PDA

Bekijk Volledige Versie : Hezbollah-raketten voorbij Haifa



Oeroeboeroe
29-07-06, 01:06
Teletekst za 29 jul p.121
***************************************
Hezbollah-raketten voorbij Haifa

***************************************
Hezbollah heeft in de strijd met
Israël een nieuw soort raket ingezet.
Het wapen heeft een groter bereik dan
de Katjoesja's,die tot nu toe werden
gebruikt,en ook een zwaardere lading.

Drie van de raketten kwamen 50 km van
de grens met Libanon terecht in een
open veld bij de stad Afula.Er vielen
geen gewonden.Tot nu toe kwamen de
raketten van Hezbollah tot aan Haifa,
zo'n 20 km van de grens met Libanon.

In de 18 dagen dat het conflict duurt,
heeft Hezbollah ongeveer 1600 raketten
afgeschoten.Volgens Israël hebben een
half miljoen mensen in Noord-Israël te
maken met de beschietingen.

***************************************

Oeroeboeroe
29-07-06, 01:08
Die gasten zijn zelfmoord aan het plegen.

Oeroeboeroe
29-07-06, 01:15
Geplaatst door klaaskop
Wie bedoel je ?

Hezbollah natuurlijk. Israël heeft nu al feitelijk de vrije hand, en daar komt op deze manier ook nog eens steeds meer begrip voor, lijkt mij. Met als gevolg dat er weinig van - deze lichting - Hezbollahstrijders zal overblijven, denk ik. Misschien overschat ik de Israëlische capaciteiten, maar ik vermoed dat ze op deze manier pas echt boos gaan worden en zeker zullen gaan stellen dat er wellicht helemaal geen Zuid-Libanon meer over blijft.

gh.wille
29-07-06, 02:49
Geplaatst door Oeroeboeroe
Hezbollah natuurlijk. Israël heeft nu al feitelijk de vrije hand, en daar komt op deze manier ook nog eens steeds meer begrip voor, lijkt mij. Met als gevolg dat er weinig van - deze lichting - Hezbollahstrijders zal overblijven, denk ik. Misschien overschat ik de Israëlische capaciteiten, maar ik vermoed dat ze op deze manier pas echt boos gaan worden en zeker zullen gaan stellen dat er wellicht helemaal geen Zuid-Libanon meer over blijft.

Helaas kon je daar wel eens gelijk in hebben het is niet te hopen maar ze (Hezbollah ) geven de Joden nu een vrij mandaat ,en eerlijk gezegd wat moeten ( kunnen )ze anders doen ?
De Hezbollag stopt toch niet voordat de ISLAM van Irak tot aan Spanje overheerst volgens de grote leider van hun broeders en medestanders de AL- Qaeda met als grote voorganger de brave Al-ZAWAHRI.
Naarde mening van miljoenen MOSLIMS word niet gevraagd door deze helden van het verzet tegen het verdervelijke "westen" waar gemakshalve de JODEN dan ook maar onder vallen.
Zelfs al zouden de laatst genoemden niks terug doen dan nog gaan deze aanvallen gewoon door , wat hebben ze anders nog over om op te fitten ???

lebanese
29-07-06, 04:56
hezbollah en israel zijn allebij fout..hezbollah is 1 terroristishe groepering die raketten afschiet in de hoop burgers te raken..en israel is 1 terroristishe staat dat raketten afvuurt en bommen neergooit op burgers.

lebanese
29-07-06, 05:11
Geplaatst door gh.wille [B]Helaas kon je daar wel eens gelijk in hebben het is niet te hopen maar ze (Hezbollah ) geven de Joden nu een vrij mandaat ,en eerlijk gezegd wat moeten ( kunnen )ze anders doen ?
De Hezbollag stopt toch niet voordat de ISLAM van Irak tot aan Spanje overheerst volgens de grote leider van hun broeders en medestanders de AL- Qaeda met als grote voorganger de brave Al-ZAWAHRI.
Naarde mening van miljoenen MOSLIMS word niet gevraagd door deze helden van het verzet tegen het verdervelijke "westen" waar gemakshalve de JODEN dan ook maar onder vallen.
Zelfs al zouden de laatst genoemden niks terug doen dan nog gaan deze aanvallen gewoon door , wat hebben ze anders nog over om op te fitten ???


Geplaatst door gh.wille volgens de grote leider van hun broeders en medestanders de AL- Qaeda met als grote voorganger de brave Al-ZAWAHRI.

er is 1 groot ding waar ik me super hard eraan kan ergeren..en wat me ontiegelijk veel kan irriteren..en dat is wanneer mensen zich ergens mee bemoeien waar ze geen fuck vanaf weten,willie!

jij hebt het hierboven over medestanders van hezbollah en daarachteraan noem jij de grootste vijand van hezbollah,al qaeda als medestander?hezbollah en al qaeda die kunnen mekaar wel levend opeten gek....hezbollah is shietish en al qaida is selefi..die kunnen niet bij mekaar... :wijs:

dus heel jouw uitleg klopt voor geen meter,jongeman!


Geplaatst door gh.wille [B]Hezbollah ) geven de Joden nu een vrij mandaat ,en eerlijk gezegd wat moeten ( kunnen )ze anders doen ?

in ieder geval geen burgers bombarderen en vooral geen blauwhelmen(VN soldaten) wat duidelijk expres is gebeurd..want men had 1 bunker van de vn een paar uur onder vuur genomen...intussen hadden die vn soldaten die onder vuur waren meerdere malen contact opgenomen met israel en hadden gevraagd om die bombardementen te staken..wat niet gebeurd was...naderhand kwamen er unifil soldaten om die vn soldaten medische hulp te bieden en die werden ook nog es onder vuur genomen...vind je het wanneer kofie annan zegt dat hij het vermoeden heeft dat het expres is gebeurd?

http://www.nu.nl/news.jsp?n=788036&c=23

en dan 800 burgers omgekomen,kerken..moskeeyen...tankstation opas omas kinderen autos vol met vluchtelingen vrachtwagens echt alles wordt gewoon gebombardeerd...en nu dus ook vn soldaten


en jij zegt



Geplaatst door gh.wille [B]Hezbollah ) geven de Joden nu een vrij mandaat ,en eerlijk gezegd wat moeten ( kunnen )ze anders doen ?

:o

gh.wille
29-07-06, 15:26
Geplaatst door lebanese
er is 1 groot ding waar ik me super hard eraan kan ergeren..en wat me ontiegelijk veel kan irriteren..en dat is wanneer mensen zich ergens mee bemoeien waar ze geen fuck vanaf weten,willie!

jij hebt het hierboven over medestanders van hezbollah en daarachteraan noem jij de grootste vijand van hezbollah,al qaeda als medestander?hezbollah en al qaeda die kunnen mekaar wel levend opeten gek....hezbollah is shietish en al qaida is selefi..die kunnen niet bij mekaar... :wijs:

dus heel jouw uitleg klopt voor geen meter,jongeman!



in ieder geval geen burgers bombarderen en vooral geen blauwhelmen(VN soldaten) wat duidelijk expres is gebeurd..want men had 1 bunker van de vn een paar uur onder vuur genomen...intussen hadden die vn soldaten die onder vuur waren meerdere malen contact opgenomen met israel en hadden gevraagd om die bombardementen te staken..wat niet gebeurd was...naderhand kwamen er unifil soldaten om die vn soldaten medische hulp te bieden en die werden ook nog es onder vuur genomen...vind je het wanneer kofie annan zegt dat hij het vermoeden heeft dat het expres is gebeurd?

http://www.nu.nl/news.jsp?n=788036&c=23

en dan 800 burgers omgekomen,kerken..moskeeyen...tankstation opas omas kinderen autos vol met vluchtelingen vrachtwagens echt alles wordt gewoon gebombardeerd...en nu dus ook vn soldaten


en jij zegt




:o

Nee natuurlijk klopt er geen meter van !maar als het tegen de JODEN gaat dan vallen alle overige meningsverschillen in het niet en zijn ze (geloofsgenoten) het roerend met elkaar eens !daarna gaat het onderlinge "'meningsverschil"" gewoon verder door elkaar te vermoorden!

Wat het treffen van de V.N soldaten betreft heb je mij niet horen goedpraten ! wel is het zo dat de HEZBOLLAH zich bij voorkeur zo dicht mogelijk bij deze posten vestigd net zo goed , als zo dicht en het liefst onder de burger bevolking logisch he?

En de raketjes die de HEZBOLLAH afvuurt zijn de bij ons overbekende ""Raket ijsjes"" die och hoe aardig voor de nodige verkoeling zorgen nietwaar ???

Kortom de Joden zijn de hufters en de anderen zijn onschuldig!

Het word tijd dat je eens verder kijkt dan je neus lang is met het over en weer beschuldigen schiet je geen moer op , toen ik de topic over het"" tunneltje"" plaatse heb ik dit al voorzien ,zolang er nog van die wraakzuchtige HUFTERS *zijn die er weken wroeten en graven voor over hebben om de boel te provoceren,komt er ook geen einde aan dit geweld .

* Ook heb ik er al eerder op gewezen dat dit wederzijds is de smerige INGEKANKERDE -HAAT .
Zo als onlangs nog te zien was dat JOODSE kindertjes spreuken op WAPEN TUIG mogen schrijven onder het toeziend oog van een soldaat .
Van wie hebben die kinderen dat??? juist van hun ouders die zo het vuurtje dat HAAT heet aanwakkeren bah om ziek van te worden!

Verder als je een blik op de kaart werpt dan kun je zien dat ISRAEL omgeven is door een overmacht die ong 50!! x zo groot is ; gek dat zij al dan niet met behulp van de V.S het tegen deze enorme overmacht al jaren uit houden ,en dan te bedenken dat hun ARABISCHE -BROEDERS genoeg poen hebben om hun PALESTIJNSE -BROEDERS welvaart te schenken maar niet in de vorm van RAKETTEN ! die dan nog door een ander en het liefst van een zgn ''neutraal land "" als Libanon in dit geval afgeschoten worden ! er was toch een bestand ??????Als de HEZBOLLAH daar niet had gezeten was er waarschijnlijk geen reden geweest voor de Joden, om deze aanval op de genen die hun bestoken met raketten te ondernemen ,met alle gevolgen van dien .,waardoor er steeds meer agressiever en niets en niemand ontziende situaties ontstaan,escaleerend in het raken van eenV.N post!! en erger nog de arme burgerbevolking van beide landen (maar daar heb JIJ het niet over) want Israel word immers bestookt met....heerlijke verkoeling brengende ''RAKET IJSJES "" .
Zo is het toevallig ook nog eens een keer , nu jij en dan ik weer .
En daar hoef je echt geen 'MO kenner voor te zijn .

:droef:

Al Sawt
29-07-06, 17:25
Geplaatst door gh.wille
Helaas kon je daar wel eens gelijk in hebben het is niet te hopen maar ze (Hezbollah ) geven de Joden nu een vrij mandaat ,en eerlijk gezegd wat moeten ( kunnen )ze anders doen ?
De Hezbollag stopt toch niet voordat de ISLAM van Irak tot aan Spanje
overheerst volgens de grote leider van hun broeders en medestanders de AL- Qaeda met als grote voorganger de brave Al-ZAWAHRI.
Dan wil ik graag bewijzen zien waarin Hizbollah aangeeft, dat ze de Islam tot Spanje willen verspreiden en dat ze Al QAIDA als een medestander zien.

Graag bewijzen of bronnen van deze leugenachtige claim!

lebanese
30-07-06, 05:45
voor leugens bestaan er geen bewijzen broeder al sawt...

lebanese
30-07-06, 06:29
Geplaatst door gh.wille
Nee natuurlijk klopt er geen meter van !maar als het tegen de JODEN gaat dan vallen alle overige meningsverschillen in het niet en zijn ze (geloofsgenoten) het roerend met elkaar eens !daarna gaat het onderlinge "'meningsverschil"" gewoon verder door elkaar te vermoorden!

Wat het treffen van de V.N soldaten betreft heb je mij niet horen goedpraten ! wel is het zo dat de HEZBOLLAH zich bij voorkeur zo dicht mogelijk bij deze posten vestigd net zo goed , als zo dicht en het liefst onder de burger bevolking logisch he?

En de raketjes die de HEZBOLLAH afvuurt zijn de bij ons overbekende ""Raket ijsjes"" die och hoe aardig voor de nodige verkoeling zorgen nietwaar ???

Kortom de Joden zijn de hufters en de anderen zijn onschuldig!

Het word tijd dat je eens verder kijkt dan je neus lang is met het over en weer beschuldigen schiet je geen moer op , toen ik de topic over het"" tunneltje"" plaatse heb ik dit al voorzien ,zolang er nog van die wraakzuchtige HUFTERS *zijn die er weken wroeten en graven voor over hebben om de boel te provoceren,komt er ook geen einde aan dit geweld .

* Ook heb ik er al eerder op gewezen dat dit wederzijds is de smerige INGEKANKERDE -HAAT .
Zo als onlangs nog te zien was dat JOODSE kindertjes spreuken op WAPEN TUIG mogen schrijven onder het toeziend oog van een soldaat .
Van wie hebben die kinderen dat??? juist van hun ouders die zo het vuurtje dat HAAT heet aanwakkeren bah om ziek van te worden!

Verder als je een blik op de kaart werpt dan kun je zien dat ISRAEL omgeven is door een overmacht die ong 50!! x zo groot is ; gek dat zij al dan niet met behulp van de V.S het tegen deze enorme overmacht al jaren uit houden ,en dan te bedenken dat hun ARABISCHE -BROEDERS genoeg poen hebben om hun PALESTIJNSE -BROEDERS welvaart te schenken maar niet in de vorm van RAKETTEN ! die dan nog door een ander en het liefst van een zgn ''neutraal land "" als Libanon in dit geval afgeschoten worden ! er was toch een bestand ??????Als de HEZBOLLAH daar niet had gezeten was er waarschijnlijk geen reden geweest voor de Joden, om deze aanval op de genen die hun bestoken met raketten te ondernemen ,met alle gevolgen van dien .,waardoor er steeds meer agressiever en niets en niemand ontziende situaties ontstaan,escaleerend in het raken van eenV.N post!! en erger nog de arme burgerbevolking van beide landen (maar daar heb JIJ het niet over) want Israel word immers bestookt met....heerlijke verkoeling brengende ''RAKET IJSJES "" .
Zo is het toevallig ook nog eens een keer , nu jij en dan ik weer .
En daar hoef je echt geen 'MO kenner voor te zijn .

:droef:

nee als je in nederland woont..dan hoef je geen midden oosten kenner te zijn om alvast 1 oordeel klaar te hebben aangezien jouw mening bestaat uit propaganda reportages en beelden op nederlands televisie dat in voordeel is voor het israelish bondgenoot,denk der maar es goed over na!

wat zou nederland doen tentijde van de duitse bezetting wanneer dit baby 1 nederlandse was??

http://almashriq.hiof.no/lebanon/300/350/355/april-war/qana/images/qana30.jpg

of wanneer deze mensen nederlanders waren?

http://almashriq.hiof.no/lebanon/300/350/355/april-war/qana/images/qana25.jpg

of wat zou israel doen wanneer er meer dan 2000 doden zouden vallen..waarvan geen van hen 1 man is tussen de 18-40 jaar..allemaal bejaarden vrouwen en kinderen?

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://hosting.menanet.net/~hab/hab/Gallary/Sabra/sabra13.jpg&imgrefurl=http://hosting.menanet.net/~hab/hab/Gallary/Sabra/sabra82.htm&h=260&w=350&sz=27&hl=nl&start=7&tbnid=URupRJ9BgjnmJM:&tbnh=89&tbnw=120&prev=/images%3Fq%3Dmassacre%2Bsabra%26svnum%3D10%26hl%3D nl%26lr%3D%26sa%3DN

of wanneer er meer dan 800 nederlanders zouden omkomen in 18 dagen tijd waarvan ongeveer 700 burgers?

http://www.whylebanon.net/index9.php

hier heb je 1 hele lijst van alle slachtingen die door het israelishe leger op palestijnse burgers zijn gepleegd...nog niet eens libanon erbij gerekend!

en kijk goed..hopelijk valt het je op dat al die slachtingen over 80 jaar zijn verdeeld...stel je voor dat nederlanders 60 jaar lang werden geslacht door de duitsers...wat zouden jullie ervan vinden? jullie hebben na de oorlog 1 nieuw scheldwoord erbij namelijk mof..en dat nog niet eens door een 5 jarig bezetting..laat staan na 60 jaar!!!

hieronder hele waslijst..en geloof je die lijst niet..zoek ze maar 1 voor 1 op zou ik maar zeggen!

http://www.ntcsites.com/palestine/statistics/

Lampo
30-07-06, 10:15
Geplaatst door lebanese
nee als je in nederland woont..dan hoef je geen midden oosten kenner te zijn om alvast 1 oordeel klaar te hebben aangezien jouw mening bestaat uit propaganda reportages en beelden op nederlands televisie dat in voordeel is voor het israelish bondgenoot,denk der maar es goed over na!


Toe maar weer.
Ik zie alleen maar correspondenten die berichten van diverse zijden.
Maar in arabische kringen is het belichten van de standpunten van de perfide joden waarschijnlijk al weer een belediging.
Nee, dan de objectieve, bezonken sfeer en opzet van de arabische media. Dat is pas echte persvrijheid!

sjaakie
30-07-06, 15:45
Geplaatst door Al Sawt
Dan wil ik graag bewijzen zien waarin Hizbollah aangeeft, dat ze de Islam tot Spanje willen verspreiden en dat ze Al QAIDA als een medestander zien.

Graag bewijzen of bronnen van deze leugenachtige claim!

Mischien hier ??

intervieuw (http://www.tiscali.nl/content/article/nbuit/397814.htm)

Al Sawt
30-07-06, 15:55
Geplaatst door sjaakie
Mischien hier ??

intervieuw (http://www.tiscali.nl/content/article/nbuit/397814.htm) Je probeert zeker de slimste uit te hangen?

Maar als je mijn bericht goed las, dan had je moeten lezen dat ik het over Hizbollah had en niet over Al Qaida.

Al Sawt
30-07-06, 15:56
Geplaatst door lebanese
voor leugens bestaan er geen bewijzen broeder al sawt... Dat komt omdat men gehersenspoeld is. Ze proberen tegen ons af te zetten, door te wijzen naar onze vermeende motieven. Maar ze vergeten voor gemakshalve dat hun motieven zeer kwaadaardig en aan waanzin grenzen.


Maar broeder, heb je familieleden in Libanon?

Al Sawt
30-07-06, 15:58
Geplaatst door Lampo
Toe maar weer.
Ik zie alleen maar correspondenten die berichten van diverse zijden.
Maar in arabische kringen is het belichten van de standpunten van de perfide joden waarschijnlijk al weer een belediging.
Nee, dan de objectieve, bezonken sfeer en opzet van de arabische media. Dat is pas echte persvrijheid! Ik heb nog nooit een gelijktijdige interview gezien op Nederlandse tv, waar woordvoeders van Hamas en Likoed hun standpunten verkondigen.

Wel op Arabische tv. En dit maakt de Arabische tv zender als Al Jazeera zeer objectief in vergelijking met NOS.

Robert64
30-07-06, 16:42
Ik heb nog nooit een gelijktijdige interview gezien op Nederlandse tv, waar woordvoeders van Hamas en Likoed hun standpunten verkondigen.

Wel op Arabische tv. En dit maakt de Arabische tv zender als Al Jazeera zeer objectief in vergelijking met NOS.


Dat ze woordvoerders van Hamas en Likoed laten debateren is geen bewijs van objectiviteit.
Als de nieuwsverslaggeving gekleurd is kun je debateren en correcte argumenten aandragen tot je een ons weegt.., de subjectieve verslaggeving heeft zijn werk dan al gedaan en dus zal het correcte argument als leugen worden beoordeeld door de kijker.

Het feit dat er in het westen behoorlijke verdeeldheid bestaat in het M-O conflict bewijst dat de media minder subjectief ( pro Israel ) zijn dan jij ons wilt laten geloven.


Homo sapiens non urinat inventum.

sjaakie
30-07-06, 19:29
Geplaatst door Al Sawt
Je probeert zeker de slimste uit te hangen?

Proef ik hier nu al gelijk iets van vijandelijkheid uit ???


[Maar als je mijn bericht goed las, dan had je moeten lezen dat ik het over Hizbollah had en niet over Al Qaida.[/B]

Al-Zawahri zei dat Arabische regimes medeschuldig zijn aan de Israëlische agressie tegen Hezbollah en de Palestijnen. "Mijn mede-moslims,

lebanese
31-07-06, 05:41
Geplaatst door Al Sawt
Dat komt omdat men gehersenspoeld is. Ze proberen tegen ons af te zetten, door te wijzen naar onze vermeende motieven. Maar ze vergeten voor gemakshalve dat hun motieven zeer kwaadaardig en aan waanzin grenzen.


Maar broeder, heb je familieleden in Libanon?

bijna al mn familie leden zitten in libanon,beirut. maar hamdellah is onze wijk rustig

lebanese
31-07-06, 05:43
Geplaatst door Robert64
Dat ze woordvoerders van Hamas en Likoed laten debateren is geen bewijs van objectiviteit.
Als de nieuwsverslaggeving gekleurd is kun je debateren en correcte argumenten aandragen tot je een ons weegt.., de subjectieve verslaggeving heeft zijn werk dan al gedaan en dus zal het correcte argument als leugen worden beoordeeld door de kijker.

Het feit dat er in het westen behoorlijke verdeeldheid bestaat in het M-O conflict bewijst dat de media minder subjectief ( pro Israel ) zijn dan jij ons wilt laten geloven.


Homo sapiens non urinat inventum.

probeer je nos met al jazeera,de beste tv station op aarde te vergelijken?

lebanese
31-07-06, 05:53
Geplaatst door sjaakie
Proef ik hier nu al gelijk iets van vijandelijkheid uit ???

je proeft waarschijnlijk irrietatie wat veroorzaakt wordt door valse bewijzen sjaaki..en hieronder zal ik je uitleggen wat voor valse bewijzen je gebruikt



Al-Zawahri zei dat Arabische regimes medeschuldig zijn aan de Israëlische agressie tegen Hezbollah en de Palestijnen. "Mijn mede-moslims,

"We kunnen niet werkeloos en vernederd toekijken terwijl deze granaten onze broeders in de Gazastrook en Libanon verbranden."

bedoel je dit stukje?

wie zegt dat "broeders" niet de burgers van libanon worden bedoeld..aangezien zeker 90% van de 800 doden burgers is.

die aanslagen in iraq door al qaida die gepleegd werden door al zarqawi op kerbala..dat zijn juist de heiligste plaatsen voor hezbollah.

en de oorlogsverklaringen van al qaida al zarqawi aan de shietishe geleerden in iraq(onder andere de geleerde van hezbollah topman nasrallah)is ook 1 indirecte oorlogs verkklaring aan hezbollah.

al qaida is selefietishe stroming en hezbollah is shietish...die 2 kunnen gewoon simpelweg niet met elkaar door 1 deur.punt

Robert64
31-07-06, 17:26
probeer je nos met al jazeera,de beste tv station op aarde te vergelijken?

Pardon..? Ik probeer geen vergelijk te maken.., Al Sawt maakt een vergelijk tussen de twee zenders:


Ik heb nog nooit een gelijktijdige interview gezien op Nederlandse tv, waar woordvoeders van Hamas en Likoed hun standpunten verkondigen.

Dat kan wel zijn.., het zou namelijk nogal een onderneming zijn om helemaal naar dit relatief onbeduidende land af te reizen om hun verstokte meningen te verkondigen.

Maar vervolgens schrijft Al Sawt dit:


Wel op Arabische tv. En dit maakt de Arabische tv zender als Al Jazeera zeer objectief in vergelijking met NOS.

En dat is een drogreden, een onzin argument.

Verder strekt de inhoud van mijn eerste posting niet.., helaas moet ik al meteen een misinterpretatie rechtzetten.

lebanese
01-08-06, 00:02
Geplaatst door Robert64
Pardon..? Ik probeer geen vergelijk te maken.., Al Sawt maakt een vergelijk tussen de twee zenders:



Dat kan wel zijn.., het zou namelijk nogal een onderneming zijn om helemaal naar dit relatief onbeduidende land af te reizen om hun verstokte meningen te verkondigen.

Maar vervolgens schrijft Al Sawt dit:



En dat is een drogreden, een onzin argument.

Verder strekt de inhoud van mijn eerste posting niet.., helaas moet ik al meteen een misinterpretatie rechtzetten.


Geplaatst door Robert64 En dat is een drogreden, een onzin argument.[/B]

wie zegt dat dat 1 onzin argunent is? mischien is dat wel 1 van de redenen waarom al jazeera keer op keer tot beste tv station op aarde wordt uitgeroepen?wie weet..jij en ik weten dat niet aangezien wij geen experts zijn...maar het zou wel 1 van de redenen kunnen zijn!

lebanese
01-08-06, 00:16
de een zegt..de bombardementen op libanon zijn erg..MAAR

de ander zegt..ik vind het verschrikkelijk wat israel doet en ben er absoluut tegen...MAAR

MAAR MAAR MAAR OMDAT HOE MAAR

het is gewoon fout en verschrikkelijk...PUNT

Robert64
01-08-06, 01:41
@ lebanese

Al Sawt suggereerd:

Omdat de NOS geen woordvoerders van Likoed en Hamas laat debateren en AL wél, de NOS géén objectieve berichtgeving zou bieden.

Het is en blijft een kromme redenering en dit soort gebrekkige formuleringen veroorzaken misverstanden.

Afgezien van het gestruikel over formuleringen, vind ik het jammer dat Al jazeera niet op de kabel zit.