PDA

Bekijk Volledige Versie : Doden door bomexplosies in Mumbai



~Panthera~
11-07-06, 15:30
***************************************
Doden door bomexplosies in Mumbai

***************************************
` Bij een serie explosies in de Indiase
stad Mumbai (het vroegere Bombay) zijn
zeker veertig doden gevallen.Tijdens de
avondspits ontploften zeven bommen kort
na elkaar in overvolle forensentreinen.
Alle stations in de miljoenenstad zijn
afgesloten.

Niemand heeft zich nog verantwoordelijk
verklaard voor de aanslagen.In augustus
2003 vielen in Mumbai ook tientallen
doden door een serie bomaanslagen.

Ook in de Indiase hoofdstad New Delhi
is de politie in de hoogste staat van
paraatheid gebracht.

Marsipulami
11-07-06, 15:33
Zes explosies op treinnet in India



NEW DELHI - Op het treinnet van Mumbai (Bombay), de financiële hoofdstad van India, hebben zich dinsdag tijdens de avondspits minstens zeven ontploffingen voorgedaan. Er zijn vermoedelijk tientallen doden gevallen, aldus de politie en Indiase media

Er zijn ook heel wat gewonden. In New Delhi, de nationale hoofdstad, is de alarmfase afgekondigd. Het overige treinverkeer stilgelegd en is iedereen opgeroepen uit de buurt van treinstations te blijven. De eerste explosie trof een trein op een station in de noordwestelijke voorstad Khar. De zes andere explosies volgden elkaar in rap tempo op. Volgens het persbureau PTI zijn alle bommen afgegaan in de eerste klasse. rbo

Marsipulami
11-07-06, 16:57
Zeker 105 doden bij treinaanslagen Mumbai



HLN BREAKING NEWS
Bij zeven bomexplosies op het treinnet van Mumbai (Bombay), de financiële hoofdstad van India, zijn dinsdag minstens 105 mensen omgekomen. Er zijn ook veel gewonden.

De politiechef van Bombay, A. N. Roy, zei dat op de verschillende aanslagplaatsen tot nog toe 60 lijken zijn geborgen. Een explosie deed zich voor op een volle lokale trein. De andere ontploffingen gebeurden in diverse stations van Mumbai. Alle stations zijn afgesloten. Ook in New Delhi, de nationale hoofdstad, is de alarmfase afgekondigd.

Couscousje
11-07-06, 18:45
In 1992 en 1993 vormde Bombay het toneel voor ernstige onlusten tussen de Hindu- en Moslimbevolking wat tot een climax leidde op 12 maart 1993 toen 10 krachtige bomaanslagen in de stad gepleegd werden. Hierbij kwamen in totaal 317 mensen om het leven.

Ik gok erop dat het weer zover is.

Cc

~Panthera~
11-07-06, 20:22
Scores dead in Mumbai train bombs

Rescue efforts have been hampered by heavy rain
More than 160 people have been killed and 460 injured by seven bombs on the train network in the Indian financial capital Mumbai (Bombay), police say.

Hansch
11-07-06, 20:44
Geplaatst door ~Panthera~
Scores dead in Mumbai train bombs

Rescue efforts have been hampered by heavy rain
More than 160 people have been killed and 460 injured by seven bombs on the train network in the Indian financial capital Mumbai (Bombay), police say.

de lafheid geeft je al een idee over de identiteit van deze schurkendaad.

een donkergroen vermoeden bekruipt mij, zou dat vooroordeel zijn, of ervaring ?

Hansch
11-07-06, 22:46
Geplaatst door Hansch
de lafheid geeft je al een idee over de identiteit van deze schurkendaad.

een donkergroen vermoeden bekruipt mij, zou dat vooroordeel zijn, of ervaring ?
Hoe zouden de gelogigen in satan zich beter kunnen bewijzen dan via zo'n laffe "strijd"daad ?

is er nog iets laffers iets satanischer ?

dachet nie.

observer
12-07-06, 08:11
Geplaatst door Hansch
Hoe zouden de gelogigen in satan zich beter kunnen bewijzen dan via zo'n laffe "strijd"daad ?

is er nog iets laffers iets satanischer ?

dachet nie. ik heb anders nog nooit een satanist iemand kwaad zien doen laat staan aanslagen plegen, dat wordt meesta l gedaan door aanhangers van godsdiensten die beweren dat die van hun liefde en vrede brengt

Hansch
12-07-06, 16:13
Geplaatst door observer
ik heb anders nog nooit een satanist iemand kwaad zien doen laat staan aanslagen plegen, dat wordt meesta l gedaan door aanhangers van godsdiensten die beweren dat die van hun liefde en vrede brengt
Echte satanisten zul je niet gauw horen zeggen dat ze van satan zijn, ze doen eerder alsof ze van god zijn.

Marsipulami
12-07-06, 17:06
Waar is Al Qaeda nu opeens gebleven in de berichtgeving ? Is het inzicht dan toch gegroeid dat Al Qaeda een verzinsel was om ten oorlog te trekken ?

delankmoedige
12-07-06, 18:25
Welk geloof zou hier achter steken.

Ik zet mijn centjes op het Taoïsme.

Of zullen het weer de van vrede vervulde kruisvaarders zijn van die tolerantie.

Nee, dat kan niet
Ik blijf bij de Taoïsten.
:maffia:

Hansch
12-07-06, 18:33
Geplaatst door delankmoedige
Welk geloof zou hier achter steken.

Ik zet mijn centjes op het Taoïsme.

Of zullen het weer de van vrede vervulde kruisvaarders zijn van die tolerantie.

Nee, dat kan niet
Ik blijf bij de Taoïsten.
:maffia: het zullen vast geen pacifistische kaboutertjes zijn.


hoewel, 1 kabouter Plop is genoeg om dozijnen families voor tig jaren in het verderf te schoppen, en waarom, om dat ze als verwende princesjes hun zin willen hebben, zonder daarvoor bereid te zijn met openvizier te strijden, als een ridder !

Nee alles doen ze stiekum, vanuit het verborgene***, als struikrovers,


lees Jesaja 29

De Heer zegt:
Omdat dit volk mij naar de mond praat,
mij slechts met de lippen dient,
terwijl hun hart ver bij mij vandaan is;
omdat hun ontzag voor mij louter plicht is,
slechts aangeleerd en door mensen opgelegd –
14 daarom zal ik opnieuw wonderen verrichten voor dit volk,
indrukwekkende wonderen en grootse daden.
De wijsheid van wijzen zal hun dan niet baten,
het verstand van verstandigen houdt zich verborgen.
15 ***Wee degenen die hun ware bedoelingen
diep verborgen houden voor de HEER;
die alles doen in duisternis en zeggen:
‘Wie ziet ons? Wie weet wat wij doen?’
16 Jullie draaien de zaken om! Is de klei soms meer dan de pottenbakker?
Kan het maaksel over zijn maker zeggen:
‘Hij heeft mij niet gemaakt’?
Of het aardewerk over de pottenbakker:
‘Hij brengt er weinig van terecht’?

delankmoedige
12-07-06, 18:40
De weerzinwekkende paradox dat lafheid en moordzucht is verheven tot een nobele daad.

Kinderen die juichen wanneer één van hun martelaren zijn kont er finaal afblaast in een Londonse bus.

Fraai plaatje.

Ach ja dat baby'tje die in de armen lag van het jonge meisje op de stoel voor hem zal de Grote Martelaar wel te weinig respect hebben getoond.

En zoals je weet alle martelaren zijn dappere mannen

Hansch
12-07-06, 18:44
Geplaatst door delankmoedige
De weerzinwekkende paradox dat lafheid en moordzucht is verheven tot een nobele daad.

Kinderen die juichen wanneer één van hun martelaren zijn kont er finaal afblaast in een Londonse bus.

Fraai plaatje.

Ach ja dat baby'tje die in de armen lag van het jonge meisje op de stoel voor hem zal de Grote Martelaar wel te weinig respect hebben getoond.

En zoals je weet alle martelaren zijn dappere mannen

Een martelaar in westerse zin is iemand die zichzelf met leven heeft gegeven voor een goede zaak, niet ook nog even tig onschuldige mensen erbij vermoorden, dan ben je gewoon een valseerzuchtige moordenaar des satans, maar dat wist delankmoedige uiteraard al, toch even goed te vermelden voor de schare onwillenwetenden hier op dit prachtige forum.

delankmoedige
14-07-06, 12:23
How true

Het meest bizarre of wellicht pikante was dat op het zelfde moment dat die smerige Westerse imperialistische, ongelovige zondaard in doodsangst uit de bovenverdieping van de Twin Towers sprong (volgens het aloud Livingstone-adagium; alles beter dan levend gekookt worden) en ik de Marokkaanse lievertjes aanschouwde die van pure blijdschap aan het hossen en zingen waren ik geenszins geschokt was.

Grote Roergangers en verlichte Geesten als Job Cohen of de immer spaarzame ING-icoon Wimpie Kok natuurlijk wel.

En zelfs de trouwhartige PvdA-hulpverleners en bereidwillige steunverleners bij de mediacratie konden zichzelf ditmaal niet geruisloos schoonschijten.

Aaaaaah dat waren nog eens tijden.

Maar de laatste tijd lijkt het wel of de martelaren een beetje op aan het raken zijn.
Kunnen we nu nooit meer hossen ?
:huil:

Hansch
14-07-06, 13:12
Geplaatst door delankmoedige
How true

Het meest bizarre of wellicht pikante was dat op het zelfde moment dat die smerige Westerse imperialistische, ongelovige zondaard in doodsangst uit de bovenverdieping van de Twin Towers sprong (volgens het aloud Livingstone-adagium; alles beter dan levend gekookt worden) en ik de Marokkaanse lievertjes aanschouwde die van pure blijdschap aan het hossen en zingen waren ik geenszins geschokt was.

Grote Roergangers en verlichte Geesten als Job Cohen of de immer spaarzame ING-icoon Wimpie Kok natuurlijk wel.

En zelfs de trouwhartige PvdA-hulpverleners en bereidwillige steunverleners bij de mediacratie konden zichzelf ditmaal niet geruisloos schoonschijten.

Aaaaaah dat waren nog eens tijden.

Maar de laatste tijd lijkt het wel of de martelaren een beetje op aan het raken zijn.
Kunnen we nu nooit meer hossen ?
:huil:
de "martelaren" worden langszaam maar zeker weer teruggezet in de moslimmand.


maar soms happen ze nog even een beetje na zoals in India ?!

Ga er maar vanuit,

of was het toch weer de Mossad ism de CIA zoals bij 9/11 en al die andere allah acbaraanslagen ?

Morosian
14-07-06, 14:48
Is deze daad nog altijd niet opgeëist door een groepje boze baarden?

Er zijn weer erg veel onschuldige slachtoffers gevallen, dus ik neem aan dat deze daad uit liefde voor een onzichtbaar opperwezen is gepleegd.

Hansch
14-07-06, 22:12
Geplaatst door Morosian
Is deze daad nog altijd niet opgeëist door een groepje boze baarden?

Er zijn weer erg veel onschuldige slachtoffers gevallen, dus ik neem aan dat deze daad uit liefde voor een onzichtbaar opperwezen is gepleegd.

De Indiase regering heeft al wel de vinger gewezen naar buitenlandse krachten, lees Pakistan.

Hansch
18-07-06, 18:35
Geplaatst door Hansch
De Indiase regering heeft al wel de vinger gewezen naar buitenlandse krachten, lees Pakistan.
Alweer een week geleden, 180 doden en het leven gaat weer gewoon verder,

wat winnen die extremisten hier nu mee ?

Hansch
19-07-06, 13:28
De antichrist, die was, niet is, en er toch zal zijn, zal in de laatste dagen als een brullende leeuw tekeer gaan, wetende dat zijn einde kort is.al meer dan 200 doden,



men durft er gelukkig niet meer recht voor uit te komen dat men dit voor allah acbar gedaan heeft,

en dat is winst.

je ziet toch langszamerhand vooruitgang !