PDA

Bekijk Volledige Versie : Fietster in elkaar getrapt door bende meiden



tr_imparator
25-07-06, 11:32
Fietster in elkaar getrapt door bende meiden


ETTEN-LEUR - Een 18-jarige vrouw uit Etten-Leur is in haar woonplaats door een vijftal 'jongedames' gemolesteerd toen zij op de fiets op weg was naar het centrum.

De vijf ruziezoekster blokkeerden eerst het fietspad. Een vriendelijk verzoek om de weg vrij te maken werd echter gehonoreerd met niets ontziend geweld. De vrouw werd van haar fiets geschopt en vervolgens door alle vijf de meiden geschopt en geslagen.

Toen één van de belagers een politieauto meende te horen, rende ze het agressieve gezelschap weg richting station. Vermoedelijk zijn ze in de trein gestapt, die enkele minuten later naar Breda vertrok .

De Etten-Leurse heeft zich onder doktersbehandeling laten stellen. Deze constateerde een zwaar gekneusde schouder. Hierna heeft het slachtoffer aangifte bij de politie gedaan.



gOw GOW... :laser:

Maurice
25-07-06, 17:06
Stelletje SICK FUCKS! :moe:

bliksem38
09-07-08, 02:38
dames hoe kan ik jullie sponseren:jumping:

ronald
09-07-08, 03:22
dames hoe kan ik jullie sponseren:jumping:



Elk één een pakkie kauwgum per week in het opvoedingsgesticht? Wat dacht je daar van?

Tomas
09-07-08, 12:29
dames hoe kan ik jullie sponseren:jumping:

Voor alleen deze opmerking neem je de moeite om een login aan te maken?

mark61
09-07-08, 13:37
Voor alleen deze opmerking neem je de moeite om een login aan te maken?

Tzal toch geen superintelligente spambot zijn?

Bofko
09-07-08, 13:44
Tzal toch geen superintelligente spambot zijn?

We kunnen hem aan de Turing-test onderwerpen. Maar dan moeten er nog wat meer reakties komen.

mark61
09-07-08, 16:30
We kunnen hem aan de Turing-test onderwerpen. Maar dan moeten er nog wat meer reakties komen.

Sjpannend. Het zou de eerste keer zijn dan :hihi:

Olive Yao
09-07-08, 20:33
Voor alleen deze opmerking neem je de moeite om een login aan te maken?

als de bliksem