PDA

Bekijk Volledige Versie : Dronken man snijdt eigen -*Censuur*- af na weddenschap



Divine_70
21-07-06, 11:19
Uitgegeven: 21 juli 2006 06:32

RIGA - Een dronken Let heeft na een weddenschap zijn eigen penis afgesneden. Dat heeft de televisie in Letland donderdag bericht. De 30-jarige man had in een dronken bui een weddenschap afgesloten met een vriend. Hij zou 1000 lats (1400 euro) krijgen als hij zijn geslacht zou afsnijden. Na zijn daad werd de man hevig bloedend bij een ziekenhuis in Riga afgeleverd met zijn penis in een plastic zakje.

Na een ruim drie uur durende operatie slaagden de artsen erin zes zenuwen weer aan elkaar te hechten. Over vijf dagen blijkt of de operatie goed is verlopen. Het zal nog ruim een half jaar duren voordat kan worden vastgesteld of het lichaamsdeel weer naar alle tevredenheid functioneert, aldus de media. Het is niet duidelijk of de onfortuinlijke man het beloofde geld heeft geïncasseerd.

Bron: Nu.Nl

Juliette
21-07-06, 11:34
Geplaatst door Divine_70
Uitgegeven: 21 juli 2006 06:32

RIGA - Een dronken Let heeft na een weddenschap zijn eigen penis afgesneden. Dat heeft de televisie in Letland donderdag bericht. De 30-jarige man had in een dronken bui een weddenschap afgesloten met een vriend. Hij zou 1000 lats (1400 euro) krijgen als hij zijn geslacht zou afsnijden. Na zijn daad werd de man hevig bloedend bij een ziekenhuis in Riga afgeleverd met zijn penis in een plastic zakje.

Na een ruim drie uur durende operatie slaagden de artsen erin zes zenuwen weer aan elkaar te hechten. Over vijf dagen blijkt of de operatie goed is verlopen. Het zal nog ruim een half jaar duren voordat kan worden vastgesteld of het lichaamsdeel weer naar alle tevredenheid functioneert, aldus de media. Het is niet duidelijk of de onfortuinlijke man het beloofde geld heeft geïncasseerd.

Bron: Nu.Nl

Wat een l*l. :zegniets:

Morosian
21-07-06, 11:49
Ik vind de gecensureerde kop eigenlijk fascinerender dan het bericht. Was dat eigen initiatief of zit de Taliban erachter?

Divine_70
21-07-06, 11:57
Geplaatst door Morosian
Ik vind de gecensureerde kop eigenlijk fascinerender dan het bericht. Was dat eigen initiatief of zit de Taliban erachter?


Dit is een keurige site dus was censuur noodzakelijk. :engel:
Eigen initiatief dus. http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050.gif

~Panthera~
21-07-06, 14:18
Helaas, zeg maar dag met je handje dus ! :lachu:


Wat een penis agrarius zeg. :moe:

MaRiaH
21-07-06, 14:19
Geplaatst door ~Panthera~



Wat een penis agrarius zeg. :moe:

:haha:

Divine_70
21-07-06, 14:35
http://www.alcoholinfo.nl/upload/logo_drank.gif :roker:

observer
21-07-06, 15:41
Geplaatst door Divine_70
Dit is een keurige site dus was censuur noodzakelijk. :engel:
Eigen initiatief dus. http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050.gif is gewoon een lichaamsdeel hoor niet moeilijk overdoen

vraag me af is dit(nog) een vent met ballen? :melig2:

~Panthera~
21-07-06, 16:07
Geplaatst door observer
is gewoon een lichaamsdeel hoor niet moeilijk overdoen

vraag me af is dit(nog) een vent met ballen? :melig2:


Hij had alleen zijn klepel eraf gejenkt, zijn klokhuis zit er nog, denk ik. :argwaan:

Divine_70
21-07-06, 16:43
Geplaatst door observer
is gewoon een lichaamsdeel hoor niet moeilijk overdoen

Vertel mij wat. :hihi:


Geplaatst door observer
vraag me af is dit(nog) een vent met ballen? :melig2:

Dit is pas een echt een vent met de "spreekwoordelijke" ballen. :handbang:

Divine_70
21-07-06, 16:44
Geplaatst door ~Panthera~
Hij had alleen zijn klepel eraf gejenkt, zijn klokhuis zit er nog, denk ik. :argwaan:

:haha:
Die bewaart ie voor de volgende weddenschap. :D