PDA

Bekijk Volledige Versie : Dominee moet weg na antihomopreek



Divine_70
26-07-06, 19:08
De kerkenraad van de hervormd-gereformeerde federatie Reitsum en omstreken heeft dominee Dietmar Lichti aan de kant geschoven, omdat hij homoseksualiteit gelijk heeft gesteld aan incest.

Gastpredikant
Lichti raakte in opspraak, toen hij als gastpredikant in de Adventskerk in Alphen aan de Rijn homoseksualiteit en euthanasie scherp veroordeelde.

Druppel
"Er waren meerdere spanningen, maar de antihomopreek was de druppel die de emmer deed overlopen", zei voorzitter Wieger Zoodsma van de kerkenraad in het Noord-Friese dorp.

Maurice
26-07-06, 19:35
Geplaatst door Divine_70
De kerkenraad van de hervormd-gereformeerde federatie Reitsum en omstreken heeft dominee Dietmar Lichti aan de kant geschoven, omdat hij homoseksualiteit gelijk heeft gesteld aan incest.

Gastpredikant
Lichti raakte in opspraak, toen hij als gastpredikant in de Adventskerk in Alphen aan de Rijn homoseksualiteit en euthanasie scherp veroordeelde.

Druppel
"Er waren meerdere spanningen, maar de antihomopreek was de druppel die de emmer deed overlopen", zei voorzitter Wieger Zoodsma van de kerkenraad in het Noord-Friese dorp.


Bron? link? datum?

Divine_70
26-07-06, 19:37
Geplaatst door Maurice
Bron? link? datum?

Alle nieuws-sites, alle radiostations en zelfs op TV.
Wel bij de tijd blijven Maurice.

Maurice
26-07-06, 19:47
Geplaatst door Divine_70
Alle nieuws-sites, alle radiostations en zelfs op TV.
Wel bij de tijd blijven Maurice.


Oh, je hebt het hele bericht dus helemaal zelf geschreven n.a.v wat je op de radio hebt gehoord, de tv hebt gezien en op 'alle' nieuws-sites hebt gelezen; Nou meid, knap hoor! Je zou voor het plaatselijke sufferdje moeten gaan werken, mits dat is te combineren met je partime moederschap en je fulltime maroc verslaving uiteraard hè! :ego:

Divine_70
26-07-06, 20:08
Geplaatst door Maurice
Oh, je hebt het hele bericht dus helemaal zelf geschreven n.a.v wat je op de radio hebt gehoord, de tv hebt gezien en op 'alle' nieuws-sites hebt gelezen; Nou meid, knap hoor! Je zou voor het plaatselijke sufferdje moeten gaan werken, mits dat is te combineren met je partime moederschap en je fulltime maroc verslaving uiteraard hè! :ego:

Maak jij je nou maar druk over je eigen verslaving, ik kan alles prima combineren zonder wie dan ook te kort te doen.



En dan nu de kunst aan jou om inhoudelijk te reageren. :o

Maurice
26-07-06, 20:14
Geplaatst door Divine_70
Maak jij je nou maar druk over je eigen verslaving


En dat is?


:)

Divine_70
26-07-06, 20:23
Geplaatst door Maurice
En dat is?


:)

Je eigen frustraties dwangmatig afreageren op anderen misschien ? :)
Het geeft niet, alles is te verhelpen. :tik:

Maurice
26-07-06, 20:27
Geplaatst door Divine_70
Je eigen frustraties dwangmatig afreageren op anderen misschien ? :)



Als zoiets een verslaving is moet ik dan concluderen dat jij dubbel verslaafd bent?


:)

Divine_70
26-07-06, 20:29
Geplaatst door Maurice
Als zoiets een verslaving is moet ik dan concluderen dat jij dubbel verslaafd bent?


:)

Hm, nog een zwartkijker ook jij. :hihi:
Nee hoor, ik zit hier niet om het leven van anderen te bestuderen maar ik voel me vereerd dat je de moeite neemt mij een beetje te volgen. :fpetaf:

Maurice
26-07-06, 20:37
Geplaatst door Divine_70
ik voel me vereerd dat je de moeite neemt mij een beetje te volgen. :fpetaf:


Dan voel je je vereerd om niks, van je 8204 reacties heb ik er nog geen 100 gelezen, maar die zijn genoeg om uit te concluderen wat voor vreselijk mens je bent.


Bovendien kon men uit je vroegere icoontje, waarop een deel van je gezicht was te zien, concluderen dat je een behoorlijk rokershuidje hebt, wat dan betekent dat je driedubbel verslaafd bent....


:)

Divine_70
26-07-06, 20:42
Geplaatst door Maurice
Dan voel je je vereerd om niks, van je 8204 reacties heb ik er nog geen 100 gelezen, maar die zijn genoeg om uit te concluderen wat voor vreselijk mens je bent.


Bovendien kon men uit je vroegere icoontje, waarop een deel van je gezicht was te zien, concluderen dat je een behoorlijk rokershuidje hebt, wat dan betekent dat je driedubbel verslaafd bent, toch!?


:)

Wow :schok: Je hebt zelfs pixels gelezen, Gosh, ik ga bijna naast mijn schoenen lopen. :jumping:

Maar als je het niet erg vind haak ik hier af, het gaat over een dominee, en ik kan veel verkondigen maar het heilig woord tegen een gefrustreerd mannetje, nee, dat is teveel gevraagd, ik zou ook gelijk ontslag krijgen. :jammer:
Veel plezier bij het lezen van mijn topics. :zwaai:

Maurice
26-07-06, 20:55
Geplaatst door Divine_70
Wow :schok: Je hebt zelfs pixels gelezen, Gosh, ik ga bijna naast mijn schoenen lopen. :jumping:



Nee hoor meid, alleen een vluchtige blik op dat fotootje maakte al duidelijk wat zo obvious als wat is, of ga je ook nog beweren dat omdat ik jouw gebruikersnaam weet dat dat ook komt omdat ik je "overal volg"? Blijkbaar is het een geheim verlangen van je om door wildvreemde mannen achtervolgd te worden dat je dat te pas en te onpas projecteert op elke vent op dit forum die niet slaafs voor je buigt.


En naast je schoenen lopen, dat deed je al, dus is er geen sprake van "ik ga bijna", dat gegeven is ook zo obvious als maar kan zijn voor een ieder met meer dan 2 hersencellen en enig analyserend vermogen die een paar posts van jou heeft gelezen...



:)

Zomora
26-07-06, 21:12
raak je een beetje uit je doen van mooie vrouwen maurice?

Maurice
26-07-06, 21:22
Aas jij, middels vleierij en bijval leveren, op een sexdate met een zeer middelmatig ogende oudere mevrouw, zomora?

Zomora
26-07-06, 21:31
Geplaatst door Maurice
Aas jij, middels bijval leveren, op een sexdate met een zeer middelmatig ogende oudere mevrouw, zomora?

ik denk dat je het beoordelen van het vrouwelijk schoon beter over laten kunt aan de heterosexuele man. ;)
ik ga een beursje voorbereiden.

Juliette
26-07-06, 21:38
Geplaatst door Zomora
raak je een beetje uit je doen van mooie vrouwen maurice?

De hitte speelt hem n beetje parten. :zegniets:

MaRiaH
26-07-06, 21:54
Geplaatst door Juliette
De hitte speelt hem n beetje parten. :zegniets:

hij is niet de enige..
is natuurlijk weer geen excuus.. ;)

Ik heb er trouwens ook echt genoeg van. :huil:

Juliette
26-07-06, 21:56
Geplaatst door MaRiaH
hij is niet de enige..
is natuurlijk weer geen excuus.. ;)

Ik heb er trouwens ook echt genoeg van. :huil:

Van de hitte of van bepaalde prikkers of van allebei? :roker:

MaRiaH
26-07-06, 21:58
Geplaatst door Juliette
Van de hitte of van bepaalde prikkers of van allebei? :roker:

:hihi: Jij bent nog scherp ondanks de hitte..

allebei dus.. :D

leuk je weer te zien. Vakantie gehad?

Juliette
26-07-06, 22:05
Geplaatst door MaRiaH
:hihi: Jij bent nog scherp ondanks de hitte..

allebei dus.. :D

leuk je weer te zien. Vakantie gehad?

Gaan dansen met Fijne Dame in Frankrijk. Werken aan in-eerste-instantie-onmogelijk-geachte-ladderjump (zie Wide-O). Ik wil wel n foto sturen maar kan enkel in bijlage. Weet jij hoe dat moet?

MaRiaH
26-07-06, 22:09
Geplaatst door Juliette
Gaan dansen met Fijne Dame in Frankrijk. Werken aan in-eerste-instantie-onmogelijk-geachte-ladderjump. Ik wil wel n foto sturen maar kan enkel in bijlage. Weet jij hoe dat moet?

nee niet per pm.

je kan em wel hier plaatsen maar dat lijkt me niet geschikt.. :o

Maarreh klinkt goed! Leuk zo n actieve vakantie. :)

Juliette
26-07-06, 22:23
Geplaatst door MaRiaH
nee niet per pm.

je kan em wel hier plaatsen maar dat lijkt me niet geschikt.. :o

Maarreh klinkt goed! Leuk zo n actieve vakantie. :)

Zie PM. ;)

Jij ook al n strafpunt? :verward:

MaRiaH
26-07-06, 22:38
Geplaatst door Juliette
Zie PM. ;)

Jij ook al n strafpunt? :verward:

ja gek he? :D

Juliette
26-07-06, 22:47
Geplaatst door MaRiaH
ja gek he? :D

Stoute meid! :fplet: :hihi:

Divine_70
26-07-06, 22:50
Geplaatst door MaRiaH
ja gek he? :D

Een strafpunt van Al Sawt? dan moet je het wel heel erg bont gemaakt hebben. :hihi:

MaRiaH
26-07-06, 23:09
Geplaatst door Divine_70
Een strafpunt van Al Sawt? dan moet je het wel heel erg bont gemaakt hebben. :hihi:

Klik op mijn profiel, klik op zie strafpunten en je kunt precies lezen waarom... :engel:

Divine_70
26-07-06, 23:14
Geplaatst door MaRiaH
Klik op mijn profiel, klik op zie strafpunten en je kunt precies lezen waarom... :engel:

Tering :verward: Was ie ongesteld ?

Juliette
26-07-06, 23:20
Geplaatst door Divine_70
Tering :verward: Was ie ongesteld ?

Een beetje begrip aub. Hij moest zich scheren. :o

Divine_70
26-07-06, 23:25
Geplaatst door Juliette
Een beetje begrip aub. Hij moest zich scheren. :o

Dan nog http://animatiegifjes.stophier.nl/images/smileys/36_1_3.gif Wij vrouwen worden toch ook niet sjaggie van scheren. :ego: :hihi:

Oeroeboeroe
26-07-06, 23:34
:gniffel: Tijd voor verkiezingen!

Rourchid
27-07-06, 00:12
Geplaatst door Oeroeboeroe
:gniffel: Tijd voor verkiezingen!
Als inleiding op de grootste cultuuromslag ooit!