PDA

Bekijk Volledige Versie : Politie vindt afgehakte hand en menselijke schedels bij stripper



Divine_70
26-07-06, 17:49
Een exotische danseres die haar huis had versierd met menselijke schedels en een afgehakte mensenhand, is gisteren gearresteerd en beschuldigd van het illegaal bezit van menselijke resten.

6 schedels en een hand op sterk water
De politie kreeg vorige vrijdag een noodoproep over een zelfmoordpoging in het huis van de 31-jarige Linda Kay. Eens ter plaatste ontdekte de politie een grote, op gruwelijke wijze afgehakte menselijke hand in een grote pot formaldehyde, in de kleerkast van Kay's kelderslaapkamer. Hoewel de persoon die het onderwerp van de noodoproep was niet werd aangetroffen in het gebouw, vonden de hulpdiensten 6 schedels in een kamer op de eerste verdieping. De forensische dienst van Middlesex County onderzocht de schedels en kwam tot de conclusie dat ze van menselijke afkomst zijn.

Afkomst hand verontrustend
Hoewel menselijke schedels relatief makkelijk kunnen aangekocht worden, zelfs via internet, is de afkomst van de menselijke hand verontrustender. Het politierapport vermeldt dat de hand op bijzonder brutale manier werd afgehakt, en niet chirurgisch. In de pot waarin de hand bewaard werd, zaten zelfs nog stukjes van menselijke beenderen die mee afgehakt waren. Kay werd gearresteerd en in staat van beschuldigd gesteld.

De hand genaamd 'Freddy'
Volgens vrienden van de beschuldigde was de hand gewoon een cadeau van een student geneeskunde, een vaste klant van de stripbar Hott 22 waar Kay één van de vaste danseressen is. Kay had blijkbaar toch een speciale band met het lichaamsdeel, want ze had de hand zelfs een naam gegeven, 'Freddy'. Voor sommige mensen mag het duidelijk iets meer zijn dan een blaffende "Blackie" of miauwende "Minoes".

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_181552.jpg

Linda Kay: een afgehakte menselijke hand als huisdier, luisterend naar de naam "Freddy".

Chuck_Taylor
26-07-06, 20:27
Doet me denken aan "Thing" van de Adams Family. :p

ronald
26-07-06, 22:14
Ik stel mijn lichaam nooit ter beschikking aan de wetenschap....straks hang je daar de lul.