PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat doe ik hier!!!



tukkersterror
10-07-06, 12:08
Ik moet het kort houden omdat ik niet weet hoelang we verbinding hebben of kunnen krijgen met de sateliet???

Ben nu een week hier en begin me af te vragen wat wij hier doen, vrede?

Vergeet het maar, na eerste gespreken met Hamas en Israel is de vrede heel ver weg.
Zeker na de aanslagen en raket bestokingen door Hamas waarna Israel de vrij gegeven gebieden weer zijn binnen getrokken.

Het is krom om te zien hoe leiders van Hamas ons kantoor plat lopen en vragen om internationale hulp en aan de andere kant ons bedreigen met de dood en Israel blijven bombaderen met raketten.

Wij verwachten dan ook dat wij ons vanavond terug trekken naar een veilig buurland of naar Israel zelf om onze veiligheid te kunnen waarborgen.

Ben trouwens benieuwd wat nederlandse kranten schrijven over deze laatste strijd tussen Palestina en Israel.

Misschien dat jullie eens stukjes kunnen plaatsen uit NL kranten.

Agregaat gaat uit in 5 minuten word net verteld.

Zie jullie binnenkort wel weer.

Groetjes Willem alias Tukkersterror.

Spoetnik
10-07-06, 13:48
Ga weg dan..

Of anders kom je naar Tel Aviv.. drinken we een biertje. Hier merk je niks van Hamas en raketaanvallen. Alles is pais en vree :nerveus:

knuppeltje
10-07-06, 13:55
Geplaatst door Spoetnik
Ga weg dan..

Of anders kom je naar Tel Aviv.. drinken we een biertje. Hier merk je niks van Hamas en raketaanvallen. Alles is pais en vree :nerveus:


Als je maar zorgt dat die van het toetsenbord afblijft.

Spoetnik
10-07-06, 14:08
Geplaatst door knuppeltje
Als je maar zorgt dat die van het toetsenbord afblijft.

Opzich is het wel rustig de laatste tijd inderdaad.

Juliette
10-07-06, 14:24
Geplaatst door knuppeltje
Als je maar zorgt dat die van het toetsenbord afblijft.

:hihi:

Divine_70
10-07-06, 17:07
Geplaatst door tukkersterror


Misschien dat jullie eens stukjes kunnen plaatsen uit NL kranten.
Groetjes Willem alias Tukkersterror.

Tja, dit onderwerp is niet mijn specialiteit, maar als ik per ongeluk iets tegen kom zal ik het plaatsen. :hihi:
Hou je taai, pas goed op jezelf.

Groet D

Mark
10-07-06, 19:43
gaza zal best een fraai strand hebben willemterreur

maar ik ga lekker naar Kreta!

Red Sonja
10-07-06, 21:20
Waarom zou je je leven in de waagschaal leggen voor een paar centen terwijl het één grote poppenkast is daar in Israël?

Als niemand komt opdraven als robotslaaf-soldaatje voor die maffioze machthebbers, is er ook geen oorlog.

Simple as that.

:maffia:

Hansch
10-07-06, 22:38
jeh !

Maarten
10-07-06, 23:38
Hamas afhankelijk van Tukker ????!!!!!!

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!.....

Vermoedelijk hebben de jongens die DAT bedacht hebben, ook wel ergens een stel goedkope pedofielen gevonden, die op scholen les willen geven!! :hihi:

Juliette
10-07-06, 23:40
Geplaatst door Maarten
Hamas afhankelijk van Tukker ????!!!!!!

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!.....

Vermoedelijk hebben de jongens die DAT bedacht hebben, ook wel ergens een stel goedkope pedofielen gevonden, die op scholen les willen geven!! :hihi:

Ik weet wel zeker dat er pedofielen zijn die op scholen les geven. Maar je associatie ontgaat me.

Maarten
10-07-06, 23:46
Geplaatst door tukkersterror

Ben trouwens benieuwd wat nederlandse kranten schrijven over deze laatste strijd tussen Palestina en Israel.

SAAI JONGEN, gewoon NIET te geloven!
Tenminste voor jou wel, want het lijkt allemaal als 2 druppels water op wat ik schrijf.

Maar vandaag hadden we bijvoorbeeld dit: (ingescand)
---------------

(Volkskrant 10 juli 2006)

Het is bizar dat Israël het internationaal recht schendt en de internationale gemeenschap de Palestijnen. straft, meent John Dugard. De Zuid-Afrikaan ziet sterke overeenkomsten met het apartheidssysteem.

Van onze correspondent Alex Burghoorn JERUZALEM

Het is alsof hij een déja-vu heeft, wanneer de Zuid-Afrikaanse hoogleraar internationaal rècht John Dugard (1936) zijn halfjaarlijkse bezoek aan de Palestijnse gebieden brengt. De reisbeperkingen die voor Palestijnen gelden op de Westelijke Jordaanoever: de kolonistenwegen, de controleposten, het pasjessysteem - 'Het .lijkt zeer sterk op de apartheid in Zuid-Afrika.'

Maar er zijn twee grote verschillen: het was geen militaire bezetting in Zuid-Afrika, wat de situatie internationaalrechtelijk onvergelijkbaar maakt; en de houding van de internationale gemeenschap destijds tegenover de Zuid-Afrikaanse regering is vrijwel het tegenovergestelde van de houding die zij nu inneemt tegenover Israël.

'Het is bizar te zien dat Israël het internationaal recht schendt en de Palestijnen door de internationale gemeenschap worden gestraft', zegt John Dugard, die sinds 2001 de Speciale Rapporteur voor de mensenrechten in de bezette Palestijnse gebieden is, een opdracht die hij heeft gekregen van de Raad voorde Mensenrechten van de Verenigde Naties.

De financiële boycot die de Verenigde Staten, de Europese Unie en een rits kleinere donorlanden hebben opgelegd aan de Hamas-regering, treft de Palestijnse bevolking hard. Ook al komen binnenkort via een ingenieuze omweg via de Wereldbank noodfondsen beschikbaar, het is lang niet genoeg om de van hulp afhankelijke Palestijnen van de bedelstaf te redden, zegt Dugard. Ambtenarensalarissen, waarvan eenderde van de bevolking afhankelijk is, kunnen daarvan niet worden uitbetaald. Pas als Hamas tegemoetkomt aan de drie eisen van het Kwartet (de VS, de EU, de VN en Rusland) komt de oude geldstroom weer op gang.

De rechtvaardigheid van het sanctiebeleid is moeilijk uit te leggen aan de Palestijnen en John Dugard schreef eind juni aan de Raad voor de Mensenrechten dat hij het 'moeilijk' vindt 'hun argumenten niet te steunen'.

De langdurige schending door Israël van resoluties van de Veiligheidsraad én het niet uitvoeren van de uitspraak van het Internationaal Gerechtshof over de illegaliteit van de muur rond de Westoever vragen eerder om sancties tegen Israël.

'Alle lidstaten van de VN zijn verplicht erop toe te zien dat een "adviserend oordeel" van het hof wordt uitgevoerd. Maar in zijn verklaringen verwijst het Kwartet zelfs nauwelijks meer naar de uitspraak. De geloofwaardigheid van het internationaal recht lijdt er onder.'

John Dugard geeft als voorbeeld van hoe het ook kan de wijze waarop de Zuid-Afrikaanse bezetting van Namibië met de handhaving van het internationaal recht succesvol is bestreden. Het Internationaal Gerechtshof verklaarde die bezetting in de jaren vijftig illegaal, zoals het in 2004 de muur en de nederzettingen op de Westoever illegaal heeft verklaard.
Omdat Zuid-Afrika daarop geen stappen nam, heeft het hof op aanvraag van de Veiligheidsraad in 1971 nogmaals naar de kwestie gekeken en geoordeeld dat alle lidstaten van VN geen relaties meer met de Zuid-Afrikaanse regering mochten onderhouden die enigerlei wijze betrekking hadden op de bezetting van Namibië.

De uitspraak leidde tot een gedeeltelijke boycot, die er uiteindelijk toe heeft bijgedragen dat Namibië in 1990 de onafhankelijkheid verwierf.
Maar de internationale gemeenschap vaart in de kwestie Palestina een andere koers, lijkt het wel. 'De westerse mogendheden weigerden een economische boycot uit te vaardigen tegen het apartheidsregime, omdat het de zwarten in Zuid-Afrika zou raken. Zulke meelevendheid is niet van toepassing op de Palestijnen.'
Israël erkent het in 1993 ingestelde mandaat van de Speciale Rapporteur voor de mensenrechten in de bezette Palestijnse gebieden niet, omdat die geen verslag hoeft uit te brengen van de Palestijnse terreurdaden op Israëlisch grondgebied.
Het betekent dat Dugard geen gesprekken kan voeren met vertegenwoordigers van de Israëlische regering of het leger. 'Maar Israël belemmert mijn werk verder niet', zegt Dugard telefonisch vanuit Genève.

De Raad voor de Mensenrechten riep woensdag in Genève een spoedvergadering bijeen over het Israëlische beleg van de Gazastrook, dat is bedoeld om de ontvoerde korporaal Gilad Shalit vrij te krijgen. Dugard gaf er zijn beoordeling van de situatie:

Er is gebrek aan voedsel en medicijnen zijn tekorten aan water en stroom. Israël voert geluidsbombardementen uit en heeft 1500 granaten op Gaza afgeschoten, bruggen en wegen zijn verwoest en de grenzen vrijwel gesloten - 'Israël schendt de fundamenteelste normen van het humanitair recht en de mensenrechten'.

Aan het slot van zijn toespraak legde Dugard impliciet zijn rol als Speciale Rapporteur uit. 'Het zijn ernstige beschuldigingen, maar situatie is ernstig en het helpt niet om de volle betekenis van Israels overtredingen te verhullen in beleefde eufemismen, zoals vaak de taal van de diplomatie gebeurt.' .
Zoals alle Speciale Rapporteurs is Dugard een onafhankelijk expert, geen VN-diplomaat. Ik kan dingen zeggèn die anderen niet kunnen zeggen.

Onder VN-medewerkers en Europese diplomaten in de Palestijnse gebieden bestaat veel onvrede over het sanctiebeleid dat tegen de Hamas-regering wordt gevoerd. Maar ze staan machteloos tegenover hun hoofdkwartieren.

Divine_70
10-07-06, 23:50
Geplaatst door Maarten
Hamas afhankelijk van Tukker ????!!!!!!

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!.....

Vermoedelijk hebben de jongens die DAT bedacht hebben, ook wel ergens een stel goedkope pedofielen gevonden, die op scholen les willen geven!! :hihi:

Waar zie jij staan dat hij zegt dat ze afhankelijk zijn van hem ?
Waarom maak je hem belachelijk? omdat ie toch ook nog een andere kant heeft dan ie hier laat zien?
Laten we iedereen in z`n waarde laten.
Ik weet dat Tukkertje zich nuttig maakt voor het land en ik denk dat we daar wel met een beetje meer respect mee om mogen gaan.

Maarten
10-07-06, 23:53
Geplaatst door Juliette
Ik weet wel zeker dat er pedofielen zijn die op scholen les geven. Maar je associatie ontgaat me.

Hoe Tukker op maroc.nl over die Palestijnen schrijft, dat noem ik een verkrachting.
Begrijpt maar heel weinig van de positie van die mensen.

Maar dat is een algemeen probleem. Vergelijk het artikel maar. De achtergrond van het verdwijnen van het internationale recht in de zaak komt namelijk van de gedeeltelijke ontmenselijking in het denken over Palestijnen hier. Het is gewoon een ziekte, waardoor hele normale dingen niet meer begrepen worden. Tukker is daar zeker eentje van.

Juliette
10-07-06, 23:58
Geplaatst door Maarten
Hoe Tukker op maroc.nl over die Palestijnen schrijft, dat noem ik een verkrachting.
Begrijpt maar heel weinig van de positie van die mensen.

Maar dat is een algemeen probleem. Vergelijk het artikel maar. De achtergrond van het verdwijnen van het internationale recht in de zaak komt namelijk van de gedeeltelijke ontmenselijking in het denken over Palestijnen hier. Het is gewoon een ziekte, waardoor hele normale dingen niet meer begrepen worden. Tukker is daar zeker eentje van.

'Au fond' ben ik het eens met je analyse van de kwestie 'Israël - Palestina'.

Maar de neerbuigende manier waarop je mensen anspreekt die het niet met je eens zijn - en dus in jouw ogen 'fout' zijn - bevalt me niet.

Discussies voeren is meer dan je eigen mening voor waarheid houden en opdringen.

Maarten
11-07-06, 00:09
Geplaatst door Divine_70
Waar zie jij staan dat hij zegt dat ze afhankelijk zijn van hem ?
Waarom maak je hem belachelijk? omdat ie toch ook nog een andere kant heeft dan ie hier laat zien?
Laten we iedereen in z`n waarde laten.
Ik weet dat Tukkertje zich nuttig maakt voor het land en ik denk dat we daar wel met een beetje meer respect mee om mogen gaan.

Kun je lézen??!...
Hij zegt dat "Hamasleiders" de deur van het kantoor plat lopen voor hulp!!

En waarom ik hem belachelijk maak? Dat is vanwege wat ie DOET in al die discussies die ik met 'm voerde, waaruit blijkt, dat ie de grootst mogelijke moeite met de simpelste dingen heeft!! Dáarom!!

In zijn waarde laten?? Nou, dat is precies het probleem rond die Palestijnen. Die worden absoluut niet in welke waarde dan ook gelaten. Ik schrijf me hier te barste om te laten zien, dat Hamas niet anders doet dan wat iedereen onder die omstandigheden doet, en dat gewoon het internationale recht op de zaak toegepast moet worden!
Je denkt toch niet serieus dat dat in Nederland lúkt he??
Je moet door massa's domheid en vooroordelen in, en dan nóg!...

Stel het maar gerust zo: Nederland maakt in dat conflict meer rotzooi dan Hamas!
Voorbeeldje:

Israel heeft dus 1500 granaten afgeschoten om een ontvoerde te vinden. :hihi:
Israel heeft ook duizenden mensen ontvoerd, inclusief honderden vrouwen en kinderen.
Oppakken, vasthouden, en niet vervolgen is namelijk gewoon een vorm van ontvoeren.
Israel kan dit allemaal doen, mede dankzij Nederlandse steun.

En met wie hebben Tukker en Nederland vooral een probleem?
Hamas!!

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!1...

Divine_70
11-07-06, 00:15
Geplaatst door Maarten
Kun je lézen??!...
Hij zegt dat "Hamasleiders" de deur van het kantoor plat lopen voor hulp!!

En waarom ik hem belachelijk maak? Dat is vanwege wat ie DOET in al die discussies die ik met 'm voerde, waaruit blijkt, dat ie de grootst mogelijke moeite met de simpelste dingen heeft!! Dáarom!!

In zijn waarde laten?? Nou, dat is precies het probleem rond die Palestijnen. Die worden absoluut niet in welke waarde dan ook gelaten. Ik schrijf me hier te barste om te laten zien, dat Hamas niet anders doet dan wat iedereen onder die omstandigheden doet, en dat gewoon het internationale recht op de zaak toegepast moet worden!
Je denkt toch niet serieus dat dat in Nederland lúkt he??
Je moet door massa's domheid en vooroordelen in, en dan nóg!...

Stel het maar gerust zo: Nederland maakt in dat conflict meer rotzooi dan Hamas!
Voorbeeldje:

Israel heeft dus 1500 granaten afgeschoten om een ontvoerde te vinden. :hihi:
Israel heeft ook duizenden mensen ontvoerd, inclusief honderden vrouwen en kinderen.
Oppakken, vasthouden, en niet vervolgen is namelijk gewoon een vorm van ontvoeren.
Israel kan dit allemaal doen, mede dankzij Nederlandse steun.

En met wie hebben Tukker en Nederland vooral een probleem?
Hamas!!

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!1...

Wees trots op jezelf Maarten. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c011.gif Door mensen als jij ben ik altijd zo trots dat ik Nederlander ben. :moe:

Juliette
11-07-06, 00:15
Geplaatst door Maarten
Kun je lézen??!...
Hij zegt dat "Hamasleiders" de deur van het kantoor plat lopen voor hulp!!

En waarom ik hem belachelijk maak? Dat is vanwege wat ie DOET in al die discussies die ik met 'm voerde, waaruit blijkt, dat ie de grootst mogelijke moeite met de simpelste dingen heeft!! Dáarom!!

In zijn waarde laten?? Nou, dat is precies het probleem rond die Palestijnen. Die worden absoluut niet in welke waarde dan ook gelaten. Ik schrijf me hier te barste om te laten zien, dat Hamas niet anders doet dan wat iedereen onder die omstandigheden doet, en dat gewoon het internationale recht op de zaak toegepast moet worden!
Je denkt toch niet serieus dat dat in Nederland lúkt he??
Je moet door massa's domheid en vooroordelen in, en dan nóg!...

Stel het maar gerust zo: Nederland maakt in dat conflict meer rotzooi dan Hamas!
Voorbeeldje:

Israel heeft dus 1500 granaten afgeschoten om een ontvoerde te vinden. :hihi:
Israel heeft ook duizenden mensen ontvoerd, inclusief honderden vrouwen en kinderen.
Oppakken, vasthouden, en niet vervolgen is namelijk gewoon een vorm van ontvoeren.
Israel kan dit allemaal doen, mede dankzij Nederlandse steun.

En met wie hebben Tukker en Nederland vooral een probleem?
Hamas!!

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!1...

Makkelijk he? Wentelen in je eigen gelijk? :D :moe:

Maarten
11-07-06, 00:19
Geplaatst door Juliette
'Au fond' ben ik het eens met je analyse van de kwestie 'Israël - Palestina'.

Maar de neerbuigende manier waarop je mensen anspreekt die het niet met je eens zijn - en dus in jouw ogen 'fout' zijn - bevalt me niet.

Discussies voeren is meer dan je eigen mening voor waarheid houden en opdringen.

Zorg dat jij eerst maar eens, dat je zelf iets respectabels over de zaak neerzet!
Wou je respect? Nou, dat krijg je niet cadeau in deze zaak!
En ge-tante-bet, dat doe je maar met je kinderen, or whatever!

IEDEREEN die laat zien een beetje serieus te discussieren, en probeert een middenweg te vinden, of inhoudelijk reageert, die wordt door mij ook serieus behandeld.
Die mensen zijn ontzettend zeldzaam hier! Het stikt hier van de ras-idioten.

Ik ben net weer bezig met een jood Yaron. We staan behoorlijk tegenover elkaar, maar hij reagéert echt inhoudelijk! Die krijgt dus een prima verhaal terug. Zo werkt dat.
De rest van die Israel-aanhang hier, daar wordt ik dood-en-doodziek van!
Ik ben het helemaal met die Marokkanen eens, dat je hier beter een psychiater neer kunt zetten!

Zomora
11-07-06, 00:20
Maarten weet alles en begrijpt alles en als je het daar niet mee eens bent, ben je dom :duim:

Divine_70
11-07-06, 00:23
Geplaatst door Maarten

Ik ben het helemaal met die Marokkanen eens, dat je hier beter een psychiater neer kunt zetten!

Die Marokkanen ?
Waar een klein woordje groot in kan zijn. :moe:

Maarten
11-07-06, 00:25
Geplaatst door Juliette
Makkelijk he? Wentelen in je eigen gelijk? :D :moe:

Zie je wel? Jij kunt met al die serieuze zaken die hierboven staan niks meer dan een beetje rondkutten met persoonlijke gedoetjes.
Ga met poppen spelen, meisje.

Zoals de ratten zich tegoed doen aan de lijken, zo zit jij hier wat vermaak te zoeken tussen de ellende van anderen.
Ga ook maar een artikel inscannen, dan hebben we misschien nog wat aan jou. Je mening kun je me verder besparen.

Red Sonja
11-07-06, 00:27
Geplaatst door Juliette
'Au fond' ben ik het eens met je analyse van de kwestie 'Israël - Palestina'.

Maar de neerbuigende manier waarop je mensen anspreekt die het niet met je eens zijn - en dus in jouw ogen 'fout' zijn - bevalt me niet.

Discussies voeren is meer dan je eigen mening voor waarheid houden en opdringen.

Bla bla bla, zeik zeik zeik, jank jank jank..
Het enige wat ik jou hier alle tijd heb zien doen op dit forum is steeds maar weer bij bepaalde mensen op de persoon proberen te spelen.

Goeie bijdragen aan discussies heb ik je echt nooit zien leveren.

Sorry, maar het is niet aars! :vierkant:

Maarten
11-07-06, 00:29
Geplaatst door Divine_70
Die Marokkanen ?
Waar een klein woordje groot in kan zijn. :moe:

Er zijn er anders nogal wat hier, die serieus werk van de zaak maken, die stellen dat je hier inderdaad een psychiater nodig hebt.
Daar heb ik meer respect voor, dan van dat gehuppelkut waar jij je mee bezig houdt. Zijn je nageltjes leuk gelakt? Mooi hoor!
Laat anders maar zien dat je wat anders kunt dan juffrouw ooievaren, dat niet alle Marokkanen hetzelfde zijn.. Guttegutteguttegut wat een wijsheid...

Red Sonja
11-07-06, 00:31
Geplaatst door Divine_70
Die Marokkanen ?
Waar een klein woordje groot in kan zijn. :moe:

Gut meid, wat een schokkende ontdekking heb jij daar eventjes gedaan!

Echt helemaal zelf?

Knap hoor! :duim:

Juliette
11-07-06, 00:33
Geplaatst door Maarten
Zie je wel? Jij kunt met al die serieuze zaken die hierboven staan niks meer dan een beetje rondkutten met persoonlijke gedoetjes.
Ga met poppen spelen, meisje.

Zoals de ratten zich tegoed doen aan de lijken, zo zit jij hier wat vermaak te zoeken tussen de ellende van anderen.
Ga ook maar een artikel inscannen, dan hebben we misschien nog wat aan jou. Je mening kun je me verder besparen.

Maartentje Maartentje toch.

Zo vol van jezelf. Zo verheven boven het klootjesvolk.

Ik heb bijna met je te doen.

Maarten
11-07-06, 00:34
Geplaatst door Red Sonja
Bla bla bla, zeik zeik zeik, jank jank jank..
Het enige wat ik jou hier alle tijd heb zien doen op dit forum is steeds maar weer bij bepaalde mensen op de persoon proberen te spelen.

Goeie bijdragen aan discussies heb ik je echt nooit zien leveren.

Sorry, maar het is niet aars! :vierkant:

Oh ja, ik weet het weer.. voortdurend "genuanceerd gedoe" inzake Israel, waar niemand een flikker aan heeft. Ik beschou het echt als de ratten hoor: de zaak is infotainment geworden. Ook daar zag ik vandaag een Palestijn over klagen. Die heeft helemaal gelijk. Mensen zijn er maar spannuhnd over aan doen, terwijl hun overheden de zaak zitten te verkloten.
En die mensen zijn ook nog beledigd als je het zegt, en vinden dát dan wél interessant om over te lullen! Volgevreten volk!..

Divine_70
11-07-06, 00:34
Geplaatst door Maarten
Er zijn er anders nogal wat hier, die serieus werk van de zaak maken, die stellen dat je hier inderdaad een psychiater nodig hebt.
Daar heb ik meer respect voor, dan van dat gehuppelkut waar jij je mee bezig houdt. Zijn je nageltjes leuk gelakt? Mooi hoor!
Laat anders maar zien dat je wat anders kunt dan juffrouw ooievaren, dat niet alle Marokkanen hetzelfde zijn.. Guttegutteguttegut wat een wijsheid...


Jij hebt het over die Marokkanen, ik heb het dan altijd nog over de Marokkanen, jij bent nu denigrerend bezig, niet ik.

En ja, tijdens het lakken van mijn nageltjes kan ik nog prima de manier van posten onderscheiden. :ego:

Juliette
11-07-06, 00:38
Geplaatst door Red Sonja
Bla bla bla, zeik zeik zeik, jank jank jank..
Het enige wat ik jou hier alle tijd heb zien doen op dit forum is steeds maar weer bij bepaalde mensen op de persoon proberen te spelen.

Goeie bijdragen aan discussies heb ik je echt nooit zien leveren.

Sorry, maar het is niet aars! :vierkant:

Aars? :wtf: Anders bedoel je misschien. :roker:

Maggoe.

Dan zijn we aan elkaar gewaagd. Niet? Ik heb jou ook nooit "Goeie bijdragen aan discussies zien leveren."

Alleen heb ik tenminste niet de pretentie dat ik iets wezenlijk bij te dragen heb.

Zomora
11-07-06, 00:38
Maarten is koning van Maroc en wij zijn zijn nederige onderdanen, neem nog een slok Courvoisier Maarten vertel ons nog maar een keer hoe het allemaal in elkaar steekt en hoe het eigenlijk zou moeten. Alleen jij weet dat namelijk. :lole:

Maarten
11-07-06, 00:40
Geplaatst door Juliette
Maartentje Maartentje toch.

Zo vol van jezelf. Zo verheven boven het klootjesvolk.

Ik heb bijna met je te doen.

Oh, ik zie het al.. Juliette... geslacht: man.
Weer zo'n homo, die enkel warm loopt, als z'n eigen gevoelentjes centraal staan, en dus denkt dat anderen ook zo in elkaar zitten. Gaan er dertien van in een dozijn. Echt een homo-scene afwijking, ook erg populair bij vrouwen.
Godzijdank zijn ze niet allemaal zo.

Divine_70
11-07-06, 00:41
Geplaatst door Red Sonja
Gut meid, wat een schokkende ontdekking heb jij daar eventjes gedaan!

Echt helemaal zelf?

Knap hoor! :duim:

Ja, dat heb ik helemaal alleen ontdekt, zonder III en zonder Maurice. :fpetaf:

Maarten
11-07-06, 00:45
Geplaatst door Divine_70
Jij hebt het over die Marokkanen, ik heb het dan altijd nog over de Marokkanen, jij bent nu denigrerend bezig, niet ik.

En ja, tijdens het lakken van mijn nageltjes kan ik nog prima de manier van posten onderscheiden. :ego:

Tuurlijk schatje, terwijl hier de massacriminaliteit besproken wordt, plus de bijdrage van de Nederlandse regering daaraan, ga jij je toeleggen op de manier van posten hier enzoo.. Pas maar op, dat je je favoriete serie niet mist.

Red Sonja
11-07-06, 00:52
Geplaatst door Maarten
Oh ja, ik weet het weer.. voortdurend "genuanceerd gedoe" inzake Israel, waar niemand een flikker aan heeft. Ik beschou het echt als de ratten hoor: de zaak is infotainment geworden. Ook daar zag ik vandaag een Palestijn over klagen. Die heeft helemaal gelijk. Mensen zijn er maar spannuhnd over aan doen, terwijl hun overheden de zaak zitten te verkloten.
En die mensen zijn ook nog beledigd als je het zegt, en vinden dát dan wél interessant om over te lullen! Volgevreten volk!..

Hypocriet en decadent klisjees herkauwen zonder ook maar een greintje betrokkenheid in hun hele donder.

Werkelijk om van te kotsen, stelletje SICK FUCKS! :kotsen:

Maurice
11-07-06, 00:53
Geplaatst door Zomora
Maarten is koning van Maroc en wij zijn zijn nederige onderdanen, neem nog een slok Courvoisier Maarten vertel ons nog maar een keer hoe het allemaal in elkaar steekt en hoe het eigenlijk zou moeten. Alleen jij weet dat namelijk. :lole:


Zo, bloedruikende hyena, ben jij ook weer eens uit je holletje te voorschijn gekropen!?

MaRiaH
11-07-06, 01:01
Geplaatst door Maarten
Tuurlijk schatje, terwijl hier de massacriminaliteit besproken wordt, plus de bijdrage van de Nederlandse regering daaraan, ga jij je toeleggen op de manier van posten hier enzoo.. Pas maar op, dat je je favoriete serie niet mist.

respectloos ventje..
nooit verder gekomen dan de grens van maastricht en de mond vol over wereldpolitiek en klootjesvolk.. :hihi:

Red Sonja
11-07-06, 01:01
Geplaatst door Zomora
Maarten is koning van Maroc en wij zijn zijn nederige onderdanen,

Zo voel jij je dus: als een onderdaan. :huil2:

Een ander moet maar de koning gaan spelen, want jij kan die rol niet aan.

Dit vertelt ons en jezelf veel over jou.. :D

Je voelt je duidelijk nog minder dan een worm en je wilt ook dat anderen zich zo voelen.

Jij heel sielugggg hoor...

Juliette
11-07-06, 01:04
Geplaatst door Maarten
Oh ja, ik weet het weer.. voortdurend "genuanceerd gedoe" inzake Israel, waar niemand een flikker aan heeft. Ik beschou het echt als de ratten hoor:

Helemaal eens.

Dat genuanceerd gedoe is echt nergens goed voor. Laat dat maar over aan wetenschappers en schrijvers en anders subversief tuig enzo. Dat soort wereldvreemde lui in ivoren torens die 'het nog niet begrepen hebben' en die het vertikken 'de pols van het volk' te voelen of te zien dat sommige dingen 'echt niet meer van deze tijd zijn'.

:lole:

Red Sonja
11-07-06, 01:04
Geplaatst door MaRiaH
respectloos ventje..
nooit verder gekomen dan de grens van maastricht en de mond vol over wereldpolitiek en klootjesvolk.. :hihi:

Ach, laat me raden.. jij plaatst jezelf natuurlijk bij het klootjesvolk. :haha:

MaRiaH
11-07-06, 01:08
Geplaatst door Red Sonja
Ach, laat me raden.. jij plaatst jezelf natuurlijk bij het klootjesvolk. :haha:

Wat is er mis met klootjesvolk? :)
Zonder klootjesvolk geen Maartens die zich verheven voelen, toch?

Zomora
11-07-06, 01:08
Geplaatst door Maurice
Zo, bloedruikende hyena, ben jij ook weer eens uit je holletje te voorschijn gekropen!?


Ik ken jou niet.

Maarten
11-07-06, 01:09
Geplaatst door Red Sonja
Hypocriet en decadent klisjees herkauwen zonder ook maar een greintje betrokkenheid in hun hele donder.
Werkelijk om van te kotsen, stelletje SICK FUCKS! :kotsen:

En zo te zien dus alweer zo'n homo die met z'n dingetjes bezig zit te zijn.
Je dacht toch niet dat die lui leuke nieuwsfeitjes over Gaza gingen verzamelen, zoals Tukker vroeg, he?

Volkskrant had een smakelijk verhaal over hoe zo'n tank een Palestijnse slaapkamer binnenreed, terwijl ze daar sliepen.
Maar je hoeft echt niet te denken, dat dat neuspeuterende janhagel hier met iets zal komen.

Ik zou weleens een lijst willen zien van alles wat die operatie "Zomerregen" zoal veroorzaakt heeft.
Ik zag overal fragmenten, maar opgeteld moet het weer een flink boek vol misdaad zijn.
De volkskrant had ook een groepsfoto van Israelische soldaten, die er echt lol in hadden, alsof ze feest zaten te vieren.

Maurice
11-07-06, 01:10
Geplaatst door Zomora
Ik ken jou niet.


Mooi meid, houwe zo! :duim:

Red Sonja
11-07-06, 01:12
Geplaatst door Juliette
Dan zijn we aan elkaar gewaagd. Niet?


Maak je geen illusies. :boer:


Geplaatst door Juliette

Alleen heb ik tenminste niet de pretentie dat ik iets wezenlijk bij te dragen heb.

Nou, dat veklaart dan meteen de onmetelijke inhoudsloosheid van je bijdragen.
Mensen die niks wezenlijks wensen bij te dragen, wat doen die hier überhaupt?
Dameskransjes onderhouden zeker?

:slaap:

III
11-07-06, 01:12
Hey Maarten:
Ff dimme gast, je maakt die arme meisjes aan het schrikken!
Kappe nou, anders haal ik mark-61 erbij!

Sick fuck! :dood:








































































:melig:

Zomora
11-07-06, 01:13
Geplaatst door Red Sonja
Zo voel jij je dus: als een onderdaan. :huil2:

Een ander moet maar de koning gaan spelen, want jij kan die rol niet aan.

Dit vertelt ons en jezelf veel over jou.. :D

Je voelt je duidelijk nog minder dan een worm en je wilt ook dat anderen zich zo voelen.

Jij heel sielugggg hoor...


Waarom plaats jij in godsnaam fotoos van jezelf ???

Dat van die onderdanen was sarcastisch bedoeld btw.

Juliette
11-07-06, 01:18
Geplaatst door Red Sonja
Maak je geen illusies. :boer:



Nou, dat veklaart dan meteen de onmetelijke inhoudsloosheid van je bijdragen.
Mensen die niks wezenlijks wensen bij te dragen, wat doen die hier überhaupt?
Dameskransjes onderhouden zeker?

:slaap:

*up* :D

Zomora
11-07-06, 01:18
Geplaatst door Maurice
Mooi meid, houwe zo! :duim:

Ik ben geen meid. Jochie.

Maarten
11-07-06, 01:20
Geplaatst door MaRiaH
respectloos ventje..
nooit verder gekomen dan de grens van maastricht en de mond vol over wereldpolitiek en klootjesvolk.. :hihi:

Aaaaahh... nóg zo'n exemplaar.. Het voordeel van dat israel is, dat je al die pus van de samenleving door de porien van de Nederlandse huid naar buiten ziet komen, en precies weet waar de boel schoongemaakt moet worden..
En al die smurrie zit de failliete boedel van z'n normen en waarden aan te smeren.
Het zal wel dat dit land internationaal geen zak voorstelt.
Het gaat aan de lillende lulligheid van zijn eigen moraal ten onder.

Maurice
11-07-06, 01:21
Geplaatst door III
Hey Maarten:
Ff dimme gast, je maakt die arme meisjes aan het schrikken!
Kappe nou, anders haal ik mark-61 erbij!

Sick fuck! :dood:




:melig:



Ja, markje61 weet wel hoe ie zo'n sick fuck aan moet pakken om zo een aai over zijn bolletje van de forum harpijtjes te kunnen ontvangen... :nerd:

Juliette
11-07-06, 01:23
Geplaatst door Maarten
Aaaaahh... nóg zo'n exemplaar.. Het voordeel van dat israel is, dat je al die pus van de samenleving door de porien van de Nederlandse huid naar buiten ziet komen, en precies weet waar de boel schoongemaakt moet worden..
En al die smurrie zit de failliete boedel van z'n normen en waarden aan te smeren.
Het zal wel dat dit land internationaal geen zak voorstelt.
Het gaat aan de lillende lulligheid van zijn eigen moraal ten onder.

Je zelfkennis zit tenminste nog goed.

Red Sonja
11-07-06, 01:25
Geplaatst door MaRiaH
Wat is er mis met klootjesvolk? :)


Ja, vertel eens. Wat is er mis mee?


Geplaatst door MaRiaH

Zonder klootjesvolk geen Maartens die zich verheven voelen, toch?

Je haalt dingen door elkaar.
1. Hoe Maarten zich voelt kun je niet weten en dus kun je daar ook geen zinnige uitspraak over doen.

2. Je veronderstelt dus teveel.

3. Als jij mensen niet op voetstukken plaatst, hoef jij je niet minder te voelen dan hen.

4. Niet de Maartens maar de Mariahs bepalen zelf op welk niveau zij zichzelf plaatsen.

We zijn er weer uit. :duim:

Voor de volgende consulten vraag ik een kleine financiele vergoeding. :cola:

MaRiaH
11-07-06, 01:25
Geplaatst door Maarten
Aaaaahh... nóg zo'n exemplaar.. Het voordeel van dat israel is, dat je al die pus van de samenleving door de porien van de Nederlandse huid naar buiten ziet komen, en precies weet waar de boel schoongemaakt moet worden..
En al die smurrie zit de failliete boedel van z'n normen en waarden aan te smeren.
Het zal wel dat dit land internationaal geen zak voorstelt.
Het gaat aan de lillende lulligheid van zijn eigen moraal ten onder.

Blablabla wat een frustraties.. :aanwal:
vertel eens.. wat is het laatste wat JIJ voor de palestijnen hebt gedaan?

MaRiaH
11-07-06, 01:26
Geplaatst door Red Sonja
Ja, vertel eens. Wat is er mis mee?



Je haalt dingen door elkaar.
1. Hoe Maarten zich voelt kun je niet weten en dus kun je daar ook geen zinnige uitspraak over doen.

2. Je veronderstelt dus teveel.

3. Als jij mensen niet op voetstukken plaatst, hoef jij je niet minder te voelen dan hen.

4. Niet de Maartens maar de Mariahs bepalen zelf op welk niveau zij zichzelf plaatsen.

We zijn er weer uit. :duim:

Voor de volgende consulten vraag ik een kleine financiele vergoeding. :cola:

Ach meid as k jou nie had.. :rolleyes:
Nu kan ik tenminste weer slapen vannacht.
Heerlijk die analyses :haha:

MaRiaH
11-07-06, 01:30
Geplaatst door Maurice
Ja, markje61 weet wel hoe ie zo'n sick fuck aan moet pakken om zo een aai over zijn bolletje van de forum harpijtjes te kunnen ontvangen... :nerd:

Ik heb er altijd een hekel aan om over mensen te praten als ze er niet bij zijn. :wtf:

Maurice
11-07-06, 01:33
Geplaatst door MaRiaH
Ik heb er altijd een hekel aan om over mensen te praten als ze er niet bij zijn. :wtf:


Bedankt voor deze boeiende mededeling! :wohaa:

Red Sonja
11-07-06, 01:34
Geplaatst door MaRiaH
Ik heb er altijd een hekel aan om over mensen te praten als ze er niet bij zijn. :wtf:

Sure...

:rolleyes:

Red Sonja
11-07-06, 01:36
Geplaatst door MaRiaH
Ach meid as k jou nie had.. :rolleyes:
Nu kan ik tenminste weer slapen vannacht.
Heerlijk die analyses :haha:

Sterker: het is geen analyse! :D

Gewoon de dingen op een rijtje zetten die jij niet op een rijtje had staan. :knipoog:

Geen dank! :zwaai:

Maarten
11-07-06, 01:42
Geplaatst door III
Hey Maarten:
Ff dimme gast, je maakt die arme meisjes aan het schrikken!
Kappe nou, anders haal ik mark-61 erbij!

Sick fuck! :dood:

Aaaahhh!... een Méisjesbeschermer!!
Net wat we hier nodig hebben! Een háantje in de kipperen!
Niet die Palestijnen, neeee, die kíppen moeten beschermd worden!! :hihi:
Vooral tegen zichzelf..
Ach ach ach ach...
Heerlijk, zo'n chatboxkakelsessievermaakkwestie!..

Maarten
11-07-06, 01:49
Geplaatst door Maurice
Ja, mark61 weet wel hoe ie zo'n sick fuck aan moet pakken om zo een aai over zijn bolletje van de forum harpijtjes te krijgen...


Ach! 218 posts maar? En dan al zo'n grote bek? Blijkbaar met een nieuwe nick moeten inloggen, wegens afflikkeren, omdat ie de minimumnormen op maroc.nl nog niet haalt!
Maar goed, laat ik me ook een keer vergissen.

III
11-07-06, 01:53
Geplaatst door MaRiaH
Blablabla wat een frustraties.. :aanwal:
vertel eens.. wat is het laatste wat JIJ voor de palestijnen hebt gedaan?

"Eddy, what have you done for me lately?" :fparty:

Maarten
11-07-06, 01:57
Geplaatst door Red Sonja


Toch is het wel lekker.. Ik bedoel, je ziet het zó: het gaat ergens over, of het gaat nergens over.
En hier kun je de vuilnisbak wel open blijven houden.
Tis zelfs makkelijk. Je roept Hoppa, en het springt er vanzelf in...
Die puisten barsten vanzelf wel open..


Ik vond net nog een leuke (oude) ergens..

Red Sonja
11-07-06, 02:01
Ach welja joh, allemaal complexhoopjes en je blijft maar gratis consulten geven.. :jeweetog:

Geef je 1 vinger, pakken ze je hele klauw.

Tis gewoon nooit genoeg bij die gare gasten. :haha:

Red Sonja
11-07-06, 02:15
Geplaatst door Zomora


Dat van die onderdanen was sarcastisch bedoeld btw.

Dat is me niet ontgaan, maar wat wil je daarmee zeggen? :vreemd:

Maarten
11-07-06, 02:22
Geplaatst door Red Sonja


Dat Collignon-attachment is echt iets bijzonders. Dat is uit 2002 of 2003 of zo.
Die Roadmap had toen in werking moeten komen, maar Collignon zag al precies hoe dat ging werken. En dat komt ook precies zo uit, zoals hij dat tekende.
Nog steeds maling aan de onderdrukking, aan het recht, en aan Europa, om dan steeds weer op hetzelfde punt te moeten beginnen.
Ik vind Collignon echt een genie.

Red Sonja
11-07-06, 02:26
Geplaatst door Maarten
Dat Collignon-attachment is echt iets bijzonders. Dat is uit 2002 of 2003 of zo.
Die Roadmap had toen in werking moeten komen, maar Collignon zag al precies hoe dat ging werken. En dat komt ook precies zo uit, zoals hij dat tekende.
Nog steeds maling aan de onderdrukking, aan het recht, en aan Europa, om dan steeds weer op hetzelfde punt te moeten beginnen.
Ik vind Collignon echt een genie.

Dat is een steengoeie strip! :duim:

Maarten
11-07-06, 02:37
Geplaatst door Red Sonja
Dat is een steengoeie strip! :duim:

Nou, nog eentje dan.. Niet zo goed, maar toch wel veelzeggend..
(Noot: Sharon was toen nog niet in coma)

Maarten
11-07-06, 09:57
Kijk Tukker!..

Als je beschaafde vrienden even pauze houden bij het afschieten van al die granaten, het binnenrijden van huizen, en het schieten op alles wat beweegt, dan wordt het natuurlijk tijd voor een groepsfoto!!

Lache is dan helemaal geen probleem, want de sfeer is beter dan bij FC Twente, en je ziet diezelfde voldane ontspanning als op de foto's van de groepen Serviers destijds.
Dit is niet een afreageren na een moeilijke situatie.. de heren hebben echt een missie!

Maarten
11-07-06, 10:30
Merk op, bij het begeleidende artikel in de Volkskrant (zie attachment), de mediamanipulatie.
Gewoon als voorbeeldje van waar die shitkranten van ons voortdurend mee vol staan.

Aan Israelische kant heet het "een ontvoerde israelische korporaal"..

Aan Palestijnse kant gaat het om "ontvoerders" die de vrijlating eisen van "gevangenen", "gedetineerden".

De werkelijkheid is, dat het om vastgehouden vrouwen en kinderen ging, die ook helemaal niet vervolgd worden of zoiets. Het gaat dus net zo goed om ontvoering.
En als er geen berechting van welke aard dan ook plaats vindt, dan moet je dus uitgaan van onschuldige vrouwen en kinderen.

Israelische militairen zijn sowieso niet onschuldig. Krachtens internationaal recht mag daar domweg op geschoten worden! Dat zijn jongens die zwaarbewapend andermans gebied binnentrekken, en daar elke dag dingen doen die tegen het recht zijn, al is het maar een vuurwapen op iemand richten.

Kortom, die media bij ons, zeker ook de Volkskrant, die zijn al net zo manipulatief als de Amerikaanse.
Natuurlijk is het niet helemaal zo erg, want elkders staan dan wél weer de goede gegevens, maar minstens de helft van de tijd sluipt dit soort propaganda er gewoon doorheen.

Het zal dus wel, dat die Arabieren roepen, dat "de zionisten de media beheersen". Dat is zoals gebruikelijk weer overdreven, maar wel dichter bij de waarheid, dan de autochtonen, die denken dat de media evenwichtig en objectief zijn.

Maarten
11-07-06, 10:45
Zuid-Afrika beschuldigt ons van Apartheid !!!

Eentje die erger is, dan die destijds bij hen !!!


Was dat eigenlijk al iemand opgevallen hier??
In elk geval niet die slapende Tukmeute hier!
Die las dat artikel hierboven, en dacht hooguit.. sja sja.. pittig artikel. Verder niet veel.

Maar ga maar gewoon kijken naar wat er stáat, dan vat je het dus Zó samen!!

Maar dat krijg je er bij het grootste deel van die Nederlandse koppen gewoon niet in, want wij zijn immers de beschaving, en de menslievendheid zelf!

Christelijke normen en waarden! Hè Tukker?!!..

Divine_70
11-07-06, 12:15
Geplaatst door Maarten
Tuurlijk schatje, terwijl hier de massacriminaliteit besproken wordt, plus de bijdrage van de Nederlandse regering daaraan, ga jij je toeleggen op de manier van posten hier enzoo.. Pas maar op, dat je je favoriete serie niet mist.

Dit was mijn favoriete soap, totdat ook hier bleek dat je 100 afleveringen verder nog steeds de zelfde zeikerd in de hoofdrol ziet.

Maarten
11-07-06, 12:55
Geplaatst door Divine_70
Dit was mijn favoriete soap, totdat ook hier bleek dat je 100 afleveringen verder nog steeds de zelfde zeikerd in de hoofdrol ziet.

Terwijl Drolly met haar kliknageltjes zich dus zit op te winden over haar gevoelentjens, komen er overal vanuit het buitenland beschuldigingen van forse apartheid in het beleid, zoals dat van Nederland,
en krijgen onze kindertjes al instrukties over terrorismetasjes, waarbij het verband met het israel-beleid ook al voortdurend verzwegen wordt,
en stikt het intussen van de hoofdrolspelers in Drollies favoriete soap, die dat alles glashard staan te ontkennen,
en waar heeft Drolbaby dan een probleem mee?!..

Maarten! :D

Voila, de kutheid van Nederland, met z'n Veronca-naaitrutten..

Divine_70
11-07-06, 13:16
Geplaatst door Maarten
Terwijl Drolly met haar kliknageltjes zich dus zit op te winden over haar gevoelentjens, komen er overal vanuit het buitenland beschuldigingen van forse apartheid in het beleid, zoals dat van Nederland,
en krijgen onze kindertjes al instrukties over terrorismetasjes, waarbij het verband met het israel-beleid ook al voortdurend verzwegen wordt,
en stikt het intussen van de hoofdrolspelers in Drollies favoriete soap, die dat alles glashard staan te ontkennen,
en waar heeft Drolbaby dan een probleem mee?!..

Maarten! :D

Voila, de kutheid van Nederland, met z'n Veronca-naaitrutten..

Tja, ik kan niet voor Drolly spreken, ik ken haar niet, maar wil evengoed wel even wat tijd vrij maken om op jou te reageren hoor. :o

Ik reageerde op jouw post waarin je meteen iemand belachelijk maakt.
Val mensen pas aan als ze er zijn om een weerwoord te kunnen geven, niet als je al op voorhand weet dat je van de betreffende persoon geen tegenspraak hoeft te verwachten omdat de persoon in kwestie toch niet kan reageren.
Dat is h y p o c r i e t Maarten en WIJ Nederlanders zijn niet hypocriet, toch ? :tik:

Maarten
11-07-06, 14:12
Geplaatst door Divine_70

Ik reageerde op jouw post waarin je meteen iemand belachelijk maakt.


Tuurlijk schatteboutje, ik had nog NOOIT eerder een discussie met Tukker gehad he?
Jij had het niet gezien, dus bestaat het niet he?
Aldus het blikveld is Divinies microwereld.

(dat waren vermoedelijk meer lappen tekst, dan wat jij hier in een jaar aan oneliners neer pleurt.)

Maarten
11-07-06, 14:19
Geplaatst door klaaskop


Mij viel wel iets anders op:


Nee, jou valt helemaal geen flikker op, want die twee factoren die je noemt, dat zijn nog eens verzwárende factoren, die nog bóvenop dat apartheidbeleid komen!

Het is dus niet zo dat de situaties onvergelijkbaar zijn, zoals jij maar al te graag concludeert natuurlijk, maar dat de westerse houding nog érger is dan toen!

Hij wijst er namelijk op, dat het toen al fout was, om die boycot uit te stellen, en dat er nou nog véel meer reden voor boycot is!

Wil jij natuurlijk allemaal niet weten..

Divine_70
11-07-06, 17:12
Geplaatst door Maarten
Tuurlijk schatteboutje, ik had nog NOOIT eerder een discussie met Tukker gehad he?
Jij had het niet gezien, dus bestaat het niet he?
Aldus het blikveld is Divinies microwereld.

(dat waren vermoedelijk meer lappen tekst, dan wat jij hier in een jaar aan oneliners neer pleurt.)

Daar heb je wel gelijk in, jou lappen tekst zijn zo groot dat ik er meestal wel overheen lees, uiteindelijk lees je toch steeds het zelfde terug en een boek lees ik ook geen twee keer, Jaja, D_70 kan nog lezen ook. :tik:
Wat jij met Tukker al dan niet besproken hebt interesseert me ook niet echt.
Een discussie voeren is in mijn ogen iets heel anders dan het kleineren waar jij je nu mee bezig houdt.
Ik was beter van je gewend.
Waar het mij om gaat is de manier waarop jij meteen op zijn topic reageerde.

:fpetaf:

Maarten
11-07-06, 20:55
Geplaatst door Divine_70

Een discussie voeren is in mijn ogen iets heel anders dan het kleineren waar jij je nu mee bezig houdt.
Ik was beter van je gewend.
Waar het mij om gaat is de manier waarop jij meteen op zijn topic reageerde.

:fpetaf:

Je had kunnen bedenken, dat er misschien meer gebeurd was. En ik weet niet of je weet wat Tukker hier zoal over de zaak schrijft, maar dan weet je dat die absoluut niet op een kantoor moet zitten, waar Hamas om hulp vraagt.

En bekijk dat artikel van die Zuid-Afrikaan dan maar. Daar staat dat een heleboel hulpverleners daar balen van die onevenwichtigheid van de westerse politiek, en dat die onverkoopbaar is. Dat is heel wat gezonder dan die geluiden van Tukker. Ik moet er niet aan denken, dat die hulpverleners een behoorlijk signaal naar boven willen produceren, en dat de eenzijdigheid van Tukker dat tegenhoudt. Dan verknalt ie dus echt wat, meer dan hier. En dat zie ik 'm doen..

Maarten
11-07-06, 20:57
Geplaatst door Divine_70
uiteindelijk lees je toch steeds het zelfde terug

Ja dat is vervelend. Het is nu eenmaal een antwoord op heel veel dingen. Het maakt het probleem ook zeer overzichtelijk. Maar het wordt saai op die manier.

Divine_70
11-07-06, 21:01
Geplaatst door Maarten
Je had kunnen bedenken, dat er misschien meer gebeurd was. En ik weet niet of je weet wat Tukker hier zoal over de zaak schrijft, maar dan weet je dat die absoluut niet op een kantoor moet zitten, waar Hamas om hulp vraagt.

En bekijk dat artikel van die Zuid-Afrikaan dan maar. Daar staat dat een heleboel hulpverleners daar balen van die onevenwichtigheid van de westerse politiek, en dat die onverkoopbaar is. Dat is heel wat gezonder dan die geluiden van Tukker. Ik moet er niet aan denken, dat die hulpverleners een behoorlijk signaal naar boven willen produceren, en dat de eenzijdigheid van Tukker dat tegenhoudt. Dan verknalt ie dus echt wat, meer dan hier. En dat zie ik 'm doen..

En als je nou gewoon met een reactie als deze was begonnen was er niets aan de hand geweest Maarten.
Dit komt heel anders over dan die eerste post van jou in dit topic.
Dit is een argument.

III
11-07-06, 21:25
Hey, Suppenzeit?


Maarten!:D

:hardlach: