PDA

Bekijk Volledige Versie : Fatima



HenkS
30-07-06, 15:40
Fatima,

mijn voortreffelijke oud-studente kom je hier nog wel eens?
Ik kan je e-mailadres niet meer vinden en zou mijn verontwaardiging over de Israelische wandaden met je willen delen.

Henk

Orakel
30-07-06, 20:42
Heeeee meester Henk!!
Wat leuk om U hier te treffen!!!!!!!!

:strik:

En het spijt me :jammer: maar ik wil het liever niet hebben over die zionistische heilstaat, zeker niet als er geen mahram bij is.
:droef:
Dus.

Victory
30-07-06, 20:47
Nee Henk, ga met jezelf praten loner die je bent.

Ghiezzoe
30-07-06, 20:49
Geplaatst door HenkS
Fatima,

mijn voortreffelijke oud-studente kom je hier nog wel eens?
Ik kan je e-mailadres niet meer vinden en zou mijn verontwaardiging over de Israelische wandaden met je willen delen.

Henk



Henk? zijn er nog mannen die zo heten tegenwoordig?
Edwin... Jan ...... Bart... Kees... daar kan ik me nog iets bij voorstellen.... maar HENK???!!!

Victory
30-07-06, 20:53
Ja, Henk's bestaan nog en die zien er allemaal ongeveer zo uit:

http://www.jazzmasters.nl/gif/meutgeert_henk_big.jpg

barfly
30-07-06, 20:59
Komop jongens!

Henk zoekt zijn Fatima.

Net zoeits als Mohamed die Diana zoekt.

Liefde... :koppel:

Orakel
30-07-06, 21:04
Geplaatst door Ghiezzoe
Henk? zijn er nog mannen die zo heten tegenwoordig?
Edwin... Jan ...... Bart... Kees... daar kan ik me nog iets bij voorstellen.... maar HENK???!!!

Hey :mad: niet me meester dissen he?
Beter dan dat ie Balthasar heet. Of Teun. Alle Teuns die ik ken, lopen namelijk houterig, dragen klompen en zoeken een vrouw.
En wat dacht je van Harm? What's in a name, right?

Meester Henk, vergeef hen voor zij weten niet wat ze doen (ofsjow).

Orakel
30-07-06, 21:09
Geplaatst door barfly
Komop jongens!

Henk zoekt zijn Fatima.

Net zoeits als Mohamed die Diana zoekt.



Het heb, gezien ze reactievermogen, meer weg van Oblomow die heel lethargisch en besluiteloos op ze Olga zit te wachten.
'While i'm still young please', dacht zij en smeerde um mooi met een ander, die dikke heel mismoedig en als een amoreuze misantroop achterlatend.
Come to think of it, alle Henks die ik ken, zijn ook allemaal dik.

HenkS
30-07-06, 21:09
Kom op knulletjes, gewoon aan het werk en discussieren. Wel over echte onderwerpen graag. En als het echt niet anders kan, dan maar op VMBO-niveau. Alhoewel ik dat eigenlijk niet van plan was, want de Fatima die ik zoek was een van de beste studenten communicatiewetenschappen die ik ooit heb gehad.

Oeroeboeroe
30-07-06, 21:12
Geplaatst door HenkS
Kom op knulletjes, gewoon aan het werk en discussieren. Wel over echte onderwerpen graag. En als het echt niet anders kan, dan maar op VMBO-niveau. Alhoewel ik dat eigenlijk niet van plan was, want de Fatima die ik zoek was een van de beste studenten communicatiewetenschappen die ik ooit heb gehad.


:melig: Ik dacht het al!

Oeroeboeroe
30-07-06, 21:14
Geplaatst door Orakel
Beter dan dat ie Balthasar heet.

:haha:

tr_imparator
30-07-06, 21:16
Geplaatst door HenkS
Kom op knulletjes, gewoon aan het werk en discussieren. Wel over echte onderwerpen graag. En als het echt niet anders kan, dan maar op VMBO-niveau. Alhoewel ik dat eigenlijk niet van plan was, want de Fatima die ik zoek was een van de beste studenten communicatiewetenschappen die ik ooit heb gehad.


Ik ben vmbo.


:lole:

Oeroeboeroe
30-07-06, 21:16
Beste Henk,

Ik denk dat je Cc zoekt.

Is de persoon die je zoekt, laten we zeggen, "volslank"?

Goodnight
30-07-06, 21:31
Geplaatst door Oeroeboeroe
Beste Henk,

Ik denk dat je Cc zoekt.

Is de persoon die je zoekt, laten we zeggen, "volslank"?

Ik denk ut ook.

barfly
30-07-06, 21:35
Ik ben steeds meer benieuwd of het idd liefde is :blij:

tr_imparator
30-07-06, 21:37
Geplaatst door Oeroeboeroe
Beste Henk,

Ik denk dat je Cc zoekt.

Is de persoon die je zoekt, laten we zeggen, "volslank"?






Cc is inmiddels dik geworden heeft 9 kinderen en is gescheiden.


:slapen:

Oeroeboeroe
30-07-06, 21:42
Geplaatst door tr_imparator
Cc is inmiddels dik geworden heeft 9 kinderen en is gescheiden.


:slapen:

:hihi: Wellicht verklaart dat waarom Henk 'r zoekt.

Rourchid
30-07-06, 22:06
Geplaatst door HenkS
Fatima,


Stemherkenning?

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2201858#post2201858

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2201915#post2201915

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=1705890#post1705890


http://img404.imageshack.us/img404/6517/bellydancecopy3kf.gif (http://youtube.com/watch?v=j4sV9UfaMSY&search=natalya%20strelchenko)

MaRiaH
31-07-06, 01:07
Couscousje is afwezig
Reden: Reden past niet in "maximaal 200 karakters."
Afwezig sinds: 27-07-2006 Terug op: Unknown

HenkS
31-07-06, 01:47
Heeeee meester Henk!!
Wat leuk om U hier te treffen!!!!!!!!

En het spijt me :jammer: maar ik wil het liever niet hebben over die zionistische heilstaat, zeker niet als er geen mahram bij is.

Hé, dat is lang geleden. Die humor van de derde LO. Maar jij zult dat wel nog wel wat verser in je geheugentje hebben, neem ik aan?

Groetjes

HenkS
31-07-06, 01:49
Geplaatst door Victory [/i]
Nee Henk, ga met jezelf praten loner die je bent.


Hier schiet me echt niets anders te binnen dan te bedenken dat je uit Almelo komt ;-)

HenkS
31-07-06, 01:59
Geplaatst door Ghiezzoe
Henk? zijn er nog mannen die zo heten tegenwoordig?
Edwin... Jan ...... Bart... Kees... daar kan ik me nog iets bij voorstellen.... maar HENK???!!

Tja, mijn ouders hebben het goed bedoeld. Mijn Peetoom heette Hein en ze hebben dat aan de toenmalige mode aangepast en er Henk van gemaakt.
Ik had ook eigenlijk liever een voornaam met meerdere lettergrepen gehad, omdat ik ooit heb gelezen dat in een serieus onderzoek is aangetoond dat voornamen met meer lettergrepen meer sex appeal uitstralen.
Anderzijds mag ik me echter ook niet beklagen over het aantal vriendinnetjes dat ik, zeg eens tot mijn vijfentwintigste heb versleten. Ik moet er trouwens niet aan denken dat er nog meer hadden kunnen zijn met een langere voornaam.

Groetjes

HenkS
31-07-06, 02:06
Geplaatst door Victory
Ja, Henk's bestaan nog en die zien er allemaal ongeveer zo uit:

http://www.jazzmasters.nl/gif/meutgeert_henk_big.jpg


Zo eenvormig zijn die Henken nu ook weer niet. Ik ben bijvoorbeeld een exemplaar uit Zuid-Limburg waar de Romeinen, Spanjaarden en Fransen honderden jaren achter onze voorouderlijke meisjes aanzaten. En die natuurlijk zo nu en dan eens zwichtten voor de charmes van zo'n Mediteraantje.

Groetjes

HenkS
31-07-06, 02:12
Geplaatst door barfly
Komop jongens!

Henk zoekt zijn Fatima.

Net zoeits als Mohamed die Diana zoekt.

Liefde... :koppel:


Of misschien wel de jaloerse Othello, waar iedereen die zijn Desdemona te na komt voor op zijn hoede moet zijn.

Groetjes

HenkS
31-07-06, 02:15
Geplaatst door Orakel
Hey :mad: niet me meester dissen he?
Beter dan dat ie Balthasar heet. Of Teun. Alle Teuns die ik ken, lopen namelijk houterig, dragen klompen en zoeken een vrouw.
En wat dacht je van Harm? What's in a name, right?

Meester Henk, vergeef hen voor zij weten niet wat ze doen (ofsjow).

Oké. Maar je weet je zeker dat je mij bedoelt? Ik weet niet eens wat het woordje 'dissen' betekent, kun je nagaan hoe oud ik wel niet ben.

Groetjes

HenkS
31-07-06, 02:21
Geplaatst door Orakel
Het heb, gezien ze reactievermogen, meer weg van Oblomow die heel lethargisch en besluiteloos op ze Olga zit te wachten.
'While i'm still young please', dacht zij en smeerde um mooi met een ander, die dikke heel mismoedig en als een amoreuze misantroop achterlatend.
Come to think of it, alle Henks die ik ken, zijn ook allemaal dik.

Hé, een erudiet! Of heb je alleen maar de film gezien?
Overigens, 185 cm en 76 kg valt toch nog mee dacht ik.
Kom maar eens langs dan proberen we de 10 km binnen het uur te lopen. Als ik alleen loop doe ik 't nèt onder de 40 minuten.

Oeroeboeroe
31-07-06, 02:22
Geplaatst door HenkS
Hé, een erudiet! Of heb je alleen maar de film gezien?
Overigens, 185 cm en 76 kg valt toch nog mee dacht ik.
Kom maar eens langs dan proberen we de 10 km binnen het uur te lopen. Als ik alleen loop doe ik 't nèt onder de 40 minuten.

Geen groetjes?

HenkS
31-07-06, 02:22
Geplaatst door Oeroeboeroe
:melig: Ik dacht het al!

Wat dacht jij dan, dirty mind?

Groetjes

HenkS
31-07-06, 02:26
Geplaatst door Oeroeboeroe
:haha:

Ja maar, dan heb je wel weer drie lettergrepen als ik tenminste goed geteld heb.
Zie: sex appeal is recht evenredig met het aantal lettergrepen in je voornaam.

Groetjes

Oeroeboeroe
31-07-06, 02:29
Geplaatst door HenkS
Ja maar, dan heb je wel weer drie lettergrepen als ik tenminste goed geteld heb.
Zie: sex appeal is recht evenredig met het aantal lettergrepen in je voornaam.

Groetjes

Doe er dan nog maar een lettergreepje bij.

Ik trek mijn handen er van af, Henk.

HenkS
31-07-06, 02:29
Geplaatst door tr_imparator
Ik ben vmbo.


:lole:

Je bedoelt waarschijnlijk de opleiding. Ik bedoelde het discussieniveau en dat kan zelfs best nog een stuk hoger liggen dan dat van iemand met HAVO of zo.

Groetjes

HenkS
31-07-06, 02:34
Geplaatst door Oeroeboeroe
Beste Henk,

Ik denk dat je Cc zoekt.

Is de persoon die je zoekt, laten we zeggen, "volslank"?


Volslank? Zou kunnen. Ik heb natuurlijk nooit lichamelijk contact met haar gehad omdat ik er van uit ging dat ze dat niet op prijs zou stellen.
Ze was wel heel mooi. Altijd met een fleurig hoofddoekje dat haar fantastisch stond.

Groetjes

HenkS
31-07-06, 02:37
Geplaatst door Goodnight
Ik denk ut ook.


Ik denk ut nu ook. Nadat ik ergens de naam Couscousje heb gezien en die kwam mij heel bekend voor.

Bedankt

Oeroeboeroe
31-07-06, 02:39
Geplaatst door HenkS
Ik denk ut nu ook. Nadat ik ergens de naam Couscousje heb gezien en die kwam mij heel bekend voor.

Bedankt

Succes en sterkte alvast.

HenkS
31-07-06, 02:42
Geplaatst door barfly
Ik ben steeds meer benieuwd of het idd liefde is :blij:


Je bent wel behoorlijk nieuwsgierig zeg. Kun je niet volstaan met de Yes?
(Bestaat die trouwens nog?)
Nee hoor, Fatima is echt wel een kilometertje of twee voor mij te hoog gegrepen.

mark61
31-07-06, 02:43
Geplaatst door Oeroeboeroe
Succes en sterkte alvast.

:hihi:

HenkS
31-07-06, 02:44
Geplaatst door tr_imparator
Cc is inmiddels dik geworden heeft 9 kinderen en is gescheiden.


:slapen:

Ik heb zelf geen kinderen, dus!

HenkS
31-07-06, 02:46
Geplaatst door Oeroeboeroe
:hihi: Wellicht verklaart dat waarom Henk 'r zoekt.

Daar heb ik nu al genoeg duidelijkheid over verschaft dunkt me ;-)

mark61
31-07-06, 02:48
Dr zijn hier anders busladingen fatima's om je bezorgdheid over wandaden mee te delen. Eentje heet er Maarten, funnily enough. :rolleyes:

MaRiaH
31-07-06, 02:52
Dit wordt een toppertje.. :hihi:

weltruste.. :slapen:

HenkS
31-07-06, 02:54
Geplaatst door Oeroeboeroe
Geen groetjes?

Ik heb jou toch al een keer of drie voorbij zien komen. Of vergis ik me?
Heb je trouwens ook vacantie of ben je net zo'n nachtvlinder als ik?

Hartelijke groeten

mark61
31-07-06, 02:54
Geplaatst door MaRiaH
Dit wordt een toppertje.. :hihi:

weltruste.. :slapen:

Hé wakker blijven! Tis hier geen vmbo!

HenkS
31-07-06, 02:57
Geplaatst door Rourchid
Stemherkenning?

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2201858#post2201858

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2201915#post2201915

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=1705890#post1705890


http://img404.imageshack.us/img404/6517/bellydancecopy3kf.gif (http://youtube.com/watch?v=j4sV9UfaMSY&search=natalya%20strelchenko)


Nu heb ik beet 't is inderdaad Couscous. Bedankt!
Is ze wel een beetje popu hier?

Groetjes

Rourchid
31-07-06, 10:54
Geplaatst door HenkS
Nu heb ik beet 't is inderdaad Couscous. Bedankt!
Is ze wel een beetje popu hier?

Groetjes
Popu is in dit verband een understatement: Cc is hier immens geliefd vanwege haar gastvrijheid en gezelligheid.

Mark
31-07-06, 11:02
Geplaatst door HenkS
Ik heb natuurlijk nooit lichamelijk contact met haar gehad omdat ik er van uit ging dat ze dat niet op prijs zou stellen.
Ze was wel heel mooi.

wellicht zou een andere reden zijn dat dat niet kan met een leerling beste meester Henk..... of kom je op die manier aan je talloze veroveringen voor je 25ste?

Oeroeboeroe
31-07-06, 11:11
Geplaatst door Mark
wellicht zou een andere reden zijn dat dat niet kan met een leerling beste meester Henk..... of kom je op die manier aan je talloze veroveringen voor je 25ste?

Bij 18+ mag dat toch wel?

Joesoef
31-07-06, 11:16
Geplaatst door Oeroeboeroe
Beste Henk,

Ik denk dat je Cc zoekt.

Is de persoon die je zoekt, laten we zeggen, "volslank"?


Denk eerder aan een persoon die een alias gebruikt om via een omweg aan een mailadres te komen.

Een stalker oid.

Mark
31-07-06, 11:17
Geplaatst door Oeroeboeroe
Bij 18+ mag dat toch wel?

wie zegt dat dit een 18+ situatie was, en trouwens welke school/opleiding zit te wachten op een leraar die relaties aangaat met zijn leerlingen?

Oeroeboeroe
31-07-06, 11:18
Geplaatst door Joesoef
Denk eerder aan een persoon die een alias misbruikt om via een omweg aan een mailadres te komen.

Een stalker oid.

Ik twijfel en weet het dus niet. Als het om Cc gaat hoeven we ons in ieder geval weinig zorgen te maken denk ik.

Oeroeboeroe
31-07-06, 11:21
Geplaatst door Mark
wie zegt dat dit een 18+ situatie was, en trouwens welke school/opleiding zit te wachten op een leraar die relaties aangaat met zijn leerlingen?

Da's inderdaad vraag twee. Maar op zich zou ik er niet wakker van liggen als mijn docent Rechtsgeschiedenis ofzo een relatie zou hebben met een studente.

Wie zegt dat het om 18- gaat? Da's de andere kant.

Met andere woorden: hoewel Henk S. een nick voert van het type dat je over het algemeen in strafrechtelijke dossiers tegenkomt, is er vooralsnog weinig reden om hem te betichten van pedofilie o.i.d.

Mark
31-07-06, 11:24
Geplaatst door Oeroeboeroe
Da's inderdaad vraag twee. Maar op zich zou ik er niet wakker van liggen als mijn docent Rechtsgeschiedenis ofzo een relatie zou hebben met een studente.

Wie zegt dat het om 18- gaat? Da's de andere kant.

Met andere woorden: hoewel Henk S. een nick voert van het type dat je over het algemeen in strafrechtelijke dossiers tegenkomt, is er vooralsnog weinig reden om hem te betichten van pedofilie o.i.d.

Ik blijf erbij dat het niet kan als leraar een relatie met een leerling aan te gaan... het levert rare situaties op bij mondelinge examens bijvoorbeeld.

Oeroeboeroe
31-07-06, 11:25
Geplaatst door Mark
Ik blijf erbij dat het niet kan als leraar een relatie met een leerling aan te gaan... het levert rare situaties op bij mondelinge examens bijvoorbeeld.

Daar is ook veel voor te zeggen, begrijp me goed. Maar dan hebben we het al lang niet meer over strafrecht, denk ik. Zoiets moet gewoon duidelijk worden gemaakt bij de aanstelling (of niet, en dan mag het dus wel).

Joesoef
31-07-06, 11:26
Geplaatst door Oeroeboeroe
Ik twijfel en weet het dus niet. Als het om Cc gaat hoeven we ons in ieder geval weinig zorgen te maken denk ik.


Zorgen zal ik mij niet maken. Ben wel verbaasd over de doorzichtigheid van deze "prikker". Het soort taalgebruik is wellachwekkend.

Mark
31-07-06, 11:27
Geplaatst door Oeroeboeroe
Daar is ook veel voor te zeggen, begrijp me goed. Maar dan hebben we het al lang niet meer over strafrecht, denk ik. Zoiets moet gewoon duidelijk worden gemaakt bij de aanstelling (of niet, en dan mag het dus wel).

ik had het ook niet over strafrecht hoor, strafrechtelijk kan je als 62 jarige professor met gerust hart je 18 jarige studente mee naar bed nemen.

Oeroeboeroe
31-07-06, 11:28
Geplaatst door Mark
ik had het ook niet over strafrecht hoor, strafrechtelijk kan je als 62 jarige professor met gerust hart je 18 jarige studente mee naar bed nemen.

Dat klinkt alsof je dat een slechte zaak vindt?

Mark
31-07-06, 11:29
Geplaatst door Oeroeboeroe
Dat klinkt alsof je dat een slechte zaak vindt?

dat klopt dat vind ik een slechte zaak.

Oeroeboeroe
31-07-06, 11:30
Geplaatst door Mark
dat klopt dat vind ik een slechte zaak.

Wat heb je dan tegen handelingsbekwaamheid van volwassenen?

En, nog steeds serieus, aan wat voor soort strafmaat denk je ongeveer?

Mark
31-07-06, 11:36
Geplaatst door Oeroeboeroe
Wat heb je dan tegen handelingsbekwaamheid van volwassenen?

En, nog steeds serieus, aan wat voor soort strafmaat denk je ongeveer?

ik zeg niet dat het bestraft moet worden, maar een relatie tussen iemand met zoweinig levenservaring met iemand die ook nog eens macht heeft over diegene (in de vorm van examens etc) lijkt me niet gezond.

Klinkt mij in de oren als de relatie tussen een vriendelijke oudere westerling en zijn afrikaanse tienervriendinnetje op vakantie.

Oeroeboeroe
31-07-06, 11:46
Geplaatst door Mark
ik zeg niet dat het bestraft moet worden, maar een relatie tussen iemand met zoweinig levenservaring met iemand die ook nog eens macht heeft over diegene (in de vorm van examens etc) lijkt me niet gezond.

Klinkt mij in de oren als de relatie tussen een vriendelijke oudere westerling en zijn afrikaanse tienervriendinnetje op vakantie.

Daar zit best wat in, maar je moet ergens een grens trekken, denk ik. Kan ook best bij 21 zijn hoor, maar op zeker moment moet men het zelf maar weten denk ik.

Mark
31-07-06, 11:50
Geplaatst door Oeroeboeroe
Daar zit best wat in, maar je moet ergens een grens trekken, denk ik. Kan ook best bij 21 zijn hoor, maar op zeker moment moet men het zelf maar weten denk ik.

er zijn genoeg dingen die je wettelijk moet toestaan maar die ik eigenlijk verwerpelijk vind :)

Oeroeboeroe
31-07-06, 11:53
Geplaatst door Mark
er zijn genoeg dingen die je wettelijk moet toestaan maar die ik eigenlijk verwerpelijk vind :)

Dat begrijp ik. Op zich is een interessante vraag dan: waarom niet strafbaar stellen? Het is toch verwerpelijk?

Mark
31-07-06, 11:57
Geplaatst door Oeroeboeroe
Dat begrijp ik. Op zich is een interessante vraag dan: waarom niet strafbaar stellen? Het is toch verwerpelijk?

ach ja dat is mijn mening en niet hun mening

Oeroeboeroe
31-07-06, 12:01
Geplaatst door Mark
ach ja dat is mijn mening en niet hun mening

Naar die mening vraag ik ook, niets meer of minder dan dat.

Stel: er wordt een referendum gehouden over het al dan niet strafbaar stellen van bijvoorbeeld vreemdgaan of relaties zoals die uit het voorbeeld dat je gaf (62-jarige professor met een 18-jarige studente).

Wat stem je dan?

Mark
31-07-06, 12:05
Geplaatst door Oeroeboeroe
Naar die mening vraag ik ook, niets meer of minder dan dat.

Stel: er wordt een referendum gehouden over het al dan niet strafbaar stellen van bijvoorbeeld vreemdgaan of relaties zoals die uit het voorbeeld dat je gaf (62-jarige professor met een 18-jarige studente).

Wat stem je dan?

ik stem dat het niet strafbaar moet zijn, het is hun keuze en recht. Net zoals het mijn recht is om het niet een gezonde relatie te vinden.

Oeroeboeroe
31-07-06, 12:09
Geplaatst door Mark
ik stem dat het niet strafbaar moet zijn, het is hun keuze en recht. Net zoals het mijn recht is om het niet een gezonde relatie te vinden.

Ok, duidelijk. Om de discussie even helemaal af te maken:

Ook als het gaat om strafbaarstelling met een (zeer) beperkte strafmaat?

Mark
31-07-06, 12:33
Geplaatst door Oeroeboeroe
Ok, duidelijk. Om de discussie even helemaal af te maken:

Ook als het gaat om strafbaarstelling met een (zeer) beperkte strafmaat?

ja hoor dat ook :)

Oeroeboeroe
31-07-06, 12:35
Geplaatst door Mark
ja hoor dat ook :)

Ok, zeer duidelijk. Pricipieel tegen strafbaarstelling dus.

Mark
31-07-06, 15:34
Geplaatst door Oeroeboeroe
Ok, zeer duidelijk. Pricipieel tegen strafbaarstelling dus.

van dit ja

:zozo:

Oeroeboeroe
31-07-06, 15:36
Geplaatst door Mark
van dit ja

:zozo:

En welke nieuwe strafbepalingen zou je dan wel willen invoeren?

Mark
31-07-06, 15:37
Geplaatst door Oeroeboeroe
En welke nieuwe strafbepalingen zou je dan wel willen invoeren?

:D

daar ga ik vannacht even een van mijn Mark-Jong-Il dromen over hebben.

sowieso zullen mensen die zinloos links rijden op snelwegen het ZEER zwaar krijgen :)

Wide-O
31-07-06, 16:09
Geplaatst door Mark
sowieso zullen mensen die zinloos links rijden op snelwegen het ZEER zwaar krijgen :)

Dat is al strafbaar toch ? Of zijn we nu off topic...

Mark
31-07-06, 16:10
Geplaatst door Wide-O
Dat is al strafbaar toch ? Of zijn we nu off topic...

het is nog niet strafbaar met de dood.

mark61
31-07-06, 16:20
Geplaatst door Mark
het is nog niet strafbaar met de dood.

257 Fransen hebben mij onlangs nog hartklachten bezorgd. En mijn remmen slijten en het kost een lading brandstof en tijdverlies.

Hoop wel dat die flitsen niet worden doorberekend hier. Onder de 70 euro niet, begreep ik. :hihi:

HenkS
31-07-06, 16:30
Geplaatst door MaRiaH
Couscousje is afwezig
Reden: Reden past niet in "maximaal 200 karakters."
Afwezig sinds: 27-07-2006 Terug op: Unknown

Bedankt! Dan wacht ik gewoon nog even. Ik kan nou in ieder geval alvast eens haar postings bekijken.

Groeten

HenkS
31-07-06, 16:37
Geplaatst door Oeroeboeroe
Doe er dan nog maar een lettergreepje bij.

Hendriketje of zo? In ieder geval is het gezien het verband tussen lettergrepen en sex appeal aan te bevelen om je steeds met je verkleinnaam aan te laten spreken.

Ik trek mijn handen er van af, Henk.

??

HenkS
31-07-06, 16:50
Geplaatst door mark61
Dr zijn hier anders busladingen fatima's om je bezorgdheid over wandaden mee te delen.

Weet ik! En ik ben ook al begonnen met discussieren. Maar met Fatima alias Couscousje heb ik al een aantal jaren geleden, toen Israel weer eens een periodelang openlijker dan doorgaans met het onderdrukken en vermoorden van Palestijnen bezig was, druk gediscussieerd over hoe geraffineerd veel mainstreammedia Israelische PR bedrijven. Dat was ons beider vak! In mijn colleges kon ik daar niet zo openlijk over praten als met haar, omdat daar, en terecht, een min of meer neutrale houding tav het MO-conflict van mij verwacht werd. En misschien ook wel omdat ik angst had om van antisemitisme beschuldigd te worden.


Eentje heet er Maarten, funnily enough. :rolleyes:

Tja, dat komt voor.

HenkS
31-07-06, 16:55
Geplaatst door Rourchid
Popu is in dit verband een understatement: Cc is hier immens geliefd vanwege haar gastvrijheid en gezelligheid.

Weer een illusie in rook opgegaan. Ik dacht altijd dat haar innemende hartelijkheid speciaal voor mij bedoeld was ;-)

HenkS
31-07-06, 17:43
Geplaatst door Mark
wellicht zou een andere reden zijn dat dat niet kan met een leerling beste meester Henk..... of kom je op die manier aan je talloze veroveringen voor je 25ste?

Nee beste Mark ik ben pas lang na mijn vijfentwintigste in het onderwijs terecht gekomen. Ik had toen wel al spannende baantjes en verdiende verhoudingsgewijs veel geld. Glitter en glamour, blitse auto's, iedere week een nieuw pak (meestal witte, waarop ik dan altijd, binnen zowel als buiten, zwarte leren hanschoenen droeg), liters champagne en zo in discotheken.
Achteraf beschouwd uitermate primitief gedrag, maar op bepaalde soorten meisjes werkte dat als een magneet. Het lijkt me althans sterk dat die magneetwerking te wijten was aan het feit dat ik maar net een beetje knapper was dan een aap.

En wat mijn onderwijsperiode betreft. Uit louter nieuwsgierigheid, omdat ik dat ook eens wilde meemaken, ben ik in het onderwijs terecht gekomen. Maar dat beviel me om verschillende redenen zo goed dat ik heel lang ben gebleven en het nu nog steeds een beetje doe.
Vanaf het begin had ik studenten die slechts bij hoge uitzondering jonger dan 18 waren. Later zelfs dat niet meer. En dan waren er uiteraard ook nog de deeltijdstudenten die soms even oud of zelfs ouder dan ikzelf waren.
Nooit echter heb ik met een studente meer dan hooguit, een voorzichtige platonische liefdesrelaties gehad. Alhoewel ik wel degelijk bij meerdere gelegenheden werd uitgedaagd om aan meer te beginnen.
Ik denk dat er twee belangrijke redenen waren om daar niet op in te gaan:
1) Stel je de complicaties eens voor als je als oudere man tot over je oren verliefd raakt op een veel jongere vrouw, die vrijwel zeker na verloop van tijd genoeg van je krijgt.
Ik liet me bij dit soort overwegingen vaak leiden door de wijze Shakespeare die me met zijn Othello bijbracht dat zo'n relatie meestal een fatale of in ieder geval toch een hachelijk avontuur is.
En om bij de literatuur te blijven. Ik was in die periode al onder de indruk geraakt van de Duitse filosoof Arthur Schopenhauer die mij er van overtuigde dat het beter is om je leven in te richten op het voorkomen van ellende en problemen dan op het najagen van geluk.
2) In veel gevallen heb je als docent een afhankelijkheidsrelatie met studenten. En die verantwoordelijkheid vereist van de docent de grootst mogelijke terughoudendheid mbt o.a. liefdesrelaties.
Ik ken overigens wel collega's die echte liefdesrealties met studenten hadden. Wat mij betreft geen probleem, zolang het bovengemiddelde studentes betreft, die op tentamens niet steeds rond de 5,5 kwakkelen of bijvoorbeeld studentes die hoe dan ook niet meer afhankelijk zijn van die docent. En dat was voorzover ik weet steeds het geval bij bedoelde collega's.

Overigens, met 'lichamelijk contact' bedoelde ik niet wat jij eronder verstond.

Is dat eigenlijk wel toegestaan, zo'n lang bericht ;-)

Groeten,
Henk

MaRiaH
31-07-06, 17:53
Geplaatst door HenkS
Bedankt! Dan wacht ik gewoon nog even. Ik kan nou in ieder geval alvast eens haar postings bekijken.

Groeten

Kun je nog even checken hoe het met haar communicatievermogen staat.. :rolleyes:

Joesoef
31-07-06, 17:55
Henk slijmt als een rasechte mocro.

HenkS
31-07-06, 18:00
Geplaatst door Joesoef
Denk eerder aan een persoon die een alias gebruikt om via een omweg aan een mailadres te komen.

Een stalker oid.


Die carriere als detective kun je op je buik schrijven! ;-)

Vraag het Fatima alias Couscousje maar als ze terug is.
Ik weet trouwens uit oude tentamenpunten-lijsten ook haar achternaam, maar die kan ik hier om vanzelfsprekende redenen niet noemen.

Groeten

Rourchid
31-07-06, 18:44
Geplaatst door HenkS
Weer een illusie in rook opgegaan. Ik dacht altijd dat haar innemende hartelijkheid speciaal voor mij bedoeld was ;-)
Haar gastvijheid en gezelligheid zijn zo universeel dat iedereen ruim aan zijn/haar trekken komt :cool:

HenkS
31-07-06, 18:45
Geplaatst door MaRiaH
Kun je nog even checken hoe het met haar communicatievermogen staat.. :rolleyes:


Zou dat dangeleden kunnen hebben door de omgang met jullie hier? ;-

Ze was trouwens toen ik haar nog geregeld zag ook al een vlijtig potster hier.

Is ze nog steeds zo vinnig als ze geirriteerd raakt?

Joesoef
31-07-06, 18:50
Geplaatst door HenkS
Die carriere als detective kun je op je buik schrijven! ;-)

Vraag het Fatima alias Couscousje maar als ze terug is.
Ik weet trouwens uit oude tentamenpunten-lijsten ook haar achternaam, maar die kan ik hier om vanzelfsprekende redenen niet noemen.

Groeten


Haar achternaam, wow, en niemand die hier prikt weet die......




:moe:

Ghiezzoe
31-07-06, 18:57
Geplaatst door Joesoef
Haar achternaam, wow, en niemand die hier prikt weet die......




:moe:


:gniffel: ... this just made me laugh....

maar ja hij weet natuurlijk nog niet dat ze inmiddels een gerenomeerd schrijfster is geworden...


P.S. ... valt dit onder roddelen?

Rourchid
31-07-06, 18:57
Geplaatst door HenkS

Vraag het Fatima alias Couscousje maar als ze terug is.
Ik weet trouwens uit oude tentamenpunten-lijsten ook haar achternaam, maar die kan ik hier om vanzelfsprekende redenen niet noemen.

Groeten
Er bestaat een gerede kans dat Fatima binnen afzienbare tijd een andere achternaam zal hebben:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=195179

HenkS
31-07-06, 18:58
Geplaatst door HenkS
Tja, dat komt voor.


Ver.., hoe werkt dat nou eigenlijk met het inblokken van citaten. Om de haverklap verschijnt mijn reply in de tekstblok van het citaat.

HenkS
31-07-06, 19:03
Geplaatst door Rourchid
Er bestaat een gerede kans dat Fatima binnen afzienbare tijd een andere achternaam zal hebben:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=195179

Ik vertrouw er op dat ze verstandig gekozen heeft ;-)

Ghiezzoe
31-07-06, 19:05
Geplaatst door HenkS
Ik vertrouw er op dat ze verstandig gekozen heeft ;-)


zonder twijfel...... alleen van die jongen weet ik het nog zo net niet...

jesse
31-07-06, 19:05
Hou die mensen hier niet zo voor de gek kuskusje

HenkS
31-07-06, 19:09
Geplaatst door Joesoef
Haar achternaam, wow, en niemand die hier prikt weet die......


Die zullen d'r hier best wel een aantal weten. Maar ik bedoelde dat je niet zomaar de achternaam van iemand die onder nick prikt bekend maakt op een discussieforum, toch?


:moe:

Watnietbezetis
31-07-06, 19:13
Geplaatst door HenkS
Ik denk ut nu ook. Nadat ik ergens de naam Couscousje heb gezien en die kwam mij heel bekend voor.

Bedankt

Nu dat je weet dat het om Couscousje gaat, waarom pm je haar niet voor het gemak even. Deze topic voortzetten lijkt me erg omslachtig.

Groet,

Watnietbezetis

Seif
31-07-06, 19:14
Geplaatst door HenkS
Vraag het Fatima alias Couscousje maar als ze terug is.

Als je echt contact met haar zoekt, kun je dan niet beter gebruik maken van de PM/Mail-functionaliteit van dit forum?

http://www.maroc.nl/prikbord/forums/member.php?s=&action=getinfo&userid=359

Watnietbezetis
31-07-06, 19:18
Geplaatst door Rourchid
Er bestaat een gerede kans dat Fatima binnen afzienbare tijd een andere achternaam zal hebben:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=195179



Jij hebt echt niets te doen.

Groet,

Watnietbezetis

HenkS
31-07-06, 19:31
Geplaatst door Watnietbezetis
Nu dat je weet dat het om Couscousje gaat, waarom pm je haar niet voor het gemak even. Deze topic voortzetten lijkt me erg omslachtig.

Groet,


Bedankt! Ik ga eens even uitzoeken hoe dat werkt. Ondertusen vind ik het best gezellig hier. Hoe lang, weet ik nog niet ;-)

Watnietbezetis

Rourchid
31-07-06, 19:54
Geplaatst door Watnietbezetis
Nu dat je weet dat het om Couscousje gaat, waarom pm je haar niet voor het gemak even. Deze topic voortzetten lijkt me erg omslachtig.

Groet,

Watnietbezetis
Of
Uit het oog, maar niet uit het hart (http://www.maroc.nl/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=56)


Geplaatst door Watnietbezetis
Jij hebt echt niets te doen.

Groet,

Watnietbezetis
Dat kun je wel zeggen: Cc redt zichzelf wel :fpiraat:

Joesoef
31-07-06, 20:01
Geplaatst door HenkS
Die zullen d'r hier best wel een aantal weten. Maar ik bedoelde dat je niet zomaar de achternaam van iemand die onder nick prikt bekend maakt op een discussieforum, toch?


:rolleyes:

Joesoef
31-07-06, 20:01
Geplaatst door HenkS
Die zullen d'r hier best wel een aantal weten. Maar ik bedoelde dat je niet zomaar de achternaam van iemand die onder nick prikt bekend maakt op een discussieforum, toch?


:rolleyes:

Joepie
31-07-06, 20:17
Als fatis broer hier maar niet achterkomt....

Rourchid
31-07-06, 20:32
Geplaatst door Joepie
Als fatis broer hier maar niet achterkomt....
Een eventuele broer heeft niets met het onderwerp van de draad te maken.

De gezochte Fatima zou overigens ook Dolle Fatima (http://www.maroc.nl/forums/member.php?s=&action=getinfo&userid=41236) kunnen zijn.

Orakel
31-07-06, 22:32
Geplaatst door HenkS
Ik was in die periode al onder de indruk geraakt van de Duitse filosoof Arthur Schopenhauer die mij er van overtuigde dat het beter is om je leven in te richten op het voorkomen van ellende en problemen dan op het najagen van geluk.

Groeten,
Henk

Beste 'Henk',

Als je een paar bladzijdes door had gebladerd, was de indruk nog groter en deze queeste naar 'Fatima' volstrekt onnodig geweest.
Hij meende namelijk:


"niets vermag de bodemloze afgrond van het menselijk hart te vullen, want het leven is een voortdurend bedrog, het is een lijden in talloze vormen, een onzalige toestand. Elk levensverhaal is een lijdensverhaal en de dood is een rekenschap van dat feit. Voor de gek gehouden door de hoop dansen wij de dood tegemoet. Ieder loodst zijn schip tenslotte als een wrak zonder masten de haven binnen".

Tel bij deze visie zijn kijk op vrouwen op en je wordt subiet geheelonthouder:


Wat vrouwen kenmerkt, is een aan het krankzinnige grenzende drift tot verkwisting, een aangeboren sluwheid, een onbedwingbare neiging tot liegen. Kortom, een vrouw is een ondergeschikt wezen, een soort tussenstadium tussen kind en man, welke laatste als zodanig de eigenlijke mens is.
De vrouw, dat kortbenige, gedrongen, smalgeschouderde en breedheupige geslacht het schone noemen, dat kan slechts het door geslachtsdrift benevelde brein van mannen.

En zijn naam had zelfs 2 lettergrepen.

mark61
31-07-06, 23:28
Geplaatst door Orakel
Beste 'Henk',

Als je een paar bladzijdes door had gebladerd, was de indruk nog groter en deze queeste naar 'Fatima' volstrekt onnodig geweest.
Hij meende namelijk:

Tel bij deze visie zijn kijk op vrouwen op en je wordt subiet geheelonthouder:

En zijn naam had zelfs 2 lettergrepen.

:hihi:

Zwaarmoedig volk, die Duutsers. En sommige een partij seksistisch ook nog.

HenkS
31-07-06, 23:49
Geplaatst door Orakel
Beste 'Henk',

Als je een paar bladzijdes door had gebladerd, was de indruk nog groter en deze queeste naar 'Fatima' volstrekt onnodig geweest.
Hij meende namelijk:



Tel bij deze visie zijn kijk op vrouwen op en je wordt subiet geheelonthouder:



En zijn naam had zelfs 2 lettergrepen.

Ja, het was wel een pessimistische filosoof. Maar het door mij eerder genoemde aforisme was hoe dan ook een wijze raad.
En dat ondanks dat ik hier nu met een lekkere sigaar en mijn tweede fles Franziskaner (Weizenbier) naast me zit te tikken. ;-)
Overigens, met die laatste passage als hefboom, heeft in mijn jeugd ooit een homofiele man geprobeerd te versieren.
Ik moest hem helaas teleurstellen, maar hij heeft me wel naar Arthur gebracht.

HenkS
01-08-06, 00:00
Geplaatst door mark61
:hihi:

Zwaarmoedig volk, die Duutsers. En sommige een partij seksistisch ook nog.

Ze hebben wat meer hang naar melancholie dan wij. Maar misschien zijn ze daardoor ook wat diepzinniger dan wij en misschien wel muzikaler. Alhoewel Mozart (Oostenrijker oké) weer een hevige levensgenieter schijnt te zijn geweest.

En wat die vrouwen betreft. Misschien was Schopenhauer wel homofiel. Ik dacht me in ieder geval te herinneren dat hij nooit getrouwd is geweest.
En in die tijd moest je homosexuele neigingen goed verstoppen.
Kan ook zijn dat hij gewoon een diepe zielewond had overgehouden aan een ongelukkige liefde.
Of misschien heeft hij gewoon gelijk en zullen wij dat nog wel merken ;-)

Aicha1976
01-08-06, 07:04
Geplaatst door HenkS
Is dat eigenlijk wel toegestaan, zo'n lang bericht ;-)

Groeten,
Henk


Het is nogal een bullshit verhaal :verveeld:


Is haar achternaam Boutoutouh ? Let's get this shit moving will ya :rolleyes:

Aicha1976
01-08-06, 08:07
Geplaatst door Rourchid
Haar gastvijheid en gezelligheid zijn zo universeel dat iedereen ruim aan zijn/haar trekken komt :cool:


http://www.wegotcards.com/cards/rude/holi/suckup.GIF

HenkS
01-08-06, 15:33
Geplaatst door MaRiaH
Kun je nog even checken hoe het met haar communicatievermogen staat.. :rolleyes:


Is de discussie over de overeenkomst die ik zag tussen de etnische schoonmaak in Zuid-Libanon en wat me tijdens de geschiedenislessen verteld werd over de dertiger jaren afgebroken?
Is dit soms de eerste keer dat een bericht van mij van een discussieforum verwijderd werd?
Mag ik nu in milde vorm het lot delen van de eminente socioloog en columnist Prof. J.J.A. van Doorn die er bij de NRC uitgeflikkerd werd omdat hij de naar zijn mening te sterk joods gekleurde berichtgeving over het MO-conflict bekritiseerde?
Wordt ik nu bij mijn werkgever op het matje geroepen? Worden mijn consultancy-klanten gewaarschuwd?