PDA

Bekijk Volledige Versie : Mannen 35 jaar en ouder...

HANAN2006
21-07-06, 19:43
Waar zijn de berberse mannen die 35+ zijn en nog niet getrouwd?

Ik ben heel lang op zoek naar de ware, maar ik ben die nog niet tegen gekomen. Ik had liever mijn ware ergens op de supermarkt tegengekomen, bij familie, op het werk of onderweg naar de moskee. Maar neen. Het schijnt heel moeilijk te zijn om tegenwoordig je wederhelft te vinden. Iemand bij wie je hoort en met wie het echt klikt!

Ik ben een vrouw van 35 jaar en ik ben nooit getrouwd geweest. Ik ben een zelfstandige vrouw, universitair geschoold en ik heb een goede baan. Ik ben verder gelukkig en sta sterk in mijn schoenen, maar ik zou nog gelukkiger en sterker zijn met een man naast me...

Ben jij die man? Laat het mij even weten...en gair incha'Allah...

P.S. Graag alleen serieuze reacties!

Groeten

data3
26-07-06, 16:14
hallo
ik ben een jon man 38 jaar oude ,ik ben opzoek naar een serieuse iemand om mee te trouwen . ik ben simpel, serieuse en open.
heb u interesse dan kunt u me mailen op [email protected]
dan kunnen verder praten en kennismaken .ik heet trouwens omar .ik woon in haarlem ,ik ben 1.80 ,normaal postuur ,ik ben van marokkanse kom af.
groetejes en tot mail

walou75
28-07-06, 14:15
ik ben ietsje jonger maar dat geeft niet voor mij ik hoop voor jouw ook niet niet dat ik hopeloos ben hoor maar je lijkt me een lieve dame
groetjes soefian

moon1966
28-09-06, 16:30
salaam hannan .
hier ben ik 37 j berber kom uit amsterdam ben op zoek naar een siriuse vrouw .wie weet ben jii het wel .
wil je meer weten vraag naar mijn msn .

groetjes moon

QueenNabila
21-10-06, 01:11
:baard:

h9q9jxpr
26-10-06, 16:53
ik kom uit tanger is dat ook goed

Flupke.
16-11-06, 10:25
Geplaatst door HANAN2006

Mannen van Berberse afkomst die op hun 35 ste nog niet getrouwd zijn noemen wij Arabieren.

HANAN2006
22-11-06, 14:46
Wie is 'Wij' Flupke? Spreek graag alleen namens jezelf. Berberse mannen zijn ook mensen net als Arabieren: ze eten, ze drinken, ze werken, ze doen boodschappen en ze trouwen onder andere op hun 35 ste...

Jouw anname deugt niet. Bedenk a.j.b. wat zinnigs!

Groeten

Flupke.
24-11-06, 18:47
Geplaatst door HANAN2006
Wie is 'Wij' Flupke? Spreek graag alleen namens jezelf. Berberse mannen zijn ook mensen net als Arabieren: ze eten, ze drinken, ze werken, ze doen boodschappen en ze trouwen onder andere op hun 35 ste...

Jouw anname deugt niet. Bedenk a.j.b. wat zinnigs!

Groeten Ik zeg dan ook niet dat het geen mensen zijn.Ik zeg dat er iets niet deugd met deze personen.

HANAN2006
02-12-06, 09:25
Geplaatst door Flupke.
Ik zeg dan ook niet dat het geen mensen zijn.Ik zeg dat er iets niet deugd met deze personen.

Hoe weet jij dat dan zo goed? Ben jij dan soms één van die mensen? of ben je bezig met vooroordelen?

mohiy
30-08-08, 22:27
Rustige man, 45 jaar oud zoekt een vrouw voor een duurzame relatie.
Wil je met mij leuke dinge doen binnen en buitenshuis. ben je eerlijk, lief en spontaan dan ben je geschikt. ik ben een nette serieuse moslim met een goed hart.
Mijn hobby is dat ik elk jaar naar saudie-arabic ga en naar egypte.
Ik zoek naar een vrouw van 30 tot 45, die net zo serieus is als mij en met een goed hart en ook moslima is.
Ik ben een vrolijke man en altijd in voor een grapje.
Ik spreek nederland en egyptisch en nog wat engels.
Ik hou van koken dat is ook mijn werk, heb een HBO-koksopleiding gevolgd.
Woont in gezinwoning met moderne inrichting zeer mooi en chiuq.
voor itresse bel; 06-30215998.
En wie weet ontmoeten wij elkaar, mijn woonplaats is hilversum.
MvG Mohiy

Joesoef
31-08-08, 06:14
In ieder geval optimistisch om al die oude topics omhoog te halen :lachu:

si_hedou
31-08-08, 12:43
ik ben ook een berber over de 40 en zoek een andere vrouw
die wat hoogopgeleid is Hanane. weet je , ik heb nog een vrouw hier die
echt nog niet geloofd dat ze op de maan zijn geweest.:lachu:

Joesoef
10-09-08, 17:22
Voor wie het nog niet door heeft (goed lezen is moeilijk) het gaat om een oproepje van 2,5 jaar oud die niet door de topicstarter omhoog is gehaald maar dooor iemand die niet goed heeft gelezen.

HANAN2006
11-09-08, 17:27
Salam Joesoef,

Ik heb mijn topic niet omhoog gehaald omdat ik weinig geschikte kandidaten op deze site kon vinden. Echter, ik juich nog steeds elke zinnige reactie op mijn topic :blij:.

Trouwens, jij hebt mijn topic ook ergens in augustus van dit jaar omhoog gehaald waarvoor dank. Latex heeft dus niets verkeerds gedaan :duim:

Voor wie het nog niet door heeft (goed lezen is moeilijk) het gaat om een oproepje van 2,5 jaar oud die niet door de topicstarter omhoog is gehaald maar dooor iemand die niet goed heeft gelezen.

Joesoef
12-09-08, 16:51
Trouwens, jij hebt mijn topic ook ergens in augustus van dit jaar omhoog gehaald waarvoor dank. Latex heeft dus niets verkeerds gedaan :duim:

Me know nothing :ego:

HANAN2006
13-09-08, 12:32
:blij:

In ieder geval optimistisch om al die oude topics omhoog te halen :lachu:

Joesoef
13-09-08, 13:49
:blij:

Mohiy is begonnen :nerd:

Flupke.
13-09-08, 16:05
Salam Joesoef,

Ik heb mijn topic niet omhoog gehaald omdat ik weinig geschikte kandidaten op deze site kon vinden. Echter, ik juich nog steeds elke zinnige reactie op mijn topic :blij:.
: Misschien zijn de kandidaten er wel maar leg jij de lat te hoog. En empirisch heeft de Marokkaanse vrouw echt niet veel te eisen.

HANAN2006
21-09-08, 13:58
en....welk empirisch onderzoek heb je a Flupke geraadpleegd?

Misschien zijn de kandidaten er wel maar leg jij de lat te hoog. En empirisch heeft de Marokkaanse vrouw echt niet veel te eisen.

Taroudanit
22-09-08, 10:43
Misschien zijn de kandidaten er wel maar leg jij de lat te hoog. En empirisch heeft de Marokkaanse vrouw echt niet veel te eisen.

Uitleg aub. Weerleg jouw mening!!!!!

:verward:

Joesoef
22-09-08, 16:46
Uitleg aub. Weerleg jouw mening!!!!!

:verward:

;) Hij is getrouwd met een Marokkaanse die niets te vertellen heeft.

SAMBABOY007
30-09-08, 17:51
Salam,

Tijd en datum en de rest vertel ik je wel,
De echt orgineele berber is hier, en dat meen ik
laat me maar iets weten ok

Groetjes B,

HANAN2006
12-10-08, 17:15
[html]
Ik zou je bericht eens vernieuwen,als ik jouw was.
Je bent nu 37 neem ik aan.
Zometeen 40 jaar.
En nog geen man.
Ik denk dat je iets meer moet vertellen wat je wilt,hoe de man moet zijn.
Hoeven er niet zoveel meer te reageren.

Succes in ieder geval met je zoektocht.

Beste Tamso,
Bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk: mijn oproep is inderdaad wat gedateerd, vooral wat leeftijdsgegevens betreft. Ik zou het oproepje dus graag willen updaten, maar weet niet hoe en vraag me vooral daarbij af of dit inderdaad gaat helpen. Zou het helpen, denk je, als ik elk jaar mijn oproep update met de juiste leeftijdsgegevens? Helpt het als ik een eisenpakket in mijn oproep opneem? Tja! ik ben op zoek naar een lieve, eerlijke en zorgzame man, maar klinkt dit niet een beetje afgezaagd?
100den oproepen met eisen en wensen passeren dagelijks de revue op dit forum en vraag me daarbij constant af of dit echt helpt, hebben die oproepen ooit wat opgeleverd? Ik weet het niet, ik hoop het wel. Ik geloof zelf heilig in el-mektab en denk dat, een oproepje met of zonder eisen, wel het proberen waard is. Ik heb uiteraard, net als andere mensen op dit forum, ook bepaalde voorkeuren. Die voorkeuren heb ik in mijn oproepje niet met geuren en kleuren beschreven, maar wel genoemd tussen de regels door. Voor wie die voorkeuren nog niet duidelijk genoeg zijn, wil ik best wat toelichting geven.

Wat zoek ik?
ik zoek een gezonde, serieuze (berberse) moslim man van 35+.

Toelichting:
Ik zoek een man die:
- gezond is: een man die lichamelijke én geestelijk gezond is.
- serieus: iemand die eerlijk in het leven staat en doelgericht is.
- Berbers: mooi meegenomen (in verband met communicatie met de familie en herkenbaarheid van achtergrond), maar is geen harde eis.
- moslim: een harde eerste eis. Een moslim man die zijn geloof praktiseert (dus bidt, vast, niet drinkt, etc.).
- 35+: leeftijd is maar een getal zegt men, maar wel een getal die je moet noemen. Iets jonger kan uiteraard ook, maar wel jonger en wijzer!

Wie ben ik?
Ik ben een dame die serieus is, standvastig, algemeen ontwikkeld, die sterk in haar schoenen staat en die doelgericht mikt op de inhoud van het plaatje dan de mooie lijst erom heen.

Zo zo, klinkt allemaal positief, maar het is het uiteraard niet. Nobody is perfect!

Toch maar wat toelichting?
- serieus: eerlijk en doelgericht, soms veel te serieus, te eerlijk;
- standvastig: sterk karakter, diepzinnig, geen ja-knikker, iemand die weet wat die wil en waarvoor die staat, soms een tikketje eigenwijs
- algemeen ontwikkeld: zowel lichamelijk als geestelijk.
- Sterk in eigen schoenen staan: ik sta veel te lang en te stevig in die schoenen dat die soms wat pijn doen. Een maatje naast zou misschien wat opluchting en ondersteuning bieden :wink:
- doelgericht mikken: het liefst zou ik op twee dingen tegelijk mikken (inhoud en lijst), maar omdat ik niet zo goed kan mikken (ben namelijk geen goede jager of hunter :auw:), mik ik eerder op inhoud, want die is duurzamer!

Is het plaatje nu compleet, denk je? Anders schiet maar erop los…:wink:

mohamed 36
17-10-08, 14:39
[QUOTE=HANAN2006;3751402]Beste Tamso,
Bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk: mijn oproep is inderdaad wat gedateerd, vooral wat leeftijdsgegevens betreft. Ik zou het oproepje dus graag willen updaten, maar weet niet hoe en vraag me vooral daarbij af of dit inderdaad gaat helpen. Zou het helpen, denk je, als ik elk jaar mijn oproep update met de juiste leeftijdsgegevens? Helpt het als ik een eisenpakket in mijn oproep opneem? Tja! ik ben op zoek naar een lieve, eerlijke en zorgzame man, maar klinkt dit niet een beetje afgezaagd?
100den oproepen met eisen en wensen passeren dagelijks de revue op dit forum en vraag me daarbij constant af of dit echt helpt, hebben die oproepen ooit wat opgeleverd? Ik weet het niet, ik hoop het wel. Ik geloof zelf heilig in el-mektab en denk dat, een oproepje met of zonder eisen, wel het proberen waard is. Ik heb uiteraard, net als andere mensen op dit forum, ook bepaalde voorkeuren. Die voorkeuren heb ik in mijn oproepje niet met geuren en kleuren beschreven, maar wel genoemd tussen de regels door. Voor wie die voorkeuren nog niet duidelijk genoeg zijn, wil ik best wat toelichting geven.

Wat zoek ik?
ik zoek een gezonde, serieuze (berberse) moslim man van 35+.

Toelichting:
Ik zoek een man die:
- gezond is: een man die lichamelijke én geestelijk gezond is.
- serieus: iemand die eerlijk in het leven staat en doelgericht is.
- Berbers: mooi meegenomen (in verband met communicatie met de familie en herkenbaarheid van achtergrond), maar is geen harde eis.
- moslim: een harde eerste eis. Een moslim man die zijn geloof praktiseert (dus bidt, vast, niet drinkt, etc.).
- 35+: leeftijd is maar een getal zegt men, maar wel een getal die je moet noemen. Iets jonger kan uiteraard ook, maar wel jonger en wijzer!

Wie ben ik?
Ik ben een dame die serieus is, standvastig, algemeen ontwikkeld, die sterk in haar schoenen staat en die doelgericht mikt op de inhoud van het plaatje dan de mooie lijst erom heen.

Zo zo, klinkt allemaal positief, maar het is het uiteraard niet. Nobody is perfect!

Toch maar wat toelichting?
- serieus: eerlijk en doelgericht, soms veel te serieus, te eerlijk;
- standvastig: sterk karakter, diepzinnig, geen ja-knikker, iemand die weet wat die wil en waarvoor die staat, soms een tikketje eigenwijs
- algemeen ontwikkeld: zowel lichamelijk als geestelijk.
- Sterk in eigen schoenen staan: ik sta veel te lang en te stevig in die schoenen dat die soms wat pijn doen. Een maatje naast zou misschien wat opluchting en ondersteuning bieden :wink:
- doelgericht mikken: het liefst zou ik op twee dingen tegelijk mikken (inhoud en lijst), maar omdat ik niet zo goed kan mikken (ben namelijk geen goede jager of hunter :auw:), mik ik eerder op inhoud, want die is duurzamer!

Is het plaatje nu compleet, denk je? Anders schiet maar erop los… ben 37 jaar single (nooit getrouwd geweest ) wil nu wel eens vastigheid inschalah als het moglijk is doe het niet met dwang meschien zijn we wel voor elkaar bestemdt hoor nog inschalah van je nu ga ik afsluiten en naar huis prettig weekend

mohamed 36
17-10-08, 14:49
… ben 37 jaar single (nooit getrouwd geweest ) wil nu wel eens vastigheid inschalah als het moglijk is doe het niet met dwang meschien zijn we wel voor elkaar bestemdt hoor nog inschalah van je nu ga ik afsluiten en naar huis prettig weekend

falle
22-10-08, 19:02
ik ben 37 wil graag mat je kennis maken ik kom uit belgie en ben en berberse jongen groetjes

mohamed38
04-11-08, 12:07
salam hanan
ik ben mohamed 38 jaar berber uit haarlem gescheiden 2 kids zelfstandige onderemr.
ik ben opzoek naar een seriueze vrouw waar ik de toekomst mee kan delen.
ik ben zelf seriues speel geen spelletjes meen het allemaal echt.

interesse mail dan naar [email protected] zodat we kennis kunnen maken

HANAN2006
10-12-08, 19:22
Mabrouk el-3id allemaal :)

khalid1961
12-12-08, 08:29
ik ben een nederlandse moslim en wil wel graag met jou in contact komen

Djennahfirdauws
12-12-08, 14:14
Mannen van Berberse afkomst die op hun 35 ste nog niet getrouwd zijn noemen wij Arabieren.

domste reactie die ik ooit heb gelezen:regie:

HANAN2006
12-12-08, 19:18
domste reactie die ik ooit heb gelezen:regie:

Deze valt nog mee. Het kan erger :)

Islamsite
14-12-08, 14:20
Flupke je naam zegt het al flupke aub op deze _I_

Als je een man bent spreken we samen eens wat af jongeman

En om op de adv te reageren van Hannane

Ben 1m93 kom uit Rotterdam werk bij de brandweer ik zal maar geen uitgebreid adv plaatsen. Ben met volle trots een ARABIER he flupke kun jij niet zeggen je hebt vast enge dingen meegemaakt;)

Ma3aSalama

ME Abdelatty
22-12-08, 22:15
Rustige man, 45 jaar oud zoekt een vrouw voor een duurzame relatie.
Wil je met mij leuke dinge doen binnen en buitenshuis. ben je eerlijk, lief en spontaan dan ben je geschikt. ik ben een nette serieuse moslim met een goed hart.
Mijn hobby is dat ik elk jaar naar saudie-arabic ga en naar egypte.
Ik zoek naar een vrouw van 30 tot 45, die net zo serieus is als mij en met een goed hart en ook moslima is.
Ik ben een vrolijke man en altijd in voor een grapje.
Ik spreek nederland en egyptisch en nog wat engels.
Ik hou van koken dat is ook mijn werk, heb een HBO-koksopleiding gevolgd.
Woont in gezinwoning met moderne inrichting zeer mooi en chiuq.
voor itresse bel; 06-30215998.
En wie weet ontmoeten wij elkaar, mijn woonplaats is hilversum.
MvG Mohiy

ahmed6
01-01-09, 14:13
beste meid,

ik ben bang dat jij net zo als vele meiden het slachtoffer bent geworden van de huidige maatschapij.

zeg eerlijk op je 35ste aan een huwelijk beginnen, je bent minimaal 5 jaar nodig om aan elkaar te wennen.{ dan pas ga je van elkaar houden} dan ben je al 40

wou je dan aan kinderen beginnen? dat kun je de kinderen toch niet aandoen.

waar was je toen je 20 was? dat de meeste meiden aan hun daadwerkelijke toekomst dachten.

wat mij ook kwaad maakt is dat vaak zulke meiden studie en carriere als excuus gebruiken. in een huwelijk is alles mogelijk alleen waneer men trouwt is men een verbintenis aangegaan, en dat ken effect hebben op sommige vrijheden.

kortom meid, je hebt de trein gemist je hebt de mooiste tijd van je leven vergooit aan een idiaalisme waar je nou de gevolgen van merkt.

ik hoop voor je dat je toch de ware tegenkomt inchallah.

de vr gr Ahmed

.

Joesoef
01-01-09, 19:41
beste meid,

ik ben bang dat jij net zo als vele meiden het slachtoffer bent geworden van de huidige maatschapij.

zeg eerlijk op je 35ste aan een huwelijk beginnen, je bent minimaal 5 jaar nodig om aan elkaar te wennen.{ dan pas ga je van elkaar houden} dan ben je al 40

waar was je toen je 20 was? dat de meeste meiden aan hun daadwerkelijke toekomst dachten.

wat mij ook kwaad maakt is dat vaak zulke meiden studie en carriere als excuus gebruiken. in een huwelijk is alles mogelijk alleen waneer men trouwt is men een verbintenis aangegaan, en dat ken effect hebben op sommige vrijheden.

kortom meid, je hebt de trein gemist je hebt de mooiste tijd van je leven vergooit aan een idiaalisme waar je nou de gevolgen van merkt.

de vr gr Ahmed

.

Zelf een slechte ervaring achter de rug?

Flupke.
01-01-09, 21:20
Flupke je naam zegt het al flupke aub op deze _I_

Als je een man bent spreken we samen eens wat af jongeman

En om op de adv te reageren van Hannane

Ben 1m93 kom uit Rotterdam werk bij de brandweer ik zal maar geen uitgebreid adv plaatsen. Ben met volle trots een ARABIER he flupke kun jij niet zeggen je hebt vast enge dingen meegemaakt;)

Ma3aSalama Je geeft je kenmerken aan Hanane, maar je wilt een date met mij? Bizarre Arabieren.:jammer:

HANAN2006
11-01-09, 14:59
beste meid,

de vr gr Ahmed.

Geschoten op het plaatje, maar wel mis!

Beste Ahmed6,

Bedankt voor je reactie. Ik ben het met je eens, maar gedeeltelijk. Ik ben inderdaad, en velen met mij, een slachtoffer van de huidige maatschappij. Maar welke maatschappij dan? Een maatschappij is zo algemeen, vaag en abstract. Bedoel je now de Marokkaanse? Of de Nederlandse? De moderne? Of de traditionele? Zelf denk ik dat ik een slachtoffer ben van alles en nog wat, maar vooral slachtoffer van mensen met jouw denkwijze, mensen met jouw mentaliteit. Mensen die denken dat liefde tijd en leeftijd gebonden is. Mensen die denken dat er maar 1 trein is en als je die gemist hebt, dat is het gedaan met je: dan ben je ongelukkig, dan heb je niet geleefd. Ik heb inderdaad een trein gemist, maar er komt vast een andere incha Allah. En zoals trein 1 bestaat, bestaat ook een trein2, 3, 4… en naast een Ahmed6 is er ook een Ahmed1, 8, 9, etc.

Trouwen is een station, maar niet een eindstation, een deel van het geheel, een onderdeel van het geluk, maar niet alle geluk. Om gelukkig te zijn in het leven, heb je meer nodig dan trouwen. Trouwen is een factor die gelukkig maakt, maar ook een die ongelukkig maakt. Er zijn mensen die getrouwd zijn, maar gelukkig zijn ze niet. Er zijn mensen die trouwen alleen om die trein niet te missen met als resultaat: een ongelukkig bestaan samen. Er zijn mensen die trouwen omdat het zo hoort of omdat het een rage is. Men trouwt omdat anderen ook trouwen, omdat men moet trouwen om anderen te pleasen. Er zijn ook mensen die vroeg trouwen om kinderen te krijgen, anders is het te laat. Wie zegt dit? Kinderen krijgen ligt in ZIJN handen. Er zijn veel mensen die op hun 18 jaar zijn getrouwd en geen kinderen kunnen krijgen. En er zijn mensen die eind 30 of begin 40 zijn getrouwd en wel kinderen kunnen krijgen.

لِلَّهِ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأرْضِ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ يَهَبُ لِمَنْ يَشَاءُ إِنَاثًا وَيَهَبُ لِمَنْ يَشَاءُ الذُّكُورَ أَوْ يُزَوِّجُهُمْ ذُكْرَانًا وَإِنَاثًا وَيَجْعَلُ مَنْ يَشَاءُ عَقِيمًا إِنَّهُ عَلِيمٌ قَدِيرٌ. صدق الله العظيم.

Trouwen om trouwen alleen en omdat andere mensen het ook doen, doe ik niet. Ik trouw alleen uit liefde en om gelukkiger te zijn, anders niet. Als ik het had gewild, was ik al op mijn 18e getrouwd geweest, maar nee ik wil niet trouwen omdat het moet, maar ik wil trouwen omdat ik het wil en omdat ik hiermee gelukkiger word. Ik kan wel zo maar gaan trouwen om kinderen te krijgen, maar dit wil ik niet. Ik wil niet kinderen op de wereld zetten die geen vrucht zijn van puur liefde, kinderen die straks misschien probleemkinderen worden omdat ze een ongeschikte vader hebben. We hebben genoeg k**marokkaantjes in deze maatschappij, kinderen die gedrags- en psychologische problemen vertonen, weeskinderen met levende ouders. Nee, ik wil dit mijn kinderen, jou, de samenleving niet aandoen.

Misschien ben ik wel in de verkeerde tijd geboren, misschien ben ik de verkeerde mensen tegengekomen of misschien te lang gewacht op een trein die maar niet komt opdagen of te lang een Marokkaanse traditie gevolgd die zegt dat vrouwen zich koest moeten houden, geen man zelf moeten zoeken omdat het 3ieb en hshoema is, een traditie die zegt dat een vrouw zich serieus dient te gedragen en gewoon op haar mektab moet wachten. Ja, ik ben slachtoffer geworden van de huidige maatschappij waarin de vrouw veel meer voor elkaar heeft gekregen dan de man. Waar de vrouw zich ondanks alle barrières, zich staande wist te houden en waar menig man, vooral de Marokkaanse man, nog steeds niet weet wat hij precies wil, zich als kind gedraagt en geen benul van verantwoordelijkheidsgevoel weet of heeft.

Zo’n man wil ik niet, en daarom wacht ik nog vol hoop op een volgende trein, samen met veel anderen. Ik denk niet dat alle mensen die een trein eerder hebben genomen gelukkig zijn. Er zijn veel vertragingen onderweg en misschien stappen ze al uit bij het eerste volgende station en wachten ze weer op een volgende trein, net als ik, jij misschien én vele anderen.

En nee, ik heb niet mijn beste jaren vergooid, maar beleef nu de beste tijd van mijn leven: ik ben in volle bloei, ik ben kerngezond alhamdulillah, ik ben gezegend met een hechte familie, een goed sociaal leven en een stabiele financiële situatie. Maar boven al: ik sta heel positief in het leven en geloof sterk in HEM. Ik geloof dat men alleen krijgt wat HIJ voor haar of hem voorgeschreven heeft (قل لن يصيبنا إلا ما كتب الله لنا). Niet meer en niet minder.
Een positieve instelling in het leven, veel hoop en geloof in liefde en groot imaan bi Allah houden mij alhamdulillah heel sterk en maken mij gelukkiger dan ooit.

Beste Ahmed6, ik wens je een goede reis samen met je genootje als je al de eerste trein hebt gepakt. Anders: veel geduld met wachten, innerlijke rust en geluk in de tussentijd en vooral veel wijsheid in het leven.

Lieve groeten,

Hanan

Joesoef
15-01-09, 19:04
Het is nooit te laat om een relatie te beginnen.

Ahmed34
16-01-09, 14:30
liefde begint met lach.Groeit met een kus wil je meer weten.msn [email protected]
ik ben ahmed 35jaar oud breda en kom zelf uit nador.tot zo

Taroudanit
04-02-09, 16:23
beste meid,

de vr gr Ahmed

.

Wat een pessimisme druip er uit je tekst. Leef en laat leven. Als iemand wil trouwen op zijn 30ste of op zijn 40ste is dat zijn of haar keus. Men heeft niet altijd te kiezen aangezien ons leven ook bepaald wordt door hetgeen er voor ons geschreven staat.

Of er een trein of raket aan te pas komt heeft niets te maken met hetgeen men meemaakt in het leven. Soms is er geen keus in dit leven en leef je gewoon en ervaar je wat je overkomt...of het nu leuk is of niet. En carriere heeft hier absoluut niets mee te maken. Zelfs iemand zonder job of carriere kan op zijn 40ste nog een partner aan het zoeken zijn. Het liefdesleven gaat nu niet over een leien dakje of wordt ons niet in een zilveren schaal geserveerd.

:fpotver::fpotver:

HANAN2006
10-02-09, 19:54
Wat een pessimisme druip er uit je tekst. Leef en laat leven. Als iemand wil trouwen op zijn 30ste of op zijn 40ste is dat zijn of haar keus. Men heeft niet altijd te kiezen aangezien ons leven ook bepaald wordt door hetgeen er voor ons geschreven staat.

Of er een trein of raket aan te pas komt heeft niets te maken met hetgeen men meemaakt in het leven. Soms is er geen keus in dit leven en leef je gewoon en ervaar je wat je overkomt...of het nu leuk is of niet. En carriere heeft hier absoluut niets mee te maken. Zelfs iemand zonder job of carriere kan op zijn 40ste nog een partner aan het zoeken zijn. Het liefdesleven gaat nu niet over een leien dakje of wordt ons niet in een zilveren schaal geserveerd.

:fpotver::fpotver:

:duim:

HANAN2006
21-03-09, 19:30
Uppppp....

HANAN2006
05-04-09, 11:26
Diegene die geen hoop heeft, leeft niet.

otti2020
06-04-09, 02:46
er is geen verschil tussen een berber en arabier behalve iemand met Godvrees ( taqwa)
ya Mevrouw Hanan2006

HANAN2006
12-04-09, 12:51
Ya beste Otti2020,

In mijn oproep staat letterlijk: 'Berber zijn is geen harde eis'.
Ik heb een voorkeur voor een Berber, maar dit betekent niet dat ik een Arabier niet mag of als minder zie. Ons geloof zegt: "La far9a byna 3arabiyin wala 3ajamiyin ila bi taqwa", laat staan een verschil tussen twee moslims.
Graag de volgende keer goed lezen voordat je onnodig reageert.
Wa shoukran.

er is geen verschil tussen een berber en arabier behalve iemand met Godvrees ( taqwa)
ya Mevrouw Hanan2006

pretender007
16-04-09, 15:32
ik zoek al jaren een hannane . waar was je 7 jaren geleden .

Gitana1
16-04-09, 16:43
he salaam moehalaikoem hanane

k ken mss iemand voor je, maar wil je me aub een pm berichtje sturen als je geinteresseerd bent?? een arabier is het wel,maar hij is echt masha ALLAH.

Ahmed,jouw commentaar trekt echt op niks!!!!

Op trouwen staat geen leeftijd,het is het beste om jong te trouwen en je kuisheid te bewaren. Maar je moet nog iemand tegen komen die het waard is!!!

Sorry k vind het echt alles behalve!!!

Je weet niet waarom iemand wel of niet trouwt, en wat kinderen betreft, daar beslist enkel Allah swt over!!

Sommigen trouwen echt wel te vroeg!!!

Maar je moet er klaar voor zijn!!!

Groetjes

wa salaam hanane

pretender007
16-04-09, 17:32
Daten zorgt voor meer singles
Het aantal singles in Groot-Brittannië verdubbelde de laatste 30 jaar. De overheid voorspelt dat tegen volgend jaar er meer alleenstaanden zullen zijn dan mensen met een relatie. Die explosie van vrijgezellen gaat volgens huwelijkstherapeut Andrew G. Marshall hand in hand met de stijgende populariteit van het daten. "Mensen gaan steeds vaker op een kunstmatige manier op zoek naar een potentiële partner: ze doen aan speed, blind en online dating, ook relatiebureaus zijn tegenwoordig erg succesvol. Net als de populariteit van het diëten voor meer obisitas zorgt, zorgt de datecultuur voor een explosie van het aantal singles."

Hoe meer dates, hoe beter
Bij de 35-jarige Sarah ging het net zo. "Ik heb met een ontelbare aantal mannen een date gehad. Maar ik lijk het mezelf enkel moeilijker te maken: hoe meer ik het doe, hoe moeilijker ik het vind om te bepalen of iemand leuk is. Ik ben ook verschillende keren afgebeld door een man omdat een vrouw die hem afwees plots terug aan zijn deur stond." Andrw G. Marshall: "Ik moet steeds meer mensen als Sarah helpen. De cultuur van het daten komt vanuit Amerika naar Europa overgewaaid. De bedoeling was daar om zoveel mogelijk dates te hebben, de meest succesvolle mannen en vrouwen waren degenen die het meeste dates hadden. Maar daten zorgt ervoor dat liefde oppervlakkiger wordt: het draait enkel om het uiterlijk."

Mensen ontmoeten
"Nu lijkt het alsof daten de enige manier is om potentiële partners te ontmoeten, vroeger gebeurde dat vaker in een vereniging of in de sportclub. Toen verliep het liefdesspel veel spontaner. Het internet biedt je de mogelijkheid aan om miljoenen potentiële partners te ontmoeten. Zo moedigt het aan om zoveel mogelijk afspraakjes te maken. Als je dan eens een klik met een date hebt, zul je makkelijker denken "Wat als ik iemand nog beter kan ontmoeten?". Hierdoor blijf je zoeken naar de ware en eindig je uiteindelijk als eeuwige single. Mensen moeten terug leren een echt sociaal leven op te bouwen en geen 'nepvrienden' te maken via het internet" aldus Marshall.

Meer buitenkomen
"Vrijgezellen moeten terug meer buitenkomen, zich opnieuw leren aansluiten bij verenigingen en clubs. Of eens goed kijken in hun eigen omgeving. Vaak kennen ze de ware al, maar zijn ze zo gefocust op het daten dat ze het niet eens beseffen. Misschien zit je ideale partner wel naast je in het publiek van een toneelstuk of ontmoet je hem elke week in het fitnesscentrum. Deze omgevingen zijn veel informeler en hebben een meer ontspannen sfeer dan het geforceerde daten. Zo staat je potentiële partner niet te erg onder druk en kun je zelfs een diepere band smeden die meer kans heeft te leiden tot een vaste relatie", besluit Marshall

pretender007
16-04-09, 17:35
gitana koppel je zelf maar eerst eens voor dat je andere een verkeerde man aan smeert . mannen kunnen veranderen he dat moet jij toch weten expert over vrouwen en mannen .

Gitana1
16-04-09, 18:13
he pretender!!!

k begin er gewoon niet aan!!!

Als het echt magteb is,waga je denkt la walou, dan gaat je hart toch ja zeggen!!!

Dus aub oordeel niet, k kan haar gewoon voorstellen,en het is aan haar om te reageren!!!

K heb genoeg gezien en gehoord!!!

Groetjes

wa salaam moehalaikoem

HANAN2006
15-05-09, 19:08
Deze topic leeft nog! :)

assad
14-08-09, 20:27
ik bied mn zelf aan

HaasHaas
19-08-09, 15:31
hoi hanan
ik bin beschikbaar en 49 jaar oud. kom op msn!

hassan1965
20-08-09, 14:17
ik ben 43.ik wil trouwen

ik woon in hollande.ik wil een vrouw musulmane

bedankt

Excalibur
05-09-09, 23:34

Ik ben heel lang op zoek naar de ware, maar ik ben die nog niet tegen gekomen. Ik had liever mijn ware ergens op de supermarkt tegengekomen, bij familie, op het werk of onderweg naar de moskee. Maar neen. Het schijnt heel moeilijk te zijn om tegenwoordig je wederhelft te vinden. Iemand bij wie je hoort en met wie het echt klikt!

Ik ben een vrouw van 35 jaar en ik ben nooit getrouwd geweest. Ik ben een zelfstandige vrouw, universitair geschoold en ik heb een goede baan. Ik ben verder gelukkig en sta sterk in mijn schoenen, maar ik zou nog gelukkiger en sterker zijn met een man naast me...

Ben jij die man? Laat het mij even weten...en gair incha'Allah...

P.S. Graag alleen serieuze reacties!

Groeten

Hanan,
Het lijkt mij best moeilijk om te kiezen, met zoveel reacties, en dan nog de niet serieuze eruit zien te filteren.
Ik ben een Nederlander, serieus op zoek naar een goede vrouw, die niet alleen aan haarzelf denkt, het is geven en ontvangen in een relatie.
Via mail: [email protected] kom je erachter wat geluk en liefde betekent.
baslama
Vince

assad
10-09-09, 04:15

waar was je tot dat je 35jaar wordt;maar ja...misschien had ander mentaletijt , en je vind het nu te laaaaat.:fuckit2:
in ied"er gevaal stuur me je msn? pm

HANAN2006
12-09-09, 16:19
Success story...:koppel:

Zoekt en gij zult vinden! een veel gehoorde en gelezen kreet vooral op deze site. Je zou denken het zijn maar holle woorden, maar neen. Het klopt echt en ik ben het bewijs.

Ik heb gezocht, heel lang gezocht, maar uiteindelijk ook gevonden. Ik heb mijn ware gevonden alhamdulillah :love:. En wat voor een ;)
Ik ben dus niet meer opzoek. Mijn zoektocht naar de ware is bij deze afgesloten. Ik ben Allah hier dankbaar voor en ook indirect deze site.

Mijn zoektocht naar de liefde is een lange en moeilijke zoektocht geweest. Een zoektocht vol momenten van verdriet, frustratie, teleurstelling, onzekerheid en twijfel. Maar ook een zoektocht vol geduld, imaan bi Allah en 'Annia al hasana'. Ik heb alhamdulillah nooit de hoop in Allah verloren en altijd positief gebleven, mijn zoektocht met veel moed vervolgd en met succes! Tactvol zoeken naar je ware, geduldig wachten op echte liefde is echt de moeite waard. En waw! wat is dat toch heerlijk om eindelijk het gevoel van thuiskomen, de herkenning, de klik en echte liefde te kennen.

Ik wens iedereen die nog op zoek is veel succes in het vinden van zijn/haar wederhelft. Ik weet hoe moeilijk die zoektocht kan zijn. Mijn advies voor jou: wees geduldig in je zoektocht en laat je niet gek maken! Geloof me: het is echt nooit te laat of onmogelijk om je ware te vinden.

Het ga jullie goed allemaal. Moge Allah jullie met veel warmte, geluk en liefde in jullie leven zegenen.

Liefs,

Hanan