PDA

Bekijk Volledige Versie : Fuuuk!! gaan de Italianen winnen ofsow???



Ins
09-07-06, 21:42
Hoe kan dat nou?

Ins
09-07-06, 21:57
Ja dus.

III
09-07-06, 22:20
Nu kan Australië dus echt aanspraak maken op de wereldtitel!
Cazzi inculati, culi incazzati!

MaRiaH
09-07-06, 23:19
Gewoon terecht gewonnen!

en zidane heeft laten zien wat voor wereldvoetballer het was.. :jammer:

Red Sonja
09-07-06, 23:47
Shit, piss and corruptione.. :mrt2:

Julien
09-07-06, 23:56
Geplaatst door MaRiaH
Gewoon terecht gewonnen!

en zidane heeft laten zien wat voor wereldvoetballer het was.. :jammer:

Je weet niet wat Materazzi tegen hem gezegd heeft. Het zou best iets racistisch kunnen zijn, aangezien Zidane Italiaans begrijpt en er veel racisme is onder Italiaanse voetballers/ supporters.

Red Sonja
10-07-06, 00:02
Het moet wel iets heel smerigs zijn geweest wat die Materazzi heeft gezegd en hem het bloed onder de nagels vandaan hebben gehaald.

Desalniettemin is het oliedom geweest van Zidane.

"Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig?" denk ik dan.. :moeilijk:

III
10-07-06, 00:10
Blijkt dat voetballers niet de meest intelligente mensen zijn die deze aardkloot bewonen.
Gelukkig is ons lot in goede handen bij types als Bush en Putin, de Zorrigueta's en die van Oranje. Niet te vergeten de Winsors en de Mengele's...
Niet dat ik het niet eens ben met die rode kaart, houd me ten goede.
Maar Italië wereldkampioen in een sport die propageert fair en anti-racistisch te zijn?

Aicha1976
10-07-06, 00:25
Geplaatst door Julien
Je weet niet wat Materazzi tegen hem gezegd heeft. Het zou best iets racistisch kunnen zijn, aangezien Zidane Italiaans begrijpt en er veel racisme is onder Italiaanse voetballers/ supporters.


Ze hebben hier dat incident wel 20 keer herhaald en er is zelfs een psycholoog bij gehaald om te boel te analyseren. Die zei dat hij het erg merkwaardig vindt, dat Zidane in eerste instantie rustig wegliep na die uhhh omhelzing om vervolgens een kopstoot uit te delen. Die moet volgens hem getriggerd zijn door een opmerking of sneer... :argwaan:

Wie je ook bent en wat je functie ook is, je bent in eerste plaats mens. Die maken fouten. Maar dit is wel een heel grove fout :ergleuk:


Jammer, heel jammer :jammer:

observer
10-07-06, 08:27
ach matterazi is natuurlijk 1 van de grootste honden die er op de velden rondloopt, zonde dat het zidane was, dat hoort niet het laatste beeld van een carriere te zijn

als het nu henry was geweest, die hypocriet heeft al zo veel schwalbes aan aansteleritus vertoont dit wk

Sayfdien
10-07-06, 09:04
Je eer laten aantasten door zo'n figuur als Materazzi om de beker niet mis te lopen en om gezien te worden als beste voetballer van het WK, dan ben je pas helemaal niets waard. Alleen ik zou het anders hebben aangepakt, eerst die finale winnen en dan meteen na het laatste fluitsignaal op die lange slungel aflopen en m een enkeltje naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis bezorgen. Maar Zidane hoeft zich niet te bewijzen, hij is en blijft een van de beste voetballers ooit.

Lost_lady
10-07-06, 09:15
Geplaatst door Sayfdien
Je eer laten aantasten door zo'n figuur als Materazzi om de beker niet mis te lopen en om gezien te worden als beste voetballer van het WK, dan ben je pas helemaal niets waard. Alleen ik zou het anders hebben aangepakt, eerst die finale winnen en dan meteen na het laatste fluitsignaal op die lange slungel aflopen en m een enkeltje naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis bezorgen. Maar Zidane hoeft zich niet te bewijzen, hij is en blijft een van de beste voetballers ooit.


Wat is de beker? de hele smerige 2006 FIFA world cup was gedomineerd met Racisme, al weer heeft Europe haar racist kant laten zien en notebene in Duitsland, dat overkwam Afrikanse teams en Asiatische teams en nu ook France team.

Hoe dan ook, Zidane is the best of all of them!! een legend, de duurste voetballer ooit en natuurlijk de beste!
Zidane zal niet vergeten worden in tegendeel materazzi
Zidane is Zidane en materazzi is nobody!

Sayfdien
10-07-06, 09:22
Zidane ( http://www.zidane.fr/homepage.html) buigt voor niemand en al helemaal niet voor de gouden wereldbeker (gouden koe)!

Wat vonden jullie trouwens van die Nederlandse commentaar?

Lost_lady
10-07-06, 09:28
That player is known to be a very dirty guy
http://www.youtube.com/watch?v=7HblsV-urHg&search=materazzi
http://www.youtube.com/watch?v=1Gyu8W1g2co

Sayfdien
10-07-06, 09:40
Dat zijn nog de meest vriendelijke beelden, hij heeft ergere dingen op zijn kerfstok staan.

Lost_lady
10-07-06, 09:45
Geplaatst door Sayfdien
Dat zijn nog de meest vriendelijke beelden, hij heeft ergere dingen op zijn kerfstok staan.

Deze beelden beschreven hem zo goed, zoals het op die krant staat, "Animal"
;)

observer
10-07-06, 10:22
Geplaatst door Lost_lady
Wat is de beker? de hele smerige 2006 FIFA world cup was gedomineerd met Racisme, al weer heeft Europe haar racist kant laten zien en notebene in Duitsland, dat overkwam Afrikanse teams en Asiatische teams en nu ook France team.

Hoe dan ook, Zidane is the best of all of them!! een legend, de duurste voetballer ooit en natuurlijk de beste!
Zidane zal niet vergeten worden in tegendeel materazzi
Zidane is Zidane en materazzi is nobody! duurste denk het niet zowiezo is beckham bij real de grootverdiener en sinds chelsea serieus begonnen is

overigens zie ik je rascisme punt niet

ja dat de scheidsrechters duidelijk de grootste landen holpen, maar dat was ook zo met het gekleurde brazilie tegen diverse "blanke" landen

de afrikaanse landen hebben laten zien dat ze aardig en zeker leuk kunnen voetballen, maar vooral als individuen

als team vaak onstabiel en over de organisatie (zie togo) vaak knullig

en ze schoppen te vaak te opzichtig

voeg daar nog aan dat ze de pech(niet echt komt door ranking) hadden snel sterke tegenstanders te treffen

Sayfdien
10-07-06, 10:37
duurste denk het niet zowiezo is beckham bij real de grootverdiener en sinds chelsea serieus begonnen is

Observer, dit zijn momenteel de feiten, je baseert je op oude feitenmateriaal:


SPELER - SALARIS/PREMIES - RECLAME - TOTAAL
1. Ronaldinho (Barcelona) 8,5/0,5 - 14 - 23
2. David Beckham (R. Madrid) 6,4 - 11,6 - 18
3. Ronaldo (R. Madrid) 6,4 - 11 - 17,4
4. Wayne Rooney (Man United) 5,2/0,1 - 10,8 - 16,1
5. Christian Vieri (Monaco) 4/9 - 3 - 16
6. Zinedine Zidane (R. Madrid) 6,4 - 8,6 - 15
7. Alessandro Del Piero (Juventus) 4,2/0,3 - 7 - 11,5
8. Frank Lampard (Chelsea) 7,2/0,6 - 2 - 9,8
9. Thierry Henry (Arsenal) 4,5/0,4 - 4,9 - 9,8
10. John Terry (Chelsea) 5,9/0,6 - 3,2 - 9,7
11. Steven Gerrard (Liverpool) 6,7/0,5 - 2 - 9,2
12. Oliver Kahn (B. München) 6/0,4 - 2,7 - 9,1
13. Rio Ferdinand (Man United) 7,2/0,1 - 1,7 - 9
14. Raul (R. Madrid) 6,4 - 2,5 - 8,9
15. Michael Owen (Newcastle) 5/0,2 - 3,5 - 8,7
16. Ruud Van Nistelrooy (Man United) 6,4/0,1 - 2 - 8,5
17. Michael Ballack (B. München) 5,5/0,4 - 2,5 - 8,4
18. Francesco Totti (AS Roma) 5,6/0,1 - 2,6 - 8,4
19. Harry Kewell (Liverpool) 5,7/0,4 - 1,8 - 7,9
20. Patrick Vieira (Juventus) 5/0,3 - 2,2 - 7,5


En zoals je kunt zien verdienen ze beide evenveel, echter Beckham verdient net 3 milj meer dan Zidane middels reclame-inkomsten!

David Beckham (R. Madrid) 6,4 - 11,6 - 18
Zinedine Zidane (R. Madrid) 6,4 - 8,6 - 15

Lost_lady
10-07-06, 10:37
Geplaatst door observer
duurste denk het niet zowiezo is beckham bij real de grootverdiener en sinds chelsea serieus begonnen is

overigens zie ik je rascisme punt niet

ja dat de scheidsrechters duidelijk de grootste landen holpen, maar dat was ook zo met het gekleurde brazilie tegen diverse "blanke" landen

de afrikaanse landen hebben laten zien dat ze aardig en zeker leuk kunnen voetballen, maar vooral als individuen

als team vaak onstabiel en over de organisatie (zie togo) vaak knullig

en ze schoppen te vaak te opzichtig

voeg daar nog aan dat ze de pech(niet echt komt door ranking) hadden snel sterke tegenstanders te treffen

Hij is de duurste TRANSFER ooit en dus duurste VOETBALLER die voor club moest betalen , check itself,boo. ik heb niks over grootverdiener gezegd,het gaat hier over duurste voetballer!

Ik heb niet gezegd dat het verlies van Afrikanen en Asiatisch kwam door Racisme, nee. Ze hadden de WK meer racistiche uitlating te horen gehad dan ooit, dats wat ik zeg, over hun win & verlies gaat hier niet over.

naam
10-07-06, 10:48
Geplaatst door Lost_lady
Hij is de duurste TRANSFER ooit en dus duurste VOETBALLER die voor club moest betalen , check it self,boo.

Ik heb niet gezegd dat het verlies van Afrikanen en Asiatisch kwam door Racisme, nee. Ze hadden deze WK meer racistiche uitlating te horen gekrijgen dan ooit, dats wat ik zeg, over hun win & verlies hebben we hier niet over.

Zou ik de volgende keer dan maar beter formuleren, want ik haal het er ook niet uit. Cursusje Nederlands dan maar weer. Dit WK trouwens.

Sayfdien
10-07-06, 10:49
Hij is de duurste TRANSFER ooit en dus duurste voetballer die voor club moest betalen , check it self,boo.


Carriere Zidane na WK over

Dinsdag, 25 April om 21:35

Zinedine Zidane is na het wereldkampioenschap komende zomer in Duitsland niet meer te bewonderen op de voetbalvelden. De 33-jarige Fransman maakt na maar liefst achttien jaar een einde aan zijn voetbalcarriere.

"Ik kan niet nog een jaar doorgaan. Ik weet dat het op mijn leeftijd niet beter wordt dan het is. Ik wil niet nog zo'n seizoen als ik net achter de rug heb", aldus Zidane tegenover Canal Plus.

Zidane begon in 1988 bij AS Cannes. Met zijn transfer van Juventus naar Real Madrid was het grootste bedrag ooit gemoeid: 73 miljoen euro. In zijn carriere werd hij drie keer verkozen tot Wereldspeler van het jaar (1998, 2000, 2003), werd hij wereldkampioen met Frankrijk (1998), won hij de Europese titel met Frankrijk (2000) en pakte hij met Real Madrid de Champions League (2002).

http://www.voetbalzone.nl/doc_day.asp?uid=25-04-2006

Sayfdien
10-07-06, 10:52
de afrikaanse landen hebben laten zien dat ze aardig en zeker leuk kunnen voetballen, maar vooral als individuen

als team vaak onstabiel en over de organisatie (zie togo) vaak knullig

en ze schoppen te vaak te opzichtig

voeg daar nog aan dat ze de pech(niet echt komt door ranking) hadden snel sterke tegenstanders te treffen


Valt Oranje ook in deze categorie, gelet op hun zwakke vertoning op dit WK?

Lost_lady
10-07-06, 10:55
Geplaatst door naam
Zou ik de volgende keer dan maar beter formuleren, want ik haal het er ook niet uit. Cursusje Nederlands dan maar weer. .

beter formuleren..je moet de taal kunnen begrijpen. duurste voetballer wanneer er word gezegd betekent..duurste voetballer die is gekocht door een club. wanneer wordt gezegd de grootverdiener, de hoogste betaalt betekent de meeste verdiener. misschien voor jouw een cursus voor ABN?


Geplaatst door naam
Dit WK trouwens

Cursusje Nederland voor forum van maroc.nl... laat me niet lachen,
ik ben hier niet op boek te schrijven.
Ik ga ook niet mijn SMS-taal cursus Nederland voor nemen, waarom zou ik voor O-taal wel doen
(O= online).

Don't you have anythiong beter to do, kleuter juf then worrying about the correct language of online user, its beter for u to correct for where they need you ..dat leraren tekort van je land

Al3arbi
10-07-06, 11:01
http://imagesocket.com/images/zidane29b.gif

naam
10-07-06, 11:04
Geplaatst door Lost_lady
Cursusje Nederland voor forum van maroc.nl... laat me niet lachen,
ik ben hier niet op boek te schrijven.
Ik ga ook niet mijn SMS-taal cursus Nederland voor nemen, waarom zou ik voor O-taal wel doen
(O= online).

Don't you have anythiong beter to do, kleuter juf then worrying about the correct language of online user, its beter for u to correct for where they need you ..de leraren tekort van je land


HET HET HET HET lerarentekort van mijn land. Schuif het maar weer op anderen. Er is trouwens geen tekort meer.
Vind je het zelf niet belangrijk om goed Nederlands te spreken of te schrijven?

Lost_lady
10-07-06, 11:09
Geplaatst door naam
HET HET HET HET lerarentekort van mijn land. Schuif het maar weer op anderen. Er is trouwens geen tekort meer.
Vind je het zelf niet belangrijk om goed Nederlands te spreken of te schrijven?

niks van ik zeg het in meervoud( leraren) vergeet de tekort,, dan pas begrijp je waar ik op doel ben je dys soms?
U still didn't get it.. how about this... elementary kido? zeg dat iets
Niet voor O-taal of sms! is niet de plaats voor

naam
10-07-06, 11:14
Geplaatst door Lost_lady
niks van ik zeg het in meervoud( leraren) vergeet de tekort,, dan pas begrijp je waar ik op doel ben je dys soms?
U still didn't get it.. how about this... elementary kido? zeg dat iets
Niet voor O-taal of sms! is niet de plaats voor

HET IS HET tekort

Sayfdien
10-07-06, 11:15
Geplaatst door Lost_lady
niks van ik zeg het in meervoud( leraren) vergeet de tekort,, dan pas begrijp je waar ik op doel ben je dys soms?
U still didn't get it.. how about this... elementary kido? zeg dat iets
Niet voor O-taal of sms! is niet de plaats voor

Je moet het voor "naam" in Smurfentaal typen, dan pas begrijpt ie je.

Lost_lady
10-07-06, 11:21
Geplaatst door Sayfdien
Je moet het voor "naam" in Smurfentaal typen, dan pas begrijpt ie je.

ah, ik heb geen tijd voor deze dement old man,!

te veel fascistiche oudtjes hier in maroc.nl en te veel dement zeg!
They still dont get it, dat er gekleurd mensen zijn die perfect de Nederlands taal beheersen op 2006!!
Jah, ze hebben nog steeds de Middle-eeuwse barbaarse gedachten

naam
10-07-06, 11:25
Geplaatst door Lost_lady
ah, ik heb geen tijd voor deze dement old man,!

te veel fascistiche oudtjes hier in maroc.nl en te veel dement zeg!
They still dont get it, dat er gekleurd mensen zijn die perfect Nederlands spreken op 2006!! ze hebben nog de Middle-eeuwse barbaarse gedachten

Ben je gekleurd dan? :moe:

Lost_lady
10-07-06, 11:30
Geplaatst door naam
Ben je gekleurd dan? :moe:

Jah, like I say i dont have time for ppl like u, maar voor deze keer maak ik uitzondering

Gekleurd----Allachtoon---Buitenlander--what ever u want to call it,OK

jah, je bent echt retired person zeg!!
sorry dat ik dat moet zeggen, I couldn't hulp,but your state of mind really made me to say that

naam
10-07-06, 11:41
Geplaatst door Lost_lady
Jah, like I say i dont have time for ppl like u, maar voor deze keer maak ik uitzondering

Gekleurd----Allachtoon---Buitenlander--what ever u want to call it,OK

jah, je bent echt retired person zeg!!
sorry dat ik dat moet zeggen, I couldn't hulp,but your state of mind really made me to say that


Lost is het inderdaad. :jammer:

Lost_lady
10-07-06, 12:37
Geplaatst door naam
Lost is het inderdaad. :jammer:

Lost_lady means Verdwaald dame ,as lost in Maghreb..en niet Verloren as ur retired mind would think of! :) .

Jah, Je hebt ook Engelse les nodig en niet alleen Nederland!!

buona fortuna ed arrivederci!!

Al3arbi
10-07-06, 12:39
Shinku Zidane.

http://www.mustangmods.com/ims/u/396/502/75023.gif

Red Sonja
10-07-06, 14:41
Geplaatst door Lost_lady
Jah, like I say i dont have time for ppl like u, maar voor deze keer maak ik uitzondering

Gekleurd----Allachtoon---Buitenlander--what ever u want to call it,OK

jah, je bent echt retired person zeg!!
sorry dat ik dat moet zeggen, I couldn't hulp,but your state of mind really made me to say that

Och, beter een retired person dan RETARDED, zoals jij! :rolleyes:

Sorry, maar de enige die ik hier (totaal irrelevant) in iedere post over racisme, fascisme, afkomst, achtergronden en huidskleurtjes zie mekken, ben jij.

Moet je zien hoe hatelijk/xenofoob je lult over Europese landen.

Jij bent degene die dat onderscheid steeds maakt, dus jij bent ook degene die hier de racist uithangt. Je praat nooit over mensen, maar over buitenkantjes en kleurtjes van velletjes.

Lees je eigen bijdragen eens kritisch en laat de schellen van je ogen vallen.

De ironie!!

Need I say more? :slaap:

Red Sonja
10-07-06, 14:48
Geplaatst door Lost_lady
...Racisme...

Racisme met een hoofdletter.. zozo.. :zozo:

III
10-07-06, 14:53
Geplaatst door Lost_lady
ah, ik heb geen tijd voor deze dement old man,!

te veel fascistiche oudtjes hier in maroc.nl en te veel dement zeg!
They still dont get it, dat er gekleurd mensen zijn die perfect de Nederlands taal beheersen op 2006!!
Jah, ze hebben nog steeds de Middle-eeuwse barbaarse gedachten
Als je wat tegen Berbers hebt, ga dan even lekker naar je stormfront.nl ofzo.

bowie
10-07-06, 14:54
Geplaatst door III
Nu kan Australië dus echt aanspraak maken op de wereldtitel!
Cazzi inculati, culi incazzati! :haha:

III
10-07-06, 14:56
Geplaatst door Lost_lady
ah, ik heb geen tijd voor deze dement old man,!

te veel fascistiche oudtjes hier in maroc.nl en te veel dement zeg!
They still dont get it, dat er gekleurd mensen zijn die perfect Nederlands spreken op 2006!! ze hebben nog de Middle-eeuwse barbaarse gedachten


Geplaatst door naam
Ben je gekleurd dan? :moe:

Blijkens reactie niet...
Er zijn gekleurd mensen die perfekt Nederlands spreken op 2006!
:zwaai:

III
10-07-06, 14:59
Geplaatst door Lost_lady
Lost_lady means Verdwaald dame ,as lost in Maghreb..en niet Verloren as ur retired mind would think of! :) .

Jah, Je hebt ook Engelse les nodig en niet alleen Nederland!!

buona fortuna ed arrivederci!!

En niemand die Engelse les geeft, heeft jou nodig. Of hij moet een masochist zijn...
:maf:
Er zit wel heel veel kwaadheid in je voor iemand van jouw leeftijd.
Professionele hulp niet iets?

Sayfdien
10-07-06, 15:16
Geplaatst door III
Als je wat tegen Berbers hebt, ga dan even lekker naar je stormfront.nl ofzo.


De naam berber stamt af van het Griekse woord barbaros. Dit is een benaming die de Grieken gaven aan IEDER VOLK dat geen Grieks sprak en niet deelnam aan de Griekse beschaving. Van oorsprong was dat waarschijnlijk het Griekse woord voor de stammen die de Grieken in het noorden tegenkwamen, omdat die "barbarbarbar" leken te zeggen als ze praatten. Om deze reden wordt de aanduiding Berber vaak als beledigend gezien.
Daarom noemen Imazighen hun volk doorgaans niet Berbers maar Imazighen, wat vrije mensen betekent.


Middle-eeuwse barbaarse gedachten

Voel je je aangesproken? Hoezo bevestiging van vooroordeel? :confused:

III
10-07-06, 15:38
Geplaatst door Sayfdien
De naam berber stamt af van het Griekse woord barbaros. Dit is een benaming die de Grieken gaven aan IEDER VOLK dat geen Grieks sprak en niet deelnam aan de Griekse beschaving. Van oorsprong was dat waarschijnlijk het Griekse woord voor de stammen die de Grieken in het noorden tegenkwamen, omdat die "barbarbarbar" leken te zeggen als ze praatten. Om deze reden wordt de aanduiding Berber vaak als beledigend gezien.
Daarom noemen Imazighen hun volk doorgaans niet Berbers maar Imazighen, wat vrije mensen betekent.



Voel je je aangesproken? Hoezo bevestiging van vooroordeel? :confused:

Dus als je een racistisch leeghoofd dat het nodig vindt te hameren op goed gebruik van de taal erop opmerkzaam maakt dat hij/zij niet de enige is die het vermogen heeft niet kritisch te lezen, dan moet je een lesje in geschiedenis krijgen van de sidekick?

Te jouwer informatie: ik ben geen vrij mens.
En vrij van wat? Respekt?
Daar komt nog eens bij dat ik alleen steel van de rijken... :schrik:

Groetjes,

Robin

Sayfdien
10-07-06, 16:12
Geplaatst door III
Dus als je een racistisch leeghoofd dat het nodig vindt te hameren op goed gebruik van de taal erop opmerkzaam maakt dat hij/zij niet de enige is die het vermogen heeft niet kritisch te lezen, dan moet je een lesje in geschiedenis krijgen van de sidekick?



Den splinter in een anders oog (Lost_Lady) wel zien, maar niet de balk in zijn eigen :schok:

Ik zal je maar niet corrigeren, zal je in je waarde laten.

Sayfdien
10-07-06, 16:18
Te jouwer informatie: ik ben geen vrij mens.
En vrij van wat? Respekt?.

Je bent idd geen vrij mens, niet vrij van een bepaalde mate van arrogantie en betweterigheid.

Je reageert om het reageren; om al je betweterigheid tentoon te spreiden. Die betweterigheid is slechts een handvat, een instrument zo u wilt, om mij de mogelijkheid tot reageren te geven. :maf2:

Red Sonja
10-07-06, 17:16
Geplaatst door Sayfdien
Je bent idd geen vrij mens, niet vrij van een bepaalde mate van arrogantie en betweterigheid.


Je praat graag over jezelf, begrijp ik. :rolleyes:


Geplaatst door Sayfdien

Je reageert om het reageren; om al je betweterigheid tentoon te spreiden. Die betweterigheid is slechts een handvat, een instrument zo u wilt, om mij de mogelijkheid tot reageren te geven. :maf2:

:lol:
En weer trakteer je ons op een beschrijving van jouw motivaties, ten voeten uit! ;)

Knap gedaan, zeker wanneer je geen zelfreflectie hebt, whatsoever. :fpetaf:

Lost_lady
10-07-06, 17:18
Geplaatst door Sayfdien
Den splinter in een anders oog (Lost_Lady) wel zien, maar niet de balk in zijn eigen :schok:

Ik zal je maar niet corrigeren, zal je in je waarde laten.

Well said, brother!!
Just ignore them, they're not even worthed to react! is like talking to a stone with their limited mind!!
Once u dont give them an attention,they'll gasp to it, they aint getting mine :lekpuh:

Lost_lady
10-07-06, 17:23
Geplaatst door Red Sonja
Och, beter een retired person dan RETARDED, zoals jij! :rolleyes:

Well if u want to insult Him go ahead gal, Its not my style to call someone Retarded, I call him retired person if you dunno that just hush!

"Europese landen"? ik heb altijd over NL..jah, heb ik een gevoelige snaar geraakt!! blijkbaar voel je aangesproken toen ik zei "te veel fascistische dement oudjes in maroc.nl"

Sorry gal, I dont level myself to ur type nor give attention!!

arrivederci :zwaai:

Red Sonja
10-07-06, 17:49
Geplaatst door Lost_lady
Well if u want to insult Him go ahead gal, Its not my style to call someone Retarded, I call him retired person if you dunno that just hush!

"Europese landen"? ik heb altijd over NL..jah, heb ik een gevoelige snaar geraakt!!

Sorry gal, I dont level myself to ur type!!

Bespaar jezelf teleurstellingen.
Het zou van enorme hoogmoed getuigen wanneer je probeert mijn level te evenaren! ;)

Als ik net zo racistisch zou zijn als jij, zou ik me daarvan bewust zijn.
Jij bent je niet eens bewust van je echte motivaties.

Allemaal onderbuikgevoelens die bij jou de klok slaan.

:zozo:

III
10-07-06, 17:57
Het zou helpen om zelf ook niet meer te reageren.
Maarja, je hebt je grammetje natuurlijk nog te halen...
Familie van Zinedine?
:jumping:

Voor de rest: bekijk het lekker zelf en trek je vooral van de kritiek van anderen niets aan.
Je zou jezelf nog tegenkomen. En dat is best eng.

Zou je ajb je pogingen tot rechtschrijving der Nederlandse taal weer kunnen oppikken, want van die verkrachting van de Engelse taal word ik een beetje onpasselijk.

Oh, sing a song of joy, sweet childhood never desert me.
Time for celebration, overcome with a sense of elation.
I'll never let you get to me, survival is my victory.