens zullen verdedigen als het nodig is [wanneer mijn managers het zeggen]. Vrijheid moet van nature uit gekozen en verdedigd worden door burgers, en onderhouden worden door de wet [zoals die opgesteld is door de 5 kangoeroes die mij als Pretendent President verkozen in 2000] en de bescherming van [stemmachines van] minderheden [Wij hebben Uncle Tom een van de Hoofdkangoeroes gemaakt! Condoleeza Rice is de Secretaris van Staatsleugens! Ze volgt leugenaar Powell! Wij bewijzen gewoon dat zwarten ook graag zwarten knechten!]. En wanneer de ziel van een natie uiteindelijk spreekt, mogen de instituties die opkomen gewoonten en tradities totaal verschillend van de onze vertegenwoordigen. [poppenkastdictatuur] America zal niet onze eigen stijl van regeren opleggen bij de onwilligen [we doden alle onwilligen]. Ons doel is anderen te helpen hun eigen stem te vinden [als ze het voorbij onze "pacificatie" teams tot de verkiezingen halen], hun eigen vrijheid te behouden [onze bezetting te genieten] en hun eigen weg gaan [onder de richtlijnen van onze troepen].

De grote opdracht van het beëindigen van de tirannie is het geconcentreerd werk van generaties.[Oorlog zonder einde] De moeilijkheid van de taak is geen excuus om deze uit de weg te gaan. Amerika's invloed is niet onbeperkt, maar gelukkig voor de onderdrukten is Amerika's invloed belangrijk en zullen we ze trouw gebruiken met het oog op vrijheid. [Let op! Ga opzij! Hier kom ik!]

Mijn meest plechtige plicht is het beschermen van deze natie en zijn volk tegen verdere aanvallen en nieuwe bedreigingen.[Ik moet en zal de wereld veroveren]. Sommigen hebben onwijselijk gekozen om Amerika's voornemens te testen, en hebben ze muurvast gevonden [stijfhoofdig].


Wij zullen de keuze aanhoudend verduidelijken voor elke heerser en elke natie:[iedereens zaken zijn onze zaken] De morele keuze tussen onderdrukking,[behalve van stemmers in een minderheid] wat altijd verkeerd is [wanneer ze door anderen uitgeoefend wordt], en vrijheid, [om onze bevelen op te volgen] wat eeuwig correc is [behalve voor mensen die we verdenken of die ons tegenwerken, of die drie keer gevat worden kleine hoeveelheden drugs te verkopen om hun hobby te ondersteunen, enz.]. America zal niet doen alsof dissidenten in de gevangenis liever opgesloten zijn [maar jullie zagen allemaal hoe Rumsfeld het naar zijn zin had in Abu Graib], of dat vrouwen vernedering en onderwerping verwelkomen [die slechte Arabische moslims! We spreken zeker niet over hoe onze militairen en de Britse militairen hun vrouwelijke collegas behandelen], of dat gelijk welke mens streeft naar een leven onder de genade van beulen. [Genade? Wat is dat?]


We zullen hervormingen in andere regeringen aanmoedigen [bedreigen] door duidelijk te maken dat success in onze relaties [wat wil zeggen dat we jullie niet van de kaart vegen] een degelijke behandeling [economische onderwerping, werkloosheid, goedkoop verkopen van grondstoffen, etc.] van hun eigen volk zal vereisen. Amerika's geloof in menselijke waardigheid [Laten we nog eens kijken naar die fotos van Abu Graib- Zo leuk!] zal ons beleid leiden, toch zullen rechten meer moeten zijn dan de haatdragende tegemoetkomingen van dictators [We voelen met je mee, "W," we voelen met je mee]; ze zijn beschermd door vrije meningsverschillen [in een kooi uit kettingen waar ze door mij niet gezien kunnen zijn- en kijk niet rechtstreeks naar mijn als je dichtbij bent! Misschien een week verblijven op een eiland in de East River omdat je op de verkeerde plaats staat?] en de deelname [in een rij staan bij stemmachines die gemanipuleerd zijn, luisteren naar politieke propaganda, belastingen betalen, etc.] van de geregeerden [dat is dus Jullie! Willen jullie dat jullie stem telt?! Ondankbare ellendelingen!]. Uiteindelijk is er geen gerechtigheid zonder vrijheid, en kunnen er geen mensenrechten zijn zonder menselijke vrijheid. [Daarom hebben we Patriot Acts I en II goedgekeurd]

Ik weet dat sommigen het globale appelleren van vrijheid in vraag stellen [Ik heb die enquête gemist. Diegene die ik zag zeiden, "Bush, Ga naar huis!"] - maar deze [de belangrijkste] periode in de geschiedenis, vier decennia gekenmerkt door de grootste vooruigang in vrijheid ooit gezien, is een vreemde periode voor twijfel. [Je moet wel GEK zijn om te twijfelen dat ik mijn missie van God zal voltooien!] Amerikanen zouden nooit verbaasd moeten zijn van de kracht van onze [mijn conflagratie zoekende, fanatieke vrienden] idealen [waanvoorstellingen].


Ten slotte komt de roeping voor vrijheid naar iedere geest en ziel. Wij aanvaarden het bestaan van permanente tyrannie niet [behalve op Guantanamo] omdat we de mogelijkheid van permanente slavernie niet aanvaarden. Vrijheid zal komen voor diegenen die het willen.


Vandaag spreekt Amerika [Ik en de Neo-cons] opnieuw tot de mensen in de wereld:

Iedereen die in tyrannie leeft [onder gelijk wie van onze tegenstanders, maar niet Indonesië, Pakistan, etc.] en zonder hoop is, weet: de Verenigde Staten zullen jullie onderdrukking niet negeren en jullie onderdrukkers niet vergeven.[als ze olie of andere waardevolle grondstoffen hebben] Wanneer jullie opstaan voor jullie vrijheid, zullen wij dat doen samen met jullie.[behalve de Koerden in Turkije, rebellen in Colombië, verschillende rebellen in de "vroegere" USSR, enz.]


Democratische reformanten die onderdrukt, in de gevangenis geplaatst of verbannen worden[gelijk welke misdadiger of moordenaar] kunnen nu weten: Amerika ziet jullie voor wie jullie zijn: de toekomstige leiders van jullie vrij land [voor ons om te controleren].

De heersers van vogelvrije regimes kunnen weten dat we nog steeds geloven zoals Abraham Lincoln dat deed: "Diegene die de vrijheid aan anderen ontzeggen verdienen ze zelf niet; en, onder de beslissing van een correcte God, kunnen die ook niet lang behouden."[En mijn correcte God heeft mij gestuurd om zeker te zijn!]


De leiders van regeringen met lange gewoontes van controle: Om je volk te dienen moet je leren ze te vertrouwen. Start deze reis van vooruitgang en gerechtigheid en Amerika zal aan je zijde staan.

Alle bondgenoten van de Verenigde Staten kunnen weten: wij eren jullie vriendschap, we rekenen op jullie raad en we hangen af van jullie hulp. Verdeeldheid zaaien onder de vrije naties is een hoofddoel van de vijanden van de vrijheid. [Volgende keer moeten jullie doen wat wij zeggen] De gebundelde inspanning van vrije naties om democratie te verspreiden is een aanloop naar de val van onze vijanden.


Vandaag spreek ik ook opnieuw tot mijn medeburgers:

Van ieder van jullie heb ik geduld gevraagd voor de harde taak om Amerika te verdedigen, wat jullie in goede mate gegeven hebben [Lucas 6:38, "Geeft, en u zal gegeven worden, een goede maat..."].. Ons land heeft verplictingen aangenomen die moeilijk te vervullen zijn, en het zou oneervol zijn die te verlaten.. [Waar was dat, op het campagne podium of op het stembiljet?] Maar omdat we deelgenomen hebben aan de grote bevrijdingstraditie van deze natie [We hebben de Sioux, de Apaches, de van-Texas-naar-Californië-Mexicanen, de Filipijnen, de Cubanen, de Panamanen, enz. bervijd telkens we een van hun landen veroverden en we er bleven om te verdienen. Ze zijn nog steeds vrij te doen wat wij hun zeggen!],, tientallen miljoenen hebben hun vrijheid bereikt . [om te lijden in armoede en ziekte en ons hun landen te laten bezetten. Maar voel u niet uitgesloten. We komen binnenkort naar uw land- als je niet meer akkoord gaat met ons]. En omdat hoop hoop doet ontvlammen, zullen miljoenen meer het vinden. Door onze inspanningen hebben wij [Ik en de Neo-Cons in naam van God] ook een vuur ontstoken - een vuur in de geest van de mens [genaamd TERREUR]. Het verwarmt diegene die zijn kracht [Mijn misdaadcohorten], voelen, het verbrandt diegene die zijn vooruitgang tegengaan [Jesaja 33:14: "In Sion schrikken de zondaars, de bozen sidderen van angst: `Wie van ons is tegen dit verterend vuur bestand? Wie houdt het uit bij aanhoudende gloed?' "] ; en op een dag zal dit ongetemde vuur [Ik antwoord aan niemand behalve God!Jeremia 17:27 zegt: "dan steek ik die poorten in brand." en Jeremia 50:32 zegt: "Ik steek zijn steden in brand, het vuur verslindt heel de omgeving."] van de vrijheid zal de donkerste hoeken van onze wereld bereiken [Ik ben wereldwijd en in de ruimte aanwezig. Ik ben overal. Ik ben alwetend. Ik ben impotent [bedoelde omnipotent]. Ik weet alles. (echt, de CIA en FBI hebben overal camera's en microfoons!)]

Een aantal Amerikanen hebben de zwaarste taken aanvaard voor dit doel - het stille werk van intelligentie en diplomatie... het idealistische werk om vrije regeringen te helpen oprichten... het gevaarlijke en noodzakelijke werk om onze vijanden te bevechten. Sommigen hebben hun devotie tot ons land getoond aan de hand van hun dood die hun hele leven eerde - en wij zullen altijd hun namen en opoffering eren. [Door de voordelen voor veteranen en militaire families weg te laten- ze willen toch niet het land bankroet maken! Dat is mijn taak!].

Alle Amerikanen hebben dit idealisme gezien, en sommigen voor de eerste keer. Ik vraag onze jongste burgers om te geloven in het bewijs dat jullie waarnemen. [zoals jullie zagen op gecontroleerde propaganda kanalen] Jullie hebben plicht en trouw gezien in de vastberaden gezichten van onze soldaten.[Omdat we de doden niet willen eren door ze te tonen.] Jullie hebben gezien dat het leven broos is, en kwaad reëel, en moed overwint.[De zelfmoordterroristen bombers zullen winnen? Bedoelt hij dat aangezien het veel meer moed vergt om een bom te dragen en te laten ontploffen in een zelfmoordaanslag dan om op een knop duwen terwijl je beschermd zit in een tank of een schip kilometers verwijderd, dat we eraan zijn?] Maak de keuze om te dienen voor een zaak die hoger ligt dan je verlangens, hoger dan jezelf - en in jouw dagen zul je niet alleen een bijdrage leveren aan de welvaart [olie] van ons land, maar tot haarimago [andere landen binnenvallen onder valse redenen om hun grondstoffen in te nemen draagt bij tot een goed imago!].

Amerika heeft nood aan idealisme [je kan dat nog eens herhalen] en moed, omdat we essentieel werk hebben op eigen bodem - het onafgewerkte werk van Amerikaanse vrijheid. In een wereld die naar vrijheid beweegt zijn we vastbesloten om de betekenis en de belofte van vrijheid te tonen.

In Amerika's vrijheidsideaal vinden inwoners de waardigheid en veiligheid van economische onafhankelijkheid in plaats van te werken op de rand van bestaan. Dit is de wijdere definitie van vrijheid die de Homestead Act, de Social Security Act, en de G.I. Bill of Rights gemotiveerd heeft. Nu willen wij deze visie uitbreiden door deze belangrijke wetten te hervormen om de noden van onze tijd te dienen. Om iedere Amerikaan een inzet te geven in de belofte en toekomst van ons land, zullen we de hoogste standaarden naar onze scholen brengen,[Dat zijn dus onze, van rijke mensen, scholen. We zullen de subsidies voor de arme scholen die niet goed genoeg presteren omdat ze te weinig geld hebben verminderen. We zullen de subsidies doen toenemen voor scholen die het al goed doen, de rijke scholen.] en een samenleving gebaseerd op eigendom bouwen.[Diegenen met geld bezitten alles] We zullen het bezit van huizen en bedrijven uitbreiden, pensioen sparen en gezondheidsverzekering - ons volk voorbereiden op de uitdagingen van het leven in een vrije samenleving. Door iedere burger een vertegenwoordiger van zijn eigen lot te maken, zullen we onze mede-Amerikanen een grotere vrijheid van verlangen en vrees geven, en onze samenleving bloeiender, correcter en gelijker maken.

In Amerika's vrijheidsideaal hangt de publieke opninie af van individuën - van integriteit en tolerantie t.o.v. anderen [door dissenters in kooien te steken waar ze niet gezien kunnen worden], en het heersen van het geweten in onze eigen levens. Zelfbestuur hangt uiteindelijk af van het regeren van zichzelf. Die garantie van karakter wordt gebouwd in families, ondersteund door gemeenschappen met standaarden, en onderhouden door ons natuurlijk leven en de wetten van Sinaï, de Preek op de Berg [Dit is de hoogste schijnheiligheid - Jezus zei, "Bestrijd het kwade niet met kwaad", vergeef 7 maal 70 maal, etc.], de woorden van de Koran, en de verschillende geloven [tegenover het onze, het enige echte geloof] van ons volk. Amerikanen komen naar voor in elke generatie door telkens al het goede en ware dat voorafging te bevestigen - idealen van gerechtigheid en gedrag die dezelfde zijn gisteren, vandaag en tot in eeuwigheid.

[Brief aan de Hebreeën 13:8, "Jezus Christus is dezelfde gisteren, vandaag en tot in eeuwigheid."]

In Amerika's vrijheidsideaal wordt de uitoefening van rechten veredeld door dienstlevering, genade, en een hart voor de zwakke. Vrijheid voor iedereen betekent niet onafhankelijkheid van elkaar. Onze natie hangt af van mannen en vrouwen die zorgen voor hun buren en de verlorenen met liefde omringen. [parabel van de de verloren zoon in Lucas 15.] Amerikanen,op ons best, geven waarde aan het leven die we in elkaar zien, en moeten altijd herinneren dat zelfs de ongewensten waarde hebben. En ons land met alle gewoonten van racisme verlaten,[profielen opstellen a.d.h.v. ras op luchthavens?] omdat we onmogelijk de booschap van vrijheid kunnen dragen tegelijkertijd met de bagage van bigotterie.


Vanuit het perspectief van een enkele dag, inclusief deze dag van toewijding, zijn de problemen en vragen voor ons land talrijk. Vanuit het perspectief van verschillende eeuwen, worden de vragen die naar ons komen vernauwd en veel minder talrijk. Heeft onze generatie vooruitgang geboekt op het vlak van vrijheid? En heeft ons imago bijgedragen aan dat doel?

Deze vragen die ons beoordelen zijn ook de vragen die ons verenigen, omdat Amerikanen van gelijk welke partij en achtergrond, genaturaliseerde Amerikanen of geboren Amerikanen, aan elkaar gebonden zijn door de vrijheid.[Dat is niet zo volgens enquêtes. Was dit opnieuw een verborgen clausule?] We hebben verdeeldheid gekend, die genezen moet worden om vooruitgang te boeken in grote doelen - en ik zal streven onder een goed geloof om ze te genezen. Toch zijn deze verdeeldheden niet bepalend voor Amerika. We voelden de eenheid en broederschap van onze natie wanneer vrijheid onder vuur lag, en ons antwoord kwam als één hand over één hart. We kunnen dezelfde eenheid en trots voelen wanneer Amerika iets goed doet, en de slachtoffers van rampen hoop krijgen, en de onjuisten [Job 27: "mijn tegenstander is onjuist, mijn vijand is de schuldige."] gerechtigheid ontmoeten, , en de krijgsgevangenen bevrijd worden, [Epheziërs 4:7-9: "Hij heeft de gevangenen meegevoerd."]

We gaan verder met volledig vertrouwen in de eventuele overwinning van vrijheid. Niet omdat de geschiedenis op de wielen van onvermijdelijkheid rijdt; het zijn de menselijke keuzes die bewegingen op gang zetten. Niet omdat we onzelf zien als een uitverkoren natie; God beweegt en kiest wie Hij wil. We hebben vertrouwen omdat vrijheid de eeuwige hoop van de mensheid is [Psalm 107: "dorstend leven heeft hij gelaafd, Hij heeft hongeren leven verzadigd. Moesten huizen in duister... ."], de honger in duistere plaatsen, de dorst van de ziel. Wanneer onze Stichters een nieuwe orde van tijdperken aankondigden; wanneer soldaten stierven strijd na strijd om een beweging gebaseerd op vrijheid; wanneer burgers marcheerden in vredevolle betogingen onder de slogan "vrijheid nu!" - ze deden het om een aloude hoop volbracht te zien. Geschiedenis bestaat uit een eb-en-vloed-beweging van gerechtigheid, maar geschiedenis heeft ook een zichtbare richting, geplaatst door vrijheid en de Maker van vrijheid. [Die Hij mijn getoond heeft! Handelingen 3:15 "De maker van leven hebt gij daarentegen gedood" en Brief aan de Hebreeën 12:2 "Zie naar Jezus, de maker en voltooier van ons geloof"]


Wanneer de Declaration of Independence voor het eerst publiekelijk voorgelezen werd en de Vrijheidsbel klonk om te vieren, zei een getuigen "Het klonk alsof het iets betekende." In onze tijd betekent het nog steeds iets.

Amerika, in deze jonge eeuw, verkondigt vrijheid over de hele wereld, en aan alle inwoners. Hetnieuwd in sterkte - beproefd, maar niet vermoeid - zijn we klaar voor de grootste prestaties in de geschiedenis van de vrijheid. . [De mijne!]

Moge God je zegenen, en moge Hij zorgen voor de Verenigde Staten van Amerika. [De rest van de wereld is op zich en God geeft er niet om. Mijn God is beter dan jouw God!]

[Einde van bedachtzaamheid - Oeps! Die eindige reeds 4 jaar geleden.]

"Freedom" werd 28 keer gebruikt; "liberty" 16 keer; "God" 12 keer;

Referenties uit de bijbel van "The Progressive", artikel door Matthew Rothschild

barneveld
09-07-06, 16:34
9/11 LIJST VAN HARDE BEWIJZEN

Gebaseerd op huidige onderzoeken is dit een kernachtige lijst met de "hardste bewijzen" die beschikbaar zijn ivm de aanvallen van 9/11/01 op het World Trade Center en het Pentagon; Deze informatie spreekt de versie van de Amerikaanse regering radicaal tegen.

-- Het gat in het Pentagon was te klein om door een 757 passagiersvliegtuig gemaakt te zijn, zoals te zien op fotos. De impact was ongeveer half zo groot als het vliegtuig.

-- Larry Silverstein, de pachter van het World Trade Center staat op een geluidsband terwijl hij zegt, "...Pull it" (Haal het neer), met betrekking tot WTC gebouw 7. Dit gebouw stortte plots in alhoewel het niet geraakt was door een vliegtuig.

-- De regering Bush misleidde de Amerikanen i.v.m. de invloed op de gezondheid na de WTC aanvallen door te zeggen dat de "lucht veilig was om in te ademen", om ze Wall Street en omliggende gebieden te kunnen heropenen.

-- Volgens verklaringen van ooggetuigen waaronder verschillende reporters en andere burgers deden zich "explosies" voor aan het WTC op 9/11. Beeldmateriaal uit een nieuwsuitzending is beschikbaar...

-- De schade aan het WTC was moeilijk te verklaren door vuur (Fire Engineering Magazine); maar gemakkelijk te verklaren door explosieven.

-- Bush blokkeerde de onderzoeken naar 9/11 en weigerde te getuigen onder eed voor de '9/11 Commissie.' De regering Bush haalde rechtstreeks voordeel uit de aanvallen in de 'politieke hoofdstad'.

-- Kritiek bewijs van de aanvallen op 9/11 werd vernietigd; de regering heeft slechts 25% van de documenten die door de 9/11 Commissie gevraagd werden vrijgegeven. Deze documenten hebben dan nog grote stukken die uitgewist zijn.

-- De aanvalen op 9/11 werden gebruikt als een aanloop naar de oorlog in Irak. Deze oorlog, gebaseerd op 'slechte bronnen' resulteerde in het sterven van meer dan 100.000 mensen.

-- Vijf vershillende militaire luchtoefeningen werden gehouden op 9/11/01. Werd dit met opzet gedaan om de Amerikaanse luchtdefensie te verwarren?

-- Tenminste 4 van de '9/11 zelfmoordkapers' zijn levend opgedoken. De identiteit van verschillende anderen wordt in vraag gesteld. De FBI directeur gaf toe dat niet alle kapers gekend zijn (New York Times, Washington Post, BBC Nieuws).