PDA

Bekijk Volledige Versie : Kleuter stelselmatig misbruikt door familieleden



Maurice
24-07-06, 17:05
Kleuter stelselmatig misbruikt door familieleden



Gepost door Wouter (druide) - Bron: Limburgs Dagblad
Gepubliceerd: maandag 24 juli 2006 @ 16:06

Een Sittards meisje dat inmiddels zeven jaar is, werd in haar kleutertijd gedurende een langere periode stelselmatig verkracht door haar moeder, opa en broer. Ook werd zij slecht verzorgd. Toen zij uit huis werd geplaatst was zij ernstig ondervoed, had zij al geruime tijd niet meer gedronken en was zij al lang niet meer gewassen. Dit is althans de gedetailleerde beschuldiging die Justitie in Maastricht uit aan het adres van de drie familieleden van het meisje. De rechtzaak die op 9 augustus begint, moet uitwijzen of deze beschuldigingen kloppen.

Justitie in Maastricht spreekt van een van de meest ernstige zedenzaken in Limburg van de laatste tien jaar. "In deze omvang heb ik zoiets nog nooit meegemaakt", zegt persofficier van justitie A. Rogier, die toch het een en ander moet hebben meegemaakt. "Het is uitermate schokkend te ervaren dat zo'n jong kind heeft bloot moeten staan aan dergelijke gruwelijkheden. Het meisje is in een huiselijke sfeer misbruikt, een plek waar zij zich veilig had moeten voelen." Het kind zou het inmiddels naar omstandigheden redelijk goed maken.





http://frontpage.fok.nl/nieuws/66765

Seif
24-07-06, 17:09
Wat zou ik dat soort mensen toch graag een keer onder handen willen nemen.

Maurice
24-07-06, 17:31
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2006/7/24/MGL/LDW/1/articles/artikel_DDL_1DA_20060724_39_445.php


:kotsen:

Red Sonja
24-07-06, 18:14
Ja nou, en die vrouw/moeder kon er natuurlijk weer niks tegen doen. Die is er gewoon bijgelapt door die klotekerels!
Dat kun je toch wel nagaan!
Dat arme mens heeft gewoon niets tegen die vieze mannen kunnen doen. :(

Als je te berde brengt dat het geen zeik is om alle mensen te verplichten aan een psychologische test mee te doen, alvorens ze kinderen mogen nemen, ben je meteen een vuile fascist of een sick fuck of wat al niet meer..

Maar diezelfde lui zie je dan wel steevast steen en been klagen over wat er nu met dit kind gebeurt.
Geloof me, dat is heel simpel: een kind is vogelvrij en volkomen vernield voor het leven door haar bloedeigen familieleden.. met mamma voorop!!!

Niemand helpt dat kind, zeker die zogenaamde volwassenen niet, want die hebben het doorgaans veel te druk met het lakken van de teennagels of weet ik wat voor shit.

Ik blijf erbij: zulke lui zou een fok- en baarverbod moeten krijgen, dan had dit mensenleven een hoop ellende bespaard gebleven.

Ja, ik ben een fascist hoor. Kom maar, kom maar.... :slaap:

Maurice
24-07-06, 19:44
Geplaatst door Red Sonja

Als je te berde brengt dat het geen zeik is om alle mensen te verplichten aan een psychologische test mee te doen, alvorens ze kinderen mogen nemen, ben je meteen een vuile fascist of een sick fuck of wat al niet meer..

Maar diezelfde lui zie je dan wel steevast steen en been klagen over wat er nu met dit kind gebeurt.




Precies, dezelfde lui die vinden dat ongebreideld de genen vermenigvuldigen een vanzelfsprekend recht is voor iedereen waar niet aan getornd mag worden en al helemaal niet van kritische kanttekeningen voorzien mag worden door bewuste kindervrije mensen, zitten wel steevast te janken om alle talloze negatieve effecten van juist ditzelfde ongebreidelde voortgeplant waar ze zelf zo'n voorstander van zijn...