PDA

Bekijk Volledige Versie : Website Geert Wilders gehackt



barfly
14-07-06, 13:34
DEN HAAG - Een islamitische groepering heeft vrijdagochtend de website van Geert Wilders gehackt. In verschillende talen werden vloeken over Wilders uitgesproken. Bezoekers werden doorgestuurd naar 'Warriors for Islam'

In een reactie aan NU.nl laat Wilders weten dat hij vermoedt dat de hack te maken heeft met de cartoons van Profeet Mohammed die hij enkele maanden geleden op zijn website plaatste. Door de omstreden cartoons op zijn site te plaatsen steunde het kamerlid de Deense cartoonisten.

De website is inmiddels offline gehaald door de internetprovider van Wilders. "Toen ik hoorde dat mijn site gehackt was heb ik direct mijn internetprovider gebeld met het verzoek de site uit de lucht te halen." Volgens het kamerlid hebben de beledigingen enkele uren online gestaan.

Beveiliging

Wilders denkt niet er iets mis is met de beveiliging van zijn website. "Mijn site is niet lek als een mandje, maar ik ga er wel voor zorgen dat dit nooit meer gebeurt", aldus het kamerlid. Volgens Wilders is zijn site nog nooit eerder het doelwit van hackers geweest.

Wilders heeft inmiddels aangifte gedaan bij de politie. Hij hoopt dat de site in de loop van de dag weer online is.

Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/779012/34/Website_Geert_Wilders_gehackt.html)

Dat zat er natuurlijk wel een keer aan te komen :)

Divine_70
14-07-06, 13:54
Geplaatst door barfly


Dat zat er natuurlijk wel een keer aan te komen :)

Snelle actie dan van de Moslims. :hihi:

delankmoedige
14-07-06, 14:16
Je hebt vloeken en vloeken.
Je kunt bijvoorbeeld iemand uitmaken voor een rare kwiebes, of een merkwaardige snoeshoen. Je kunt je zelfs voorstellen dat je iemand attendeert op zijn aanmerkelijke flaporen of dat je -in een moment van grote woede- je het woordje badmuts ontglipt.

Hedentendage blijkt men echter vaak een virulente aanhanger van Nostradamus, maar dan zonder zijn even poetische als verhullende kwatrijnen. Men voorspelt bijvoorbeeld dat je zijn wijf en kind gaat neuken en hem de kop gaat afsnijden zoals dat rotte vieze vette varken van Gogh etcetera

Als ik moest gokken (vorige week nog flink (bijna 9 euro) verloren met pokeren) dan zou ik gokken dat zijn moslimvrienden zich bediende van grap-en grolcategorie twee.

Waarom sommige mensen zijn geboren zonder zelfkritiek, zelfrelativering, zelfspot en een innerlijk gevoel van beschaving is mij vreemd maar respect verdienen ze niettemin.

En hoe harder ze schoppen, hoe groter de charme van de underdog, hoe groter het stemmenaantal zal uitvallen. Het is dat ik op de Partij voor de Dieren stem want zelfs ik krijg zo onderhand de neiging te stemmen op die witte flapdrol

:kroatie:

Pixelshade
14-07-06, 16:14
ik zou die kop van hem willen zien nadat hij erachter kwam :haha: