PDA

Bekijk Volledige Versie : Karikaturist overleden in brand



Turkish_boy
10-07-06, 00:47
04 Temmuz 2006 Salı 16:04

Danimarka'da Peygamber Efendimizin karikatürlerini çizerek İslam aleminin tepkisini çeken karikatürist Kurt Westergaard çıkan bir yangında diri diri yanak can verdi.

Konuyla ilgili görüştüğümüz Jyllands Posten Gazetesi yetkilileri, olayla ilgili açıklama yapmaktan kaçındı.

Danimarka'da yaşayan gurbetçilerimiz sır gibi saklanan böyle bir söylentinin olduğunu doğruladılar.

Kaynak: http://www.sonsayfa.com/news_detail.php?id=13362
=====

Volgens het Turkse nieuwsite is het karikatuurist Kurt Westergaard die domme prentjes maakte over Hz. Mohhamed S.A.V levend verbrand.
Er staat nergens dat het zijn eigen huis was ofzo.. in ieder geval, god straft zo te zien dus wel...(als het waar is)

III
10-07-06, 00:54
Geplaatst door Turkish_boy

=====

Volgens het Turkse nieuwsite is het karikatuurist Kurt Westergaard die domme prentjes maakte over Hz. Mohhamed S.A.V levend verbrand.
Er staat nergens dat het zijn eigen huis was ofzo.. in ieder geval, god straft zo te zien dus wel...(als het waar is)

Je bedoelt net als die doden en gewonden die er vielen nadat ze met hun verhitte hoofdjes de straat op gingen om ambassades in de brand te zetten?

Aicha1976
10-07-06, 00:55
Geplaatst door Turkish_boy
Volgens het Turkse nieuwsite is het karikatuurist Kurt Westergaard die domme prentjes maakte over Hz. Mohhamed S.A.V levend verbrand.
Er staat nergens dat het zijn eigen huis was ofzo.. in ieder geval, god straft zo te zien dus wel...(als het waar is)


Breaking News !! We gaan allemaal dood :o

Red Sonja
10-07-06, 00:58
Geplaatst door Turkish_boy

Volgens het Turkse nieuwsite is het karikatuurist Kurt Westergaard die domme prentjes maakte over Hz. Mohhamed S.A.V levend verbrand.
Er staat nergens dat het zijn eigen huis was ofzo.. in ieder geval, god straft zo te zien dus wel...(als het waar is)

Laten we het hopen. :tik:

Dan is zo'n sick fuck als jij ook op een dag aan de beurt.

Insha Allah.

III
10-07-06, 01:00
Geplaatst door Red Sonja
Laten we het hopen. :tik:

Dan is zo'n sick fuck als jij ook op een dag aan de beurt.

Insha Allah.

Maar ik wist niet dat achterlijkheid een hoofdzonde was.
Niet haram, toch?

gh.wille
10-07-06, 01:04
Geplaatst door III
Je bedoelt net als die doden en gewonden die er vielen nadat ze met hun verhitte hoofdjes de straat op gingen om ambassades in de brand te zetten?

:hihi:

Red Sonja
10-07-06, 01:05
"Psychopatisch gedrag is het missen van een ethisch gevoel"


Een psychopaat is iemand die nauwelijks een geweten heeft.

Eén a twee procent van de bevolking is psychopathisch. Dat zijn dus ongeveer een kwart miljoen Nederlanders.

:tik:

Red Sonja
10-07-06, 01:19
http://www.drugs.com/pdr/images/pills/p05306d3.jpg

Turkish_boy
10-07-06, 01:58
Geplaatst door Red Sonja
Laten we het hopen. :tik:

Dan is zo'n sick fuck als jij ook op een dag aan de beurt.

Insha Allah.

Hey lelijkert, hoe durf jij het woord fuck en het naam van mijn god in 2 zinnen bij elkaar te noemen?

Waar zie je mijn mening staan? vertel dan eens he... waar zie je mijn mening en geef je daar antwoord op en vertelt aan mij dat het binnenkort ook mijn beurt is?

Lelijke kk bitch..

Turkish_boy
10-07-06, 01:59
Geplaatst door III
Maar ik wist niet dat achterlijkheid een hoofdzonde was.
Niet haram, toch?

Zelfde telt ook voor jouw, achterlijke mongoolische sukkeltje dat kan typen en een pc heeft, ga je zelf ophangen ofzo, is het wereld weer een stukje veiliger...

Red Sonja
10-07-06, 02:12
Geplaatst door Turkish_boy
ga je zelf ophangen ofzo

OMG, SICK FUCK. :moe:

Vertel eens, word je als ASP'er nou nog een beetje geil van deze morbide verwensingen?

Laat je in het vervolg niet in met sociaal vaardige mensen als je je pillen nog niet geslikt hebt ajb.

http://www.drugs.com/pdr/images/pills/p05306d3.jpg

III
10-07-06, 02:22
Geplaatst door Turkish_boy
Hey lelijkert, hoe durf jij het woord fuck en het naam van mijn god in 2 zinnen bij elkaar te noemen?

Waar zie je mijn mening staan? vertel dan eens he... waar zie je mijn mening en geef je daar antwoord op en vertelt aan mij dat het binnenkort ook mijn beurt is?

Lelijke kk bitch..

Jouw god?
Zijn er meer dan één?

Ik dacht dat jij een aanbidder van de heksengod Shaitan was...
Begon jij als topicstarter niet met die vuilspuwerij?
Je hebt het wel over schepselen van Allah!
En hoe kun je jezelf opwerpen als moslim en tegelijk kunnen genieten van de levende verbranding van het lichaam van één der zielen Gods?
In mijn woordenboek staat voor dat het woord satanisme.

III
10-07-06, 02:26
Geplaatst door Turkish_boy
Zelfde telt ook voor jouw, achterlijke mongoolische sukkeltje dat kan typen en een pc heeft, ga je zelf ophangen ofzo, is het wereld weer een stukje veiliger...

Nu ben ik al een bedreiging voor de wereld?
Je geeft me denk ik een beetje teveel krediet, jongetje!

Weet je dat ik jouw gedachten eng vind?
En nu overdrijf ik niet. Kun je dat begrijpen?
Ik denk dat jij serieus hulp moet gaan zoeken.

En zelfmoord staat voldens islamitische wetgeving geloof ik de dood op. Correct me if I'm wrong...

III
10-07-06, 02:31
Geplaatst door III
Je bedoelt net als die doden en gewonden die er vielen nadat ze met hun verhitte hoofdjes de straat op gingen om ambassades in de brand te zetten?

Hierop krijg ik duidelijk geen antwoord.
Nou bedankt!

Niet dat het zo is dat er antwoorden kwamen op andere vragen, al waren die gesteld...

Red Sonja
10-07-06, 14:54
Tis wel weer duidelijk.. :hihi:

Maurice
10-07-06, 18:45
Geplaatst door Turkish_boy
in ieder geval, god straft zo te zien dus wel...


Hoe maken jij en je collega religieus-geconditioneerden nou het onderscheid tussen een moord dat het werk van een straffende god is en een moord dat het werk is van een mens/groep mensen? laat de eerste soms zijn cv achter bij het plaats van delict? :duizelig:





(als het waar is)


Aha, je hebt zelf dus ook wel een beetje je twijfels of er wel een god bestaat...

III
10-07-06, 18:53
Geplaatst door Maurice
je collega's religieus-geconditioneerden


Hahaha, ik krijg hier direkt associaties met hair conditioner...

Turkish_boy
10-07-06, 22:43
Ik stel voor dat jullie zelfmoord plegen, zijn we van jullie gezeur af...

God straft snel, ik zou maar opletten met brandjes enzoo...

Red Sonja
10-07-06, 22:48
Jahoor, het is weer laat op de avond en meneertje heeft zijn pilletjes weer eens niet geslikt. :moe:

De waanzin slaat weer toe! :moe:

Sick fuck! :alien:

Juliette
10-07-06, 23:13
Geplaatst door Turkish_boy
Ik stel voor dat jullie zelfmoord plegen, zijn we van jullie gezeur af...

God straft snel, ik zou maar opletten met brandjes enzoo...

De man van een vriendin van me is enkele maanden geleden gestorven. 45 jaar oud. Kanker. Liefhebbende vader, goeie echtgenoot etc ...

Is dat ook een straf van God? En over wat voor God heb je het dan?

Je denkt beter 2 keer na voor je iets zegt.

III
11-07-06, 00:13
Geplaatst door Juliette
De man van een vriendin van me is enkele maanden geleden gestorven. 45 jaar oud. Kanker. Liefhebbende vader, goeie echtgenoot etc ...

Is dat ook een straf van God? En over wat voor God heb je het dan?

Je denkt beter 2 keer na voor je iets zegt.

Dan zal het antwoord vast weer zoiets zijn van dat die man dan toch straf had verdiend en dat God dan wel weet waarom...
Met religieus-geconditioneerden is geen discussie mogelijk, want zij hebben het boek waar de hele waarheid in staat. Iets zeggen wat lijkt in te gaan tegen de letter van dat boek en vooral tegen de uitleg van die letter, is bij voorbaat al fout...
Het lijkt wel of ze de dingen die ze zeggen (wat met thema's in hun eigen leven te maken heeft) over anderen (meestal niet veel goeds) zelf moeten doorleven. Dus aan den lijve ondervinden dat ze kanker niet kregen door hun goddeloosheid of slechte werken.
Tevens moeten ze ondervinden dat zij verantwoordelijk zijn voor de dingen die in hun levens gebeuren. Maar dat is wat anders dan met'een vinger wijzen op een ander: dat is inzien dat er dan drie naar jezelf wijzen!

Turkish_boy
11-07-06, 07:30
Geplaatst door Juliette
De man van een vriendin van me is enkele maanden geleden gestorven. 45 jaar oud. Kanker. Liefhebbende vader, goeie echtgenoot etc ...

Is dat ook een straf van God? En over wat voor God heb je het dan?

Je denkt beter 2 keer na voor je iets zegt.

Julliete ik had niks tegen jouw, dat woordje kanker is er zomaar uit frustratie uitgekomen, sorry als ik je beledigd heb.

Turkish_boy
11-07-06, 07:32
Geplaatst door III
Dan zal het antwoord vast weer zoiets zijn van dat die man dan toch straf had verdiend en dat God dan wel weet waarom...
Met religieus-geconditioneerden is geen discussie mogelijk, want zij hebben het boek waar de hele waarheid in staat. Iets zeggen wat lijkt in te gaan tegen de letter van dat boek en vooral tegen de uitleg van die letter, is bij voorbaat al fout...
Het lijkt wel of ze de dingen die ze zeggen (wat met thema's in hun eigen leven te maken heeft) over anderen (meestal niet veel goeds) zelf moeten doorleven. Dus aan den lijve ondervinden dat ze kanker niet kregen door hun goddeloosheid of slechte werken.
Tevens moeten ze ondervinden dat zij verantwoordelijk zijn voor de dingen die in hun levens gebeuren. Maar dat is wat anders dan met'een vinger wijzen op een ander: dat is inzien dat er dan drie naar jezelf wijzen!

Jij bent dus zo'n wetenschapsfreak, vertel eens mijn jongen, waar in het wetenschap kun je UITSLUITEN dat God of Allah niet bestaat?
Jij gelooft alles wat je leest, als het maar van een wetenschapper afkomt, jij stamt misschien van een aap af maar ik niet, zogenaamd alles-beter weter.

Turkish_boy
11-07-06, 07:35
Geplaatst door Red Sonja
Jahoor, het is weer laat op de avond en meneertje heeft zijn pilletjes weer eens niet geslikt. :moe:

De waanzin slaat weer toe! :moe:

Sick fuck! :alien:

Had je vader maar zulke dingen gebruikt:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/5/51/Condoom.jpg
Meer zeg ik niet :D Muhaha