PDA

Bekijk Volledige Versie : Materazzi said: "Sporco mussulmano" (dirty Muslim).



Lost_lady
11-07-06, 00:49
There are reports saying:"" Materazzi said: "Sporco mussulmano" (dirty Muslim). Materazzi's life is in risk now; Arabs/Muslims have threatened to kill him. Also son of terrorist who^re, Zidane mother is seriously ill and materazzi knew it. He knew exactly what he was doing.""


http://liberoblog.libero.it/cronaca/bl4199.phtml

Qaiys
11-07-06, 01:20
Geplaatst door Lost_lady
There are reports saying:"" Materazzi said: "Sporco mussulmano" (dirty Muslim). Materazzi's life is in risk now; Arabs/Muslims have threatened to kill him. Also son of terrorist who^re, Zidane mother is seriously ill and materazzi knew it. He knew exactly what he was doing.""


http://liberoblog.libero.it/cronaca/bl4199.phtml


Zidane geeft over enkele dagen uitleg

ANP/AFP

LONDEN - Zinedine Zidane zal binnen enkele dagen laten weten waarom hij Marco Materazzi zondag in de WK-finale een kopstoot uitdeelde. ‘Zidane is teneergeslagen en wil voorlopig nog niet praten. Over een aantal dagen zal dat anders zijn’, vertelde zijn zaakwaarnemer Alain Migliaccio maandag op de BBC. ‘Wel kan ik alvast melden dat Materazzi iets ernstigs heeft gezegd’.

http://www.volkskrant.nl/sport/article329027.ece/Zidane_geeft_over_enkele_dagen_uitleg

III
11-07-06, 01:32
Zidane houdt lippen op elkaar
Geschreven door Pieter Ooms op maandag, 10 juli om 10:38

Volkomen onverwachts deelde Zinedine Zidane in zijn laatste wedstrijd een kopstoot uit aan Marco Materazzi. De twee spelers kregen vermoedelijk een woordenwisseling waarop de Franse international zijn gram ging halen. Het incident ontging de scheidsrechter, maar op aangeven van de vierde man moest Zidane er alsnog af.
http://81.173.100.43/images/uplimages/pu_zidane_groot.jpg

"Zidane heeft niks gezegd. Hij was erg teleurgesteld voor iedereen, voor zichzelf en voor het team. Ik ben erg bedroefd voor hem. Het was zijn laatste WK en iedereen wilde voor hem winnen," aldus zijn Franse ploeggenoot William Gallas na de wedstrijd.

Bij het verlaten van het stadion werden toegestroomde journalisten genegeerd door de spelmaker. Ook Materazzi heeft nog niet gereageerd op het voorval van gisteravond.

Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=29006

MaRiaH
11-07-06, 01:39
Geplaatst door Lost_lady
There are reports saying:"" Materazzi said: "Sporco mussulmano" (dirty Muslim). Materazzi's life is in risk now; Arabs/Muslims have threatened to kill him.

Tjonge jonge... :moe:
Ik word zo ziek van die primitieve bedreigingen..

Wie weet heeft Zidane wel vuile mafioso gezegd of smerige katholiek .. en dat is ook een super belediging.

die "Arabs/muslims" maken zichzelf weer onsterfelijk belachelijk met een eeuwige doodsbedreigingen!! :kotsen:

En elkaar dingen toewensen is blijkbaar normaal in voetbal, het gebeurt overal en tis absoluut niet goed te keuren. Ik vind het sneu en kan me voorstellen dat opmerkingen kwetsend kunnen zijn, maar nog altijd geen reden voor zo n laffe kopstoot op het borstbeen.. Kan nog gevaarlijk zijn ook.
Zidane heeft een slechte beurt gemaakt en de verantwoordelijkheid ligt geheel bij hem. Onprofessioneel. PUNT

III
11-07-06, 01:44
Geplaatst door MaRiaH
Tjonge jonge... :moe:
Ik word zo ziek van die primitieve bedreigingen..

Wie weet heeft Zidane wel vuile mafioso gezegd of smerige katholiek .. en dat is ook een super belediging.

die "Arabs/muslims" maken zichzelf weer onsterfelijk belachelijk met een eeuwige doodsbedreigingen!! :kotsen:

En elkaar dingen toewensen is blijkbaar normaal in voetbal, het gebeurt overal en tis absoluut niet goed te keuren. Ik vind het sneu en kan me voorstellen dat opmerkingen kwetsend kunnen zijn, maar nog altijd geen reden voor zo n laffe kopstoot op het borstbeen.. Kan nog gevaarlijk zijn ook.
Zidane heeft een slechte beurt gemaakt en de verantwoordelijkheid ligt geheel bij hem. Onprofessioneel. PUNT

"Schelden doet geen zeer, maar slaan veel meer."
Dat waag ik te betwijfelen.
Dat Zizou fout zit met zijn actie is duidelijk, maar om hem de lafheid toe te schuiven vind ik niet terecht.
Als die Materazzi iets smerigs heeft gezegd over die zieke moeder of iets dergelijks, dan is hem dat wel aan te rekenen.

MaRiaH
11-07-06, 01:44
Geplaatst door Qaiys
Zidane geeft over enkele dagen uitleg

. ‘Wel kan ik alvast melden dat Materazzi iets ernstigs heeft gezegd’.



Het maakt geen moer uit wat Marco Materazzi heeft gezegd.
Zidane zei -zo zagen we in de beelden- ook van alles.

Een kopstoot is en blijft oerdom. :jammer:
Wat mij betreft is er geen enkel excuus voor en dat geldt niet alleen voor Zidane.

MaRiaH
11-07-06, 01:46
Geplaatst door III
"Schelden doet geen zeer, maar slaan veel meer."
Dat waag ik te betwijfelen.
Dat Zizou fout zit met zijn actie is duidelijk, maar om hem de lafheid toe te schuiven vind ik niet terecht.
Als die Materazzi iets smerigs heeft gezegd over die zieke moeder of iets dergelijks, dan is hem dat wel aan te rekenen.

Ik noem hem niet laf. Ik vind het sneu dat de arabs/muslims (wie dat dan ook mogen zijn) doodsbedreigingen uiten.. echt ziek.

Zinedine Zidane vind ik eerder onbeheerst.. en dat is gewoon dom van hem :vreemd:

Lost_lady
11-07-06, 01:47
Geplaatst door MaRiaH
Tjonge jonge... :moe:
Ik word zo ziek van die primitieve bedreigingen..
die "Arabs/muslims" maken zichzelf weer onsterfelijk belachelijk met een eeuwige doodsbedreigingen!! :kotsen:


Rustig lady het is gerucht, Zidane heeft nog niets gezegd!dus niemand is bedreigt.
Dat over zijn moeder komt dichtbij de waarheid, omdat zijn moeder nu erg ziek is.

Couscousje
11-07-06, 01:48
Geplaatst door MaRiaH
Het maakt geen moer uit wat Marco Materazzi heeft gezegd.
Zidane zei -zo zagen we in de beelden- ook van alles.

Een kopstoot is en blijft oerdom. :jammer:
Wat mij betreft is er geen enkel excuus voor en dat geldt niet alleen voor Zidane.

Nonsens.

Terecht dat hij die kopstoot gaf.

Hij had hem nog ff na moeten trappen toen hij neerging.

Moraalriddertjes ook altijd, bah.

Cc

MaRiaH
11-07-06, 01:49
Geplaatst door Couscousje
Nonsens.

Terecht dat hij die kopstoot gaf.

Hij had hem nog ff na moeten trappen toen hij neerging.

Moraalriddertjes ook altijd, bah.

Cc

Ik wist wel dat je niet sportief was. Hoef je niet nog es te benadrukken.

III
11-07-06, 01:50
Geplaatst door MaRiaH
Het maakt geen moer uit wat Marco Materazzi heeft gezegd.
Zidane zei -zo zagen we in de beelden- ook van alles.

Een kopstoot is en blijft oerdom. :jammer:
Wat mij betreft is er geen enkel excuus voor en dat geldt niet alleen voor Zidane.

En de Italianen hebben zulke shit nodig om te winnen.
Net als de Portugezen, alleen die zijn 4e geworden.

Als je het forumgeweten wilt spelen, moet je ervoor zorgen dat je het consequent toepast.
Vooralsnog is er niets naar buiten gekomen over het hoe en waarom van de kopstoot, dus ik zou zeggen: wacht het nog even af. Wat weet jij te vertellen over andermans intenties?

MaRiaH
11-07-06, 01:52
Geplaatst door Lost_lady
Rustig lady het is gerucht, Zidane heeft nog niets gezegd!dus niemand is bedreigt.
Dat over zijn moeder komt dichtbij de waarheid, omdat zijn moeder nu erg ziek is.

Dat hoop ik dan maar.. zou weer een slechte beurt zijn.

En zoals ik al zei: dat zo n opmerking kwetsend is, is heel begrijpelijk.
Maar op dat moment in die wedstrijd heeft Zidane gewoon geen visitekaartje afgegeven.

MaRiaH
11-07-06, 01:54
Geplaatst door III
En de Italianen hebben zulke shit nodig om te winnen.
Net als de Portugezen, alleen die zijn 4e geworden.

Als je het forumgeweten wilt spelen, moet je ervoor zorgen dat je het consequent toepast.
Vooralsnog is er niets naar buiten gekomen over het hoe en waarom van de kopstoot, dus ik zou zeggen: wacht het nog even af. Wat weet jij te vertellen over andermans intenties?

Ik weet wat te vertellen over een professionele houding.

En die was bij Portugal en Nederland ook ver te zoeken ja..
Niks om trots op te zijn.

III
11-07-06, 02:01
Geplaatst door MaRiaH
Ik weet wat te vertellen over een professionele houding.

En die was bij Portugal en Nederland ook ver te zoeken ja..
Niks om trots op te zijn.

Boularouz heeft een overtreding begaan en is daarvoor met geel gestraft. Wedstrijd gaat door, Portugal zet er één.
En dan komt het: Portugal doet er alles aan om zoveel mogelijk minuten te sprokkelen waarin de bal stilligt. Er komen 6 minuten bij waar er twintig zijn gestolen.
Dat is niet een manier van spelen om trots op te zijn...

Ik ben het met je eens dat Zizou wat professioneler had moeten reageren. Dat betekent in zijn werk dus NIET reageren.
Zo staat het ook in de spelregels. Voor bestraffing is er de scheidsrechter of in een later stadium de FIFA.
Maar dat neemt niet weg dat hij een mens is. En elk mens heeft van tijd tot tijd iets van 'nu is de maat vol!"...

MaRiaH
11-07-06, 02:05
Geplaatst door III
Boularouz heeft een overtreding begaan en is daarvoor met geel gestraft. Wedstrijd gaat door, Portugal zet er één.
En dan komt het: Portugal doet er alles aan om zoveel mogelijk minuten te sprokkelen waarin de bal stilligt. Er komen 6 minuten bij waar er twintig zijn gestolen.
Dat is niet een manier van spelen om trots op te zijn...

Ik ben het met je eens dat Zizou wat professioneler had moeten reageren. dat betekent in zijn werk dus NIET reageren.
Zo staat het ook in de spelregels. voor straffen is er de scheidsrechter of in een later stadium de FIFA.
Maar dat neemt niet weg dat hij een mens is. En elk mens heeft van tijd tot tijd iets van 'nu is de maat vol!"...

Nah ik ben het zo maar helemaal met je eens..
:hihi:

III
11-07-06, 02:08
Geplaatst door MaRiaH
Nah ik ben het zo maar helemaal met je eens..
:hihi:

In het echt val ik soms ook wel mee, hoor! :nerd:

Al3arbi
11-07-06, 02:09
Zidane had zijn ogen moeten uitsteken met zijn noppen.

MaRiaH
11-07-06, 02:17
Geplaatst door III
In het echt val ik soms ook wel mee, hoor! :nerd:

Don't we all :haha:

Hier zijn we slechts een mening.

III
11-07-06, 03:06
Geplaatst door MaRiaH
Don't we all :haha:

Ik mag hopen van wel, maar verder dan dat kom ik niet.
Ik kan alleen voor mezelf praten...


Geplaatst door MaRiaH

Hier zijn we slechts een mening.

En als die mening authentiek is, kun je slechts wel weglaten.

mulan
11-07-06, 11:39
MATERAZZI: "ZIDANE WAS ERG ARROGANT"
___________________________________
____
"Ja, ik heb Zinédine Zidane beledigd",
geeft de Italiaan Marco Materazzi toe.
"Maar hij was wel heel erg arrogant",
zei hij in de Gazzetta dello Sport.

"Ik heb Zidane enkele seconden aan zijn
truitje vastgehouden waarop hij zich
naar mij draaide. Hij keek me met een
erg arrogante blik aan en bespotte me.
"Als je me mijn truitje wil, geef ik
het je achteraf wel", zei hij nog."

"Ik heb een beledigend antwoord gege-
ven, dat is waar. Maar wat ik heb ge-
zegd hoor je tientallen keren. Dat
ontglipt ons vaak op het terrein." Wat
hij nu juist zei, vertelde hij niet.
_ "vuile terrorist" was het niet

"EEN MOEDER IS HEILIG VOOR MIJ"
___________________________________
____
Steeds meer duikt de versie op dat Mar-
co Materazzi Zinédine Zidane een "vuile
terrorist" genoemd zou hebben. Zidane
is een Fransman met Algerijnse roots.

Maar Materazzi ontkent met klem dat hij
Zidane een "vuile terrorist" heeft
genoemd. "Dat is helemaal niet waar",
zei de verdediger bij de aankomst van
de Italiaanse selectie in Rome. "Ik
weet niet eens wat dat woord betekent."

"Ik ben een beschaafd mens hoor. En ik
heb zeker niet de moeder van Zidane
beledigd. Want voor mij is een moeder
heilig", zei de speler van Inter. Mate-
razzi verloor zijn moeder op zijn 14e.

mulan
11-07-06, 11:43
Hij weet niet eens wat terrorist betekent. Tuurlijk. :rolleyes:

Bofko
11-07-06, 12:20
Volkskrant

De Britse krant The Times huurde de Engelse lipleesexpert Jessica Rees in en zij ‘zag’ Materazzi zeggen dat Zidane de zoon is van een ‘terroristische hoer’.

De scheldwoorden worden gecombineerd nu.
:o

H.P.Pas
11-07-06, 13:16
Geplaatst door Bofko
De scheldwoorden worden gecombineerd nu.
:o

Tamelijk stigopriet.
Wel.

Couscousje
11-07-06, 13:18
Geplaatst door MaRiaH
Ik wist wel dat je niet sportief was. Hoef je niet nog es te benadrukken.

Sportief?

Is dat ook zo een term die stuurlui aan wal zoals jij blijven bezigen?

:zwaai:

Cc

Max Stirner
11-07-06, 13:56
Feit blijft dat Italie wereldkampioen is. Dankzij Materazzi.

Dat Zizou de skills ontbeert om iets beledigends terug te zegggen (lijkt me in het geval Materazzi toch niet zo moeilijk), is echt zijn probleem.

En dat iedereen - inclusief de Franse president, de bondscoach en vrijwel iedereen op straat - Zizous` onbeholpen en agressieve gedrag al bij voorbaat goedkeurt vinnik veel erger dan wat Materazzi heeft gezegd, wat dat ook geweest moge zijn.

Sayfdien
11-07-06, 14:17
Geplaatst door Max Stirner
Feit blijft dat Italie wereldkampioen is. Dankzij Materazzi.

Dat Zizou de skills ontbeert om iets beledigends terug te zegggen (lijkt me in het geval Materazzi toch niet zo moeilijk), is echt zijn probleem.

En dat iedereen - inclusief de Franse president, de bondscoach en vrijwel iedereen op straat - Zizous` onbeholpen en agressieve gedrag al bij voorbaat goedkeurt vinnik veel erger dan wat Materazzi heeft gezegd, wat dat ook geweest moge zijn.

Chirac heeft Zidane's gedrag helemaal niet goedgekeurd, wat brabbel jij nou voor onzin?


onbeholpen en agressieve gedrag ?????

Het was juist goed getimed en perfect gericht, had geen generale repetitie nodig voor die stoot, Materazzi met zijn 1.93m en 92kg lag meteen gestrekt met zijn benen wijd.


vinnik veel erger dan wat Materazzi heeft gezegd, wat dat ook geweest moge zijn

Dus tegen jou mag alles gezegd worden in je gezicht? Ben je zo'n speler die huilend naar de 4e official rent om een klacht in te dienen? :huil:

Spoetnik
11-07-06, 14:18
De NWO gebruikt voetbal om moslims en niet-moslims tegen elkaar op te zetten.

Zizou had al lang de beledigende woorden naar buiten kunnen laten komen en zo een einde aan de geruchten te maken. Omdat hij dat nog niet heeft gedaan, lijkt het mij duidelijk dat Zizou is omgekocht/wordt gebruikt door de NWO.

:jammer:

Sayfdien
11-07-06, 14:20
Geplaatst door Spoetnik
De NWO gebruikt voetbal om moslims en niet-moslims tegen elkaar op te zetten.

Zizou had al lang de beledigende woorden naar buiten kunnen laten komen en zo een einde aan de geruchten te maken. Omdat hij dat nog niet heeft gedaan, lijkt het mij duidelijk dat Zizou is omgekocht/wordt gebruikt door de NWO.

:jammer:

Blijkbaar heb jij de ballen verstand van voetbal(lers), anders had je wel geweten dat Zidane nooit zelf de publiciteit opzoekt. Hij is geen geil mediamannetje zoals de gemiddelde Italiaan.

Bofko
11-07-06, 14:24
De verafgoding van Zidane begint bedenkelijke vormen aan te nemen.

Spoetnik
11-07-06, 14:25
Geplaatst door Sayfdien
Blijkbaar heb jij de ballen verstand van voetbal(lers), anders had je wel geweten dat Zidane nooit zelf de publiciteit opzoekt. Hij is geen geil mediamannetje zoals de gemiddelde Italiaan.

Maar hij is toch niet dom? Want al die geruchten zijn niet goed voor de verhoudingen. Hij hoeft niet eens zelf de woorden aan de pers te vertellen, dat kan hij doen via een persvoorlichter.

En wat mijn verstand van voetbal hiermee te maken heeft weet ik niet.

Tomas
11-07-06, 14:25
Geplaatst door Bofko
De verafgoding van Zidane begint bedenkelijke vormen aan te nemen.

't is de media, hè.

Bofko
11-07-06, 14:27
Geplaatst door Tomas
't is de media, hè.

Ik tel hier al 7 topics waarvan 2 toppers.

David
11-07-06, 14:28
Geplaatst door Sayfdien
Hij is geen geil mediamannetje zoals de gemiddelde Italiaan.


Zo lelijk is die Zidane toch niet?

Max Stirner
11-07-06, 14:33
Geplaatst door Sayfdien
Chirac heeft Zidane's gedrag helemaal niet goedgekeurd, wat brabbel jij nou voor onzin?

?????

Het was juist goed getimed en perfect gericht, had geen generale repetitie nodig voor die stoot, Materazzi met zijn 1.93m en 92kg lag meteen gestrekt met zijn benen wijd.



Dat heeft ie wel. Op tv, tijdens de huldiging op de Place de la Concorde.

En over het goedpraten van geweld en het blijven janken over de vermeende daden van het slachtoffer is zo langzamerhand wel genoeg gezegd. Losers.

Max Stirner
11-07-06, 14:39
Geplaatst door Sayfdien
Dus tegen jou mag alles gezegd worden in je gezicht? Ben je zo'n speler die huilend naar de 4e official rent om een klacht in te dienen? :huil:


Nee.

Ik lach je vriendelijk toe, win de Cup en versier na de wedstrijd je vrouw.

:roker:

David
11-07-06, 14:40
Geplaatst door Sayfdien
Materazzi met zijn 1.93m en 92kg lag meteen gestrekt met zijn benen wijd.


Ik moet toch eens wat vaker naar voetbalwedstrijden kijken.

H.P.Pas
11-07-06, 15:10
Geplaatst door Max Stirner
En dat iedereen - inclusief de Franse president, de bondscoach en vrijwel iedereen op straat - Zizous` onbeholpen en agressieve gedrag al bij voorbaat goedkeurt vinnik veel erger dan wat Materazzi heeft gezegd, wat dat ook geweest moge zijn.

'You can take a boxer out of the ghetto, you can't take the ghetto out of a boxer' heette het ooit, toen Mike Tyson een tegenstander in het oor beet.
Zizou is een sympathieker mens dan Tyson, verder ligt het ongeveer hetzelfde.
Zou je toch denken..

Al Sawt
11-07-06, 15:14
Geplaatst door MaRiaH
Tjonge jonge... :moe:
Ik word zo ziek van die primitieve bedreigingen..

Wie weet heeft Zidane wel vuile mafioso gezegd of smerige katholiek .. en dat is ook een super belediging.

die "Arabs/muslims" maken zichzelf weer onsterfelijk belachelijk met een eeuwige doodsbedreigingen!! :kotsen: Mag ik je op wijzen dat meeste bedreigingen in het voetbal, worden gedaan door Europeanen.

Of moet je daar niet van kotsen? Kennelijk heb je selectieve verontwaardiging.

Juliette
11-07-06, 16:11
Geplaatst door David
Ik moet toch eens wat vaker naar voetbalwedstrijden kijken.

Ontspan u broeder. Uw fantasie slaat een beetje op hol. :roker:

Juliette
11-07-06, 16:14
Geplaatst door Sayfdien

Dus tegen jou mag alles gezegd worden in je gezicht? Ben je zo'n speler die huilend naar de 4e official rent om een klacht in te dienen? :huil:

Het had Zidane gesierd wanneer hij voetballend geantwoord had door die Italiaan ff dribbelend belachelijk te maken ofzo.

David
11-07-06, 16:22
Geplaatst door Juliette
Ontspan u broeder. Uw fantasie slaat een beetje op hol. :roker:



Kun je tegen alle prikkers in alle topics zeggen.

Juliette
11-07-06, 16:24
Geplaatst door David
Kun je tegen alle prikkers in alle topics zeggen.

:zegniets: :fpetaf: