PDA

Bekijk Volledige Versie : Herdenking opgehangen Iraanse jongens



David
17-07-06, 12:02
14-07-2006 Op 19 juli vorig jaar werden Mahmoud Asgari en Ayaz Marhoni, twee Iraanse jongens, vanwege homoseksuele handelingen opgehangen in de Iraanse stad Mashad. De foto’s van hun terechtstelling leidde tot internationale ontzetting en acties.

Nu een jaar later wordt hun executie internationaal herdacht.

COC Nederland organiseert daarom samen met de Persian Gay & Lesbian Organisation (PGLO) en de International Federation of Iranian Refugees (IFIR) op woensdag 19 juli a.s. van 22.00 uur tot ongeveer middernacht een herdenkingsbijeenkomst bij het Homomonument in Amsterdam. Onder de sprekers ook Frank van Dalen, voorzitter van COC Nederland:

‘De foto's van de executie van Asgari en Marhoni maakten op schokkende wijze duidelijk wat homo-seksuelen in Iran bedreigd. Dat gaf een impuls aan internationale solidariteit om deze gruwelijke prak-tijken de kaak te stellen.

COC Nederland dringt er sindsdien op aan dat ons land stopt met het uitzetten van Iraanse homosek-suele asielzoekers en het internationaal onder druk zetten van het Iraanse regime om aan de vervolging van homoseksuelen een einde te maken.

Er is nu een tijdelijk moratorium op het uitzetten van homoseksuele Iraanse asielzoekers, maar een definitieve beslissingen zal pas eind augustus of begin september genomen worden door minister Ver-donk. Daarvoor is het nodig dat het ministerie van Buitenlandse Zaken een goed ambtsbericht schrijft over de positie van homoseksuele mannen, lesbische vrouwen, biseksuelen en transgenders. Een ambtsbericht waarin erkent wordt dat zij in Iran gevaar lopen als hun seksuele voorkeur bekend wordt.

Om deze eis kracht bij te zetten, is deze wake ook van belang. Daarom hopen we dat we met velen bij het Homomonument samen zullen komen. Nu gaat het er echt om spannen en kunnen we het verschil maken.

Het lot van Asgari en Marhoni staat niet op zichzelf. Niet enkel in Iran, maar bijvoorbeeld ook in Irak, Saoedi-Arabië, Jemen, Egypte, Kameroen, Nigeria en Jamaica worden homoseksuelen vervolgd en berecht. Maar omdat er daarvan geen foto’s bestaan, trekken die gruwelijkheden veel minder de aan-dacht. De herdenkingsbijeenkomst is daarom ook bedoeld om stil te staan bij de vele anonieme slachtoffers van homovervolging’.

[Bron: COC NL]

Dutchguy
17-07-06, 13:27
Overweldigende belangstelling voor dit topic. :aanwal:

Maakt niet uit, ik zal er zeker die dag bij stil staan.

Iguais
17-07-06, 13:31
http://img127.imageshack.us/img127/3534/lpziu0.jpg

super ick
17-07-06, 14:46
Geplaatst door Dutchguy
Overweldigende belangstelling voor dit topic. :aanwal:

Maakt niet uit, ik zal er zeker die dag bij stil staan.

Doodstraf is 1,
maar iemand zo langzaam mogelijk publiekelijk ophangen zodat alle omstanders een minutenlange doodstrijd kunnen aanschouwen is 2.

Wat staat daar dan over in de Koran? Zelfs een schaap moet pijnloos geslacht worden.

Japio
17-07-06, 15:06
Geplaatst door super ick
Doodstraf is 1,
maar iemand zo langzaam mogelijk publiekelijk ophangen zodat alle omstanders een minutenlange doodstrijd kunnen aanschouwen is 2.

Wat staat daar dan over in de Koran? Zelfs een schaap moet pijnloos geslacht worden.

Deze fanaten (lees krankziniggen), zijn een plaag voor deze wereld.

gh.wille
17-07-06, 15:14
Geplaatst door super ick
Doodstraf is 1,
maar iemand zo langzaam mogelijk publiekelijk ophangen zodat alle omstanders een minutenlange doodstrijd kunnen aanschouwen is 2.

Wat staat daar dan over in de Koran? Zelfs een schaap moet pijnloos geslacht worden.

En deze in de middel eeuwen levende natie wil een atoom -wapen hebben om nog meer mensen die zich niet kunnen verweren om zeep te helpen !
Een ding weet ik zeker als de profeet MOHAMMED nu geleefd had, dan had hij zeker hun daden afgekeurt !

observer
17-07-06, 15:15
Geplaatst door Dutchguy
Overweldigende belangstelling voor dit topic. :aanwal:

Maakt niet uit, ik zal er zeker die dag bij stil staan. we zijn nog aan het nadenken over wie er door de zionisten is gestuurd die jongens of de beulen

III
17-07-06, 15:20
Geplaatst door gh.wille
En deze in de middel eeuwen levende natie wil een atoom -wapen hebben om nog meer mensen die zich niet kunnen verweren om zeep te helpen !
Een ding weet ik zeker als de profeet MOHAMMED nu geleefd had, dan had hij zeker hun daden afgekeurt !

Oh, dus een modern subliminal satanistic state als de VS moet ze wel kunnen hebben? Dus atoomwapens hebben kan dus ok zijn?

En ik denk dat je gelijk hebt met het tweede deel van je bewering, al is dat niet te checken...

gh.wille
17-07-06, 15:49
Geplaatst door III
Oh, dus een modern subliminal satanistic state als de VS moet ze wel kunnen hebben? Dus atoomwapens hebben kan dus ok zijn?

En ik denk dat je gelijk hebt met het tweede deel van je bewering, al is dat niet te checken...

Met dit verschil dat de V.S tot nu toe het enigste land ter wereld is dat daadwerkelijk een atoom wapen heeft gebruikt ,en zelf zo verbijsterd was over de (niet zoveel)* verwachtte vernietigende uitwerking ,dat tot op heden zij en (hun mede staten die in het bezit zijn van dit wapen) al ruim een halve eeuw hebben bewezen dit wapen ook te beheren!
Hetgeen je maar af moet wachten indien een land zoals IRAN ,een dergelijk wapen tot hun beschikking zou krijgen ,ik vrees dat het lot van de mensheid dan is bezegeld!

*hierbij doel ik op de vreselijke naween die de jaren daarop plaatsvonden en zelfs nu nog steeds plaatsvinden !

Red Sonja
17-07-06, 16:15
Geplaatst door gh.wille
Met dit verschil dat de V.S tot nu toe het enigste land ter wereld is dat daadwerkelijk een atoom wapen heeft gebruikt ,en zelf zo verbijsterd was over de (niet zoveel)* verwachtte vernietigende uitwerking...

Je maakt mij niet wijs dat de VS in het echt ook maar een beetje verbijsterd zijn geweest over de vernietigende kracht van dat vreselijke geldverslindende, onmenselijke wapen van ze. :jammer:

Ze hebben met volle bewustzijn destijds even "leuk dat ding uitgeprobeerd" op dat deel van de aardkloot waarvan het toch al wenselijk was dat de bevolking daarvan eens rigoureus gedicimeerd zou worden.

In de jaren daarna konden ze die verminkte proefkonijnen in die quarantaine mooi observeren en onderzoeken. Alles t.b.v. "de wetenschap"..

Je kunt het wel beschouwen als een actie a la Mengele maar dan onder het mom van "een vergissinkje"..

Op dat niveau gaat alles volgens een strakke agenda.

Het nazi-mentalisme is met de 2de wereldoorlog niet verdwenen; het is alleen ondergronds gegaan.
De experimenten die Mengele uitvoerde gebeuren nog steeds.
Nooit van Operation Paperclip gehoort?

Zuig de bevolking economisch uit en laat ze elkaar afschieten. Doller kan het niet.

Nee, de VS zijn zuiver en betrouwbaar.
Een atoomwapen beheren kun je het beste aan hen overlaten. :wat?!:

Enfin, we gaan nu wel heel erg offtopic geloof ik.. :duizelig:

III
17-07-06, 16:40
Geplaatst door gh.wille
Met dit verschil dat de V.S tot nu toe het enigste land ter wereld is dat daadwerkelijk een atoom wapen heeft gebruikt ,en zelf zo verbijsterd was over de (niet zoveel)* verwachtte vernietigende uitwerking ,dat tot op heden zij en (hun mede staten die in het bezit zijn van dit wapen) al ruim een halve eeuw hebben bewezen dit wapen ook te beheren!
Hetgeen je maar af moet wachten indien een land zoals IRAN ,een dergelijk wapen tot hun beschikking zou krijgen ,ik vrees dat het lot van de mensheid dan is bezegeld!

*hierbij doel ik op de vreselijke naween die de jaren daarop plaatsvonden en zelfs nu nog steeds plaatsvinden !

De VS tonen met het werpen van atoombommen op Hirosjima en Nagasaki niet aan dat ze niet wisten wat ze deden, maar dat zij de aanvoerders zijn van de lijst van schurkenstaten. Zij hebben het voor elkaar gekregen om zo'n gevaarlijk wapen in te zetten tegen onschuldige burgers, tegen mannen, vrouwen en kinderen!
En dan hebben we het nog niet eens gehad over chemische en biologische wapens...
Verder zijn de VS ook in staat om twee torens in hun eigen land neer te halen en antrax te versturen via de post.
Die laatste twee feiten zijn weliswaar door hen nog niet opgeëist...

En het feit dat de VS de grootste wapenleveranciers in de wereld zijn en dat de afnemers veelal zg schurkenstaten zijn, hebben we dan ook nog eens niet op de lijst van verschrikkingen tegen de mensheid gezet.

Wanneer openen wij onze ogen eens?
Of wachten we tot de media het doen?
Nou dan zou ik zo zeggen: 'Tot over 40-45 jaar dan..!"

gh.wille
17-07-06, 20:46
Geplaatst door III
De VS tonen met het werpen van atoombommen op Hirosjima en Nagasaki niet aan dat ze niet wisten wat ze deden, maar dat zij de aanvoerders zijn van de lijst van schurkenstaten. Zij hebben het voor elkaar gekregen om zo'n gevaarlijk wapen in te zetten tegen onschuldige burgers, tegen mannen, vrouwen en kinderen!
En dan hebben we het nog niet eens gehad over chemische en biologische wapens...
Verder zijn de VS ook in staat om twee torens in hun eigen land neer te halen en antrax te versturen via de post.
Die laatste twee feiten zijn weliswaar door hen nog niet opgeëist...

En het feit dat de VS de grootste wapenleveranciers in de wereld zijn en dat de afnemers veelal zg schurkenstaten zijn, hebben we dan ook nog eens niet op de lijst van verschrikkingen tegen de mensheid gezet.

Wanneer openen wij onze ogen eens?
Of wachten we tot de media het doen?
Nou dan zou ik zo zeggen: 'Tot over 40-45 jaar dan..!"

Oke laten we er van uitgaan dat jij gelijk hebt !
Dan houd dat meteen in dat de vraag rijst met wat voor motief ?
Gezien het feit dat juist de V.S bestaat uit een mengelmoes van bijna alle volkren der aarde ,elk land ongacht heeft er wel naaste of verre famillie wonen , sommige als slaaf gekomen of de oorsprongkelijke bewoners (Indianen )weer anderen als immigrant van de Chinezen tot Ieren van Noren tot Zuidamerikanen zelfs complete Arabische en Jappanse bevolkings groepen zijn er , en ze hebben allemaal een ding gemeen ........juist ja ze hebben allemaal de AMERIKAANSE NATIONALITEIT en vele van hun knokten tijdens WO. 2 zelfs tegen hun land van oorsprong !

:verward:

III
17-07-06, 22:29
Geplaatst door gh.wille
Oke laten we er van uitgaan dat jij gelijk hebt !
Dan houd dat meteen in dat de vraag rijst met wat voor motief ?
Gezien het feit dat juist de V.S bestaat uit een mengelmoes van bijna alle volkren der aarde ,elk land ongacht heeft er wel naaste of verre famillie wonen , sommige als slaaf gekomen of de oorsprongkelijke bewoners (Indianen )weer anderen als immigrant van de Chinezen tot Ieren van Noren tot Zuidamerikanen zelfs complete Arabische en Jappanse bevolkings groepen zijn er , en ze hebben allemaal een ding gemeen ........juist ja ze hebben allemaal de AMERIKAANSE NATIONALITEIT en vele van hun knokten tijdens WO. 2 zelfs tegen hun land van oorsprong !

:verward:

Die indianen kun je wel weglaten: als er daar nog een procent van over zijn, is het veel...

En verder begrijp ik de relevanie van je post niet.
Ga er maar van uit dat ik gelijk heb. Ik wou dat het niet zo was!
Maar het zijn de feiten: Amerika domineert de wapenhandel over de gehele wereld.

En nog wat: het feit dat de Amerikaanse samenleving een smeltkroes is van allerlei nationaliteiten betekent nog lang niet dat de Amerikaanse staat zijn eigen burgers niet naait!

Olive Yao
17-07-06, 22:54
Geplaatst door super ick
Doodstraf is 1,
maar iemand zo langzaam mogelijk publiekelijk ophangen zodat alle omstanders een minutenlange doodstrijd kunnen aanschouwen is 2.

Wat staat daar dan over in de Koran? Zelfs een schaap moet pijnloos geslacht worden.

Geplaatst door Qaiys
De lesbo Irshad wil dat we ons geloof veranderen zodat haar zonde geaccepteerd wordt, dat is onmogelijk.

Olive Yao
17-07-06, 22:56
Geplaatst door Japio
Deze fanaten (lees krankziniggen), zijn een plaag voor deze wereld.
Dat is menselijk van ze, hè?

gh.wille
18-07-06, 00:42
Geplaatst door III
Die indianen kun je wel weglaten: als er daar nog een procent van over zijn, is het veel...

En verder begrijp ik de relevanie van je post niet.
Ga er maar van uit dat ik gelijk heb. Ik wou dat het niet zo was!
Maar het zijn de feiten: Amerika domineert de wapenhandel over de gehele wereld.

En nog wat: het feit dat de Amerikaanse samenleving een smeltkroes is van allerlei nationaliteiten betekent nog lang niet dat de Amerikaanse staat zijn eigen burgers niet naait!

Ik heb deIndianen expres genoemd om het te verwachten commentaar te voorkomen .geziende meeste Amerikanen van Ierse , Engels en Italiaanse afkomst zijn ,denk dat je aantal Zwitsers wat dat betreft helemaal niet hoeft te vermelden b.v. Feit blijft de de V.S de grootste smeltkroes blijft in deze wereld.
Dat Amerika de wapenhandel domineerd is al een oud gegeven (w.o 2) zolang er vraag is blijft er aanbod ,heeft als zodanig niks met het conflikt te maken met wat voor wapens vechten de tegenstanders van Israel ???
Blijft er over het motief waarom zou Amerika zijn eigen burgers (naaien) ???oke een kleine groep die de macht heeft ? die zijn er altijd al geweest en dat zal wel zo blijven ,met wat voor redenen ze hebben het al rijk genoeg en hebben alles wat ze al nodig hebben geld en macht !
Het zijn van huis uit geen arme drommels die president van de VS worden ! En met al hun poen en macht hebben ze maar een ding voor ogen :Het voorkomen van een totale ATOOM-OORLOG want dan heb je zelf niks meer aan al je geld en macht tenzij je natuurlijk denkt dat je het nog beter kan krijgen dan op deze wereld, geef ff een voorbeeld een stuk of 70 jonge maagden maar zelfs die kunnen ze hier (kopen) !

:hardlach:

gh.wille
18-07-06, 00:55
Geplaatst door Red Sonja
Je maakt mij niet wijs dat de VS in het echt ook maar een beetje verbijsterd zijn geweest over de vernietigende kracht van dat vreselijke geldverslindende, onmenselijke wapen van ze. :jammer:

Ze hebben met volle bewustzijn destijds even "leuk dat ding uitgeprobeerd" op dat deel van de aardkloot waarvan het toch al wenselijk was dat de bevolking daarvan eens rigoureus gedicimeerd zou worden.

In de jaren daarna konden ze die verminkte proefkonijnen in die quarantaine mooi observeren en onderzoeken. Alles t.b.v. "de wetenschap"..

Je kunt het wel beschouwen als een actie a la Mengele maar dan onder het mom van "een vergissinkje"..

Op dat niveau gaat alles volgens een strakke agenda.

Het nazi-mentalisme is met de 2de wereldoorlog niet verdwenen; het is alleen ondergronds gegaan.
De experimenten die Mengele uitvoerde gebeuren nog steeds.
Nooit van Operation Paperclip gehoort?

Zuig de bevolking economisch uit en laat ze elkaar afschieten. Doller kan het niet.

Nee, de VS zijn zuiver en betrouwbaar.
Een atoomwapen beheren kun je het beste aan hen overlaten. :wat?!:

Enfin, we gaan nu wel heel erg offtopic geloof ik.. :duizelig:

Ja we dwalen indd af marar een ding staat vast de uitwerking van het Atoom-wapen was toen nog onbekend ! er zijn bewijzen genoeg dat ze de uitwerking volkomen onderschat hebben kon ook niet want het is nog steeds gaande nu nog worden er kinderen geboren (ook dieren) met afwijkingen die het gevolg zijn van de uitwerking van 2 bommen die nu al ruim 60 jaar!!! geleden geworpen zijn .
Ik denk dat de VS met deze huidige wetenschap de bommen nooit gegooid had ! al was het maar om de angst van hun eigen levensbelang!

III
18-07-06, 01:12
Geplaatst door gh.wille
Ik heb deIndianen expres genoemd om het te verwachten commentaar te voorkomen .geziende meeste Amerikanen van Ierse , Engels en Italiaanse afkomst zijn ,denk dat je aantal Zwitsers wat dat betreft helemaal niet hoeft te vermelden b.v. Feit blijft de de V.S de grootste smeltkroes blijft in deze wereld.

Nogmaals: wat is daarvan de relevantie?



Geplaatst door gh.wille
Dat Amerika de wapenhandel domineerd is al een oud gegeven (w.o 2) zolang er vraag is blijft er aanbod

En als de Hell's Angels de grootste cocaïne-distributeurs van het land zijn, maakt het het ook niet goed dat onze kinderen vergiftigd worden.Of vind jij van wel dan?



Geplaatst door gh.wille
,heeft als zodanig niks met het conflikt te maken

Zou je werkelijk denken?


Geplaatst door gh.wille
met wat voor wapens vechten de tegenstanders van Israel ???

En precies dat bedoel ik: men steunt oorlogen en niet persé de deelnemers. Juist niet: als er maar veel slachtoffers vallen...



Geplaatst door gh.wille
Blijft er over het motief waarom zou Amerika zijn eigen burgers (naaien) ???oke een kleine groep die de macht heeft ? die zijn er altijd al geweest en dat zal wel zo blijven ,met wat voor redenen ze hebben het al rijk genoeg en hebben alles wat ze al nodig hebben geld en macht !
Het zijn van huis uit geen arme drommels die president van de VS worden ! En met al hun poen en macht hebben ze maar een ding voor ogen :Het voorkomen van een totale ATOOM-OORLOG want dan heb je zelf niks meer aan al je geld en macht tenzij je natuurlijk denkt dat je het nog beter kan krijgen dan op deze wereld, geef ff een voorbeeld een stuk of 70 jonge maagden maar zelfs die kunnen ze hier (kopen) !

:hardlach:

...

Morosian
19-07-06, 11:58
Het is interessant om te zien hoe dit topic weer razendsnel is verworden tot een 'Amerika is schuldig aan alle narigheid in de wereld' topic en er geen enkele inhoudelijke reactie komt van de Iran-fans.

H.P.Pas
19-07-06, 12:43
Geplaatst door III
Die indianen kun je wel weglaten: als er daar nog een procent van over zijn, is het veel...



Statistiek (http://www3.interscience.wiley.com/cgi-bin/abstract/110482975/ABSTRACT?CRETRY=1&SRETRY=0)

1500: 2.000.000
1900: 530.000
1985: 2.500.000
aktueel: 3.200.000

gh.wille
19-07-06, 14:15
Geplaatst door H.P.Pas
Statistiek (http://www3.interscience.wiley.com/cgi-bin/abstract/110482975/ABSTRACT?CRETRY=1&SRETRY=0)

1500: 2.000.000
1900: 530.000
1985: 2.500.000
aktueel: 3.200.000

Ik wist dat niet eens ! feit is dat de Indianen die steevast door de V.S Haters afgebeeld worden als de( Arme en onderdrukte oorspronkelijke bevolking) tot een van de rijkste groeperingen behoort van de V.S!!

Om niet verder te gaan off topic laat ik het hierbij.

ronald
19-07-06, 14:54
Geplaatst door super ick
Doodstraf is 1,
maar iemand zo langzaam mogelijk publiekelijk ophangen zodat alle omstanders een minutenlange doodstrijd kunnen aanschouwen is 2.

Wat staat daar dan over in de Koran? Zelfs een schaap moet pijnloos geslacht worden.


Heeft iemand ooit de jurisprudentie van het proces gelezen? Wie waren de getuigen van "de daad"? In hoeverre was er beroep mogelijk? Welk protocol van de strafuitvoering is aangenomen? Welke, inderdaad, zijn de regels voor het uitvoeren van die straf? Allemaal achteraf natuurlijk maar toch vragen die belangrijk zijn.
Wie was hier ook al weer de Sharia- of Irankenner?

Al Sawt
19-07-06, 16:55
Geplaatst door gh.wille
Met dit verschil dat de V.S tot nu toe het enigste land ter wereld is dat daadwerkelijk een atoom wapen heeft gebruikt ,en zelf zo verbijsterd was over de (niet zoveel)* verwachtte vernietigende uitwerking ,dat tot op heden zij en (hun mede staten die in het bezit zijn van dit wapen) al ruim een halve eeuw hebben bewezen dit wapen ook te beheren!
Hetgeen je maar af moet wachten indien een land zoals IRAN ,een dergelijk wapen tot hun beschikking zou krijgen ,ik vrees dat het lot van de mensheid dan is bezegeld! Jouw vrees is opgrond van jouw beperkte referentiekader en jouw onwetendheid over Iran en over geopolitiek achter kernwapens in het algemeen.


Als Iran over kernwapens zal beschikken dan zal dat hooguit over stuk 3 of 5 kernwapens zijn. Kernwapens waarvan men aan moet nemen dat ze waarschijnlijk niet effectief zijn. Omdat Iraanse nucleaire technologie maar beperkt is en niet instaat is om atoomproef te stimuleren.

Daarom zullen de Iraniers nooit en te nimmer kernwapens gaan gebruiken of inzetten. Ook al was is dat om dat hun potentiele rivalen over een wijdverspreide en moderne kernwapenarsenaal beschikken.

Bovendien als je de moderne geschiedenis van Iran kent. Dan had je moeten weten dat Iran geen WMD had ingezet nadat Saddam Iraniers met gifgas bestookt.

Menig andere etisch claimende land zou dat hebben gedaan.

Al Sawt
19-07-06, 16:57
Geplaatst door Morosian
Het is interessant om te zien hoe dit topic weer razendsnel is verworden tot een 'Amerika is schuldig aan alle narigheid in de wereld' topic en er geen enkele inhoudelijke reactie komt van de Iran-fans. Zeuren om een inhoudelijke reactie, van Iran-fans.

Wil je hiermee jouw gelijk bewijzen, omdat er geen enkele 'Iran-fan' heeft gereageerd?

super ick
19-07-06, 17:59
Geplaatst door Al Sawt
Jouw vrees is opgrond van jouw beperkte referentiekader en jouw onwetendheid over Iran en over geopolitiek achter kernwapens in het algemeen.
Haha gekker moet het niet worden. Ook al kenner over geopolitiek achter kernwapens?
Als Iran over kernwapens zal beschikken dan zal dat hooguit over stuk 3 of 5 kernwapens zijn. Kernwapens waarvan men aan moet nemen dat ze waarschijnlijk niet effectief zijn. Omdat Iraanse nucleaire technologie maar beperkt is en niet instaat is om atoomproef te stimuleren.
Wat een geruststelling. Ze kunnen alleen beschikken over inferieure kernwapens.
Daarom zullen de Iraniers nooit en te nimmer kernwapens gaan gebruiken of inzetten. Ook al was is dat om dat hun potentiele rivalen over een wijdverspreide en moderne kernwapenarsenaal beschikken.
Extremisten redeneren niet logisch.
Bovendien als je de moderne geschiedenis van Iran kent. Dan had je moeten weten dat Iran geen WMD had ingezet nadat Saddam Iraniers met gifgas bestookt.
En dan erbij, dat is tussen moslims. Er wordt minder moeilijk gedaan over die miljoenen. Alleen zodra Israel betrokken is dan pas tellen de slachtoffers 10-dubbel.
Menig andere etisch claimende land zou dat hebben gedaan.

Al Sawt
19-07-06, 18:34
Superdick,

Over welke 3 miljoen doden heb je het?

Ik ben benieuwd!

super ick
19-07-06, 18:59
Geplaatst door Al Sawt
Superdick, Heb jij veranderd in super ick

Over welke 3 miljoen doden heb je het?

Ik ben benieuwd!

Als je me nu even kan wijzen waar ik het over drie miljoen heb, dan help ik je even.

En niet als moderator in mijn antwoord kloten want dat heb je al in mijn profiel gedaan.

Al Sawt
19-07-06, 19:44
Geplaatst door super ick
Als je me nu even kan wijzen waar ik het over drie miljoen heb, dan help ik je even. Verkeerd gelezen.

Je had het over "die miljoenen slachtoffers". Dus mijn vraag is wel geldig. Over welke miljoenen slachtoffers heb je het?





En niet als moderator in mijn antwoord kloten want dat heb je al in mijn profiel gedaan. Over wat heb je het in godsnaam? Ik heb niet eens bevoegdheden om jouw profiel te veranderen.

Rourchid
19-07-06, 22:30
Geplaatst door super ick

En niet als moderator in mijn antwoord kloten want dat heb je al in mijn profiel gedaan.
Alleen een Administrator kan wijzigingen in een profiel aanbrengen.

super ick
20-07-06, 11:01
Geplaatst door Al Sawt
Verkeerd gelezen.

Je had het over "die miljoenen slachtoffers". Dus mijn vraag is wel geldig. Over welke miljoenen slachtoffers heb je het?

O.a. over de oorlog Irak-Iran.

Over wat heb je het in godsnaam? Ik heb niet eens bevoegdheden om jouw profiel te veranderen.

Na het ontvangen van enkele strafpunten en een ban heeft een moderator van Maroc.nl ook mijn persoonlijke profiel veranderd. De nickname waaronder ik al enkele jare poste was ineens een letter uit gehaald.
Ik ga er maar vanuit dat de sensuur nog een beetje in de genen zit. Uiteraard spreek ik ook jou erop aan. Jij bent ook moderator en ik neem aan dat jullie niet zomaar afzonderlijk van elkaar een beetje aan kloten. (maar ik twijfel er wel een beetje aan)

Al Sawt
21-07-06, 00:25
Geplaatst door super ick
Na het ontvangen van enkele strafpunten en een ban heeft een moderator van Maroc.nl ook mijn persoonlijke profiel veranderd. De nickname waaronder ik al enkele jare poste was ineens een letter uit gehaald.
Ik ga er maar vanuit dat de sensuur nog een beetje in de genen zit. Uiteraard spreek ik ook jou erop aan. Jij bent ook moderator en ik neem aan dat jullie niet zomaar afzonderlijk van elkaar een beetje aan kloten. (maar ik twijfel er wel een beetje aan) Jouw aantijgingen komen mijn neus langzamerhand uit. En dit is niet voor het eerst.

Door vervolgens raciale kaart te bespelen, door te suggereren dat censuur in onze genen zit, balanceer je op grens van een ban.

Al hoewel ik nu al genoeg reden heb om je een strafpunt te geven, wegens racisme.

Als ik jou was dan zou ik dimmen en een discussie op inhoudelijk manier voeren. En jezelf niet als een slachtoffer presenteren van zogenaamde censuur.

Overigens is het tekenend dat je niet verder kwam dan Irak-Iran oorlog. Die net geen miljoen doden hebben opgeleverd.

Dit geeft namelijk aan dat jouw kennis over onderwerpen waar je een mening over hebt, zeer en zeer bedroefend is.

Je redeneert op basis van vooroordelen en onwetendheid. Dus voordat je ergens een discussie gaat voeren, dan graag op basis van kennis.

super ick
21-07-06, 16:05
Geplaatst door Al Sawt
Jouw aantijgingen komen mijn neus langzamerhand uit. En dit is niet voor het eerst.

Door vervolgens raciale kaart te bespelen, door te suggereren dat censuur in onze genen zit, balanceer je op grens van een ban.

Al hoewel ik nu al genoeg reden heb om je een strafpunt te geven, wegens racisme.

Als ik jou was dan zou ik dimmen en een discussie op inhoudelijk manier voeren. En jezelf niet als een slachtoffer presenteren van zogenaamde censuur.

Overigens is het tekenend dat je niet verder kwam dan Irak-Iran oorlog. Die net geen miljoen doden hebben opgeleverd.

Dit geeft namelijk aan dat jouw kennis over onderwerpen waar je een mening over hebt, zeer en zeer bedroefend is.

Je redeneert op basis van vooroordelen en onwetendheid. Dus voordat je ergens een discussie gaat voeren, dan graag op basis van kennis.

Tja als ik nu geregeld Israel een kankergezwel noem is er natuurlijk niets aan de hand. Dus niet direct met racisme beginnen te schermen en te peiepen dat ik eigenlijk een strafpunt verdien. Mijn opmerking is peanuts vergeleken met wat ik over Israel lees. Het maakt hier dus niet uit wat je zegt maar over wie je het zegt.

Ik had het over Moslims die Moslims naar het leven staan. Irak-Iran is daar een gedeelte van. Al bijna een miljoen volgens jou bron. Is dat de moeite niet waard ofzo?
Om daar nu direct de conclusie aan te verbinden dat ik onvoldoende kennis zou hebben vind ik belachelijk. Het gaat mij niet om exacte getallen, die kan ik ook binnen twee minuten opzoeken, het gaat mij erom dat het massaal was.

Over onwetendheid en kennis gesproken. Ik kan voldoende zeer onfrisse ware stukken citeren en links posten over extremisten en daar een mening mee onderbouwen.
Ik kan ook voldoende materiaal opzoeken en daarmee de stelling dat de Islam voor vrede staat onderbouwen. Heb je een mening dan is er altijd voldoende steun te vinden. Er staat genoeg op internet, voor ieder wat wils.
Zoeken naar bevestiging en dan is het goed? Dan heb je kennis? Want je hebt een bron.

Verder moet ik wel bekennen dat ik soms snel een menig poneer om een reactie te ontlokken of iemand proberen tot het meenemen van aspecten om zijn mening te vormen. Mijn eigen mening laat ik dan wel eens een beetje varen. Een beetje een spel dus.

Divine_70
21-07-06, 16:48
Geplaatst door super ick
Tja als ik nu geregeld Israel een kankergezwel noem is er natuurlijk niets aan de hand. Dus niet direct met racisme beginnen te schermen en te peiepen dat ik eigenlijk een strafpunt verdien.



Die strafpunt krijg je niet, scroll een paar lopende topics door en je zal zien dat het nog vele malen erger kan zonder ooit een strafpunt te krijgen. :)

super ick
22-07-06, 11:05
Geplaatst door Divine_70
Die strafpunt krijg je niet, scroll een paar lopende topics door en je zal zien dat het nog vele malen erger kan zonder ooit een strafpunt te krijgen. :)

Ja daar wordt ik echt schijtziek van. Als ik lees wat er gezegd kan worden zonder een strafpunt te krijgen.
Plaatsen van foto's van verminkte lichamen. Natuurlijk door israelische bommen.
Als ik foto's plaats van Hezbollah waarin hele groepen Hezbollahstrijders met de rechterarm omhoog staan dan worden ze verwijderd want dat is opruiend.

Hansch
22-07-06, 11:16
Geplaatst door super ick
Ja daar wordt ik echt schijtziek van. Als ik lees wat er gezegd kan worden zonder een strafpunt te krijgen.
Plaatsen van foto's van verminkte lichamen. Natuurlijk door israelische bommen.
Als ik foto's plaats van Hezbollah waarin hele groepen Hezbollahstrijders met de rechterarm omhoog staan dan worden ze verwijderd want dat is opruiend.

Vrijheid van ideeen- en meningsafsluiting heet dat.

Precies de reden waarom er zoveel ontwikkeling voortvoeit uit ISLAMIA.

lees the Road to Serfdom, van Hayek.

Hansch
22-07-06, 11:19
Geplaatst door super ick
Doodstraf is 1,
maar iemand zo langzaam mogelijk publiekelijk ophangen zodat alle omstanders een minutenlange doodstrijd kunnen aanschouwen is 2.

Wat staat daar dan over in de Koran? Zelfs een schaap moet pijnloos geslacht worden.
dat maakt niet zo veel uit want het tegendeel staat er dus ook, over de misbelievers, die mag je naar de nek grijpen.

precies de tegenstrijdige en willekeurige religie die je nodig hebt als dictatuur om ditem te kunnen handelen.






Haat tegen homofilie = racisme !

want geen homo kan er wat aan doen dat hij homofiel is, zomin je er wat aan kunt doen als je wit, geel of zwart bent.

super ick
22-07-06, 12:35
Geplaatst door Hansch
dat maakt niet zo veel uit want het tegendeel staat er dus ook, over de misbelievers, die mag je naar de nek grijpen.

precies de tegenstrijdige en willekeurige religie die je nodig hebt als dictatuur om ditem te kunnen handelen.






Haat tegen homofilie = racisme !

want geen homo kan er wat aan doen dat hij homofiel is, zomin je er wat aan kunt doen als je wit, geel of zwart bent.

Dat is echt bullshit Hansch. Het zijn de mensen die over gaan tot geweld. Als vredelievende zijn er ook voldoende aanknopingspunten in de Koran te vinden.

Kijk naar Europa daar haalden ze het geweld uit de bijbel dezelfde die we vandaag synoniem moeten zetten voor naastenliefde.
Met die bijbel in de hand verdwenen mensen inkerkers. Werden op brandstapels gezet. Kruisvaarders die ongelovigen onthoofden. etc etc.

Het zijn de mensen die geloven of wat dan ook misbruiken voor macht. Dat het momenteel veel de Islam betreft is geschiedkundig een momentopname.
Vergeet ook niet dat er miljoenen analfabeten opgevoed worden met een geloof van haat en wraak dat niets met de koran van doen heeft zoals de gemiddelde Nederlandse het beleeft. Die mensen weten niet beter en worden door enkelen op deze wijze bestuurd.

Divine_70
22-07-06, 12:58
Geplaatst door super ick
Ja daar wordt ik echt schijtziek van. Als ik lees wat er gezegd kan worden zonder een strafpunt te krijgen.
Plaatsen van foto's van verminkte lichamen. Natuurlijk door israelische bommen.
Als ik foto's plaats van Hezbollah waarin hele groepen Hezbollahstrijders met de rechterarm omhoog staan dan worden ze verwijderd want dat is opruiend.

Een strakke boxershort is ook desastreus.

Divine_70
22-07-06, 13:00
Geplaatst door Hansch
Vrijheid van ideeen- en meningsafsluiting heet dat.

Precies de reden waarom er zoveel ontwikkeling voortvoeit uit ISLAMIA.

lees the Road to Serfdom, van Hayek.

Wat nou vrijheid van meningsuiting :moe:

Olive Yao
22-07-06, 13:01
Deze topic gaat over een verachtelijke moord op twee iraanse homosexuele jongens, georganiseerd door de overheid, uit naam van een godsdienst.


Geplaatst door een leger stompzinnige prikkers
Het is goed dat dat gebeurd is! Want andere dingen zijn ook slecht!

IbnRushd
22-07-06, 13:07
Geplaatst door Olive Yao


Nou ja. Discussier ik serieus worden mijn citaten uit de context gerukt en gebruikt voor andere doeleinden. :droef:

Ik denk dat discussieren met jou geen zin meer heeft.

Hansch
22-07-06, 13:16
Geplaatst door super ick
Dat is echt bullshit Hansch. Het zijn de mensen die over gaan tot geweld. Als vredelievende zijn er ook voldoende aanknopingspunten in de Koran te vinden.

Kijk naar Europa daar haalden ze het geweld uit de bijbel dezelfde die we vandaag synoniem moeten zetten voor naastenliefde.
Met die bijbel in de hand verdwenen mensen inkerkers. Werden op brandstapels gezet. Kruisvaarders die ongelovigen onthoofden. etc etc.
Die hadden het geleerd van ?



Het zijn de mensen die geloven of wat dan ook misbruiken voor macht. Dat het momenteel veel de Islam betreft is geschiedkundig een momentopname.
Vergeet ook niet dat er miljoenen analfabeten opgevoed worden met een geloof van haat en wraak
dat klopt, en als ze zouden kunnen lezen in de koran en hadith zouden ze wel eens tot dezelfde slotsom kunnen komen.




dat niets met de koran van doen heeft zoals de gemiddelde Nederlandse het beleeft. Die mensen weten niet beter en worden door enkelen op deze wijze bestuurd.

als je de koran kunt lezen of als je de bijbel kunt lezen maakt een groot verschil

in de middeleeuwen kon men de mensen nog wijsmaken wat er in de bijbel staat, maar tegenwoordig lukt dat niet meer, vandaar dat het nu zoveel humaner is in de westerse wereld tov vroegere analfabete tijden.


Alfabete moslim-TU-studenten, die heel goed konden lezen en schrijven, hebben 9/11 veroorzaakt, bedenk dat wel.

Het lijkt wel anderom te werken, hoe meer men de koran leest, des te conservatiever men wordt, zodanig zelfs dat men geweldadig wordt als je ziet dat de rest van de mensheid niet zo conservatief is als de nacht.

Olive Yao
22-07-06, 13:22
Geplaatst door IbnRushd
Nou ja. Discussier ik serieus worden mijn citaten uit de context gerukt en gebruikt voor andere doeleinden. :droef:

Ik denk dat discussieren met jou geen zin meer heeft.
Irshad Manji's topic gaat ook mede over homo's.

Maar je hebt wel gelijk dat ik je citaat uit de context ruk, dus verontschuldiging, ik verwijder het.

IbnRushd
22-07-06, 13:24
Geplaatst door Olive Yao
Irshad Manji's topic gaat ook mede over homo's.

Maar je hebt wel gelijk dat ik je citaat uit de context ruk, dus verontschuldiging, ik verwijder het.

:duim: Verontschuldiging geaccepteerd.

Olive Yao
22-07-06, 13:27
Geplaatst door IbnRushd
:duim: Verontschuldiging geaccepteerd.
Dank je wel.

Hansch
22-07-06, 21:40
Geplaatst door Olive Yao
Irshad Manji's topic gaat ook mede over homo's.

Maar je hebt wel gelijk dat ik je citaat uit de context ruk, dus verontschuldiging, ik verwijder het.

Hoezo,

geen ruk aan !

Al Sawt
22-07-06, 22:16
Geplaatst door super ick
Tja als ik nu geregeld Israel een kankergezwel noem is er natuurlijk niets aan de hand. Dus niet direct met racisme beginnen te schermen en te peiepen dat ik eigenlijk een strafpunt verdien. Mijn opmerking is peanuts vergeleken met wat ik over Israel lees. Het maakt hier dus niet uit wat je zegt maar over wie je het zegt.
Van mijn part mag je ieder Arabisch land uitschelden. Ik lig er niet wakker van. Maar door te suggeren dat bepaalde negatieve zaken genetisch bepaald zijn, dan ben je racistisch bezig.

Dan siert je enig vorm van zelfreflectie en daarmee niet doelend op jouw verwijt over wat men zegt over Israel.

Overigens kun je gerust een PM sturen of publiekelijk aantekening maken van een citaat dat aanstootgevend is.




Ik had het over Moslims die Moslims naar het leven staan. Irak-Iran is daar een gedeelte van. Al bijna een miljoen volgens jou bron. Is dat de moeite niet waard ofzo? Je had het over miljoenen doden.
En je kon nergens jouw beweringen staven.

Als je kleurenschema van mijn reactie had gelezen, dan had je moeten opvallen dat er 2 kleuren gebruikt zijn voor lettertype.

Een rode en een zwarte kleur.


Tekst in rode kleur was puur gericht op jouw aantijgingen en racistische bewering. Zwart was gewoon een normale reactie.




Om daar nu direct de conclusie aan te verbinden dat ik onvoldoende kennis zou hebben vind ik belachelijk. Het gaat mij niet om exacte getallen, die kan ik ook binnen twee minuten opzoeken, het gaat mij erom dat het massaal was. Ik heb nergens gevraagd om jaartallen. Maar om voorbeelden. Want jouw referentie moet ergens naar een bepaalde bron toe leiden. Dat heb je niet kunnen doen. Want je baseert jouw uitspraken op een bepaalde gevoel, dat je hebt en niet op feiten. Vandaar dat ik van mening was en ben, dat je onvoldoende kennis bezit.



Over onwetendheid en kennis gesproken. Ik kan voldoende zeer onfrisse ware stukken citeren en links posten over extremisten en daar een mening mee onderbouwen. Dan daag ik je uit, omdat te doen! Want dan begeef jezelf op een inhoudelijke discussie en ik vraag me openlijk af of je dat tot goed eind kan brengen of uberhaupt kan voeren.

Ik heb mijn bedenkingen. Het is aan jou om dat ongegrond te verklaren.


Ik kan ook voldoende materiaal opzoeken en daarmee de stelling dat de Islam voor vrede staat onderbouwen. Heb je een mening dan is er altijd voldoende steun te vinden. Er staat genoeg op internet, voor ieder wat wils. Pas dat dan toe! Want ik ben daar zeer mee oneens en ik zal je dat bewijzen!



Zoeken naar bevestiging en dan is het goed? Dan heb je kennis? Want je hebt een bron. Het gaat om feiten kennis!
Iets wat jouw zeer ontbreekt. Je mag gerust kennis of verstand van zaken hebben over scala aan zaken. Maar over Islam, Islamitische wereld, geschiedenis, politiek en alles in het algemeenheid, heb je zeer weinig kennis over.

Want jij gaat er van uit dat je op basis van jouw vooroordelen anderen de les kan voorlezen. Want immers informatie dat bij jouw komt aanwaaien, is altijd goed en correct. Maar helaas vergis je schroomlijk!


Verder moet ik wel bekennen dat ik soms snel een menig poneer om een reactie te ontlokken of iemand proberen tot het meenemen van aspecten om zijn mening te vormen. Mijn eigen mening laat ik dan wel eens een beetje varen. Een beetje een spel dus. Jij krijgt geen strafpunten over het voeren van een discussie of poneren van bepaalde stellingen.


Maar je krijgt strafpunten door laster of het uiten van discriminerende teksten.

Dat heb je gedaan. En toch heb je geen strafpunten. Waarom? Omdat ik het je vergeef. Maar dan wel voor het laatst!