PDA

Bekijk Volledige Versie : Mannen 35 jaar en ouder...

HANAN2006
21-07-06, 19:43
Waar zijn de berberse mannen die 35+ zijn en nog niet getrouwd?

Ik ben heel lang op zoek naar de ware, maar ik ben die nog niet tegen gekomen. Ik had liever mijn ware ergens op de supermarkt tegengekomen, bij familie, op het werk of onderweg naar de moskee. Maar neen. Het schijnt heel moeilijk te zijn om tegenwoordig je wederhelft te vinden. Iemand bij wie je hoort en met wie het echt klikt!

Ik ben een vrouw van 35 jaar en ik ben nooit getrouwd geweest. Ik ben een zelfstandige vrouw, universitair geschoold en ik heb een goede baan. Ik ben verder gelukkig en sta sterk in mijn schoenen, maar ik zou nog gelukkiger en sterker zijn met een man naast me...

Ben jij die man? Laat het mij even weten...en gair incha'Allah...

P.S. Graag alleen serieuze reacties!

Groeten

data3
26-07-06, 16:14
hallo
ik ben een jon man 38 jaar oude ,ik ben opzoek naar een serieuse iemand om mee te trouwen . ik ben simpel, serieuse en open.
heb u interesse dan kunt u me mailen op [email protected]
dan kunnen verder praten en kennismaken .ik heet trouwens omar .ik woon in haarlem ,ik ben 1.80 ,normaal postuur ,ik ben van marokkanse kom af.
groetejes en tot mail

walou75
28-07-06, 14:15
ik ben ietsje jonger maar dat geeft niet voor mij ik hoop voor jouw ook niet niet dat ik hopeloos ben hoor maar je lijkt me een lieve dame
groetjes soefian

moon1966
28-09-06, 16:30
salaam hannan .
hier ben ik 37 j berber kom uit amsterdam ben op zoek naar een siriuse vrouw .wie weet ben jii het wel .
wil je meer weten vraag naar mijn msn .

groetjes moon

QueenNabila
21-10-06, 01:11
:baard:

h9q9jxpr
26-10-06, 16:53
ik kom uit tanger is dat ook goed

Flupke.
16-11-06, 10:25
Geplaatst door HANAN2006

Mannen van Berberse afkomst die op hun 35 ste nog niet getrouwd zijn noemen wij Arabieren.

HANAN2006
22-11-06, 14:46