PDA

Bekijk Volledige Versie : Man schiet op vliegerende jongen.



~Panthera~
31-07-06, 18:52
Man schiet op vliegerende jongen.

JAARSVELD - De politie heeft zondag een 62-jarige man uit IJsselstein aangehouden die in Jaarsveld op een 13-jarige jongen had geschoten met een luchtdrukpistool. De man ergerde zich aan de jongen die met een vlieger aan het spelen was. De jongen bleef ongedeerd. Dat heeft de politie maandag bekendgemaakt.


De uit Benschop afkomstige jongen was aan het vliegeren op een recreatieterrein aan de Lekdijk-Oost, toen de man naar hem toekwam en hem sommeerde daarmee op te houden. Toen de jongen dat niet deed, pakte de man een luchtdrukpistool uit zijn auto. In eerste instantie schoot hij op de vlieger, maar daarna ook op de jongen. Die werd niet geraakt.

Na zijn actie reed de man weg. De politie wist hem aan de hand van zijn kenteken te traceren en hield hem in zijn woning aan. De politie nam twee luchtdrukwapens in beslag.


Er lopen wat sick fucks rond zeg. :moe:

Eerdaags moeten kinderen zich nog verontschuldigen voor het feit dat ze kind zijn.

Orakel
31-07-06, 22:48
Geplaatst door ~Panthera~
Man schiet op vliegerende jongen.

JAARSVELD - De politie heeft zondag een 62-jarige man uit IJsselstein aangehouden die in Jaarsveld op een 13-jarige jongen had geschoten met een luchtdrukpistool. De man ergerde zich aan de jongen die met een vlieger aan het spelen was. De jongen bleef ongedeerd. Dat heeft de politie maandag bekendgemaakt.


De uit Benschop afkomstige jongen was aan het vliegeren op een recreatieterrein aan de Lekdijk-Oost, toen de man naar hem toekwam en hem sommeerde daarmee op te houden. Toen de jongen dat niet deed, pakte de man een luchtdrukpistool uit zijn auto. In eerste instantie schoot hij op de vlieger, maar daarna ook op de jongen. Die werd niet geraakt.

Na zijn actie reed de man weg. De politie wist hem aan de hand van zijn kenteken te traceren en hield hem in zijn woning aan. De politie nam twee luchtdrukwapens in beslag.


Er lopen wat sick fucks rond zeg. :moe:

Eerdaags moeten kinderen zich nog verontschuldigen voor het feit dat ze kind zijn.

Jaarsveld, leg dat niet bij Der Heimat in de buurt? Had de man een gestevend bruin hempje an?

en ik denkkkkkk da'k je onderschrijft ken lezuh, watnu?

Olive Yao
29-08-06, 21:53
In eerste instantie schoot hij op de vlieger,
Het eerste waar ik aan dacht.

Was die man een Taliban? De Taliban hadden vliegeren verboden in Afghanistan.

Qaiys
29-08-06, 21:58
Geplaatst door Olive Yao
Het eerste waar ik aan dacht.

Was die man een Taliban? De Taliban hadden vliegeren verboden in Afghanistan.

Dan is de islam-o-fobie wel diep in je gepenetreerd.

M@riska
29-08-06, 22:06
Schieten op vliegerende kinderen...Neergeschoten worden om een sneeuwbal gooien.... Wat een lekkere wereld hebben we toch.

Vriend
29-08-06, 22:15
Het moest er een keer van komen ik erger me ook dood aan die vliegerende hangtuig!!

barfly
29-08-06, 22:19
Geplaatst door Vriend
Het moest er een keer van komen ik erger me ook dood aan die vliegerende hangtuig!!

Net was je je zowat een Bosniak? what's wrong?

Vriend
29-08-06, 22:28
Ik moet nog gecastreerd worden door mijn baasje!