PDA

Bekijk Volledige Versie : Misdadig regime VS vierkant achter Israëlische terreur



Qaiys
17-07-06, 01:39
VS vierkant achter Israël

door Judit Neurink

Overleg van wereldleiders heeft Libanon dit weekeinde geen centimeter dichter bij vrede gebracht. Want Washington weigert in te grijpen.
Alleen Amerikaanse diplomatie kan een einde maken aan de crisis die van een poging om twee ontvoerde Israëlische militairen te bevrijden is uitgegroeid tot een oorlog. Hoewel de VS zorg hebben uitgesproken over de vele burgerslachtoffers, hebben ze de schuld geheel bij Hezbollah gelegd en Syrië en Iran opgeroepen de sjiitische groep te dwingen de wapens neer te leggen. Geen kritisch woord aan het adres van Israël, hoewel zowel in het Westen als de Arabische wereld de Israëlische reactie buiten alle proporties wordt genoemd. Ook de bijeenkomst van de G8 kwam gisteren in Moskou niet verder dan een oproep aan beide partijen het geweld te staken.

De Amerikanen hebben Israël het groene licht gegeven om Hezbollah uit te schakelen, zeggen diplomaten, om daarmee het politieke landschap in Libanon naar hun hand te zetten. Maar dat is in 1982 ook niet gelukt, toen Israël Libanon binnenviel en pas in 2000 weer vertrok. Hezbollah dankt zijn populariteit aan zijn aanhoudende guerrillastrijd tegen de Israëliërs.

Het toneel is nogal veranderd sinds 1982. Niet alleen zit Hezbollah in de Libanese regering, het heeft zich via Iran weten te voorzien van geavanceerde wapens. Het is een streng geleide vechtmachine die totaal geen zin heeft om ontwapend te worden, zoals de VN eisen.

Israël krijgt van Washington de tijd om Hezbollah ver uit de grensregio te duwen en de raketinstallaties daar onschadelijk te maken – waarmee het gisteren begon. Voor burgers uit het gebied is de Syrische grens momenteel de enige uitgang uit Libanon – en dat geldt op den duur wellicht ook voor Hezbollah. Israël heeft de afgelopen dagen de kustzone en het vliegveld afgesloten en de weg tussen Beiroet en Damascus gebombardeerd om aanvoer van nieuw materieel uit te sluiten, maar de Syrische grens bleef open.

In het Midden-Oosten zijn velen bang dat de oorlog zich zal uitbreiden tot Syrië en Iran. Beide landen kondigen harde tegenacties aan, mocht Israël ze aanvallen. Maar Syrië was gisteren de eerste om berichten tegen te spreken over een Israëlisch bombardement op z'n grondgebied. Damascus wil helemaal niet meedoen aan deze oorlog, dat laat het liever aan Hezbollah over. En die heeft zich al ingesteld op een lange oorlog, waarbij een eventuele ontvoering van Amerikanen, er zijn er 25.000 Amerikanen in Libanon, ook nog als drukmiddel kan worden gebruikt. Maar als Hezbollah de Syrische grens over vlucht, dreigt uitbreiding van het strijdveld.


http://www.trouw.nl/hetnieuws/wereld/article389391.ece/VS_vierkant_achter_Israel

ronald
17-07-06, 01:50
Misdadige regime Hezbollah vierkant voor Israelisch geweld.



...het is een illusie te geloven alsof Hezbollah niet het geweld zou kunnen stoppen... het is maar hoe je de berichten vertaalt.

Qaiys
17-07-06, 01:59
Geplaatst door ronald
Misdadige regime Hezbollah vierkant voor Israelisch geweld.

...het is een illusie te geloven alsof Hezbollah niet het geweld zou kunnen stoppen... het is maar hoe je de berichten vertaalt.

Al kost het eeuwen en miljoenen onschuldige moslimlevens, voor criminele zionistische entiteiten is er geen plaats in het midden-oosten. Israelische misdaden zullen gestopt worden. It is just a matter of time.

ronald
17-07-06, 02:04
Geplaatst door Qaiys
Al kost het eeuwen en miljoenen onschuldige moslimlevens, voor criminele zionistische entiteiten is er geen plaats in het midden-oosten. Israelische misdaden zullen gestopt worden. It is just a matter of time.


Gaan we weer zielig holocaustjeslachtoffertje spelen?

Het beginnen en het stoppen van dit conflict lag en ligt in de handen van Hezbollah. Door de bomen het bos niet meer kunnen zien is zoiets als het gevoel van tijd kwijtraken.

Qaiys
17-07-06, 02:14
Geplaatst door ronald
Gaan we weer zielig holocaustjeslachtoffertje spelen?

Zeg dat maar tegen je zionistische leidertjes, daarmee praten ze hun landdiefstal en andere misdaden goed.


Het beginnen en het stoppen van dit conflict lag en ligt in de handen van Hezbollah. Door de bomen het bos niet meer kunnen zien is zoiets als het gevoel van tijd kwijtraken. Hizbulah ontvoerde soldaten om duizenden ontvoerde moslims vrij te krijgen, ze vielen geen burgerdoelen aan. Israel viel meteen burgerdoelen aan en maakte daarbij inmiddels al meer dan 100 burgerslachtoffers.

Sayfdien
17-07-06, 13:42
De geschiedenis leert ons dat geen enkele bezetting het eeuwig leven heeft, derhalve is het dan ook juist om te stellen dat het slechts een kwestie van tijd is.

Ville
17-07-06, 13:48
Echt typisch dat joden hier elk foute daad van Israel wegrelativeren maar wel de mond vol hebben over de holocaust. Men leert duidelijk niet van de geschiedenis :droef:

dr SiliconValley
17-07-06, 13:49
Ja want Imam Mahdi zal ons de eeuwige overwinning brengen!

Spoetnik
17-07-06, 13:57
Maar dat is in 1982 ook niet gelukt, toen Israël Libanon binnenviel en pas in 2000 weer vertrok.



Wat een slecht bericht. Hezbollah bestond niet eens voor 1982.
Sterker nog, toen Israels soldaten Libanon binnen viel werden ze door de Shia als helden onthaald. Dat veranderde snel toen men doorkreeg dat Israel Libanon wilde bezetten.

Julien
17-07-06, 14:02
wat een oneliners weer allemaal :moe:

Max Stirner
17-07-06, 15:10
Geplaatst door Qaiys
Al kost het eeuwen en miljoenen onschuldige moslimlevens, voor criminele zionistische entiteiten is er geen plaats in het midden-oosten. Israelische misdaden zullen gestopt worden. It is just a matter of time.


` Al kost het eeuwen en miljoenen moslimlevens `....

Lekker tot niets verplichtend om verzetsheldje te spelen op 4000 kilometer afstand.

Denk dat de inwoners van Beiroet of Haifa dat ook wel zouden willen.

gh.wille
17-07-06, 15:35
Geplaatst door Sayfdien
De geschiedenis leert ons dat geen enkele bezetting het eeuwig leven heeft, derhalve is het dan ook juist om te stellen dat het slechts een kwestie van tijd is.

Juist en dan maar hopen dat het een of andere SULTANAATweer de overheersing krijgt zadat de huidige bevolking net zo als toen, niets te zeggen hebben en in armoede leven zwoegend voor de belastingen van de in GROTE weelde badende SULTANS en ook nog hun mooiste vrouwen en dochters mogen leveren voor de harems van deze potentaaten de.. SULTHANS .
Lekker terug naar af ! Of gemakshalve ff vergeten hoe het slechts enkele tientallen jaren (dus geen eeuwen) geleden was ?
Ik spreek hier over nog geen 2 eeuwen geleden !

:fuckit2:

Qaiys
17-07-06, 15:58
Geplaatst door Max Stirner
` Al kost het eeuwen en miljoenen moslimlevens `....

Lekker tot niets verplichtend om verzetsheldje te spelen op 4000 kilometer afstand.

Denk dat de inwoners van Beiroet of Haifa dat ook wel zouden willen.

Ik houd mij aan de wet, ik mag niet in vreemde krijgsdienst. Voorts is er een grote kans dat ik wordt aangeklaagd voor het lid worden van een terroristische organisatie. onze westerse vriendjes hebben namelijk besloten dat vrijwel alles wat verzet biedt tegen de westerse terreur als terroristisch ebschouwd moet worden. En het belangrijkste, ik strijd met de pen.

Overigens Abu Yah Yah die gezegd heeft dat hij naar Libanon gaat om zijn landgenoten te helpen om verzet te bieden, wordt hier door onze autochtone vriendjes belachelijk gemaakt. Het is ook nooit goed voor onze autochtone vriendjes.

Max Stirner
17-07-06, 16:10
Geplaatst door Qaiys
Ik houd mij aan de wet, ik mag niet in vreemde krijgsdienst. Voorts is er een grote kans dat ik wordt aangeklaagd voor het lid worden van een terroristische organisatie. onze westerse vriendjes hebben namelijk besloten dat vrijwel alles wat verzet biedt tegen de westerse terreur als terroristisch ebschouwd moet worden. En het belangrijkste, ik strijd met de pen.

Overigens Abu Yah Yah die gezegd heeft dat hij naar Libanon gaat om zijn landgenoten te helpen om verzet te bieden, wordt hier door onze autochtone vriendjes belachelijk gemaakt. Het is ook nooit goed voor onze autochtone vriendjes.


Tegen wie/wat verzet Hezbollah zich eigenlijk ? Israel was toch al sinds 2000 weg uit Zuid Libanon ?

Ik heb Abu JahJah trouwens nooit verzet zien bieden tegen de Syrische bezetting van Libanon.

Qaiys
17-07-06, 16:54
Geplaatst door Max Stirner
Tegen wie/wat verzet Hezbollah zich eigenlijk ? Israel was toch al sinds 2000 weg uit Zuid Libanon ?

Ik heb Abu JahJah trouwens nooit verzet zien bieden tegen de Syrische bezetting van Libanon.

Zie wat ik hiervoor schreef:


Geplaatst door Qaiys
Hizbulah ontvoerde soldaten om duizenden ontvoerde moslims vrij te krijgen, ze vielen geen burgerdoelen aan. Israel viel meteen burgerdoelen aan en maakte daarbij inmiddels al meer dan 100 burgerslachtoffers.

Inmiddels is het dodental in Libanon opgelopen tot 176, op 13 na allemaal burgers.

Voorts:

Israël voelt zich gesteund door de internationale reacties van de G-8 en van de VS in het bijzonder. „,Onze militaire en morele doelen zijn glashelder en dat spreekt aan”', aldus een woordvoerder van premier Olmert. De uitspraken van de Amerikaanse president Bush en minister Rice dat „extremisten” uitgeschakeld moeten worden, zijn opgevat als vrijbrief . Volgens de krant Maariv hebben de VS ook informeel ingestemd met de liquidatie van Hezbollah-leider Nasrallah en elf anderen.

Bron: NRC-Handelsblad 17/07/'06

Dit zijn de democratische westerse normen en waarden waar we mee te maken hebben en die zogenaamd gepropageerd dienen te worden.

Max Stirner
17-07-06, 16:58
Geplaatst door Qaiys
Zie wat ik hiervoor schreef:



Beetje naief.

Qaiys
17-07-06, 17:00
Geplaatst door Max Stirner
Beetje naief.

Niet als je weet dat er duizenden, waaronder een groot aantal vrouwen en kinderen zonder enige vorm van proces vastzitten in de israelische gevangenissen

ronald
17-07-06, 17:06
Geplaatst door Qaiys
Ik houd mij aan de wet, ik mag niet in vreemde krijgsdienst. Voorts is er een grote kans dat ik wordt aangeklaagd voor het lid worden van een terroristische organisatie. onze westerse vriendjes hebben namelijk besloten dat vrijwel alles wat verzet biedt tegen de westerse terreur als terroristisch ebschouwd moet worden. En het belangrijkste, ik strijd met de pen.

Overigens Abu Yah Yah die gezegd heeft dat hij naar Libanon gaat om zijn landgenoten te helpen om verzet te bieden, wordt hier door onze autochtone vriendjes belachelijk gemaakt. Het is ook nooit goed voor onze autochtone vriendjes.


Dat is onzin. Je mag best in vreemde krijgsdienst...alleen verlies je je Nederlanderschap en dat is natuurlijk niet zo'n behagelijk vooruitzicht. Je verschuilen wat Nederland van je idolen vindt ik achterbaks. Jij laat Nederland dicteren hoe jij als idealist moet leven. :kotsen2:

Ik zou zeggen EINDELIJK gaat die held op sokken. Steeds een grote bek over "de strijd" van "zijn" volk. Hij had in de eerste plaats hier niet moeten komen met een of ander zielig asielverhaal. Wat ze daar echter aan hem hebben, kan ik ook wel raden.

Qaiys
17-07-06, 17:10
Geplaatst door ronald
Dat is onzin. Je mag best in vreemde krijgsdienst...alleen verlies je je Nederlanderschap en dat is natuurlijk niet zo'n behagelijk vooruitzicht. Je verschuilen wat Nederland van je idolen vindt ik achterbaks. Jij laat Nederland dicteren hoe jij als idealist moet leven. :kotsen2:

Ik zou zeggen EINDELIJK gaat die held op sokken. Steeds een grote bek over "de strijd" van "zijn" volk. Hij had in de eerste plaats hier niet moeten komen met een of ander zielig asielverhaal. Wat ze daar echter aan hem hebben, kan ik ook wel raden.

Het is niet mijn volk, ik ben een volbloed Rif-amazigh, ik voel me solidair met de libanezen. Ik ben een gezagsgetrouwe burger en zal zeker niet dienen als schietschijf voor de zionistische misdadigers.

ronald
17-07-06, 17:14
Geplaatst door Qaiys
Het is niet mijn volk, ik ben een volbloed Rif-amazigh, ik voel me solidair met de libanezen. Ik ben een gezagsgetrouwe burger en zal zeker niet dienen als schietschijf voor de zionistische misdadigers.



:kotsen2:


ach ach ach...die zielige Palestijnse broeders.....

Max Stirner
17-07-06, 17:21
Geplaatst door Qaiys
Niet als je weet dat er duizenden, waaronder een groot aantal vrouwen en kinderen zonder enige vorm van proces vastzitten in de israelische gevangenissen


Hmm.. dus de Iraanse trekpoppetjes van Hezbollah maken zich zorgen over moslims die onschuldig in gevangenissen zitten...? :vreemd:

Tis allemaal een spel om macht tussen egootjes, Schapie:

Hezbollah dreigde zijn bestaansrecht en machtspositie te verliezen en die hebben ze nu weer terug.
Olmert wilde graag laten zien dat hij net zo`n tuff guy is als Sharon en ook dat is min of meer gelukt.

IbnRushd
17-07-06, 17:26
Geplaatst door ronald
:kotsen2:


ach ach ach...die zielige Palestijnse broeders.....

Je blijft een zionist. :) Al ontken je het hardnekkig. Weet je, ik heb je al eerder een hypocriet genoemd. Dat ben je nog steeds. :) Weet je waarom? Ik ken orthodoxe joden en die zijn eerlijk - al ben ik er vaak niet mee eens - in hun woorden; ze veroordelen bovendien de zionistische daden. Er zijn Israeliers die mijn lof krijgen omdat ze demonstreren tegen het zionistische beleid. Kijk, dat zijn nou normale joden. Maar wat jij doet is de hele dag kakelen. Echt! De hele dag! Je bent meer aan het schelden dan aan het argumenteren. Merk je dat wel, jongen? Zo ja, doe er wat aan.

IbnRushd
17-07-06, 18:04
Geplaatst door ronald
De enige "orthodoxe joden " die jij kent zijn die van Naturei Karta...diegenen die jou naar je bek praten, diegenen aan wie je het laat te vertellen dat de Talmoed satanisch is, dat de Tora is vervalst. En waarom? Omdat zij om totaal andere reden liever niet zien dat er een Israelische regering is. Ook hen gebruik jij als hoeren. Wie is hier hypocriet? Alllerlei grote bekken hier over hun zielige Palestijnse broeders laten het afweten wanneer zij ze kunnen steunen. Waarom? Door misselijkmakende eigenliefde. Geilen op zichzelf en halen de PAlestijnen uit de kast wanneer ze een hoer nodig hebben. Moeilijk he mijn kakelen aan te horen? Argumenten bij leeghoofden aanbrengen helpt geen fluit. Of je kop is te vol of er zitten tig gaten in. Het enige in JOUW waarheid. Wat valt er aan te brengen?
Jij zal de laatste zijn van wie ik enig aanstoot zal nemen op te rotten. Blaffende honden bijten niet.

Dus jij bent het levende voorbeeld van een orthodoxe jood? Oke, dan weet ik genoeg. :)

Qaiys
17-07-06, 23:54
Geplaatst door Max Stirner
Hmm.. dus de Iraanse trekpoppetjes van Hezbollah maken zich zorgen over moslims die onschuldig in gevangenissen zitten...? :vreemd:

Tis allemaal een spel om macht tussen egootjes, Schapie:

Hezbollah dreigde zijn bestaansrecht en machtspositie te verliezen en die hebben ze nu weer terug.
Olmert wilde graag laten zien dat hij net zo`n tuff guy is als Sharon en ook dat is min of meer gelukt.

Landdieven en misdadigers die niet onderdoen voor de nazi's hebben geen bestaansrecht. Dat bewijzen ze telkenmale, zoals ik al eerder zei:

Al kost het eeuwen en miljoenen onschuldige moslimlevens, voor criminele zionistische entiteiten is er geen plaats in het midden-oosten. Israelische misdaden zullen gestopt worden. It is just a matter of time.

ronald
18-07-06, 00:08
Geplaatst door IbnRushd
Dus jij bent het levende voorbeeld van een orthodoxe jood? Oke, dan weet ik genoeg. :)


Net zoveel als ik weet dat jij het levende voorbeeld van een fundamentalistische Moslim bent.

ronald
18-07-06, 00:16
Geplaatst door Qaiys
Landdieven en misdadigers die niet onderdoen voor de nazi's hebben geen bestaansrecht. Dat bewijzen ze telkenmale, zoals ik al eerder zei:

Al kost het eeuwen en miljoenen onschuldige moslimlevens, voor criminele zionistische entiteiten is er geen plaats in het midden-oosten. Israelische misdaden zullen gestopt worden. It is just a matter of time.


Ach volgens Hitler waren wij joden ook maar het laagste ras. Het is maar dat je weet aan wlke kant je staat.



Ps. Gaan we weer zielige holocaustexcuuspraatjes verkopen? Heb je eigenlijk in de gaten dat je al weer begint de Tweede Wereldoorlog erbij te betrekken? Zielig.

IbnRushd
18-07-06, 00:20
Geplaatst door ronald
Net zoveel als ik weet dat jij het levende voorbeeld van een fundamentalistische Moslim bent.

Je mag mij ook een orthodoxe Moslim noemen hoor. Staat netter eerlijk gezegd.
Kennelijk is er toch geen verschil tussen een zionist én een orthodoxe jood. In één keer goed. :cool:

ronald
18-07-06, 00:24
Geplaatst door IbnRushd
Je mag mij ook een orthodoxe Moslim noemen hoor. Staat netter eerlijk gezegd.
Kennelijk is er toch geen verschil tussen een zionist én een orthodoxe jood. In één keer goed. :cool:



Zonder fundament? Je hebt zeker andere gedachten bij dat "fundamentalistische". Kwaad geweten?



Ps dat hele geslijm en geparadeer om Neturei Karta heeft ook geen inhoud. Bij voorbaat is deze mening van jou al vast gesteld. Heb ik in ieder geval altijd al geweten. Die sukkels niet.

Qaiys
18-07-06, 00:26
Geplaatst door ronald
Ach volgens Hitler waren wij joden ook maar het laagste ras. Het is maar dat je weet aan wlke kant je staat.

Ik heb geen rassentheorie nodig om de zionistische misdadige regime te herkennen.


Ps. Gaan we weer zielige holocaustexcuuspraatjes verkopen? Heb je eigenlijk in de gaten dat je al weer begint de Tweede Wereldoorlog erbij te betrekken? Zielig. Waarschijnlijk heb je het zelf niet door maar de holocaust haal je nu al voor de tweede keer zelf erbij.

ronald
18-07-06, 00:29
Geplaatst door Qaiys
Ik heb geen rassentheorie nodig om de zionistische misdadige regime te herkennen.

Waarschijnlijk heb je het zelf niet door maar de holocaust haal je nu al voor de tweede keer zelf erbij.



hmmm..... je weet dus echt niet aan welke kant je staat? Zal ook wel geschijnheil zijn.


Ps. Ik zei Tweede wereldoorlog hoor. Jouw zielige holocaust praatjes zijn door jou daaraan geplakt. Ik noem het alleen even.

Max Stirner
18-07-06, 00:34
Geplaatst door Qaiys
Landdieven en misdadigers die niet onderdoen voor de nazi's hebben geen bestaansrecht. Dat bewijzen ze telkenmale, zoals ik al eerder zei:

Al kost het eeuwen en miljoenen onschuldige moslimlevens, voor criminele zionistische entiteiten is er geen plaats in het midden-oosten. Israelische misdaden zullen gestopt worden. It is just a matter of time.


Ja, maar ja....Misschien dat die 'miljoenen onschuldige moslims' wel helemaal geen zin hebben om te sterven/eeuwen te wachten voor de egotrip (dat is: een van de kaart geveegd Israel) van een stelletje ridiculiserende helden op sokken zoals jij ? Beetje pretentieus om dat in hun naam te beslissen....

Een compromis in de vorm van een tweestatenoplossing is de enige reeele oplossing voor dit conflict, anders gaat dit allemaal inderdaad nog wel een paar jaartjes door - niet dat de Olmerts, Ahmadinebaards en Hezbollahs van deze wereld daar trouwens een probleem mee zouden hebben, evenmin als de dappere wannabee-jihadis op dit forum.


NB: Waar Hezbollah zich nu tegen 'verzet' heb je trouwens nog steeds niet uitgelegd.

Qaiys
18-07-06, 00:35
Geplaatst door ronald
hmmm..... je weet dus echt niet aan welke kant je staat? Zal ook wel geschijnheil zijn.

Ik sta niet aan jouw misdadige moordenaarskant.


Ps. Ik zei Tweede wereldoorlog hoor. Jouw zielige holocaust praatjes zijn door jou daaraan geplakt. Ik noem het alleen even. Je holocaustpraatjes werken niet bij mij. De zionistsiche misdadigers zijn het beste te vergelijken met de nazi's.

ronald
18-07-06, 00:37
Geplaatst door Qaiys
Ik sta niet aan jouw misdadige moordenaarskant.

Je holocaustpraatjes werken niet bij mij. De zionistsiche misdadigers zijn het beste te vergelijken met de nazi's.


Je raakt aardig je richting kwijt.

Bofko
18-07-06, 00:38
Geplaatst door Qaiys

Je holocaustpraatjes werken niet bij mij.

Damn, Schaap. Wat ben jij een harde.

Qaiys
18-07-06, 01:03
Geplaatst door klaaskop
Geef nou 's antwoord op de rest .

Overigens, voor jouw informatie: arabieren/moslims hebben vandaag onderling meer slachtoffers gemaakt dan Israël in Libanon in een paar dagen.
Maar dat zijn natuurlijk allemaal martelaren.

Vraag jij jezelf niet af hoe het komt, dat bij de granaten die Israël afvuurt voornamelijk infrastructuur wordt geraakt, en dat bij de raketten die de "heldhaftige" Hezbollah, die zich onder burgers verschuilt, zonder onderscheid die raketten afvuurt ?

Welk "regime" is het meest fascistisch, gijzelt en slachtoffert burgers ?
Ter herinnering: het was Nazi-Duitsland dat begon met het bombarderen van steden.; terroriseren van de burgerbevolking.


Nee. Is simpelweg een ongeleid projectiel, met een simpel algoritme :D

Ga jij nou maar je kernwapens halen en die op moslims gooien of moslims zonder enige vorm van proces executeren in plaats van mij hier te vervelen met het goedpraten van de zionistische misdaden. Misdadigers hebben er handje in om elkaar te steunen in hun criminele ideeen.


Geplaatst door klaaskop
Gewoon een bom d'r op. Atoombom graag. Zijn we in ene keer van het gezeikstraal af.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2848816#post2848816



Geplaatst door klaaskop
Beter hadden ze ze standrechtelijk geëxecuteerd :D

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2862231#post2862231

ronald
18-07-06, 01:05
Geplaatst door Qaiys
Natuurlijk hebben ze er geen zin in, net als het feit dat mensen geen zin hebben om te sterven aan kanker. Israel is de kanker van het Midden-Oosten. Al zal het eeuwen duren er zal een medicijn voor het kankergezwel in het Midden Oosten komen.

Wat ik zeg is een acurate voorspelling, israel zal nooit geaccepteerd worden, en al helemaal niet als men weet hoe het te werk is gegaan in de landroof, moordpartijen en andere misdadige feiten, net als het feit dat medici zich niet neerleggen bij kanker.

Twee staten oplossing zal een tijdelijke oplossing zijn. Nooit zal de arabische en islamitische werled accepteren dat een zooitje van 5 miljoen minstens 250 miljoen mensen zal blijven ebdreigen en chanteren. Velen hebben het al geprobeerd, soms slaagden ze maar allen zijn uiteindelijk verwijderd.

Beter lezen wat ik schrijf, ik blijf het niet herhalen.


Goed zo! Eindelijk duidelijke Arabische taal.

Qaiys
18-07-06, 01:20
Geplaatst door klaaskop
Quayis, de koning van het uit het verband halen, ontwijken, en het op de man spelen, als argumenten ontbreken.

Ik heb niets te bespreken met voorstanders van atoombommen op moslims. Nutteloos tijdverdrijf.

Qaiys
18-07-06, 01:36
Geplaatst door klaaskop
Wentel vooral in je eigen modder.

Ik heb je de emotie en ergernis achter de opmerking uitgelegd. Maar jou vragen de positie van een ander eens te bezien, dát is verspilde moeite, blijkt.

Er valt niets uit te leggen, dat heet goedpraten van smerige misdaden tegen de menselijkheid.

MaRiaH
18-07-06, 02:02
Hezbollah is begonnen.. :hihi:

met het visitekaartje van Iran..

Als het niet zo ernstig uit de hand liep, lijkt het wel een kleuterconflict..
treurig.

Hezbollah is gek dat ze zich laat gebruiken door Iran.
Iran is sowieso gek
Israel is gek dat ze er zo op in gaan..

Syrie is zo mogelijk nog maffer..

En de overige arab landen zijn verdacht stil..
waarschijnlijk blij dat Israel Hezbollah wegwerkt? Of de sjiieten?

tis weer om te janken daar
en de gewone burger is het slachtoffer, vooral in libanon.
:jammer:

Het zijn allemaal sukkels daar. :moe:

super ick
18-07-06, 07:28
Geplaatst door Qaiys
Landdieven en misdadigers die niet onderdoen voor de nazi's hebben geen bestaansrecht. Dat bewijzen ze telkenmale, zoals ik al eerder zei:

Al kost het eeuwen en miljoenen onschuldige moslimlevens, voor criminele zionistische entiteiten is er geen plaats in het midden-oosten. Israelische misdaden zullen gestopt worden. It is just a matter of time.

Je valt in herhaling schaap.
Pak je spullen en sluit je aan of zing een toonyje lager lafaard!

Qaiys
18-07-06, 10:13
Geplaatst door super ick
Je valt in herhaling schaap.
Pak je spullen en sluit je aan of zing een toonyje lager lafaard!

Voor laaghartige domme ezels moet je wel alles herhalen:

Speciaal voor jou herhaal ik het nog een keer:

Ik houd mij aan de wet, ik mag niet in vreemde krijgsdienst. Voorts is er een grote kans dat ik wordt aangeklaagd voor het lid worden van een terroristische organisatie. Onze westerse vriendjes hebben namelijk besloten dat vrijwel alles wat verzet biedt tegen de westerse terreur als terroristisch beschouwd moet worden. En het belangrijkste, ik strijd met de pen.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2919884#post2919884

Max Stirner
18-07-06, 10:14
Geplaatst door Qaiys [/i]
Beter lezen wat ik schrijf, ik blijf het niet herhalen.


Oja, das waar. Hezbollah was verdrietig over de `duizenden onschuldige vrouwen en kinderen` in Israelische gevangenissen....vandaar deze `verzetsactie`.

Das dus fout. U gaat niet door voor de wasmachine.... :zwaai:


Hezbollah is zelf een stuk minder schijnheilig over haar motieven; het streeft naar de vorming van een grote Islamitische Heilstaat naar het model van het Iran van Ayatollah Khomeiny.

Qaiys
18-07-06, 10:17
Geplaatst door Max Stirner
Oja, das waar. Hezbollah was verdrietig over de `duizenden onschuldige vrouwen en kinderen` in Israelische gevangenissen....vandaar deze `verzetsactie`.

Das dus fout. U gaat niet door voor de wasmachine.... :zwaai:

Hezbollah is zelf een stuk minder schijnheilig over haar motieven; het streeft naar de vorming van een grote Islamitische Heilstaat naar het model van het Iran van Ayatollah Khomeiny.

En jij bent verdrietig dat israel geen vrij spel heeft.

Max Stirner
18-07-06, 10:27
Geplaatst door Qaiys
En jij bent verdrietig dat israel geen vrij spel heeft.


Ik ga niet juichen over de agressie van de één en janken over die van de ander.

Qaiys
18-07-06, 10:31
Geplaatst door Max Stirner
Ik ga niet juichen over de agressie van de één en janken over die van de ander.

Niemand heeft je daar van beschuldigd.

mulan
18-07-06, 10:33
Wat 2 Israelische millitairen teweeg kunnen brengen zeg. Was er maar net zoveel heisa bij iedere Palestijn die Israel zonder proces vastzet dan waren de verhoudingen misschien anders geweest.

super ick
18-07-06, 17:01
Geplaatst door Qaiys
Voor laaghartige domme ezels moet je wel alles herhalen:
Is dat jou typering voor iedereen die een andere mening is toe gedaan?
Speciaal voor jou herhaal ik het nog een keer:
Bedankt voor de service schaap
Ik houd mij aan de wet, ik mag niet in vreemde krijgsdienst. Welke dienst bedoel je hier precies rmee? Voorts is er een grote kans dat ik wordt aangeklaagd voor het lid worden van een terroristische organisatie. Onze Wie is, in dit zinsverband 'onze'? westerse vriendjes (Welke Westerse vriendjes bedoel je hier precies?) hebben namelijk besloten dat vrijwel alles wat verzet biedt tegen de westerse terreur als terroristisch beschouwd moet worden. En het belangrijkste, ik strijd met de pen.
Dat laatste stel ik op prijs. Als de pen jou wapen is dan is een beetje wapentraining nooit weg
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2919884#post2919884

Qaiys
18-07-06, 17:10
Geplaatst door super ick
Ezelsgebalk

Iemand die mij lafaard noemt en mij zoals een xenofoob vraagt om mijn spulletjtes te pakken heeft weinig reden tot zielige geklaag als ik hem op de korrel neem. Komt zo hypocriet en huilerig over.

Coolassprov MC
18-07-06, 18:21
Geplaatst door Max Stirner
Hezbollah is zelf een stuk minder schijnheilig over haar motieven; het streeft naar de vorming van een grote Islamitische Heilstaat naar het model van het Iran van Ayatollah Khomeiny.

Het ''verschrikkelijke'' waarvan jullie iedere Arabier beschuldigen in theorie na te streven is jullie dagelijkse praktijk.

Hezbollah en Hamas zouden in eerste instantie niet bestaan hebben als ze niet, hetzij direct of indirect; hetzij bewust of onbewust, door Israelisch staatsterreur waren aangewakkerd.

Dit laatste is niet eens debateerbaar meer.

Coolassprov MC
18-07-06, 18:49
Geplaatst door Max Stirner
Ik ga niet juichen over de agressie van de één en janken over die van de ander.

Je suggereert een valse symmetrie; net als de hypocriete media die van voren niet weet hoe manipulatief ze van achteren zijn.

Israel doodt met het meest dodelijke leger uit de geschiedenis, buiten de VS, een souverein land, haar democratisch gekozen regering, burgerbevolking en zelfs haar toeristen in de wetenschap dat zij niets van doen hebben met het krijgsgevangen houden van twee Israelische soldaten ; terwijl Israel het gijzelen en martelen, als enige ter wereld van 1000den Arabische burgers , vrouwen en kinderen, tot voor kort, bij wet gelegaliseerd heeft.

Lampo
18-07-06, 19:10
Geplaatst door Coolassprov MC


Hezbollah en Hamas zouden in eerste instantie niet bestaan hebben als ze niet, hetzij direct of indirect; hetzij bewust of onbewust, door Israelisch staatsterreur waren aangewakkerd.

Dit laatste is niet eens debateerbaar meer.

Ja, het reli-fanatisme/fascisme He en Ha is er door het perfide Westen en haar judeo-agentschap erin gehamerd.

En oh ja, de Arabische regimes zijn er door het Westen geplaatst en doen precies wat het Westen wil. Westerse marionetten zonder eigen wil!

En oh ja, dat de soennieten in Irak de anderen proberen uit te roeien is de soennieten niet aan te rekenen. Het Westen!

En oh ja, dat de arabische milities de zwarte moslims uitroeien is de arabische milities niet aan te rekenen. De Amerikanen!

Enz. enz. enz........

IbnRushd
18-07-06, 19:12
Geplaatst door Qaiys
Voor laaghartige domme ezels moet je wel alles herhalen:

Speciaal voor jou herhaal ik het nog een keer:

Ik houd mij aan de wet, ik mag niet in vreemde krijgsdienst. Voorts is er een grote kans dat ik wordt aangeklaagd voor het lid worden van een terroristische organisatie. Onze westerse vriendjes hebben namelijk besloten dat vrijwel alles wat verzet biedt tegen de westerse terreur als terroristisch beschouwd moet worden. En het belangrijkste, ik strijd met de pen.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2919884#post2919884

Kun je nagaan dat alle joden in EU binnenkort geroepen worden omdat Israel te kort aan militaire kracht kampen. Zie je alle zionisten met eerst klasse rechtstreeks naar Israel vliegen, terwijl wij moslims amper mogen schrijven binnen de limiet die NL-regering aan ons hebben opgelegd. Inderdaad zij houden ons stevig aan het lijntje. Zelfs op maroc.nl willen ze het proberen. Ze halen alles uit de kast; van holocaust tot idiote opmerkingen. Zo erg is het al geworden. Als we Ronald en Iegfinnia binnenkort nier niet meer zien dan kunnen we al ruiken waar zij woorden in daden om zullen zetten.

Hansch
18-07-06, 19:15
Misdadige Iraanse en Syrische regimes vierkant achter Hezbollah en Hamasterreur.

Soldim
18-07-06, 19:26
De ene groep religieuze fanatici gebruikt elk excuus om leden van de andere groep uit te roeien, burgers of niet.

Coolassprov MC
18-07-06, 19:27
Geplaatst door Lampo
Ja, het reli-fanatisme/fascisme He en Ha is er door het perfide Westen en haar judeo-agentschap erin gehamerd.

En oh ja, de Arabische regimes zijn er door het Westen geplaatst en doen precies wat het Westen wil. Westerse marionetten zonder eigen wil!

En oh ja, dat de soennieten in Irak de anderen proberen uit te roeien is de soennieten niet aan te rekenen. Het Westen!

En oh ja, dat de arabische milities de zwarte moslims uitroeien is de arabische milities niet aan te rekenen. De Amerikanen!

Enz. enz. enz........

Snelle leerling ben je; een natuurtalent mag ik wel zeggen. Ik weet dat je het moeilijk kunt voorstellen maar lees dit ook even misschien wordt je wel nog slimmer!

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=194523

Coolassprov MC
18-07-06, 19:30
Geplaatst door Hansch
Misdadige Iraanse en Syrische regimes vierkant achter Hezbollah en Hamasterreur.

Je vergeet praktisch iedere Libanees; tijd om ze 1 voor 1 volgens de letter van Het Schrift uit te roeien?

Coolassprov MC
18-07-06, 19:32
Geplaatst door Soldim
De ene groep religieuze fanatici gebruikt elk excuus om leden van de andere groep uit te roeien, burgers of niet.

Zoals het krijgsgevangen nemen van 3 bezettingssoldaten.

super ick
19-07-06, 10:36
Geplaatst door Qaiys
Iemand die mij lafaard noemt en mij zoals een xenofoob vraagt om mijn spulletjtes te pakken heeft weinig reden tot zielige geklaag als ik hem op de korrel neem. Komt zo hypocriet en huilerig over.

Zielig geklaag? Op de korrel nemen? Ik voel me nog geen seconde door jou op de korrel genomen.
Maar..........geen enkele gerichte vraag gericht beantwoord.

sjaen
19-07-06, 11:01
Geplaatst door Qaiys
, ik strijd met de pen.


Goedzo je kunt hier beginnen:
http://www.west-sahara.nl/activiteiten.php#adoptiecampagne

Qaiys
19-07-06, 12:03
Geplaatst door super ick
Zielig geklaag? Op de korrel nemen? Ik voel me nog geen seconde door jou op de korrel genomen.
Maar..........geen enkele gerichte vraag gericht beantwoord.

Ja zielig geklaag dat heb je goed gelezen. Dus niet klagen als je op de korrel genomen wordt.

Qaiys
19-07-06, 12:04
Geplaatst door sjaen
Goedzo je kunt hier beginnen:
http://www.west-sahara.nl/activiteiten.php#adoptiecampagne

Een vrije man bepaalt zijn eigen agenda.

Hansch
19-07-06, 12:50
Geplaatst door Max Stirner
Oja, das waar. Hezbollah was verdrietig over de `duizenden onschuldige vrouwen en kinderen` in Israelische gevangenissen....vandaar deze `verzetsactie`.

Das dus fout. U gaat niet door voor de wasmachine.... :zwaai:


Hezbollah is zelf een stuk minder schijnheilig over haar motieven; het streeft naar de vorming van een grote Islamitische Heilstaat naar het model van het Iran van Ayatollah Khomeiny.

een helstaat bedoel je ?

vraag maar aan Amnesty Int en Human Rights Watch en de UN.

Dan kun je als Palestijn beter in Israel wonen, dan op de Westbank of Iran daar waar eigen"gezag" regeert.

gh.wille
19-07-06, 14:49
Geplaatst door Hansch
een helstaat bedoel je ?

vraag maar aan Amnesty Int en Human Rights Watch en de UN.

Dan kun je als Palestijn beter in Israel wonen, dan op de Westbank of Iran daar waar eigen"gezag" regeert.

En stel je dan eens voor dat hun (Arabische broeders) met hun ongelooflijke rijkdom ze financieel steunden dan zouden ze in korte tijd hetzelfde kunnen bereiken als de Israeli in jaren ploeteren bij elkaar gegaard hebben ,met al die verspilde poen (aanzinloos gekrijs en wapens) had zelfs het hele MIDDEN -OOSTEN in welstand kunnen leven en was de ""SPELDENPRIK"" op de kaart wat nu Israel is niet meer de DOORN in het oog van de HAATDRAGENDE ,JALOERSE EN AGRESSIEVE mensen hoeven te zijn ,want daar draait het tenslotte om .
Dan hadden ook de OORLOGEN niet nodig geweest.

Coolassprov MC
19-07-06, 17:21
Geplaatst door Hansch
een helstaat bedoel je ?

vraag maar aan Amnesty Int en Human Rights Watch en de UN.

Dan kun je als Palestijn beter in Israel wonen, dan op de Westbank of Iran daar waar eigen"gezag" regeert.

Pathelogische leugenaar!

Coolassprov MC
19-07-06, 17:24
Geplaatst door gh.wille
En stel je dan eens voor dat hun (Arabische broeders) met hun ongelooflijke rijkdom ze financieel steunden dan zouden ze in korte tijd hetzelfde kunnen bereiken als de Israeli in jaren ploeteren bij elkaar gegaard hebben ,met al die verspilde poen (aanzinloos gekrijs en wapens) had zelfs het hele MIDDEN -OOSTEN in welstand kunnen leven en was de ""SPELDENPRIK"" op de kaart wat nu Israel is niet meer de DOORN in het oog van de HAATDRAGENDE ,JALOERSE EN AGRESSIEVE mensen hoeven te zijn ,want daar draait het tenslotte om .
Dan hadden ook de OORLOGEN niet nodig geweest.

We weten nu wel dat afleiding en goedkletsen van Israelisch terreur je enige ''argument''' is.

super ick
19-07-06, 17:48
Geplaatst door Qaiys
Ja zielig geklaag dat heb je goed gelezen. Dus niet klagen als je op de korrel genomen wordt.

Het gaat er niet om dat er een westerse overheid jou bepaalde zaken verbied.

Jij hebt je keuze gemaakt en daarom heb je geen recht van spreken meer.

Qaiys
19-07-06, 22:37
Geplaatst door super ick
Het gaat er niet om dat er een westerse overheid jou bepaalde zaken verbied.

Jij hebt je keuze gemaakt en daarom heb je geen recht van spreken meer.

Weet je wel wat je schrijft? Wat een sulhoofd ben je ook.

ronald
20-07-06, 08:33
Geplaatst door Qaiys
Weet je wel wat je schrijft? Wat een sulhoofd ben je ook.


Inderdaad. De Nederlandse overheid verbiedt je helemaal niet in vreemde krijgsdienst te treden. Ook niet in het Vreemdelingenlegioen. Die keuze maak jij. Als jij je schuilt achter wat de overheid je biedt: vrijheid van keuze maar dan toch voor behoud van Nederlanderschap kiest, dan heb je over bepaalde zaken niet meer te beslissen en verlies je bepaalde rechten. Tenzij je een dubbele agenda op na houdt. Maar je moet jezelf niet zogenaamd achter "de Nederlandse wet" verschuilen. Das en beetje laf.

binloser
20-07-06, 09:16
Ze zijn laf en opportunistisch door eeuwenlang te hebben moeten leven in een admosfeer van stalinistisch islamisme. (bijna een tautologie). Het is verder ook zinloos op basis van argumenten de andere partij (de hezbolla aanhangers zal ik maar zeggen) ergens van proberen te overtuigen. Het argument van Israel en 'het westen' is macht.
Deze macht is nodig om de chaos, het obscurantisme, het nihilisme, banditisme en wat dies meer zij bij de shiieten en taliban en soortgenoten te overwinnen.

Qaiys
20-07-06, 11:50
Geplaatst door ronald
Inderdaad. De Nederlandse overheid verbiedt je helemaal niet in vreemde krijgsdienst te treden. Ook niet in het Vreemdelingenlegioen. Die keuze maak jij. Als jij je schuilt achter wat de overheid je biedt: vrijheid van keuze maar dan toch voor behoud van Nederlanderschap kiest, dan heb je over bepaalde zaken niet meer te beslissen en verlies je bepaalde rechten. Tenzij je een dubbele agenda op na houdt. Maar je moet jezelf niet zogenaamd achter "de Nederlandse wet" verschuilen. Das en beetje laf.

Weet je wat echt laf is? Met vliegtuigen en helikopters onschuldige vluchtende burgers bombarderen.

Ik ben geen nederlander. Ik heb meerdere argumenten gegeven. En dit gaat niet over mij maar over de laffe zionisten die uit wraak voor de ontvoering van twee soldaten volgestouwd met de modernste wapens onschuldige kindertjes en burgers neermaaien met de goedkeuring van het westen.

Hansch
20-07-06, 13:50
Geplaatst door Qaiys
Weet je wat echt laf is? Met vliegtuigen en helikopters onschuldige vluchtende burgers bombarderen.

Ik ben geen nederlander. Ik heb meerdere argumenten gegeven. En dit gaat niet over mij maar over de laffe zionisten die uit wraak voor de ontvoering van twee soldaten volgestouwd met de modernste wapens onschuldige kindertjes en burgers neermaaien met de goedkeuring van het westen.

Laf is het om je militaire hoofdkwartier in een dichtbevolkt gebied te bouwen.

Qaiys
20-07-06, 13:57
Geplaatst door Hansch
Laf is het om je militaire hoofdkwartier in een dichtbevolkt gebied te bouwen.

De militaire hoofdkwartier zat natuurlijk vol met soldaten en extremistisch tuig burgers vandaar dat er zoveel onschuldige slachtoffers vielen ondanks de precisie bombardementen.

http://fromisraeltolebanon.info/

Hansch
20-07-06, 14:42
Geplaatst door Qaiys
De militaire hoofdkwartier zat natuurlijk vol met soldaten en extremistisch tuig burgers vandaar dat er zoveel onschuldige slachtoffers vielen ondanks de precisie bombardementen.

http://fromisraeltolebanon.info/

co-laterral damage, instead of on-purpose damage on innocent civilians.

Qaiys
20-07-06, 14:45
Geplaatst door Hansch
co-laterral damage, instead of on-purpose damage on innocent civilians.

Criminal christian-zionist language to maintain there nazi methods.

Qaiys
20-07-06, 15:28
Onderonsje tussen de westerse leiders:

De Franse president Chirac heeft opgeroepen tot een „humanitair bestand”, maar de VS willen nog niets weten van een VN-resolutie waarin wordt opgeroepen tot een onmiddellijk staakt-het-vuren. (Reuters, AP)

NRC 20/07/06

ronald
20-07-06, 15:45
Geplaatst door Qaiys
Weet je wat echt laf is? Met vliegtuigen en helikopters onschuldige vluchtende burgers bombarderen.

Ik ben geen nederlander. Ik heb meerdere argumenten gegeven. En dit gaat niet over mij maar over de laffe zionisten die uit wraak voor de ontvoering van twee soldaten volgestouwd met de modernste wapens onschuldige kindertjes en burgers neermaaien met de goedkeuring van het westen.


Weet je wat naief is? Denken alsof Hezbollah helemaal niet weet wat ze aan het doen zijn. Typisch MO om de aanleiding van deze zaak weg te moffelen, te vergeten of te bagatelliseren alsof het allemaal had moeten kunnen.
Dan is het ook nog dom niet te weten wat Hezbollah voor een grondverrassing heeft. Niet alle cadeautjes hoef je aan te nemen hoor. Het was precies om te doen dat Israel grondtroepen zou inbrengen. Maar jij weet natuurlijk niet waarom.

Als je besluit in vreemde krijgsdienst te treden om je steun duidelijk kenbaar te maken en je excuus wegens "voorlichtingstaken" zou achterlaten, je woord bij je daad zou voegen, dan zou elk land je haar nationaliteit afnemen. Dat je je niet aan de wet zou houden geldt dus niet. Niet voor Nederlanders en niet voor anderlanders. Om je nu te verschuilen achter het feit dat je geen Nederlander (met dubbele nationaliteit waarschijnlijk) zou zijn is laf terwijl je aan de andere kant een grote bek hebt. Ik geloof er niets van. Inzoverre gaat het dus wel om jou.

Qaiys
20-07-06, 15:55
Geplaatst door ronald
Weet je wat naief is? Denken alsof Hezbollah helemaal niet weet wat ze aan het doen zijn. Typisch MO om de aanleiding van deze zaak weg te moffelen, te vergeten of te bagatelliseren alsof het allemaal had moeten kunnen.
Dan is het ook nog dom niet te weten wat Hezbollah voor een grondverrassing heeft. Niet alle cadeautjes hoef je aan te nemen hoor. Het was precies om te doen dat Israel grondtroepen zou inbrengen. Maar jij weet natuurlijk niet waarom.

Als je besluit in vreemde krijgsdienst te treden om je steun duidelijk kenbaar te maken en je excuus wegens "voorlichtingstaken" zou achterlaten, je woord bij je daad zou voegen, dan zou elk land je haar nationaliteit afnemen. Dat je je niet aan de wet zou houden geldt dus niet. Niet voor Nederlanders en niet voor anderlanders. Om je nu te verschuilen achter het feit dat je geen Nederlander (met dubbele nationaliteit waarschijnlijk) zou zijn is laf terwijl je aan de andere kant een grote bek hebt. Ik geloof er niets van. Inzoverre gaat het dus wel om jou.

De aanleiding van dit conflict is dat Hizb-u-Lah twee zionistische soldaten heeft ontvoerd voor de ruil van duizenden waaronder vele kinderen en vrouwen die zonder enige vorm van recht vast zitten in de israelische gevangenissen.. De reaktie van de zionistische criminelen tegen de menselijkheid daarop is bekend.

Doorzagen over mij waarom ik mij niet voeg bij het verzet in libanon geeft aan dat je geen ene argument hebt tegen deze misdaden tegen de menselijkheid.

Coolassprov MC
20-07-06, 17:03
Geplaatst door Qaiys
...deze misdaden tegen de menselijkheid.

The Fourth Geneva Convention, prohibits "collective penalties and likewise all measures of intimidation or of terrorism ..." (Article 33).

According to Article 147 of the Convention, "extensive destruction ... not justified by military necessity and carried out unlawfully and wantonly,"

hostage-taking and "torture or inhuman treatment" are grave breaches of the Geneva Conventions and constitute war crimes. All state parties to the Convention are required to search for and ensure the prosecution of perpetrators of grave breaches of the said Convention.

Protocol I Additional to the Geneva Conventions codifies the principle of distinction, a customary rule of international humanitarian law: "In order to ensure respect for and protection of the civilian population and civilian objects, the Parties to the conflict shall at all times distinguish between the civilian population and combatants and between civilian objects and military objectives and accordingly shall direct their operation only against military objectives." (Article 48).

International Humanitarian Law strictly prohibits attacks against civilians and civilian objects. The Rome Statute of the International Criminal Court (ICC) includes as war crimes: "Intentionally directing attacks against the civilian population as such or against individual civilians not taking direct part in hostilities", and "Intentionally directing attacks against civilian objects" (Article 8 2 (b) (i) and (ii)). '


But the same article also conveys the Israeli response
' The Israeli chief of staff, Brig.Gen. Dan Halutz, noted in public remarks that senior Hizbullah leaders live and work in southern Beirut, and said Beirut could be targeted if Hizbullah continued to fire rockets into northern Israel. "Nothing is safe [in Lebanon], it's as simple as that ," Halutz said. '


That is collective punishment. It is holding millions of innocents hostage and threatening them with death. It is state terror. I don't think the Israelis get it.

Coolassprov MC
20-07-06, 17:09
Geplaatst door Hansch
co-laterral damage, instead of on-purpose damage on innocent civilians.

Who says so? The Jewish Fuehrer?

Dropping over 26.000 kilograms of explosives on a densly populated civillian area without the intention of killing civillians?

If hamas would have said that they only intended to destoy the bus not the passengers; nobody would know wether to laugh or cry themselves to death.

Coolassprov MC
20-07-06, 17:30
Geplaatst door Hansch
Laf is het om je militaire hoofdkwartier in een dichtbevolkt gebied te bouwen.

De grootste evacuatie van toeristen en buitenlanders sinds Duinkerken heeft plaatsgevonden nadat toeristen en buitenlanders NEE hebben aangekruisd bij de vraag ''Wilt u menselijk schild worden voor Hezbollah?'' van het door Hezbollah rond verspreidde questionaire?

Of omdat Israel op alles schiet wat los en vast is?

Zoals mensenrechtenorganisaties reeds eerder verklaarden; bij zulk buitenproportioneel toegebracht dood en verderf maak het niet meer uit of men het ''intentie-vol'' of ''colaterale schade'' noemt.

Coolassprov MC
20-07-06, 17:37
Ik hoop dat dit niet teveel offtopic is Hansch: maarre..

Zou je ons kunnen helpen met een kleine moeite door ons te vertellen wat voor dier je moeder was?; ik heb tevergeef proberen op te waarderen door er geld op te zetten dat ze een muilezelin is; maar de jongens hier zijn onverbiddelijk en houden het erbij dat het een ezelin van een vuilnisbakkenras moet zijn geweest.

Alvast graag bedankt!
Je bent een schat!
(niet alleen van je moeder)


http://62.166.251.108/oir/20723.jpg

Coolassprov MC
20-07-06, 17:47
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Als het er al zoveel waren, om te beginnen ...

Wie kraait daarnaar als je, over de ruggen van je vergastte volksgenoten, politieke en territorale claims kunt maken?

_h4T3D_sE7eN
20-07-06, 17:55
Geplaatst door Coolassprov MC
Wie kraait daarnaar als je, over de ruggen van je vergastte volksgenoten, politieke en territorale claims kunt maken?

Zoals Q. al zei, het is slechts een kwestie van tijd. Tussen de Stille en de Atlantische zijn er economische ontwikkelingen gaande van een niveau dat de steun in de rug van de Pisraël-nazi's zal doen smelten als kaarsvet onder een aansteker.


Een serieuze note: uiteindelijk verliezen we allemaal.

super ick
20-07-06, 20:10
Geplaatst door Qaiys
Weet je wel wat je schrijft? Wat een sulhoofd ben je ook.

Hoe jij tekeer gaat over het westen.................... wie kaatst kan de bal verwachten.
Geef me eens vijf goede redenen waarom je hier bent en niet daar? Ik kan ze nergens ontdekken in je betogen. Er spreekt alleen maar haat uit.

1.:
2.:
3.:
4.:
5.:

Morosian
20-07-06, 21:03
Geplaatst door super ick
Geef me eens vijf goede redenen waarom je hier bent en niet daar? Ik kan ze nergens ontdekken in je betogen. Er spreekt alleen maar haat uit.

1.:
2.:
3.:
4.:
5.:

Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook wel een beetje benieuwd naar ben.

mulan
20-07-06, 21:10
Geplaatst door Hansch
co-laterral damage, instead of on-purpose damage on innocent civilians.

Gelul. Gasten die iedere fokking persconferentie zeggen dat je echt geen burgers wilt treffen en dat vervolgens 99 procent van de slachtoffers uit burgers bestaat neem ik niet echt serieus. HizbAllah die de militair zwakkere is heeft wat dat betreft minder burgerslachtoffers veroorzaakt dan Israel. De helft bestond uit militairen. Maar goed....de shit die uit de monden komt bij de Israeliers wordt schijnbaar serieuzer genomen dan de feiten.

Soldim
20-07-06, 21:12
Geplaatst door mulan
Gelul. Gasten die iedere fokking persconferentie zeggen dat je echt geen burgers wilt treffen en dat vervolgens 99 procent van de slachtoffers uit burgers bestaat neem ik niet echt serieus. HizbAllah die de militair zwakkere is heeft wat dat betreft minder burgerslachtoffers veroorzaakt dan Israel. De helft bestond uit militairen.


11 van de 29, werd in een ander topic genoemd. Blijft volgens mij staan dat in het gunstigste geval beide partijen eigenlijk geen klap geven om burgerslachtoffers.

mulan
20-07-06, 21:22
Geplaatst door Soldim
11 van de 29, werd in een ander topic genoemd. Blijft volgens mij staan dat in het gunstigste geval beide partijen eigenlijk geen klap geven om burgerslachtoffers.

Volgens BBC 15 burgerslachtoffers. Dit tellen gaat sowieso nergens over. Maar gelukkig draait het PR apparaat van Israel als vanouds op volle toeren.

Qaiys
20-07-06, 22:19
Geplaatst door super ick
Hoe jij tekeer gaat over het westen.................... wie kaatst kan de bal verwachten.
Geef me eens vijf goede redenen waarom je hier bent en niet daar? Ik kan ze nergens ontdekken in je betogen. Er spreekt alleen maar haat uit.

1.:
2.:
3.:
4.:
5.:

Jij snapt het niet sukkel, deze topic gaat niet over mij.

ronald
20-07-06, 23:05
Geplaatst door Qaiys
De aanleiding van dit conflict is dat Hizb-u-Lah twee zionistische soldaten heeft ontvoerd voor de ruil van duizenden waaronder vele kinderen en vrouwen die zonder enige vorm van recht vast zitten in de israelische gevangenissen.. De reaktie van de zionistische criminelen tegen de menselijkheid daarop is bekend.

Doorzagen over mij waarom ik mij niet voeg bij het verzet in libanon geeft aan dat je geen ene argument hebt tegen deze misdaden tegen de menselijkheid.


2 voor duizenden??

Wat ben je soms toch ongelofelijk (selectief) naïef.

ronald
20-07-06, 23:19
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Zoals Q. al zei, het is slechts een kwestie van tijd. Tussen de Stille en de Atlantische zijn er economische ontwikkelingen gaande van een niveau dat de steun in de rug van de Pisraël-nazi's zal doen smelten als kaarsvet onder een aansteker.


Een serieuze note: uiteindelijk verliezen we allemaal.


Altijd weer datzelfde breedsprakerige grotebekkencultuur van Arabieren die ook nog eens denken dat hun wil zal geschieden.... Lachen met jullie jongens....

Qaiys
20-07-06, 23:27
Geplaatst door ronald
2 voor duizenden??

Wat ben je soms toch ongelofelijk (selectief) naïef.

Ik schrijf zoveel dat ik niet alles perfect neer kan schrijven: Wat ik ermee wil zeggen dat de twee soldaten zijn ontvoerd voor de vrijlating van tenminste een deel van de duizenden mensen waaronder vrouwen en kinderen die rechteloos vast zitten in de zionistische kampen. Dat is al eerder gebeurt.

Kabinet Israël akkoord met gevangenruil met Hezbollah

Uitgegeven op zondag 09 november 2003 om 16:00:16

Het Israëlische kabinet heeft zondag ingestemd met een omstreden voorstel om meer dan 400 Palestijnse en Libanese gevangenen vrij te laten in ruil voor de vrijlating van de door Hezbollah ontvoerde Israëlische zakenman Elhanan Tannenbaum en de lichamen van drie door Hezbollah vermoorde Israëlische soldaten. Twaalf ministers stemden na acht uur vergaderen voor het voorstel, elf stemden tegen. De Israëlische premier Ariel Sharon had zich sterk gemaakt voor de ruil.

http://www.nieuws.nl/archief/2003-11-9/107705/Kabinet_Isra&235%3Bl_akkoord_met_gevangenruil_met_Hezbollah


Door Hezbollah vrijgelaten Tannenbaum mag van Israël in huisarrest

Uitgegeven op dinsdag 30 maart 2004 om 14:28:17

De Israëlische zakenman Elhanan Tannenbaum, die eind januari vrijkwam bij een gevangenenruil tussen Israël en Hezbollah, mag na twee maanden ondervraging door de veiligheidsdienst naar huis. Daar blijft hij voorlopig nog in huisarrest. Hij mag geen contact hebben met de pers of surfen op het internet. Dat heeft de politie dinsdag gemeld.

Het Israëlische openbaar ministerie vermoedt dat Tannenbaum, kolonel in het Israëlische reservistenleger, liegt over de omstandigheden van zijn gevangenneming door Hezbollah. Ook wil justitie weten of hij staatsgeheimen heeft prijsgegeven aan de door Iran gesteunde guerrillabeweging. Vooralsnog lijkt het onderzoek weinig te hebben opgeleverd. De veiligheidsdienst wil Tannenbaum de komende weken nog ondervragen.

Israël liet in het kader van de gevangenruil vierhonderd Palestijnse en Arabische gevangenen vrij en retourneerde de lichamen van 59 Hezbollah-strijders. In ruil daarvoor kreeg het de lichamen van drie omgekomen Israëlische soldaten terug en liet de Hezbollah Tannenbaum vrij, die in oktober 2000 in handen van de beweging was gevallen.

[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]

http://www.nieuws.nl/archief/2004-3-30/102589/Door_Hezbollah_vrijgelaten_Tannenbaum_mag_van_Isra&235%3Bl_in_huisarrest

ronald
20-07-06, 23:39
Precies...en wie maakt zoals verwacht daar een leuk vleeshandeltje van?

Tannenbaum was een zakenman gekidnap in het buitenland. Hier gaat het om gekidnapte soldaten vanaf Israelisch grondgebied. Geen enkele andere reactie daarop van Israel had Hezbollah verwacht....jij dus wel? kom nou.

Qaiys
20-07-06, 23:48
Geplaatst door ronald
Precies...en wie maakt zoals verwacht daar een leuk vleeshandeltje van?

Tannenbaum was een zakenman gekidnap in het buitenland. Hier gaat het om gekidnapte soldaten vanaf Israelisch grondgebied. Geen enkele andere reactie daarop van Israel had Hezbollah verwacht....jij dus wel? kom nou.

Zit je nou te huilen om het ontvoeren van twee soldaten? Is het je misschien ontgaan dat israel voordat de ontvoering plaatsvond vrijwel dagelijks palestijnen vastzet en/of bombardeert? Is dat wel legaal mensen vastzetten en bombarderen zonder enige vorm van proces? Over de meerderheid van de mensen die daarbij doodgaan praat ik niet eens. Dat heet in zionistische terminologie copllateral damage.

Wie heeft de die palestijnen en libanezen in de gevangenis gestopt? Ze zijn niet uit vrije wil naar de gevangenis gegaan.

Om informatie over Ron Arad te krijgen, heeft Israël zijn toevlucht genomen tot dezelfde methoden die het bij Hezbollah altijd fel bekritiseerde: het ontvoeren van twee Hezbollah-leiders, Sheikh Abed Karim Obeid en Mustafa Dirani.

http://www.wereldomroep.nl/achtergronden/middenoosten/isr040129.html

ronald
20-07-06, 23:58
Geplaatst door Qaiys
Zit je nou te huilen om het ontvoeren van twee soldaten? Is het je misschien ontgaan dat israel voordat de ontvoering plaatsvond vrijwel dagelijks palestijnen vastzet en/of bombardeert? Is dat wel legaal mensen vastzetten en bombarderen zonder enige vorm van proces? Over de meerderheid van de mensen die daarbij doodgaan praat ik niet eens. Dat heet in zionistische terminologie copllateral damage.

Wie heeft de die palestijnen en libanezen in de gevangenis gestopt? Ze zijn niet uit vrije wil naar de gevangenis gegaan.

Om informatie over Ron Arad te krijgen, heeft Israël zijn toevlucht genomen tot dezelfde methoden die het bij Hezbollah altijd fel bekritiseerde: het ontvoeren van twee Hezbollah-leiders, Sheikh Abed Karim Obeid en Mustafa Dirani.

http://www.wereldomroep.nl/achtergronden/middenoosten/isr040129.html


Ha ha ...heb je mij horen huilen? Jij denkt echt dat je mijn emoties maar 1 graad zou kunnen beinvloeden. Al jouw ander gejank om je "punt" duidelijk te maken liggen in het tranendal. Alle lieve brave burgers zitten in de gevangenis? Opeens sta je achter slachtoffers? Hypocriet. Je blijft volhouden dat Hezbollah een achterlijk groepje vrijheidsstrijers zijn. Btw, die Hezbollah leiders waren terroristenleiders Arad en Tannenboum niet. Raar he, dat woorden verschillend kunnen betekenen?

Qaiys
21-07-06, 00:12
Geplaatst door ronald
Ha ha ...heb je mij horen huilen? Jij denkt echt dat je mijn emoties maar 1 graad zou kunnen beinvloeden. Al jouw ander gejank om je "punt" duidelijk te maken liggen in het tranendal. Alle lieve brave burgers zitten in de gevangenis? Opeens sta je achter slachtoffers? Hypocriet. Je blijft volhouden dat Hezbollah een achterlijk groepje vrijheidsstrijers zijn. Btw, die Hezbollah leiders waren terroristenleiders Arad en Tannenboum niet. Raar he, dat woorden verschillend kunnen betekenen?

1) Ik heb nooit maar dan nooit de illussie gehad dat ik jouw emoties zou kunnen beinvloeden, een zionist wordt je niet zomaar. Ik schrijf hier niet voor de zionisten. Ik toon alleen aan hoe crimineel en onmenselijk ze zijn

2) Als de burgers iets hadden gedaan dan zouden ze ook wel veroordeeld zijn door een rechtbank.

3) Ik heb altijd achter de slachtoffers gestaan

4) Ik heb hizb-u-lah nooit achterlijk genoemd en al helemaal niet volgehouden dat ze dat zijn.

5) Terrorismeleiders is de term die zionisten tegen verzetsstrijders gebruiken. Dat is standaard bij de zionisten.

6) Tannenbaum was een spion en Ron Arad was een smerige laffe piloot die onschuldige burgers bombardeert.

ronald
21-07-06, 00:24
Geplaatst door Qaiys
1) Ik heb nooit maar dan nooit de illussie gehad dat ik jouw emoties zou kunnen beinvloeden, een zionist wordt je niet zomaar. Ik schrijf hier niet voor de zionisten. Ik toon alleen aan hoe crimineel en onmenselijk ze zijn

2) Als de burgers iets hadden gedaan dan zouden ze ook wel veroordeeld zijn door een rechtbank.

3) Ik heb altijd achter de slachtoffers gestaan

4) Ik heb hizb-u-lah nooit achterlijk genoemd en al helemaal niet volgehouden dat ze dat zijn.

5) Terrorismeleiders is de term die zionisten tegen verzetsstrijders gebruiken. Dat is standaard bij de zionisten.

6) Tannenbaum was een spion en Ron Arad was een smerige laffe piloot die onschuldige burgers bombardeert.



1. Je bent duidelijk getraumatiseerd over joden en zionisten bezig. Volgens mij bepaalt dat je hele leven. In ieder geval hier en je tijd achter je pc is ruim.
2. Jij weet geen enkele zaak met naam te noemen, wel?
3. Jouw slachtoffers en de rest kan dood vallen.
4. Als jij blijft volhouden te geloven dat Hezbollah niet wist wat ze aan het veroorzaken was, met of zonder steun van Iran en Syrie, dan ben je in mijn ogen zelf achterlijk.
5. Verzetsstrijders die een bepaalde tactiek navolgen die terroristisch is, zijn terroristen.
6. Zelfs speculaties over het spion-zijn of militair zijn worden aangevat om te rechtvaardigen ze te kidnappen. En natuurlijk is je conclusie dat het gerechtigd is de hele Israelische bevolking te kidnappen. Onzin argument dus.

Qaiys
21-07-06, 00:39
Geplaatst door ronald
1. Je bent duidelijk getraumatiseerd over joden en zionisten bezig. Volgens mij bepaalt dat je hele leven. In ieder geval hier en je tijd achter je pc is ruim.
2. Jij weet geen enkele zaak met naam te noemen, wel?
3. Jouw slachtoffers en de rest kan dood vallen.
4. Als jij blijft volhouden te geloven dat Hezbollah niet wist wat ze aan het veroorzaken was, met of zonder steun van Iran en Syrie, dan ben je in mijn ogen zelf achterlijk.
5. Verzetsstrijders die een bepaalde tactiek navolgen die terroristisch is, zijn terroristen.
6. Zelfs speculaties over het spion-zijn of militair zijn worden aangevat om te rechtvaardigen ze te kidnappen. En natuurlijk is je conclusie dat het gerechtigd is de hele Israelische bevolking te kidnappen. Onzin argument dus.

1) Je kunt er niet tegen dat iemand je wijst op de misdadigheid van de zionisten. Daarom breng je deze topic terug naar mijn persoon.

2) Daarom zitten ze zonder enige vorm van proces vast, de hele internationale gemeenschap weet ervan en meneer vraagt om een naam.

3) Dat doodvallen zal zich tegen jullie keren.

4) Ik moet dus geloven dat hizb-u-lah wist dat israel burgers zou aanvallen en het land in puin zou schieten? Geloof je hetzelf?

5) Israel is erger dan de ergste terrorist.

6) Tannenbaum is niets voor niets zolang door de israeliers ondervraagd en een huisarrest gehad over de mogelijke geheimen die hij aan hizb-u-lah zou hebben verraden. En Ron Arad is neergeschoten toen hij in zijn militaire vliegtuig boven hun vloog met zijn bommen.

ronald
21-07-06, 02:14
Geplaatst door Qaiys
1) Je kunt er niet tegen dat iemand je wijst op de misdadigheid van de zionisten. Daarom breng je deze topic terug naar mijn persoon.

2) Daarom zitten ze zonder enige vorm van proces vast, de hele internationale gemeenschap weet ervan en meneer vraagt om een naam.

3) Dat doodvallen zal zich tegen jullie keren.

4) Ik moet dus geloven dat hizb-u-lah wist dat israel burgers zou aanvallen en het land in puin zou schieten? Geloof je hetzelf?

5) Israel is erger dan de ergste terrorist.

6) Tannenbaum is niets voor niets zolang door de israeliers ondervraagd en een huisarrest gehad over de mogelijke geheimen die hij aan hizb-u-lah zou hebben verraden. En Ron Arad is neergeschoten toen hij in zijn militaire vliegtuig boven hun vloog met zijn bommen.


1. Het is natuurlijk altijd gemakkelijk praten vanuit een positie van een "underdog" terwijl die dog eigenlijk een pitbull is.
2. De gehele internationale gemaanschap weet er verder wat precies van?
3. Dat zei je al daarvoor in iets andere woorden.
4. Ja dat had je kunnen weten. Of je bent echt naief, maar dar geloof ik geen sier van.
5. Ik zei het al eerder...het is maar achter welke lijn je jezelf plaats.
6. Het blijven speculaties. Hij kon net zo goed bezig zijn geweest met een grote drugssmokkel. Ron Arad deed als soldaat zijn plicht. Hij was noch smerig, noch laf die, en dat is wat genuanceerder gezegd dan wat jij demagogisch tracht te zeggen, misschien onschuldigen mede heeft getroffen.

Qaiys
21-07-06, 02:16
'Israëliërs alleen vrij na gevangenenruil'

DOHA (ANP) - De twee Israëlische militairen die in handen zijn van de militante sjiitische beweging Hezbollah in Libanon, worden alleen vrijgelaten in het kader van een gevangenenruil. Dat heeft Hezbollah-leider Hassan Nasrallah donderdag gezegd tegen de Arabische nieuwszender al-Jazeera.

Nasrallah sprak in het vraaggesprek met al-Jazeera tegen dat Israël Hezbollah zware verliezen heeft toegebracht. Het leiderschap van de militante beweging is nog geheel intact, zei hij. Israël heeft gezegd dat het een bunker van Hezbollah heeft getroffen en daarbij een aantal belangrijke leiders heeft gedood. Nasrallah ontkent dat.

Een vuurgevecht in het zuiden van Libanon tussen de Israëlische strijdkrachten en Hezbollah heeft aan twee Israëlische militairen het leven gekost. Dat heeft Israël donderdagavond bevestigd. Arabische zenders repten eerder op gezag van Hezbollah van vier Israëlische doden.


http://www.trouw.nl/laatstenieuws/ln_buitenland/article393404.ece/Israeliers_alleen_vrij_na_gevangenenruil

ronald
21-07-06, 02:26
Geplaatst door Qaiys
'Israëliërs alleen vrij na gevangenenruil'

DOHA (ANP) - De twee Israëlische militairen die in handen zijn van de militante sjiitische beweging Hezbollah in Libanon, worden alleen vrijgelaten in het kader van een gevangenenruil. Dat heeft Hezbollah-leider Hassan Nasrallah donderdag gezegd tegen de Arabische nieuwszender al-Jazeera.

Nasrallah sprak in het vraaggesprek met al-Jazeera tegen dat Israël Hezbollah zware verliezen heeft toegebracht. Het leiderschap van de militante beweging is nog geheel intact, zei hij. Israël heeft gezegd dat het een bunker van Hezbollah heeft getroffen en daarbij een aantal belangrijke leiders heeft gedood. Nasrallah ontkent dat.

Een vuurgevecht in het zuiden van Libanon tussen de Israëlische strijdkrachten en Hezbollah heeft aan twee Israëlische militairen het leven gekost. Dat heeft Israël donderdagavond bevestigd. Arabische zenders repten eerder op gezag van Hezbollah van vier Israëlische doden.


http://www.trouw.nl/laatstenieuws/ln_buitenland/article393404.ece/Israeliers_alleen_vrij_na_gevangenenruil


Dat kan Nasrallah wel eisen, maar ja..... Hiermee zegt hij natuurlijk meteen: laten we ondertussen maar doorvechten. Hij zal nog wel een spijt krijgen waarom hij die twee soldaten niet eerder heeft vrijgelaten. Maar aan de andere kant is het natuurlijk een "ik ga tot de dood erop volgt doorvechter"... Ook al sleep ik anderen de dood in.

De vraag blijft: De gehele internationale gemeenschap weet er verder wat precies van?

Qaiys
21-07-06, 02:46
Geplaatst door ronald
Dat kan Nasrallah wel eisen, maar ja..... Hiermee zegt hij natuurlijk meteen: laten we ondertussen maar doorvechten. Hij zal nog wel een spijt krijgen waarom hij die twee soldaten niet eerder heeft vrijgelaten. Maar aan de andere kant is het natuurlijk een "ik ga tot de dood erop volgt doorvechter"... Ook al sleep ik anderen de dood in.

De vraag blijft: De gehele internationale gemeenschap weet er verder wat precies van?

Israel zegt met haar bommen en weigering om de duizenden onschuldige gevangenen dat ze graag door willen gaan met het vermoorden van onschuldige burgers. Israel zal nog spijt krijgen van hun landroof en misdaden tegen de menselijkheid. Aan de andere kant zullen ze eraan gaan als ze zo doorgaan met hun misdaden. It is just a matter of time, Hitler en trawanten hebben dat al ervaren.

Coolassprov MC
21-07-06, 06:08
Geplaatst door super ick
Hoe jij tekeer gaat over het westen.................... wie kaatst kan de bal verwachten.
Geef me eens vijf goede redenen waarom je hier bent en niet daar? Ik kan ze nergens ontdekken in je betogen. Er spreekt alleen maar haat uit.

1.:
2.:
3.:
4.:
5.:

Die vraag zul je toch eerst nog even, al zij het op experimentele wijze, aan jezelf moeten stellen; Jij bent hier de apologeet en cheerleder voor terreur en overig misdaden.

Wanneer ga jij je ellendige leven in de waagschaal leggen voor het barbar'isme?

Of ben je er zo eentje die bereid is om te vechten tot de allerlaatste druppel van andersom bloed?

super ick
21-07-06, 07:25
Geplaatst door Coolassprov MC
Die vraag zul je toch eerst nog even, al zij het op experimentele wijze, aan jezelf moeten stellen; Jij bent hier de apologeet en cheerleder voor terreur en overig misdaden.

Wanneer ga jij je ellendige leven in de waagschaal leggen voor het barbar'isme?

Of ben je er zo eentje die bereid is om te vechten tot de allerlaatste druppel van andersom bloed?

Ik ben in Nederland geboren en ik hou van Nederland.
Als ik naar de toestand op de wereld kijk vind ik nog steeds dat Nederland tot de betere landen behoord.
Natuurlijk zijn er zaken voor verbetering vatbaar. Natuurlijk mag daar tegen geageerd worden.
Hier lees ik echter reacties over westerlingen (Nederlanders) waar de honden geen brood van lusten. Je woont er wel zelf tussenin denk ik dan.

Als je als Moslim uit vrije wil in een land woont waar homo's mogen trouwen en sex voor het huwelijk meer regel dan uitzondering is dan neem je kennelijk zaken op de koop toe die rechtstreeks tegen je geloof indruisen.
Mag ik dan de conclusie trekken dat je ook welvaart en veiligheid zoekt? Een toekomst voor je kinderen? Kan je een Arabisch land noemen waar je beter af bent?
Of mag dat dan niet gezegd worden? Als je dat niet uit je strot kunt krijgen ben je voor mij een flapdrol.

Eni
21-07-06, 07:42
Geplaatst door super ick
Ik ben in Nederland geboren en ik hou van Nederland.
Als ik naar de toestand op de wereld kijk vind ik nog steeds dat Nederland tot de betere landen behoord.
Natuurlijk zijn er zaken voor verbetering vatbaar. Natuurlijk mag daar tegen geageerd worden.
Hier lees ik echter reacties over westerlingen (Nederlanders) waar de honden geen brood van lusten. Je woont er wel zelf tussenin denk ik dan.

Als je als Moslim uit vrije wil in een land woont waar homo's mogen trouwen en sex voor het huwelijk meer regel dan uitzondering is dan neem je kennelijk zaken op de koop toe die rechtstreeks tegen je geloof indruisen.
Mag ik dan de conclusie trekken dat je ook welvaart en veiligheid zoekt? Een toekomst voor je kinderen? Kan je een Arabisch land noemen waar je beter af bent?
Of mag dat dan niet gezegd worden? Als je dat niet uit je strot kunt krijgen ben je voor mij een flapdrol.


Joh doe geen moeite. Dat heb ik al meerdere malen hier gevraagd en je krijgt of een lul antwoord, of ze hebben allemaal plannen te vertrekken.

Dat plan hebben ze over 10 jaar nog trouwens.

Hansch
21-07-06, 11:49
Geplaatst door super ick

Of mag dat dan niet gezegd worden? Als je dat niet uit je strot kunt krijgen ben je voor mij een flapdrol.

nee, geen flapdrol, dat zijn we allemaal wel eens,

maar een religieus/ideologische prostitué, gewoon een hoeri !

Hansch
21-07-06, 11:53
Geplaatst door Qaiys
Israel zegt met haar bommen en weigering om de duizenden onschuldige gevangenen dat ze graag door willen gaan met het vermoorden van onschuldige burgers. Israel zal nog spijt krijgen van hun landroof en misdaden tegen de menselijkheid. Aan de andere kant zullen ze eraan gaan als ze zo doorgaan met hun misdaden. It is just a matter of time, Hitler en trawanten hebben dat al ervaren.

Precies, kom niet aan de judjes van de wereld, of de wereld komt aan jouw!


in dit geval is het de Heilige Israels die de Hitlers uit het MO laat verdwijnen,

Jer 51:

5 Want Israël en Juda zijn niet in weduwschap gelaten door hun God, door de HERE der heerscharen, al was hun land vol van schuld tegenover de Heilige Israëls.

NBG
1951


5 want het land boet voor zijn schuld
tegen de Heilige van Israël.
God laat Israël niet als weduwe achter,
de HEER van de hemelse machten laat Juda niet in de steek.

NBV


De situatie in het MO in het bijzonder Irak (Babylon)


(http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Jer+51&id18=1&pos=0&set=10&lang=nl)

come on,

let's debabelize

_h4T3D_sE7eN
21-07-06, 12:09
Geplaatst door ronald
Altijd weer datzelfde breedsprakerige grotebekkencultuur van Arabieren die ook nog eens denken dat hun wil zal geschieden.... Lachen met jullie jongens....

Ewa blijf lachen, Saul. De feiten spreken je tegen.

Rourchid
21-07-06, 13:07
Geplaatst door Hansch
Precies, kom niet aan de judjes van de wereld, of de wereld komt aan jouw!


Vandaar dat het noodzakelijk is om het judaïsme te ontdoen van zionisten!

Geplaatst door Hansch

in dit geval is het de Heilige Israels die de Hitlers uit het MO laat verdwijnen,


Hitlers=zionisten

Geplaatst door Hansch

[I]Jer 51:

5 Want Israël en Juda zijn niet in weduwschap gelaten door hun God, door de HERE der heerscharen, al was hun land vol van schuld tegenover de Heilige Israëls.

NBG
1951


5 want het land boet voor zijn schuld
tegen de Heilige van Israël.
God laat Israël niet als weduwe achter,
de HEER van de hemelse machten laat Juda niet in de steek.

NBV

Eerder in het oude Testament zijn te vinden Exodus 20:15 (Gij zult niet stelen) en Deuteronomium 6:19 (En gij zult niet stelen) die beiden (ook seculier) in overeenstemming dienen te worden gebracht met resolutie 242!

Qaiys
21-07-06, 13:17
Geplaatst door Rourchid
Vandaar dat het noodzakelijk is om het judaïsme te ontdoen van zionisten!

Hitlers=zionisten

Eerder in het oude Testament zijn te vinden Exodus 20:15 (Gij zult niet stelen) en Deuteronomium 6:19 (En gij zult niet stelen) die beiden (ook seculier) in overeenstemming dienen te worden gebracht met resolutie 242!

Daniel 7:25-26

25 En het zal woorden spreken tegen den Allerhoogste, en het zal de heiligen der hoge plaatsen verstoren, en het zal menen de tijden en de wet te veranderen, en zij zullen in deszelfs hand overgegeven worden tot een tijd, en tijden, en een gedeelte eens tijds.

26 Daarna zal het gericht zitten, en men zal zijn heerschappij wegnemen, hem verdelgende en verdoende, tot het einde toe.

Rourchid
21-07-06, 13:38
Geplaatst door Qaiys
Daniel 7:25-26

25 En het zal woorden spreken tegen den Allerhoogste, en het zal de heiligen der hoge plaatsen verstoren, en het zal menen de tijden en de wet te veranderen, en zij zullen in deszelfs hand overgegeven worden tot een tijd, en tijden, en een gedeelte eens tijds.

26 Daarna zal het gericht zitten, en men zal zijn heerschappij wegnemen, hem verdelgende en verdoende, tot het einde toe.

Daniël 7
27 - Maar het rijk, de heerschappij en de macht onder den gehelen hemel zal aan het heilige volk des Hoogsten gegeven worden, wiens rijk eeuwig is, en alle heerschappijen zullen Hem dienen en gehoorzamen.
28 - Dit was het einde dezer rede. Ik, Daniël, nu werd zeer bedroefd door mijne gedachten en mijne gedaante verviel; echter behield ik dat woord in mijn hart.

Daniël 11
36 - En die koning zal doen naar zijn welgevallen, en hij zal zichzelven verheffen, en groot maken boven allen God, en hij zal tegen den God der goden wonderlijke dingen spreken; en hij zal voorspoedig zijn, totdat de gramschap voleind zij, want het is vastelijk besloten, het zal geschieden.
37 - En op de goden zijner vaderen zal hij geen acht geven, noch op de begeerte der vrouwen; hij zal ook op geen God acht geven, maar hij zal zich boven alles groot maken.
38 - En hij zal den god Mauzzim in zijn standplaats eren; namelijk den god, welken zijn vaders niet gekend hebben, zal hij eren met goud, en met zilver, en met kostelijk gesteente, en met gewenste dingen.
39 - En hij zal de vastigheden der sterkten maken met den vreemden god; dengenen, die hij kennen zal, zal hij de eer vermenigvuldigen, en hij zal ze doen heersen over velen, en hij zal het land uitdelen om prijs.

MaRiaH
21-07-06, 13:56
Jullie zijn allemaal gek.
Ga vooral zo door om de publieke opinie te vergiftingen.

En dan niet klagen straks als het uit de hand loopt. :moe:

Morosian
21-07-06, 14:04
Geplaatst door super ick
Ik ben in Nederland geboren en ik hou van Nederland.
Als ik naar de toestand op de wereld kijk vind ik nog steeds dat Nederland tot de betere landen behoord.
Natuurlijk zijn er zaken voor verbetering vatbaar. Natuurlijk mag daar tegen geageerd worden.
Hier lees ik echter reacties over westerlingen (Nederlanders) waar de honden geen brood van lusten. Je woont er wel zelf tussenin denk ik dan.

Als je als Moslim uit vrije wil in een land woont waar homo's mogen trouwen en sex voor het huwelijk meer regel dan uitzondering is dan neem je kennelijk zaken op de koop toe die rechtstreeks tegen je geloof indruisen.
Mag ik dan de conclusie trekken dat je ook welvaart en veiligheid zoekt? Een toekomst voor je kinderen? Kan je een Arabisch land noemen waar je beter af bent?
Of mag dat dan niet gezegd worden? Als je dat niet uit je strot kunt krijgen ben je voor mij een flapdrol.

Voorals nog wordt er als verwacht niet op ingegaan. Waarschijnijk omdat het te confronterend is.

Rourchid
21-07-06, 14:54
Geplaatst door Morosian
Voorals nog wordt er als verwacht niet op ingegaan. Waarschijnijk omdat het te confronterend is.
Grote kans dat je lang kan wachten.
Immers, wanneer het komt tot een debat over de niet te verdedigen zionistische ideologie is het een bekende truc om criticasters te 'neutraliseren' door te wijzen naar de 'islamitische landen': het doel van deze standaardmethode was en is nog steeds enerzijds het scheppen van valse contexten, samenhangen en verbanden en anderzijds het uit elkaar trekken van bestaande feitelijke contexten om zo de zionistische kronieken na te wauwelen.
Wanneer het gegoochel met verkeerde invalshoeken en causaal-foutieve verbanden doorgrond wordt eindigt een discours meestal in pogingen tot slaapverwekkende karakterdiskwalificaties rond het thema (soennitische fundamentalistische) racist die op en stel en sprong dient te vertrekken naar het land van herkomst met overigens de ironische kanttekening dat veel anti-zionistische* prikkers geboren en getogen Nederlanders zijn.
Een voorspelbare procedure waar niemand eigenlijk nog intrapt behalve diegenen die aan deze kunstjes doen en zichzelf ontmaskeren als stakkerds die van voren niet door hebben hoe manipulatief ze van achteren zijn: lang leve het individualisme, lang leve de vrije keus!

(*zionisme=racisme)

Qaiys
21-07-06, 15:01
Geplaatst door MaRiaH
Jullie zijn allemaal gek.
Ga vooral zo door om de publieke opinie te vergiftingen.

En dan niet klagen straks als het uit de hand loopt. :moe:

If you can't stand the heat, get out of the kitchen.

We moeten de zionisten gewoon hun gang laten gaan wil je zeggen, net zoals hitler zijn gang kon gaan. Er zijn al miljoenen moslims en niet-moslims door de zionisten en de westerlingen afgemaakt, je mond dicht houden is geen optie.

gh.wille
21-07-06, 15:14
Geplaatst door Qaiys
Weet je wat echt laf is? Met vliegtuigen en helikopters onschuldige vluchtende burgers bombarderen.

Ik ben geen nederlander. Ik heb meerdere argumenten gegeven. En dit gaat niet over mij maar over de laffe zionisten die uit wraak voor de ontvoering van twee soldaten volgestouwd met de modernste wapens onschuldige kindertjes en burgers neermaaien met de goedkeuring van het westen.

FF een opfrissertje voor je door en door verziekte geest !

Weet je waar alle laffe aanslagen mee begonnen ?
In Munchen toen niets vermoedende Israelische sporters ,weerloos ,genadeloos willens en wetens AFGESLACHT werden !
DUS HOU JE VERZIEKTE TAAL MAAR VOOR JE !

Verder verwijs ik je naar wat ik er over geschreven heb en mijn voorspelling is helaas uit gekomen .

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=192255

Qaiys
21-07-06, 15:21
Geplaatst door gh.wille
FF een opfrissertje voor je door en door verziekte geest !

Weet je waar alle laffe aanslagen mee begonnen ?
In Munchen toen niets vermoedende Israelische sporters ,weerloos ,genadeloos willens en wetens AFGESLACHT werden !
DUS HOU JE VERZIEKTE TAAL MAAR VOOR JE !

De aanslagen zijn begonnen bij het stelen van land en het wegjagen en uitmoorden van de rechtmatige eigenaren. Dat gaat over de palestijnen, dit gaat over Hizb-u-lah.

super ick
21-07-06, 16:12
Geplaatst door Qaiys
De aanslagen zijn begonnen bij het stelen van land en het wegjagen en uitmoorden van de rechtmatige eigenaren. Dat gaat over de palestijnen, dit gaat over Hizb-u-lah.

Hezbollah bedoel je toch?

Vreemd dat Soennies en Sjiieten niet met elkaar door 1 deur kunnen maar asl het gaat om raketten afschieten op de satan Israel dan vergeten ze dat snel even. Is die afleiding er niet en moeten ze met elkaar samen leven dan staan ze elkaar naar het leven. Lang leve de onverdraagzamen.
Maar in Nederland is het natuurlijk veel slechter. Dat kutland wil je voor je verdriet niet wonen. Laffe volgers van Amerika en Israelknuffelaars. Zo is het toch?
Schenk jezelf nog een frisje in en type nog wat stoere meningen vanuit je luie stoeltje. Salonmoslim!

Qaiys
21-07-06, 16:27
Geplaatst door super ick
Hezbollah bedoel je toch?

Vreemd dat Soennies en Sjiieten niet met elkaar door 1 deur kunnen maar asl het gaat om raketten afschieten op de satan Israel dan vergeten ze dat snel even. Is die afleiding er niet en moeten ze met elkaar samen leven dan staan ze elkaar naar het leven. Lang leve de onverdraagzamen.
Maar in Nederland is het natuurlijk veel slechter. Dat kutland wil je voor je verdriet niet wonen. Laffe volgers van Amerika en Israelknuffelaars. Zo is het toch?
Schenk jezelf nog een frisje in en type nog wat stoere meningen vanuit je luie stoeltje. Salonmoslim!

De verdeel en heerspolitiek kun je niet je leven lang op teren. Gaan we weer persoonlijk worden? Geen relevante argumenten meer om de zionistische misdaden goed te praten?

Coolassprov MC
21-07-06, 16:34
Geplaatst door super ick
Ik ben in Nederland geboren en ik hou van Nederland.
Als ik naar de toestand op de wereld kijk vind ik nog steeds dat Nederland tot de betere landen behoord.
Natuurlijk zijn er zaken voor verbetering vatbaar. Natuurlijk mag daar tegen geageerd worden.
Hier lees ik echter reacties over westerlingen (Nederlanders) waar de honden geen brood van lusten. Je woont er wel zelf tussenin denk ik dan.

Los van het feit dat dat je op geen enkele wijze reageert op mijn aangehaalde vragen en mijn vorige reactie op jouw kip-zonder-kop-inzichten:

Sta eens op en zeg: weg met die vieze buitenlanders, weg met die klote Turken, weg met die tyfus Marokkanen! Het is niet moeilijk, echt niet!

Natuurlijk zijn jullie Nederlanders voor ons simpele zielen dé belichamingen van de perfecte wezen die om gezag niet te klagen heeft, maar vraag je je niet af, waarom wij Marokkanen "schijt" aan jullie zogenoemde en zogenaamde (hetzelfde? Nee hoor!) lasten (plichten) hebben?
Zou het misschien kunnen komen, doordat Nederlanders net zo veel mens zijn als de Marokkaan??

Als je van iets of iemand houdt (zoals jij ook claimt te doen) moet je het je waarheid durven vertellen; anders ben je weer een hypocriet; moslims krijgen ieder mogelijke en onmogelijke stronthoop over hun afgegoten omdat zogenaamde en zogenoemde ‘’beschaafde mensen’’ zo nodg moeten zeggen wat ze denken (volgens jullie); als deze uiting van ‘’beschaving’’ overslaat naar moslims is het een brug te ver?

Vind je die “Love It Or Leave It’ houding van jou nu niet een beetje oudbakken en erger nog; een beetje fascistoicde?

Ga je ook zo tekeer tegen de toenemende groep Nederlands-hart-en-nieren-Moslims? Of kom je niet verder dan ‘weerloos allochtoontje pesten’?
[/B][/QUOTE]

Coolassprov MC
21-07-06, 16:46
Geplaatst door super ick
Als je als Moslim uit vrije wil in een land woont waar homo's mogen trouwen en sex voor het huwelijk meer regel dan uitzondering is dan neem je kennelijk zaken op de koop toe die rechtstreeks tegen je geloof indruisen.
Mag ik dan de conclusie trekken dat je ook welvaart en veiligheid zoekt? Een toekomst voor je kinderen? Kan je een Arabisch land noemen waar je beter af bent?
Of mag dat dan niet gezegd worden? Als je dat niet uit je strot kunt krijgen ben je voor mij een flapdrol.

Hier is wat nieuws voor je, mannetje dat de vergelijking met flaprol niet waardig is, ik ben een Nederlander die hier geboren en getogen is en die zich schaamt om fascistische en racistische landgenoten als jij die zich laten prostitueren als apologeet en cheerleader voor geweld, terreur en de hieruit voortvloeiende onvermijdelijk menselijk lijden.

Ik laat mij niet naar een ander land dirigeren door 1 of andere flapdrol omdat het niet kan uitstaan dat ie in z’n nakie staat.

Vertel jij mij eerder waarom je geen antwoord geeft op mijn eerdere vraag!

Coolassprov MC
21-07-06, 16:53
Geplaatst door thylacine
Waarom ga je dan niet gewoon naar Syrië als alles daar zo prima is.


Beter lezen flapdrol:


Geplaatst door Coolassprov MC
Hier is wat nieuws voor je, mannetje dat de vergelijking met flaprol niet waardig is, ik ben een Nederlander die hier geboren en getogen is en die zich schaamt om fascistische en racistische landgenoten als jij die zich laten prostitueren als apologeet en cheerleader voor geweld, terreur en de hieruit voortvloeiende onvermijdelijk menselijk lijden.

Ik laat mij niet naar een ander land dirigeren door 1 of andere flapdrol omdat het niet kan uitstaan dat ie in z’n nakie staat.

Vertel jij mij eerder waarom je geen antwoord geeft op mijn eerdere vraag!

Coolassprov MC
21-07-06, 16:56
KENNEN JULLIE DEZE NOG!!!, NOG!!!, NOG!!!


Geplaatst door Coolassprov MC
Die vraag zul je toch eerst nog even, al zij het op experimentele wijze, aan jezelf moeten stellen; Jij bent hier de apologeet en cheerleader voor terreur en overige misdaden.

Wanneer ga jij je ellendige leven in de waagschaal leggen voor het barbar'isme?

Of ben je er zo eentje die bereid is om te vechten tot de allerlaatste druppel van andersom bloed?

Rourchid
21-07-06, 17:14
Geplaatst door thylacine

Waarom treed je niet in de voetsporen van Abujajajaja en ga je je 'jongens' helpen in Libanon in de strijd tegen de zionistische babyvreters.

:slapen:
Wanneer het komt tot een debat over de niet te verdedigen zionistische ideologie is het een bekende truc om criticasters te 'neutraliseren' door te wijzen naar de 'islamitische landen': het doel van deze standaardmethode was en is nog steeds enerzijds het scheppen van valse contexten, samenhangen en verbanden en anderzijds het uit elkaar trekken van bestaande feitelijke contexten om zo de zionistische kronieken na te wauwelen.
Wanneer het gegoochel met verkeerde invalshoeken en causaal-foutieve verbanden doorgrond wordt eindigt een discours meestal in pogingen tot slaapverwekkende karakterdiskwalificaties rond het thema (soennitische fundamentalistische) racist die op en stel en sprong dient te vertrekken naar het land van herkomst met overigens de ironische kanttekening dat veel anti-zionistische prikkers geboren en getogen Nederlanders zijn.
Een voorspelbare procedure waar niemand eigenlijk nog intrapt behalve diegenen die aan deze kunstjes doen en zichzelf ontmaskeren als stakkerds die van voren niet door hebben hoe manipulatief ze van achteren zijn: lang leve het individualisme, lang leve de vrije keus!

Bron: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2926839#post2926839

Qaiys
21-07-06, 17:56
Geplaatst door thylacine
Lieve Qaiys,

Probeer eens 1 zin te plaatsen zonder het woord zionisme of Joden erin.
I dare you.

Ik heb nergens het woord joden in deze topic gebruikt. Het woord zionist moet ik wel gebruiken om de misdadigers te benoemen.


Buiten dat heeft Bush natuurlijk honderd procent gelijk toen ie zei; If the Hezbollah stops that shit everything will be aaaaaalright. Bush wordt geregeerd door de zionisten. Bush zegt niets over de duizenden ontvoerde onschuldige burgers waaronder vele kinderen vrouwen. Bush zegt ook niets over de moordpartijen die israel pleegt op palestijnen en libanezen. Who the fuck cares about Bush, dat is zelf een grote misdadiger die al honderduizenden doden heeft veroorzaakt in Irak met zijn illegale oorlog.


Maar zoals je zelf reeds aangaf, het maakt de Hezbollah niet uit hoeveel martelaren ze moeten opofferen zolang de Joodse entiteit maar van de aardbodem verdwijnt en daarom zijn het in de ogen van de zachtmoedige Qaiys ware helden en vrijheidsstrijders.
Dat ze daarbij de Libanon verkrachtte zal hem verder een rotzorg zijn. Jij laat je toch niet wegjagen uit je huis en je laat je zus en broers toch ook niet ontvoeren of je staat het toch ook niet toe dat je vader en moeder worden gebombardeerd?


Wel sick dat ze de christelijke wijk hebben gebombardeerd hebben, dat zou niet moeten mogen Moslimwijk mag wel?

Rourchid
21-07-06, 17:57
Geplaatst door thylacine

Maar je geeft geen antwoord op mijn geponeerde vraag.


Deze vraag heeft niet te maken met het onderwerp van de draad


Geplaatst door thylacine

Waarom gaat U niet naar uw -door u zo verafgode- pure landen ?


Deze vraag heeft niets te maken met het onderwerp van de draad en het 'verafgode etc.' zijn jouw woorden.

Geplaatst door thylacine

Of bent U net als Marcel van Dam, zo'n salonforumiaan.


Marcel van Dam en zijn eventuele hoedanigheid van een salonforumiaan heeft niets met het onderwerp van de draad te maken.

Geplaatst door thylacine

Ik had een hekel aan Nederland dus vertrok ik.


Jouw persoonlijke onmstandigheden hebben niets met het onderwerp van deze draad te maken.

Geplaatst door thylacine

Dus waarom volgt U niet in mijn voetsporen ?
Jouw persoonlijke onmstandigheden hebben niets met het onderwerp van deze draad te maken.

Hansch
22-07-06, 07:28
Te laf om te gaan ?

of te lui ?


of allebei ?

super ick
22-07-06, 11:00
Geplaatst door Coolassprov MC
Los van het feit dat dat je op geen enkele wijze reageert op mijn aangehaalde vragen en mijn vorige reactie op jouw kip-zonder-kop-inzichten:
Omdat ik mij niet aangesproken voel. Ik herken mijzelf er niet in.
Sta eens op en zeg: weg met die vieze buitenlanders, weg met die klote Turken, weg met die tyfus Marokkanen! Het is niet moeilijk, echt niet!
Kijk hier begin je conclusies te trekken. Mij langzaam als een racist af te schilderen. Ik wacht nog op de woorden: Facist etc.
Natuurlijk zijn jullie Nederlanders voor ons simpele zielen dé belichamingen van de perfecte wezen die om gezag niet te klagen heeft, maar vraag je je niet af, waarom wij Marokkanen "schijt" aan jullie zogenoemde en zogenaamde (hetzelfde? Nee hoor!) lasten (plichten) hebben?
Zou het misschien kunnen komen, doordat Nederlanders net zo veel mens zijn als de Marokkaan??
Hoezo? Denk jij dan dat dat niet zo is? Je moet geen conclusies trekken. Kritiek niet uit zijn verband trekken.
Als je van iets of iemand houdt (zoals jij ook claimt te doen) moet je het je waarheid durven vertellen; anders ben je weer een hypocriet; moslims krijgen ieder mogelijke en onmogelijke stronthoop over hun afgegoten omdat zogenaamde en zogenoemde ‘’beschaafde mensen’’ zo nodg moeten zeggen wat ze denken (volgens jullie); als deze uiting van ‘’beschaving’’ overslaat naar moslims is het een brug te ver?
Ik walg van die kutpraatjes waarin de maatschappij waarin zij wonen als ronduit walgelijk afgeschilderd wordt. Mag ik dan vragen waarom ze erin wonen? En waar blijft dat antwoord dan?
Vind je die “Love It Or Leave It’ houding van jou nu niet een beetje oudbakken en erger nog; een beetje fascistoicde?
Ja hoor daar is ie weer. Vind je het zelf niet oudbakken mij een beetje fascistoide te noemen? Kan je echt niks anders verzinnen?
Ga je ook zo tekeer tegen de toenemende groep Nederlands-hart-en-nieren-Moslims? Of kom je niet verder dan ‘weerloos allochtoontje pesten’?
[/B][/QUOTE]
Waar ga ik dan tekeer? Nogmaals je interpreteerd niet goed. Je schat me helemaal verkeerd in.

Morosian
22-07-06, 12:58
Geplaatst door Coolassprov MC
Vind je die “Love It Or Leave It’ houding van jou nu niet een beetje oudbakken en erger nog; een beetje fascistoicde?

Zoals altijd, gaat het om de balans. Het is prima om kritiek op Nederland te hebben, dat heb ik ook, en behoorlijk wat zelfs. Er zijn hier echter nogal wat prikkers die niets anders doen dan ongebreideld lopen kankeren op het land waarin ze leven, zonder ook maar één keer te laten doorschemeren dat er ook positieve kanten aan het wonen in Nederland zitten. Het is allemaal zo ongenuanceerd en alleen maar negatief. Zo houd ik er bijvoorbeeld rekening mee dat ik deze opmerking straks wel weer in een of andere negatieve vorm krijg teruggespeeld.

Als je in Nederland woont, als autochtoon of als allochtoon, en je kunt niet anders dan erop kankeren, dan lijkt het me beter voor je zelf en voor je omgeving als je vertrekt naar een land waar het kennelijk allemaal beter is. Nogmaals, dat geldt voor zowel autochtonen als allochtonen.

Of zoals mijn moeder altijd zei; als je denkt dat het beter kan, doe het dan.

Hansch
22-07-06, 13:42
Geplaatst door Morosian
Zoals altijd, gaat het om de balans. Het is prima om kritiek op Nederland te hebben, dat heb ik ook, en behoorlijk wat zelfs. Er zijn hier echter nogal wat prikkers die niets anders doen dan ongebreideld lopen kankeren op het land waarin ze leven, zonder ook maar één keer te laten doorschemeren dat er ook positieve kanten aan het wonen in Nederland zitten. Het is allemaal zo ongenuanceerd en alleen maar negatief. Zo houd ik er bijvoorbeeld rekening mee dat ik deze opmerking straks wel weer in een of andere negatieve vorm krijg teruggespeeld.

Als je in Nederland woont, als autochtoon of als allochtoon, en je kunt niet anders dan erop kankeren, dan lijkt het me beter voor je zelf en voor je omgeving als je vertrekt naar een land waar het kennelijk allemaal beter is. Nogmaals, dat geldt voor zowel autochtonen als allochtonen.

Of zoals mijn moeder altijd zei; als je denkt dat het beter kan, doe het dan.

een land waar men in het openbaar kan kankeren geeft haar vrijheid aan, zo kankerden wij linkse intelectuelen ook op alles wat los en vast zat aan deze kankermaatschappij, terwijl we de SovjetUnie ongemoeid lieten, terwijl daar jonge stundenten, werden geklinkhaald, voor een kankertje, precies hetzelfde zie je nu, grote kritiek op de democratieen, maar nagenoeg geen kritiek op de landen in het MO.

De Sovjets mochten wel raketjes plaatsen, maar de vredesbeweging wou niet dat wij in reactie daarop Tomohawks en kruisraketten installeerden aan het IJzerengordijn.

Rourchid
22-07-06, 18:28
Geplaatst door super ick 22-07-2006 12:00

Ik wacht nog op de woorden: Facist etc.


Geplaatst door Rourchid 26-09-2005 10:06

een neonazistische wolf in schaapskleren


(Bron: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2288705#post2288705)


:zwaai:

Spoetnik
22-07-06, 18:49
http://www.whatreallyhappened.com/IMAGES/p1-210706_170715a.jpg

Hansch
22-07-06, 21:34
Geplaatst door Spoetnik
http://www.whatreallyhappened.com/IMAGES/p1-210706_170715a.jpg
Volgens mij backen die 3 landen ook een onmiddelijke cease fire, het probleem is echter dat de andere partij nooit aan ceasefires gedaan heeft, sinds de Israelische terugtrekking in 2000.

Dat geldt ook voor de terugtrekking uit de gaza, die is alleen maar beantwoord met meer Katucha's.

Kennelijk geeft terugtrekken of meegeven een totaal averechts signaal aan deze terreurgasten.

Coolassprov MC
24-07-06, 07:55
Geplaatst door Morosian
Zoals altijd, gaat het om de balans. Het is prima om kritiek op Nederland te hebben, dat heb ik ook, en behoorlijk wat zelfs. Er zijn hier echter nogal wat prikkers die niets anders doen dan ongebreideld lopen kankeren op het land waarin ze leven, zonder ook maar één keer te laten doorschemeren dat er ook positieve kanten aan het wonen in Nederland zitten. Het is allemaal zo ongenuanceerd en alleen maar negatief. Zo houd ik er bijvoorbeeld rekening mee dat ik deze opmerking straks wel weer in een of andere negatieve vorm krijg teruggespeeld.

Als je in Nederland woont, als autochtoon of als allochtoon, en je kunt niet anders dan erop kankeren, dan lijkt het me beter voor je zelf en voor je omgeving als je vertrekt naar een land waar het kennelijk allemaal beter is. Nogmaals, dat geldt voor zowel autochtonen als allochtonen.

Of zoals mijn moeder altijd zei; als je denkt dat het beter kan, doe het dan.

Deze irrelevante krankzinnige vraag, die uit de droge lucht is komen vallen, heb ik, lang en breed, meer dan voldoende beantwoord; als het antwoord niet tot je door kan doordringen begin dan maar te bidden; want mijn soort zal alleen maar aan aantal en invloed toenemen; als het zo ver is zullen wij jou deze vraag stellen, okey?

Coolassprov MC
24-07-06, 08:00
Geplaatst door Hansch
Volgens mij backen die 3 landen ook een onmiddelijke cease fire, het probleem is echter dat de andere partij nooit aan ceasefires gedaan heeft, sinds de Israelische terugtrekking in 2000.

blupblupblupblup

Kennelijk geeft terugtrekken of meegeven een totaal averechts signaal aan deze terreurgasten.

De hele wereld liegt en bedriegt om hun misdaden en hypocrisie te verdekken; alleen Israel en de VS die zijn brandsschoon en slachtoffer van deze wrede wereld.

http://freepages.rootsweb.com/~nielsp/234/thoughts/b_cry.jpg

Rourchid
24-07-06, 12:18
Geplaatst door Morosian

Als je in Nederland woont, als autochtoon of als allochtoon, en je kunt niet anders dan erop kankeren, dan lijkt het me beter voor je zelf en voor je omgeving als je vertrekt naar een land waar het kennelijk allemaal beter is. Nogmaals, dat geldt voor zowel autochtonen als allochtonen.

Niet iedereen heeft een Srebenica-mentaliteit!

Rourchid
24-07-06, 12:22
Geplaatst door Hansch
een land waar men in het openbaar kan kankeren geeft haar vrijheid aan, zo kankerden wij linkse intelectuelen ook op alles wat los en vast zat aan deze kankermaatschappij, terwijl we de SovjetUnie ongemoeid lieten, terwijl daar jonge stundenten, werden geklinkhaald, voor een kankertje, precies hetzelfde zie je nu, grote kritiek op de democratieen, maar nagenoeg geen kritiek op de landen in het MO.

De Sovjets mochten wel raketjes plaatsen, maar de vredesbeweging wou niet dat wij in reactie daarop Tomohawks en kruisraketten installeerden aan het IJzerengordijn.
Stoom afblazen om de passiviteit te vieren in het kader van de repressieve tolerantie: over en uit!

Morosian
24-07-06, 12:42
Geplaatst door Rourchid
Niet iedereen heeft een Srebenica-mentaliteit!

Nee, niet iedereen stuurt een vredesleger naar oorlogsgebied. En dat is jammer, want anders had het Nederlandse leger wel de luchsteun gekregen waarom ze hadden gevraagd.

Maar het is nu eenmaal makkelijker om kritiek te geven dan om zelf je nek uit te steken.

bowie
24-07-06, 12:42
Geplaatst door Qaiys
Israel zegt met haar bommen en weigering om de duizenden onschuldige gevangenen dat ze graag door willen gaan met het vermoorden van onschuldige burgers. Israel zal nog spijt krijgen van hun landroof en misdaden tegen de menselijkheid. Aan de andere kant zullen ze eraan gaan als ze zo doorgaan met hun misdaden. It is just a matter of time, Hitler en trawanten hebben dat al ervaren. waar5om is het volgens jouw allemaal zo onschudig....dat weet je toch niet.....misschien zijn die mensen wel schuldig die in de gevangenis zitten

Morosian
24-07-06, 12:56
Geplaatst door Coolassprov MC
Deze irrelevante krankzinnige vraag, die uit de droge lucht is komen vallen, heb ik, lang en breed, meer dan voldoende beantwoord; als het antwoord niet tot je door kan doordringen begin dan maar te bidden; want mijn soort zal alleen maar aan aantal en invloed toenemen; als het zo ver is zullen wij jou deze vraag stellen, okey?

Het lijkt me helemaal geen krankzinnige vraag, tamelijk wezenlijk zelfs, en als het al zo zou zijn, dan kun je je afvragen waarom je daar dan kennelijk al lang en breed, meer dan voldoende op hebt geantwoord.

Ik weet niet of je een vriendin of een vriendje hebt, maar als je daar de hele dag alleen maar op loopt te kankeren en nooit eens zegt dat ze wel heel lief is of dat hij wel een lekker kontje heeft, dan raakt de relatie snel verstoord.

Nou begrijp ik wel dat dit forum voor veel prikkers niets meer is dan een uitlaatklep voor hun persoonlijke frustraties, maar dan nog is het verbazend hoe weinig positieve geluiden je hoort. Veel haat, weinig hoop.

Grappig is het dat je jezelf 'mijn soort' noemt, daarmee duidelijk aangevend dat je jezelf anders voelt dan de rest. Ik weet niet goed wat je onder jouw soort verstaat, maar als je doelt op ongenuanceerde negatievelingen, dan lijkt me dat geen plezierige ontwikkeling. En in dat geval zal ik hier ook zeker niet blijven.

Rourchid
24-07-06, 13:15
Geplaatst door Morosian
Nee, niet iedereen stuurt een vredesleger naar oorlogsgebied. En dat is jammer, want anders had het Nederlandse leger wel de luchsteun gekregen waarom ze hadden gevraagd.


Ik heb geen luchtsteun nodig.

Geplaatst door Morosian

Maar het is nu eenmaal makkelijker om kritiek te geven dan om zelf je nek uit te steken.
Nietszeggende opmerking.

binloser
24-07-06, 13:22
De termen misdadig en terreur zijn verkeerd geplaatst; Hezbollah en Iran/Syrie zijn misdadig en steunen terreur. Waarom denk je dat al die vluchtelingen daarvandaan naar Europa komen? Nu willen ze Israel pakken, morgen Cyprus en Zuid-Spanje enz..

Rourchid
24-07-06, 13:23
Geplaatst door Morosian

Ik weet niet of je een vriendin of een vriendje hebt, maar als je daar de hele dag alleen maar op loopt te kankeren en nooit eens zegt dat ze wel heel lief is of dat hij wel een lekker kontje heeft, dan raakt de relatie snel verstoord.


Belachelijk vergelijking; het gaat in deze draad om massamoord begaan door de zionistische entiteit met steun van de VS.

Geplaatst door Morosian

Nou begrijp ik wel dat dit forum voor veel prikkers niets meer is dan een uitlaatklep voor hun persoonlijke frustraties, maar dan nog is het verbazend hoe weinig positieve geluiden je hoort. Veel haat, weinig hoop.

Subjectieve mening.

Geplaatst door Morosian

Grappig is het dat je jezelf 'mijn soort' noemt, daarmee duidelijk aangevend dat je jezelf anders voelt dan de rest. Ik weet niet goed wat je onder jouw soort verstaat, maar als je doelt op ongenuanceerde negatievelingen, dan lijkt me dat geen plezierige ontwikkeling. En in dat geval zal ik hier ook zeker niet blijven.
Je hebt zelf aangegeven van wat je verstaat onder jullie soort en jouw soort. Kortom, de hoogste tijd om je tijd de koffers te pakken en Nederland zo snel mogelijk te verlaten :zwaai:

Morosian
24-07-06, 13:26
Geplaatst door Rourchid
Ik heb geen luchtsteun nodig.

Dat zou ook wel heel merkwaardig zijn.

Rourchid
24-07-06, 13:28
Geplaatst door binloser
De termen misdadig en terreur zijn verkeerd geplaatst; Hezbollah en Iran/Syrie zijn misdadig en steunen terreur. Waarom denk je dat al die vluchtelingen daarvandaan naar Europa komen? Nu willen ze Israel pakken, morgen Cyprus en Zuid-Spanje enz..
Deze (paranoïde?) stepping stone theory heeft niets met het onderwerp van de draad te maken.

Morosian
24-07-06, 13:33
Geplaatst door Rourchid
Belachelijk vergelijking; het gaat in deze draad om massamoord begaan door de zionistische entiteit met steun van de VS.

Dan moet je beter lezen. Ik reageerde op een opmerking van Cooldinges en die ging niet over vermeende massamoord.


Subjectieve mening.

Dat is een mening altijd, daarom heet het ook mening.


Je hebt zelf aangegeven van wat je verstaat onder jullie soort en jouw soort. Kortom, de hoogste tijd om je tijd de koffers te pakken en Nederland zo snel mogelijk te verlaten :zwaai:

Het zal het warme weer wel zijn waardoor je in de war raakt, maar het lijkt me logischer dat diegene die het hier allemaal zo kut vind z'n koffers pakt.

Rourchid
24-07-06, 15:02
Geplaatst door Morosian
Dan moet je beter lezen. Ik reageerde op een opmerking van Cooldinges en die ging niet over vermeende massamoord.


De verantwoordelijkheid op Coolassprov MC afschuiven is kinderachtig.
Die opmerking van Coolassporv MC diende ook om bij het onderwerp van de draad te blijven.

Geplaatst door Morosian

Dat is een mening altijd, daarom heet het ook mening.


Je mening houdt in dat de meeste prikkers die het niet me jouw eens zich hier bevinden om hun frustraties af te reageren; een foutieve aanname en waarschijnlijk het onderbouwen van de reden om de database vol te stouwen met slaapverwekkende vooroordelen.


Geplaatst door Morosian

Het zal het warme weer wel zijn waardoor je in de war raakt, maar het lijkt me logischer dat diegene die het hier allemaal zo kut vind z'n koffers pakt.
Niet iedereen heeft een gelijkelijk incasseringsvermogen!

super ick
24-07-06, 15:47
Geplaatst door Rourchid
Geplaatst door Rourchid 26-09-2005 10:06

een neonazistische wolf in schaapskleren


(Bron: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2288705#post2288705)


:zwaai: [/QUOTE]

Ik heb liever dat jij het zegt dan iemand met een volledig verstand. Ik neem jou niets kwalijk omdat ik denk dat je zo geboren bent.

Een heer beledigd mij niet, een schoft kan me niet beledigen. :zwaai:

Dag schatje.

super ick
24-07-06, 15:51
Geplaatst door Coolassprov MC

Natuurlijk zijn jullie Nederlanders voor ons simpele zielen dé belichamingen van de perfecte wezen die om gezag niet te klagen heeft, maar vraag je je niet af, waarom wij Marokkanen "schijt" aan jullie zogenoemde en zogenaamde (hetzelfde? Nee hoor!) lasten (plichten) hebben?
[/B][/QUOTE]

Aha nu komt de aap uit de mouw. Mijnheer Coolaasprov gaat beweringen doen namens 'wij Marokkanen'.
Sinds wanneer spreek jij voor 'wij Marokkanen'?

Dom - Dommer - Coolassprov

Rourchid
24-07-06, 16:58
Geplaatst door super ick

Ik heb liever dat jij het zegt dan iemand met een volledig verstand. Ik neem jou niets kwalijk omdat ik denk dat je zo geboren bent.


Je beweert dus dat het genetisch bepaald is; je neonazistische aard wordt steeds duidelijker!

Geplaatst door super ick

Een heer beledigd mij niet, een schoft kan me niet beledigen. :zwaai:


Een heer weet meestal hoe je nl werkwoorden dient te vervoegen!

Rourchid
24-07-06, 17:21
Geplaatst door super ick

Aha nu komt de aap uit de mouw. Mijnheer Coolaasprov gaat beweringen doen namens 'wij Marokkanen'.
Sinds wanneer spreek jij voor 'wij Marokkanen'?

Dom - Dommer - Coolassprov
Een beetje oplettende lezer kan vaststellen dat in deze draad de scheiding hullie/zullie gemaakt is door Morosian.
Ofwel: iedereen kan zich kennelijk trainer-coach in het bedrijfsleven noemen.

MizZzli
24-07-06, 21:55
Geplaatst door MaRiaH
Hezbollah is begonnen.. :hihi:

met het visitekaartje van Iran..

Als het niet zo ernstig uit de hand liep, lijkt het wel een kleuterconflict..
treurig.

Hezbollah is gek dat ze zich laat gebruiken door Iran.
Iran is sowieso gek
Israel is gek dat ze er zo op in gaan..

Syrie is zo mogelijk nog maffer..

En de overige arab landen zijn verdacht stil..
waarschijnlijk blij dat Israel Hezbollah wegwerkt? Of de sjiieten?

tis weer om te janken daar
en de gewone burger is het slachtoffer, vooral in libanon.
:jammer:

Het zijn allemaal sukkels daar. :moe:

Wat een hoop bla. Kun jij bewijs leveren of praat je isrealische en amerikaanse propaganda graag na?

Ik heb ook een theorie: israel is weer aan het uitbreiden. Immers Eretz Israel volgens de zionistische beginselen is nog niet voltooid. Arabische dictaturen die slechts speelbal zijn van de supermachten. Niet het arabische volk, of enig volk met rechtvaardigheidsgevoel is stil.


Hizb'Allah heeft militairen ontvoerd ( groot gelijk, gezien de gevangenen bij Israhel die aan het verpieteren zijn in de kerkers van dit terroristische bezettende entiteit). Israel bombardeert op mensonterende manier en brengt slachtingen aan voor het oog van de wereld.

Coolassprov MC
24-07-06, 22:01
Geplaatst door super ick
[QUOTE]

Aha nu komt de aap uit de mouw. Mijnheer Coolaasprov gaat beweringen doen namens 'wij Marokkanen'.
Sinds wanneer spreek jij voor 'wij Marokkanen'?

Dom - Dommer - Coolassprov [/B]

Als je eigen posts en domme vragen zou nalezen zou je weleens kunnen kennismaken met de hypocriet in jezelf; je doet namelijk nog erger dan waarvan je mij beschuldigd; je praat voor het gehele ''westen'' zonder dat dit laatste begrip ooit gedefinieerd kan worden.

Maar het siert jouw soort om de blind te zijn voor de context en te focussen op mijn content; wat moet je anders doen als je niets dan arrogantie hebt om ten toon te spreiden?

Ik praat voor de groep die jij gebiedt te vertrekken; die groep vertelt dat ze schijt aan jouw soort en dat je je beter zou kunnen afvragen wat hiervoor de reden zou kunnen zijn.

Coolassprov MC
24-07-06, 22:08
Geplaatst door Morosian
Het lijkt me helemaal geen krankzinnige vraag, tamelijk wezenlijk zelfs, en als het al zo zou zijn, dan kun je je afvragen waarom je daar dan kennelijk al lang en breed, meer dan voldoende op hebt geantwoord.

If you don't like the answer; don't ask the fucking question.

Oeroeboeroe
24-07-06, 22:13
Is dit (de topicline) nieuws?

gh.wille
25-07-06, 02:25
Geplaatst door Qaiys
De aanslagen zijn begonnen bij het stelen van land en het wegjagen en uitmoorden van de rechtmatige eigenaren. Dat gaat over de palestijnen, dit gaat over Hizb-u-lah.

Ik heb nog een recent (opfrissertje ) voor je gevonden .
Zo is de ellende begonnen in het MO over het onwederrechtelijk claimen van land gesproken en de manier waarop .
Wat dat betreft is er niets veranderd lees ril en huiver hoe het M.O op geweldadige manier ontstaan is volgens jou wat je nu nog noemt de rechtmatige eigenaren.

Daar kan zelfs geen JOOD tegen op.

In de hoop dat de waarheid niet verwijderd is kijk!

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2931037#post2931037

gh.wille
25-07-06, 02:25
Geplaatst door Qaiys
De aanslagen zijn begonnen bij het stelen van land en het wegjagen en uitmoorden van de rechtmatige eigenaren. Dat gaat over de palestijnen, dit gaat over Hizb-u-lah.

Ik heb nog een recent (opfrissertje ) voor je gevonden .
Zo is de ellende begonnen in het MO over het onwederrechtelijk claimen van land gesproken en de manier waarop .
Wat dat betreft is er niets veranderd lees ril en huiver hoe het M.O op geweldadige manier ontstaan is volgens jou wat je nu nog noemt de rechtmatige eigenaren.

Daar kan zelfs geen JOOD tegen op.

In de hoop dat de waarheid niet verwijderd is kijk!

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2931037#post2931037

super ick
25-07-06, 07:35
Geplaatst door Rourchid
Je beweert dus dat het genetisch bepaald is; je neonazistische aard wordt steeds duidelijker!
Als je met tekortkomingen geboren bent wil dat nog niet zeggen dat het genetisch bepaald is. Zeker als je dan ook nog het plaatje nazi eraan wilt hangen graag wat zorgvuldiger.
Een heer weet meestal hoe je nl werkwoorden dient te vervoegen!

Ja dat was mijn handicap met de inburgeringstest ook al.

super ick
25-07-06, 07:36
Geplaatst door Rourchid
Een beetje oplettende lezer kan vaststellen dat in deze draad de scheiding hullie/zullie gemaakt is door Morosian.
Ofwel: iedereen kan zich kennelijk trainer-coach in het bedrijfsleven noemen.

Woef woef.

Blijf jij voorlopig maar bij je baasje.
Je bent niet geschikt los te lopen.

super ick
25-07-06, 07:39
Geplaatst door Coolassprov MC
Als je eigen posts en domme vragen zou nalezen zou je weleens kunnen kennismaken met de hypocriet in jezelf; je doet namelijk nog erger dan waarvan je mij beschuldigd; je praat voor het gehele ''westen'' zonder dat dit laatste begrip ooit gedefinieerd kan worden.
Kijk aan deze domme opmerkingen heb ik nou schijt.
Maar het siert jouw soort om de blind te zijn voor de context en te focussen op mijn content; wat moet je anders doen als je niets dan arrogantie hebt om ten toon te spreiden?
En hier veeg ik mijn reet mee af.
Ik praat voor de groep die jij gebiedt te vertrekken; die groep vertelt dat ze schijt aan jouw soort en dat je je beter zou kunnen afvragen wat hiervoor de reden zou kunnen zijn.
En ik heb niemand geboden te vertrekken.

En nu ga ik je op ignore zetten, je draait toch steeds hetzelfde deuntje. :fuckit:

Coolassprov MC
25-07-06, 08:26
Geplaatst door super ick
En ik heb niemand geboden te vertrekken.


Geplaatst door super ick
Geef me eens vijf goede redenen waarom je hier bent en niet daar?


Geplaatst door super ick
Kan je een Arabisch land noemen waar je beter af bent?


Geplaatst door super ick
Maar in Nederland is het natuurlijk veel slechter. Dat kutland wil je voor je verdriet niet wonen.


Geplaatst door super ick
Mag ik dan vragen waarom ze erin wonen?


Geplaatst door super ick
En waar blijft dat antwoord dan?

Dat antwoord is reeds meerdere malen vanuit meerdere perspectieven gegeven.

Je zult me nooit een antwoord kunnen dicteren dat je wel aanstaat !!!

Coolassprov MC
25-07-06, 09:38
Geplaatst door Cherub
Toch ben ik wel benieuwd waarom je niet naar 1 op andere islamitische helstaat oprot, als het hier zo slecht is allemaal ?

Zie het antwoord waarnaar ik, als het aan hardleerse domkoppen als jij, tot in de oneindigheid mag gaan verwijzen.


Geplaatst door Cherub
Wat doe je hier dan nog, voel je je niet schijnheilig hier.

Ik zou ook tot dezelfde retorische dieptepunten kunnen afdwalen en jou kunnen vragen wat je doet op een website geinitieerd door en voor in Nederland woonachtige Marokkanen?

Hansch
25-07-06, 12:44
Geplaatst door Cherub
Mij hoor je als marokkaan niet klagen !

je hebt hollander en hollander, marokkaan en marokkaan,

vriezen en dooien.

Rourchid
25-07-06, 15:01
Geplaatst door super ick
Woef woef.

Blijf jij voorlopig maar bij je baasje.
Je bent niet geschikt los te lopen.
:slapen:

Rourchid
25-07-06, 15:05
Geplaatst door Cherub
Toch ben ik wel benieuwd waarom je niet naar 1 op andere islamitische helstaat oprot, als het hier zo slecht is allemaal ?

Wat doe je hier dan nog, voel je je niet schijnheilig hier.
Merkwaardig, deze typografie (c.q. helstaat ) wordt ook door de prikker Hansch gebruikt .

Geplaatst door Cherub
Mij hoor je als marokkaan niet klagen !
:lol:

Hansch
25-07-06, 15:12
Geplaatst door Rourchid
Merkwaardig, deze typografie (c.q. helstaat ) wordt ook door de prikker Hansch gebruikt .

:lol:

blijven relevante vragen van Cherub !

je kunt er wel omheen lullan.

Rourchid
25-07-06, 15:16
Geplaatst door Hansch
blijven relevante vragen van Cherub !

Met betrekking tot het onderwerp van de draad zijn de 'vragen' van Cherub net zo irrelant als jouw 'vragen'!

Geplaatst door Hansch

je kunt er wel omheen lullan.


Om de hete brij heen blijven draaien is meer jouw departement.

IbnRushd
25-07-06, 15:17
Geplaatst door Rourchid
Merkwaardig, deze typografie (c.q. helstaat ) wordt ook door de prikker Hansch gebruikt .



Dat is niet gek hoor. Hij beantwoordt ook vragen voor Cherub: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=194967&perpage=15&display=&pagenumber=5

Rourchid
25-07-06, 15:38
Geplaatst door IbnRushd
Dat is niet gek hoor. Hij beantwoordt ook vragen voor Cherub: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=194967&perpage=15&display=&pagenumber=5
:p
Ik kijk reikhalzend uit naar het moment waarop Cherub en Hansch gebroederlijk online zullen zijn.

Rourchid
25-07-06, 15:40
Geplaatst door thylacine

Dus Hans zijn vraag is een legitieme.
Waarom vertrek je niet naar een van die fabelachtig paradijselijke oorden van je ?
De vraag is irrelevant met betrekking tot het onderwerp van de draad.

Btw Je woordgebruik en verwarde associaties doen sterk denken aan de momenteel met verplicht studieverlof gestuurde prikker delankmoedige.

Coolassprov MC
25-07-06, 16:19
Geplaatst door Rourchid
De vraag is irrelevant met betrekking tot het onderwerp van de draad.

Niet alleen is deze vraag irrelevant m.b.t. het discussie-onderwerp; het denken te moeten stellen van deze vraag druist tegen iedere logica in.

‘’Nederland’’ stond nergens ter discussie; laat staan de ‘’Nederlandse politiek’’; om maar te zwijgen over het ‘’Nederlandse volk’’; dus hoe men erop komt dat er gal gespuid is jegens ‘’Nederland’’???

Het is dus niets anders dan het ouderwetse ''Waarom-Rot-Toch-Niet-Gewoon-Op-Naar-Je-Eigen-Land-Retoriek''.


Ondanks bovenstaande en andere kritiek op die krankzinnige fascistoide vraag is ie reeds meerder malen beantwoord; o.a. ook door mij.


Geplaatst door Morosian
Het lijkt me helemaal geen krankzinnige vraag, tamelijk wezenlijk zelfs,.

Dat je het een ‘’wezenlijke vraag’’ noemt zegt alles over de afwezigheid van je (be)oordelingsvermogen en de overaanwezigheid van vooringenomenheid en twijfelachtig talent voor fascisme maar toch echt absoluut niets over de retorische vraag zelf.


Geplaatst door Morosian
Er zijn hier echter nogal wat prikkers die niets anders doen dan ongebreideld lopen kankeren op het land waarin ze leven, zonder ook maar één keer te laten doorschemeren dat er ook positieve kanten aan het wonen in Nederland zitten. Het is allemaal zo ongenuanceerd en alleen maar negatief. Zo houd ik er bijvoorbeeld rekening mee dat ik deze opmerking straks wel weer in een of andere negatieve vorm krijg teruggespeeld.

Als je in Nederland woont, als autochtoon of als allochtoon, en je kunt niet anders dan erop kankeren, dan lijkt het me beter voor je zelf en voor je omgeving als je vertrekt naar een land waar het kennelijk allemaal beter is. Nogmaals, dat geldt voor zowel autochtonen als allochtonen.

Met deze laatste zin uit jouw citaat probeer je jezelf te verdekken voor terechte beschuldigingen van racisme; nu nog oefenen met het verdekken van je fascisme!

gh.wille
25-07-06, 20:42
Geplaatst door Cherub
Toch ben ik wel benieuwd waarom je niet naar 1 op andere islamitische helstaat oprot, als het hier zo slecht is allemaal ?

Wat doe je hier dan nog, voel je je niet schijnheilig hier.

Volgens mijn bescheiden mening ontpopt hier zich langzaam het zelfde (probleem) als waarop deze topic gebaseerd is ,nl verdraagzaamheid je kunt de tijd nu een maal niet terug zetten deze draaid gewoon door .
Net zo min als dat sommige mensen verlangen dat alle Joden weg gaan uit het M.O is het net zo goed onmogelijk om te verlangen dat alle mensen van (buitenlandse komaf ) nu ff Nederland moeten verlaten ze wonen hier en vormen een vast onderdeel van onze samenleving !
Zelfs ik zou geen volbloed Nederlander zijn , de voorouders van mijn moeder waren Franssen en van mijn vaders kant ben ik van verre Duitse afkomst . DUS ZOU OOK IK WEG MOETEN HAHAHA.
Ik probeer hier de waanzin weer te geven van de huidige situatie in het M.O.en met name dan Palestijnen contra de Israeli.

Vraag me af wie heeft hier een oplosing voor ?

IbnRushd
25-07-06, 21:56
Geplaatst door gh.wille
Volgens mijn bescheiden mening ontpopt hier zich langzaam het zelfde (probleem) als waarop deze topic gebaseerd is ,nl verdraagzaamheid je kunt de tijd nu een maal niet terug zetten deze draaid gewoon door .
Net zo min als dat sommige mensen verlangen dat alle Joden weg gaan uit het M.O is het net zo goed onmogelijk om te verlangen dat alle mensen van (buitenlandse komaf ) nu ff Nederland moeten verlaten ze wonen hier en vormen een vast onderdeel van onze samenleving !
Zelfs ik zou geen volbloed Nederlander zijn , de voorouders van mijn moeder waren Franssen en van mijn vaders kant ben ik van verre Duitse afkomst . DUS ZOU OOK IK WEG MOETEN HAHAHA.
Ik probeer hier de waanzin weer te geven van de huidige situatie in het M.O.en met name dan Palestijnen contra de Israeli.

Vraag me af wie heeft hier een oplosing voor ?

Resolutie 242:
Israël zich terugtrekt uit gebieden die ze bezet sinds de Zesdaagse Oorlog;

Coolassprov MC
25-07-06, 22:14
Geplaatst door gh.wille
Vraag me af wie heeft hier een oplosing voor ?

Ieder jaar wordt er in de VN VeiligheidsRaad gestemd voor een oplossing die ieder jaar wordt geblokkeerd met hetzelfde stemresultaat; de hele wereld voor ; Israel, de VSA en een paar onuitspreekbare dwergstaatjes tegen .

IbnRushd
25-07-06, 22:14
Geplaatst door Cherub
Geef Israel dan ook de gelegenheid daarvoor, en blijf met de terreur geen argument ondersteunen die zo'n terugtrekking onmogelijk maakt.

Het had allang gepiept kunnen zijn.

Ze hebben zo'n bijna 50 jaar de tijd voor gekregen; daarnaast hebben ze zo'n paar duizend kinderen/vrouwen/bejaarden - zonder pardoes - neergeknald. Vervolgens stonden EU en VS toe te kijken alsof het om een spannende film ging. Ten slotte vechten ze nog steeds om meer grond. En ze krijgen natuurlijk volop steun van zulke tuig als jou.

Coolassprov MC
25-07-06, 22:17
Geplaatst door Cherub
Geef Israel dan ook de gelegenheid daarvoor, en blijf met de terreur geen argument ondersteunen die zo'n terugtrekking onmogelijk maakt.

Het had allang gepiept kunnen zijn.

Staat dat in die genoemde VN resolutie of spreekt U daar?

ronald
25-07-06, 22:24
Geplaatst door IbnRushd
Resolutie 242:
Israël zich terugtrekt uit gebieden die ze bezet sinds de Zesdaagse Oorlog;


JA ja ...onvoorwaardelijk zeker...an m'n hoela.

Coolassprov MC
25-07-06, 22:28
Geplaatst door ronald
JA ja ...onvoorwaardelijk zeker...an m'n hoela.

Het internationaal recht zegt dat het ontoelaatbaar is claim te maken en te houden op territoria verkregen door oorlog.

Dus wederom: spreekt U daar?

ronald
25-07-06, 22:31
Geplaatst door Coolassprov MC
Het internationaal recht zegt dat het ontoelaatbaar is claim te maken en te houden op territoria verkregen door oorlog.

Dus wederom: spreekt U daar?


Weet jij eigenlijk wel wat er in 1967 en daarna is gebeurd? Weet jij eigenlijk wel wat internationaal recht inhoudt? Weet jij eigenlijk wel wat recht inhoudt?

IbnRushd
25-07-06, 22:43
Geplaatst door ronald
Weet jij eigenlijk wel wat er in 1967 en daarna is gebeurd? Weet jij eigenlijk wel wat internationaal recht inhoudt? Weet jij eigenlijk wel wat recht inhoudt?

Net als de ontelbare schendingen van het internationaal humanitair recht en het negeren van de vele VN-resoluties. De volgende uitspraak is er een van Arjeh Eldad, voormalig Chief Medical Officer van het IDF “ Wij joden kunnen de opinie van de rest van de wereld naast ons neerleggen (over wat Israël met de Palestijnen doet, red.), omdat deze wereld indertijd over ons lot zweeg."In dezelfde context leg ik u een andere uitspraak voor, die veelzeggend is.

"Als de Algemene Vergadering (van de Verenigde Naties) met 121 tegen 1 zou stemmen dat Israël moet terugkeren naar de grenzen van vóór juni 1967, dan zou Israël eenvoudig weigeren om zich daarbij neer te leggen "

Het zijn de woorden van Aba Eban (Israëlische Minister van Buitenlandse Zaken), New York Times, 19 juni 1967.

De volgende uitspraak zegt iets over het moordlustig en racistisch karakter van de Israëlische agressie tegen de Palestijnen.

"We verklaren openlijk dat de Arabieren (lees Palestijnen, red.) geen recht hebben om zich te vestigen in Eretz Israël, zelfs niet op één centimeter… Geweld is de enige taal die ze verstaan. We zullen zoveel geweld gebruiken tot de Palestijnen op hun vier poten naar ons toe kruipen."

Rafael Eitan, Chef-Staf van het Israëlische bezettingsleger, geciteeerd door Gad Becker, Yediot Ahronot 13 april 1983 en New York Times 14 april 1983.

Coolassprov MC
25-07-06, 22:55
Geplaatst door ronald
Weet jij eigenlijk wel wat er in 1967 en daarna is gebeurd? Weet jij eigenlijk wel wat internationaal recht inhoudt? Weet jij eigenlijk wel wat recht inhoudt?

Klopt het?

of..
Klopt het niet wat ik beweer?;

Je hoeft verder echt niet te vervelen met je levensverhaal; hoe lief dat ook moge zijn om (aan) te doen.

super ick
26-07-06, 13:44
Geplaatst door thylacine
De zionistische bezetters moeten gewoon van het palestijns grondgebied verdreven worden.
Welk grondgebied bedoel je? Je 2e alinea lezenden krijg ik de indruk dat je helemaal oprotten bedoelt.
Een volk in onderdrukking, komt in opstand
Zie de Noord Amerikaanse Sioux en Cheyenne.
Wanneer de Joden zo graag een land willen dan gaan ze toch immigreren naar het land van Satan Bush
Ben benieuwd of ze daar met open armen worden ontvangen.
Hieruit maak ik op dat ze helemaal op moeten rotten, anders hoeven ze ook niet te gaan emigreren. (en niet immigreren!) :D
:regie:

Druk je eens wat duidelijker uit en graag een beetje onderbouwing en niet alleen een haatmotief.

Coolassprov MC
26-07-06, 13:45
Geplaatst door thylacine
Ben benieuwd of ze daar met open armen worden ontvangen.


Waarom niet? Joden zijn altijd over welkom geweest!

Alleen al in New York wonen er 2miljoen; hoeveel wonen er in Israel?

Je zou zelfs kunnen zeggen dat joden hun israelische staat reeds hebben; in New York! :nerveus:

Coolassprov MC
26-07-06, 13:48
Geplaatst door super ick
...een haatmotief.

Waarom moet je daar zo tegen ageren als tegelijkertijd het enige is wat je uit je slaap kan houden?

Rourchid
26-07-06, 13:52
Geplaatst door thylacine
De zionistische bezetters moeten gewoon van het palestijns grondgebied verdreven worden.


Een vreedzame terugtrekking van de zionistische entiteit op het voor haar geresveerde grondgebied heeft de voorkeur

Geplaatst door thylacine

Wanneer de Joden zo graag een land willen dan gaan ze toch immigreren naar het land van Satan Bush
Ben benieuwd of ze daar met open armen worden ontvangen.

:regie:
Indien de zionistische entitiet zich op het voor haar gereserveerde grondgebied heeft teruggetrokken dan is het zowat een economische wet van Meden en Perzen dat de helft van de lidmaten van de zionistische entiteit zal moeten uitstromen.
Deze uitstromers hoeven hun niet heil te zoeken en hun emplooi niet te vinden in de VS; maar dienen opgenomen te worden in samennlevingen van het Europese continent aangezien Europa de meest directe en indirecte verantwoordelijkheid draagt voor de zionistische entiteit en haar onstaansgeschiedenis.

Coolassprov MC
26-07-06, 13:56
Geplaatst door Rourchid
Een vreedzame terugtrekking van de zionistische entiteit op het voor haar geresveerde grondgebied heeft de voorkeur

Indien de zionistische entitiet zich op het voor haar gereserveerde grondgebied heeft teruggetrokken dan is het zowat een economische wet van Meden en Perzen dat de helft van de lidmaten van de zionistische entiteit zal moeten uitstromen.
Deze uitstromers hoeven hun niet heil te zoeken en hun emplooi niet te vinden in de VS; maar dienen opgenomen te worden in samennlevingen van het Europese continent aangezien Europa de meest directe en indirecte verantwoordelijkheid draagt voor de zionistische entiteit en haar onstaansgeschiedenis.

PND (Pretty Neat Deal) als je het mij vraagt; nog mooier zou het zijn als ''Het Land Van Melk En Honing'' niet alleen voorbestemd zou zijn voor het ''Uitverkorene Volk Gods'' alleen!

Kan me, namelijk, niet voorstellen dat God een racist is.

Rourchid
26-07-06, 14:10
Geplaatst door Coolassprov MC
PND (Pretty Neat Deal) als je het mij vraagt; nog mooier zou het zijn als ''Het Land Van Melk En Honing'' niet alleen voorbestemd zou zijn voor het ''Uitverkorene Volk Gods'' alleen!


Dit is ook een prachtige optie. Kern van de zaak is dat de aanstaande uitstromers op een zo humane mogelijke wijze naar hun nieuw bestemming begeleid worden.

super ick
26-07-06, 15:20
Geplaatst door Qaiys
VS vierkant achter Israël

door Judit Neurink

Overleg van wereldleiders heeft Libanon dit weekeinde geen centimeter dichter bij vrede gebracht. Want Washington weigert in te grijpen.
Alleen Amerikaanse diplomatie kan een einde maken aan de crisis die van een poging om twee ontvoerde Israëlische militairen te bevrijden is uitgegroeid tot een oorlog. Hoewel de VS zorg hebben uitgesproken over de vele burgerslachtoffers, hebben ze de schuld geheel bij Hezbollah gelegd en Syrië en Iran opgeroepen de sjiitische groep te dwingen de wapens neer te leggen. Geen kritisch woord aan het adres van Israël, hoewel zowel in het Westen als de Arabische wereld de Israëlische reactie buiten alle proporties wordt genoemd. Ook de bijeenkomst van de G8 kwam gisteren in Moskou niet verder dan een oproep aan beide partijen het geweld te staken.

De Amerikanen hebben Israël het groene licht gegeven om Hezbollah uit te schakelen, zeggen diplomaten, om daarmee het politieke landschap in Libanon naar hun hand te zetten. Maar dat is in 1982 ook niet gelukt, toen Israël Libanon binnenviel en pas in 2000 weer vertrok. Hezbollah dankt zijn populariteit aan zijn aanhoudende guerrillastrijd tegen de Israëliërs.

Het toneel is nogal veranderd sinds 1982. Niet alleen zit Hezbollah in de Libanese regering, het heeft zich via Iran weten te voorzien van geavanceerde wapens. Het is een streng geleide vechtmachine die totaal geen zin heeft om ontwapend te worden, zoals de VN eisen.

Israël krijgt van Washington de tijd om Hezbollah ver uit de grensregio te duwen en de raketinstallaties daar onschadelijk te maken – waarmee het gisteren begon. Voor burgers uit het gebied is de Syrische grens momenteel de enige uitgang uit Libanon – en dat geldt op den duur wellicht ook voor Hezbollah. Israël heeft de afgelopen dagen de kustzone en het vliegveld afgesloten en de weg tussen Beiroet en Damascus gebombardeerd om aanvoer van nieuw materieel uit te sluiten, maar de Syrische grens bleef open.

In het Midden-Oosten zijn velen bang dat de oorlog zich zal uitbreiden tot Syrië en Iran. Beide landen kondigen harde tegenacties aan, mocht Israël ze aanvallen. Maar Syrië was gisteren de eerste om berichten tegen te spreken over een Israëlisch bombardement op z'n grondgebied. Damascus wil helemaal niet meedoen aan deze oorlog, dat laat het liever aan Hezbollah over. En die heeft zich al ingesteld op een lange oorlog, waarbij een eventuele ontvoering van Amerikanen, er zijn er 25.000 Amerikanen in Libanon, ook nog als drukmiddel kan worden gebruikt. Maar als Hezbollah de Syrische grens over vlucht, dreigt uitbreiding van het strijdveld.


http://www.trouw.nl/hetnieuws/wereld/article389391.ece/VS_vierkant_achter_Israel

Een goed plan.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF26072006_033

Rourchid
26-07-06, 15:27
Geplaatst door super ick
Een goed plan.

:slapen:

Coolassprov MC
26-07-06, 15:55
Geplaatst door thylacine
...en het zou nog steeds hommeles zijn in het Midden Oosten dan heb je het recht om te zeggen dat de Arabieren verkeerd bezig zijn.

Eigenlijk de Status Quo dus?