PDA

Bekijk Volledige Versie : Topic over Mel Gibson verwijderd, waarom?



Victory
30-07-06, 21:06
Waarom is mijn topic over Mel Gibson verwijderd?

angkor
30-07-06, 21:18
Omdat de titel op geen enkele wijze de inhoud van het bericht dekte.
Gibson was dronken en kraamde van alles uit.

Jij misbruikte dat voor provocatie waar we op het ogenblik niet op zitten te wachten.
Als je kritiek hebt geef die dan gewoon op een eerlijke manier maar niet door middel van manipulatie.

angkor/beheer

Mark
30-07-06, 21:24
hey ze noemen hem niet voor niks Mad Max :)

Victory
30-07-06, 21:42
Wat een onzin, ik plaats het weer terug. Het is gewoon een feitelijke vertaling van wat hij in het Engels zei, namelijk "Fucking Jews... The Jews are responsible for all the wars in the world."

ronald
30-07-06, 21:46
Geplaatst door Victory
Wat een onzin, ik plaats het weer terug. Het is gewoon een feitelijke vertaling van wat hij in het Engels zei, namelijk "Fucking Jews... The Jews are responsible for all the wars in the world."


En dan moeten wij nu natuurlijk concluderen met : kinderen en dronkaards spreken de waarheid? Yeah right.

IbnRushd
30-07-06, 21:54
Geplaatst door ronald
En dan moeten wij nu natuurlijk concluderen met : kinderen en dronkaards spreken de waarheid? Yeah right.

Dronkaards zijn heel erg open; te open, naar mijn mening. Wist je dat?

ronald
30-07-06, 22:03
Geplaatst door IbnRushd
Dronkaards zijn heel erg open; te open, naar mijn mening. Wist je dat?


Dat bevestigt alleen maar waar ik Mel Gibson al van verdacht.

IbnRushd
30-07-06, 22:08
Geplaatst door ronald
Dat bevestigt alleen maar waar ik Mel Gibson al van verdacht.

Van wat?

Victory
30-07-06, 22:09
Bwhahaha, angkor... pathetic loser... ik daag je uit om mij nu meteen te bannen. Ik heb al eens eerder gevraagt om een perm-ban, maar ik krijg hem maar steeds niet. :lol:

Hierbij nogmaals, ik wil dat mijn account verwijderd wordt van maroc.nl.... en wel nu!