PDA

Bekijk Volledige Versie : You gotta love this kid in Lebanon!



Lost_lady
30-07-06, 14:28
An 11-year-old boy speaks to his class: "I will make my body a bomb that will blast the flesh of Zionists, the sons of pigs and monkeys... I will tear their bodies into little pieces and will cause them more pain than they will ever know." His classmates shouted in response, "Allah Akhbar," and his teacher shouted, "May Allah bless your soul"

Obviously the kid is mad, can you blame him?. Hopefully he will calm down eventually.

ronald
30-07-06, 14:30
Sick in the head!

Lost_lady
30-07-06, 14:33
Geplaatst door ronald
Sick in the head!

What about u evil bastard minded?
Moody cat owning suicidal Loser!!

Al Sawt
30-07-06, 14:52
Geplaatst door ronald
Sick in the head! Net niet zieker, dan het geloof dat je uitverkoren bent en dat een bepaalde gebied door Gd aan jouw belooft is.

Dat is ziek!

ronald
30-07-06, 14:54
Geplaatst door Lost_lady
What about u evil bastard minded?
Moody cat owning suicidal Loser!!


Als jij mij wilt doden zorg ik er voor jou eerst te doden. Simpel. Ook volgens de Tora. Dit? Dit is toch indoctrinatie in waanideeen?

ronald
30-07-06, 14:56
Geplaatst door Al Sawt
Net niet zieker, dan het geloof dat je uitverkoren bent en dat een bepaalde gebied door Gd aan jouw belooft is.

Dat is ziek!


Dat moet je maar met Gd uitvechten. Succes.

Al Sawt
30-07-06, 15:00
Geplaatst door ronald
Dat moet je maar met Gd uitvechten. Succes. God heeft mij niet opgedragen om iemands land te bezetten en dat op basis van een veronderstelde feit uit Oudheid.

Noch ben ik door God tot een selecte gezelschap van uitverkorenen ingedeeld. Puur omdat volgens God iedereen gelijk is.


Iets wat totaal afwijkt van jouw interpretatie.

ronald
30-07-06, 15:03
Geplaatst door Al Sawt
God heeft mij niet opgedragen om iemands land te bezetten en dat op basis van een veronderstelde feit uit Oudheid.

Noch ben ik door God tot een selecte gezelschap van uitverkorenen ingedeeld. Puur omdat volgens God iedereen gelijk is.


Iets wat totaal afwijkt van jouw interpretatie.


Al weer.....als Gd zelf een scheiding aanbrengt dan moet je toch echt bij Hem zijn om dit aan te vechten. Ik kan er niets aan doen. Sorry.

Al Sawt
30-07-06, 15:25
Geplaatst door ronald
Al weer.....als Gd zelf een scheiding aanbrengt dan moet je toch echt bij Hem zijn om dit aan te vechten. Ik kan er niets aan doen. Sorry. God heeft geen scheiding aangebracht.

Hij heeft een openbaring gemaakt. Een van naastenliefde, rechtvaardigheid en gelijkheid der geschapingen.

Een openbaring die God aantal keren opnieuw moest doen, omdat het de eerste keer niet goed werdt ontvangen. En we zien tot dag van vandaag, gevolgen ervan.


Lieden die op basis van misvatting, denken dat ze uitverkoren zijn.

ronald
30-07-06, 16:46
Geplaatst door Al Sawt
God heeft geen scheiding aangebracht.

Hij heeft een openbaring gemaakt. Een van naastenliefde, rechtvaardigheid en gelijkheid der geschapingen.

Een openbaring die God aantal keren opnieuw moest doen, omdat het de eerste keer niet goed werdt ontvangen. En we zien tot dag van vandaag, gevolgen ervan.


Lieden die op basis van misvatting, denken dat ze uitverkoren zijn.

Lees dan toch maar eens de Tora op na. Zijn Woord is eeuwig. Ik zou beginnen met het boek Shemot...dan kom je het vanzelf wel tig keer tegen.

ronald
30-07-06, 16:54
Geplaatst door Onbek_01
Heel joodse volk uitverkoren klinkt inderdaad racistisch,het geeft een beeld van:God houd alleen van de joden,de nietjoden worden erbuiten gehouden.
Maar,zijn zij wel uitverkoren?
Volgens deze onderstaande verzen uit de OT zijn ze juist arrogant,koppig,corrupt.




Dan is er een aantal arrogant, koppig of corrupt....ze blijven uitverkoren. Wat is het probleem? Het probleem is wat jij van Gds plan probeert te maken.

Turkish_boy
30-07-06, 19:51
Geplaatst door ronald
Sick in the head!


Niet ziek, dat kind en zijn landgenoten hebben niks anders als de raketten op zijn zullen ze zich eigen opgeven om hun volk tot vrijheid te leiden.

Iedereen die doodgaat in naam van Allah is een Martelaar, niet iedereen heeft het geluk om een martelaar te worden.

ronald
30-07-06, 19:55
Geplaatst door Turkish_boy
Niet ziek, dat kind en zijn landgenoten hebben niks anders als de raketten op zijn zullen ze zich eigen opgeven om hun volk tot vrijheid te leiden.

Iedereen die doodgaat in naam van Allah is een Martelaar, niet iedereen heeft het geluk om een martelaar te worden.



Dat kind??? Ik heb het niet over dat kind. Wat weet dat geindoctrineerde kind nou? De hele cultuur en zeker zijn omgeving is sick in the head!

Lost_lady
30-07-06, 20:39
Geplaatst door ronald
Dat kind??? Ik heb het niet over dat kind. Wat weet dat geindoctrineerde kind nou? De hele cultuur en zeker zijn omgeving is sick in the head!

The only sick in the head here is u, narrow minded hatered evil one :o

Olive Yao
30-07-06, 23:05
Geplaatst door Al Sawt
Net niet zieker, dan het geloof dat je uitverkoren bent en dat een bepaalde gebied door Gd aan jouw belooft is.

Dat is ziek!
Mee eens.
Wel een probleempje: dit staat in Deuteronomium (tenminste uitverkoren volk, beloofde land weet ik niet uit m’n hoofd). Dus dat is geopenbaard. Hoe kan een godsdienstige wat geopenbaard is niet geloven?

Olive Yao
30-07-06, 23:12
Geplaatst door Al Sawt
Noch ben ik door God tot een selecte gezelschap van uitverkorenen ingedeeld. Puur omdat volgens God iedereen gelijk is.
Hier kan ik je niet volgen.

Volgens mij schept de koran een kloof tussen mensen (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2929124#post2929124).
Zelfs liefde overbrugt die kloof niet: moslima's mogen niet met niet-moslims trouwen.


Geplaatst door Al Sawt
God heeft geen scheiding aangebracht.

Hij heeft een openbaring gemaakt. Een van naastenliefde, rechtvaardigheid en gelijkheid der geschapingen.

Een openbaring die God aantal keren opnieuw moest doen, omdat het de eerste keer niet goed werdt ontvangen.
Pardon? Universele naastenliefde is expliciet christelijk. Waar staat het expliciet in de koran? Zie dezelfde link.

Al Sawt
30-07-06, 23:22
Geplaatst door Olive Yao
Hoe kan een godsdienstige wat geopenbaard is niet geloven? Als je mijn reactie goed leest:
God heeft geen scheiding aangebracht.

Hij heeft een openbaring gemaakt. Een van naastenliefde, rechtvaardigheid en gelijkheid der geschapingen.

Een openbaring die God aantal keren opnieuw moest doen, omdat het de eerste keer niet goed werdt ontvangen. En we zien tot dag van vandaag, gevolgen ervan.
Als je goed leest, dan lees je dat ik geloof in Gods openbaring.

Niet in de openbaring die Ronald aanhangt.

ronald
30-07-06, 23:31
Geplaatst door Al Sawt
Als je mijn reactie goed leest: Als je goed leest, dan lees je dat ik geloof in Gods openbaring.

Niet in de openbaring die Ronald aanhangt.


Gd heeft Zich op de berg Sinai aan heel het volk Israel geopenbaard. Als je niet met de werkelijkheid kan leven dan kun je drie dingen doen: ontkennen en je eigen waarheid voor in de plaats zetten; ons verwijten dat wij de Tora hebben vervalst; of beklagen bij Gd. Je kiest voor de eerste twee omdat je weet niet te dicht bij Gd hiermee aan te komen.

Goodnight
30-07-06, 23:33
Geplaatst door ronald
Sick in the head!

Net zo ziek als dit?

Of is dit geen indoctrinatie?

http://www.fromisraeltolebanon.com/pictures/mainpage.jpg

ronald
30-07-06, 23:34
Geplaatst door Goodnight
Net zo ziek als dit?

Of is dit geen indoctrinatie?

http://www.fromisraeltolebanon.com/pictures/mainpage.jpg


Beide foto's zijn me bekend. Mag ik vragen wie deze compelatie heeft gemaakt?

Goodnight
30-07-06, 23:36
Ronald, uitverkoren of niet, daar heeft de rest vand e wereld niets mee te maken.

dat je als volk gelooft dat je uitverkoren bent geeft je niet het recht om een volk systematisch kapot te maken.
En de smoes dat het vanwege Hezbollah is verkoopt echt niet meer.

Sterker nog, Israel cree-ert op geheel eigen wijze een groter en sterker Hezbollah.

Sorry, je kan hetgeen de jongen in bovenstaande citaat ziek vinden.
Persoonlijk vind ik het beeld van Israelische kindjes die vrolijk raketten signeren alsof ze meedoen aan een tekenwedstrijd behoorlijk twisted.

Goodnight
30-07-06, 23:37
Geplaatst door ronald
Beide foto's zijn me bekend. Mag ik vragen wie deze compelatie heeft gemaakt?

Dat weet ik niet.
Dat doet er ook niet toe.Ik denk niet dat het in scene gezet is...als dat hetgeen is waar je op doelt.

Olive Yao
30-07-06, 23:42
Geplaatst door Al Sawt
Als je mijn reactie goed leest:

Als je goed leest, dan lees je dat ik geloof in Gods openbaring.
Niet in de openbaring die Ronald aanhangt.
Ik geloof dat je mijn reactie niet zo goed las. Het ging zo:


Geplaatst door Al Sawt
Noch ben ik door God tot een selecte gezelschap van uitverkorenen ingedeeld. Puur omdat volgens God iedereen gelijk is.
Hier kan ik je niet volgen.

Volgens mij schept de koran een kloof tussen mensen (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2929124#post2929124).
Zelfs liefde overbrugt die kloof niet: moslima's mogen niet met niet-moslims trouwen.


Geplaatst door Al Sawt
God heeft geen scheiding aangebracht.

Hij heeft een openbaring gemaakt. Een van naastenliefde, rechtvaardigheid en gelijkheid der geschapingen.

Een openbaring die God aantal keren opnieuw moest doen, omdat het de eerste keer niet goed werdt ontvangen.
Pardon? Universele naastenliefde is expliciet christelijk. Waar staat het expliciet in de koran? Zie dezelfde link.

ronald
30-07-06, 23:44
Geplaatst door Goodnight
Ronald, uitverkoren of niet, daar heeft de rest vand e wereld niets mee te maken.

dat je als volk gelooft dat je uitverkoren bent geeft je niet het recht om een volk systematisch kapot te maken.
En de smoes dat het vanwege Hezbollah is verkoopt echt niet meer.

Sterker nog, Israel cree-ert op geheel eigen wijze een groter en sterker Hezbollah.

Sorry, je kan hetgeen de jongen in bovenstaande citaat ziek vinden.
Persoonlijk vind ik het beeld van Israelische kindjes die vrolijk raketten signeren alsof ze meedoen aan een tekenwedstrijd behoorlijk twisted.

Ik zie dat je meedenkt met vele anderen hier maar niet goed begrepen hebt wat "uitverkoren zijn" betekent. Jij plakt hier rechtstreeks een bepaalde superioriteits handelen aan, vertaald in dit conflict. Die twee hebben niets met elkaar te maken. Er wordt een oorlog die door Hezbollah is begonnen en met hun technieken en tactieken wisten zij precies wat ze deden. Nu er onschuldige slachtoffers vallen porberen zij dat volledig in Israels schoenen te schuiven. Hier in ieder geval heeft men elke causale realiteit verloren en reageert precies zoals Hezbollah heeft gepland. Door te stellen dat Israel zo'n Hezbolla creeert doe te kort aan Hezbollahs eigen kracht en intelligentie. Zij is daar doelbewust mee bezig.

Zoals ik al zei...ik vind die jongen niet ziek maar zijn omgeving. Hoe geindoctrineerd is hij wel niet gemaakt door dit soort uidrukkingen te doen? Dat van die Israelische meisjes is ook ziek, ziek van hun ouders.

ronald
30-07-06, 23:45
Geplaatst door Goodnight
Dat weet ik niet.
Dat doet er ook niet toe.Ik denk niet dat het in scene gezet is...als dat hetgeen is waar je op doelt.


Beiden zijn origineel denk ik.....het samenvoegen is ziek.

Goodnight
30-07-06, 23:56
ronald, waarom is dat ziek?

Je gaat gewoon voorbij aan het feit dat er op de foto kinderen staan die WAPENS voorzien van teksten.

Vind je dat normaal?

Goodnight
30-07-06, 23:59
Geplaatst door ronald
Beiden zijn origineel denk ik.....het samenvoegen is ziek.

En vind je het tonen van de beelden van uiteengereten lichaampjes na een luchtaanval van Israel ( die op jacht is naar Hezbollahstrijders) ook ziek?

Want dat zou wel eens het sentiment kunnen opwekken van anderen in de wereld.En dat kan niet, want Israel is volgens jou hier het slachtoffer.

Ik snap niet dat je dit voor jezelf goed kan praten.

Onbegrijpelijk gewoon.

Goodnight
31-07-06, 00:05
Geplaatst door ronald
Ik zie dat je meedenkt met vele anderen hier maar niet goed begrepen hebt wat "uitverkoren zijn" betekent. Jij plakt hier rechtstreeks een bepaalde superioriteits handelen aan, vertaald in dit conflict. Die twee hebben niets met elkaar te maken. Er wordt een oorlog die door Hezbollah is begonnen en met hun technieken en tactieken wisten zij precies wat ze deden. Nu er onschuldige slachtoffers vallen porberen zij dat volledig in Israels schoenen te schuiven. Hier in ieder geval heeft men elke causale realiteit verloren en reageert precies zoals Hezbollah heeft gepland. Door te stellen dat Israel zo'n Hezbolla creeert doe te kort aan Hezbollahs eigen kracht en intelligentie. Zij is daar doelbewust mee bezig.

Zoals ik al zei...ik vind die jongen niet ziek maar zijn omgeving. Hoe geindoctrineerd is hij wel niet gemaakt door dit soort uidrukkingen te doen? Dat van die Israelische meisjes is ook ziek, ziek van hun ouders.

Nee ronald, ik kan gelukkig voor mijzelf denken.
Maar ik zie wel wat er nu gaande is en dat is gewoon op geen enkele manier goed te praten.

Ik snap dat de situatie los staan van het al dan niet uitverkoren zijn van joden.Voor vele Israeliers is het ook niet eens een godsdienstige zaak.En idd, die 2 dingen moet je los van elkaar proberen te zien.

Maar in deze situatie had Israel op vele andere manieren kunnen reageren ronald.Dat er misschien per ongeluk een paar burgerslachtoffers gevallen zouden zijn kan in iedere oorlog gebeuren.Maar tot nu toe is er niets anders dan verwoesting, dood en verderf waarbij VELE onschuldige burgers omkomen.
Hezbollah heeft misschien de aanleiding gegeven ( al vind ik de reactie buitenproportioneel) maar het is niet Hezbollah die nu die gebouwen raakt en bezig is om met groot millitair vertoon Libanon met de grond gelijk te maken.

Olive Yao
31-07-06, 00:07
Geplaatst door ronald
Er wordt een oorlog die door Hezbollah is begonnen en met hun technieken en tactieken wisten zij precies wat ze deden.
(...)
Hier in ieder geval heeft men elke causale realiteit verloren en reageert precies zoals Hezbollah heeft gepland.

Hezbollah heeft een paar soldaten gegijzeld. Israël is met vechten begonnen, volkomen disproportioneel. Slecht en stompzinnig.


Nu er onschuldige slachtoffers vallen proberen zij dat volledig in Israels schoenen te schuiven.
Israël maakt toch ook honderden onschuldige slachtoffers met z'n bombardementen? Het gaat er niet om dat Hezbollah dat in Israëls schoenen schuift, het gaat erom dat Israël dat gewoon niet moet doen.


Door te stellen dat Israel zo'n Hezbolla creeert doe te kort aan Hezbollahs eigen kracht en intelligentie. Zij is daar doelbewust mee bezig.
Hier kan ik je volgen. Ik denk wel dat, als Hezbollah Israël niet opzettelijk geprovoceerd heeft, Israëls reactie Hezbollah dan toch welkom is. Dat de doden die nu in Libanon vallen, Hezbollah niets kunnen schelen, omdat daardoor de steun voor Hezbollah en de haat tegen Israël toeneemt.

ronald
31-07-06, 00:13
Geplaatst door Goodnight
Nee ronald, ik kan gelukkig voor mijzelf denken.
Maar ik zie wel wat er nu gaande is en dat is gewoon op geen enkele manier goed te praten.

Ik snap dat de situatie los staan van het al dan niet uitverkoren zijn van joden.Voor vele Israeliers is het ook niet eens een godsdienstige zaak.En idd, die 2 dingen moet je los van elkaar proberen te zien.

Maar in deze situatie had Israel op vele andere manieren kunnen reageren ronald.Dat er misschien per ongeluk een paar burgerslachtoffers gevallen zouden zijn kan in iedere oorlog gebeuren.Maar tot nu toe is er niets anders dan verwoesting, dood en verderf waarbij VELE onschuldige burgers omkomen.
Hezbollah heeft misschien de aanleiding gegeven ( al vind ik de reactie buitenproportioneel) maar het is niet Hezbollah die nu die gebouwen raakt en bezig is om met groot millitair vertoon Libanon met de grond gelijk te maken.


Ik kan niet totaal beoordelen hoe de situatie werkelijk is. Natuurlijk is elk slachtoffer er een. Toch zul je ervan uit moeten gaan dat het oorlog is en vanuit Hezbollah heb ik minimum informatie hoe zij haar raketten opstelt, waarom zij bevolking niet evacueert en welke gevechtstechnieken en tactieken zij nog meer gebruikt. Een feit is wel dat het aantal slachtoffers hier iets mee te maken hebben. Om alle schuld bij Israel te leggen is te gemakkelijk en schijnheilig.

ronald
31-07-06, 00:15
Geplaatst door Olive Yao
Hezbollah heeft een paar soldaten gegijzeld. Israël is met vechten begonnen, volkomen disproportioneel. Slecht en stompzinnig.


Israël maakt toch ook honderden onschuldige slachtoffers met z'n bombardementen? Het gaat er niet om dat Hezbollah dat in Israëls schoenen schuift, het gaat erom dat Israël dat gewoon niet moet doen.


Hier kan ik je volgen. Ik denk wel dat, als Hezbollah Israël niet opzettelijk geprovoceerd heeft, Israëls reactie Hezbollah dan toch welkom is. Dat de doden die nu in Libanon vallen, Hezbollah niets kunnen schelen, omdat daardoor de steun voor Hezbollah en de haat tegen Israël toeneemt.

Hezbollah heeft soldaten gegijzeld en raketten afgevuurd. Dat doet ze de afgelopen jaren met enig regelmaat. Hezbollah is een serieuze tegenstander van Israel en kan niet doen alsof dat stenen zijn. Het is een onderwaardering van Hezbollah dat te denken.

Goodnight
31-07-06, 00:19
Geplaatst door ronald
Ik kan niet totaal beoordelen hoe de situatie werkelijk is. Natuurlijk is elk slachtoffer er een. Toch zul je ervan uit moeten gaan dat het oorlog is en vanuit Hezbollah heb ik minimum informatie hoe zij haar raketten opstelt, waarom zij bevolking niet evacueert en welke gevechtstechnieken en tactieken zij nog meer gebruikt. Een feit is wel dat het aantal slachtoffers hier iets mee te maken hebben. Om alle schuld bij Israel te leggen is te gemakkelijk en schijnheilig.

Kortom, je bevindingen zijn puur gebaseerd op speculaties en gissingen.Gevoed door je subjectieve kijk op de zaken.

Dat is pas gemakkelijk en schijnheilig.


Welterusten ronald, slaap lekker verder.

ronald
31-07-06, 00:22
Geplaatst door Goodnight
Kortom, je bevindingen zijn puur gebaseerd op speculaties en gissingen.Gevoed door je subjectieve kijk op de zaken.

Dat is pas gemakkelijk en schijnheilig.


Welterusten ronald, slaap lekker verder.


Als je ook eens naar Israelische nieuwszenders zou kijken dan kom je meer te weten dan dat je zou willen. Goeie nacht.