PDA

Bekijk Volledige Versie : WHO: Besnijdenis redt miljoenen van Aids



Qaiys
11-07-06, 11:10
WHO: Besnijdenis redt miljoenen van dood

WASHINGTON - Het routinematige besnijden van Afrikaanse mannen kan miljoenen mensenlevens redden, doordat de kans op aids-infecties wordt verkleind. Dit stellen onderzoekers van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) in een maandag (plaatselijke tijd) gepresenteerde studie.

Uit analyses van statistieken blijkt dat besneden mannen een significant lager risico hebben op infecties met hiv, het virus dat aids veroorzaakt, dan niet besneden mannen. Het weefsel van de voorhuid lijkt bijzonder vatbaar voor hiv-infecties. Ook kan het virus goed overleven in de warme, vochtige omgeving onder de voorhuid.

Aids heeft al 25 miljoen mensenlevens geëist. Vooral Afrika ten zuiden van de Sahara is zwaar getroffen. In West-Afrika, waar veel mannen besneden zijn, is het probleem veel minder ernstig dan in zuidelijk Afrika.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/46217331/WHO:_Besnijdenis_redt_miljoenen_van_dood.html

Mill
11-07-06, 11:16
Condoomgebruik redt honderden miljoenen van Aids.

Olive Yao
11-07-06, 18:40
Geplaatst door Mill
Condoomgebruik redt honderden miljoenen van Aids.
Godsdienstige verboden zijn belangrijker dan mensenlevens.

Qaiys
11-07-06, 20:14
Geplaatst door Olive Yao
Godsdienstige verboden zijn belangrijker dan mensenlevens.

Incasu redden Islamitische geboden en verboden mensenlevens.

Qaiys
11-07-06, 20:49
Geplaatst door klaaskop
Ja. Ervaringswetenschap lijkt me.

Minder in het wilde weg rondneuken zou anders ook kunnen helpen, maar dat zal wel een gotspe zijn.

Zoals je weet en nu doet alsof je het niet weet, is het verboden om sexuele relaties aan te gaan als die niet binnen een huwelijk plaatsvinden. Dat heet een islamitische verbod op buitenechtelijke sex.

Goodnight
11-07-06, 21:51
Maar goed, er zijn genoeg mensen die een huwelijk aangaan met iemand, en dan blijkt die gene besmet te zijn.

Qaiys
11-07-06, 21:56
Geplaatst door Goodnight
Maar goed, er zijn genoeg mensen die een huwelijk aangaan met iemand, en dan blijkt die gene besmet te zijn.

Dan heeft diegene die met aids het huwelijk is ingegaan zich niet aan de islamitische gebod gehouden dat je alleen sex mag hebben binnen het huwelijk. (Bloedtransfusies daar buiten gelaten)

Goodnight
11-07-06, 22:05
Ach, ZW, DS, je weet niet wat de oorzaak is.

Er zijn ook een hoop kinderen ( bijna volwassenen nu) die het virus hebben.Overgedragen van moeder op kind...die hebben daar ook geen schuld aan.

Of iemand die het vanwege zijn werk oploopt.Die heeft daar ook geen schuld aan.En vergis je niet, er zijn veel mensen in de zorg die jaarlijks besmet raken.

Wat wel als een paal boven water staat is dat het besnijden de risico's beperkt ( niet voorkomt) dit schijnt bij hiv het geval te zijn.Maar ook bij het virus wat baarmoederhalskanker veroorzaakt.

Baarmoederhalskanker is overigens een kanker waar sinds kort van vast staat dat het door een virus wordt veroorzaakt.

Net als met anuskanker, wat ook door hetzelfde virus wordt veroorzaakt.

Qaiys
11-07-06, 22:11
Geplaatst door Goodnight
Ach, ZW, DS, je weet niet wat de oorzaak is.

Er zijn ook een hoop kinderen ( bijna volwassenen nu) die het virus hebben.Overgedragen van moeder op kind...die hebben daar ook geen schuld aan.

Of iemand die het vanwege zijn werk oploopt.Die heeft daar ook geen schuld aan.En vergis je niet, er zijn veel mensen in de zorg die jaarlijks besmet raken.

Wat wel als een paal boven water staat is dat het besnijden de risico's beperkt ( niet voorkomt) dit schijnt bij hiv het geval te zijn.Maar ook bij het virus wat baarmoederhalskanker veroorzaakt.

Baarmoederhalskanker is overigens een kanker waar sinds kort van vast staat dat het door een virus wordt veroorzaakt.

Net als met anuskanker, wat ook door hetzelfde virus wordt veroorzaakt.

Jij weet natuurlijk ook dat het uitzonderingen zijn en daar helpt een besnijdenis of condoom ook niet tegen. De hoofdoorzaak is en blijft sex buiten het huwelijk.

Goodnight
11-07-06, 22:13
Dat klopt, maar de keiharde realiteit is nu eenmaal dat mensen zich daar niet aan houden.Als dat zo was hadden we nu geen hiv probleem.

Uiteindelijk is de beste voorbehoedsmiddel geen sex buiten de vaste relatie/huwelijk.En dan nog biedt dat geen garanties.

Qaiys
11-07-06, 22:28
Geplaatst door Goodnight
Dat klopt, maar de keiharde realiteit is nu eenmaal dat mensen zich daar niet aan houden.Als dat zo was hadden we nu geen hiv probleem.

Uiteindelijk is de beste voorbehoedsmiddel geen sex buiten de vaste relatie/huwelijk.En dan nog biedt dat geen garanties.

Voor ons moslims is het simpel gewoon geen sex buiten het huwelijk. Wie zich daar niet aan houdt kan aids krijgen en moet zich uiteindelijk voor zijn buitenechtelijke relaties bij Allah verantwoorden.

III
11-07-06, 22:41
Geplaatst door Qaiys
Incasu redden Islamitische geboden en verboden mensenlevens.

Alleen jammer dat de varkenssterfte zo hoog wordt... :gechoquee

III
11-07-06, 22:49
Als je beschermd bent is er geen sprake van veel wisselende contacten. Er is technisch geen contact.
Dat wilde Allah met het uitvinden van AIDS!

Red Sonja
11-07-06, 23:14
De WHO is druk bezig om besnijdenis populair te maken en op een positieve manier onder de aandacht te brengen, puur vanwege het feit dat mannen dan minder plezier aan sex zullen beleven.

Ze verkopen hun praatjes door te liegen dat besnijdenis de kans op aids zou verminderen.

Niets is natuurlijk minder waar.

:jeweetog:

Max Stirner
12-07-06, 10:57
Geplaatst door Qaiys
Voor ons moslims is het simpel gewoon geen sex buiten het huwelijk. Wie zich daar niet aan houdt kan aids krijgen en moet zich uiteindelijk voor zijn buitenechtelijke relaties bij Allah verantwoorden.


En wie zich daar wel aan houdt, mag later (op seksueel gebied) in de hemel alles doen wat God hier op aarde verboden heeft ...

Tis allemaal heel simpel inderdaad.

III
12-07-06, 14:20
Geplaatst door Max Stirner
En wie zich daar wel aan houdt, mag later (op seksueel gebied) in de hemel alles doen wat God hier op aarde verboden heeft ...

Tis allemaal heel simpel inderdaad.

Simpel, simplistisch en gesimplificeerd.
Uiteindelijk is het grote cadeau een lichamelijke gezondheid zonder geslachtsziekten.
Behalve als je een bloedtransfusie hebt gehad, want dan is het risico weer verhoogd.
De mensen die dat uit de weg willen gaan en zonder het gebruik van condooms (meer) zekerheid willen raad ik Jehova's Getuigen aan.
Voor alle anderen: koop (of als je ze te duur vindt: jat) condooms.

Maar komt het bij de mensen ook wel op dat je kuis kunt leven zonder enige vorm van religie? :knipoog:

Morosian
12-07-06, 14:34
Geplaatst door Qaiys
De hoofdoorzaak is en blijft sex buiten het huwelijk.

Als vanaf vandaag niemand meer buiten de deur neukt, dan nog zal het aantal besmettingen met AIDS exponentieel groeien. Monogamie is bovendien een onhoudbaar tegennatuurlijk concept dat nooit heeft gewerkt en nooit zal werken. Het condoom in combinatie met grootschalige bloedtesten is de enige oplossing, tenzij je algehele onthouding als serieuze mogelijkheid ziet.

tr_imparator
12-07-06, 14:41
Ik begrijp de weerstand van sommige mensen in deze topic niet. Waarom zou je je verzetten tegen een wetenschappelijk bewezen feit: namelijk dat besnijdenen het aantal aids gevallen vermindert. Significant.


Is het moeilijk om te geloven dat een Islamitisch ritueel (o.a.) een positief effect heeft/kan hebben.

Alle beetjes helpen toch? :vreemd:

Qaiys
12-07-06, 14:49
Geplaatst door Max Stirner
En wie zich daar wel aan houdt, mag later (op seksueel gebied) in de hemel alles doen wat God hier op aarde verboden heeft ...

Tis allemaal heel simpel inderdaad.

Alle menselijke gedachten en beschrijvingen van wat er allemaal in de hemel plaatsvindt gaat jouw en mijn voorstellingsvermogen te boven.

Qaiys
12-07-06, 14:53
Geplaatst door tr_imparator
Ik begrijp de weerstand van sommige mensen in deze topic niet. Waarom zou je je verzetten tegen een wetenschappelijk bewezen feit: namelijk dat besnijdenen het aantal aids gevallen vermindert. Significant.


Is het moeilijk om te geloven dat een Islamitisch ritueel (o.a.) een positief effect heeft/kan hebben.

Alle beetjes helpen toch? :vreemd:

Dat is een signaal hoe diep de islamhaat aanwezig is.

Morosian
12-07-06, 15:04
Geplaatst door tr_imparator
Ik begrijp de weerstand van sommige mensen in deze topic niet. Waarom zou je je verzetten tegen een wetenschappelijk bewezen feit: namelijk dat besnijdenen het aantal aids gevallen vermindert. Significant.

Is het moeilijk om te geloven dat een Islamitisch ritueel (o.a.) een positief effect heeft/kan hebben.

Alle beetjes helpen toch? :vreemd:

Het condoom voorkomt AIDS zonder snijden. Dat Islamitische ritueel vermindert slechts de kans, en er wordt in je snikkel gesneden. Dat lijkt me een logische keuze.

Morosian
12-07-06, 15:09
Geplaatst door Qaiys
Dat is een signaal hoe diep de islamhaat aanwezig is.

Het is een signaal dat sommigen nog logisch kunnen nadenken, meer niet. Mensen die zich vrijwillig in hun lul laten snijden kan ik met de beste wil van de wereld niet haten, daar kan ik hooguit geamuseerd van ophoren.

tr_imparator
12-07-06, 15:15
Geplaatst door Morosian
Het condoom voorkomt AIDS zonder snijden. Dat Islamitische ritueel vermindert slechts de kans, en er wordt in je snikkel gesneden. Dat lijkt me een logische keuze.

Het is geen keuze. Het is een bijkomend voordeel.

Besnijden is een simpele ingreep, goedkoop en het werkt. Condooms kosten geld en aan het laatste hebben we, als het om Afrika gaat, een schrijnend tekort aan.

III
12-07-06, 19:10
Geplaatst door tr_imparator
Ik begrijp de weerstand van sommige mensen in deze topic niet. Waarom zou je je verzetten tegen een wetenschappelijk bewezen feit: namelijk dat besnijdenen het aantal aids gevallen vermindert. Significant.


Is het moeilijk om te geloven dat een Islamitisch ritueel (o.a.) een positief effect heeft/kan hebben.

Alle beetjes helpen toch? :vreemd:

Sinds wanneeer is 0,02% verschil significant?
En wat heeft dat te maken met de islam?
Alleen rundvlees (rood vlees) en kippenvlees (ontzettend gevoelig voor van alles en hormoonrijk heden ten dage, hoezo anders hebben 13-jarigen borsten als volwassenen?) eten bevordert de gezondheid ook niet.
Of hebben we het dan weer over joodse rituelen? (o.a.)

Verzin je hokjes even een beetje plausibel, wil je?

III
12-07-06, 19:16
Geplaatst door Qaiys
Dat is een signaal hoe diep de islamhaat aanwezig is.

Als dat je dromen zijn Schaap, dan kun je beter een stuk touw pakken, want beter gaat het niet meer worden dan!
Met een beetje tolerantie ten aanzien van andersdenkenden, kun je zelf gelukkiger worden. Iedereen moet moslim worden, maar niet via jouw specifieke weg! Laat mensen zelf keuzes maken en zie in dat degenen die anders gekozen hebben dan jij ook wel eens verder kunnen zijn in hun ontwikkeling dan jij.
We zijn allen schepselen van dezelfde God!!!
Probeer dat nooit te vergeten.

III
12-07-06, 19:17
Geplaatst door Qaiys
Alle menselijke gedachten en beschrijvingen van wat er allemaal in de hemel plaatsvindt gaat jouw en mijn voorstellingsvermogen te boven.

Sprak je alleen voor jezelf, kwam je geloofwaardiger over.

III
12-07-06, 19:23
Geplaatst door tr_imparator
Het is geen keuze. Het is een bijkomend voordeel.

Besnijden is een simpele ingreep, goedkoop en het werkt. Condooms kosten geld en aan het laatste hebben we, als het om Afrika gaat, een schrijnend tekort aan. Om een werelddeel als Afrika te decimeren draag je misschien wel de juiste oplossing aan.
Riekt wel naar discriminatie en een vette onderschrijving van het nieuwe kolonialisme. Gezien het percentage donkergekleurde mensen op dat continent zou ik mij nog niet eens schromen het woord racisme in de mond te nemen.
Hoor jij jezelf ook praten als je wat zegt?

Red Sonja
12-07-06, 19:36
Geplaatst door III
Maar komt het bij de mensen ook wel op dat je kuis kunt leven zonder enige vorm van religie? :knipoog:

Nee, want dat kunnen zij niet. :tik:

Goodnight
12-07-06, 19:48
Wat een zielige bedoening is dit weer geworden met al die MPSjes en die types die hoe dan ook zullen blijven ontkennen dat besnijdenis ergens toe dient.

Gelukkig ( Helaas eigenlijk) hebben we daar de vele wetenschappelijke onderzoeken die dat keer op keer bewijzen.

Wie het niet wil geloven: dan niet!

III
12-07-06, 19:56
Geplaatst door Goodnight
Wat een zielige bedoening is dit weer geworden met al die MPSjes en die types die hoe dan ook zullen blijven ontkennen dat besnijdenis ergens toe dient.

Gelukkig ( Helaas eigenlijk) hebben we daar de vele wetenschappelijke onderzoeken die dat keer op keer bewijzen.

Wie het niet wil geloven: dan niet!

Geloven doe je maar lekker in de kerk.

Komt de één met een onderzoek, komt de ander met een tegenonderzoek.
Ik ben christelijk opgevoed, dus ik kom met 0,02% verschil aandraven, daar waar het 0,002% zou moeten zijn.
Als je het tegenonderzoek niet wilt geloven dan niet!
Maar wat gaat jou dit aan?
Ging het niet over penisbesnijdenis?

Lost_lady
12-07-06, 20:16
Its good for their Health!! Allah didn't recommend for them for nothing!
Coz Allah knows Best

Red Sonja
12-07-06, 20:57
Geplaatst door Lost_lady
...Coz Allah knows Best

Zo is dat!

Laat het denkwerk ook maar aan Allah over!

Je zet jezelf zo alleen maar voor schut.

:cola:

III
12-07-06, 21:12
Allah didn't have a need to recommend the use of the brain, now did He?

Lost_lady
12-07-06, 22:24
Geplaatst door Red Sonja
Laat het denkwerk ook maar aan Allah over!


Begin nou niet Allah te beledigen OK!.
Allah heeft geen denkwerk of jouw mening nodig!.

Stop QUOTING me aight! Ik heb je al eerder gezegd je bent mijn reactie niet waarde. :slaap: Urn't worthed none of my time!


Voor de laatste keer arrivederci donne :zwaai:

Lost_lady
12-07-06, 22:31
Geplaatst door III
Allah didn't have a need to recommend the use of the brain, now did He?

Your question makes no sense! Only if you know Allah and Allah's message to mankind(which is in the Qur'an), U wouldn't have come up with that q?

Red Sonja
12-07-06, 22:36
:slaap:

Maurice
12-07-06, 22:40
Geplaatst door Lost_lady
Begin nou niet Allah te beledigen OK!.
Allah heeft geen denkwerk of jouw mening nodig!.



Ook al een persoonlijk lijntje met meneertje allah? het lijkt Bos en Duin wel... :maf3:

Red Sonja
12-07-06, 22:42
Geplaatst door Lost_lady
Begin nou niet Allah te beledigen OK!.
Allah heeft geen denkwerk of jouw mening nodig!.

Stop QUOTING me aight! Ik heb je al eerder gezegd je bent mijn reactie niet waarde. :slaap: Urn't worthed none of my time!


Voor de laatste keer arrivederci donne :zwaai:

Ik zou mijn schoolgeld gaan terug eisen als ik jou was, vooral die docent Engels zou ik aanklagen, mijn god wat een armoe... :lol:

Enfin, jij kent me een goddelijke status toe.

Ik ben volgens jou immers in staat Allah te beledigen... zozo.. :zozo:

Je profileert je als iemand wier geloof niets om het lijf heeft. :knife_hea

Maurice
12-07-06, 22:54
Geplaatst door Red Sonja

Je profileert je als iemand wier geloof niets om het lijf heeft. :knife_hea


Dat is toch vaak zo; deze mensen houden simpelweg automatisch de overgeërfde familie geloofstraditie aan de oppervlakte in stand waar ze mee geconditioneerd zijn van kinds af aan, daar zit echt geen diepgaande individuele spirituele ervaring ofzo achter hoor...

Red Sonja
12-07-06, 22:59
Geplaatst door Maurice
Dat is toch vaak zo; deze mensen houden simpelweg automatisch de overgeërfde familie geloofstraditie aan de oppervlakte in stand waar ze mee geconditioneerd zijn van kinds af aan, daar zit echt geen diepgaande individuele spirituele ervaring ofzo achter hoor...

:knipoog: Zo zie je dat aan de lopende band ja. Men denkt ook liever maar niet zelf na... daarom word er in die religies altijd gerefereerd aan "de kudde" en "schapen" als het om de volgers van dergelijke geloven gaat.

Tis me toch een poppekast!

Lost_lady
12-07-06, 23:19
Geplaatst door Red Sonja
Ik zou mijn schoolgeld gaan terug eisen als ik jou was, vooral die docent Engels zou ik aanklagen, mijn god wat een armoe... :lol:

You with your ESL trying to correct my mother tongue, :haha:grim,grim


Geplaatst door Red Sonja
Enfin, jij kent me een goddelijke status toe.

Ik ben volgens jou immers in staat Allah te beledigen... zozo.. :zozo:

Je profileert je als iemand wier geloof niets om het lijf heeft. :knife_hea

That is just tarcky & fowl for you to use Allah in that vain manner

ps: Muslim geeft mens nooit een goddelijke status toe!!!


Stop bragging, I'm done with your hate mongering factoid posts!
in simple english for you=you're in my ignore list from now on, you wont get any respons from me, stop tarcky use in any vain manner :zegniets:


:zwaai:

tr_imparator
12-07-06, 23:34
Geplaatst door III
Sinds wanneeer is 0,02% verschil significant?
En wat heeft dat te maken met de islam?
Alleen rundvlees (rood vlees) en kippenvlees (ontzettend gevoelig voor van alles en hormoonrijk heden ten dage, hoezo anders hebben 13-jarigen borsten als volwassenen?) eten bevordert de gezondheid ook niet.
Of hebben we het dan weer over joodse rituelen? (o.a.)

Verzin je hokjes even een beetje plausibel, wil je?


Significantieniveau maak jij niet uit, maar is een gegeven die de onderzoeker zelf stelt, en hieraan zijn analyses toetst. In het eerste bericht van de topicstarter staat dat het significant is. Ik neem dat aan.

Zoals ik al eerder zei, waarom zou je het ontkennen?

Lost_lady
12-07-06, 23:38
One more thing: ESL stand for English Second Language!!
but hey u wouldn't have known coz its ur ESL.


ps: "big headed cow" :lol: look who is talking!!

Red Sonja
12-07-06, 23:46
Hoe kun je jezelf nog ongeloofwaardiger presenteren...?

Al 3 keer geeft de Verloren Dame aan niet meer op mij te zullen reageren, en nu komt ze zelfs nog met het "beantwoorden" van ongestelde vragen!!

Totaal de weg kwijt, zo eentje..

:maf:

III
12-07-06, 23:53
Geplaatst door tr_imparator
Significantieniveau maak jij niet uit, maar is een gegeven die de onderzoeker zelf stelt, en hieraan zijn analyses toetst. In het eerste bericht van de topicstarter staat dat het significant is. Ik neem dat aan.

Zoals ik al eerder zei, waarom zou je het ontkennen?

Getallen zijn getallen, daar verander ik inderdaad niets aan.
Als jij die niet begrijpt en je begrijpt ook niet de agenda erachter, wat wil ik je dan uitleggen?
En ik ontken de resultaten van die onderzoeken niet. Dat doe jij met het tegenonderzoek.
Ik heb nooit een antwoord mogen ontvangen op het stuk dat ik plaatste om aan te tonen dat "jouw" onderzoek niet het enige is.
"Mijn" onderzoek heeft geen agenda...
Dus wat ontken je nou feitelijk?

Maar meen je dat wat je zegt over aannemen?

Red Sonja
12-07-06, 23:53
Geplaatst door tr_imparator
...


Boutros Ghali...

:tik:

tr_imparator
13-07-06, 00:00
Geplaatst door III

Ik heb nooit een antwoord mogen ontvangen op het stuk dat ik plaatste om aan te tonen dat "jouw" onderzoek niet het enige is.




Misschien moet er dan een meta-analyse gedaan worden. Ben benieuwd naar de resultaten.

tr_imparator
13-07-06, 00:01
Geplaatst door Red Sonja
Boutros Ghali...

:tik:


Had je wat rooie?

Red Sonja
13-07-06, 00:07
Ik zeg:


Boutros Ghali...
















:tik:

III
13-07-06, 00:09
Geplaatst door Lost_lady
Your question makes no sense! Only if you know Allah and Allah's message to mankind(which is in the Qur'an), U wouldn't have come up with that q?

Knowing Allah is not the issue. It is about knowing that He knows you!

The man who lies and kills or promotes lying and killing is not to talk about Allah's Ways.

I did not ask any question. Why question my answer?

Maurice
13-07-06, 00:10
Geplaatst door tr_imparator
Had je wat rooie?

Als ik zie hoe verliefd je bent op het vlaggetje van Turkije, dan moet ik wel constateren dat je niet echt een probleem hebt met rood, toch!?


:roken:

Red Sonja
13-07-06, 00:11
En een mooi, zielig plaatje erbij

http://img232.imageshack.us/img232/4599/vrouwtje1xy.jpg

Turkish_boy
13-07-06, 00:23
Geplaatst door Red Sonja
De WHO is druk bezig om besnijdenis populair te maken en op een positieve manier onder de aandacht te brengen, puur vanwege het feit dat mannen dan minder plezier aan sex zullen beleven.

Ze verkopen hun praatjes door te liegen dat besnijdenis de kans op aids zou verminderen.

Niets is natuurlijk minder waar.

:jeweetog:

Het WHO probeert mensen levens te redden, als jij zo slim bent verzin je toch een manier om Aids uiteroeien i.p.v hier organizaatsies te beschuldigen van alles en nog wat..

Of ga dracula in je homeland eens vastpinnen met een houten staak, bloed besmettingen zijn gevaarlijk...

III
13-07-06, 00:32
Geplaatst door Turkish_boy
Het WHO probeert mensen levens te redden, als jij zo slim bent verzin je toch een manier om Aids uiteroeien i.p.v hier organizaatsies te beschuldigen van alles en nog wat..

Of ga dracula in je homeland eens vastpinnen met een houten staak, bloed besmettingen zijn gevaarlijk...

Down boy, in je mand!
http://www.greyhoundsrescue.nl/nGRH/images/lisa.jpg

Red Sonja
13-07-06, 00:36
Geplaatst door Turkish_boy
Het WHO probeert mensen levens te redden...


Tuk lekker verder.

Gelukkig voor de WHO, barst het van de goedgelovige sufferds zoals jij, anders had de WHO allang en breed kunnen opdoeken.

Helaas voor alle slachtoffers, barst het van de goedgelovige sufferds zoals jij, anders had AIDS heel weinig kans gehad zoveel slachtoffers te maken in vooral Afrika..

In de jaren 70 heeft de WHO daar een spoor van besmettingen veroorzaakt.
De authentieke bevolking van Afrika moet immers zo snel mogelijk worden gedecimeerd.

Maar mondje dicht hoor. :gsm:

Turkish_boy
13-07-06, 00:37
Geplaatst door III
Allah didn't have a need to recommend the use of the brain, now did He?

Voor de 9 kruistochten die tegen het Islam gericht waren, hadden ze in het beschaafde europa niet eens ziekenhuizen of konden ze niet rekenen in algo-ritmes.

Het islam schrijft ons voor om zoveel te leren als we kunnen...

Dat jij dit niet weet is jouw probleem! Goddeloze, levensloze, zielig mens, go and search life, www.ikzoekleven.nl

Turkish_boy
13-07-06, 00:41
Geplaatst door III
Sprak je alleen voor jezelf, kwam je geloofwaardiger over.
Ik hoop voor je dat je het licht ooit zult zien, ik vrees het ergste...

Red Sonja
13-07-06, 00:44
Geplaatst door Turkish_boy

Dat jij dit niet weet is jouw probleem! Goddeloze, levensloze, zielig mens, go and search life, www.ikzoekleven.nl

Aha, dus dit is nou echte Islam..

Bedankt voor de waarschuwing! :boer:

III
13-07-06, 00:56
Geplaatst door Turkish_boy
Voor de 9 kruistochten die tegen het Islam gericht waren, hadden ze in het beschaafde europa niet eens ziekenhuizen of konden ze niet rekenen in algo-ritmes.

Het islam schrijft ons voor om zoveel te leren als we kunnen...

Dat jij dit niet weet is jouw probleem! Goddeloze, levensloze, zielig mens, go and search life, www.ikzoekleven.nl

Les 1:
De islam

Les2:
levenloze (zonder tussen-s)

Les 3:
Goddeloos mens

En al je tips komen binnen:
-Ik die God ben in Mijn leven heb niet te zoeken in het Externe. (The way out is the Way In.)
-Ik Ben die Mijn Ziel Is.
-Ik die het Leven Ben behoef(t) er niet naar te zoeken.

En de moderne "kruistochten" gevoerd door zg moslims?
Zuid-Soedan vergeten, jochie?

Het is een moslim, man zowel als vrouw, voorgeschreven te zoeken naar wijsheid. Al moet men daarvoor helemaal naar China.
Nou, bespaar je reisgeld en koop in de boekhandel het Boek der Veranderingen. Dan komt China naar jou toe voor het onnozele bedrag van slechts twintig euro...

Red Sonja
13-07-06, 00:59
Geplaatst door Turkish_boy
www.ikzoekleven.nl



Je raadt mij aan het leven te zoeken en geeft een DODE link...








:rolleyes:

III
13-07-06, 01:00
Geplaatst door Turkish_boy
Ik hoop voor je dat je het licht ooit zult zien, ik vrees het ergste...

Ik die het Licht Ben zoek(t) de duisternis.
Dat is niet het ergste, maar het mooiste!

Turkish_boy
13-07-06, 01:09
Geplaatst door III
Les 1:
De islam

Les2:
levenloze (zonder tussen-s)

Les 3:
Goddeloos mens

En al je tips komen binnen:
-Ik die God ben in Mijn leven heb niet te zoeken in het Externe. (The way out is the Way In.)
-Ik Ben die Mijn Ziel Is.
-Ik die het Leven Ben behoef(t) er niet naar te zoeken.

En de moderne "kruistochten" gevoerd door zg moslims?
Zuid-Soedan vergeten, jochie?

Het is een moslim, man zowel als vrouw, voorgeschreven te zoeken naar wijsheid. Al moet men daarvoor helemaal naar China.
Nou, bespaar je reisgeld en koop in de boekhandel het Boek der Veranderingen. Dan komt China naar jou toe voor het onnozele bedrag van slechts twintig euro...

Jep, rearageer vooral niet inhoudelijk, maar let vooral op spelfoutjes, wedden dat ik beter Turks dan jouw kan typen?

Ach, je weet niks beters..

Turkish_boy
13-07-06, 01:10
Geplaatst door Red Sonja
Je raad mij aan het leven te zoeken en geeft een DODE link...









:rolleyes:

http://www.zoekeenleven.nl/

Staat ook op die site..

Roemeen betaalt schulden met vrouw
Categorie: Nieuws


Een Roemeen heeft zijn vrouw aan een schuldeiser overhandigd als aflossing van zijn schuld.

Emil Iancu gaf zijn Daniela aan de 72-jarige Jozef Justien Lostrie toen die aan de deur stond om 2.700 euro op te eisen. "

Ik had het geld niet om die schuld af te lossen en toen ik dat tegen Lostrie vertelde, zei hij dat hij mijn vrouw in ruil zou nemen. Ik was bang voor zijn reactie, dus heb ik een document ondertekend waarin stond dat Daniela bij hem zou leven", aldus Iancu.

Daniela is naar eigen zeggen helemaal niet ontevreden over de overeenkomst. "Vroeger moest ik het huis schoonmaken en voor drie kinderen zorgen, helemaal alleen, want Emil deed niets. Nu ben ik de gast en hoef ik amper iets te doen.

Bron: hln.be

III
13-07-06, 01:28
Geplaatst door Turkish_boy
Jep, rearageer vooral niet inhoudelijk, maar let vooral op spelfoutjes, wedden dat ik beter Turks dan jouw kan typen?

Ach, je weet niks beters..

Als er iemand is die inhoudelijk op jou ingaat, ben ik het wel.
En ik denk dat ik net zo goed Turks kan typen als jij.
Maar hoe is jouw Russisch?

http://www.IkBenHetLeven.nl (http://www.gotquestions.org/Nederlands/weg-Verlossing.html)

Les 4:
Beter dan jij. Net zo goed als jij.

Les 5:
Jouw is een bezittelijk voornaamwoord, refereert dus naar een bezit.

Les 5:
rearageer kon mijn spellingsprogramma niet thuis brengen. Ik net zo min...

Ok, zou je dan die vraag nog even willen beantwoorden?


Geplaatst door Turkish_boy

Voor de 9 kruistochten die tegen het Islam gericht waren, hadden ze in het beschaafde europa niet eens ziekenhuizen of konden ze niet rekenen in algo-ritmes.

Het islam schrijft ons voor om zoveel te leren als we kunnen...

Dat jij dit niet weet is jouw probleem! Goddeloze, levensloze, zielig mens, go and search life, www.ikzoekleven.nl

Vertel me eens hoe ik hier inhoudelijk op kan reageren?
Je plempt een paar slecht in elkaar zittende regeltjes vol spellingsfouten en grammaticale overtredingen neer en ik mag uitzoeken wat jij bedoelt met je beledigende ignorante gepoep?

Vervolgens geef ik je de les van je leven en jij ziet dat niet eens...
Heb je stront in je ogen?

III
13-07-06, 02:05
Geplaatst door tr_imparator
Misschien moet er dan een meta-analyse gedaan worden. Ben benieuwd naar de resultaten.

Weet jij nog in welk topic wij die discussie al eerder voerden?
Ik kan hem niet meer vinden.
Wel heb ik hier die site van AAP over haar eigen onderzoek:
http://pediatrics.aappublications.org/cgi/content/full/105/3/620

III
13-07-06, 02:18
Geplaatst door Lost_lady
Its good for their Health!! Allah didn't recommend for them for nothing!
Coz Allah knows Best

Why did He create the male sexual organ complete with foreskin when it appears to be unhealthy?
And please don't give me the bullshit that hair and nails are to be cut too: I know that hair and nails tend to grow where foreskins don't...

Allah giving us legs instead of wheels must be for a reason too, don't you think?
Then why are we still breaking Allah's laws for the sake of not having to move by foot? Are we too lazy to believe these laws?

And can you as a servant of Allah explain me why people all over the world drink Coca Cola, eat Mc Donalds' hamburgers and smoke Marlboro cigarettes while still calling themselves muslims?

Lost_lady
13-07-06, 10:28
Geplaatst door Turkish_boy
Ik hoop voor je dat je het licht ooit zult zien, ik vrees het ergste...

Zo is dat,er is nog hoop indien hij niet te diep in het glas kijkt :slaap:

Turkish_boy
13-07-06, 11:43
Geplaatst door III
Als er iemand is die inhoudelijk op jou ingaat, ben ik het wel.
En ik denk dat ik net zo goed Turks kan typen als jij.
Maar hoe is jouw Russisch?

http://www.IkBenHetLeven.nl (http://www.gotquestions.org/Nederlands/weg-Verlossing.html)

Les 4:
Beter dan jij. Net zo goed als jij.

Les 5:
Jouw is een bezittelijk voornaamwoord, refereert dus naar een bezit.

Les 5:
rearageer kon mijn spellingsprogramma niet thuis brengen. Ik net zo min...

Ok, zou je dan die vraag nog even willen beantwoorden?



Vertel me eens hoe ik hier inhoudelijk op kan reageren?
Je plempt een paar slecht in elkaar zittende regeltjes vol spellingsfouten en grammaticale overtredingen neer en ik mag uitzoeken wat jij bedoelt met je beledigende ignorante gepoep?

Vervolgens geef ik je de les van je leven en jij ziet dat niet eens...
Heb je stront in je ogen?

:D Je laat zo eigenlijk zien hoe zielig je wel niet bent, je begrijpt mijn tekst om het te verbeteren maar je begrijpt niet wat voor inhoud het heeft. Je bent een hypocriet mannetje.

Geintergreerde Russische lul.

ronald
13-07-06, 11:46
Geplaatst door III
Why did He create the male sexual organ complete with foreskin when it appears to be unhealthy?
And please don't give me the bullshit that hair and nails are to be cut too: I know that hair and nails tend to grow where foreskins don't...

Allah giving us legs instead of wheels must be for a reason too, don't you think?
Then why are we still breaking Allah's laws for the sake of not having to move by foot? Are we too lazy to believe these laws?

And can you as a servant of Allah explain me why people all over the world drink Coca Cola, eat Mc Donalds' hamburgers and smoke Marlboro cigarettes while still calling themselves muslims?



Dat is een hele religieuze discussie waar ik op terug kom...moet nu weg.

Red Sonja
13-07-06, 14:10
Dat dommige onbeholpene van bepaalde piepeltjes kan soms zo schattig zijn, dat ik soort van vertederd raakt door het hoge Calimero-gehalte.

Wat een sjatjuss eigenlijk..

:Iluvu:

III
13-07-06, 16:20
Geplaatst door Lost_lady
Zo is dat,er is nog hoop indien hij niet te diep in het glas kijkt :slaap:

Hoogst onbeleefd aanwezigen via anderen aan te spreken. Doe dat maar via PM.

Je moet ook niet denken dat jij mij in mijn geheel kent indien je slechts de helft van mij hebt gezien. Dat je dubbel ziet doet er hier niet toe. Simpele rekenkunde zegt dat tweemaal de helft het geheel is. Alleen ben ik een schepsel van Allah en geen getalletje...

Dat je intussen mijn vragen aan jou niet beantwoordt laat zien hoe onvolwassen jij in de discussie staat.
Het is je ook niet te doen om de discussie. Laten we daar geen doekjes om winden!

Óf je gaat inhoudelijk reageren óf je gaat op negeer.
Spelletjes speel je maar in de speeltuin.

Red Sonja
13-07-06, 16:36
De belangrijkste reden dat de WHO met deze desinformerende berichtgeving in de wereld-media komt, is ervoor te zorgen dat de AIDS verspreiding niet verder afneemt/gestopt wordt.

Doordat de bevolking van (vooral) Afrika zich door de jaren heen, steeds meer bewust is geworden van het feit dat alleen condooms hen kunnen beschermen tegen dit virus, is de verspreiding van het virus behoorlijk verminderd. Ergo: hiermee dreigt de agenda van de WHO (de decimering van de Afrikaanse bevolking) te worden gedwarsboomd.

De WHO wordt door de meeste mensen volledig gesteund en vertrouwd.
Door deze leugens via de media tot de risicovolle bevolkingsgroepen te laten doordringen, wil men bewerkstelligen dat men massaal gaat denken dat besnijdenis voldoende bescherming biedt tegen AIDS.

Logisch gevolg van dit misleidende nieuws is natuurlijk dat de besnijdenissen toenemen en het condoomgebruik drastisch omlaag gaat en we straks weer een enorme toename te zien krijgen van AIDS-gevallen, vooral in Afrika.

Ik denk dat de piepeltjes die deze misleidende berichtgeving toejuichen een bondgenoot zullen vinden in iemand als Tineke de Nooy.

Tineke's geniale opvattingen (http://www.suriname.nl/discus/messages/3709/6339.html?1078577055)

III
13-07-06, 16:42
Geplaatst door Turkish_boy
:D Je laat zo eigenlijk zien hoe zielig je wel niet bent, je begrijpt mijn tekst om het te verbeteren maar je begrijpt niet wat voor inhoud het heeft. Je bent een hypocriet mannetje.

Geintergreerde Russische lul.

Wat moet ik met de informatie dat jij goed Turks typen kan?
Wat is daarvan de toegevoegde waarde?
Wat zou de toegevoegde waarde zijn van het kunnen typen van Russische letters?

Wat heeft het voor zin te praten over de kruistochten indien je vergeet te vermelden dat zg moslims wellicht meer stront op de stok hebben?

Waarom denk je mij te moeten verplichten inhoudelijk in te gaan op je inhoudsloze post?
Mensen goddeloos en levenloos te noemen vind ik nou niet bepaald getuigen van erg veel goddelijkheid, noch van het hebben van een leven.

Is het beweging of is het actie,
Is het contact of slechts reactie,
En jij: revolutie of slechts verzet,
Is het Leven of slechts existentie.
Ja jij: het heeft iets meer uithoudingsvermogen nodig
Om op te staan en verder te gaan.

Allah heeft 99 schone namen. 100 min één, want Allah is de Onevene en Hij houdt van het oneven getal. Allah is ook de Bescheidene, daarom 99 en niet 101...
Maar als je die "namen" bestudeert moet je toch wel opvallen dat er niet één naam bij zit. Zo zijn er wel kwaliteiten te verbinden aan die "namen".
Allah heeft maar één echte naam. Allah is Dé God en god is een titel, maar geen naam. En als er 1% van de mensen Allah uitsprekeekt op de manier die juist is, dan is het veel!
De echte enige naam van God is ook onuitspreekbaar.
Waarom denk je dat de joden bij het bidden alleen knikken als die naam in beeld komt?
Jod Heh Waf Heh, Ik Ben die Ik Ben...
Daarin de vingerwijzing dat je gewoon moet doen en vooral jezelf moet blijven, eerlijk naar jezelf toe.

David
13-07-06, 16:44
http://gregory.bij.free.fr/amsterdam/vitrine/photos/Coffee_Shop_amsterdam.jpg

III
13-07-06, 16:46
Geplaatst door Red Sonja


Ik denk dat de piepeltjes die deze misleidende berichtgeving toejuichen een bondgenoot zullen vinden in iemand als Tineke de Nooy.

Tineke's geniale opvattingen (http://www.suriname.nl/discus/messages/3709/6339.html?1078577055)

Hahaha, wat een domme koe is het toch ook!

Ik zou haar gaarne dit zeggen:
"Een atoombom is dé oplossing voor de vetzucht in Nederland!"

Ik denk dat ze het daarmee wel kan doen...

III
13-07-06, 16:49
Geplaatst door David
http://gregory.bij.free.fr/amsterdam/vitrine/photos/Coffee_Shop_amsterdam.jpg

Dat voegt aan de discussie nog wel het meeste toe.
Je nieuwe stamkroeg?
:turkije:

Goodnight
13-07-06, 22:49
Uit onderzoek bij jonge Zuid-Afrikaanse mannen blijkt dat besnijdenis de kans op hiv-besmetting met zo'n 60 procent verkleint. Stel dat álle Afrikanen onder de Sahara hun voorhuid inleveren, hoeveel aidsdoden zou dat schelen? Een internationale onderzoeksgroep rekende het uit.

"Besnijdenis bij mannen heeft een bescherming tegen hiv-infectie tot gevolg die vergelijkbaar is met wat een goed werkend vaccin zou bereiken", concludeerden Franse en Zuid-Afrikaanse onderzoekers eind vorig jaar in het vakblad PLoS Medicine. Ze hadden 3274 jongemannen van het platteland rond Johannesburg zover gekregen dat ze het lot van hun penis door toeval lieten bepalen. De helft werd direct na loting besneden, de andere helft niet. In de 21 maanden erna werd gekeken wie besmet raakte met het aidsvirus. Mannen bij wie de voorhuid ongemoeid was gelaten, bleken meer dan tweemaal zo vaak besmet te zijn als de besneden groep. En niet omdat ze minder vaak onbeschermde seks hadden.

"Besnijdenis kan een belangrijke methode zijn om de verspreiding van hiv in Afrika ten zuiden van de Sahara te voorkomen", schreven de onderzoekers dan ook. In een nieuw artikel, deze maand verschenen in hetzelfde vakblad, is die suggestie verder uitgewerkt. Brian Williams en collega's berekenden wat er zou gebeuren als alle mannen in het gebied zich zouden laten besnijden in de periode tot 2015. Niet realistisch, dat spreekt voor zichzelf. Het artikel lijkt vooral bedoeld om autoriteiten ervan te overtuigen dat besnijdenis een krachtig wapen kan zijn in de strijd tegen aids.

De impact van de ingreep is per land berekend, en verschilt naarmate het nu al meer of minder hiv-geïnfecteerden telt. Bovendien maakt het natuurlijk uit hoeveel mannen al besneden zijn. Dat varieert flink, van nul procent in Lesotho tot 95 procent in Ghana. Toevallig of niet, het zijn juist de landen waar veel besneden wordt, die een lage besmettingsgraad hebben. Een uitzondering is Lesotho, een staatje dat geheel omringd is door Zuid-Afrika. Daar is de helft van de mannen besneden en heeft bijna 40 procent van de bevolking het aidsvirus onder de leden. Of misschien nog wel iets meer, want de cijfers komen uit 2003.

In de komende twintig jaar zou de massale besnijdenis 5,7 miljoen hiv-besmettingen kunnen voorkomen, waardoor drie miljoen levens gespaard zouden worden, schatten de auteurs in PLoS Medicine. Zuid-Afrika zou daarvan het meeste profiteren, omdat er zo veel mensen wonen, hiv er veel voorkomt en de meeste mannen er nu nog onbesneden zijn.

Hoe het komt dat het verwijderen van de voorhuid mannen beschermt tegen hiv, is nog niet helemaal duidelijk. De meest waarschijnlijke uitleg is dat de eikel een steviger oppervlak krijgt, waardoor het virus minder gemakkelijk kan binnendringen. Of mannenbesnijdenis ook helpt om overdracht van man naar vrouw te beperken, wordt momenteel onderzocht in Kenia en Oeganda. Die studies moeten bovendien meer zekerheid bieden over de bescherming van mannen, want op basis van het Zuid-Afrikaanse onderzoek is alleen te zeggen dat besnijdenis het aantal besmettingen waarschijnlijk met 32 tot 76 procent vermindert.


Elmar Veerman


Brian G. Williams e.a.: 'The potential impact of male circumcision on HIV in Sub-Saharan Africa', PLoS Medicine, juli 2006

Bertran Auvert, Dirk Tjallaard, Emmanuel Lagarde, Joëlle Sobngwi-Tambekou, Rémi Sitta en Adrian Puren: 'Randomized, controlled intervention trial of male circumcision for reduction of infection risk: the ANRS 1265 trial', PLoS Medicine, November 2005

AARDIG
13-07-06, 23:14
Geplaatst door Goodnight
Maar goed, er zijn genoeg mensen die een huwelijk aangaan met iemand, en dan blijkt die gene besmet te zijn.

Good memories, remember :hihi:

III
13-07-06, 23:23
Geplaatst door Goodnight
Uit onderzoek bij jonge Zuid-Afrikaanse mannen blijkt dat besnijdenis de kans op hiv-besmetting met zo'n 60 procent verkleint.

Dit gaat in het bakje "misinformatie"...

III
13-07-06, 23:24
Geplaatst door klaaskop
Lijkt mij eerder dat het virus zich kan nestelen in/tussen de voorhuid en de eikel, gelijk de bacterie die baarmoederhalskanker veroorzaakt, en daar kan overleven. Het virus zou immers afsterven indien het aan lucht wordt blootgesteld.
En wat kan overleven, kan ook weer worden overgedragen.

Wat een vies mannetje ben jij zeg!
Hebbie geen douche thuis?
Of doet-ie het niet?

Turkish_boy
13-07-06, 23:27
Geplaatst door III
Wat moet ik met de informatie dat jij goed Turks typen kan?
Wat is daarvan de toegevoegde waarde?
Wat zou de toegevoegde waarde zijn van het kunnen typen van Russische letters?


Jij haalde domme dingen erbij, zo dom dat je alleen keek naar mijn spelling, mensen kunnen een taalstoornis hebben, zoiets noemen ze dyslectie, ooit van gehoort? Ik heb die D's en T's of DT's duizenden keren geoefent en nog blijft het moeilijk.
Leuk he om zulke dingen te betrekken bij discussies.

Wat moet ik met informatie dat ik al weet, namelijk dat mijn Nederlandse spelling slecht is, ik spreek het WEL perfect.
Jij zegt rare dingen, doe ik het zelfde krijg ik rare antwoorden... Wat voor een persoon ben jij?



Wat heeft het voor zin te praten over de kruistochten indien je vergeet te vermelden dat zg moslims wellicht meer stront op de stok hebben?


Ik gaf een antwoord op een domme uitlating van jouw, namelijk dat MOslims hun hersennen niet gebruiken.



Waarom denk je mij te moeten verplichten inhoudelijk in te gaan op je inhoudsloze post?


Dan kun je kennelijk niet lezen, nee jongentje.. je had niks terugtezeggen dus ging je maar wat praten over mijn spelling om toch sterk over te komen.



Mensen goddeloos en levenloos te noemen vind ik nou niet bepaald getuigen van erg veel goddelijkheid, noch van het hebben van een leven.


Mensen kunnen boos worden, dan zeggen ze dingen ""Nare dingen" het was niet mijn bedoeling om je goddeloos te noemen, maar ik ben ook maar een mens en ik word ook wel eens boos, en als ik boos ben dan word ik razend... Kort lontje noem je zoiets, dan typ ik dingen om een ander zoveel mogelijk beleefd te kwetsen.



Is het beweging of is het actie,
Is het contact of slechts reactie,
En jij: revolutie of slechts verzet,
Is het Leven of slechts existentie.
Ja jij: het heeft iets meer uithoudingsvermogen nodig
Om op te staan en verder te gaan.

Leuke gedicht, van welke site heb je ge copy-passed...?



Allah heeft 99 schone namen. 100 min één, want Allah is de Onevene en Hij houdt van het oneven getal. Allah is ook de Bescheidene, daarom 99 en niet 101...
Maar als je die "namen" bestudeert moet je toch wel opvallen dat er niet één naam bij zit.


Dat is niet zo, Allah heeft 99 schone namen, al die namen hebben een betekennis. Mijn naam heeft zelfs een betekinis, net zoals vele Nederlandse namen, dus elke naam met een betekis is volgens jouw een nep naam en een verzamelwoord?

[/quote]
Zo zijn er wel kwaliteiten te verbinden aan die "namen".
Allah heeft maar één echte naam. Allah is Dé God en god is een titel, maar geen naam. En als er 1% van de mensen Allah uitsprekeekt op de manier die juist is, dan is het veel!
De echte enige naam van God is ook onuitspreekbaar.
[/quote]
Schrijf jij het toch maar op hier, dan zie ik wel of ik het kan uitspreken of niet.


Waarom denk je dat de joden bij het bidden alleen knikken als die naam in beeld komt?

Sorry ik wil niks van het Jodendom weten...



Daarin de vingerwijzing dat je gewoon moet doen en vooral jezelf moet blijven, eerlijk naar jezelf toe.

Ik ben eerlijk naar mijn zelf toe.. ik heb nergens beweert dat ik beter ben dan anderen, ik heb mijn geloof dan ook eens goed bekeken en veel passages uit het Koran gelezen. Ik ben tot het conclusie gekomen dat er maar een vrede lievende geloof is en dat het het Islam.

"Er is geen andere god dan Allah, en hz.Mohammed S.A.V is zijn profeet"


Het feit dat jij en dat vriendinetje mijn geloof meteen begonnen aantevallen heeft mij heel erg boos gemaakt..., vandaar mijn beledigende reacties.

Red Sonja
13-07-06, 23:31
Geplaatst door Goodnight
Uit onderzoek bij jonge Zuid-Afrikaanse mannen blijkt dat besnijdenis de kans op hiv-besmetting met zo'n 60 procent verkleint. Stel dat álle Afrikanen onder de Sahara hun voorhuid inleveren, hoeveel aidsdoden zou dat schelen? Een internationale onderzoeksgroep rekende het uit.


Men spreekt al in de eerste zinnen van deze desinformatie-campagne expliciet over de doelgroep die in deze dodelijke desinformatie moeten trappen: de Afrikanen.

De bevolking van Afrika moet nu maar eens met rasse schreden worden gedecimeerd en dat gaat natuurlijk het snelst en gemakkelijkst als condooms niet meer zo belangrijk worden gevonden onder de bevolking. Men zal weer massaal onbeschermd gaan neuken omdat die besneden piemel hen wel zal beschermen tegen AIDS.

En Goodnight zal het allemaal een rotzorg zijn.

Tuk maar lekker verder.

Goodnight! :slaap:

Turkish_boy
13-07-06, 23:33
Geplaatst door klaaskop
Lijkt mij eerder dat het virus zich kan nestelen in/tussen de voorhuid en de eikel, gelijk de bacterie die baarmoederhalskanker veroorzaakt, en daar kan overleven. Het virus zou immers afsterven indien het aan lucht wordt blootgesteld.
En wat kan overleven, kan ook weer worden overgedragen.

Het gaat niet om het verspreiden maar om het krijgen, als jij je penis in een vagina steekt komt het in aanraking met HIV besmette vagina vocht. Het slijmvlies aan het bovenkant van je penis is zeer gevoelig voor miniscule bloedingen, zo klein dat je ze niet ziet maar net groot genoeg voor een virus om binnen te dringen, die kleine scheurtjes ontstaan door het heen en weer gaan in het vagina in een poging om klaar-te komen.

Mannelijke slijmvliezen zijn kleiner dan die van vrouwen, daarom hebben mannen minder kans op een besmetting dan vrouwen, het kans dat je HIV oploopt tijdens je ontmaagding is daarom ook kleiner omdat je voor het eerst neukt en je penis-slijmvliezen nog intact zijn...

Hoe meer je neukt zonder condoom, hoemeer kans je krijgt op een HIV besmetting..

tr_imparator
13-07-06, 23:36
Geplaatst door Turkish_boy
Het gaat niet om het verspreiden maar om het krijgen, als jij je penis in een vagina steekt komt het in aanraking met HIV besmette vagina vocht. Het slijmvlies aan het bovenkant van je penis is zeer gevoelig voor miniscule bloedingen, zo klein dat je ze niet ziet maar net groot genoeg voor een virus om binnen te dringen, die kleine scheurtjes ontstaan door het heen en weer gaan in het vagina in een poging om klaar-te komen.

Mannelijke slijmvliezen zijn kleiner dan die van vrouwen, daarom hebben mannen minder kans op een besmetting dan vrouwen, het kans dat je HIV oploopt tijdens je ontmaagding is daarom ook kleiner omdat je voor het eerst neukt en je penis-slijmvliezen nog intact zijn...

Hoe meer je neukt zonder condoom, hoemeer kans je krijgt op een HIV besmetting..


:haha:


Hadi be!

Turkish_boy
13-07-06, 23:36
Geplaatst door Red Sonja
Men spreekt al in de eerste zinnen van deze desinformatie-campagne expliciet over de doelgroep die in deze dodelijke desinformatie moeten trappen: de Afrikanen.

De bevolking van Afrika moet nu maar eens met rasse schreden worden gedecimeerd en dat gaat natuurlijk het snelst en gemakkelijkst als condooms niet meer zo belangrijk worden gevonden onder de bevolking. Men zal weer massaal onbeschermd gaan neuken omdat die besneden piemel hen wel zal beschermen tegen AIDS.

En Goodnight zal het allemaal een rotzorg zijn.

Tuk maar lekker verder.

Goodnight! :slaap:

Besneden zijn, en een condoom dragen is 100% zekere middel.. Besneden zijn verlaagt je risico met 60%... Onbesneden zijn betekent een 99% kans op virusinfectie..

Dus liever beide, of miniiimaaaal besneden zijn... Als iedereen was besneden hadden we op dit moment gewoon minder mensen met Aids, dat is een feit waar niemand omheen kan..

Turkish_boy
13-07-06, 23:38
Geplaatst door tr_imparator
:haha:


Hadi be!

Leng kiro, bu konular hakkinda bana inanabilirsin :corcky:

Red Sonja
13-07-06, 23:42
Geplaatst door Turkish_boy
Het slijmvlies aan het bovenkant van je penis is zeer gevoelig voor miniscule bloedingen, zo klein dat je ze niet ziet maar net groot genoeg voor een virus om binnen te dringen, die kleine scheurtjes ontstaan door het heen en weer gaan in het vagina in een poging om klaar-te komen.

Hoe meer je neukt zonder condoom, hoemeer kans je krijgt op een HIV besmetting..

Ja, zo gaat dat in zijn werk: een AIDS virus oplopen.
Door de kleine bloedinkjes/scheurtjes van de penis heen.

Besnijdenis doet daar dus helemaal niks tegen. :fplet:

Ik hoop dat die mensen in Afrika niet net zo klakkeloos achter de desinfo aanlopen als hier. Het zal desastreuze gevolgen hebben. :traan1:

Turkish_boy
13-07-06, 23:54
Geplaatst door Red Sonja
Ja, zo gaat dat in zijn werk: een AIDS virus oplopen.
Door de kleine bloedinkjes/scheurtjes van de penis heen.

Besnijdenis doet daar dus helemaal niks tegen. :fplet:

Ik hoop dat die mensen in Afrika niet net zo klakkeloos achter de desinfo aanlopen als hier. Het zal desastreuze gevolgen hebben. :traan1:

Het feit dat besneden mannen minder sexueel gevoelig zijn dan onbesneden mannen laat zien dat ze een dikkere laagje huid op hun eikel hebben en rondom hun slijmvliezen.

Wij hebben een dunne laagje bepansering tegen seksueel overdraagbare ziektes.

tr_imparator
14-07-06, 00:13
Geplaatst door Turkish_boy
Het feit dat besneden mannen minder sexueel gevoelig zijn dan onbesneden mannen laat zien dat ze een dikkere laagje huid op hun eikel hebben en rondom hun slijmvliezen.

Wij hebben een dunne laagje bepansering tegen seksueel overdraagbare ziektes.



Iyi beynine yer yapmissin, kocum. Fazla guvenme ''bepanseringé'', sonra kendini hastanede bulursun. :haha:

gaziantepli kardesssssssiimmmmmmmmmm..hadi iyi geceleeeer. ;)

Red Sonja
14-07-06, 00:46
Geplaatst door Turkish_boy
Het feit dat besneden mannen minder sexueel gevoelig zijn dan onbesneden mannen laat zien dat ze een dikkere laagje huid op hun eikel hebben en rondom hun slijmvliezen.

Wij hebben een dunne laagje bepansering tegen seksueel overdraagbare ziektes.

:lol:

Dat je als man met besneden lid een stuk minder sexueel genot hebt, was al bekend.

De rest is bull.

:slaap:

Turkish_boy
14-07-06, 00:46
Geplaatst door tr_imparator
Iyi beynine yer yapmissin, kocum. Fazla guvenme ''bepanseringé'', sonra kendini hastanede bulursun. :haha:

gaziantepli kardesssssssiimmmmmmmmmm..hadi iyi geceleeeer. ;)

haha,zaten guvenmiyorum :D

Ama benim bazi gençler gibi azma durumunda yok, 31ini çek otur oturdugun yerde, 31 yeter bile :D

Siki$mezsen, hiçbirseyde geçemez toch?

Nu in het Nederlands:

Wij zijn de "Sherman" tanks uit het 2e wereld oorlog.
Dunne laag bepantsering, maar mobiel en snel!

Turkish_boy
14-07-06, 00:48
Geplaatst door Red Sonja
:lol:



De rest is bull.

:slaap:

Dat is niet waar, het voorhuidje is er voor om het eikel vochtig te houden en het huidoppervlak levend.

Zoals je misschien al weet is het huid dood, zodra het huid niet meer vochtig is omdat het voorhuidje weg is, sterft het opperhuid van het het huidoppervlak af... Dat laagje biedt een kleine bescherming, mijn pantser theorie klopt als een bus!

~Panthera~
14-07-06, 00:51
Geplaatst door Turkish_boy

Wij zijn de "Sherman" tanks uit het 2e wereld oorlog.
Dunne laag bepantsering, maar mobiel en snel!

:haha: Die is leuk !

tr_imparator
14-07-06, 00:54
Geplaatst door Turkish_boy



sen bugun birsey mi kullandin? weeeed? :haha:

:melig2:

Red Sonja
14-07-06, 01:01
Geplaatst door Turkish_boy
Ik gaf een antwoord op een domme uitlating van jouw, namelijk dat MOslims hun hersennen niet gebruiken.


Dat heeft III nergens geschreven. :jammer:
Ik kan het nergens teruglezen, maar waarschijnlijk wil je het allemaal over de boeg gaan gooien van racisme, om weet ik wat voor reden? :moe:

Red Sonja
14-07-06, 01:13
Geplaatst door Turkish_boy
Dat is niet waar, het voorhuidje is er voor om het eikel vochtig te houden en het huidoppervlak levend.

Zoals je misschien al weet is het huid dood, zodra het huid niet meer vochtig is omdat het voorhuidje weg is, sterft het opperhuid van het het huidoppervlak af... Dat laagje biedt een kleine bescherming, mijn pantser theorie klopt als een bus!

Ja hoor, het is een feit dat je met besneden lid veel minder sexueel plezier ervaart, dat klopt als een bus met je theorie want met een piemel met pantser voel je nou eenmaal veel minder.

Het biedt je bovendien vrijwel helemaal geen bescherming tegen AIDS.
0,02 procent is geen percentage waar je je leven voor in de waagschaal legt, dunkt me.

Dit hele bullshit-"onderzoek" wijst maar op 1 ding: desinfo om de massa in een bepaalde denkrichting te manipuleren, waar ze naar gaan handelen (onveilige sex dus).

III
14-07-06, 01:17
Geplaatst door Turkish_boy
Jij haalde domme dingen erbij, zo dom dat je alleen keek naar mijn spelling, mensen kunnen een taalstoornis hebben, zoiets noemen ze dyslectie, ooit van gehoort? Ik heb die D's en T's of DT's duizenden keren geoefent en nog blijft het moeilijk.
Leuk he om zulke dingen te betrekken bij discussies.

Wat moet ik met informatie dat ik al weet, namelijk dat mijn Nederlandse spelling slecht is, ik spreek het WEL perfect.
Jij zegt rare dingen, doe ik het zelfde krijg ik rare antwoorden... Wat voor een persoon ben jij?


Nee, jij was lekker inhoudsloos op de persoon aan het spelen en aan het proberen die te beledigen.
Daarbij had je het erover dat moslims moeten leren. Nou de lessen kon je van mij krijgen, want ondanks het feit dat ik dyslectisch ben, ga ik altijd na wat ik heb geschreven en zo zuiver ik mijn stukjes van veel fouten. En dan niet alleen taalfouten.
Deze techniek pas jij niet toe getuige jouw reply's.
Niet alleen taalkundig een ramp, maar zeer zeker ook op het menselijke vlak niet te tolereren.




Geplaatst door Turkish_boy

Ik gaf een antwoord op een domme uitlating van jouw, namelijk dat MOslims hun hersennen niet gebruiken.


Deden ze dat maar eens niet, zou ik dan weer zeggen. De meesten hier gebruiken hun hersenen (lees: verstandelijk vermogen) maar wat vaak té veel. Mensen zijn irrationele wezens die alles proberen uit te leggen.
Als irrationeel wezen moet je dat echter niet willen. Goed zou het zijn om eens rationeel te verklaren dat de meeste dingen niet rationeel te verklaren zijn.
God weet, jullie weten niet. Waarom zou je je daarbij niet neerleggen?
"God grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can and the wisdom to know the difference."
Met veel gevoel voor gevoel zul je erin slagen die wijsheid te verkrijgen.


Geplaatst door Turkish_boy

Dan kun je kennelijk niet lezen, nee jongentje.. je had niks terugtezeggen dus ging je maar wat praten over mijn spelling om toch sterk over te komen.

Een fout van mijn kant beste broeder, het zal niet weer voorkomen.
Maar kun je me beloven dat jij niet meer (moedwillig, misschien heetgebakerd) gaat schelden en beledigen?
Mocht dat te moeilijk blijken, mag je me PM'en.



Geplaatst door Turkish_boy

Mensen kunnen boos worden, dan zeggen ze dingen ""Nare dingen" het was niet mijn bedoeling om je goddeloos te noemen, maar ik ben ook maar een mens en ik word ook wel eens boos, en als ik boos ben dan word ik razend... Kort lontje noem je zoiets, dan typ ik dingen om een ander zoveel mogelijk beleefd te kwetsen.

Ik snap dat beleefd niet echt.
Maar moedig van je jezelf zo bloot te geven.
Ik had echter niet de intentie je boos te maken.
In eerste instantie sprak ik ook een ander aan, niet jou.


Geplaatst door Turkish_boy

Leuke gedicht, van welke site heb je ge copy-passed...?

Het is de letterlijke vertaling van een text uit het Engels: "The Enemy Within" ( De vijand in jezelf, de vijand die binnenin je huist).



Geplaatst door Turkish_boy


Dat is niet zo, Allah heeft 99 schone namen, al die namen hebben een betekennis. Mijn naam heeft zelfs een betekinis, net zoals vele Nederlandse namen, dus elke naam met een betekis is volgens jouw een nep naam en een verzamelwoord?

Ali is een naam en betekent zoiets als "Grote".
Mijn naam is Benno en dat betekent "Beer", net zoals Donald "de Wereldheerser" is of Peter "de Rots"...
Maar de namen van Allah zijn onder te verdelen in 3 cathegorieën.
Eén ervan is die van de kwaliteiten: de Barmhartige, de Erbarmer, de Bron van eeuwige Vrede etc.
Vraag maar even aan AARDIG of iemand anders hoe het precies zit, want ik zou het moeten opzoeken.

Geplaatst door Turkish_boy



Zo zijn er wel kwaliteiten te verbinden aan die "namen".
Allah heeft maar één echte naam. Allah is Dé God en god is een titel, maar geen naam. En als er 1% van de mensen Allah uitsprekeekt op de manier die juist is, dan is het veel!
De echte enige naam van God is ook onuitspreekbaar.

Schrijf jij het toch maar op hier, dan zie ik wel of ik het kan uitspreken of niet.

Sean Llewellyn, Roger Federer, Scott Fitzgerald, Lady fforbes-Hamilton.
Nou dat gaat prima lukken, maar de Naam van de Allerhoogste is van een ander kaliber.


Geplaatst door Turkish_boy

Sorry ik wil niks van het Jodendom weten...
Jammer, want de wortels ervan zijn dezelfde als die van de islam...
Dat zijn wel ook dingen waarvan God wil dat jij die onderzoekt.



Geplaatst door Turkish_boy

Ik ben eerlijk naar mijn zelf toe.. ik heb nergens beweert dat ik beter ben dan anderen, ik heb mijn geloof dan ook eens goed bekeken en veel passages uit het Koran gelezen. Ik ben tot het conclusie gekomen dat er maar een vrede lievende geloof is en dat het het Islam.
De islam is de overgave aan Allah, de God. Daar zit niets onvredigs in.
Maar niemand die oorlogzuchtig is mag beweren dat hij moslim (=aanhanger van de islam) is. Hij zou een leugenaar zijn!

"Er is geen andere god dan Allah, en hz.Mohammed S.A.V is zijn profeet" [/B][/QUOTE]

Amien.


Geplaatst door Turkish_boy

Het feit dat jij en dat vriendinetje mijn geloof meteen begonnen aantevallen heeft mij heel erg boos gemaakt..., vandaar mijn beledigende reacties.

Als je met recht zou spreken over beledigen, hoeft dat niet te betekenen dat beledigingen gerechtvaardigd zijn.
Zie daarom geen beledigingen, maar leringen.
Zij en ik praten niet om te praten, moet je weten.
We hebben het beste voor met de schepselen van De Heer van de Laatste Dag.
Zie het goddelijke van het gelijk van allen die de vrede liefhebben.
Probeer geen labels te plakken.
"Of christen of moslim of jood, uiteindelijk gaan wij allen dood."

III
14-07-06, 01:25
Geplaatst door Turkish_boy
... heen en weer gaan in het vagina in een poging om klaar-te komen.

Wat anders zou je op die plaats oefenen?
Grappenmaker! :bril:

Red Sonja
14-07-06, 01:37
Egshugoro egshemagas.. :boogie:

III
14-07-06, 01:39
Geplaatst door Red Sonja
Egshugoro egshemagas.. :boogie:

Eshemagas..? :stout:
GEMATALAMO! :gniffel:

Red Sonja
14-07-06, 01:42
Geplaatst door III
Eshemagas..? :stout:
GEMATALAMO! :gniffel:

Andabacka! :ego:

:fuckit:

III
14-07-06, 01:46
Geplaatst door Red Sonja
Andabacka! :ego:

:fuckit: Gishuru vakamisho jekultavi andabaka.
Mishgare digare valishu eshugoro mitabalu... Jekura eshuguru tamibruvulu gematalamo andabaka!!! :melig:














































:nijn: Bashulu govina bepuradu... :blij:

MaRiaH
14-07-06, 01:47
Sindarijns, elendil? :D

Ohnee ik zie het al:

Ana Andabaka, Prilagoðeno za ispis na pisaè
:hihi:

Red Sonja
14-07-06, 01:51
Geplaatst door III
Gishuru vakamisho jekultavi andabaka.
Mishgare digare valishu eshugoro mitabalu... Jekura eshuguru tamibruvulu gematalamo andabaka!!! :melig:














































:nijn: Bashulu govina bepuradu... :blij:

Tepu ravadu!! :terrorist


:zwaai:

III
14-07-06, 01:55
Geplaatst door Red Sonja
Tepu ravadu!! :terrorist


:zwaai:

Ginshura bevalabu entugero hislamatan.:kusgrijs:

Voor de andere bezoekers ook een goede nachtrust!

Goodnight
14-07-06, 16:17
Geplaatst door AARDIG
Good memories, remember :hihi:

:vreemd:

Goodnight
14-07-06, 16:27
Mannenbesnijdenis prominent op aids-conferentie

Bron: Brabants Dagblad/ANP
Datum: 14 juli 2006

AMSTERDAM (ANP) - Besnijding van mannen kan een belangrijke rol spelen om HIV-besmetting voorkomen. Dat thema zal aan de orde komen tijdens de zestiende Internationale Aids Conferentie, die van 13 tot 18 augustus in Toronto wordt gehouden.

Volgens aids-wetenschapper Joep Lange is er op grond van onderzoek in Zuid-Afrika in ieder geval sprake van een effect op korte termijn. Zes van de tien HIV-infecties bij mannen zou op deze manier worden voorkomen.

Onderzoek in Oeganda wijst uit dat door mannenbesnijdenis het aantal besmettingen van man op vrouw met 30 procent afneemt. Lange zei dat vrijdag in Amsterdam.

De hoogleraar aan de Universiteit van Amsterdam is pessimistisch over de kansen van een vaccin, dat besmetting voorkomt. Ook is hij somber over het onderzoek naar microbiciden, gels die vaginaal aangebracht bescherming tegen het HIV-virus kunnen bieden.

Sinds de vorige conferentie, twee jaar geleden in Bangkok, zijn 5 miljoen mensen aids gestorven. In een kwart eeuw heeft de ziekte 25 miljoen levens gekost. Is HIV in de welvarend westerse wereld inmiddels een chronische aandoening, in ontwikkelingslanden betekent besmetting nog steeds een doodvonnis, zei Sjoera Dikkers, directeur van Stop Aids Now. Niet meer dan 20 procent die de infectie door bijvoorbeeld onveilige seks hebben opgelopen, wordt behandeld. Twee jaar geleden was dat 7 procent.

Dat de conferentie in Canadese stad wordt gehouden, noemde Lange een gemiste kans. In Bangkok (Thailand) en Durban (Zuid-Afrika) maakte de conferentie indruk, aldus Lange, die in 2004 de bijeenkomst presideerde. Peking of Moskou was een betere plaats geweest. Daar stijgen de infectiecijfers en kan een conferentie rechtstreeks effect hebben, meent de hoogleraar.

Joepie
14-07-06, 16:31
Geplaatst door Mill
Condoomgebruik redt honderden miljoenen van Aids.

Keer gezien op tv in docu:

Voorlichting aan mannen in afrika. Ze pakte een stok en deden een condoom erom heen. Legde uit dat de stok de penis moest voorstellen.

De daad:
De man pakt de condoom, doet hem op een stok (bezem) en gaat vervolgens lekker met de vrouw aan de gang.

:)

Red Sonja
14-07-06, 19:51
Geplaatst door Goodnight
Mannenbesnijdenis prominent op aids-conferentie

Bron: Brabants Dagblad/ANP
Datum: 14 juli 2006

AMSTERDAM (ANP) - Besnijding van mannen kan een belangrijke rol spelen om HIV-besmetting voorkomen. Dat thema zal aan de orde komen tijdens de zestiende Internationale Aids Conferentie, die van 13 tot 18 augustus in Toronto wordt gehouden.

Volgens aids-wetenschapper Joep Lange is er op grond van onderzoek in Zuid-Afrika in ieder geval sprake van een effect op korte termijn. Zes van de tien HIV-infecties bij mannen zou op deze manier worden voorkomen.

Onderzoek in Oeganda wijst uit dat door mannenbesnijdenis het aantal besmettingen van man op vrouw met 30 procent afneemt. Lange zei dat vrijdag in Amsterdam.

De hoogleraar aan de Universiteit van Amsterdam is pessimistisch over de kansen van een vaccin, dat besmetting voorkomt. Ook is hij somber over het onderzoek naar microbiciden, gels die vaginaal aangebracht bescherming tegen het HIV-virus kunnen bieden.

Sinds de vorige conferentie, twee jaar geleden in Bangkok, zijn 5 miljoen mensen aids gestorven. In een kwart eeuw heeft de ziekte 25 miljoen levens gekost. Is HIV in de welvarend westerse wereld inmiddels een chronische aandoening, in ontwikkelingslanden betekent besmetting nog steeds een doodvonnis, zei Sjoera Dikkers, directeur van Stop Aids Now. Niet meer dan 20 procent die de infectie door bijvoorbeeld onveilige seks hebben opgelopen, wordt behandeld. Twee jaar geleden was dat 7 procent.

Dat de conferentie in Canadese stad wordt gehouden, noemde Lange een gemiste kans. In Bangkok (Thailand) en Durban (Zuid-Afrika) maakte de conferentie indruk, aldus Lange, die in 2004 de bijeenkomst presideerde. Peking of Moskou was een betere plaats geweest. Daar stijgen de infectiecijfers en kan een conferentie rechtstreeks effect hebben, meent de hoogleraar.


De berichtgeving wordt hoe langer hoe gekker. :wtf:

En er wordt me een partij met getallen gerommeld!

Waar het eerst nog 60% zou zijn, is het nu ineens "gedaald" tot niet meer dan de helft...

Echt gedegen en betrouwbaar. :jammer:

:slaap:

AARDIG
14-07-06, 21:22
Geplaatst door Goodnight
:vreemd:

Die besnijdenis discussies. Zo vergeetachtig :ego:

Red Sonja is volgens mij die Ibrahimmm, dus men valt weer in herhaling.

Wizdom
14-07-06, 21:29
Een van de meest geloofde maar tegelijkertijd ook meest leugenachtige en achterlijke NEDERLANDSE politici Ayaan Hirhsi MAGAN heeft deze vorm van mensenlevens reddende ingreep verminking genoemd...

Ze heeft nooit ECHTE VERMINKING aan de kaak gesteld zoals BODYPIERCING en TATOUAGES... Maar ja dat zou haar LEUGENACHTIGE en ACHTERLIJKE PERSONAGE alleen schade toebrengen...

Goodnight
14-07-06, 21:41
Geplaatst door AARDIG
Die besnijdenis discussies. Zo vergeetachtig :ego:

Red Sonja is volgens mij die Ibrahimmm, dus men valt weer in herhaling.

:hihi:

Ik ben ook niet meer zo piepjong, een beetje respect voor de ouderen :ego:

Red Sonja EN die III zijn/ is Ibrahimmm.

En klopt het is een herhaling, alleen komische is dat nu zelfs de wetenschappelijke onderzoeken waar de meesten ( want dat is aantoonbaar) bij zweren worden afgedaan als oevreloos gezwets.


@ Red Sonja, ach jij weet het beter :wink:

Als je zo oplettend geweest was, had je gelezen in het eerdere bericht dat men de cijfers tussen de 35 en de 70 % noemde.


Maar he, zoals eerder gezegd....het is allemaal bla bla...want Red Sonja weet het beter.

je zou een rubriek moeten beginnen joh.

Red Sonja
14-07-06, 22:17
Ah, daar istie weer hoor: het onmiskenbare "signaal van vastgeluld zijn".
Ik kan mijn klokje erop gelijk zetten. :wink:

Wanneer men geen enkel argument heeft en de zelfgeplaatste berichtgeving ook nog volkomen tegen elkaar blijkt in te druisen, gaat men weer over tot het doen van een zwaktebod.

Het is me wel duidelijk dat die hele AIDS verspreiding en het bewust decimeren van de Afrikaanse bevolking je geen bal interesseren.

Het zal je zogezegd aan je decadente reet roesten. :slaap:

Goodnight! :tik: