PDA

Bekijk Volledige Versie : AEL-leider Abou Jahjah naar Libanon om te vechten



Couscousje
15-07-06, 11:32
AEL-leider Abou Jahjah naar Libanon om te vechten
Bron: De Telegraaf (restricted)
Gepubliceerd: zaterdag 15 juli 2006 @ 11:38

De Belgische Libanees Dyab Abou Jahjah, bij onze zuiderburen leider van de Arabisch Europese Liga (AEL), gaat naar zijn moederland om de wapens op te nemen tegen Israël. Hij zegt bereid te zijn aan de zijde van Hezbollah als martelaar te sterven.

In een afscheidsbrief aan zijn volgelingen schrijft Abou Jahjah: ''Dit wordt misschien mijn laatste reis. Ik wil al mijn kameraden bedanken.'' Eerder al zei hij te hopen dat ''het kankergezwel'' (Israël red.) ''door Hezbollah zal worden weggesneden.''

De AEL heeft de Hezbollah-beweging geprezen voor de ontvoering van twee Israëlische militairen, waarmee het conflict tussen Libanon en Israël begon. Die ontvoering was een ''heroïsche'' operatie aldus de Liga. Abou Jahjah heeft in het verleden meermaals zelfmoord- en terreuraanslagen in Israël toegejuicht.

De brief van Abou Jahjah aan zijn volgelingen, met onder meer de tekst: ''Onze vijand in dit gevecht is ook dezelfde, de koloniale zionisten zijn de geestelijke kinderen van de racisten in Europa. Beiden zijn de producten van kapitalisme en diens globale systeem van uitbuiting en slavernij.''

Cc

Amenzu
15-07-06, 11:58
Geplaatst door Couscousje
AEL-leider Abou Jahjah naar Libanon om te vechten
Bron: De Telegraaf (restricted)
Gepubliceerd: zaterdag 15 juli 2006 @ 11:38

De brief van Abou Jahjah aan zijn volgelingen, met onder meer de tekst: ''Onze vijand in dit gevecht is ook dezelfde, de koloniale zionisten zijn de geestelijke kinderen van de racisten in Europa. Beiden zijn de producten van kapitalisme en diens globale systeem van uitbuiting en slavernij.''

Cc


HIj gata nergens heen, 80% van de jeugd in die landen wil daar weg en bekoopt het soms met de dood. Hij heeft zelf zelfs moeten liegen om hier te kunnen komen. Zijn grens is station MIDI. De lafheid is een bekende verschijnsel bij de ARbische nationalisten.


Dit is alleen maar om weer, zoals het ael betaamt, in het nieuws te komen. Ik zou graag concrete voorbeelden van de ael zou gedaan hebben. Helemaal niets, wat dat betreft lijken ze op Hershi Ali. De enige reden dat ze in het nieuws komen is door racistische en beledigende uitspraken doen.

observer
15-07-06, 23:32
kunnen we niet allemaal wat geld voor hem bijelkaar leggen en hem met de post naar tel aviv sturen?

Turkish_boy
16-07-06, 00:12
Geplaatst door Amenzu
HIj gata nergens heen, 80% van de jeugd in die landen wil daar weg en bekoopt het soms met de dood. Hij heeft zelf zelfs moeten liegen om hier te kunnen komen. Zijn grens is station MIDI. De lafheid is een bekende verschijnsel bij de ARbische nationalisten.


Dit is alleen maar om weer, zoals het ael betaamt, in het nieuws te komen. Ik zou graag concrete voorbeelden van de ael zou gedaan hebben. Helemaal niets, wat dat betreft lijken ze op Hershi Ali. De enige reden dat ze in het nieuws komen is door racistische en beledigende uitspraken doen.

Terugaan naar je thuisland om daar te vechten noem ik geen lafheid, hij had ook het voorbeeld van het Oranje huis in het 2e wereld oorlog of het voorbeeld van Zbreniça kunnen nemen...

Het is maar hoe je het woord "laf" interpeteert, je bekijkt het vanuit een Nederlandse perspectief...

Weetje wat laf is volgens oosterse cultuur? Wegrennen van een gevecht is laf...

ronald
16-07-06, 01:12
Geplaatst door Turkish_boy
Terugaan naar je thuisland om daar te vechten noem ik geen lafheid, hij had ook het voorbeeld van het Oranje huis in het 2e wereld oorlog of het voorbeeld van Zbreniça kunnen nemen...

Het is maar hoe je het woord "laf" interpeteert, je bekijkt het vanuit een Nederlandse perspectief...

Weetje wat laf is volgens oosterse cultuur? Wegrennen van een gevecht is laf...


"Weetje wat laf is volgens oosterse cultuur? Wegrennen van een gevecht is laf... "


...Wanneer, waarom, hoe is Jahjah eigenlijk naar Europa gekomen? Hoe lang heeft hij zich hier niet laten vetmesten? Als hij een rasechte Libanees is, dan zal zijn strijd in eerste moeten zijn die tegen Hetzbolah, de partij die Libanon als gijzelaar in haar eigen bekrompen strijd meesleurt en in de wurggreep houdt.

Amenzu
16-07-06, 08:47
Geplaatst door Turkish_boy
Terugaan naar je thuisland om daar te vechten noem ik geen lafheid, hij had ook het voorbeeld van het Oranje huis in het 2e wereld oorlog of het voorbeeld van Zbreniça kunnen nemen...

Het is maar hoe je het woord "laf" interpeteert, je bekijkt het vanuit een Nederlandse perspectief...

Weetje wat laf is volgens oosterse cultuur? Wegrennen van een gevecht is laf...

Ik zeg niet dat het laf is om te gaan vechten in je eigen land. IK zeg alleen dat de Arabische nationalistische lafaards niet kunnen vechten. Het enige wat ze kunnen zijn woorden, veel woorden. De arme, vernederde Jahjah gaat nergens heen.

observer
16-07-06, 16:37
Geplaatst door Turkish_boy
Terugaan naar je thuisland om daar te vechten noem ik geen lafheid, hij had ook het voorbeeld van het Oranje huis in het 2e wereld oorlog of het voorbeeld van Zbreniça kunnen nemen...
dat heeft hij anders toch echt al wat jaren gedaan

Al Sawt
16-07-06, 17:29
Geplaatst door Turkish_boy
Terugaan naar je thuisland om daar te vechten noem ik geen lafheid, hij had ook het voorbeeld van het Oranje huis in het 2e wereld oorlog of het voorbeeld van Zbreniça kunnen nemen...

Het is maar hoe je het woord "laf" interpeteert, je bekijkt het vanuit een Nederlandse perspectief...

Weetje wat laf is volgens oosterse cultuur? Wegrennen van een gevecht is laf... Hij bekijkt het van zijn eigen perspectief.

Lafheid is voor hem iemand die trots is op zijn afkomst en gaat vechten in zijn land.

Jezelf verbergen in een pseudo identiteit en iedereen beschuldigen van achterlijkheid en zwak, is voor hem een heldendaad.

Al Sawt
16-07-06, 17:31
Geplaatst door Amenzu
Ik zeg niet dat het laf is om te gaan vechten in je eigen land. IK zeg alleen dat de Arabische nationalistische lafaards niet kunnen vechten. Het enige wat ze kunnen zijn woorden, veel woorden. De arme, vernederde Jahjah gaat nergens heen. Die Arabische nationalisten hebben meer gemeen met jou dan je denkt.

observer
16-07-06, 19:27
Geplaatst door Al Sawt
Hij bekijkt het van zijn eigen perspectief.

Lafheid is voor hem iemand die trots is op zijn afkomst en gaat vechten in zijn land.

Jezelf verbergen in een pseudo identiteit en iedereen beschuldigen van achterlijkheid en zwak, is voor hem een heldendaad. in dat geval is abu ga je een echte held, gevlucht naar belgie (voor zijn criminele maatjes dan wel) onder valse voorwendselen via een nephuwelijk aan een paspoort gekomen en inderdaad vooral hier een grote bek als hij met bodyguards rondloopt

Al Sawt
16-07-06, 19:47
Geplaatst door observer
in dat geval is abu ga je een echte held, gevlucht naar belgie (voor zijn criminele maatjes dan wel) onder valse voorwendselen via een nephuwelijk aan een paspoort gekomen en inderdaad vooral hier een grote bek als hij met bodyguards rondloopt Abu is niet mijn held nog iets waar ik achting op sla.

Het siert hem dat hij de wapens gaat pakken in Libanon.

Chaya
16-07-06, 20:14
Geplaatst door Couscousje
AEL-leider Abou Jahjah naar Libanon om te vechten
Bron: De Telegraaf (restricted)
Gepubliceerd: zaterdag 15 juli 2006 @ 11:38

De Belgische Libanees Dyab Abou Jahjah, bij onze zuiderburen leider van de Arabisch Europese Liga (AEL), gaat naar zijn moederland om de wapens op te nemen tegen Israël. Hij zegt bereid te zijn aan de zijde van Hezbollah als martelaar te sterven.

Cc

Veel succes! :hihi:

Amenzu
16-07-06, 20:37
Geplaatst door Al Sawt
Abu is niet mijn held nog iets waar ik achting op sla.

Het siert hem dat hij de wapens gaat pakken in Libanon.

Het gaat niet om woorden maar om daden. Time will tell...

observer
16-07-06, 21:25
Geplaatst door Al Sawt
Abu is niet mijn held nog iets waar ik achting op sla.

Het siert hem dat hij de wapens gaat pakken in Libanon. ik zie het al voor me

een gedemoraliseerd israelisch leger blaast meteen de aftocht.

ha, als er een israelier in zijn buurt komt zal abu hem behandelen zoals een antwerpse agent (klagen klagen en zeggen klacht in te dienen)

als hij al naar libanon gaat zal het ongetwijfelt naar alanya zijn

Maarten
17-07-06, 02:21
Even kijken..
De man is Libanees.
Libanon wordt aangevallen.
De man gaat terug om het te helpen verdedigen.
Wie weet kost 'm dat zijn leven..

En in dit topic zie je dan de verdedigers der westerse beschaving in actie.
Waar vechten die eigenlijk voor?
Voor de vrijheid van hopeloze kutmening?
Voor het recht om andermans site te mogen behangen met hun Liederlijke Leegheid?
Voor de goede gewoonte om al over Arabieren te gaan urineren, nog voor hun lijken de grond geraakt hebben?

Maar gelukkig worden deze lieden minstens éens per jaar weer even mens, namelijk op 4 mei, om acht uur.
Maar ik heb het nooit zelf gezien, en kan het dus niet met zekerheid zeggen..
Gelukkig leven we in een tolerant land, en mogen ook de misdeelden helemaal op hun eigen maniertje zichzelf zijn.

observer
17-07-06, 08:48
Even kijken..
De man is Libanees.
Libanon wordt aangevallen.
De man gaat terug om het te helpen verdedigen.
Wie weet kost 'm dat zijn leven.. even kijken mischien omdat de laatste keer (toen israel nog werkelijk libanon bezet hield) hij hem gesmeerd is

iets zegt me dat zijn heldhaftigheid niet veel groter is dan toen


En in dit topic zie je dan de verdedigers der westerse beschaving in actie.
Waar vechten die eigenlijk voor?
Voor de vrijheid van hopeloze kutmening?
Voor het recht om andermans site te mogen behangen met hun Liederlijke Leegheid?
Voor de goede gewoonte om al over Arabieren te gaan urineren, nog voor hun lijken de grond geraakt hebben?

Maar gelukkig worden deze lieden minstens éens per jaar weer even mens, namelijk op 4 mei, om acht uur.
Maar ik heb het nooit zelf gezien, en kan het dus niet met zekerheid zeggen..
Gelukkig leven we in een tolerant land, en mogen ook de misdeelden helemaal op hun eigen maniertje zichzelf zijn.. zonder die mensen had jij hier niet geschreven dus wat dat betreft

en wat betreft het urineren over arabieren, in het geval van abu zal hij zichzelf wel ahum water geven op het moment dat hij of 1 israelier ziet of 1 van zijn oude strijdmakkers die nog een rekening hebben openstaan

freya
17-07-06, 08:54
Hij is dit weekend vertrokken.
Wat zeggen onze dappere, pis maar over iedereen heen, internetstrijders daarvan?

Amenzu
17-07-06, 09:14
Geplaatst door freya
Hij is dit weekend vertrokken.
Wat zeggen onze dappere, pis maar over iedereen heen, internetstrijders daarvan?

We hebben een grapje in marokko over een dergelijke held.

Toen bekend werd dat hij in Rome was, kwamen de vrouwen langs bij zijn vrouw om haar d eneiuwste grapjes over haar man te vertellen. Het hier om aljammani, 80% van de grappen in Marokko gaan over hem. Hij heeft wekenlang al de grapjes meegekregen vanuit de kast. Op een dag was de grap zo erg dat hij even uit de kast kwam en het volgende zei tegen de grapvertelster:
Wacht maar totdat ik terug kom uit Rome.

Ron Haleber
17-07-06, 09:27
Geplaatst door freya
Hij is dit weekend vertrokken.
Wat zeggen onze dappere, pis maar over iedereen heen, internetstrijders daarvan?

Maarten heeft zijn koffers al gepakt en wacht geduldig af... :gsm:

Zijn probleem is een Libanees visum los te krijgen...!

De Libanese regering is wel overtuigd van de slagkracht van deze Limburger van Russische herkomst. Hij heeft op maroc wel zijn tanden laten zien en menig zionist de grond in geboord...


Maar sheich Nasrallah ligt nog dwars, dubt nog steeds of Maarten wel geschikt is als zijn Minister van Informatie... :nerveus:




Die Mohammed Al Sahaf van Irak was indertijd ook zo'n weergaloze afgang voor Saddam... Wat hebben ze zich toen in het decadente westen niet over hem rotgelachen!

Sheich Nasrallah wil zich met onze Maarten nu niet opnieuw zo'n bult vallen. :giechel:

http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/images/07-minister.jpg

Voor de uitspraken van de onverwoestbare optimist Sahaf / Maarten zie:
http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/#quotes




Maarten staat in Libanon de verzamelde zionistische pers te woord
over de totale vernietiging van het Amerikaans-Israëlisch leger:


http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/images/Al-Sahaf.alsahaf.jpg

http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/images/_39061593_min-ap-203body.jpg

JobHopper
17-07-06, 10:35
Geplaatst door Al Sawt
Abu is niet mijn held nog iets waar ik achting op sla.

Het siert hem dat hij de wapens gaat pakken in Libanon.

Eerst zien, dan geloven. Onder het mom van 'de wapens pakken' gewoon even bij familie op bezoek. Daar een paar maandjes vertoeven en als zogenaamde 'held' terugkomen...

Als hij zo begaan was met de strijd tegen Israel, waarom is hij dan in de eerste plaats naar Belgie gegaan...

Jobhopper

observer
17-07-06, 10:45
Geplaatst door freya
Hij is dit weekend vertrokken.
Wat zeggen onze dappere, pis maar over iedereen heen, internetstrijders daarvan? waarheen ? of is dat geheim

zie we hem ineens het strand op tijgeren met een oude bom op zijn rug en met een triomfantelijke gil een paar zionistische kinderen doen schrikken

Maarten
17-07-06, 11:27
Geplaatst door freya
Hij is dit weekend vertrokken.
Wat zeggen onze dappere, pis maar over iedereen heen, internetstrijders daarvan?
Ze hebben toch alles, zou je denken he? Het WK, Wimbledon, de Tour.. En er zijn kranten, de TV, internet, boeken, tijdschriften, bibliotheken, videotheken.. Muziek en films kun je gratis downloaden. Ze hebben een opleiding gehad, kunnen vliegtickets kopen.. Je kunt hier Hongaars kantklossen, op je kop gaan staan, of er is wel een club voor. Er zijn bergen communicatiemiddelen, die ook bijna niks meer kosten..

Maar op sommigen pákt dat allemaal niet. Of het nou God is, of de commercie, of Balkenende, of de opium, of Ghandi, of de hele baggage van het westerse denken, het lukt gewoon niet. Het blijven kleine voetbalvandaaltjes, gefixeerd op de zelfgeschapen wereld van hun gedoetjes en intriges (Kijk Mammie!)..

Eigenlijk hoef je alleen maar een Asterix open te slaan, en te kijken naar wat er gebeurt aan dat Romeinse hof, en je weet eigenlijk al absoluut genoeg over wat hier gebeurt.

Misschien moet Mies Bouman weer opgetrommeld worden voor een actie "Sluit het Dorp". Dan hebben al die jongens, met kippen en al, tenminste weer een plek, waar ze - mét behoud van de eigen cultuur en de gebleken kwaliteiten - rustig kunnen doorrotten.

sjo
17-07-06, 11:50
Geplaatst door freya
Hij is dit weekend vertrokken.
Wat zeggen onze dappere, pis maar over iedereen heen, internetstrijders daarvan?

Zou hij deze week nog martelaar worden ?

gr.
sjo

Amenzu
17-07-06, 11:59
Geplaatst door sjo
Zou hij deze week nog martelaar worden ?

gr.
sjo
Hij gat nergens heen. DE mensen die erheen gaan zeggen dat niet, maar doen het gewoon.


Ael heeft niets concreets gedaan, de enige manier waarop ze in het nieuws komen is altijd geweest naar aanleiding van domme, extreme, racistische en beledigende uitspraken Of berichten over de criminele verleden van haar bestuur. Wat dat betreft zijn ze een exacte kopie van Hersh Magan Ali. Ik zou graag EEN CONCRETE voorbeeld van wat ael of ali hebben gedaan voor de mensen, waarvoor ze denken op te komen.

Als een ras arabisch nationalist (lees racist) beleeft Abu moelijke tijden. De meeste van hun moeten nog de nederlaag van 67 verwerken en dan krijgen ze dit. Dat stuk is dus geschreven in een schock toestand, Je moet het dus niet serieus nemen. Misschien was het een soort therapie om de vernedering een beetje te verzachten.

Iguais
17-07-06, 12:19
Geplaatst door Ron Haleber
Maarten heeft zijn koffers al gepakt en wacht geduldig af... :gsm:

Zijn probleem is een Libanees visum los te krijgen...!

De Libanese regering is wel overtuigd van de slagkracht van deze Limburger van Russische herkomst. Hij heeft op maroc wel zijn tanden laten zien en menig zionist de grond in geboord...


Maar sheich Nasrallah ligt nog dwars, dubt nog steeds of Maarten wel geschikt is als zijn Minister van Informatie... :nerveus:




Die Mohammed Al Sahaf van Irak was indertijd ook zo'n weergaloze afgang voor Saddam... Wat hebben ze zich toen in het decadente westen niet over hem rotgelachen!

Sheich Nasrallah wil zich met onze Maarten nu niet opnieuw zo'n bult vallen. :giechel:

http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/images/07-minister.jpg

Voor de uitspraken van de onverwoestbare optimist Sahaf / Maarten zie:
http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/#quotes




Maarten staat in Libanon de verzamelde zionistische pers te woord
over de totale vernietiging van het Amerikaans-Israëlisch leger:


http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/images/Al-Sahaf.alsahaf.jpg

http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/images/_39061593_min-ap-203body.jpg


Fossielen en humor. Fout.

IbnRushd
17-07-06, 12:28
Geplaatst door Iguais
Fossielen en humor. Fout.

Ter informatie: Ron Haleber heeft/had joodse ouders. Nog meer: hij spreekt altijd lof over zichzelf.

Iguais
17-07-06, 12:29
Geplaatst door IbnRushd
Ter informatie: Ron Haleber heeft/had joodse ouders. Nog meer: hij spreekt altijd lof over zichzelf.


Geloof mij, ik weet wie die holbewoner is.

Maarten
17-07-06, 14:25
Ze blijven zich hier ook maar rondwentelen in hun onbenul, lijken of niet, zolang hun G-spot het maar blijft doen.
Maar O Wee, als iemand het ventiel uit hun fiets haalt, dan worden de stoffige koffers vol moraal acuut van zolder gesleept, en moet elke moslim hier deelachtig worden van het onrecht, dat hen is aangedaan.

Kunnen ze in Amsterdam niet wat van die straatschoffies mobiliseren, als begeleider in werkkampen voor dit soort types, bijv. in de omgeving van Meppel?

Misschien hebben de moslims het niet goed begrepen trouwens:
Het is niet Babiebloed, maar bah-likoed, wat er in die matses zit. Helaas kost dan meer bloed, dan wat er in de gemiddelde dooie wegwerpbaby zit, zoals Israeli's die graag aan hun Roadblocks laten produceren uit Palestijnse vrouwen.

Lampo
17-07-06, 14:42
Geplaatst door Maarten
Ze blijven zich hier ook maar rondwentelen in hun onbenul, lijken of niet, zolang hun G-spot het maar blijft doen.
Maar O Wee, als iemand het ventiel uit hun fiets haalt, dan worden de stoffige koffers vol moraal acuut van zolder gesleept, en moet elke moslim hier deelachtig worden van het onrecht, dat hen is aangedaan.

Kunnen ze in Amsterdam niet wat van die straatschoffies mobiliseren, als begeleider in werkkampen voor dit soort types, bijv. in de omgeving van Meppel?

Misschien hebben de moslims het niet goed begrepen trouwens:
Het is niet Babiebloed, maar bah-likoed, wat er in die matses zit. Helaas kost dan meer bloed, dan wat er in de gemiddelde dooie wegwerpbaby zit, zoals Israeli's die graag aan hun Roadblocks laten produceren uit Palestijnse vrouwen.

Gezellig, om zo'n deprimerende ik-wentel-me-zo-graag-rond-in-zelfgebakken-weltschmerz-tijdgenoot in het pro-israel-kluppie te hebben.

Maarten
17-07-06, 15:55
Geplaatst door Lampo
Gezellig, om zo'n deprimerende ik-wentel-me-zo-graag-rond-in-zelfgebakken-weltschmerz-tijdgenoot in het pro-israel-kluppie te hebben.

Deprimerend? Dat kan niet waar zijn. Ik wakker alles aan waar ze in dat kluppie hartstochtelijk in geloven: het zondebokdenken, het onder de mat vegen van misdaad, het verdraaien van geschiedenis, het negeren van waar ze geen zin in hebben, het jongleren met de godsdiensten, het ontkennen van de oorzaken van geweld, enz..

Dankzij o.a. mij komen ze hélemaal toe aan wat ze het liefste doen!
Ze balen er al van, dat er hier zo weinig Marokkanen zitten, waar ze de drekbak van hun voorsteling van zaken over kunnen legen.
Ik roep hen dus als het ware op om te bidden op hun manier, en daarbij komt de hele aard van hun natuur fijn naar boven. Zo eren zij hun beschaving.
Die zijn mij heel dankbaar, dat ik hen de gelegenheid daartoe bied.
Jij begrijpt ook niks van echte gemeenschappelijkheid! :D

En intussen bestudeer ik zelf de Nieuwe Religie. Leuk vak hoor. Niets mis mee.
Ik was een beetje uitgekeken op Animal Planet, en kan het nou allemaal Live zien hier.

Maarten
17-07-06, 16:21
Geplaatst door Amenzu
Ik zou graag EEN CONCRETE voorbeeld van wat ael of ali hebben gedaan voor de mensen, waarvoor ze denken op te komen.


Oh.. Jahjah? Een heleboel. Ze hebben 'm eerst twee jaar lang in de media gebombardeerd met alle vooroordelen, onlogica en beschuldigingen, die er hier bestonden t.a.v. moslims. Jahjah bleek antwoorden te kunnen geven, die zo goed waren, dat zelfs de meest geslepen interviewer hem er niet onder kreeg.
Toen zijn ze 'm dus maar serieus gaan nemen, en nodigen 'm dus voortdurend uit
Hij maakt wel fouten hoor, maar intussen slaagt ie er wel in om zijn standpunten geheel naar westese normen te verkopen.
Dat was hier totaal nieuw, dat moslims dat konden.
En nou mag je best vinden dat het allemaal rotzooi is, maar op TV - zowel in Belgie als hier - slaagde niemand van al die professionele debaters hier erin om aan te tonen dat het rotzooi was.
Nou, dat is winst hoor.
Nee.. hij heeft heel veel mensen een plezier gedaan. Hij heeft heel veel dingen gezegd, die anders nooit een kans krijgen in de media.

Nou zijn niet alle moslims blij met 'm, maar dat komt vooral, omdat moslims sowieso al enorm onder druk gezet worden, terwijl die niet veel anders willen, dan gewoon gelijkwaardig participeren in de samenleving, en die bang zijn, dat Jahjah het autochtone vuurtje nog harder aanwakkert. Maar velen zijn gewoon blij met wat hij zegt, omdat het gewoon aansluit bij wat ze zelf denken. Jahjah krijgt respect, zoals hij dat intussen ook in onze eigen media krijgt.
Wat jij of ik verder van 'm vindt, is niet zo belangrijk.

ronald
17-07-06, 16:35
Geplaatst door Maarten
Oh.. Jahjah? Een heleboel. Ze hebben 'm eerst twee jaar lang in de media gebombardeerd met alle vooroordelen, onlogica en beschuldigingen, die er hier bestonden t.a.v. moslims. Jahjah bleek antwoorden te kunnen geven, die zo goed waren, dat zelfs de meest geslepen interviewer hem er niet onder kreeg.
Toen zijn ze 'm dus maar serieus gaan nemen, en nodigen 'm dus voortdurend uit
Hij maakt wel fouten hoor, maar intussen slaagt ie er wel in om zijn standpunten geheel naar westese normen te verkopen.
Dat was hier totaal nieuw, dat moslims dat konden.
En nou mag je best vinden dat het allemaal rotzooi is, maar op TV - zowel in Belgie als hier - slaagde niemand van al die professionele debaters hier erin om aan te tonen dat het rotzooi was.
Nou, dat is winst hoor.
Nee.. hij heeft heel veel mensen een plezier gedaan. Hij heeft heel veel dingen gezegd, die anders nooit een kans krijgen in de media.

Nou zijn niet alle moslims blij met 'm, maar dat komt vooral, omdat moslims sowieso al enorm onder druk gezet worden, terwijl die niet veel anders willen, dan gewoon gelijkwaardig participeren in de samenleving, en die bang zijn, dat Jahjah het autochtone vuurtje nog harder aanwakkert. Maar velen zijn gewoon blij met wat hij zegt, omdat het gewoon aansluit bij wat ze zelf denken. Jahjah krijgt respect, zoals hij dat intussen ook in onze eigen media krijgt.
Wat jij of ik verder van 'm vindt, is niet zo belangrijk.



Dat noemen we negatieve aandacht: kan je net zo goed meteen de prullenbak in flikkeren.

Amenzu
17-07-06, 17:37
Geplaatst door Iguais
Geloof mij, ik weet wie die holbewoner is.

http://www.aljazeera.net/mritems/images/2006/6/17/1_626096_1_23.jpg

Ik weet ook wie de holbewoners zijn. Bekijk deze reportage van aljazeera. In 2006 zijn er nog steeds in Marokko mensne die in grotten wonen.

http://www.aljazeera.net/mritems/streams/2006/6/17/1_625986_1_12.wmv

Wide-O
17-07-06, 17:37
Geplaatst door freya
Hij is dit weekend vertrokken.
Wat zeggen onze dappere, pis maar over iedereen heen, internetstrijders daarvan?

Ik persoonlijk vind het pathetisch.

Hi Freya ! :)

Maarten
17-07-06, 19:57
Geplaatst door ronald
Dat noemen we negatieve aandacht: kan je net zo goed meteen de prullenbak in flikkeren.

Ik snap het: positief en negatief zijn relatieve begrippen.
Zo is de vliegenstrip negatief voor vliegen, spuitbussen de hel voor kakkerlakken, en bajessen de dood voor criminelen.
Toch weet ik niet of er onder joden nog ooit een Einstein zal opstaan.

Amenzu heeft intussen per ongeluk niks gezien.

Ook zien we nu echte gelovigen, die iets vooral overtuigend bewezen vinden, als hun hersens al in elkaar zakken onder het gewicht van de zelf gestelde vragen, nog voor ze die zelf hebben kunnen beantwoorden.

Kwaliteitje hier!
Blijft deze ceremonie zo, of is dit normaal een opmaatje naar een soort Horst Wessellied, ter meerdere ere en glorie van de joodse cultuur?

ronald
17-07-06, 20:16
Geplaatst door Maarten
Ik snap het: positief en negatief zijn relatieve begrippen.
Zo is de vliegenstrip negatief voor vliegen, spuitbussen de hel voor kakkerlakken, en bajessen de dood voor criminelen.
Toch weet ik niet of er onder joden nog ooit een Einstein zal opstaan.

Amenzu heeft intussen per ongeluk niks gezien.

Ook zien we nu echte gelovigen, die iets vooral overtuigend bewezen vinden, als hun hersens al in elkaar zakken onder het gewicht van de zelf gestelde vragen, nog voor ze die zelf hebben kunnen beantwoorden.

Kwaliteitje hier!
Blijft deze ceremonie zo, of is dit normaal een opmaatje naar een soort Horst Wessellied, ter meerdere ere en glorie van de joodse cultuur?


Het gaat niet om de begrippen maar om datgene waarop deze begrippen zijn uitgesproken. Vliegenstrippen kunne in de keuken hele positieve waarden hebben. Op een vuilnisbelt is het negatieve shit die je meteen kunt laten vallen. Snap je het nu? De geschiedenis rond deze figuur heeft het wel bewezen. Heeft niks met zionisten te maken hoor. Het wordt bijna traumatische merk ik.

Maarten
17-07-06, 21:47
Geplaatst door ronald
Het wordt bijna traumatische merk ik.
Ja, dat snap ik. Een Libanees die dermate stevige consistente en heldere antwoorden geeft, dat je vriendjes er niet meer in slagen 'm publiekelijk onderuit te halen, dat zal wel flink zenuwachtig maken..

Ik ben er ook zeker van, dat wanneer jij daadwerkelijk zou proberen echte antwoorden te geven, in plaats van op je ideeen te varen, dat je dan vrij snel merkt, dat je in drijfzand werkt.

Wat jij allemaal vindt, dat is helemaal niet verkoopbaar. Dat is ook de grootste bedreiging voor joden. Ze worden niet zozeer van buitenaf bedreigd, maar van binnenuit, omdat het grootste deel van de voorstelling van zaken in dat conflict op zelfbedrog berust. Daardoor wordt de waarheid als het beest gevoeld, dat dag en nacht op de loer ligt. Uiterst bedreigend voor de staat Israel. Vandaar die negeer-cultuur daar, en het harde gegil, dat het permanent moet overstemmen.

ronald
17-07-06, 22:16
Geplaatst door Maarten
Ja, dat snap ik. Een Libanees die dermate stevige consistente en heldere antwoorden geeft, dat je vriendjes er niet meer in slagen 'm publiekelijk onderuit te halen, dat zal wel flink zenuwachtig maken..

Ik ben er ook zeker van, dat wanneer jij daadwerkelijk zou proberen echte antwoorden te geven, in plaats van op je ideeen te varen, dat je dan vrij snel merkt, dat je in drijfzand werkt.

Wat jij allemaal vindt, dat is helemaal niet verkoopbaar. Dat is ook de grootste bedreiging voor joden. Ze worden niet zozeer van buitenaf bedreigd, maar van binnenuit, omdat het grootste deel van de voorstelling van zaken in dat conflict op zelfbedrog berust. Daardoor wordt de waarheid als het beest gevoeld, dat dag en nacht op de loer ligt. Uiterst bedreigend voor de staat Israel. Vandaar die negeer-cultuur daar, en het harde gegil, dat het permanent moet overstemmen.


Consistent en helder?? Man hij is net zo getraumatiseerd als jij. Wat een helderheid? Bekrompen zou ik het haast noemen. Wat heeft hij ooit bijgedragen dan alleen een reputatie van breedbek omgeven door apen omdat dat enig status geeft?
Het kan mij geen lor schelen of iets van mij wel of niet verkoopbaar is. Tenslotte hebben we te maken met een vrije markt en iedereen is dus vrij te kopen, snuffelen, langs te lopen of af te zeiken. Alsof de maatstaf is dat het verkoopbaar is? Joden zijn nooit verkoopbaar geweest en al evenmin hun ideeen en religie. Dat is precies jouw makke dat je mensen naar hun bek praat ook al offer je de halve waarheid ervoor op. Je traumatische drijfveer zal daar zeker een rol bij spelen. Ga kasteelromannetjes schrijven. Dat is pas goed verkoopbaar. Ik reageer hier zoals ik dat wil en geen Stalinistisch rigime stopt bij daarbij. Als je er niet tegen kan dan sla je het maar over. Maar natuurlijk bied ik je de mogelijkheid om jouw rotzooi te uiten. Zelfs dat kan me geen lor schelen, autoritaire potentaat.
Dat jouw ervaringen met welk geloof dan ook tot resultaat is dat jij in jouw ogen de enige bent die het allemaal maar zo goed weet en dat anderen het allemaal verkeerd hebben en tot de satan behoren, dan is er echt iets goed mis met jou. Je weet niet eens meer vat wit en zwart is, niet eens wat licht en donker is en dan probeer jij mij hier wijs te maken over enig gevaar? Je verwijten naar het jodendom maakt je allen ontzettend belachelijk. Je denkbeelden zijn wel duidelijk en je opgelopen trauma wegens nijd en jalousie ook. Aangezien je als een dolle stier reageert op traumatisch zal dit inderdaad wel de rode doek zijn.

Maarten
18-07-06, 00:41
Geplaatst door ronald
Consistent en helder??
Ja!
Dat is precies de reden, waarom al die professionele interviewers en debaters er geen speld tussen kregen!
Of dacht je dat er een stelletje watjes bij die media rondliepen?
Of dacht je dat ze Jahjah niet dringend hadden willen pakken? :hihi:
Het LUKTE NIET !! :D
Telkens zag je weer een vraag, waar je van dacht: kijken hoe hij zich daar uit redt?
En dat deed ie! :D
En dat was niet met het soort argumenten, waar Balkenende makkelijk mee wegkomt,
maar echt met inhoudelijk principiele stellingnamen, of met sterke logica.
Ik feite ging iedereen voortdurend plat, behalve hij.
Dat was lachen, z'n antwoorden waren namelijk gewoon goed.
Inderdaad consistent en helder.

Jij moet misschien eens even ophouden met je eigen gedachten over Jahjah, en gewoon onder ogen zien hoe die interviews liepen, en waarom dat lukte.

Na 100x begonnen de media te merken dat ze er gewoon niet onderuit konden, en dat ze beter maar konden ophouden met hem aan te pakken, zoals jij dat waarschijnlijk zou doen, omdat bleek, dat ze daarbij steeds op hun bek gingen! :D Dat leerden ze wel af dus.

Sindsdien werd hij gewoon serieus genomen. Vertrouwen deden ze hem nog steeds niet, maar ze konden domweg niet uit onder wat hij zei. Hij was dus ook regelmatig te zien bij Phara e.a, met politieke kopstukken als tegenstander. Daar bleef hij gewoon bij overeind. Probeer het te zien, zou ik zeggen..
Dat kwam gewoon, doordat hij door consistent en inhoudelijk te zijn punten kon scoren.

En nogmaals, het maakt allemaal geen ene donder uit, wat jij daar allemaal bij denkt: Hij dééd dat! Allemaal gewoon te zien op TV, jarenlang. Vermoedelijk heb je het gezien met zoveel bijgedachten, dat je gewoon niet gezien hebt, dat het gewoon zo wérkte!

Jahjah, dat was lachen. Ik kon zijn antwoorden trouwens wel raden. In Nederland wordt er zo stom over een aantal dingen gedacht, dat je in je slaap de antwoorden nog kunt verzinnen.

ronald
18-07-06, 00:47
Geplaatst door Maarten
Ja!
Dat is precies de reden, waarom al die professionele interviewers en debaters er geen speld tussen kregen!
Of dacht je dat er een stelletje watjes bij die media rondliepen?
Of dacht je dat ze Jahjah niet dringend hadden willen pakken? :hihi:
Het LUKTE NIET !! :D
Telkens zag je weer een vraag, waar je van dacht: kijken hoe hij zich daar uit redt?
En dat deed ie! :D
En dat was niet met het soort argumenten, waar Balkenende makkelijk mee wegkomt,
maar echt met inhoudelijk principiele stellingnamen, of met sterke logica.
Ik feite ging iedereen voortdurend plat, behalve hij.
Dat was lachen, z'n antwoorden waren namelijk gewoon goed.
Inderdaad consistent en helder.

Jij moet misschien eens even ophouden met je eigen gedachten over Jahjah, en gewoon onder ogen zien hoe die interviews liepen, en waarom dat lukte.

Na 100x begonnen de media te merken dat ze er gewoon niet onderuit konden, en dat ze beter maar konden ophouden met hem aan te pakken, zoals jij dat waarschijnlijk zou doen, omdat bleek, dat ze daarbij steeds op hun bek gingen! :D Dat leerden ze wel af dus.

Sindsdien werd hij gewoon serieus genomen. Vertrouwen deden ze hem nog steeds niet, maar ze konden domweg niet uit onder wat hij zei. Hij was dus ook regelmatig te zien bij Phara e.a, met politieke kopstukken als tegenstander. Daar bleef hij gewoon bij overeind. Probeer het te zien, zou ik zeggen..
Dat kwam gewoon, doordat hij door consistent en inhoudelijk te zijn punten kon scoren.

En nogmaals, het maakt allemaal geen ene donder uit, wat jij daar allemaal bij denkt: Hij dééd dat! Allemaal gewoon te zien op TV, jarenlang. Vermoedelijk heb je het gezien met zoveel bijgedachten, dat je gewoon niet gezien hebt, dat het gewoon zo wérkte!

Jahjah, dat was lachen. Ik kon zijn antwoorden trouwens wel raden. In Nederland wordt er zo stom over een aantal dingen gedacht, dat je in je slaap de antwoorden nog kunt verzinnen.


Geen spelt tussen kregen? Je had mijn typering van breedbek toch wel gelezen? Dat verklaart alles. Hij springt van de hak op de tak, bekijkt, net als jij, alles vanuit zijn eigen perspectief, manipuleert, chanteert met andermans leed, roept maar "feiten" die niet zijn hard te maken, enz enz ...en gebruikt ook menigmaal zijn slachtofferspositie. Een Libanese hofnar was het......fuck...je lijkt wel op hem. Geil je op hem?

Iguais
18-07-06, 00:52
Geplaatst door ronald
Geen spelt tussen kregen? Je had mijn typering van breedbek toch wel gelezen? Dat verklaart alles. Hij springt van de hak op de tak, bekijkt, net als jij, alles vanuit zijn eigen perspectief, manipuleert, chanteert met andermans leed, roept maar "feiten" die niet zijn hard te maken, enz enz ...en gebruikt ook menigmaal zijn slachtofferspositie. Een Libanese hofnar was het......fuck...je lijkt wel op hem. Geil je op hem?

Je laat je wel kennen hoor, paljas.

ronald
18-07-06, 00:53
Geplaatst door Iguais
Je laat je wel kennen hoor, paljas.


Zo kan ik er ook 1000 van posten.

Iguais
18-07-06, 00:56
Geplaatst door ronald
Zo kan ik er ook 1000 van posten.

2467 om precies te zijn.

ronald
18-07-06, 00:58
Geplaatst door Maarten

Dat was lachen, z'n antwoorden waren namelijk gewoon goed.



De enige reden waarom hij op de tv werd uitgenodigd was om kijkcijfers redenen. Dat was altijd wel vermakelijk ja. Eindelijk had hij dat ook in de gaten en verplaats maar weer eens zijn terrein. Jij zo te zien dus nog niet.

ronald
18-07-06, 01:01
Geplaatst door Iguais
2467 om precies te zijn.


Bewijs....!!! ...Ook altijd zo'n dooddoener.
Maar ach...sommigen hier komen boven de 10.000. Sommigen die daar voor schamen loggen gewoon weer anders in.

Iguais
18-07-06, 01:03
Geplaatst door ronald
Bewijs....!!! ...Ook altijd zo'n dooddoener.
Maar ach...sommigen hier komen boven de 10.000. Sommigen die daar voor schamen loggen gewoon weer anders in.

2469.

ronald
18-07-06, 01:06
Geplaatst door Iguais
2469.


Ben ik jouw god soms?

Iguais
18-07-06, 01:07
Geplaatst door ronald
Ben ik jouw god soms?


2471,

ronald
18-07-06, 01:08
Geplaatst door Iguais
2471,


...ja dus.

Iguais
18-07-06, 01:09
Geplaatst door ronald
...ja dus.


2472.

ronald
18-07-06, 01:13
Geplaatst door Iguais
2472.


Vanaf maart 143....wow jij schiet ook al aardig op.

Maarten
18-07-06, 04:24
Geplaatst door klaaskop
Overeind ?
Jezus .. wilt u deze blinde aub weer het licht in de ogen geven ?
Ja! :D
Face it!
Na een hele tijd begonnen ze dus te merken, dat ie niet te pakken was, en eigenlijk degelijke antwoorden gaf op allerlei beschuldigingen, en zijn ze 'm dus in allerlei discussieprogramma's gaan zetten! :D

Je weet wel, zo'n setting met een deskundige opponent, waarbij die twee elkaar dan in de haren kunnen vliegen. :D
Maar dat overleefde die zeker! Hij kwam altijd aan met een paar basisprincipes, waar je gewoon niet onderuit kon, en dus bleef hij overeind.

Ik noem gewoon maar eens een van de vele voorbeelden. Moslims, die de Sharia willen invoeren. Beol deining daar over. Hij zegt dan gewoon: je mag in dit land vinden wat je wilt! Iedereen moet zich aan de wet houden, meer niet :D En dat IS ook zo! Ik geloof dat hij later nog wel eens gerefereerd heeft aan de 70er jaren, waarin ook over allerlei staatsvormen gedacht werd, met name onder communisten. Zoiets mag gewoon, en is ook helemaal niet bedreigend voor de staat, behalve wanneer er een tweederde meerderheid is, maar dan is het ook geen probleem meer. :D Zo ligt dat gewoon. Die Sharia-angst is zwaar overdreven, en slaat nergens op. Jahjah wint hier elke discussie met gemak mee, en dat deed hij met veel dingen. En ik ben jurist hoor, dus ik let echt wel effe op.. Maar Jahjah, dat was lachen: formeel had hij bijna altijd gelijk.

En als je dan het eindresultaat niet leuk vond, dan moest je dus goed gaan kijken naar wat er aan de hand was, en hoe je dan wél een oplossing vind!! Maar dat is echt te hoog gegrepen voor Nederland. Dan weten ze het gewoon niet meer. Het was dus wel komisch.
Een boel oplossingen kunnen alleen maar via culturele weg. Dan ben je dus aangewezen op samenwerking met moslims. Maar Nederland heeft geen idee hoe dat aan te pakken. De regering weet het sowieso niet. Voor sociale problemen moet je nu eenmaal niet bij VVD of CDA zijn. Daar hebben ze alleen maar moraal, maar geen know-how van die dingen. Moslims? Brrrrr... :hihi:

Maar na een tijd zag je 'm gewoon bij Phara.. daar werd hij dan gewoon behandeld en geinterviewd, als wie dan ook. Ik zeg niet dat ie niks mankeerde, maar als ik al die Nederlandse deskundigen op de buis zie, dan blijken die nog veel grotere rotzooi te verkopen.

Maarten
18-07-06, 04:34
Geplaatst door ronald
Geen spelt tussen kregen? Je had mijn typering van breedbek toch wel gelezen? Dat verklaart alles. Hij springt van de hak op de tak, bekijkt, net als jij, alles vanuit zijn eigen perspectief, manipuleert, chanteert met andermans leed, roept maar "feiten" die niet zijn hard te maken, enz enz ...en gebruikt ook menigmaal zijn slachtofferspositie. Een Libanese hofnar was het......fuck...je lijkt wel op hem. Geil je op hem?

AL die dingen die je hier noemt, dat zijn dingen waar je iemand op kunt pakken!!
En die professionele debaters wéten hoe ze dat moeten!
Ga nou even niet de arrogante betweter uithangen, want er werd echt driftig gezocht naar hoe hij gepakt kon worden!
Dat LUKTE dus niet!! :D

Nou was ie niet over alles even overtuigend (over Israel wel, maar die zaak is dan ook een makkie), en provoceerde ook lekker, maar hij was echt niet makkelijk te pakken. Een heleboel dingen verdedigde hij gewoon met de wet, en dan was je dus snel klaar. Daar kun je blij mee zijn of niet, maar je hebt gewoon geen antwoord?.. Zo eindigden die discussies dan. Nou, dat is sterk hoor.

Maarten
18-07-06, 04:47
Geplaatst door ronald
De enige reden waarom hij op de tv werd uitgenodigd was om kijkcijfers redenen. Dat was altijd wel vermakelijk ja. Eindelijk had hij dat ook in de gaten en verplaats maar weer eens zijn terrein. Jij zo te zien dus nog niet.

Er waren zeker meer redenen. Hij was spreekbuis van een groep die een probleem gevonden werd. Een van de weinige aanspreekpunten.
En vermakelijk was het zeker. Maar er zat altijd een sereuze kant aan, want zolang hij niet verloor, bleef er blijkbaar een probleem bestaan! En dáar kwamen ze niet zo maar uit!

En uit mij, daar kom je helemaal niet uit. :D
Probeer eens een israel-discussie van me te winnen? Je hebt mazzel dat ik niet meer tijd heb, maar ik ben nog niet eens begónnen met je hoor. Die hele kwestie is zo helder als glas, van A tot Z, met álle aspecten er in. Oorzaken, gevolgen, doelstellingen, machtsverhoudingen, misleidingen, geschiedenis, enz enz enz.. Ik ben al lang geen geheim meer tegengekomen. Ook niks nieuws meer, behalve dan, dat je er telkens weer achter komt, dat die politiek nóg smeriger is, dan ik al dacht.