PDA

Bekijk Volledige Versie : Eersten keer van discussieforum geflikkerd



HenkS
01-08-06, 16:18
Is de discussie over de overeenkomst die ik zag tussen de etnische schoonmaak in Zuid-Libanon en wat me tijdens de geschiedenislessen verteld werd over de dertiger jaren, nu echt afgebroken?
Is dit de eerste keer dat een bericht van mij van een discussieforum verwijderd werd?
Mag ik nu in milde vorm het lot delen van de eminente socioloog en columnist Prof. J.J.A. van Doorn die er bij de NRC uitgeflikkerd werd omdat hij de naar zijn mening te sterk joods gekleurde berichtgeving over het MO-conflict bekritiseerde?
Wordt ik nu weer bij mijn werkgever op het matje geroepen en gevraagd of ik mijn kritiek op Israel niet wat kan matigen?
Worden mijn consultancy-clienten weer gewaarschuwd?

Het hier verwijderde bericht staat overigens nog gewoon op nl.politiek waar ik onder de nick VivaChavez tracht enig tegenwicht te vormen tegen een meute notoire racisten annex moslimhaters en Israel-idolaten.

Amenzu
01-08-06, 16:39
Geplaatst door HenkS
Is de discussie over de overeenkomst die ik zag tussen de etnische schoonmaak in Zuid-Libanon en wat me tijdens de geschiedenislessen verteld werd over de dertiger jaren, nu echt afgebroken?
Is dit de eerste keer dat een bericht van mij van een discussieforum verwijderd werd?
Mag ik nu in milde vorm het lot delen van de eminente socioloog en columnist Prof. J.J.A. van Doorn die er bij de NRC uitgeflikkerd werd omdat hij de naar zijn mening te sterk joods gekleurde berichtgeving over het MO-conflict bekritiseerde?
Wordt ik nu weer bij mijn werkgever op het matje geroepen en gevraagd of ik mijn kritiek op Israel niet wat kan matigen?
Worden mijn consultancy-clienten weer gewaarschuwd?

Het hier verwijderde bericht staat overigens nog gewoon op nl.politiek waar ik onder de nick VivaChavez tracht enig tegenwicht te vormen tegen een meute notoire racisten annex moslimhaters en Israel-idolaten.

IK heb hier ook een strafpunt gekregen terwijl nog steeds geen concrete uitspraak genoemd is waarom dat besluit is genomen. Het is volgens mij angst voor vrijheid van meningsuiting. Politieke correctheid die resulteert in de beperking van de vrijheid van het individu om zijn gedachten te kunnen uiten.

Wat mij stoort aan de berechtgeving / discussies op de Arabische nationalistisch media is dat de huidige oorlog gezien wordt als een overwinning. Dat is ook een teken van de zwakte van de Arabieren op dit moment. Wat is winnen als meer dan een miljoen mensen op de vlucht geslagen zijn? Als het land helemaal verwoest wordt? Er zoveel meer slachtoffers gevallen zijn.

Hizbu Allah heeft een grote fout. Misschien hadden ze hier niet opgerekend en was het gewoon een onberekende avontuur. Ik keur hiermee de terroristische acties van Israël niet goed, maar Hizbu Allah wist al te goed tot waar Israel in staat is. Zij hadden die twee zo snel mogelijk laten gaan, dat was 100000000000 X beter/voordeliger geweest op alle gebieden. Zij zijn de verliezer, ook al verliezen ze de oorlog niet, zij zullen er daarna niet meer zijn. De meeste Arabische landen (vooral die bang zijn voor de Schi'itische invloed) samen met de regering van Libanon willen en zullen (in order van hun meeste Bush) Hizbu Allah ontwapenen. Dat zal ook de eis nummer EEN van Israel zijn, anders gaan ze zelf verder en uiteindelijk zullen ze weer winnen.

Waar blijven de woestijn ratjes?

Ik zag na het posten van dit bericht dat het strafpunt terug gedraaid is. Daarvoor is trouwens ook geen reden gegeven!!!

HenkS
01-08-06, 17:55
[QUOTE]Geplaatst door Amenzu
[B]IK heb hier ook een strafpunt gekregen terwijl nog steeds geen concrete uitspraak genoemd is waarom dat besluit is genomen. Het is volgens mij angst voor vrijheid van meningsuiting. Politieke correctheid die resulteert in de beperking van de vrijheid van het individu om zijn gedachten te kunnen uiten.


Mooi!
Maar hoeveel mensen zijn door hun baas op het matje geroepen omdat ze, overigens buiten werktijd, fel tekeer gingen tegen het Palestijnse verzet?
Hoeveel clienten van moslimhaters ontvingen brieven en telefoontjes waarin hen gemaand wordt de zakelijke relatie met zo'n moslimhater te beeindigen?